Witam sytuacja wygląda tak, że suzuki swift 4 2010r. 120k przebiegu z lpg gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania, na rondzie i przy wrzucaniu sprzęgła np. jak przełączam na luz, przed zgaśnięciem lekko się dławi. Podczas jazdy jak jadę 50 60 70 jest wszystko okej chodzi idealnie chyba że wcisnę mu sprzęgło, jak się rozgrzeje to raczej nie gaśnie, obroty...
Przepustnica do wyczyszczenia i adaptacji komputerowej.
U mnie dziś założona nówka przepustnica ale dalej bez zmian. Możliwe, że przeskoczył rozrząd, tak twierdzi mechanik, jutro będzie rozbierał i się okażę.
Heh - właśnie sobie przypomniałem iż ten rocznik to jeszcze na gaźniku - a więc on do sprawdzenia: - czy ssanie się wyłącza - wężyki podciśnienia czy całe (gdzieś jakieś przetarcie i już będzie bzikował) - przepustnica (jak się nie mylę były dwie - jedna zwykła a druga od ssanie i ta druga może się nie domykać)
no i się stało padł mi TPS w moim GTi utopiłem w niego mase kasy a on ciagle robi mi takie niespodzianki... Pytanie mam do Was czym mozna go zastapic jakim TPS'em z innego auta bo dostanie orginału praktycznie niemozliwe. Wyczytalem ze bez wiekszych problemow pasuje przepustnica od primery 2.0 ale czy pasuje tez czyjnik TPS? w zalaczniku strona z manuala...
To o czym myślisz jest niebezpieczne dla użytkownika oraz dla pozostałych uczestników ruchu. Tempomat działa tak, że po naciśnięciu pedału sprzęgła lub hamulca automatycznie rozłącza przepustnicę. I nie ma to znaczenia czy przepustnica jest elektroniczna czy na linkę. To co masz na myśli powinno się używać jedynie na postoju i używa się tego np w pojazdach...
Przyczyną falowania obrotów okazała się zabrudzona przepustnica. Umyłem w benzynie ekstrakcyjnej i WD40 dla rozpuszczenia osadów. Po podłączeniu auto nie chciało wchodzić na obroty i wyskoczyło kilka błędów z przepustnicą ale kilka razy otwarłem i zamknąłem ją do oporu i się odblokowało. Teraz pracuje równo 620-650 obrotów/min tak samo na LPG jak i...
Potrzebny Carman i kalibracja przepustnicy.
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Musi być, TPS-czujnik położenia przepustnicy MAP-czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Pod ten na którym rośnie napięcie wraz z otwieraniem przepustnicy. Pozdrawiam
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Problem w moim aucie polega na tym, że po nagłym przyspieszeniu i przejechaniu kilkuset metrów, ponowne przyspieszenie powoduje "przymulenie" silnika. Po dwóch, trzech takich powtórkach wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną? Może ktoś z Was miał taki przypadek? Wyczyściłem mono wtrysk, zawór ( zastępujący silnik krokowy ), sprawdziłem czujnik...
I NEED TO TRANSLATE TO ENGLISH THIS TEXT, PLEASE : ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na ŹRÓDŁA ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz po przekręceniu...
Witam, Samochód Suzuki Swift GTi 1,3 16V 1989rok model MK2. Silnik dopiero złożony instalacja w trakcie zostało do podłączenia kilka czujników. Problem jest tego typu, że po próbie odpalenia auta załapuje na sekundę i gaśnie pompowanie pedałem gazu powoduje to ze przy minimalnych obrotach jeszcze jakby starał się zakasłać ale i tak padnie. Dziwną rzecz...
Wg mnie sprawa tkwi w ustawieniu dobrze czujnika TPS aby nie bylo takiej dziury. Trzeba to zgrać dobrze także z ustawieniem mieszanki na reduktorze. TPS ustawiałem samemu. wiec troche co nieco sie nim pobawiłem i wiem co i jak z nim. najtrudniej jest potem ta dawke na reduktorze ustawic. Jakby interesowało to na TPS ustawiam napiecie na środkowym kabelku...
Palec i kopułka do wymiany. Po przegrzaniu świece też, a przewody dla formalności. Dopiero potem następne pytania proponuję. Tak jak jest napisane w pierwszym poście świece i kable są wymienione. Palec i kopułka są dość nowe bo przejechały okł 5000km Dodano po 11 przy 5500 ma iskre czy tylko wtrysk? Chyba ma iskrę bo przechodzi wielokrotnie przez te...
suzuki swift swift suzuki suzuki przepustnica
regulator obrót sterownik sygnał telefoniczny wypalić matryca laptop
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Szum w grzejnikach: przyczyny i rozwiązania GPO Brooklyn lata 80-te - radio nie działa, gdzie szukać usterki?