Witam. Nie powinno być żadnego luzu w tym miejscu. Nawet jeśli byś podniósł moto do góry i złapał za amortyzator, to powinien on siedzieć sztywno w mocowaniu. Podejrzewam, że wyrobiła się guma, w którą wprasowana jest tuleja. Wykręć amortyzator i sprawdź w jakim są stanie. Patrząc na foto, są dwie przyczyny. Jeśli amortyzator miał kołnierz gumowy w...
W DR 125 zawory to nie kończąca się opowieść. Ciągle trzeba coś poprawiać i regulować a stuki znikają na krótko. Wyciera się wałek rozrządu i dźwigienki zaworowe. Regeneracja starcza z reguły na sezon, a używki są takie same czyli zużyte.
Pierwsza zasada, nie skręcamy ostro na 4x4 przy dużej przyczepności podłoża, druga, nie jeździmy z 4x4 po asfalcie. W Vitarze nie masz mostu sztywnego, więc może to być przegub walnięty lub kosz satelitów.
Sprawdź olej.
Na początek i przy tym przebiegu warto wymienić olej na świeży.
Jezeli nikt nie potrafi udzielic odpowiedzi to moze powie mi gdzie poruszyc ten temat.
a jak bylo wczesniej tak samo czy nie
czy może dostałem zajechany przegub? Luz w przegubie sprawdzisz sam . Wjedź na kanał i w różnych pozycjach skrętu kół poruszaj półośką . Przy pewnej wprawie da się zdiagnozować luzy , oczywiście nie minimalne , ale takie które powodują stuki już tak. :D
Tak to słychać przy wyłączonym silniku. Koło nie ma luzu "na boki". Stuki słuchać tylko przy szybkim poruszaniu kołem w tył i w przód. https://filmy.elektroda.pl/93_1506873864...
Proszę o pomoc!. Jestem nowym użytkownikiem Suzuki Grand Vitara z 1998 r z silnikiem 2.0L 16v typ J20A. W czasie jazdy z napędem 4H przy wyjściu ze skrętu w lewo słychać mocne stuki w prawym kole, co to może być? Bardzo proszę o pomoc.
Witam Chodzi o motocykl suzuki gs500 (silnik r2 4v 500cm3). Po przyłożeniu ucha w okolice cylindrów słychać takie metaliczne, szybkie stuki. Wczoraj wyregulowałem zawory, był za duży luz na wydechowych, ale niestety nie pomogło to na te stuki (oprócz tego silnik cykał w czasie jazdy ze stałą prędkością i to pewnie były zawory - sprawdzę jak będzie pogoda)....
Witam. Kupiłem samochód Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI z roku 2005. Przebieg 40000km.Pojazd nie jeździł w Polsce. Usterka polega na stukach w silniku przy zwiększaniu obciążenia-ruszanie,przyspieszanie po zmianie biegu.Stuk metaliczny podobny do zbyt wczesnego zapłonu w silniku benzynowym.Ponadto silnik nierówno pracuje-wyraźnie poszarpuje przy jeździe...
Głowica robiona, luzy prawidłowe, szklanki ok, rozrząd ok, nowa pompa oleju, ciśnienie ok. Przy próbie odpięcia i podpięcia wtryskiwaczy na biegu jałowym silnik zaczął pracować bez stuków. Stuki powróciły po ponownym uruchomieniu silnika. Dlatego podejrzewam wtryskiwacz, lecz korekty na to nie wskazują. Podejrzewam wtrysk pierwszy ( silnik Renault F9Q...
padła pewnie pompa hamulcowa, wycieka do środka od strony popychacza. A co do stuków, ma to coś ABS? Albo zaciski do regeneracji. Nie zobaczysz nie dowiesz się niczego.
Bywają różne wynalazki, co nie znaczy że sprawdzają się w praktyce. Rozwiązania najprostsze bywają najlepsze. Zgadzam się w zupełności,dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem kierunku w którym idzie dzisiejsza motoryzacja. Jeśli jednak ktoś chce się zająć takim tematem na prawdę od podstaw (nawiązuję do modułu programowalnego) to pewnych rzeczy przeskoczyć...
Witam. Opisze problem. Scigamy się w rajdach crosscountry autem własnej konstrukcji. Jednostka napedowa to 2.0 J20a zaadoptowana od suzuki vitara 2004. Komputer sterujacy nie posiada czujnika spalania stukowego. W zwiazku z uturbieniem J20a i wieloma zabiegami zwiekszajacymi moc zaplon wypada na granicy stukowego. Mimo iz EGT i AFR sa w normie to jednak...
volvo stuki stuki piecu vaillant stuki
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 elektryczna tylna klapa odzyskanie pamięci xperia
Złomowanie transformatora żywicznego – recykling, utylizacja żywicy, odzysk miedzi i aluminium Audiovox BA-200B 1 CH SUB AMP – brak kondensatora C8, schemat i dobór wartości