Zobacz cy przewód pokazany na drugim zdjęciu Jest podłączony do modułu zapłonowego. Jeśli tak to podłączasz go do prawej rurki zaznaczonej na czerwono. Do lewej czerwonej podłączasz jeden przewód z kranika.natomiast w środek do zielonego podłączasz drugi przewód z kranika - ten z którego poleci paliwo. Pozdrawiam.
Witam, mi to wygląda na problem z dawką paliwa. Jeśli sprzęt posiada kranik podciśnieniowy, to sprawdź, czy nie przepuszcza właśnie na podciśnienie.
Jeżeli po wlaniu paliwa bezpośrednio do gaźnika silnik pracuje to przyczyny szukaj przed gaźnikiem - może zapchany filterek albo kranik
Sprawdź szczelność króćca pomiędzy gaźnikiem i głowicą, oraz wężyki i kranik, jeśli jest podciśnieniowy.
W moim GS450, przyczyną okazała się uszkodzona membrana w kraniku podciśnieniowym. Króciec podciśnienia który uruchamia kranik jest na prawym gaźniku i tam właśnie dostawała się dodatkowa dawka paliwa zalewając świece.
Napisz jeszcze czy "Twój" efekt to sztywne odcięcie, czyli nie pójdzie wyżej niż te feralne 9500? Czy może da się przekroczyć tą barierę i dalej jest lepiej. Jak było wcześniej? Nie znam tego silnika. Napisz jak zorganizowany jest układ zapłonowy. Ile cewek WN? Ile impulsatorów? Może traci zapłon tylko na niektórych cylindrach? Nie masz możliwości podmianki...
Kranik jeszcze i takie tam podciśnienia bym sprawdził.
Po co zubażać, skoro objawy wskazują właśnie na ubogą mieszankę? Raczej wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Czy gaźnik był brudny przed czyszczeniem, w sensie takim że był w nim syf pozostający po benzynie od kilkuletniego nieużytkowania? Jeśli nie, to trzeba szukać miejsca zaciągania lewego powietrza. Nie masz tam kraników lub zaworów podciśnieniowych?...
Zapchany kranik lub filtr, może dostatecznej ilości paliwa nie dostaje.
Na króćcu kranika w baku jest siatkowy filterek - dość trudny do zapchania.
-Mierniki cyfrowe słabej jakości podatne są na zakłócenia elektromagnetyczne. Do pomiaru nap. na akumulatorze najlepiej stosować miernik mechaniczny (wskazówkowy). -Jeżeli by tłok puchł to po przejechaniu niewielkiej ilości km zatarł by się, Sprawdz drożność układu paliwowego tzn kranik i filtr paliwa.
Dobrze złożyłes filtr ? Nieszczelności obudowy filtra , króćców( fałszywe powietrze) mogą powodowac problemy z obrotami. Kranik wkręcony od spodu do baku bez pokrętła .Otwierany podciśnieniowo.
Obawiam się, że nie poczytałeś instrukcji obsługi tegoż motocykla. Otwiera się kranik w pozycję "zalewanie gazników", zaciąga ssanie i odpala od ręki.
Jeśli robiłeś remont silnika (rozbierałeś go), to sprawdź w jakiej odległości masz impulsator od koła magnesowego - powinien być odsunięty ok. 0,3 mm. Zmień świecę na właściwą i sprawdź przerwę pomiędzy jej elektrodami. Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego oraz prawidłowość podłączenia wężyków pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Udrożnij kanaliki...
Sprawdź też zaworek iglicowy i kranik paliwa. Gażnik to nie tylko wlanie paliwa. To także poziom paliwa, ustawienie iglicy, szczelność wszystkich połączeń itp.
Znajomy ma problem z motorem Suzuki Bandit 600,po przyjeździe do mnie nie chciał odpalać po jakimś czasie zobaczyliśmy że wisi jakiś przewód,jak się później okazało to on nie ma być nigdzie podłączony ponieważ jest z filtra powietrza ten od nadmiaru wody co dziwne zaczęło nim lecieć paliwo,paliwo cieknie teraz z całej obudowy filtra powietrze tzn przelało...
Witam, poniewaz silnik roznie reaguje na temperature / rozgrzanie - to warto sprawdzic, czy jego niedomagania - nie biora sie ze zbyt malego przeplywu paliwa przez kranik lub przez zaworek doplywowy do gaznika ? Wystarczy, ze masz np. 'zbyt szczelny korek' od baku [ otworek odpowietrzenia korka - jest zabrudzony / przytkany rdza, kurzem, itp. ] i paliwo...
Pewnie w prawo, z resztą zdejmij przewód z gaźnika, przekręć kranik i będziesz widział w którym położeniu jest zamknięty. Zawsze możesz też zaślepić zdjęty przewód, gdyby kranik przepuszczał. Na zdjęciu widzę, że śruba regulacyjna linki na pokrywie przepustnicy jest mocno wykręcona, może jednak przepustnica się nie domyka.
Na wyłączonym silniku ,podciśnieniowy kranik powinien odcinać dopływ paliwa , jak również zaworki iglicowe również muszą trzymać . Skoro następuje przelewanie , to jedno i drugie jest do sprawdzenia .
Sytuacja wygląda tak, otworzyłem kranik mechanicznie (w tym modelu jest taka opcja, miejsce do przekręcenia śrubokrętem) i paliwo doszło do gaznika, ale nadal nie odpalił, wcześniej zanim otworzyłem kranik psikałem samostartem do wlotu powietrza i nawet nie pierd... Co może być nie tak, czy stracił kompresje, jak to w domowych warunkach sprawdzić? Gdzie...
Witam! Jest nadzieja! Kompresja na Lewy ( chodzącym) cylindrze = 10bar Kompresja na Prawym ( nie chodzącym) cylindrze = 9,5bar Wychodzi na to ze ( chyba) wina moze być po stronie gaźników lub elektryki. Myślę nad tą przepustnica... Ponieważ jest ona sterowana elektr. być może jej nie otwiera? Ewentualnie co w kablach może byc, że ten gar nie śmiga?...
Okazało się że pęknięta była membrana w kraniku przez którą wężykiem od podciśnienia zaciągał dodatkowe paliwo do lewego gaźnika. Teraz jest okej tylko tyle że jakoś słabo wkręca się na obroty tak do 5 tyś, i jak by na ułamek sekundy się na nich zawieszał.
Po takim czasie należy najpierw kranik na PRI ustawić i przelać gaźniki Odpalamy z kranika w poz. ON, wyciągając ssanie do końca i nie dotykamy manetki gazu. Ruszenie manetką gazu przy otwartym ssaniu powoduje natychmiastowe zalanie świec i nici z odpalenia. Przy temperaturach otoczenie pow. 20*C silnik winien zapalać bez użycia ssania, kręcisz rozrusznikiem...
Chyba dalej zbyt nie jasno to opisałem ;/ Myślę, że najlepiej przedstawi to rysunek, na początek legenda: -Czarny prostokąt: Bak paliwa(można powiedzieć, że w przekroju lecz nie jest to idealne odwzorowanie baku, ma on nieregularny kształt) - Kolor żółty: Paliwo w baku - Kolor szary: Odpływy z baku - Kolor zielony: Właśnie ten czujnik który poszukuję("x"...
Te dziwaczne gaźniki Mikuni są właśnie takie problemowe. W tych Suzuki musi być idealnie szczelny i oryginalny układ dolotowy do gaźnika (filtr powietrza, wszystkie zwężki, rury ssące). Pocieszę Cię że u nas nikt nie poradził sobie z tymi gaźnikami... W AP50 zbiornik znajduje się nad kołem - tam jest tylko kranik podciśnieniowy. Pompki paliwa podciśnieniowe...
Tam masz gaźnik i pompkę podciśnieniową, czy elektryczną? Świece mokre? Próbowałeś zalać odrobinę paliwa do gardzieli na czas rozruchu? Pompka jest podciśnieniowa. Nowych świec jeszcze nie wyciągałem (montowałem późnym wieczorem i zabrakło czasu), stare były mokre. Ręcznie nie zalewałem gardzieli, jutro przetestuje (myśle, że wystarczy jak otworzę...
Cześć, mam następujący problem ze swoim motocyklem. Motocykl jest po około 8 letnim postoju, chociaż jak sięgam pamięcią to przed postojem (na wiosnę) zaczęły się problemy z jego pracą. Silnik odpala bez najmniejszego problemu, ale pracuje tylko na prawy cylinder. W zeszłym roku kiedy go odpaliłem było tak samo, tylko że po rozgrzaniu zaczynał pracować...
kranik skuter cieknący kranik siemens kranik
urwane śmigło śrubki srubki laptopa płyta gazowa bezpiecznik
wymiana stopy tefal nadajnik iskrowy
Numer elektrozaworu 3 i 4 biegu Mercedes W211 722.6 Fiat Punto - Identyfikacja kabla CAN w kostce radia