Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
Sorki. Ale u mnie tak było tylko może nie przez zapłon.
Robi to samo co przerywacz w zwykłym zapłonie.
W załączniku masz wszystko o co pytałeś. Przyznam, że kilka cewek na stojanie wygląda na przypalone.. po odpaleniu musisz sprawdzić napięcia międzyfazowe między wszystkimi żółtymi przewodami ze stojana, powinny być równe. Ze schematu zapłonu wynika, że potrzebny jest akumulator, ale zastanawiam się, czy sam układ ładowania nie wystarczy, żeby zasilić...
zapłon przestawiony . mieszanka nieodpowiednia za bogata no i rozrząd A jak mógł się przestawić zapłon?
sprawdz czy jest naładowany akumulator :)
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
8° Przed
A zapłon dobrze ustawiony?
Jeżeli dobrze pamiętam to są tam cewki dwubiegunowe i nie przejmowałbym się tym jeżeli jest to tylko zjawisko nieznaczne. Polega ono na tym, że podczas hamowanie silnikiem paliwo zostaje odcinane i do cylindrów dostaje się tylko niewielka jej część która jest niepalna. Lecz po kilku cyklach trochę nazbiera się go i gdy tłok jest w fazie wydechu (zawory...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Objawy wskazują na opóźniony zapłon .
a co to jest ten zapłon CDI??
Witam! mam problem nie działa mi zapłon w suzuki vitara1.6 16V nie świecą sie kontrolki wogóle. Co może byc przyczyną?? gdzie znajde bezpiecznik od tego??Pomocy!!!
silniczek krokowy wymieniony przewody i cewki wymienione podciśnienia sprawdzane a z ogrzewaniem ubytków niema majonezu niema nagrzewnica wymieniona. wydaje mi się jak by mu zapłon wypadał
w suzuki zlącze samodiagnozy jest koło akumulatora,ładnie opisane na klapie silnika,powinna być taka naklejka z ilustracją złacza i wyjaśnieniem jak regulować zaplon.
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
a nie masz problemu z zapłonem??
Nie wiem co za ustrojstwo kupiłeś na allegro nie można sprawdzić ale bezpieczniej odcinać pompe paliwową niż zapłon
Suzuki GN 125 i inne zawsze miały zapłon DC
Uruchomienie zapłonu jest bardzo łatwe, ale skąd mam wiedzieć, że nie chcesz ukraść tego motocykla? Jeśli motocykl nie ma kluczyków to po prostu poszukaj innego. Możesz też skorzystać z usług specjalisty, który uruchomi zapłon.
A nie masz takiego czegoś? Co prawda z 650 ale możesz wstępnie porównać rząd wartości. http://obrazki.elektroda.pl/2881780200_1...
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
?? Co wy za głupoty opowiadacie? Jakie magneto? Magneto jeździł w "Czterech pancernych".. W Suzuki DR 800 Big zapłon jest elektroniczny bateryjny, a to co odkręciłeś to pokrywa alternatora który pracuje w oleju. Nie grzeb w ciemno bo więcej popsujesz niż naprawisz w tym motocyklu. Czy motocykl stracil iskrę nagle? Czy może po zimie nie potrafisz go...
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
Wada była w łączniku między gaźnikiem a cylindrem, wymieniłem na inny i pali bez problemu. A z tą kompresją to zapłon był przestawiony.
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Na wale jest czujnik indukcyjny. Za zapłon odpowiada czujnik położenia wałka. Tak samo jest w Baleno 1.8. W starszych silnikach Baleno czujnika na wale nie ma. Są to identyczne słupki silników. Zainteresowanych odsyłam na forum Suzuki.
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Witam. Potrzebuje pomocy w doborze modułu zapłonu do Suzuki lz f300. Wtyczka jest 8 pinowa a oryginału brak. Myślałem o zastosowaniu modułu z linhaia 300 po dostosowaniu do pinów z rysunku z forum ale nie wiem czy mi zadziała z czujnikiem zamontowanym w tym silniku. Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/3332003300_...
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
A wężyki podciśnienia to dla ozdoby były dodawane? Niestety, ale zapłon mieszanki ubogiej przebiega trochę inaczej, niż bogatej i trzeba to korygować. W systemach gaźnikowych też były takie korekty wymuszane przez membrany. Jak już coś robić, to porządnie, a nie jak 100 lat temu, kiedy to było rzeczywiście trudne technicznie.
Alarm, immobilizer, jakieś inne odcięcie zapłonu?
Czy moto łatwo się uruchamia? Czy świeca jest dedykowana do tego motocykla? Jak wygląda izolator świecy zapłonowej?(czarny, brązowy, kawa z mlekiem, biały?). Przydałby się stroboskop do sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu.
Nie widzę żadnego sensu w przerabianiu oryginału, przecież to zapłon bezstykowy - co tam poprawiać? Takie układy wkładane są np. do silników motocykli crossowych - jakie obroty i obciążenia wytrzymują!
Proponuję zacząć od wpisania w wyszukiwarkę Google takiej frazy: "schemat instalacji elektrycznej suzuki rg 80", później poprzeglądać sobie obrazki.
Na moje oko jest to starsza SV na gaźnikach, ale bez różnicy, 1,3A to nie dużo jak na wyłączonym jest prawie 0 to wg mnie nie ma usterki.
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
Kolego jeśli masz tak że odpali i chodzi dobrze ale do 2.5 3 tyś obr/min a jak depniesz do się dławi ewentualnie chcesz jechać a auto dopada padaczka. Wyjmij pompę paliwa i wtedy sprawdź czy ma non stop ciśnienie czy tylko na początku. najlepiej zadzwoń do mnie i opisz swój przypadek tel to 695662518 lub gg 8705819. ja dziś zmieniłem pompę paliwa autko...
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Witam . Nowy nabytek czy tak nagle same zaczęły się zapalać nawet na wyłączonym zapłonie?
Powiedz jeszcze jaki był orginalnie zapłon(jakie wyprowadzenia i gdzie one szły),ile jest czujników na kole, jakie są orginalne cewki (jedna czy dwie)
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Musiałbyś w schemat spojrzeć, ale może to być np stałe napięcie po zapłonie nie zanikające podczas rozruchu, stałe napięcie po zapłonie zanikające podczas rozruchu, pozycja w której nie włączony jest zapłon, a załączona część odbiorników.
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Witam A mianowicie potrzebuję pomocy, ponieważ kupiłem motor z ,,zepsutem modułem,, ale moto było w części rozkręcone. Główny problem to brak iskry. Mam jakiś drugi moduł, pytanie tylko czy mogę go jakoś podłączyć i sprawdzić czy motor odpali? Który kabelek do czego, ktoś się orientuję? Jak potrzebne lepsze zdjęcia to proszę napisać A zrobię. https://obrazki.elektroda.pl/8176179000_...
Po włączeniu zapłonu i przekręcenia kluczyka samochód odpala razem z rozrusznikiem Rozumiem że dzieje się tak gdy przekręcasz kluczyk na zapłon o potem trzymasz go w pozycji rozruch? Samochód odpala lecz kręci się cały czas rozrusznik oczywiście trzymając kluczyk w pozycji rozruch? po odpuszczeniu rozrusznika gaśnie Tu chodzi ci że trzymasz przekręcony...
POWER SUPPLY + 30: connect to the big wire that drives the fuse box. - 31: connect to one of the ground terminals located on the base of the driver’s side support. IGNITION WIRE + 15/54: connect to the BLACK/WHITE wire with SILVER reference, at the position nr. 4, located in the 14 way violet connector coming out of the central doors locking unit...
Mam problem z elektryką - nie działają świece żarowe i zapłon. Przy przekręceniu kluczyka w stan grzania świec żarowych nie działa i przy przekręceniu w stan rozruchu nie można uruchomić samochodu. Ale rozrusznik dobry, obraca silnikiem ale nie ma zapłonu. Dotyczy Suzuki Grand Vitara 2.0 TDi 1998r. (silnik mazda 2.0)
Ciśnienie paliwa jest na listwie wtryskowej ? Odkręć wąż od listwy paliwowej włóż do butelki i włącz kilka razy zapłon , sprawdź czy leci paliwo do butelki .
Witam. Mam problem z Suzuki Epicuro 125. Skuter odpala na dotyk, po czym ruszam, rozpędza się do około 35-40 km/h i gaśnie. Próbując go odpalić, kręci, ale nie odpala. Wyłączam zapłon kluczykiem, po czym włączam od nowa i pali na dotyk, i tak cały czas. Ruszam, gaśnie, kluczykiem wyłączam, włączam, pali od razu 😔 Może ktoś miał taki problem 🤷 Kompletnie...
Nie mam schematów, nie mam więc pewności jak tam jest rozwiązany zapłon i ładowanie ale zmierz to napięcie ładowania.
To przetnij gruby żółto/czarny (zapłon) przewód w tym samym złączu
A pomyślałeś o immo? Może to powoduje odcięcie zapłonu.
Witam mam takie pytanie otóż nie moge dostac zapłonu do mojej Husqvarny CR 250 2t 99 rok i chciałbym zmienic kompletny zapłon od suzuki rm 250 2t wygladem jest identyczny posiadam stator,moduł cdi,cewke .. brakuje mi magneta ale mam od husqvarny mojej takie same pytanie brzmi czy to bedzie mi działac prawidłowo
A ja mam takie zamienniki:2SD1071,2SD971,2SD991.Tak to jest na 100% 2SD1113.
Ale niestety odcina się zapłon, swoją drogą to GS500 nie ma odcinki?(prawie że rękę bym dał za to ale nie pamiętam)
Rozbiera się bardzo łatwo, wyciągasz ten pomarańczowy plastik, pod nim zobaczysz szare ząbki trzymające konektory, trzeba podważyć gruba igłą albo czymś takim i powyciągać
Post był raportowany. Przeniosłem z: Audio
Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Tam znajdziesz potrzebne informacje. Jak będzie mało to pytaj, ale schemat bezwzględnie konieczny.
To może lewe powietrze.? Lecz pierwsze to ; napięcie na zaworze jest nieprawidłowe , winno być- między 2 i masą i 5 i masą od 11-14 V , przy włączonym zapłonie.
Hej . Kupiłem sobie do mojego motocykla takie cudeńko - Fuseblock FZ1. Pytanie moje dotyczy podłączenia zasilania do tego blocka. Rozumiem, że jeden kabelek na "+" akumulatora, drugi "-" akumulatora. A trzeci muszę połączyć z jakimś kabelkiem, który będzie miał zasilanie w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon. Tylko do którego kabelka to...
Kolego, piszesz o AC CDI, wlepiasz zdjęcie od DC CDI i marudzisz, że nie wiesz czemu nie chce palić. Nie sądzisz że wpierw należało by się zapoznać z obydwoma rodzajami zapłonu?
Nie gdy mam włączone 4wd i wylacze zapłon to po ponowym uruchumieniu silnika jest wlaczone ciagle 4wd a gdy wlaczam 4wd-l to slychac pikanie i konrolka 4l mrugnie a sie nie wlaczy.
Suzuki Ignis 2004 problem z centralnym zamkiem, nie można dodać pilota. Procedura ręczna (otwarcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie, 3 razy zamknięcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie) nie wchodzi, diagnostycznie nie ma możliwości w obdstar tego zrobić, próba dodania jako bliźniacze modele czyli opel agila i subaru justy również bez rezultatu. Przerabiał...
Mam problem z paleniem bezpiecznika od zapłonu w samochodzie Suzuki Swift II MK5 2003r. Do spalenia bezpiecznika dochodzi w momencie np. dojeżdżania do skrzyżowania, po redukcji biegów i hamowaniu przed zatrzymaniem. Auto wtedy często pali bezpiecznik co skutkuje tym. że silnik gaśnie. Nie da się go wtedy uruchomić, rozrusznik kręci, ale silnik nie...
Mam problem z moim jednośladem Suzuki gn125 4T, a mianowicie motorek jeździ super, wkręca się normalnie, ale pod większe górki przerywa, tak jakby odcinka się włączała, to nie wina paliwa. Czasem przejadę 10 km i jest wszystko super, tylko pod górki nie, a czasem przerywa nawet na prostej, ale jak jadę na pół gazie i się rozchula to potem wyższy normalnie...
O co chodzi stałe napięcie??? wszystko sprawdziłem . Iskra powinna być nawet żeby zapłon czy rozrząd był by przestawiony to jakaś iskra by gdzieś tam wyskoczyła a tu nic!!!
No tłok jest u góry bo sprawdzałem tak jak mówisz przez otwór świecy. Zapłon ustawiałem lampą. Wszystko jest w porządku jak powinno być ale silnik nie chce w ogóle strzelić.
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Suzuki swift 2007 benzyna 1,3 3d TSMMZA11S005*****. Otwarte drzwi kierowcy i kluczyk w stacyjce w poz. "0" powodują uruchomienie sygnalizacji akustycznej. Kluczyk w pozycji "zapłon" i otwarte drzwi - sygnalizacja nie działa. Bez kluczyka nie ma możliwości włączenia radia. Czy jest opcja wyłączenia tego "pikacza" ? (może to być nawet wyciągnięcie go...
Mam problem z Suzuki Burgman 400 2003 rok, brak iskry, wymieniłem zapłon i regulator napięcia nadal nic.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Czasowe rozwiązanie jest takie. Jak włączę zapłon i kontrolka świec zaświeci i po chwili gaśnie to auto odpali bez problemu. Jak włączę zapłon i kontrolka od świec miga to auto nie zapala. Czasem trzeba kilka razy próbować.
Można by jeszcze poszukać coś od Suzuki do łodziowego silnika (koło, cewki i CDI) tylko jakość bedzie zbyt duża :D
Włącz zapłon i zmostkuj styki w kostce diagnostycznej po przekątnej.P
A zapłon? Dorwij gdzieś lampę i sprawdź. Może gdzieś w tamtym niemieckim manualu jest jakaś o tym wzmianka.
Tam jest zapłon CDI. Podejrzewam, że podejdzie cewka od jakiegoś chińskiego skutera.
(at)oloeu samochód pozwala na zapłon ale nie chce odpalić odpali i odrazu gaśnie nawet chwile nie pochodzi A co to jest ten clip ? Akumulator jest nowy i naładowany
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem suzuki swift z 2005 roku mam problem z zegarem za każdym razem jak wyłączę zapłon zegar się kasuje i chcąc aby w ogóle był podświetlony muszę coś przycisnąć na wyświetlaczu . Można to jakoś ustawić [/syntax]
Witam, zamierzam zamontować w aucie dodatkowe zabezpieczenie i rozważam 2 możliwości... Szukaj zabezpieczenia z trybem serwisowym, abyś każdemu mechanikowi nie musiał mówić o sposobie dezaktywacji blokady. Licho wygląda mi takie zabezpieczenie które w 2 tygodnie rozładuje akumulator. Podejrzewam, że przez 2 tygodnie, to każde zamontowane zabezpieczenie...
Niema sie co bawić w jakies przeróbki (nieopłacalne) dzwonic do suzuki zamawiac nowy. kiedys do yamahy XT 600 załatwialem nowy moduł cena ok 600zł Chociaż bardzo mozliwe ze z dr 125 bedzie gadał jeżezli kostka ta sama hmm pozdro
Jeśli wtryskiwacz nie leje to nie poda Pb i LPG. jeśli wtryskiwacz leje to poda za dużo i nie mgiełkę a instalacja LPG jest II generacji - czyli podciśnieniowa Dodano po 2 Dziękuje Wszystkim za porady, sugestię Przyczyna nie odpalenia była głupota dalej zwana błędem ;) Os aparatu zapł. trzeba było o 180' przekręcić i ustawić zapłon i silnik pali jak...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
(at)KristofN81 Praktycznie całość produkcji japońskich świec przejęli Chinczycy. I zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Bo o ile świece Denso i NGK są jednymi z najlepszych, o ile zostana wyprodukowane w oficjalnej chinskiej filii, tak i trafiają się podróby , wyprodukowane w jakiejś fabryczce na przedmieściach Szanghaju. U mnie tutaj można to błyskawicznie...
Witam. W ostatnim czasie kupiłem silnik od suzuki rg 80 problem polega na tym, że nie wie co potrzebuje dokupić żeby uzyskać iskrę. Czy wystarczy sam cewkomoduł, a jeśli tak to jak go podłączyć? Zapłon wygląda tak http://obrazki.elektroda.pl/5022657200_1...
suzuki zapłon suzuki ustawić zapłon moduł zapłon suzuki
pralka blokada polar odczytać matrycy sterowa optotriakiem
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Yellow Tint on Dell, Samsung, LG, HP Monitors: Blue-Light Filter, Cable, Backlight Issues Czyszczenie wymiennika aluminiowo-krzemowego – preparaty, metody, Buderus, Viessmann, rekuperatory