Znajduje się w zbiorniku paliwa przy pompie paliwa.
W silniku benzynowym filtr paliwa jest umieszczony bezpośrednio w zbiorniku paliwa razem z pompą paliwa.
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
Bez dostępu powietrza nic się nie stanie. Widziałem jak się pompki paliwowe zainstalowane w zbiorniku paliły i nic nie wybuchło.
Pompa w zbiorniku , filtr nad tylną osia szukaj
Demontaż zbiornika paliwa. O ile ta pompa tam jest. A nawet jeśli jest to służy jedynie do przelewania paliwa aby wyrównać poziom paliwa w zbiorniku.
Witam, mam problem zlokalizować, gdzie jest pompa paliwa w Suzuki SX4. Czy można ją wyciągać bez ściągania baku paliwa? Może miał ktoś styczność z tym. Za pomoc serdecznie dziękuję.
Co sprawdziłeś?
Może dopływ paliwa szwankuje, sitka zabite?
Witam. Udało się rozwiązać tą sprawę z tym prądem mam taki sam przypadek.
Witam. Dostałem do przełożenia licznik w w/w samochodzie. Chodzi o zmianę mil na km. Niestety po przełożeniu licznika od europejskiej wersji, nie działa wskaźnik paliwa. Poza tym wszystko funkcjonuje. Podstawiałem sam wskaźnik lecz nie przyniosło to efektu. Czym może być spowodowane takie zachowanie? Niekompatybilność czy usterka licznika?
Witam a gdzie przekaźnik się znajduje ?
Ja bym zmienił filtr paliwa a dodatkowo popatrzył na cewkę.
Z tulejką komputer wyrzucał błąd P0410 Co oznacza ten błąd :?: Co to jest " tulejka na katalizatorze " :?: Jest w ogóle katalizator :?: vol HC 234%, Węglowodory przekroczone o ponad 200 % - za dużo paliwa , za mało powietrza O2S12 1.275 V Jakie jest prawidłowe napięcie pracy napięciowej sondy tlenu :?:
Kolega powyżej napisał że dysza jałowa jest drożna. Więc skoro sprawdził że jest drożna to rozkręcił gaźnik. Więc wody w gaźniku być nie mogło (zauważyłby raczej to). Denaturat do benzyny? Po co? Benzyna nie zamarza. Denaturat to można do paliwa w ciągniku zimą dolać żeby rozrzedzić paliwo XD. Poza tym denaturat nie miesza się z benzyną XD. Tak jak...
Nie mam rozpiski bezpieczników, ale jedyny 20 amperowy bezpiecznik w instalacji tego silnika zasila czujnik prędkości pojazdu, przepływomierz, podgrzewacz paliwa i sterownik silnika. Odpinaj po kolei te podzespoły i sprawdzaj czy przy którymś nie będzie palić.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Tu taki przykład: http://corsa-b.cba.pl/paliwo.htm Popatrz na tą pompę, pomyśl i skonfrontuj przemyślenia z "dobrą radą"
Ciśnienie paliwa w normie? Korekty krótkoterminowe i długoterminowe jak się mają. Mimo niskiego ciśnienia w dolocie nieszczelność może być (powietrze omija przepływomierz)?
Dowiedziałem się że jest czujnik uderzeniowy tylko pytanie gdzie on się znajduje?
Do sprawdzenia czujniki i okablowanie. W Burgmanach pojawiał się też problem zimnych lutów na płycie licznika.
Głęboko zakopany pod kablami, pod zbiornikiem paliwa - zdejmij zbiornik, to po wtyczkach znajdziesz. Może się przyda. http://home.wyan.org/~jrhdlh/VZ800Chargi...
Może kasuje błąd ,ale to nie jest naprawa.Przy niektórych błędach silnik przechodzi w tryb awaryjny i sterownik ogranicza moc.
Ech Salvador Dalii z Ciebie lepszy niż konstruktor :D Ty nie potrzebujesz czujnika przepływu cieczy, a jej obecności. Kawałek tulei, w środku pływak z magnesem, u dołu kontaktron. To podłączasz do normalnego wyjścia ze zbiornika, dopóki paliwo znajduje się w tulei, pływak jest u góry, w chwili gdy skończy się paliwo w tulei pływak opadnie na dno, powodując...
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
Witam ... Agila z silnikiem Z12XE nie ma osobnego bezpiecznika pompy paliwa ( bo i po co ? mało które nowe auto ga ma ) ... Jest wykorzystany bezpiecznik FB3 znajdujący się w komorze sinika ( trzeci chyba od góry koło tych sześciu przekażników - nie jestem ci w stanie tego rzucić zTISa ale jak chcesz to podam ci kolory kabli itp .. ) ten bezpiecznik...
Temat rozwiązany. Faktycznie są to termistory. Udało mi się zakupić od DAEWOO i działa super. Dzięki za zainteresowanie.
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Sprawdz miernikiem czy dochodzi napięcie do pompy i będzie jasność albo wszystkie po kolei bezpieczniki .
Na najcieńszy kabel podajesz masę przez probówkę.
Zobacz tutaj: http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic... , ja swój problem już rozwiązałem. Niestety część dostępna raczej w serwisie po cenach serwisowych. Z tego co wiem to dosyć popularna awaria w tych samochodach. Mój co prawda jest 1,5 litra. pozdrawiam robert
Układy wtrysku paliwa zostały dostarczone przez Delphi na niższych wersjach mocy (do 66 kW/90 KM), jednak Delphi został wypchany przez firmę Bosch w wersji silników z Euro 5 i przez Continentala (ex Siemensa ) w wyższych wersjach (70 kW/95 KM i wyższe). K9K ma kilkanaście odmian i montowany był w: K9K 700/704 (65 KM) Dacia Logan , Renault Clio (II),...
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
tu masz cały schemat ale rocznik 92 (nie wiem czy tam jest opis bezpieczników )pozdrawiam
Jeśli masz trochę wody w baku to najlepszy uszlachetniacz do benzyny to denaturat. 0,5l na 40l to akurat dawka. Zalej na zimę na pewno nie zaszkodzi. Sprawdzone na kilku starszych autach, głównie gaźnikowych, jak zapomniałem dodać na zimę w CC700 to przy dużych mrozach zawsze było ciężko z odpalaniem, po dodaniu denaturatu i po wymieszaniu się tego...
Każda komora pływakowa ma pod spodem zaworek do spuszczania paliwa, otwiera się go wkrętakiem krzyżakowym (działa jak odpowietrznik przy hamulcach). Jeśli luzujesz zaworek i cieknie z niego benzyna, to znakiem tego jest w komorze.
Lutuj lub żywicą palcem
Kolega może by tak przeczytał instrukcję obsługi ? W niej jest napisane iż to błąd wtrysku paliwa .
Witam, mam problem z uruchomieniem silnika. Kręci, czasem jakby miał chęć zaskoczyć ale i tak nie odpala. Co sprawdziłem, to ciśnienie paliwa równo 3.0bar, iskra jest, po podniesieniu przepustnicy paliwo jest wtryskiwane. Ma ktoś pomysły? Dodam, że zgasł na CPNie. Ale paliwo spuściłem i wlałem nowej 98ki.
Odepnij na początek radio i sprawdź co się dzieje. Jeśli auto zapali, to przypatrz się przewodom w kostce ISO. Wypnij wszystko, co niepotrzebne, zostaw tylko te, które są niezbędne do pracy radia.
Witam. Mam taki sam problem. Silnik GTi po SWAPie do innej budy. Instalacja przerobiona wg schematu. Wyświetla błąd 22 czyli TPSa ale czy podłączony TPS czy nie to nie ma wpływu. Silnik odpala na 1 sek i gaśnie. Nie odpali dopóki nie wyłączę zapłonu żeby spróbować ponownie. Iskra jest cały czas. Po 1 sek wyłączają się wtryski. "dawca" nie miał immo....
Co do kabli to jestem na 100% pewny podłączyłem n stole i zachowuje się tak samo. Co do pływaka parametry ma jak z ksiazki serwisowej. Próbowałem też obejść pływak poprzez potencjometr, efekt ten sam. Jutro sprawdzę połaczenia cewek i rezystory w gałęziach.
Witam mam taki sam problem jak kolega powyżej. Tak samo czyściłem zbiornik a po złożeniu odpala na parę sekund i gaśnie. Nie wiecie jak rozwiązać taki problem? edit: Jeśli koledzy mielibyście taki problem to ja musiałem wymienić przekaźnik pompy paliwa, komputer miałem popsuty i wtrysk mi robił zwarcie na przekaźnik. To wszystko ponad 2 tys bo tydzien...
Według schematu przekaźnik połączony jest jeszcze z wtryskiem?(Fuel injector), IAC i EGR.
Sprawdź czy pompa paliwa działa, czy jest iskra. Sprawdź przekaźniki w okolicy akumulatora czy są czyste złącza. Zasilanie na sterownik czy jest.
Skoro silnik zaczyna krecić to w rozruszniku wszystko dobrze. Sprawdziłeś ten przekaźnik? sprawdz też to co nim steruje, masz schemat elektryczny swojej wersji?
no tak przewody pod tylna kanapą niby wyglądały OK ale przeczyściłem po dociskałem kombinerkami i nic ale potem wskaźnik zaczął reagować i wygląda że jest ok :)
Witam, potrzebuje zrobić wyłącznik pompy paliwa w w/wsamochodzie, czy ktoś posiada schemat elektryczny lub wie gdzie szukać pod deską rozdzielczą przewodu? Wyłącznik juz mam potrzebuje tylko znaleźć odpowiedni przewód
Dwie różne waluty świata ;-) To co masz na zdjęciu to dwa termistory, które gdy są zanurzone w paliwie mają wysoką rezystancje, a bez paliwa małą i żarówka (ważne żeby była o fabrycznych parametrach - obciążenie termistora) zaczyna świecić. Zestaw wskaźników na fotkach to typowy układ. Pływak połączony z potencjometrem drutowym, który steruje elektronikę,...
suzuki pompy paliwa suzuki poziom paliwa suzuki wtrysk paliwa
gotowe wymiary subwoofera punktowy pomiar temperatury dotyk wariuje samsung telefon
interfejs diagbox radio makita
Pastylka drzwi wejściowych nie działa - co sprawdzić? Czyszczenie pampersa w Canon Pixma MG4250: krok po kroku