8° Przed
Rozwiązałeś problem? U mnie cewka/świece/wtryski wykluczone. LPG odłączony Głownica, luzy zrobione. W ECU podmieniony IC 40449 od m.in. cewek. P0301 ciągle powraca - głównie przy jeździe stałym tempem. Czasem już nawet po 300m. Na wolnych chodzi idealnie.
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
W załączniku masz wszystko o co pytałeś. Przyznam, że kilka cewek na stojanie wygląda na przypalone.. po odpaleniu musisz sprawdzić napięcia międzyfazowe między wszystkimi żółtymi przewodami ze stojana, powinny być równe. Ze schematu zapłonu wynika, że potrzebny jest akumulator, ale zastanawiam się, czy sam układ ładowania nie wystarczy, żeby zasilić...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Mam problem z paleniem bezpiecznika od zapłonu w samochodzie Suzuki Swift II MK5 2003r. Do spalenia bezpiecznika dochodzi w momencie np. dojeżdżania do skrzyżowania, po redukcji biegów i hamowaniu przed zatrzymaniem. Auto wtedy często pali bezpiecznik co skutkuje tym. że silnik gaśnie. Nie da się go wtedy uruchomić, rozrusznik kręci, ale silnik nie...
Jak jest to sprawdź czujnik stopki. Może kostka gdzieś nie łączy albo sam czujnik jest uszkodzony.
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
Jakbyś zajrzał do instrukcji obsługi - rozdział 4, strona 7 (co uczyniłem za Ciebie), to dowiedziałbyś się, że miganie kontrolki poduszek powietrznych przez kilka sekund od włączenia zapłonu jest w tym samochodzie zachowaniem normalnym i świadczy o prawidłowym funkcjonowaniu systemu SRS.
Ale przede wszystkim jakoś nie mogę znaleźć: CO TO ZA MOTOCYKL? W mz nie ma wirującego magnesu. Jest twornik zasilany prądem. Stefanek1: 9 - 10 V to dość nietypowe napięcie jak na pojazd. 6 V jest jak najbardziej prawidłowe jeśli utrzymuje się pod obciążeniem. Osobne uzwojenia zapłonowe występują w przypadku iskrownika lub zapłonu tyrystorowego (np....
Motocykl nie ma żadnych czujników, więc zrobienie mapy powinno być proste. Jak nie ma czujników, to raczej będzie bardzo trudne, ponieważ komputer sterujący potrzebuje przynajmniej kilku informacji: - prędkość obrotowa i położenie wału korbowego, - obciążenie silnika mierzona jako ciśnienie w kolektorze lub natężenie przepływu powietrza, - temperatura...
Orginał poszedł z dymem.
Witam A mianowicie potrzebuję pomocy, ponieważ kupiłem motor z ,,zepsutem modułem,, ale moto było w części rozkręcone. Główny problem to brak iskry. Mam jakiś drugi moduł, pytanie tylko czy mogę go jakoś podłączyć i sprawdzić czy motor odpali? Który kabelek do czego, ktoś się orientuję? Jak potrzebne lepsze zdjęcia to proszę napisać A zrobię. https://obrazki.elektroda.pl/8176179000_...
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
Może to być objaw uszkodzonych wtrysków?
witam mam następujący problem ma silnik zaburtowy suzuki 115 dwusuw ładnie odpala ale sęk w tym, ze jak dodam gazu manetką podkreślam lekko to od razu gaśnie a jak od razu chce wejść w slizg zadławi sie 2-5 sek i płynie. nie wiem co to może być. mam pewne podejrzenia filtr paliwa , bądz wpłynałem w jakies lilje wodne i sie wkręciły ale śruba chodzi...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Suzuki Ignis 4x4 - silnik benzynowy 1.3 na łańcuchu rozrządu. Silnik pracuje równo, nie dymi, nie przegrzewa się, jednakże po odkręceniu korka chłodnicy na zgaszonym ciepłym silniku wyrzuca raczej znaczną porcję płynu (trudno ocenić ilość, ale raczej już fontanna ;/ Ściekło po chłodnicy pod samochód tak, że zrobiła się plama na chodniku. Po przejechaniu...
witam mam problem otoz wyrzuca mi wode z chlodnicy i z ruru wydechowej strzasznie sie dymi jakby szla para czy to uszczelka pod glowica??
Witam serdecznie posiadam suzuki vitara 1.6 benzyna i mam problem który zaczął się jakiś czas temu podczas odpalenia po długim czasie stania w garażu. Aktualnie samochód odpala tylko i wyłącznie na rozruszniku po odpuszczeniu rozrusznika samochód gaśnie . Próbowałem również zrobić to na krótko lecz po puszczeniu guzika gaśnie oraz świeci się check engine....
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Pomocy Gaśnie zaraz po odpaleniu obojętnie czy zimny czy gorący. Wymieniłem świece, kable, przeczyściłem przepustnice, wyczyszczone krokowy, Gdy dojeżdźam do skrzyżowania gaśnie. Na komputerze błąd C1120. :cry:
Witam. Mam taki problem . Ostatnio robiłem remont katanki. I teraz po zalaniu katanki płynem zauważyłem że ucieka mi płyn na świece . Pytanie jest takie . Którędy ? Uszczelka pod głowicą nowa . Pompa szczelna . Proszę o pomoc .
Mam pytanie dlaczego przepustnica się przekręca po dodaniu gazu?
Poszukuje schematów / opisanych pinów dla modułów Suzuki GN 125 - najchetniej dla wersji 8 pin i 6 pin. Grzebiąc w googlach już się pogubiłem - nie wiem czy nie mam nagmerane jakoś w motocyklu. Mój GN jest z 1997 i mam moduł zapłonowy na 6 pin, a na allegro jako pasujący sprzedali mi 8 pin. Chciałem naprawić wiązkę, ale nie mam schematów jak powinno...
Niestety nie mam schematu instalki twojego samochodu. Musisz poszukać sam albo "iść" po przewodach.
Teoretycznie rzecz biorąc ,jeśli jest ciśnienie [14.5],iskra sprawdzana na świecy wykręconej -to podmień na inną sprawną świece[np.zamień 1 z 3].Spotkałem się z taką usterką , że świeca wykręcona miała iskrę ,a po wkręceniu [dostała ciśnienia]nie paliła .Podmieniłem miejscami świece i okazało się ,że usterka zmieniła lokalizacje.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Audio
A czy kolega pomyślał jaki będzie skutek odcięcia zapłonu podczas jazdy przy obrotach 10 tys/min? Chyba nie tędy droga. Odcinać/ograniczać należy dopływ paliwa.
sprawdź przekaźniki pod maska takie metalowe nie pamietam juz dokładnie który jest odpowiedzialny za który naped ale moga miec zaśniedziałe styki po wyłaczeniu zapłonu i włączeniu juz masz 2 wd?
Witam Mam podobny problem z Burgmanem 650 K5 po lifcie. Mianowicie po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia biegów przestaje redukować biegi i pojawia się kod błędu FI. Po wyłączeniu zapłonu problem znowu znika na jakiś czas i skrzynia znowu działa prawidłowo. I tak co 20 min. Czy któryś z was miał podobny problem?
Witam serdecznie TPMS Suzuki Swift 2023 (oraz inne modele). Mam zamontowane nowe czujniki i chce je dopisać do auta w trybie nauki. W Suzuki można ten tryb wywołać przyciskiem drzwi kierowcy. Wówczas jest okolo 150 sekund na wysyłanie sygnału z czujników z kół w kolejności LP, PP, PT, LT. Wejście w tryb nauki faktycznie działa i na ten czas giną obecne...
Koło magnesowe nie ocierało o stator? Statory miałeś wyłącznie ze zapłonem (w tym modelu dwie cewki)? Istnieje możliwość że moduł zapłonowy jest uszkodzony i zbytnio obciąża cewkę zasilającą CDI, np. poprzez wyzwalanie tyrystora w nieodpowiednim momencie względem napięcia zasilającego. Znajomy miał taki problem z Yamahą że paliło statory, przyczyną...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Jednak okazało się, że opisana procedura działa. Ale opisane w punktach 4 i 6 włączenie zapłonu musi być bardzo szybkie, takie chwilowe błyśnięcie kontrolek i przejście do kolejnego punktu. Tym sposobem udało mi się "dopisać" do swojego Sedici 2 piloty od Suzuki SX4 Anglika.
Rozbierany był gaźnik z 3 razy już i może tak być że coś nieszczelne jest. Ja znowuż słyszałem że ludzie zakładają normalne gaźniki bez tps lecz zmieniają moduł zapłonu bo jeśli się nie zmieni modułu to potem jest problem. Tylko że ja nie wiem na jaki to moduł zmienić 🤷
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
Proszę oto oryginalny schemat zapłonu GN250. Jak to Ci nie starczy to podeślę schemat całego motocykla. https://obrazki.elektroda.pl/7886185500_...
Uruchomienie zapłonu jest bardzo łatwe, ale skąd mam wiedzieć, że nie chcesz ukraść tego motocykla? Jeśli motocykl nie ma kluczyków to po prostu poszukaj innego. Możesz też skorzystać z usług specjalisty, który uruchomi zapłon.
Cześć. Mam problem, w samochodzie z silnikiem Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 2002 RHZ po włączeniu stacyjki przepala się bezpiecznik licznika IG, nie działa pompa paliwa i silnik nie odpala, na wyświetlaczu nie pojawia się sygnał silnika panel. Chciałbym Was prosić o pomoc, czy możecie wiedzieć? Dziękuję bardzo
Brak przyśpieszenia zapłonu .
Nie można zastosować innego regulatora. Dostępny jest zamiennik WM Motor. Jedyna opcja przeróbki to zastosowanie alternatora od Aprilii SR50 (Morini gaźnik) i zapłonu DC-CDI. Nie daje gwarancji niezawodności i też trochę kosztuje...
Witam. Niedawno kupiłem okazyjnie Suzuki Grand Vitarę 1.9 DDiS z 2006 roku. W aucie pali się kontrolka wyglądająca jak zygzak w prostokącie i silnik ma mało mocy jak na 130KM. Podłączając się przez PCMSCAN sczytałem błąd P0638 - awaria przepustnicy. Wyjąłem ją i rozebrałem, okazało się że jeden z elementów jest nadpalony. Zakupiłem więc drugą z takimi...
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Witam, Pacjent Suzuki samurai wrzucony silnik Suzuki Vitara 1.6 16v (94r) wiązka silnikowa i sterownik przełożona i podłączona załącza przekaźnik pompy paliwa ale niestety brak iskry, jedynie iskra przeskoczy raz po włączeniu zapłonu podczas kręcenia niema.
Witam , pytanko odnośnie GVII 1.9DDIS, Przy próbie odpalenia bez kluczyka nie da się przekrecic stacyjki, Pilota wykrywa bo jak z nim wsiądę to przy wciśnięciu motylka pali niebieski kluczyk ale tak jak by jakas blokada nie odpuszczała i nie da się przekrecic stacyjki, z tradycyjnym kluczykiem wszystko działa. Rodzice mówią że tak jest od kad ja kupili,...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
suzuki zapłonu moduł zapłonu suzuki suzuki odcięcie zapłonu
linux testdisk schemat silnika corsa blokowanie opcji
Gdzie kupić Dryten do pralki Daewoo DWF-5590 DP? Odczyt danych z RS232 w PX200NB EBS