8° Przed
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
POWER SUPPLY + 30: connect to the big wire that drives the fuse box. - 31: connect to one of the ground terminals located on the base of the driver’s side support. IGNITION WIRE + 15/54: connect to the BLACK/WHITE wire with SILVER reference, at the position nr. 4, located in the 14 way violet connector coming out of the central doors locking unit...
a nie masz problemu z zapłonem??
Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
Witam, zamierzam zamontować w aucie dodatkowe zabezpieczenie i rozważam 2 możliwości... Szukaj zabezpieczenia z trybem serwisowym, abyś każdemu mechanikowi nie musiał mówić o sposobie dezaktywacji blokady. Licho wygląda mi takie zabezpieczenie które w 2 tygodnie rozładuje akumulator. Podejrzewam, że przez 2 tygodnie, to każde zamontowane zabezpieczenie...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Wiązka przetarta , szukaj.
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
Alarm, immobilizer, jakieś inne odcięcie zapłonu?
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Audio
Brak przyśpieszenia zapłonu .
To jest prawie ten sam silnik co w starej Aprlii Ditech. Odczyt błędów tak samo jak w Ditech — manetka opór i włączenie zapłonu, kod to ilość mignięć. Natomiast jeśli chodzi o złą pracę silnika, to jest bardzo trudny temat.
W załączniku masz wszystko o co pytałeś. Przyznam, że kilka cewek na stojanie wygląda na przypalone.. po odpaleniu musisz sprawdzić napięcia międzyfazowe między wszystkimi żółtymi przewodami ze stojana, powinny być równe. Ze schematu zapłonu wynika, że potrzebny jest akumulator, ale zastanawiam się, czy sam układ ładowania nie wystarczy, żeby zasilić...
Ale przede wszystkim jakoś nie mogę znaleźć: CO TO ZA MOTOCYKL? W mz nie ma wirującego magnesu. Jest twornik zasilany prądem. Stefanek1: 9 - 10 V to dość nietypowe napięcie jak na pojazd. 6 V jest jak najbardziej prawidłowe jeśli utrzymuje się pod obciążeniem. Osobne uzwojenia zapłonowe występują w przypadku iskrownika lub zapłonu tyrystorowego (np....
Niestety nie mam schematu instalki twojego samochodu. Musisz poszukać sam albo "iść" po przewodach.
Orginał poszedł z dymem.
Motocykl nie ma żadnych czujników, więc zrobienie mapy powinno być proste. Jak nie ma czujników, to raczej będzie bardzo trudne, ponieważ komputer sterujący potrzebuje przynajmniej kilku informacji: - prędkość obrotowa i położenie wału korbowego, - obciążenie silnika mierzona jako ciśnienie w kolektorze lub natężenie przepływu powietrza, - temperatura...
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Witam A mianowicie potrzebuję pomocy, ponieważ kupiłem motor z ,,zepsutem modułem,, ale moto było w części rozkręcone. Główny problem to brak iskry. Mam jakiś drugi moduł, pytanie tylko czy mogę go jakoś podłączyć i sprawdzić czy motor odpali? Który kabelek do czego, ktoś się orientuję? Jak potrzebne lepsze zdjęcia to proszę napisać A zrobię. https://obrazki.elektroda.pl/8176179000_...
Może to być objaw uszkodzonych wtrysków?
A pomyślałeś o immo? Może to powoduje odcięcie zapłonu.
ok zobacze i dam znac dzieki
witam. mój kumpel jest mechanikiem i remontuje motory.trafił mu sie ostatnio Suzuki GT250. zrobił kapitalke silnika i mechanicznie było by wszystko oki ale niestety prz próbie odpalneia motoru okazało sie ze ma uszkodzony modół od zapłonu. dał mi go do naprawy lecz jest on cały zalany w jakiejs zywicy. wiec stwierdziłem ze nie ma sensu tego naprawiac...
Witam, kolego czy rozwiązałeś problem? Mam identycznie i brakuje pomysłów.
Czy moto łatwo się uruchamia? Czy świeca jest dedykowana do tego motocykla? Jak wygląda izolator świecy zapłonowej?(czarny, brązowy, kawa z mlekiem, biały?). Przydałby się stroboskop do sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu.
Kolego, piszesz o AC CDI, wlepiasz zdjęcie od DC CDI i marudzisz, że nie wiesz czemu nie chce palić. Nie sądzisz że wpierw należało by się zapoznać z obydwoma rodzajami zapłonu?
Witam. Potrzebuje pomocy w doborze modułu zapłonu do Suzuki lz f300. Wtyczka jest 8 pinowa a oryginału brak. Myślałem o zastosowaniu modułu z linhaia 300 po dostosowaniu do pinów z rysunku z forum ale nie wiem czy mi zadziała z czujnikiem zamontowanym w tym silniku. Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/3332003300_...
sprawdź przekaźniki pod maska takie metalowe nie pamietam juz dokładnie który jest odpowiedzialny za który naped ale moga miec zaśniedziałe styki po wyłaczeniu zapłonu i włączeniu juz masz 2 wd?
witam , widzę że nic konkretnego nikt nie pisze. ja też od jakiegoś czasu ( powiedzmy od 2 miesięcy)mam ten problem. mam suzuki swift z 91 , silnik 1,3 GS w dodatku benz/lpg . po kupnie nie było świecącej się kontrolki check engine i przełączał się bez problemu na gaz, teraz też sie przełącza ale potrafi zgasnąć za pierwszym razem.
Koło magnesowe nie ocierało o stator? Statory miałeś wyłącznie ze zapłonem (w tym modelu dwie cewki)? Istnieje możliwość że moduł zapłonowy jest uszkodzony i zbytnio obciąża cewkę zasilającą CDI, np. poprzez wyzwalanie tyrystora w nieodpowiednim momencie względem napięcia zasilającego. Znajomy miał taki problem z Yamahą że paliło statory, przyczyną...
Nie jestem specjalistą od silników motocyklowych ale coś mi się zdaje że masz problem z zapłonem,jest za wczesny.Za mocno kopie,chyba że to silnik od czołgu. Pozdrawiam. Nie da sie w tym motocyklu regulować zapłonu.
Jakbyś zajrzał do instrukcji obsługi - rozdział 4, strona 7 (co uczyniłem za Ciebie), to dowiedziałbyś się, że miganie kontrolki poduszek powietrznych przez kilka sekund od włączenia zapłonu jest w tym samochodzie zachowaniem normalnym i świadczy o prawidłowym funkcjonowaniu systemu SRS.
Mam problem z elektryką - nie działają świece żarowe i zapłon. Przy przekręceniu kluczyka w stan grzania świec żarowych nie działa i przy przekręceniu w stan rozruchu nie można uruchomić samochodu. Ale rozrusznik dobry, obraca silnikiem ale nie ma zapłonu. Dotyczy Suzuki Grand Vitara 2.0 TDi 1998r. (silnik mazda 2.0)
Do napędu wałka pośredniego. W niektórych silnikach ten wałek (jeśli występuje) napędza pompę oleju i rozdzielacz zapłonu.
Jak jest to sprawdź czujnik stopki. Może kostka gdzieś nie łączy albo sam czujnik jest uszkodzony.
Mogę dopisać o problem silnika suzuki gsx400E gk53c moduł zapłonu spalony jak to obejść zbudować na tranzystory? Mosfety? Czujniki Halla ma. Opory około 330 Ohm... Już drugi sezon stoi... Tutaj piszecie o kawasaki to może być też o suzuki. Ten sam kraj Japonia.
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
A czy kolega pomyślał jaki będzie skutek odcięcia zapłonu podczas jazdy przy obrotach 10 tys/min? Chyba nie tędy droga. Odcinać/ograniczać należy dopływ paliwa.
tam z tego co się orientuję to zapłon przestawia się wraz z wzrostem obrotów , zabardzo nawet nie wiem jak się go tam ustawia bo wcześniej nie mialem styczności z tego typu zapłonem
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Niesamowicie szybka odpowiedź, jeszcze jakbym wiedział, gdzie licznik błędów, to bym wyzerował, bo safe 7, ale poczekam pod zapłonem, jutro sprawdzę. Pozdrawiam.
Teoretycznie rzecz biorąc ,jeśli jest ciśnienie [14.5],iskra sprawdzana na świecy wykręconej -to podmień na inną sprawną świece[np.zamień 1 z 3].Spotkałem się z taką usterką , że świeca wykręcona miała iskrę ,a po wkręceniu [dostała ciśnienia]nie paliła .Podmieniłem miejscami świece i okazało się ,że usterka zmieniła lokalizacje.
żółty jest od podtrzymania pamięci czerwony to zasilanie sterowane np: kluczykiem.Zobacz czymasz napięcie stałe po wyłączeniu zapłonu na czerwonym,chyba że jest jak w oplach tam radia seryjne miały przekaznik umożliwiający załączania radia z włączonym zapłonem i z wyłączonym jest to bardziej skomplikowane.Na początek zrób to co proponuje leszek.b
Czy nikt nie wie?
Pomiar ciśnienia wg mnie pozwoli tylko stwierdzić, że gniazda już są wypalone (czyli inaczej mówiąc jest już po ptokach) lub nie i nie da odpowiedzi czy luzy są na granicy zera i za chwilę dojdzie do wypalenia gniazd. Więc ja jednak gdyby ode mnie to zależało, sprawdziłbym jednak te luzy, bo to na pewno mniej kosztuje niż remont głowicy. Na temat kąta...
O! Dało się jednak... Ściągnij kapę od strony zapłonu i sprawdź, czy nie urwały się przewody. Miałem tak uszkodzonego DR'a. Pod wpływem drgań ukruszyły się przewody przy cewce.
Podstawowe pytanie. Skuter chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo różniły się zapłonem i instalacją.
w suzuki zlącze samodiagnozy jest koło akumulatora,ładnie opisane na klapie silnika,powinna być taka naklejka z ilustracją złacza i wyjaśnieniem jak regulować zaplon.
w tym rzecz ze nie mam dożo pieniędzy i maksymalna kasa jaka mogę wydać to powiedzmy 50 - 70 zł Za taką kwotę to raczej nic ciekawego nie zrobi, chyba że kupi akumulator i założy go do crossa... Szukaj kasy i zapłonu od jakiegoś skutera...
Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Niestety, ale silnik Morini stosowany w tym skuterze wcale nie ma stałego punktu zapłonu. Zapłon "bezimpulsatorowy".
Dziękuję za schemat. A jest jakiś opis do wyprowadzeń Vc, A, B, C? Nie bardzo jednak rozumiem, jaka jest różnica w sygnale który jest akceptowany przez ten konkretny obrotomierz a zwykłym obrotomierzem od mechanicznego rozdzielacza zapłonu?
Robi to samo co przerywacz w zwykłym zapłonie.
Witam, Pacjent Suzuki samurai wrzucony silnik Suzuki Vitara 1.6 16v (94r) wiązka silnikowa i sterownik przełożona i podłączona załącza przekaźnik pompy paliwa ale niestety brak iskry, jedynie iskra przeskoczy raz po włączeniu zapłonu podczas kręcenia niema.
Wtryskiwacz uwalony i leje ...... możliwe, że leje /// tylko dla czego na LPG również brak reakcji? Z tego samego powodu dla którego nie bardzo auto chce jeździć dostając do cylindrów benzynę i LPG w tym samym czasie.A taka sytuacja może mieć miejsce u Ciebie w przypadku lejącego wtryskiwacza. Na razie bym LPG zostawił w spokoju. Pewny jesteś na 100%...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Tu znalazłem instrukcje serwisową [url=https://www.carlsalter.com/download... 199 2000 Trzymasz w garażu czy pod chmurką, jak pod chmurka to włącznik zapłonu na pewno do sprawdzenia.
Opóźnienie zapłonu przy gwałtownym dodawaniu gazu jest prawidłowe Szukaj przyczyny gdzie indziej
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Dogłębne badanie układu ładowania, ewentualnie zapłonu
Witam, Czy ma ktoś może schemat elektryczny auta suzuki wagon r+ 1.3 2001r., potrzebuje w celu rozebrania stacyjki lub zrobienia obejścia do podłączenia zapłonu i rozrusznika. Z góry dziękuje
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
Witam wszystkich mam problem z Suzuki DR 650 R z silnikiem od 650 RSE 95r Motor to składak , ktoś wrzucił nowszy silnik a z elektryką nie wiadomo co się działo . No i mam problem bo moto nie chce odpalać tylko ciągle strzela w gaźnik . Ze strony mechanicznej raczej jest OK rozrząd ustawiony , zawory szczelne nie są wypalone . Impulsator sprawdzony na...
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Bezpiecznik nr 6 jest dobry i pojawia się na nim napięcie po włączeniu zapłonu. Sprawdziłem też samą zapalniczkę i nie ma napięcia w fioletowej wtyczce.
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
Po włączeniu zapłonu i przekręcenia kluczyka samochód odpala razem z rozrusznikiem Rozumiem że dzieje się tak gdy przekręcasz kluczyk na zapłon o potem trzymasz go w pozycji rozruch? Samochód odpala lecz kręci się cały czas rozrusznik oczywiście trzymając kluczyk w pozycji rozruch? po odpuszczeniu rozrusznika gaśnie Tu chodzi ci że trzymasz przekręcony...
Na moje oko jest to starsza SV na gaźnikach, ale bez różnicy, 1,3A to nie dużo jak na wyłączonym jest prawie 0 to wg mnie nie ma usterki.
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
Rozbierany był gaźnik z 3 razy już i może tak być że coś nieszczelne jest. Ja znowuż słyszałem że ludzie zakładają normalne gaźniki bez tps lecz zmieniają moduł zapłonu bo jeśli się nie zmieni modułu to potem jest problem. Tylko że ja nie wiem na jaki to moduł zmienić 🤷
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Suzuki Vitara Silnik 2.0 HDI PSA świece żarowe zaczynają grzać w momencie uruchomienia rozrusznika, a pominne grzać po włączeniu zapłonu. Przy podłączeniu komputera przez gniazdo diagnostyczne można wymusić grzanie. Świece sprawne nowe, co może być przyczyną?
Uruchomienie zapłonu jest bardzo łatwe, ale skąd mam wiedzieć, że nie chcesz ukraść tego motocykla? Jeśli motocykl nie ma kluczyków to po prostu poszukaj innego. Możesz też skorzystać z usług specjalisty, który uruchomi zapłon.
Witam Mam podobny problem z Burgmanem 650 K5 po lifcie. Mianowicie po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia biegów przestaje redukować biegi i pojawia się kod błędu FI. Po wyłączeniu zapłonu problem znowu znika na jakiś czas i skrzynia znowu działa prawidłowo. I tak co 20 min. Czy któryś z was miał podobny problem?
no to faktycznie nie da się z tym nic zrobić ale i tak bym nie rezygnował z elektronicznego zapłonu na rzecz mechanicznego
witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem suzuki swift z 2005 roku mam problem z zegarem za każdym razem jak wyłączę zapłon zegar się kasuje i chcąc aby w ogóle był podświetlony muszę coś przycisnąć na wyświetlaczu . Można to jakoś ustawić [/syntax]
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Jednak okazało się, że opisana procedura działa. Ale opisane w punktach 4 i 6 włączenie zapłonu musi być bardzo szybkie, takie chwilowe błyśnięcie kontrolek i przejście do kolejnego punktu. Tym sposobem udało mi się "dopisać" do swojego Sedici 2 piloty od Suzuki SX4 Anglika.
Witam, Czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej samochodu Suzuki Vitara (nie grand) silnik 1.6 ;16V; 120 kM rok produkcji 2016. Konkretnie potrzebuję schematu stacyjki i układu pompy paliwa żeby zrobić odcięcie "zapłonu". Jeśli miałby ktoś całą instalację jeszcze lepiej. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
Plus jest a masa dochodzi bez zapłonu. Po włączeniu zapłonu jak i uruchomieniu silnika masa ginie.
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym?
wymieniłem wszystko co związane z zapłonem Czyli co? Sterownik widzi obroty?
nie bez filtra nie próbowałem (jutro spróbuje), ale chodzi mi że w tym tłoczku (czy jak się to zwie) wkręcasz na 2 śrubki taką blaszkę. I ona może odsłaniać dziurkę, która idzie bezpośrednio do przelotu gaźnika, albo ją zasłonić. i teraz czy lepiej żeby zasłaniała czy odsłaniała? (na pewno ma to jakiś związek z podciśnieniem). Jutro będę próbował owych...
Witam. Od jakiegoś czasu walczę z brakiem świateł awaryjnych i sygnału dźwiękowego. Kupiłem drugi sprawny jak zapewniał mnie sprzedający włącznik, ale dalej występuje ten sam problem. Obydwa włączniki zostały sprawdzone według książki napraw i wychodzi na to, że są sprawne. Po zwarciu na krótko nóżek 1 i 3 przy wciśniętym włączniku działają światła...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
sprawdz czy jest naładowany akumulator :)
słuchaj,ale GEO to nic innego niż Suzuki na rynek USA. Suzuki stosuje swój system,niesądzę aby tam był TCCS
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
silnik suzuki. Po zmostkowaniu kostki i włączeniu zapłonu kontrolka świec żarowych wyświetla kod błędu 83. Odcina napięcie na zawór od pompy i zamyka klapę przepływu powietrza. Według instrukcji tak zachowuje się aktywny imobilajzer. Dokładnie stało się to podczas próby rozruchu silnika bo zgasł podczas jazdy prawdopodobnie z powodu zapowietrzenia się...
Wtryskiwacze są sterowane? Tam są już pojedyncze cewki czy jest rozdzielacz zapłonu? Masz kod silnika? Prawdopodobnie padl sterownik silnika, za mało danych do 100% diagnozy. Numer sterownika też by się przydał.
Witam. Poszukuję opisu pinów w module zapłonu Denso 32900-08f10. Motocykl Suzuki 750 przerobiony na choppera z przerobioną instalacją https://obrazki.elektroda.pl/3153758300_... https://obrazki.elektroda.pl/9037366300_...
Witam. Mam problem z moim Suzuki Maruti 800cm3. Wypaliły mi się styki w przerywaczu zapłonu, nie mogąc go wykręcić wyciągnąłem cały aparat i nie zaznaczyłem w jakim był położeniu. Teraz wiem, że trzeba ustawić tłok 1 cylindra w górnej pozycji i włożyć aparat tak żeby była iskra na tym cylindrze. Proszę mi opisać co i jak mam zrobić.
zapłonu suzuki suzuki ustawienie zapłonu moduł zapłonu suzuki
polonez wentylator chłodnica xsara kontrolka krzyżak bębna bosch
amerisolar panele ekspres delonghi primadonna
IRS20752 + STD35NF06L – dobór kondensatora bootstrap do podtrzymania MOSFET przez 30 s Jak rozebrać pompę głębinową Dominator 4'' – instrukcja demontażu krok po kroku