Jak masz ten błąd i ten sam silnik , to masz uszkodzenie lub niezaadaptowana zmotoryzowana przepustnicę.
Może być filtr powietrza Filtr paliwa Pompa paliwa Przepustnica
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Zła jakość paliwa, nieszczelności za przepustnica, zatkany katalizator.
Zupełnie jak by dysza główna się nie otwierała, może iglica nie podnosi się razem z przepustnicą.
Witam,mam ten sam problem z moim 1.3 z 2008 roku.Wiesz już co mu jest??? Dodano po 2 dodam ze czyściłem przepustnice i troche pomogło ale nie do końca,możliwe że potrzebuje adaptacji , w końcu jest to elektroniczna przepustnica.
Temat się rozwiązał , wadliwa przepustnica zmieniona na inną , adaptacja i po problemie
Napięcie wynosi 0V gdy przepustnica jest całkowicie zamknięta i około 5V przy pełnym otwarciu
Przepustnica do wyczyszczenia i adaptacji komputerowej.
jak to nie ma różnicy ? musi się zmienić wartość na i silnik musi zacząć się rozpędzać jak zaczniesz kręcić na tym gaźniku. Który nie reaguje gaźnik na zmianę? i głupie pytanie ale czy czasem nie kręcisz śrubami od składu mieszanki zamiast od przepustnic ?
Mam pytanie dlaczego przepustnica się przekręca po dodaniu gazu?
Odłącz gaz. Wykonaj na benzynie kilkadziesiąt kilometrów i sprawdź czy objaw na benzynie nadal występuje . Jeśli nie - instalacja gazowa do remontu i ponownej poprawnej kalibracji . Jeśli tak to na początek do czyszczenia i adaptacji przepustnica powietrza silnika
Niestety, nie zdobyłem tego elementu. Założyłem używaną przepustnicę od 1,9 dci, zaadaptowałem komputerem i działa do dziś.
Witam.Luzy na ssącym0,05-0,10 wydech0,08-0,13.Jeśli masz gażnik podciśnieniowy to możliwe,że przycina się przepustnica albo membrana jest uszkodzona.
Przepustnica jest normalna tak samo jak iglica i membrana
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
Witam. Czy udało się naprawić suzuki ? mam ten sam problem. Mój motor był już u 3 wróżek wymienili przepustnice, iglice i membrane. Nadal jest to samo...
witam miałem podobną sytuacje w Suzuki Baleno podczas jazdy auto nagle traciło moc lub nagle dostawało strasznej mocy pomogło czyszczenie przepustnicy sprawdz również czy aby cylindry (chyba tak to się nazywa ale chodzi mi o to miejsce gdzie wkręcasz świece) nie są zalane u mnie tak właśnie było brudna przepustnica + 2 zalane świece
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
Mam chyba to samo - przy stałej jeździe przy 3 tys. obrotów szarpie, dławi się. Silnik po remoncie - żarł olej, teraz jest w porządku. Poza tym nieszczęsnym szarpaniem. Czy ktoś zna odpowiedź ? christales? Gdzie jest ten dodatkowy silniczek sterujący przepustnicą ? Dziękuję z góry.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Rozbierałeś ten gaźnik? Oryginalnie jest tam Mikuni,jak we wszystkich Suzuki i jak w większości starych motocykli podciśnieniowy. Linką otwierasz motylek a przepustnicę roboczą z iglicą podnosi podciśnienie. Tam wszystko musi być szczelne i czyste,niepoprzycierane . Masz kranik sprawdź czy nie jest przytkany,paliwo ma lecieć ciurkiem. Jak sobie nie...
Zachcianka zachcianką. A nie można do tego celu użyć analogowego joya lub po prostu joya z przepustnicą jako taką?
Liana 1.6 Er z 2001 r . To jest zaworek od podtrzymania temperatury przepustnicy .
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Najpierw wyczyść gaźnik
Potrzebny Carman i kalibracja przepustnicy.
po pierwsze sprawdź zasilania i po drugie sprawdź czy działa pompa paliwa w zbiorniku bo to może być przyczyną nie działania twojego samochodu!! Bez schematu nie będę wiedział czy są wszystkie zasilania a na pewno jest więcej niż jedno, może podpowiesz na jakich pinach mam mieć masę a na jakich plus? Jakby tylko pompa paliwa w zbiorniku była uszkodzona...
Skoro był błąd przepustnicy i czyszczenie nie pomogło to wygląda na uszkodzoną przepustnicę, jednak ciekawi mnie czy na nowo wychodzi błąd? Kolejna rzecz podejrzana to pierwsza sonda i układ zapłonowy, jednak raczej tu dalej jest problem z przepustnicą nie zawsze się udaje naprawić bo mogły trybka się połamać.
PO prostu obroty silnika podnosimy do 3-4tys/min puszczamy przepustnicę jeżeli zadziała "cut off" i potem obroty są około 750obr/min to TPS jest dobrze ustawiony.Z reguły to napięcie wynosi 0,5 do 0,7V. TPS daje info do komp. że kierowca zdjął nogę z gazu.
Pomocy Gaśnie zaraz po odpaleniu obojętnie czy zimny czy gorący. Wymieniłem świece, kable, przeczyściłem przepustnice, wyczyszczone krokowy, Gdy dojeżdźam do skrzyżowania gaśnie. Na komputerze błąd C1120. :cry:
Ta dźwigienka (ala ssanie) uchyla lekko przepustnice i pomaga w uruchomieniu zimnego silnika. Proponuję ściągnąć sobie manuala do w/w modelu. Pozdro.
Sporo GS500 już widziałem, ale z serwem przy przepustnicy żadnej... Masz 2 linki od rolgazu i tyle. Śruba od synchronizacji pomiędzy osiami przepustnic. Poszukaj dobrego manuala, ja mam Haynesa, tylko za duży żeby wrzucić na forum.
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Problemy to chyba wy macie, jak u siebie kręcą kopułko czy gaz czy benzyna to jest reakcja.Ale nie po to tu piszemy zeby się kłucić. Jeszcze jedno co mi przychodzi do głowy, to blokowanie się tależa od wtrysku,albo samej przepustnicy, jeżeli nie ma (lewego powietrza).Z opisu wygląda tak jakby dostawał za dużo powietrza i zubożało mieszankę. Kiedyś pamiętam...
No właśnie nie ma żadnych oznaczeń na silniku, a gaźnik z pływakiem z dwoma przepustnicami tyle mogę na chwilę obecną powiedzieć, po zamknięciu ssania też nie odpala, jak dla mnie to dziwna sytuacja. Nie zauważyłem nic niepokojącego ale przyjrzę się jej jutro dokładniej.
m789 może i szukam dziury w całym, ale co do otwierania się przepustnicy na włączonym zapłonie już się nie zgodzę, że tak jest w każdym aucie, już na początku pisałem, że w oplu meriva 1.6 16V który też posiadam przepustnica otwiera się wtedy na max i widać też wartości pośrednie, to samo widziałem też w suzuki grand vitara 2.0 16V oraz Panda 1.2
Witam. Mogą być dwie przyczyny. Po pierwsze brudna przepustnica po odlaczeniu akumulatora wróciła do fabrycznych i nie trzyma obrotów lub bardziej prawdopodobne podstawione zawory. Ja stawiam na zawory bo jest LPG. Pozdrawiam
Heh - właśnie sobie przypomniałem iż ten rocznik to jeszcze na gaźniku - a więc on do sprawdzenia: - czy ssanie się wyłącza - wężyki podciśnienia czy całe (gdzieś jakieś przetarcie i już będzie bzikował) - przepustnica (jak się nie mylę były dwie - jedna zwykła a druga od ssanie i ta druga może się nie domykać)
Pacjent Suzuki Ignis 1.3 16V M13A 2005r. Auto przy przyspieszaniu szarpie, muli się, ledwo jedzie. Sonda stoi na 0.05V. Przepływomierz MAF 1.8-2.0g/s - po odpięciu sonda zaczyna poprawnie oscylować. (podmieniane przepływomierze 2szt - bez zmian) MAP 32-36kpa, więc nieszczelności dolotu raczej brak. Czas wtrysku na jałowych 2.9-3.2ms. temperatura, itd...
witam u mechanika wymieniałem rozrząd części +robocizna 1260zł wszystkie płyny oleje klocki tarcze hamulcowe 1180 zł mówiłem aby zobaczył dlaczego pyka mi po zgaszeniu silnika . umówiliśmy się za trzy dni bo to chyba zawór egr . w ymówiony dzień zostawiam auto aby facet wyeliminował pukanie przy silniku . po 8 godz. jego pracy dzwoni do mnie i mówi...
To jest oryginalny zestaw do Suzuki, a manetka uniwersalna dwu linkowa, czyli gaz i rewersor (biegi). Powinno Ci to dać wyobrażenie, jak to pracuje. :D Masz przekładnie kierowniczą z linką ,,Bowdenem" ? Górne cięglo steruje bezpośrednio dzwignią ,,biegów", dolne poprze dzwignię kątową steruje przepustnicą. Rumpel i manetkę pokręcaną ,,gazu" na nim się...
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie ma czasami nieszczelności w kolektorze za przepustnicą typu jakieś sparciałe oringi pod przepustnicą , luźne wężyki podciśnieniowe do kolektora ssącego , wybita ośka przepustnicy itp. Producent nie podaje wartości obrotów biegu jałowego dla zimnego silnika. Podaje tylko dla rozgrzanego tak jak w załączniku.
nie układ paliwowy jest przejrzany i przeczyszczony od A do Z,tu coś jest z przepustnicą czy czujnikiem przepływu powietrza tylko nie wiem dokładnie co gdyż nie znam treści tych błędów dobrze
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Witam, zamierzam zainstalować prosty tempomat w swoim samochodzie (suzuki swift 2000r). Widziałem ludzi, którzy używali do tego manetek przerzutek od roweru, aby zablokować przepustnicę w stałym położeniu. Jednakże ja poszukuję takiego pokrętła z przyciskiem zwalniającym, problem w tym, że nie wiem jak się to nazywa i gdzie to kupić. http://obrazki.elektroda.pl/9568656100_1...
Sprawdź zaworek cut-off, jeżeli występuje w tym gaźniku. Gaźnik był mocno brudny? Mogły pozostać osady w dyszy biegu jałowego lub w kanałach gaźnika. Ewentualnie uszkodzona membrana przepustnicy tłokowej.
Po co zubażać, skoro objawy wskazują właśnie na ubogą mieszankę? Raczej wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Czy gaźnik był brudny przed czyszczeniem, w sensie takim że był w nim syf pozostający po benzynie od kilkuletniego nieużytkowania? Jeśli nie, to trzeba szukać miejsca zaciągania lewego powietrza. Nie masz tam kraników lub zaworów podciśnieniowych?...
Oczywiście napięcie wynosi ok 12v, coś mi się pomieszalo. Odnośnie lewego powietrza to zawsze jest taka możliwość tylko trzeba znaleźć gdzie. Zdjme przepustnice,wymyje i przy okazji to sprawdzę. Czy wie Pan czy po odlaczeniu akumulatora na jakiś czas istnieje jakaś procedura prawidłowego podłączenia ECU?
Jak miałem kiedyś GS-a to tez dużo korzystałem z tej strony ;) Gaźnikow nie musisz rozdzielać, wystarczy że odkręcisz komory pływakowe i pokrywy przepustnic. Zwróć uwagę na stan membran gumowych i rób każdy gaźnik po kolei żeby nie pomieszać części
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Ręce mi opadają z moja wiarą. A wiec tak. Vitarka odpali na 2 sek i zgaśnie. zmieniałem Komputer na inny sprawny(takie same oznakowania) i dokładnie robi to samo... iskra jest na wszystkich garach. świece są dobre. martwi mnie wtryskiwacz podczas odpalania ledwo co daje paliwo.A jak odepnę wtryskiwacz i podepnę pod aku. To daje taka ładną mgiełkę benzyny...
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Jakie ssanie jest w tym gaźniku, dodatkowa przepustnica czy wewnętrzny układ ? Do gardzieli gaxnika można zaglądnąć w czasie pracy silnika. Dobrze widać kiedy i ile jest zaciąganego paliwa i czy nie cofa się mieszanka. Czy silnik ma stabilne wolne obroty? Zmień paliwo.
no i się stało padł mi TPS w moim GTi utopiłem w niego mase kasy a on ciagle robi mi takie niespodzianki... Pytanie mam do Was czym mozna go zastapic jakim TPS'em z innego auta bo dostanie orginału praktycznie niemozliwe. Wyczytalem ze bez wiekszych problemow pasuje przepustnica od primery 2.0 ale czy pasuje tez czyjnik TPS? w zalaczniku strona z manuala...
Dzieki za odpowiedzi po regulacji TPS czyszczeniu całego dolotu a był zasyfiony trochę się poprawiło i na zimnym silniku tego zjawiska najczęściej nie ma. Klijent tęż lał paliwo z CPN gdzie juz nie raz miałem problemy z motocyklami klijentów wiec paliwo zmienione układ wyczyszczony klijent pojeździ zobaczymy czy troszke ucichnie. Przy piwku pomyślałem...
Koniecznie daj bardzo dobre zdjęcia tego podejrzanego elementu i przy okazji gaźnika. Ocenimy czy to faktycznie jest uszkodzone i powiemy które śrubki i jak kręcić. Co już "regulowałeś" bo na pewno coś robiłeś. Zrób próbę. Przytkaj (nie zatkaj całkiem zostaw małą szparkę) wlot do gaźnika ręką i spróbuj zapalić na różnych otwarciach przepustnicy.
Ja znalazłem takie tłumaczenie tego błędu : P2176 Sterowanie siłownikiem przepustnicy - Nie rozpoznano pozycji początkowej Czyli jak dobrze myślę to usterka siedzi w przepustnicy .
Wyczyść gaźnik i przedmuchaj go. Membrana przepustnicy nie jest dziurawa ?
Komputer pokazał ze uszkodzony jest silownik 2 przepustnicy jeszcze nie robilem tego zobaczymy po naprawie jak bedzie
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Przyczyną falowania obrotów okazała się zabrudzona przepustnica. Umyłem w benzynie ekstrakcyjnej i WD40 dla rozpuszczenia osadów. Po podłączeniu auto nie chciało wchodzić na obroty i wyskoczyło kilka błędów z przepustnicą ale kilka razy otwarłem i zamknąłem ją do oporu i się odblokowało. Teraz pracuje równo 620-650 obrotów/min tak samo na LPG jak i...
Witam pacjet to suzuki sx4 2007r 1.9 ddis (silnik fiatowski) auto nie otwiera wtryskiwaczy od czasu deszczu. auto ma faktyczny przebieg 40tys km i nie bylo z nim nigy problemow. Sprawdziłem w nim osobiscie -czujnik wału (na plaku idzie obrotomierz podnosi) -egr calkowicie zaslepiony -przepustnica otwarta -cisnienie na listwie porownywalne wg kts zadane/zmierzone...
Witam! No to faktycznie jest problem ale to jest niemożliwe aby był wskaźnik temperatury a nie było czujnika. Może faktycznie ktoś zaślepił otwór od czujnika jekąś śrubą - trzeba popatrzeć i jeżeli byś znalazł coś podejrzanego to w tych okolicach trzeba poszukać przewodu (lub przewodów) kóre mogą być od czujnika. Trudno mi coś Tobie radzić jak tego...
Przyczyn może być kilka - za uboga mieszanka wolnych obrotów - falowanie, gaśniecie itp. Trzeba sprawdzić czy nie ciągnie fałszywego powietrza po przez króćce ssące, wyregulować skład mieszanki śrubami itd. a potem zsynchronizować gaźniki, Drugą przyczyna może być układ wydechowy. Wypalone uszczelki pomiędzy głowicą, a kolektorem powoduje zassanie świeżego...
Witam szanownych kolegów. Mam problem z samochodem jak w poście. Samochód nie chce pracować w benzynie. Wszystko co możliwe wymienione. Czy to wina komputera? Gdy patrze w kolektor ssący tam gdzie jest wtrysk to przy dodawaniu gazu brak mgiełki na przepustnicy obroty jakieś 1100. Proszę o jakieś sugestie.
przepustnicy Tak, w dieslu.
Witam. Mam problem z połączeniem takiego czujnika, który znajduje się po prawej stronie z przodu. Jak kupiłem motor, to już był odłączony i nie wiem, gdzie go podłączyć. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4585243800_...
Błażej Wszystko bazuje na starych konstrukcjach silników. Zawór membranowy to ciekawostka, Power-valve to zawór który otwiera dodatkową komorę wydechu... Obecnie wszystkie silniki mają dolot sterowany zaworem mebranowym, nawet te Suzuki który ma system mieszany (normalnie symetryk, ale z zaworem membranowym w cylindrze do komory korbowej który działa...
Witam. Czy możesz napisać (lub wkleić fotkę) gdzie znajduje się czujnik położenia wału? Obejrzałem cały silnik i widzę tylko czujnik w aparacie zapłonowym a przecież błąd 42 to czujnik położenia wału korbowego. Chyba, że się mylę. U mnie objawy takie: na ssaniu - zimny silnik - pali bez problemu. Gdy się rozgrzeje to temp. zamknięcia ssania falują...
Mikuni z mębraną i elektrozaworami doprowadzajacymi dodatkowe powietrze z poza gaźnika do głownego rozpylacza. Lekki luz na ośce przepustnic motylkowych do tego na ich bokach widać prześwitujące światło oraz wytarte przepustnice sterowane mębranami do tego lekkie otarcia iglic. Na fabrycznych ustawieniach silnik przebieral "prychał" w wydech nie chciał...
Musi być, TPS-czujnik położenia przepustnicy MAP-czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym
Witam ! Mam problem z samochodem Suzuki Grand Vitara r.2002, silnik 2.0TD 8v HDI oznaczenie RHZ . Do rzeczy. Podczas próby gwałtownego - dynamicznego ruszenia z miejsca, gdy zdarzy mi się lekko "zaryć" np. podczas wskakiwania na drogę szybkiego ruchu, auto wyświetla kontrolkę engine check (lampke MIL). Obroty zaczynają same gwałtownie rosnąć i utrzymywać...
Vitara z silnikiem PSA mam mały problem bo kopci na biało/niebieskawo na biegu jałowy tylko po rozgrzaniu wystarczy też że przejadę dłużej i przestaje podczas jazdy do ponownego postoju na jałowym. Ogólnie poza dymem żadnych problemów nie ma. Płyny nie ubywa, oleju nie stwierdzono po 3tyś ubytku. Czy ktoś jest wstanie coś powiedzieć na temat w bloków...
Pod ten na którym rośnie napięcie wraz z otwieraniem przepustnicy. Pozdrawiam
Witam wszystkich Mam taki problem od kilku miesiecy posiadam suzuki igniz z 2005 roku auto sprawuje sie swietnie po za jedna rzecza a mianowicie ciezko auto jest odpalic po dluzszym postoju po nocy w sumie wystarczy ze postoi 2 godziny. Przy rozruchu odpala za drugim lub 3 razem, zachowuje sie tak od samego poczatku. Gdy juz odpali mozna go zgasic i...
No jestem amatorem, ale nazywam to gażnik z wtryskiem. Nad gardzielą z przepustnicą jest wtrysk z elektrycznymi przewodami. Nie dodałem na samym początku ( może żle ), że czasem po nagżaniu obroty trzymają się w granicach 1500 - 2000/min. Sporadycznie przy odpalaniu ( po wciśnięciu przyśpiesznika na włączonej stacyjce - bez rozruchu ) występuje brak...
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Witam Mam problem z silnikiem Z mojego Baleno. Silnik po odpaleniu puki się nie nagrzeje pracuje stabilnie ok. 1.5 tys obrotów jednak po nagrzaniu obroty skaczą mi od około 1100 do 1600 obrotów (wysokie ponieważ mam podkręconą linkę). Czyściłem przepustnice, sprawdzałem świece, nawet specjalnie wymieniłem mu olej i filtr powietrza też jest czysty, również...
Tak ciśnienie rowniutkie iskra na wszystkich tlokach jest walki rozrzadu ustawione prawidłowo nawet przepustnice doloty wszystko czyscilem i nic. Na wolnych obrotach pracuje pięknie zresztą po dodaniu gazu też ładnie tylko nie chce się zbierać Dodano po 5 Wymienię jeszcze czujnik polozenia walu nie mogę znaleźć przyczyny. Wymieniłem sondę na katalizatorze...
Witam Jak sprawdzić kody błędów?? kostka znajduje sie ni prawym nadkolu bodajże. kostka jest cztero pinowa i są w niej 3 kable. A problem jest taki: Ponoć coś wleciało do przepustnicy. I podniosły sie obroty. ktoś wszystko poprzestawiał zapłony wolne obroty itp. potem sie okazało że to co tam wleciało to jakaś szmatka była czy coś i zablokowało przepustnice....
Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem może łapać lewego powietrza Dodano po 1 Iglica na którym rowku? Powinna być na środku. Sprawdź też śrubę położenia przepustnicy. Dodano po 45 Był czyściutki ale umyłeś go ponownie? Czy rozkręciłeś i zostawiłeś twierdząc że czysty? Dysze wykrecales?
Jeśli jest to skuter 2T (a nie podałeś jaki ma on silnik), to objawy takie jak podałeś, mogą świadczyć: o nieszczelnościach pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, uszkodzeniu gaźnika (luźna oś przepustnicy) albo o źle założonych uszczelniaczach wału (odwrotnie), bądź uszkodzeniu ich podczas zakładania. Ssanie elektryczne sprawdź multimetrem lub w sposób opisany...
Witam, mam problem z suzuki jimny 1998. Auto trzeba odpalic z lekko wcisnietym gazem i po odpaleniu dalej trzeba tak trzymac, nie trzyma obrotow. Po odpieciu czujnika polozenia przepustnicy problem ustaje i obroty lekko powyzej 1000. Wszystkie czujniki byly w aucie wymieniane z sprawnego smochodu lacznie z komputerem ale problem nie ustaje.
Autko jak w temacie - gaśnie po zagrzaniu. Problem stricte elektryczny/elektroniczny. Jeździ jak igła po 10-20km ale nagle przez kilka sekund zaczyna wariować, miga check engine oraz immo i gaśnie (mimo dodawania gazu itp.) odczekam chwilkę odpalam i mogę jechać kolejne kilka/kilkanaście km. Jeżeli stoję w korku to problem zdarza się częściej. Wykluczam...
Witam. Dr,ka już poskładana. Silnik pracuje w miarę dobrze. Mam problemy z ustawieniem gaźnika. W serwisówkach które posiadam są tylko dane do gaźnika z płaską przepustnicą TM33ss. Ja natomiast mam gaźnik BST 40 mm. Na dobrą sprawę nie wiem czy jest to gaźnik oryginalny od tego modelu. Nie znam też ustawień: 1) Poziomu paliwa w komorze pływakowej (ile...
Witam, podczas ruszania z miejsca i przelączaniu biegów na wyższe mruga mi lampka Check Engine towarzyszy temu drobne szarpanie po uzyskaniu wyższych obrotów jest ok. Czy to może byc "Czujnik położenia przepustnicy"?? Dodano po 6 Może to tylko "błąd" jeśli tak to jak można skasowac lampkę?
Witam, mam problem z uruchomieniem silnika. Kręci, czasem jakby miał chęć zaskoczyć ale i tak nie odpala. Co sprawdziłem, to ciśnienie paliwa równo 3.0bar, iskra jest, po podniesieniu przepustnicy paliwo jest wtryskiwane. Ma ktoś pomysły? Dodam, że zgasł na CPNie. Ale paliwo spuściłem i wlałem nowej 98ki.
jak tam wygląda sterowanie? To jest gaźnik? Czy już wtrysk? Jeśli tak to jaki? Przy przepustnicy musi być regulacja biegu jałowego. 1000 na ciepłym to też zbyt wiele, może kwestia regulacji albo bierze dodatkowe powietrze.
Sprawdź cewkę zapłonową,świece,podłącz kabelki do przepustnicy(po coś je tam dali;) ).Nie znam tego samochodu,ale jeśli ma aparat zapłonowy to może siadać czujnik halla(chyba tak to się pisze)
Witam użytkowników forum. Mam Suzuki Baleno 1.8 automat z 97roku. Mam następujący problem: na zimnym silniku jak i po rozgrzaniu wariują obroty, wymieniłem czujnik przepustnicy i przeplywomierz powietrza. Problem niestety wrócił szybko. Nie ma mocy, zachowuje sie jakby byl zamulony. Przy odpalaniu dziadka usłyszałem klekot i nastąpila normalna praca,...
Uwaga wreszcie jakiś trop. Postanowiłem sprawdzić iskrę zasilając Aku z Odpalonego auta żeby mieć pewność że prąd rozruchu mam super. Podczas kręcenia- jedna świeca wkręcona a druga w fajce na karterze iskry brak i wtym momencie postanowiłem przytknąć kryciec dolotu (filtr zdemontowany) i... pojawiła się iskra!!!!😀 W związku z powyższym podejrzenie...
Witam.Posiadam Suzuki Wagon R+,rok prod.1997,poj.1996 cm.Problem wystepuje, gdy auto jest rozgrzane podczas przyspieszania na wyzszych biegach IV-V dlawi sie i nie ma ciagu.Po zdjeciu nogi z gazu i stopniowym przyspieszniu rozpedza sie i po osiagnieciu ok.4 tys.obrotow wszystko jest ok.Samochod byl diagnozowany lecz komputer nie byl w stanie odczytac...
nie będę udawał mega znawcy burgmana ja też nie. Po objawach stawiałbym na filtr. czy on jest zlokalizowany w zbiorniku ? Skoro po drodze go nie ma, to najprawdopodobniej tak jest. Może się okazać, że jedyny filtr to ten siatkowy na pompce: https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-s... (ceną się nie sugeruj)....
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Witam Poszukuję schematu elektrycznego do ww motocykla. Jest w nim moduł zapłonowy który jest dosyć rozbudowanym układem (obroty kąt otwarcia przepustnicy i inne czujniki) i muszę sprawdzić czy mam go uszkodzonego czy coś z instalacją jest nie tak. Z góry dziękuję.
Właśnie się okazało w serwisie, że nie ma jak za bardzo zamontować LPG II generacji i pozostaje tylko sekwencja :( . Przepływomierz jest przy samej przepustnicy i nie ma miejsca na instalację poza tym przy strzale prawdopodobnie uszkodziło by przepływomierz . Może jednak ktoś miał przypadek LPG II generacji w baleno?
Pozwolę sobie odgrzać temat, gdyż mam takie samo auto i te same objawy, czyli duszenie i prychanie ale tylko na ciepłym. Rezystancja na potencjometrze przepustnicy bardzo ładnie się zmienia w zależności od położenia. Jest jeszcze jeden dziwny objaw. Po wciśnięciu hamulca i odpuszczeniu zwiększają się na moment obroty. Raz mi wyskoczył check engine podczas...
Zmniejszyłem odstęp między elektrodami w świecach ale to nie pomogło. Po skasowaniu błędu, po chwili pojawił się ponownie. Pojadę sprawdzę ciśnienie w cylindrach i chyba ponownie zlecę regulację zaworów. Jednak pytam dalej. Jeśli nie jest to przyczyna słabej iskry, to może czujnik, który podaje sygnał na cewki jest uszkodzony i dlatego wypadają zapłony...
suzuki czujnik przepustnica suzuki vitara przepustnica hyundai przepustnica
electrolux eww1697mdw połączenie ogranicznika przepięć prędkość nagrywania magnetofon szpulowy
rozebrać zelmer meteor rozebrać zelmer meteor
Wymiana oleju w skrzyni CVT Nissan Micra: statyczna czy dynamiczna? Światło stopu nie działa po wciśnięciu pedału hamulca