?? Co wy za głupoty opowiadacie? Jakie magneto? Magneto jeździł w "Czterech pancernych".. W Suzuki DR 800 Big zapłon jest elektroniczny bateryjny, a to co odkręciłeś to pokrywa alternatora który pracuje w oleju. Nie grzeb w ciemno bo więcej popsujesz niż naprawisz w tym motocyklu. Czy motocykl stracil iskrę nagle? Czy może po zimie nie potrafisz go...
Ustawiasz magneto na znacznik, na zimnym silniku: zawór ssący: 0,08-0,13 zawór wydechowy: 0,17-0,22
magneto chodziło swobodnie, stator nie był wytarty, tak dwie cewki. Jeżeli chodzi o ten moduł to da się jakoś to zobaczyć? Czy jak już to tylko i wyłącznie wymiana?
Witam! Mam problem, mianowicie w moim motocylku ustawiam rozrząd, oznakowanie na magneto wygląda tak, że jest kreska i 2 dziurki. Chciałbym się dowiedzieć, na którym oznaczeniu mam ustawić magneto? Ps. Nie ma oznaczeń T i F sa tylko 2 kropki i kreska
Na tym uszczelniaczu nic nie pisze nowej pompy nie da sie kupić tylko używane w skuterze jedynie dymienie ustało wyciągłem cylinder zero rys pozostaje chyba wyciągnać silnik i zobaczyć simer od strony magneta
Dzisiaj zdiąlem Magneto. Klin ścięty.
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Patrzyłem i magneto jest tam gdzie ma być klina nie ścieło
Dzień dobry, czy wie ktoś, jak uruchomić silnik Suzuki GSX400 na krótko? Kupiłem go do swapa, ale nie wiem zbytnio, jak go uruchomić bez oryginalnego modułu. Wiem, że niby na dwóch chińskich modułach DC powinien odpalić, ale nie wiem, jak je podłączyć. Trzy kable idą z magneta i cztery przy sprzęgle. Wie ktoś, jak to cudo uruchomić?
Czujnik Halla na wale tam gdzie magneto. Może nie podawać impulsu. Następnie cewka.
Tam jest alternator czy magneto?Bo to istotna różnica.Czy to chodzi o suzuki,taka crossówke,regulator pod zbiornikiem paliwa?
Dziwne DR nie ma nabiegunnika na kole magnesowym? Nie widziałem takiego. A tak w ogóle to jaki to rocznik? Zrób zdjecia magneta i statora.
No to spytam inaczej, jesli mam drut emaliowany 0.2 mm i rdzeń z blachy transformatorowej o wymiarach 15x15 mm i wysoki na 20 to ile zwoi musialbym nawinac by koło magnesowe(tzw. magneto) wytworzyło mi około 250v?
Witam,potrzebuję pomocy.Posiadam skuter Suzuki Katana prod.Hiszpańskiej na tabliczce pisze AA chłodzona powietrzem ,mam problem z ładowaniem aku.po prostu nie ładuję,pokazuje mi ładowanie ok.6V co może być przyczyną?Magneto wyczyściłem,iskra jest.Proszę o pomoc z góry dziękuje.
Witam co to jest te koło bo chyba nie magneto i od czego ten silnik elektryczny bo raczej nie do spalinowego ?
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Nie ma podstaw by rozrząd był przestawiony. Wał i wałek rozrządu był połączony łańcuchem. Oczywiście sprawdzę ustawienie najpierw bez znaku na kole magnesowym poprzez ustawienie tłoka na ZZ i sprawdzenie walka rozrządu. Błędny odczyt był spowodowany zaciętym klinem i Magneto było przesunięte. Rozrząd nie był przestawiany w trakcie. Najważniejsze że...
Czyli lepiej dać do elektryka....? Jaki ściągacz jest potrzebny, żeby zdjąć magneto. To moze to rozbiorę i wtedy będziemy wiedzieć co w tym stratorze jest nagrzebane....?
Po przerwie wracam do silnika. Czy impulsator jest zasilany , bo brak napiecia wychodzącego z modułu. Zakupiłem moduł 2t od chińczyka że stałym kątem wyprzedzania zapłonu, gdyż podłączyłem to razem z baterią 12v zamiast cewki z magneta również brak napiecia na cewke i na impulsator.
Pisząc o zapłonie CDI, mam na myśli cały zestaw: moduł, cewkę zasilającą, cewkę wyzwalającą. Zresztą na schematach widać te cewki. A najprościej to dorwać całe magneto z cewkami i moduł od jakiegoś skutera, zrobić odpowiednie mocowanie i ustawić to poprawnie.
Suzuki DR-Z 400 2002. Brak możliwości uruchomienia, niepewna iskra. W związku z powyższym przeszedłem wszystkie kroki diagnostyki układu zapłonowego wg. książki serwisowej. - Pomiar na uzwojeniu pierwotnym cewki WN (Wymagane 150V lub więcej) https://obrazki.elektroda.pl/2684672700_... - Pomiar Pickup Coil (Wymagane 5V lub więcej): https://obrazki.elektroda.pl/4888223400_...
Witam wszystkich.. mam problem ze swoim motocyklem "Suzuki RG 80" zacząłem trochę remontów ,a głównym był brak świateł .. Kupiłem całe nowe magneto wraz z cewkami , wszystko działa tylko jest jeden mały problem .. Te cewki na wyjściu dają prawie 30V jeżeli dobrze odczytałem .. kupiłem już drugi regulator napięcia - te chińskie za 20zł i ciągle się palą...
W motocyklu urwał mi się jeden z magnesów, uszkodził stator zapłon typu magnet bezimpulsatorowy. Z okazji dość drogiego oryginału postanowiłem zaadoptować magneto i stator z suzuki ad 50 morini, wykonałem podstawę statora z dużą możliwością korekcji kąta zapłonu, za pomocą lampy ustawiłem zapłon w odpowiednim miejscu. Moduł zapłonowy oryginalny, po...
Oscylogram napięcia zasilającego moduł przy połączonym układzie jak w normalnej pracy: https://obrazki.elektroda.pl/8166526800_... Jeśli mocniej kopnąć to spokojnie można przekroczyć próg 130 V napięcia maksymalnego. Poprzednie ~75 V to chyba zbyt słabe kopnięcie. W tym modelu początkowo (1985r.) był jeden impulsator (pick-up coil),...
Ta dioda na omomierzu powinna pokazać tak jak pisałem, a na teście diody w jedną stronę 0,625V (około) w drugą nic. Wymień ją na inną która w/g testu diody będzie sprawna. Odbiegając od tematu kiedyś kupiłem skuter 15 letniego Suzuki Burgmana właśnie po to żeby go samemu doprowadzić do porządku i też mi wszyscy odradzali dłubania w nim samemu, znalazłem...
Witam jak w temacie. Mianowicie kupilem uszkodzony skuter suzuki ay50 k3 z 2003 roku. Usterka byl nieodpalajacy silnik. Iska byla lecz silnik nie odpalal. Rozebralem caly silnik na czesci bierne. Wymienilem wszystkie uszczelki na nowe oryginalne. Skladajac uszkodzilem magneto i cewki a wiec kupilem nowe i zlozylem silnik. Po wlozniu do ramy i podlaczeniu...
Witam. Jak działa zapłon w tgb acros. Można go znaleźć na allegro pod tytułem STATOR ISKROWNIK MAGNETO TGB AKROS ACROS LASER 50 Kupiłem taki na allegro z zamiarem zaaplikowaniem go do swojej katany, tylko wystąpił jeden problem na magnecie nie ma wybrzuszenia które daje znak impulsatorowi który daje impuls do cewki. No i nie wiem jak to wszystko działa...
Witam, jak w temacie chodzi o skuter Suzuki ap 50, 1997r. Zacznę od problemu ładowania akumulatora, od zawsze czyli odkąd kupiłem ten skuter miał problem z ładowaniem i trzeba było co miesiąc podładować akumulator. Gdy doszło do tego że co 2 dni bym musiał ładować akumulator bo skuter już nic nie ładował to wyczyściłem magneto (brudu tam było co nie...
Wytłumacz mi jakim cudem zdjęcia które tutaj dodałem są od układów cdi dc skoro magneto bez regulatora i prostownika tworzy prąd AC. Podłączając moduł do chińskiego skutera na tzw pająka podłączam go tylko do statora, masy oraz cewki wysokiego napięcia (przewód do gaszenia pomijam) motocykl ma iskrę i odpala bez najmniejszego problemu, powiedz mi skąd...
W motorku uszkodzony regulator SU228s-2. Czy ktoś z Kolegów będzie wiedział jaki zamiennik można tu zastosować. Oryginał to trzy piny i masa na obudowie. Cewka magneta podłączona do niego, odseparowana od masy.
Witam mam takie pytanie otóż nie moge dostac zapłonu do mojej Husqvarny CR 250 2t 99 rok i chciałbym zmienic kompletny zapłon od suzuki rm 250 2t wygladem jest identyczny posiadam stator,moduł cdi,cewke .. brakuje mi magneta ale mam od husqvarny mojej takie same pytanie brzmi czy to bedzie mi działac prawidłowo
mam diesla 1.9 td a silnik jest 1.3 benzyna ????????? - Mógłbyś jaśniej? Oryginalnie jest obrotomierz z 1.3 a mam silnik 1.9td z VW Dodano po 9 Potencjometr to można podłączyć szeregowo w cewkę magneto indukcyjną która wychyla wskazówkę. W nowszych licznikach wskazówką steruje silnik krokowy i tu potencjometru nie da się zastosować. Czeska ciężarówka...
Moduł jest zasilany z cewki, tak było wcześniej i tak jest teraz. Jeszcze jedno pytanie przy wicagnietym statorze na cewce prądowej czyli czarny przewód z czerwonym paskiem do masy ma 340 Om ale jak już założę stator i skręcę do magneta to nie pokazuje kilka tylko Om, może tutaj jest przyczyna? Dodano po 7 https://obrazki.elektroda.pl/7098081700_...
Witam. Dotarl do mnie motor kolegi z usterka a dokladniej to brak iskry. Stalo sie to nagle po zgaszeniu juz nie zapalil. Po wszystkich pomiarach wyszlo ze spalona zostala cewka(magneto) i brak opornosci czujnika hala. Zakupiony caly zestaw cewki i czujnik nowy i ciagle nie ma iskry. Mozliwe ze sterownik spalilo? Co jeszcze sprawdzic? Pozdrawiam
No i tu się zaczynają schody. Nie wiem jak ten zapłon działa :). Nie ma tam ani żadnego przerywacza w postaci platynek ani nawet modułu zapłonowego z czujnikiem przy magnecie. Jest tylko ta ceka pod magnetem co mi się uszkodziła i cewka WN od której idzie kabel do świecy. Od cewki zapłonowej z magneta idzie tylko jeden kabelek do cewki WN i podczas...
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
Przebojów z silniczkiem ciąg dalszy szczelności komór nie zrobiłem bo tak wyregulowałem gaźnik że pracował przystępnie choć na wolnych niezbyt stabilnie czasem obroty spadały ewidentnie kulał . Wczoraj byłem nad rzeką gdzie cały dzień pływałem i rano już nie odpalił , świece mokre , iskra słaba a jak sprawdzałem na czucie bo za dnia ciężko zobaczyć...
Witam, Kolego na początek musimy zapanować nad chaosem ;) Po kolei metodycznie nie na oślep i po trochu bo potem to będzie trzeba chirurga nie mechanika. 1. Takie objawy może dawać : a) zła regulacja składu mieszanki - trudne do określenia domowym sposobem b) lewe powietrze - bierzesz auto star, Plak inny spray łatwo palny i psikasz po gaźniku na odpalonym...
Uszanowanko. Może od początku, żeby wszystko było jasne i klarowne. Zakupiłem Quada SMC Titan 300 z silnikiem 2 cylindry 4T 270ccm. Wadą był niby uszkodzony akumulator, jak się finalnie okazało, wina leży gdzieś indziej. Zdemontowany stator, 11 cewek 3 Fazy, w tym zasilanie do CDI AC. Między fazami było po 7V, regulator wyrzucał 14V, ale jak dostawał...
Czyli ground to masa, ignition coil cewka i magnetos trigger to impulsator? Dodano po 10 I z impulsatora wychodzs mi dwa kable czyli jeden mam zmasowac a drugi podpiąć pod modul tak?
A może poszukaj elementu wyzwalającego prace układu zasilania,prawdopodobnie czujnik magnetoindukcyjny i tam umieść blokade,co do połączeń proponuje lutowanie i przekażniki dobrej jakości.
rzecież musicie zdublować moduł pracujący z czujnikiem magnetycznym. Najprostszy to gl 118 z poloneza. Podejrzewam, że gdzybyście podłączyli dwa APE 05, też z poldożera (tam jest czujnik magnetoindukcyjny, mechaniczne wyprzedzenie zapłonu i dodatkowo rozdzielacz, czego u was nie ma - dlatego dwa moduły), to silnik by odpalił.
Od niedawna sam mam skuter, i też myślałem nad takim komputerkiem pokładowym. Przy czym, tak jak już ktoś zauważył, lepiej zostawić analogowy prędkościomierz - jak na mój gust - cyfrowy za szybko "skacze" - widziałem w działaniu w samochodzie i nie podobało mi się. Dobrze byłoby oprzeć to o porządnego proca - np. atmega. Czas i data do zrobienia bez...
Nagrzewa się tylko uzwojenie cewki od zasilania zapłonu?? Policzył bym jeszcze ilość par biegunów magnesów na magnecie i sprawdził czy odpowiada statorowi-stojanowi. A połączenia masy na silniku i instalacji jest ok??
Witam ,panowie może ktoś przerabiał taki temat A zatem rozleciał mi się zapłon w husqvarnie wr250 tzw Magnet,dokładnie to oberwał się magnes który spowodował spustoszenie ,magneto cewki do śmietnikana oczywiście można kupić nowe ale cena jest kosmiczna motocykl wiekowy więc te 1300pln no trochę drogo,Najpierw gdy dowiedziałem się że jest to zapłon typu...
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż, pompka mechaniczna podciśnieniowa, wąż, zaworek zwrotny, wąż , pompka...
Dobrze, ale co sprawdziłeś? Podmieniłeś świecę, fajkę, przewód wn? Sprawdziłeś kompresję? Sprawdziłeś, czy coś nie jest uszkodzone mechanicznie? Ja miałem w suzuki dr650 taki przypadek, że od drgań urwało się wyprowadzenie jednej z cewek na magnecie i motocykl czasem zapalał, jak przewody się ułożyły, ale zaraz po uruchomieniu zaczynał przerywać. A...
skatewkrate napisał: ... Wszystko zostało sprawdzone: kompresja, zawór membranowy , klin na magnecie itp. itd. rzeczy. .... Od kiedy wszystko ogranicza się do pięciu. To jakiś nowa logika?? A moja logika mówi że jednak nie wszystko, ponieważ silnik nie zapala. Nie napisałeś czy jest iskra..... Taki szczegół.
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 2003r. Zapala sie kontrolka ładowania: -gdy nie świeci ładowanie prawidłowe 14,4V -po zapaleniu kontrolki brak ładowania Po wymianie regulatora w alternatorze problem zniknął lecz tylko do 2500-3000 obrotów, po przekroczeniu w/w alternator przestaje ładować aż do ponownego odpalenia pojazdu. Obstawiałem nieprawidłowy regulator...
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
Witam tak jak w temacie mam takiego skutera 2t jest to silnik suzuki niby. mam taki problem na 1 obrót wału wyskakuje iskra w 2 punktach na gmp i dmp w magnecie impulsator i cewka wzbudzająca moduł i cewka zapłonowa. teraz moje pytanie czym to może być spowodowane? ktoś założył tam moduł od dużego fiata i cewkę zapłonową równieżSmile może być problemem...
do grupy fiat alfa suzuki multiecuscam ściągniesz legalnie demo i kabelek aby i robisz te bryki wiadomo pęlna wersja daje wieksze możliwosci. na pocvzątek launch ci starczy przydaje sie przy zakupie auta zeby szybko sprawdzićale laptop i kilka kabelków mają większą szane rozbudwy i nie wydasz pare tysiecy na jakąś sterczaca w koncie maszyne Ok ale nie...
To musi być to , na nim powinien być nr. Febi Bilstein 37506 DELPHI SW90022 FACET 7.0130 FAE 12640 MAXGEAR 21-0105 EPS 7.0130 4U Autoparts 61677PU A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-2667 AIC55399 Alfa e-Parts AF04480 ANGLI1466 AUTLOG AS2066 AUTOMEGA150012010 AUTOTEAM L2020 BAPMIC BF0423490016 BBR Automotive 027-40-14299 BERU by DRiVSPR024 BLUE PRINTADT36608...
Martech Box&Clip 19/10/2009 Martech (Modems simlock-repair) MDM Tools update price-39 euros v1.9.3.0 19/10/2009 models added - Ovation U727 - Ovation U760 - Ovation U720 - Merlin C777 - Merlin EX720 - Vodafone K2525 - Vodafone E172 - Huawei e182 - Huawei e600 - Huawei e827 - Huawei e881 - Huawei e881e - Huawei e1691 - Huawei e1762 - Huawei e1780 - Huawei...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
magneto suzuki magneto stihl magneto napiecie
bezpieczniki octavia uzwojenie robocze magnes neodymowy magnetyczny
Zamienniki tranzystora 30N140IHR: NGTB30N135IHRWG, H40R1353 i inne Chrysler Voyager 1998: Rozrusznik nie kręci, mimo że sprawny