No tłok jest u góry bo sprawdzałem tak jak mówisz przez otwór świecy. Zapłon ustawiałem lampą. Wszystko jest w porządku jak powinno być ale silnik nie chce w ogóle strzelić.
Pisząc o zapłonie CDI, mam na myśli cały zestaw: moduł, cewkę zasilającą, cewkę wyzwalającą. Zresztą na schematach widać te cewki. A najprościej to dorwać całe magneto z cewkami i moduł od jakiegoś skutera, zrobić odpowiednie mocowanie i ustawić to poprawnie.
witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem suzuki swift z 2005 roku mam problem z zegarem za każdym razem jak wyłączę zapłon zegar się kasuje i chcąc aby w ogóle był podświetlony muszę coś przycisnąć na wyświetlaczu . Można to jakoś ustawić [/syntax]
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
Jeśli wtryskiwacz nie leje to nie poda Pb i LPG. jeśli wtryskiwacz leje to poda za dużo i nie mgiełkę a instalacja LPG jest II generacji - czyli podciśnieniowa Dodano po 2 Dziękuje Wszystkim za porady, sugestię Przyczyna nie odpalenia była głupota dalej zwana błędem ;) Os aparatu zapł. trzeba było o 180' przekręcić i ustawić zapłon i silnik pali jak...
ale co ma luz do tego że nie odpala na starter a jak go ciągaliśmy i jak odpalił to stał sobie na wolnych obrotach. Można wgl w dr 125 se ustawić zapłon bo nie wiem a na forum jedni piszą że można inni że nie i sam juz nie wiem
a kwz nie da się ustawić chyba zajmuje się tym moduł. Tak, ale jak ścięło klina i magneto jest przestawione, to zapłon będzie w krzakach Jeszcze pytanie, tam jest normalna przepustnica w gaźniku, a iglicę podnosi podciśnienie (membrana) ?
A zapłon dobrze ustawiony?
witam poszukuje informacji na temat zapłonu w samochodzie suzuki vitara 1994 poj 1600mc na ile stopni ma byc ustawiony zapłon ? z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
Ja bym luzy ustawił dokładnie jak instrukcja wskazuje. Wogóle to 0.1 i 0.15 to są bardzo małe luzy jak na silniki spalinowe z tego co ja się orientuję. Raczej to nie jest wina luzów o ile oczywiście nie są za małe i silnik jeszcze przez to nie stracił szczelności. Moim zdaniem gdzieś świeca ma przebicie lub przewód wysokiego napięcia lub nie dopływa...
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Witam! Po wczorajszym moim pobycie w garażu: 1. w sprawie nie wchodzenia silnika na obroty: pogrzebałem w necie i okazało się że źle zamontowałem iglicę pod czarnym plastikowym dekielkiem. Jak zmontowałem ok. i udało mi się go odpalić to silnik pracował jak marzenie. - jedna sprawa wykluczona. Przebrałem się i na jazdę próbną: przejechałem z 10km niekiedy...
Najpierw tłok w GMP, wałek rozrządu na znaki i koło magnesowe na kreskę. Kropki pewnie dot. przyspieszenia i opóźnienia zapłonu, o ile kreska jest pomiędzy nimi. Sprawdź doświadczalnie.
To już prawie wykopaliska, ale dla potomnych odpowiem co jest powodem tego problemu. W gaźniku aisin stosowanym w Suzuki Samurai 413 są dwie śrubki regulacji obrotów pierwsza od strony aparatu zapłonowego i druga przy siłowniku podciśnieniowym od strony chłodnicy. To ta druga śrubka odpowiada za zwiększanie obrotów poprzez siłownik podciśnieniowy, po...
Powiem tak: nie wiem czy to jeszcze aktualny temat, ale wartość TPS ustawia się TYLKO!!! na włączonym zapłonie - stacyjka on - i musisz tak ustawić czujnik aby osiągnąć 0,5V - suplement do silnika SV620 - H20A
Do napędu wałka pośredniego. W niektórych silnikach ten wałek (jeśli występuje) napędza pompę oleju i rozdzielacz zapłonu.
Usterka usunieta okazalo sie ze byl brudny uklad paliwowy, calosc wymyta dokladnie :) ... odpalal i dzialal normalnie jednak kopcil troche i bardzo duzo palil jakies 14l/100km ;/ dodatkowo na niskich obrotach chodzil jakby na 3 cylindry ;/ I tu pojawil sie kolejny problem. Chcac mi naprawić usterke moj Ojciec zabral sie za zaplon i cos schrzanil ......
Po wymianie akumulatora wystąpił całkowity brak iskry (suzuki alto 0.8 91r) sprawdziłem przerywacz ,świece, ustawiłem zapłon i dalej brak iskry.Sprawdziłem też bezpieczniki. Chciałem wymienić cewkę zapłonową ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć. I nie wiem czy to jej wina. Cewka ma 3 bolce jeden + jak załączę stacyjkę to tu pojawia się napięcie z drugiego...
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
No to może sprecyzuję bardziej. Potrzebuję moduł cdi ac ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu (ewentualnie ze zmiennym do 2t) Stator jest na "fasolkach" więc myślę że kąt wyprzedzenia powinno dać się nim ustawić. Iskra jest na module o symbolu: 50qt-10a-2237, lecz przy wyższych obrotach bardzo mocno przerywa i się nie wkręca. Na module od gy6 motocykl...
Cześć, Objawy są takie, że moto rozpędza się dość dobrze do 70km/h. Potem idzie mu to bardzo opornie, pomimo rozpędzania go na piątym biegu. Po osiągnięciu 80 km/h i wrzuceniu szóstego biegu zaczyna zwalniać i stabilizuje się na około 65 km/h. Świeca nowa, przerwa na świecy OK, filtr powietrza nowy. Co dalej? Gaźnik? Moduł zapłonowy? Jak go zdiagnozować?...
W motocyklu urwał mi się jeden z magnesów, uszkodził stator zapłon typu magnet bezimpulsatorowy. Z okazji dość drogiego oryginału postanowiłem zaadoptować magneto i stator z suzuki ad 50 morini, wykonałem podstawę statora z dużą możliwością korekcji kąta zapłonu, za pomocą lampy ustawiłem zapłon w odpowiednim miejscu. Moduł zapłonowy oryginalny, po...
Witam serdecznie wszystkich znawców samochodów . Mam problem z suzuki baleno auto stopniowo zaczęło tracić na mocy po przegladnieciu instalacji okazało się ze kable mają przebicie zostały wymienione na nowe lecz to nie pomogło świece zapłonowe także. zmierzylem ciśnienie na komorach spalania okazało się ze drugi cylinder nie ma. Głowica poszła do regeneracji...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Witam Żarówka jest bardzo dobra do sprawdzania :-) Spróbuj zrobić to tak: podłącz kostkę z powrotem. Weź swoją żarówkę i jeden jej przewód podłącz do masy motocykla. Potem włącz zapłon i włącz światła pozycyjne. Drugim przewodem od swojej żarówki dotknij do szarego kabla przy stacyjce - jeśli żarówka świeci, jest ok. Jeśli nie - oznacza to przerwę pomiędzy...
Rama jest z Yamahy XTZ. Myślałem nad zapłonem z jawy 50. Można to przełożyć do silnika 251. Jednak zostałem na akumulatorze bo mam na tyle miejsca, a przydaje sie czasami 12V, poza tym na jesień zakładam sobie lampę, bo wieczory krótkie żeby dłużej pojeździć. Wiem, ze dwie cewki to 2x większy prąd ale jest to tylko prąd chwilowy.. Natomiast dwie cewki...
Generalnie to tam zapłon ustawiany jest elektronicznie. Ty ustawiasz pompe tak, aby znaki na pompie i kołnierzu pompy się pokrywały (oczywiście rozrząd na zero). Natomiast, jeśli chcesz dynamicznie sprawdzić, to ma być 13 stopni za GMP.
Witam, tytułem długiego wstępu: na elektrodzie poruszane były te tematy w dziale samochody i kilka w dziale motocykle, ale nie znalazłem konkretnej odp, same gdybanie. Chcę poprawić komfort jazdy nocą - jeżdżę sporo ( m.in. http://www.motocykl-online.pl/artykuly/T... http://www.motocykl-online.pl/artykuly/B...
Ja w swoim DT15 przyśpieszyłem nieco zapłon i teraz pracuje dużo ciszej i równiej na wolnych obr. Jest regulacja, przesuwa się krzywkę naciskającą na rolkę od przepustnicy. Wyprzedzenie powinno wynosić 2' ATDC +- 2' na całkowicie zamkniętej przepustnicy. Polecam ustawienie możliwie wczesne (0-1' ATDC).
Mam problem z moim jednośladem Suzuki gn125 4T, a mianowicie motorek jeździ super, wkręca się normalnie, ale pod większe górki przerywa, tak jakby odcinka się włączała, to nie wina paliwa. Czasem przejadę 10 km i jest wszystko super, tylko pod górki nie, a czasem przerywa nawet na prostej, ale jak jadę na pół gazie i się rozchula to potem wyższy normalnie...
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
Aż tak dobrze nie orientuję się na instalacjach LPG. Wiem tylko że jest on firmy ElpiGaz i na tym wężu od parownika do wtrysku jest zaworek z 4-pinową kostką. Wąż prowadzi do w trysku do dolnej jego części. Coś więcej trudno mi powiedzieć. Musiałbym dokładnie się temu przyjrzeć. Co do wężyków to patrzyłem trochę w nie i nie zauważyłem żadnych przetarć...
suzuki zapłon zapłon suzuki suzuki zapłon moduł
skrzynka bezpieczników laguna radio kondensator trzeszcz plyta indukcyjna siemens
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi głowica omega
Silnik w rowerze elektrycznym wyłącza się powyżej 25 km/h Opel Crossland X - specyfikacje, silniki, wyposażenie