Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Suzuki GN 125 i inne zawsze miały zapłon DC
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Poszukuje schematów / opisanych pinów dla modułów Suzuki GN 125 - najchetniej dla wersji 8 pin i 6 pin. Grzebiąc w googlach już się pogubiłem - nie wiem czy nie mam nagmerane jakoś w motocyklu. Mój GN jest z 1997 i mam moduł zapłonowy na 6 pin, a na allegro jako pasujący sprzedali mi 8 pin. Chciałem naprawić wiązkę, ale nie mam schematów jak powinno...
Powiedz jeszcze jaki był orginalnie zapłon(jakie wyprowadzenia i gdzie one szły),ile jest czujników na kole, jakie są orginalne cewki (jedna czy dwie)
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
A wężyki podciśnienia to dla ozdoby były dodawane? Niestety, ale zapłon mieszanki ubogiej przebiega trochę inaczej, niż bogatej i trzeba to korygować. W systemach gaźnikowych też były takie korekty wymuszane przez membrany. Jak już coś robić, to porządnie, a nie jak 100 lat temu, kiedy to było rzeczywiście trudne technicznie.
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Tam znajdziesz potrzebne informacje. Jak będzie mało to pytaj, ale schemat bezwzględnie konieczny.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Witam Posiadam taki moduł i mam problem z połączeniem się z aplikacja Torque 1.5.26,moduł podłączam pod gniazdo OBD(posiadam Suzuki Baleno 1999,1.3)włączam zapłon,w telefonie łączę się z modułem,jako hasło wpisuje "1234" lecz nie jestem pewien czy to dobrze jest(żadnej instrukcji nie otrzymałem do niego,tylko płytkę)włączam Torque i niestety nic sie...
Czy moto łatwo się uruchamia? Czy świeca jest dedykowana do tego motocykla? Jak wygląda izolator świecy zapłonowej?(czarny, brązowy, kawa z mlekiem, biały?). Przydałby się stroboskop do sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu.
Drogą eliminacji zdemontowałem stator - jest nieoryginalny. Czy ma znaczenie położenie pickup coil zamontowanego do pokrywy statora względem signal coil, którą jest jedną z 18 cewek nawiniętych na statorze? Stator montowany jest do pokrywy na 3 śruby, więc na upartego nie zważając na długość przewodów można go przekręcać co 120 st. Przed podmianą modułu...
Próbuj rozebrać moduł aby dostać się do płytki i elementów. Pozostałe podzespoły zostały sprawdzone? Jak wygląda zapłon w tym silniku? Cewka CDI bezmasowa i brak impulsatora? Jeśli tak, to proponowany moduł nie zadziała.
a kwz nie da się ustawić chyba zajmuje się tym moduł. Tak, ale jak ścięło klina i magneto jest przestawione, to zapłon będzie w krzakach Jeszcze pytanie, tam jest normalna przepustnica w gaźniku, a iglicę podnosi podciśnienie (membrana) ?
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
Niema sie co bawić w jakies przeróbki (nieopłacalne) dzwonic do suzuki zamawiac nowy. kiedys do yamahy XT 600 załatwialem nowy moduł cena ok 600zł Chociaż bardzo mozliwe ze z dr 125 bedzie gadał jeżezli kostka ta sama hmm pozdro
Całkiem nieźle. Widać, że popracowałeś. To zajrzyj jeszcze tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Poczytaj i sprawdź linki tam podane. Jest tam wyjaśniony blokowo moduł CDI i możliwości jego modyfikacji.
Przewody są od tyłu statora. Trzeba włożyć paluchy i sprawdzić, czy nie nadmiernie luźne. Zanim ten motocykl do mnie trafił, właściciel zabrał się za rozbieranie modułu, czym go nieodwracalnie uszkodził. Do tego padła jedna z dwóch cewek.
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Witam a ja poszukuje informacji na temat oznaczonego elementu V1 oraz diody D1 . jakie wartosci powinny nosić. U mnie wszystko wypalone zostały druciki.
Witam wszystkich mam problem z Suzuki DR 650 R z silnikiem od 650 RSE 95r Motor to składak , ktoś wrzucił nowszy silnik a z elektryką nie wiadomo co się działo . No i mam problem bo moto nie chce odpalać tylko ciągle strzela w gaźnik . Ze strony mechanicznej raczej jest OK rozrząd ustawiony , zawory szczelne nie są wypalone . Impulsator sprawdzony na...
Witam A mianowicie potrzebuję pomocy, ponieważ kupiłem motor z ,,zepsutem modułem,, ale moto było w części rozkręcone. Główny problem to brak iskry. Mam jakiś drugi moduł, pytanie tylko czy mogę go jakoś podłączyć i sprawdzić czy motor odpali? Który kabelek do czego, ktoś się orientuję? Jak potrzebne lepsze zdjęcia to proszę napisać A zrobię. https://obrazki.elektroda.pl/8176179000_...
Witam Mam pytanie odnośnie dobrania modułu zapłonowego do mojej Suzuki DR 125 z 1996r. Czy taki moduł zapłonowy jak na zdjęciu(moduł orginalny( można zastąpić takim modułem zaplonowym https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Jeśli nie, a ktoś zastępował oryginał jakimś innym modułem to niech napisze jakim.
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
Witam Mam taki problem z moją DR 125 SE z 1996r że ostatnio zmieniłem moduł zapłonowy na taki od GN 125 taki jak na zdjeciu i motor ma dobrą iskre ok.1 cm i dobrze odpala ,ale ma mała moc i wydaje mi sie że nie jest dobry kąt wyprzedzenia zapłonu. Moje pytanie brzmi czy da się jakoś zmienić kwz w module czy trzeba oddać go do elektryka i on to zrobi,...
Tylko że nie mam orginalnego modułu. W motorze miałem tylko jakiś chiński moduł tylko chyba takiego samego nie znajde. Zdjęcie wziąłem z internetu aby pokazać jak wyglądał orginalny moduł.
Dzięki Miro.Nasz Jak będe miał czas to spróbuje
Tylko ten zapłon ma mapę zapłonów do zupełnie innego silnika. W tamtym impulsy są zczytywane z koła zamachowego i nie ma mechanicznego przyspieszacza zapłonu (wszystko na drodze elektronicznej). Spróbuj na początek zastosować te moduły samochodowe. W polonezie też jest czujnik magnetyczny i mechaniczny przyspieszacz. Potrzebujesz tylko dwa takie moduły...
Post był raportowany. Przeniosłem z: Audio
Czy możliwe byłoby zamontowanie modułu od innego japonskiego motocykla? Jakiegoś dostępnego i w normalnej cenie? A może jakiś samochód? Np Polonez? Nie jestem pewien czy oryginalny moduł miał przyspieszacz zapłonu w funkcji obrotów, ale może coś udałoby się podpasować nawet kosztem nieznacznej utraty mocy? To nie będzie motocykl na codzienne użytkowanie...
Motoplat to jedynie nazwa firmy. Zestawy zapłonowe popularnie zwane "motoplatami" działają zupełnie inaczej niż ten który posiadasz. Potrzebujesz modułu ze zapłonem "bezimpulsatorowym" (pointless ignition). Pytanie tylko jaką polaryzację miał oryginalny moduł zapłonowy (wyzwalanie na dodatniej lub ujemnej połówce napięcia zasilającego. Podam kilka schematów:...
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Moduły są ze stałym punktem zapłonu (tanie) i takie co przyspieszają zapłon z obrotami. Czy w tym silniku cewki są sztywno przykręcone czy są na tarczy, która się obraca o kilka stopni przy dodawaniu gazu ?
Witam wszystkich ;) mam nadzieję że jesteście w stanie pomóc mi w moim problemie . A mianowicie odrestaurowałem Suzuki gl 450 oprócz remontu silnika i wszystko było ok do momentu kiedy zauważyłem że pracuje mi tylko na lewym cylindrze lecz po małych kombinacjach z podmienieniem świecy bądź ściągnięciem kapturka podczas jazdy i zakładania go spowrotem...
Nie wiem gdzie jest tam przekaźnik sygnału ale coś go aktywuje i wątpię by była to woda.A na dodatek i cała deska rozdzielcza się świeci w różnych rytmach a gdy tylko wsadzę kluczyk i po przekręceniu na zapłon przestaje Problem z alarmem ,masą ,lub woda wlewa się bezpośrednio do jakiegoś modułu,i pewnie pod maską.Dlatego zajrzyj pod maskę do skrzynek...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Witam serdecznie. Problem występuje w samochodzie Suzuki XL7 2007-2009, ale najbliższy jest mu Chevrolet Equinox 2008r. ABS załącza się poprawnie w przypadku hamowania, a kontrola trakcji świeci od początku przekręcenia kluczyka w zapłon i nigdy nie gaśnie. Błąd, jaki wyskakuje po odczycie przez OBD2, to brak komunikacji z modułem ABS. Jednak mogę...
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Koło magnesowe nie ocierało o stator? Statory miałeś wyłącznie ze zapłonem (w tym modelu dwie cewki)? Istnieje możliwość że moduł zapłonowy jest uszkodzony i zbytnio obciąża cewkę zasilającą CDI, np. poprzez wyzwalanie tyrystora w nieodpowiednim momencie względem napięcia zasilającego. Znajomy miał taki problem z Yamahą że paliło statory, przyczyną...
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
Dziekuję za pomoc. a jak jest jescze z tym impulsatorem? mam takie koło magnesowe i iskrownik. http://skuterownia.com.pl/default/stator...
Witam czy został odblokowany moduł, bo mam ten sam problem proszę o informację
Kolego, piszesz o AC CDI, wlepiasz zdjęcie od DC CDI i marudzisz, że nie wiesz czemu nie chce palić. Nie sądzisz że wpierw należało by się zapoznać z obydwoma rodzajami zapłonu?
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Mogę dopisać o problem silnika suzuki gsx400E gk53c moduł zapłonu spalony jak to obejść zbudować na tranzystory? Mosfety? Czujniki Halla ma. Opory około 330 Ohm... Już drugi sezon stoi... Tutaj piszecie o kawasaki to może być też o suzuki. Ten sam kraj Japonia.
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Sąsiad sprawdził miernikiem napięcie do cewki zapłonowej dochodzi ja włączałem zapłon, natomiast z cewki już nie wychodzi ( włączałem zapłon a sąsiad kablem dotykał do masy i nie iskrzyło.) Przepiołem cewkę do sprawnego auta i zapalił a od niego włożyłem cewkę do swojego i nic. Już mi rece opadają. Dodam że od miesiąca mam z tym problemy: a to szarpie...
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Ale sprawdziłbym jeszcze zapłon - konkretnie punkt występowania iskry."- jak i w jakim celu przecież ten moto nie ma regulacji kąta wyprzedzenia, za wszystko moduł odpowiada Ano w takim że jak sie moduł wywali to będzie źle sterował wyprzedzeniem.
nie będę udawał mega znawcy burgmana ja też nie. Po objawach stawiałbym na filtr. czy on jest zlokalizowany w zbiorniku ? Skoro po drodze go nie ma, to najprawdopodobniej tak jest. Może się okazać, że jedyny filtr to ten siatkowy na pompce: https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-s... (ceną się nie sugeruj)....
Już wszystko jasne. Masz rozwiązanie podobne jak w skuterach Suzuki Adres - zapłon "bezimpulsatorowy" który wytwarza dwie iskry na obrót wału. Niegdyś miałem do naprawy mofę Puch, stator był taki: http://www.motelek.net/andere/iskra/12v5... a przyczyną braku iskry uszkodzona cewka zasilająca (nie można było dostać). Musisz się zaopatrzyć w...
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Witam, mam problem z moim skuterkiem Suzuki katana 50. Katana posiada cewko-moduł 4 pinowy. Wszystko sprawdzone i pomierzone i wychodzi na to że CM jest do wymiany tylko nie jetem pewien 1 rzeczy i dlatego proszę was o pomoc. 1 pin masa - OK 2 pin masa podawana ze stacyjki (gaszenie) - OK 3 pin impulsator (sprawdzony, oporność ok, dioda miga) - OK 4...
http://www.motoinfo.yoyo.pl/Suzuki/Suzuk... tu jest schemat, aczkolwiek chyba do starej wersji gdzie moduł miał bodajże 8 pinów tylko. Nie umiem znaleźć schematu z innym modułem.
ZO NOWYCH CZESCI DO CABA ZAPRASZAM DO ROZMOWY :D
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Panowie Jest problem. Uszkodzony jest moduł zapłonowy. Wprawdzie jest to skuter Suzuki, ale pytanie brzmi, czy macie jakiś pomysł, co mogło się przypalić. Załączam zdjęcie. Może ktoś ma jakiś pomysł. Może ktoś widział taki moduł i wie co tam się powinno znajdować. http://obrazki.elektroda.net/25_12200311... Po prawej stronie pomiędzy 3 i 4...
Witam mam Suzuki DR 125 z 83 roku typ SF42A lecz nie mam modułu. Próbowałem już podłączać różne moduły (fiat 126EL, Fiat Tempra) lecz nie było wyprzedzenia zapłonu i nie chodził prawidłowo. Może macie jakieś pomysły jak taki moduł zrobić lub może ktoś wie gdzie do takiego starego sprzętu mogę takie coś dostać bo szukałem prawie wszędzie i nigdzie niema....
Moim zdaniem jeżeli kolektory są połączone na pcb ścieżkami to wiadomo - przekładka izolacyjna na radiatorze nie jest potrzebna. Jeżeli nie są połączone na pcb, a po analizie układu ścieżek jest on taki że nic nie przeszkadza aby były połączone - to należy raczej stosować przekładki. Może się też zdarzyć że zamysłem projektanta (?) jest celowe połączenie...
3 Ω cewki wynika z danych technicznych samochodu ale nie wiadomo czy z opornikiem czy bez. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.p... Ponowie jeszcze pytanie. Czy ten moduł GL-200 montować razem z cewką od poldka czy można go montować z każdą cewką?
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Witam mam takie pytanie otóż nie moge dostac zapłonu do mojej Husqvarny CR 250 2t 99 rok i chciałbym zmienic kompletny zapłon od suzuki rm 250 2t wygladem jest identyczny posiadam stator,moduł cdi,cewke .. brakuje mi magneta ale mam od husqvarny mojej takie same pytanie brzmi czy to bedzie mi działac prawidłowo
Nie mam ale wiem że jeden jest zasilany ze statora a drugi chyba z akumulatora bo jest na nim napisane 12V
Czy kupując moduł zapłonowy muszę kupić moduł Anglika gdyż mój motocykl pochodzi z Anglii? Wiem ze R1 pochodzenie modułu ma znaczenie
Nakombinowane, to mało powiedziane. Ciężko cokolwiek dostrzec na tych zdjęciach, ale obawiam się że początek przeróbek zaczyna się od statora. Oryginalnie jest jedno uzwojenie na statorze (jednofazowe, połączone z masą) które zasila zapłon CDI, światła i ładowanie. Ja dostrzegam przewody odpowiadające statorowi z Aprilii lub silnika chłodzonego powietrzem....
Powiem Ci tak. Mam bardzo podobny problem, posiadam Suzuki GSX 550 ES (a Twój to GS 400), tam są bardzo podobne układy zapłonowe. U mnie też wszystko było spalone, łącznie z impulsatorami. Zacząłem temat rozgryzać, mam tą samą sytuację z cenami modułu zapłonowego - używany niby pewny 700 zł, nowy ok. 3000 zł - bez sensu kupować. Znalazłem na Facebooku...
Witam, cie mam ten sam problem narazie bez rozwiązania prubuję dopasować moduł od czegoś innego, np. skutera, lub czegos innego, pozdrawiam
dziękuję za odpowiedzi. alarm wykluczam . immobilizer ? rzeczywiście może tu leży błąd . dodam że po przekręceniu kluczyka miga kontrolka "check engine" . Możliwości pozostaje nadal wiele ale możemy wykluczyć : - "mam zasilanie" po przekręceniu kluczyka na cewce zapłonowej ( +12V i masę na sterowniku zapłonu). - oraz dzięki informacji forumowiczów wiem...
Witam mam problem w mojej maszynie otóż w mojej instalacji nie było żadnego modułu, platynek czy impulsatora o to co wygrzebałem ze starej instalacji. Jsstem zielony w elektryce więc jesli czegoś brakuje to mówcie. w motocyklu jest zapłon bezstykowy bodajże Lub schemat samego zapłonu tak żeby odpalić tylko, z reszta jakoś się uporam Motocykl jeździł...
Witam. Zima przyszła i wyszło jak w temacie. Już przy małych mrozach przy odpalaniu widziałem, że silnik kuleje przy starcie. pomyslałem, że swieca(e) padły. Przy -12 wogóle nie odpalił. Przy pierwszych oględzinach wyszło , że wszystkie świece mają po około 0,5-0,6 ohma także wyglądaja na zdrowe. Po rozebraniu modułu do świec żarowych , przy przekręcaniu...
Rozbierany był gaźnik z 3 razy już i może tak być że coś nieszczelne jest. Ja znowuż słyszałem że ludzie zakładają normalne gaźniki bez tps lecz zmieniają moduł zapłonu bo jeśli się nie zmieni modułu to potem jest problem. Tylko że ja nie wiem na jaki to moduł zmienić 🤷
Robiłem już pomiary na wejściu do modułu przy odłączonych przewodach i zarówno cewki ładujące jak i impulsator ok. Podłącze cewkę zapłonową od skutera tak jak radzi BANANvanDYK i zobaczę czy będzie iskra.
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu pojawił się w moim motocyklu dziwny problem. Polega on na tym, że co jakiś czas nie odpala mi motocykl. Rozrusznik kręci normalnie, ale nie ma iskry. I nie ma znaczenia, czy jest on zimny, czy nagrzany. Trzeba wtedy wyłączyć i włączyć zapłon kluczykiem lub przy włączonym zapłonie włączyć i wyłączyć awaryjne gaszenie i...
Witam Ponieważ nie odpalił mi motor po zimie, sprawdziłem że przyczyną jest brak iskry. Następnie szukając powodu jej braku sprawdziłem czy podanie napięcia na cewkę wytworzy iskrę, i okazało się że iskry dalej nie ma a cewka ma zwarcie(jak podałem napięcie z akumulatora to zaraz pojawił się dymek a prąd pobierany przez cewkę to parę amperów - myślę...
Witam. Poszukuję opisu pinów w module zapłonu Denso 32900-08f10. Motocykl Suzuki 750 przerobiony na choppera z przerobioną instalacją https://obrazki.elektroda.pl/3153758300_... https://obrazki.elektroda.pl/9037366300_...
Witam, podpiłem ostatnio w swoim motorku alarm z odpalaniem z pilota. Problem jest taki, ze jak odpalam z pilota, to rozrusznik kręci ale motor nie chce zapalić, natomiast jak dam mu zapłon z kluczyka w stacyjce a będę uruchamiał z pilota to motor pali. Wiec pomyślałem ze mam w stacyjce jakieś zabezpieczenie typu "Immobilizer". No i odpiełem całkowicie...
Witam Na początku wakacji zakupiłem silnik z rg80 aby go wmontować do Simsona, co w rezultacie udało mi się w 100%, ale mam teraz jeden problem bez którego od paru dni nie mogę go odpalić. Mianowicie chodzi o zapłon. Zakupiłem niedawno taki właśnie cewko-moduł: Linki zostały usunięte - zgodnie z regulaminem pkt.3.1.18 Podłączyłem go w taki sposób że...
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Sprawdziłem kąty na tyle ile się dało. Pick up coil 1 (główna) jest ustawiona względem TDC o ok. 30-31 stopni przed TDC. Natomiast Pick up coil 2 (rozruchowa) jest ustawiona względem TDC ok. 2-3 stopnie za TDC. Ponadto sciągnięcie sygnału równoległego z pick up coils: https://obrazki.elektroda.pl/3906103100_... (kanał żółty to pick...
No i tu się zaczynają schody. Nie wiem jak ten zapłon działa :). Nie ma tam ani żadnego przerywacza w postaci platynek ani nawet modułu zapłonowego z czujnikiem przy magnecie. Jest tylko ta ceka pod magnetem co mi się uszkodziła i cewka WN od której idzie kabel do świecy. Od cewki zapłonowej z magneta idzie tylko jeden kabelek do cewki WN i podczas...
moduł zapłon suzuki moduł zapłon schemat suzuki schemat moduł zapłon suzuki
renault scenic gaśnie kenwood grzeje wyłączyć dźwięk philips
moment dokręcania korbowodów blaupunkt vwz1z7
Electrolux EWT 1266ESW – wymiana łożysk i amortyzatorów krok po kroku Kod błędu P157900 w Skoda - adaptacja przepustnicy