Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Ja tez potrzebuje schematu, Posiadam nowy moduł do tego modelu lecz w moim jest odcięta kostka( sprowadzony). Czy ktoś wie jak podłączyc te przewody? Oznaczenia na module to: pin1- bianko-w pin2rosso-r pin3 verde-g no i stop. Moduł jest z cewką.
witam ponowni wtrysk wyjęty przebadany na maszynie sprawny, świeca nowa ,usunięta pompka oleju i robiona mieszanka wszystko posprawdzane łącznie ze świeca, dalej na max gazie przerywa i szarpie ,co dalej sprawdzać według mnie zostaje cewko moduł dwa piny lub uszczelniacze wału, może ktoś cos podpowie, pozdrawiam
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Witam. Mam problem mianowicie moja Katana ostatnio zaczęła bardzo ciężko odpalać, ale gdy już odpali to normalnie jeździ, ma moc itp, v-max 90km/h bo cylinder 70cc itp. (nie jeżdżę tym z taką prędkością bo to zabójstwo:)). Kupiłem nowy (zamiennik) cewko-moduł i na nim odpala dosłownie na dotyk, na kopkę z jednego ząbka czy ciepły czy zimny ale... Kompletny...
Wszystko jest właśnie takie samo tyle że zamienniki moduły już 3 podmieniałem jedynie na oryginalnym ducati energia normalnie działa... To jest właśnie mega dziwne z regulatorami napięcia jest to samo :/ martwi mnie to że w razie czego ciężko o oryginalne części a jak już to ceny też wysokie. Masakra chyba nikt nie miał takiego przypadku jakaś blokada...
Uzwojenie alternatora zasila także nietypowo rozwiązany moduł CDI, więc albo uszkodzenie nastąpiło teraz, albo jest jakaś inna kombinacja zapłonem. Z tego co dostrzegłem na zdjęciach to jest zamontowany oryginalny moduł zapłonowy.
Masę sprawdzałem jest ok ten cewko moduł też mi sie wydawał na poczatku podejrzany ale iskre daje ze konia by zabiło jak wcześniej pisałem przechyle go na prawo i działa normalnie podczas tego przerywania i syczenia dużo kopci tam smarowanie z dozownika jest też na łożyska myślałem o simeringu tylko musze jakoś ściagnać magneto dodam jeszcze ze jak...
Z góry przepraszam za MEGA odkop. ;) Posiadam schemat modułu firmy "idm - italy patent" do skutera Italjet Formula 50 z silnikiem Motori Franco Morini. To jest moduł "bezimpulsatorowy", podłącza się tylko do cewki zasilającej. Iskra wyzwalana jest ujemną połówką napięcia zasilającego, wytwarza dwie iskry na obrót wału. Wysłałem już schemat do www.motelek.net...
Proste jak barszcz -jeden przewód z impulsatora to małe czarne "coś" -drugi zasilanie CDI ten biały. -trzeci zasilanie instalacji pojazdu pozostałe trzy cewki, bez niego też będzie skuter odpalał, o ile jest to AC-CDI. W Pana przypadku może okazać się to bardziej skomplikowane. Proszę podać linka z lub zrobić zdjęcie jaki posiada Pan moduł zap. cewko...
Słabo widać co to za moduł . Jeśli to jest AC i dałeś mu przypadkiem napięcie z akumulatora to pod czas próby rozruchu silnika uszkodziłeś moduł . Spalił się tyrystor . Jeśli jest to moduł DC mogła ulec uszkodzeniu przetwornica napięcia . A co z impulsatorem ? Musisz dokonać stosownych pomiarów multimetrem a nie podłączać kabelki gdzie popadnie bo nie...
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
Wartość kondensatora była ok- problem powodowało zaśniedziałe gniazdo.
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
niestety ale nie mam aktualnie jak tego sprawdzić :/ do polski tylko na 3 dni wrócę za 2 tygodnie i myślę że do tego czasu moduł już zamówię, jest to chyba największy podejrzany więc myślę że z tym spróbuję, tak teraz zobaczyłem moduł który mi na allegro podałeś nie jest przypadkiem do moto z lat 89-96 ? tak bynajmniej pisze na tej aukcji http://allegro.pl/suzuki-gsxf-gsx-f-750-...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Rozwiązanie takie jest praktycznie niespotykane, poza nietypowym rozwiązaniem modułu CDI i regulatora w skuterach Suzuki Katana 50 LC. Regulator taki ma więcej wad, np. większe straty mocy w tranzystorze, musi przez niego przepływać duży prąd, ponadto uzwojenie bez obciążenia w Simsonie generuje napięcie ok. 60V przy 10000 RPM.
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
To moze po prostu cos pokrecilem z podlaczeniem. Zaczne od zaciskow na nowym regulatorze jest A;A;+B;G;GND. Czyli podlaczone mam odpowiednio GND masa, G ww przewod na CDIk, +B 30 z akku, A swiatła a nastepne A nie jestem pewny jutro sprawdze i dam znac. Choc moze juz cos pokrecilem to prosze o sprostowanie. Znalazlem na allegro taki modul jak mialem...
moduł suzuki katana katana suzuki suzuki katana
chińskie kolumny obudowa subwoofera tda1562 naped elektryczny roweru
pralka mastercook instrukcja obsługi pralka mastercook instrukcja obsługi
Wyłączanie oszczędzania tonera w Samsung ML-2010PR Kostka świateł cofania w Renault Scenic 2 - diagnostyka i naprawa