Witam posiadam suzuki swift 1.0 98 r i od jakiegoś czsu po rozgrzaniu silnika pojawiły się pływające obroty silnika na biegu jałowym co może być przyczyną.
Witam. Chcialbym sie dowiedziec czy w Suzuki Swift jest mozliwosc regulacji wolnych obrotow? Chodzi dokladnie o ich zmniejszenie. Auto to Suzuki Swift, silnik 1,0L benzyna, rocznik 1994. Pozdrawiam.
Sprawdz zaworek PCV na kolektorze,
Tak wiem sterownik silnika widzi w parametrach bo czyta obroty.
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Na początek i przy tym przebiegu warto wymienić olej na świeży.
nie ma takiej opcji wlasnie to ze to jest 8V go dyskwalfikuje przy takich obrotach , 8 zaworow to jest waskie gardlo , ten silnik by sie rozlecial przy takich obrotach , np silnik suzuki swift gti ma kute tloki i korbowody i maks co sie z neigo bezpiecznie wyciaga to 8800 obrotow , kazdy normalny czlowiek wiecej nie robi bo zdaje sobie sprawe czym to...
Proponuję zapoznać się z charakterystyką momentu obrotowego dla tego silnika i zmieniać biegi w jego maksymalnym zakresie. To, że obroty są bardzo wysokie, nie znaczy, że silnik będzie dobrze "ciągnął", bo moment może mu się "kończyć" przy 4 tys.obr./min i wkręcanie silnika na wyższe obroty nie ma sensu.
Witam Mam problem z Suzuki Swift 1.0 98r. Silnik odpala od razu, do osiągnięcia optymalnej temperatury wszystko działa jak należy. Po osiągnięciu temperatury silnik już nie wraca do obrotów jałowych a od razu gaśnie i nie chce odpalić aż do spadku temperatury. Co to może być? Sonda lambda?
Sprawdź czy czujnik ma zasilanie i możesz miernikiem sprawdzić sygnał na jego wyjściu mierząc do masy. Ewentualnie szukaj w blokach pomiarowych czegoś takiego jak ciśnienie w kolektorze bo Delphi Cię oszukuje lub ma zły opis. Gdyby tam było widać ciśnienie atmosferyczne (odczyt byłby równy atmosferycznemu) to ten silnik byłby zalewany na biegu jałowym....
Gdy się zatrzymałem i wrzuciłem na luz. Silnik nadal miał 3000 obrotów wiec zgasiłem całkowicie samochód. Po czym dym nadal leciał. Silnik zgasł normalnie?
Sondę już wymieniłem wcześniej, ponieważ stara w ogóle nie działała. Zainwestowałem w oryginalną sondę NGK no i zaczęła działać ale tylko wtedy, gdy silnik pracuje na LPG. Diagnoza komputerowa nie wykazała żadnych błędów. Na dodatek zauważyłem kolejny dziwny objaw przy silniku pracującym na benzynie. Po lekkim dodaniu gazu silnik osiąga 2,5k obr/min...
a test co2 zrobiony tylko na obrotach jałowych? jak podnieść obroty powyżej 3,5 tys. obrotów na otwartym zbiorniczku (oczywiście nie na gorącym silniku) to co się dzieje? Jak chłodnica na 100% ok to może gdzieś jest niedrożny/zagnieciony wąż, przytkany kanał w bloku/głowicy? Nie były jakieś specyfiki "naprawcze" dolewane do układu chłodzenia? Zamontowany...
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju. Płukanie pomaga na krótką metę, jak już zapiekają się pierścienie to są tłoki do wymiany bo rowki pod pierścień są za szerokie gromadzi się tam syf z oleju nagar itp i...
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Witaj, Czy udało Ci się znaleźć przyczynę problemu? Ja mam podobny problem z Suzuki Swift 1.0i. Gdy jeżdzę na wysokich obrotach bądź przejeżdżam tzw. chopki , silnik nagle gaśnie. Czasem daje się go odpalić, czasem nie. Dzisiaj gdy starałem się zdążyć przed czerwonym nagle silnik zgasł. Zepchałem na bok, wyjąłem przewód zapłonu z kopułki, włożyłem,...
Witam, Mam problem z autem Suzuki Swift 2008 rok, silnik 1.3 DDIS GLX o zawrotnej mocy 75km. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Pojawia się kontrolka auta i klucza (klucz do odkręcania). Do usterki dochodzi szczególnie na 2 biegu, podczas wkręcania się na obroty w przedziale 1400-1900obr. Dzieje się tak zawsze, bez wyjątków. Auto do 2000obr...
Witam. Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 GLX Benzyna z 2007r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie gdzie. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i...
Tak stan oleju był sprawdzany. Znajomy sprawdzał i wszystko OK. To stukanie przy wyższych obrotach jakby było trochę mniejsze. Nie wiem czy jechać z autem do mechanika, czy dać mu z tydzień, dwa i poobserwować?
Objaw jest taki że przy depnięciu w podłogę od 1500obr do 2500obr/min strasznie mułowaty.Po 2500obr. idzie jak rakieta.Przepływkę odpinałem i jest dużo lepiej.Przepływ na zapiętej 16kg/h jak dojdzie do ok.60kg/h przy przyśpieszaniu to dopiero chce jechać.Na odpiętej ma cały czas 80kg/h.Założyłem nową przepływkę i bez zmian.Może te silniki tak mają ale...
Witam. Mam problem. Posiadam suzuki swift 1.0 rocznik 1994 i problem polega na tym że silnik zimny odpala chodzi normalnie na ssaniu a kiedy zaczyna chodzic na wolnych obrotach to po chwili gaśnie i nie mozna go uruchomić ostudzi,słychać tylko dziwne strzelanie w wydechu i nic więcej. odpali dopiero wtedy kiedy silnik ostygnie i potem jet tak samo ;(....
zaworek jakies dwa miesiace temu wymieniłem na nowy (z daewoo tico) i poniewaz trzymał wysokie obroty siegające nawet 1500 obr/min. Wymieniłem i wszystko było okej chodził ładnie z tym że przed wymiana zaworka juz wcześniej świeciła mi się kontrolka check engine więc może to ma coś wspólnego z tym...
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Witam, niedawno nabyłem Suzuki Swifta z 2006 roku silnik 1.3 benzyna. Wszystko było by ok gdyby nie problem z zegarami. Mianowicie nie działa na nich obrotomierz prędkościomierz oraz wskaźnik temperatury wody, natomiast wskaźnik paliwa działa prawidłowo. Kupiłem już drugi licznik i problem nadal występuje nic się nie zmieniło. Przejrzałem wszystkie...
Tak jak w temacie, suzuki swift benzyniak 1.0 rocznik 1998 strasznie szarpie na zimnym zilniku, gdy doda mu się gazu. Muszę jechać przy minimalnym dociskaniu pedału gazu, czasem wspomagac się sprzęgłem bo inaczej nie da rady. Ponadto odpalanie samochodu udaje się przy mniej więcej 5 przekręceniu kluczyka i od razu trzeba go troche przygazować bo inaczej...
mam taki problem w suzuki swift 99 benzyna akumulator laduje sie tylko do napiecia 12.5V przy najwyzszych obrotach silnika nie przekracza 12.9V (nawet jesli wczesniej naladowalem aku do pelna z prostownika) gdy pomykam autem z 1-2h na wlaczonym ogrzewaniu tylnej szyby (lub przy inny wiekszym poborze pradu) to napiecie na aku spada do 9V i jest "kaput"...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Witam, mam Geo Metro 1.0 w automacie z gazem. Problem polega na tym, że auto ma spory problem z ruszaniem z miejsca na gazie( na benzynie rusza bez problemu). Po naciśnięciu gazu silnik zaczyna mulić a czasami nawet gaśnie. Podejrzewam że przyczyną może być gaźnik sterowany podciśnieniowo który nie radzi sobie ze sterowaniem przy gazie. Jeszcze większy...
Witam po mojej ostatniej wizycie na forum udało mi się naprawić autko okazało sie że zawinił czujnik płynu wymieniłem i wszystko było ok aż do wczoraj:-( niestety będąc w trasie auto zaczęło sie mulić i tracić moc aż na jednych ze skrzyżowań zgasło i niedało się go ponownie uruchomić.Po ostygnięciu silnika auto odpaliło ponownie i na wolnych obrotach...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Różne sądy mają różny zakres jeśli twoja pracuje 0-0,8V to jest ok. Ale tak jak napisał Maher w pełnym zakresie obrotów, czyli na wolnych obrotach i w czasie jazdy. Oczywiście na spalanie i moc silnika ma większe znaczenie prawidłowa dawka gazu i praca sądy w czasie jazdy (pod obciążeniem).
No jestem amatorem, ale nazywam to gażnik z wtryskiem. Nad gardzielą z przepustnicą jest wtrysk z elektrycznymi przewodami. Nie dodałem na samym początku ( może żle ), że czasem po nagżaniu obroty trzymają się w granicach 1500 - 2000/min. Sporadycznie przy odpalaniu ( po wciśnięciu przyśpiesznika na włączonej stacyjce - bez rozruchu ) występuje brak...
Na wolnych obrotach bez obciazenia silnik moze pracowac w nieskończoność. Więc ładowanie jakies jest inaczej by sie wyczerpał kompletnie akumulator auto by a hasło. Rok samochodu to 2007
Minęły dwa tygodnie i wiem prawie tyle co i przedtem. Jedynie co się wyjaśniło to sprawa ciśnienia w cylindrach....na wszystkich po 25 bar. Wtryski i próba przelewowa ok. Na długie kręcenie z rana stawiają na słaby akumulator i rozrusznik (tylko, że jak go się dłużej trzyma na świecach to pali w miarę normalnie ......czyżby sie akumulator ładował ;)...
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Szukam programu do obsługi interfejsu Elm dla Daihatsu Terios. Próbowałem różnych programów miedzy innymi scan xl. podłączenie do interfejsu kabla jest oki- podłączam sie na wyłaczonym samochodzie do komputera ale w tym momencie samochód nie chce odpalić. Chce sprawdzić czy program będzie w stanie wskazać co jest przyczyną nierównych obrotów silnika(silnik...
Filtr paliwa wymień jak była woda układ paliwowy do wymycia. Filtr wymienie jak tylko otworza mi sklep :P a jak wymyc uklad paliwa ??;> ps. dodam ze zapala sie Check Engine o kodzie 13 czyli sonda ale przed tym jak dluzej stal tez sie ten blad swiecil ale silnik chodzil i odpalal bez zarzutow. Czy mzoe to miec jakis wplyw teraz>>/??
Po częsci masz rację ale ... wydaje mi sie, że wtryskiwacz dawkuje ciągle paliwo a nie impulsowo. ECU autka owszem zbiera sygnały o prędkości obrotowej, temperaturze powietrza i płynu chłodzącego, TPS ale .... nie widze tutaj jakos możliwości zbytniej ingerencji w pracę układu zasilania. Jedynie na biegu jałowym jest sterowany popularnie zwany "silnik...
Szukałem i nie znalazłem wiele... więc postanowiałem zapytać znawców. Nie mam pojęcia co się dzieje. Przy wyższych obrotach, ale nigdy na luzie, silnik przerywa, szarpie i dławi się. Tak jakby nie dostawał paliwa,albo iskry... Prosiłbym o jakieś rady. Świece nowe, przewody nowe. Autko rok 1992... Powiem, że facet z popsutym autem jest okropny- kryzys...
Witam, od 5 lat posiadam Suzuki Swift III z 2006 r., 1.3 benzyna, 92 KM, skrzynia manualna. Od prawie roku mam niezdiagnozowany jednoznacznie problem. Otóż auto przy niższych prędkościach na biegach do 4 włącznie, jest dynamiczne. Natomiast po wrzuceniu 5 biegu przyspiesza ociężale. Po wciśnięciu pedału gazu do podłogi nie rosną obroty a spalanie chwilowe...
Włożyłem sobie do suzuki swift zamiast 50A alternator 90A z Kia Clarus II , alternator to Kia precison Works http://obrazki.elektroda.pl/4443748900_1... W tych autkach też występowały alternatory firmy Mando do których jest pełno regulatorów napięcia , ja nie mogę nigdzie odszukać do tego oryginału od KIa ;/ Sprawa jest taka że bez obciążenia...
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
Witam, Samochód Suzuki Swift GTi 1,3 16V 1989rok model MK2. Silnik dopiero złożony instalacja w trakcie zostało do podłączenia kilka czujników. Problem jest tego typu, że po próbie odpalenia auta załapuje na sekundę i gaśnie pompowanie pedałem gazu powoduje to ze przy minimalnych obrotach jeszcze jakby starał się zakasłać ale i tak padnie. Dziwną rzecz...
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Sytuacja wygląda tak, że przejechałem 40 km. Po ok 10 godzinach chciałem wrócić i samochód już nie odpalił. Przy próbie odpalenia rozrusznik w ogóle nie kręci, gasną kontrolki i słychać pojedyncze puknięcie w rozruszniku. Udało się wziąć go na popych i jakoś wróciłem do domu. Jakoś bo początkowo światła świeciły słabo, przy niskich obrotach silnik gasnął,...
Posiadam małe autko Suzuki Swift GTi , które seryjnie ma alternator 50 lub 55A . Jako że posiadam sporo muzyki w aucie ( dwa wzmacniacze 300watt rms w 4ohm i 170watt rms drugi ) założyłem sobie alternator Mando z Kia Clarus II 2.0 16v DOHC o mocy 90A. Obecnie mam akumulator 55AH firmy Moll i po wiecznym niedoładowywaniu małym alternatorem jest już powoli...
lepiej byłoby sprzedać to co mam, dorzucić pieniądze To jest najlepszy sposób z mozliwych. Mam jednak pytanie już niezwiązane z konkretną marką czy modelem - jeżeli w jakimś aucie występuje kilka wersji silnikowych to czy zmiana softu w słabszej wersji na tą z mocniejszej nie spowoduje obniżenia żywotności silnika? Chodzi mi o różnice mechaniczne między...
(g40 - polówka 1.3, g60 - corrado) G-lader to klapa, zarowno w Polo jak i w Golfie/Corrado Daihatsu Charade GTti 1.0 12V 101KM To juz super wynalazek. Bialy kruk. pitrala1 napisał: Ale turbina daje Ci dużo większy użyteczny zakres obrotów A to chyba cos nowego... Szczegolnie w silnikach malej pojemnosci. W nowych turbo benzynach, turbiny wstają na...
Witam! Nie chcę zaczynać nowego tematu bo ten pasuje idealnie:) Mam pytanie związane z VSS widocznym na zdjęciu powyżej. Zamontowałem do samuraia (niegdyś gaźnikowego) silnik ze swifta. Niestety w samuraiu nie ma VSS, w związku z tym jedyny błąd w ECM to brak sygnału VSS I tu moje pytanie: czy można zastąpić oryginalny VSS takim montowanym na linkę...
obroty suzuki swift suzuki swift obroty suzuki swift silnik
wartość skuteczna napięcia tętnień nagrzewnica power zniknąć panel
analizator widma analizator widma
Samsung BD-H6500 vs BD-D5500 – porównanie Blu-ray, upscaling 4K, DTS-HD, Wi-Fi, wyjścia analogowe VISHAY 5125FE (dawniej IR) – identyfikacja tranzystora MOSFET TO-220-5P HEXFET