Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
To nie chinol. W japońskich skuterach często jest stosowany małogabarytowy przekaźnik Mitsuba, który jest podłączony do tej kostki. Dwa przewody są od cewki przekaźnika, a dwa pozostałe są od styków przekaźnika. Z tego co pamiętam to też występowały dwie wersje tych przekaźników, które różniły się pinoutem, więc trzeba zwrócić na to uwagę. Jeśli dobrze...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Bez jaj, 34 Nm to chyba na śrubę M12. Tam jest gwint M6 lub M7, więc moment 10-13 Nm max. Brak serwisówek dla silników morini LC, więc nie ma czym się sugerować.
Wstaw zamiast bezpiecznika żarówkę "przy zwarciu będzie świecić", potem rozpinaj obwody, jak zgaśnie to trafiłeś na ten ze zwarciem. :wink:
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
Stary regulator 4 czy 5-cio przewodowy?
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
Pompa oleju jest traktowana jako jeden podzespół, bez możliwości naprawy czy regeneracji. Gdybyś znał rozmiar i typ uszczelniacza to można by poszukać w sklepach technicznych, chyba że rozmiar lub rodzaj nie jest dostępny.
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Z tego co pamiętam, to ściągacz typu płaskownik + trzy śruby.
O to w załączniku instrukcja do suzuki katana lepszej nie znajdziesz .
Po pierwsze to "Katana" ,ale który,bo to jest duża różnorodność układów.
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Problem w tym że na zamiennikach kompletnie nic nie pisze cewkomoduł jest po prostu cały czarny a regulator srebrny... Będę próbował podmieniać kabelki. Niesamowicie dziwne jest to że na oryginalnych częściach działa zarombiście a na zamiennikach nic nie działa począwszy od tego że nie ma ładowania światła przygasają itp... a na module odpala ładnie...
Witam regulator napięcia znajduje się z przodu skutera pod "czachą". Siedząc na skuterze jest to lewa strona mniej więcej na wysokości świateł, taka żebrowana szara kostka o wymiarach 6cmx6cmx2cm.
Witam,nie wiem jak sprawdzić regulator a z magneta wychodzi mi ok 6V czy tylko tyle ma wychodzić a nie 12-14V do regulatora żeby ten regulował na 12V ?,światła,kierunki są tylko jak aku mam doładowane.
A jak zamierzasz jeździć bez świateł? Tylko do sprawdzenia, czy na module oryginalnym silnik będzie pracował.
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Temat można zamknąć.
Czy jeśli kupuje od kogoś skuter (w polsce) ze wszystkimi dokumentami ale niemieckimi bo skuter jest sprowadzony z niemiec to normalnie będę mógł go zarejestrowac w polsce? i jakie dokumenty muszę mieć na przegląd Najlepiej zadzwoń do wydziału komunikacji, dowiesz się z pierwszej ręki. Różne wydziały, różnie interpretują przepisy i może być problem.
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
................................
Wysokość pływaka, czyli po angielsku float height to jest wysokość na jaką wystaje dolna krawędź pływaka ponad płaszczyznę korpusu gaźnika (powierzchni styku gaźnika z pokrywką, bez uszczelki), w położeniu w którym zaworek iglicowy jest zamknięty lecz kołek sprężysty (amortyzator) nie jest wciśnięty. Ten silnik nie powinien pracować bez dozownika (na...
Sprawdzenie i regulacja napędu.
Jest to rezystor (biała ceramiczna obudowa z 2 pinami) zużywający nadwyżkę prądu, którą wyprodukowała prądnica. Powinien się grzać. Ja sugerowałbym patrzeć na regulator napięcia, on pada częściej, zwłaszcza przy jeździe bez akumulatora.
Sorry za odkopywanie tematów; Schemat instalacji dostępny jest na stronie www.suzuki-katana.pl w zakładce Download.
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Witam. Mam problem z Suzuki Katana po generalnym remoncie. Otóż wymieniłem uszczelniacze na wale, łożyska, cylinder, tłok z pierścieniami, gaźnik i świecę, po złożeniu zalałem gaźnik benzyną i próbowałem zapalić dziada, lecz zaczęła tak jakby próbował, lecz nie da rady. Sprawdzałem sprężanie ma, uszczelniacze dobrze siedzą, iskrę daje, lecz nie do końca...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... To poczytaj i coś się dowiesz . Czerwony +12V z akku Czerwony z paskiem do rozrusznika / start / Dwa pozostałe sterowanie przekaźnikiem .
Witam Mam skuter Suzuki Katane 50. Mam w niej zegary Analogowe czyli predkościomierz, wskaźnik paliwa i 3 żarówki sygnalizujące :właczenie długich świateł, kierunkowskazy, olej (jeżeli jest go mało zapala sie) to jest wszystko co zawiera sie na "desce rozdzielczej". Chciałem to wszystko zmodyfikować na mały 'komputer pokładowy cyfrowy" zależy mi na...
wariator sprawdź sprzęgło i wymień rolki
200 l/h za słaba? Nie pomyliłeś się? Ona na minutę daje tyle, ile twój motorek pali na godzinę. Takie pompy paliwa zakłada się do samochodów i to po tuningach.
Witajcie. Mam takie pytanie iż posiadam skuter suzuki katana ay50 z 2000r i nie długo skończy mi sie wał i moje pytanie brzmi czy dało by sięwsadzić do niego silnik z jakiegoś chinola ? Największy problem z kołem bo przewarznie w chinach są 10 a ja mam 12 . Prosze o odp.
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Witam. Mam taki problem . Ostatnio robiłem remont katanki. I teraz po zalaniu katanki płynem zauważyłem że ucieka mi płyn na świece . Pytanie jest takie . Którędy ? Uszczelka pod głowicą nowa . Pompa szczelna . Proszę o pomoc .
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Witam czy silnik od motocykla 650ccm wystarczy z suzuki katana
Witam czym lub jak mogę zastopic soczewki w skuterze Suzuki katana ay50 rok 1997 bo mam bardzo słabe światła niewiem co zrobic
Złożyłem silnik Aprilia SR założyłem nowy silnik Suzuki Katana do Aprilia SR i nie chce odpalić łapać łapie ale nie chce złapać Dodano po 1 Iskra jest wszystko okej ale nie dalej nic
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Prawdopodobnie z tego co wyczytałem w internecie ten kompresor był zasilany olejem z instalacji silnika... A dziadek od którego go kupiłem około 30 lat temu przerobił to na rozbryzgowe ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie... Chłodnica od skutera suzuki katana ay50 Lc (dość mała) wystarczy? bo mam takie relikwie z kiedyś... podłączył bym do tego chyba...
Wartość kondensatora była ok- problem powodowało zaśniedziałe gniazdo.
Rozwiązanie takie jest praktycznie niespotykane, poza nietypowym rozwiązaniem modułu CDI i regulatora w skuterach Suzuki Katana 50 LC. Regulator taki ma więcej wad, np. większe straty mocy w tranzystorze, musi przez niego przepływać duży prąd, ponadto uzwojenie bez obciążenia w Simsonie generuje napięcie ok. 60V przy 10000 RPM.
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Witam panowie potrzebował bym porady przy montażu dodatkowego wskaźnika paliwa.Wskaźnik ten miał by zapalić np. żarówkę lub diodę,gdy ilość paliwa w baku była by bardzo mała (100-200ml). Czy to w ogóle dało by radę zamontować. Czekam na odp. z góry dzięki :)
Witam, mam problem ze swoja katanka ponieważ kiedy się rozgrzeje nie ma siły jechać. Proszę o porady jaki by był najlepszy i w cenie 400zł. Z góry dziękuje :)
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
niestety ale nie mam aktualnie jak tego sprawdzić :/ do polski tylko na 3 dni wrócę za 2 tygodnie i myślę że do tego czasu moduł już zamówię, jest to chyba największy podejrzany więc myślę że z tym spróbuję, tak teraz zobaczyłem moduł który mi na allegro podałeś nie jest przypadkiem do moto z lat 89-96 ? tak bynajmniej pisze na tej aukcji http://allegro.pl/suzuki-gsxf-gsx-f-750-...
Z góry przepraszam za MEGA odkop. ;) Posiadam schemat modułu firmy "idm - italy patent" do skutera Italjet Formula 50 z silnikiem Motori Franco Morini. To jest moduł "bezimpulsatorowy", podłącza się tylko do cewki zasilającej. Iskra wyzwalana jest ujemną połówką napięcia zasilającego, wytwarza dwie iskry na obrót wału. Wysłałem już schemat do www.motelek.net...
https://obrazki.elektroda.pl/7406038800_... Witam oto mój projekt jak wam się podoba? Trike będzie jeździł po ulicy w zime stworzony z myślą do driftu. Ale także w lato. Jak widać nie wszystko jest docięte ale postaram się dodać zdjęcia po tym jak już będzie gotowy do spawania. Prosze nie piszcie że silnik 50cc od skutera nie uciągnie...
Jestem praktykiem nie matematykiem :D Sorry :oops: Chyba nie pomogę w tej kwestii. Od dłuższego czasu wraca do mnie, natrętna jak mucha myśl o wariatorze. Mam w garażu cały silnik Suzuki z jakiegoś kibla (skutera, chyba katana), jest nie dotarty nawet. Na membranie, z pompą oleju, chłodzenie wymuszone wiatrakiem, napęd na pasek, jest wariator ale silnik...
Nie da się w żaden sposób podłączyć innego zamiennika tego regulatora. Musi być takiego samego typu, ponieważ cały iskrownik działa na bardzo skomplikowanej zasadzie, zasilając wszystko z cewki ładowania niskiego napięcia. Jeśli to mowa tu o Suzuki Katanie/Hondzie Sky, to chińskie zamienniki (WM Motor) dostępne są w cenie poniżej 100 zł. Oryginał kosztuje...
Szukałem gdzie mogę umieścić mój temat i wybrałem ten dział. Jeżeli źle wybrałem, to z góry przepraszam moderatorów. Mój problem polega na tym, że nie wiem gdzie mam założyć zrywkę w skuterze. Zrywka jest, to takie "coś": http://www.csc.aplus.pl/sklepzeglarskiez... Odcina zapłon przy wywrotce na skuterze, quadzie i innych...
Witam. Tak jak w temacie mam problem z ay50. Sprawa ma się następująco: jakiś czas temu katana po położeniu na bok zdechła samoistnie. Po postawieniu i odpalaniu łapała na 5-10sec i gasła. Przy jednej z prób zaczęła latać normalnie. Po dwóch dniach znów problem- po nagrzaniu zaczęła gasnąć. Wykręciłem świece, zgnojona, na drugiej brak iskry. sprawdziłem...
Ja katany serwisowałem w oparciu o takiego Haynesa i było ok. Tam masz chyba '88-'96. Czy w mr94 zaszły jakieś większe zmiany? Bo "olejoki" ogólnie podobne były.
Ale chińskie rażą wszechobecną tandetą.. Plastiki są marnej jakości, niektóre wydzielają taki toksyczny zapach, że skutera nie da się w garażu trzymać.. :D Czy koniecznie musi być to 125? Bo z 50-tek moge polecić bardzo dobrą katanę czy aeroxa - Oba są godne polecenia, mają nieporównywalne osiągi do chińczyków, obecnie kosztują mało i są o wiele mniej...
katana suzuki moduł suzuki katana skutery suzuki katana
windows schowek volvo silnika schemat pralki bauknecht
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Lokalizacja regulatora napięcia w Gilera Runner 125 Ustawienie wałków rozrządu w Mazda V6 2.5L