Zrób screena z telekodowania BSI i ECU silnika
Przy takim swapie obowiązkowo komputer i podłączenie ecu do OBD. Strasznie to ułatwia szukanie błędów.
nie ma najmniejszego problemu, typowa procedura jak przy wymianie ecu
Ani prędkość wejściowa ani wyjściowa nie jest w tym przypadku prędkością pojazdu, z ABSu też nie czyta prędkości bo jest osobny czujnik na moście do tego celu
Rezygnacja z swap.
To ecu nei widzi że slinik się kręci, a wiec może czujnik wału ??? Zostaje diagnostyka i wgląd w parametry.
No właśnie remont silnika 2.0 tfsi jest nie opłacalny. Tak pytam, może ktoś już to robił w tym modelu. Pamiętam kiedyś podmiana silnika była w zasadzie prosta, ale właśnie coraz więcej systemów na jednym ECU.
Ile to pali?
Powinieneś zostawić aparat zapłon. i ecu ze starego silnika.
Poduszki mają osobny sterownik. ECU odpowiada za sterowanie silnikiem.
Musisz porównać schematy elektryczne obu silników, tyle o okablowaniu. ECU musi być od danego silnika (różnice w sofcie)
Może uszkodzony zawor na listwie. Ciśnienie na listwie mierzone rzeczywiście czy tylko odczyty z ECU?
Robiłem w e46 taki swap. Odpali, ale w trybie awaryjnym, nie będzie reagował na gaz.
Witam, Szukam pinoutu z opisami i ewentualnie też ze schematem dla sterowników do Mercedesa Sprinter 906 OM651 z 2009 roku, i W211 OM647 z 2003 roku. Chciałem zrobić swap silnika OM647 2.7 CDI z W211 do Sprintera 906, w którym padł silnik OM651. ECU wyglądają podobnie, wtyczki też, ale widać, że mają inaczej umieszczone piny we wtyczkach. Jeżeli ktoś...
Jeśli chcesz sie pozbyć tylko przepływomierza klapkowego , to przerost formy nad treścią, bo i po co? Jeśli swap silnika to i ecu i wiązka.
Witam, Posiadam Opla Corsę z 00r. z silnikiem 1.2 16v (x12xe) i mam zamiar zrobić swap na 1.6 16v (c16xe) (posiadam cały silnik z osprzętem, ecu i wiązką z silnika. I teraz pytanie, czy czekają mnie jakieś przeróbki z elektroniką żeby normalnie uruchomić samochód???
Sterownie układem wrtyskowym idzie bezpośrednio z ecu,a pompa paliwa jest sterowana również z ecu tyle że przez przekażnik.
Wszystko się da. Na taki swap to raczej bez 10000 PLN nie ma co zaczynać. Pierwsze mocowania. Dwa skrzynia polo czy fiat (wg mnie prościej fiat - tylko mocowania oraz półosie). Elektryka (wkodowanie immo i reszty komunikacji CAN - przerobienie standalone) przerobienie wiązek. PS Spawacza który przerobi mocowania raczej znajdziesz. Elektryka który połata...
Witam, czy ktoś jest w stanie odczytać pin z wsadu? Chciałbym potwierdzić czy zgadza się z tym odczytanym przeze mnie. Auto A6 C5, robię swap licznika na VDO z Jaegera. I tylko z Ecu silnika udało mi się wyssać ten wsad. Jeśli jest zły to muszę szukać innego kabla.
A tak na marginesie po co sterownikowi silnika sygnał prędkości pojazdu?? W przypadku M3E36 sygnał prędkości pojazdu był potrzebny dlatego ze już wtedy zaczynano stosować ograniczniki prędkości. Mając podłączony sygnał prędkości do ECU sterownik pozwalał na to by zakręcić silnik do odcięcia na każdym biegu prócz 6. W przypadku 6 biegu odcinał obroty...
wyrzuciłem immo z ecu i dopiero wtedy autko zadziałało, mimo wszystko dzięki za pomoc
To widziałem. ECU muszę wymienić. Zastanawia mnie fakt przepustnicy na linkę. Swap z 1.8? Może jakieś inne auto z tym silnikiem miało elektroniczną przepustnicę?
A ECU nie da się na off lub dopisać do istniejącego UCH?
X5 jest pod kokpitem, nie pod maską. Tak w ogóle to masz tam oryginalnie tam ten silnik czy swap? Bo okrągłe złącze to miały chyba Vectry i Calibry.
A nie lepiej jakiś oplowski C20ne poszukać ?? Podejrzewam że nic nie musisz zmieniać.
Szukaj info " SWAP silnika VW" masz tego masę...
Cześć, gra nie warta świeczki zarówno jeżeli chodzi o swapa jak i naprawę uszkodzonego silnika. Przy swapie masz do przełożenia cały motor razem z wiązką silnika, razem z ecu, razem z zegarami, razem z imo i masą innych obwodów. Pytanie co konkretnie jest rozwalone w 2.0. Można kupić cały motor po regeneracji na alle ale opinie są różne na ten temat....
Coś tam rozumiem .Jutro zmontuję to na stole .Naprawa ECU nie wchodzi w grę .Klient wybulił 3,5tyś na swap skrzyni i nie ma kasy na ecu .Ecu w tym silniku jest na pompie i w pytę roboty by go wydłubać i jeszcze koszt naprawy a auto warte ok 7tyś
no tak, podłączona pod przekaźnik I sterowana z 4 pinu ecu , podobnie jak przepływomierz, sonda i Evap ? Zasilanie na pin : 1,3 i reszta poprzez czujniki?
Pewnie ECU przełożone z silnikiem, jeśli to rok przed 2000 to powinna wystarczyć adaptacja
Seryjnie 2.5. Swap silnika na 3.0 z AR 166. Rocznik auta to 1999.
Który rocznik samochodu? ECU musisz też wymienić, bo do obu silników wymagane są inne. Zupełnie inny układ zapłonowy (cewki).
281- przy swapie zapewne wywaliłeś impulsator ze skrzyni na rzecz linki? 513- normalne-diagnoza na zgaszonym silniku 543-przekręciłeś silnik? zdiagnozuj za jakis czas i podaj wyniki, narazie nie ma sie czym martwić. :)
Jakiego komputera uzywasz ? masz go z całą centralką immo, czy ECU rozkodowane ? Takie obiawy o których mówisz są kiedy immo blokuje.
witam, wymieniałem silnik w hondzie. Goły słupek. Czujniki położenia dałem ze starego silnika. Pojawia się podczas kręcenia żółta kontrolka check engine. Co to jest swap oprogramowania ECU ? czy o to chodzi ? http://honda.auto.com.pl/forum/viewtopic...
Witam, Chcę wykorzystać Arduino mega do skomunikowania licznika w BMW E34 z standalonem Ecumaster EMU Black, żeby móc wyświetlać parametry silnika, wartości z czujników itp na wbudowanym w zegary LCD. Komunikację między zegarami a Arduino już mam załatwioną, przez UART i puszczając komunikaty "na sucho" wszystko mi działa. Teraz trudniejszy temat, czyli...
Daj to do roboty elektrykowi bo nie masz zielonego pojęcia o tym, co robisz. Knock sensor to czujnik spalania stukowego, w żadnym wypadku nie jest hallem i nie mieści się na łączeniu bloku ze skrzynią. W tym miejscu mieści się czujnik położenia wału korbowego. Temat immo też jest do roboty bo gryzie się z ECU silnika
Jest możliwe,załóż emu ecumaster.
Cześć, na czym stanąłeś z projektem? Jestem w stanie zrobić sterownik który odpowiednio komunikuje się z ECU tak żeby silnik się wkręcał i normalnie odpalał. Kwestia immo tez jest do zrobienia. pozdrawiam
Pierwsze pytanie: Dlaczego nie użyłeś ECU od silnika C14SE? A drugie: była robiona diagnostyka? Pojawiły się jakieś b łędy w sterowniku?
Witam Przeprowadzam SWAP-A w Mazda RX8 wstawiłem tam silnik 1.8T AGU 150KM. ECU 3.8.2 4B0 97 557A BOSH 0 261 204 256 I teraz pytanko : Chcę podłączyć kontrolkę silnika do zegarów RX8 ale niestety nigdzie nie mogę odszukać pinu z ECU do kontrolki. Mylę się czy zegary są po szynie cyfrowej? Jakoś nie mam pomysłu na nic innego. Pozdrawiam
Żenada czy Ty w ogóle wiesz o czym piszesz? Diesel i Benzyna to dwa różne silniki a tym samym dwa różne sterowania całego silnika. Zenada to twoj komentarz,napisalem ze ECU diesla zostawie tylko zeby immo rozpinalo,drugi sterownik od benzyny mam zamontowany,silnik pali auto jezdzi!
a gdzie szukałeś gniazda Na szrocie, znalazłem to gniazdo. Silnik ten pracuje w golfie II. Jako swap.
planowane jest 1.4 16V+6speed bo 1.2 z czasem też będzie zbyt mało 1.2 16V z Punto mk.1 ma 86KM i swap jest bezproblemowy (od biedy nawet wiązka silnika może zostać stara, po drobnych przeróbkach, bo wtyk ECU z 900ki pasuje do ECU z 1.2), 1.4 16V z Grande Punto ma co prawda 9KM więcej ale swap jest dużo bardziej skomplikowany z uwagi na bardziej rozbudowaną...
Lepiej kup osprzęt, skrzynię, wiązkę i ecu od 150 konnej t4. Ale fakt, hamulce mogą być zbyt słabe... Czy silnik od volvo będzie pasował nie wiem, sprawdź na forum t4.
Jeżeli sterownik nie był projektowany do CAN to ja bym nie bawił się w próbę rzeźbienia. Też już w sumie odpuszczam temat. Zacząłem rozglądać się za sterownikiem wraz z całym osprzętem aby przejść na platformę ME 7.5. Może ktoś przechodził już taki swap w silniku AEB i byłby w stanie pomóc.
Witam . Jestem w trakcie swap z Bmw e39 2.5tds na 3.0d. W sumie wszystko już mam gotowe. Tylko została elektryka(najgorsze). Potrzebuje opis pinow sterownika silnika 3.0d . Może ktoś robił coś takiego ?? Pomożecie??
Z pewnością potrzebujesz pinu do Twoich zegarów. Ecu najprawdopodobniej będzie immo2 wiec nie ma zapisanego pinu. Po swapie logujesz się w licznik i robisz procedurę wymiany ecu.
Na komputerze nic nie wyświetla błędów Dodano po 5 Rozumiem, że brak błędów na komputerze może być frustrujący, zwłaszcza gdy silnik nie chce się uruchomić. Skoro nie ma błędów, można przypuszczać, że wszystkie podzespoły komunikują się poprawnie z ECU. Niemniej jednak, istnieje kilka kluczowych aspektów, które warto jeszcze raz przeanalizować. Blokada...
Witam piszę z problemem jakim jest brak ABS u kolegi w BMW. Otóż problem pojawił się po zmianie silnika z m50b20 na m54b25 rok auta to 1992. I mam pytanie czy do ecu Siemens ms43 powinien iść jakiś przewód z ecu od ABS bo podejrzewam że osoba robiąca SWAP coś źle podłączyła i teraz trzeba bawić się w elektryka i przerabiać trochę. Sterownik ABS to Bosch...
Witam, w AUDI A3 8L został zrobiony swap silnika i skrzyni biegów z 1.8 na 1.8T. Z dawcy pobrano: silnik, wiązka silnika, sterownik silnika, automatyczna skrzynia biegów, licznik JAEGER, klucze. Nie pobrano: sterownik ABS. W nowej skrzyni nie ma miejsca na impulsator prędkości do licznika, całość chodziła po CAN'ie. Po przełożeniu całości auto działa,...
Podłącz VAGa, jazda próbna, 3 bieg od 1200 obrotów w górę na pełnym gazie i patrz w blokach pomiarowych (08) grupę 11, 2 pozycja ciśnienie żądane a 3 obecne. Jak będzie za duże to czujnik masz OK a jest przeładowanie. Co do ESP to ja próbowałem do 2 aut ( AVG i AHU na CANie) podpiąć pompę z ASR i CAN z auta gryzł się z tym z ABS ( do ASR-u jest inne...
Może mógł by ktoś mi podpowiedzieć jak mam się za to zabrać ?? dodam ze jak podłącze kompa z 1.8 auto odpala bez problemu tylko silnik pracuje na 4 cylindrach ? a na tym ECU tylko na pych pali może ECU uszkodzone ??
Witam zrobiłem swap z M102 na M104 w mercedesie 190 i walczę z elekryką, skrzynia z automatu przerobiona na manual. Mam wiązki od silnika do ECU i od ECU do stacyjki. Może ktoś już coś takiego robił i może mi powiedzieć jak bez kombinacji to zrobić żeby działało, ew. namiary na kogoś tak do 100km od Szczecinka który mi to zrobi i odpali auto?
Witam. Robiłem SWAP z x14nz na c16se. Kompletna wiązka, pompa 3bar. Silnik na nowo uszczelniony. Pracuje wszystko dobrze, ale ECU pobiera prąd w wysokości 0,5A, w pozycji stacyjki "0" oraz przy kluczyku nieobecnym w stacyjce. Jest to na pewno ECU. Sprawdzane miernikiem. Nie wiem co może być przyczyną. Odkrecałem go - ciepła jest okolica przy jedynym...
Nie trzeba chyba dodawać , że swap np. na 1.6 wiąże się też ze zmianą okablowania silnika do którego potrzeba też inne ECU + sterownik immo + transponder , ew. pozostaje wykasowanie wpisu immo w sterowniku silnika . Jak zatem widać z tym wszystkim się wiąże sporo pracy i kosztów . Czy więc warto ? Czasem lepiej zakupić auto z docelowym silnikiem :D
Witam. Otóż zrobiłem swap w e46 1.9 na silnik z e36 m52b20. Wcześniej zegary brały info z komputera po Can. W m52 jest podwójny czujnik 2 przewody idą na ecu, druga para na zegary i nie wiem bardzo jak to rozwiązać. Zastanawiam się nawet nad jakimś zewnętrznym, aby go jakoś zsynchronizować w service manual znalazłem wartości takie jak: -10C +/- 7-11.6ohm...
Masz coś sknocone w tej numeracji, to co masz podpisane 31-14-16 to TPS, a on powinien być podłączony 30-14-16. To co masz podpisane 2-31-3-20 to IAV (krokowy) i powinien być 2-20-3-21. Dalej masz wklejony IAT, który powinien być 31-16 i wreszcie na kawałku blachy przy ECU masz MAP, który powinien być 32-14-16. Te czujniki są dobre, jednak oryginalnie...
Witam Swap zakończony powodzeniem Powodem błędu czujnika g40 był przestawiony rozrząd w głowicy na łańcuszku o jeden ząbek. Komputer czyta czujnik w danym momencie poprzez przestawienie rozrządu w tej chwili miał zawsze zasłonięta czujne blaszka zamiast zmieniać sygnał I dlatego informował że jest zwarty. Silnik 2.4 i 2.8 zawsze miał tan sam dwumas...
Magnetyzer mocy nie daje, więc sobie odpuść. Turbo do tego silnika to raczej ciężka sprawa, a odnosnie ECU, to najlepiej zrobić swap z lekką przeróbką podłączenia i tylko to bym w tym przypadku proponował, jednak zużycie paliwa wzrośnie (nic nie ma za darmo). Najlepiej, pewniej i przy dobrych poszukiwaniach, taniej - będzie zrobić swap silnika na 2.0...
Witam. Auto nie odpala, po przekręceniu stacyjki od razu zaczyna migać "check". Sterownik wywala błąd "5D", brak sygnału obrotów silnika. Czujnik wału ma prawidłową oporność, był nawet podmieniany na drugi nowy. Czujnik był mierzony na samym sterowniku, opór właściwy. Czy może być tak jak w Vagu, że ten błąd jest zawsze na wyłączonym sterowniku a gaśnie...
Witam. Sprawa wyglada tak: zakupilem prawie komplet na swapa do calibry. silnik z vectry B 97 rok Anglik. mam juz wszystko co jest mi niezbedne do swapowania ale wynikł jeden problem mianowicie prawdopodobnie komputer od tego silnika o oznaczeniu 0 261 204 499 MA ma immo w sobie a nie dostalem do tego kluczyka i stacyjki. teraz mam pytanie co lepiej...
Witam. W moim suzuki samurai z oryginalnym silnikiem Renaulta 1,9D wymieniłem fabryczną pompę wtryskową EPIC na mechaniczną BOSCH. Swap się udał, tylko zimą występuje niedogodność związana z brakiem dogrzewania silnika świecami żarowymi po uruchomieniu. Wykonałem sterowane mechanicznie (linką) podnoszenie obrotów pompy i jednocześnie przez mikrowyłącznik...
Do 1.4 Były dwa filtry paliwa z wbudowanym regulatorem ciśnienia na 3 bary lub 4 bary (samo to wystarczy aby były problemy z rozruchem ,a ty nie masz jeszcze żadnego odczytu temperatury ,pytanie co widzi MAP). Pierwsze to kody silnika i roczniki. Oryginalny 1.2 na wlepce bagażnika, obecny powinien mieć na obudowie rozrządu (powinien). Plus numer części...
Witam. Robię swap silnika 4,2 abz do innej budy i potrzebuje schematu kostki żeby połączyć ten silnik z inną stacyjką oraz licznikiem. Ktoś jest w stanie pomoc? Albo schemat całego ecu. Dzięki
Jak zapala i gaśnie to nie jest zapowietrzony. Sprawdź jeszcze K-line czy z zegarów dociera do sterownika silnika. ECU pin 16 ---- zegary pin 5 (wtyczka niebieska)
Witam, sprawa wygląda następująco, AUDI A6 2006 ROK 2.0TDI wykonany swap z automatu na manual. Problem wygląda następująco, zgraliśmy galletto mapę silnika z takiej samej audi 2.0tdi ale ze skrzynią manualną, auto nie odpaliło, kiedy został wgrany wsad z audi z takim samym silnikiem ale od automatu auto odpaliło. Proszę o nakierowanie gdzie robimy błąd,...
Witam mam taki mały problemik, zrobiłem swap silnika z benzyny na diesla jak w temacie czyli PD 96 KW i teraz za grzyba nie mogę znaleźć pinu z ECU do sterowania przekaźnika pompy paliwa w baku, może ktoś z forumowiczów posiada taką wiedzę lub poradzi jak taki sygnał odnaleźć. Dokładnie chodzi o silnik diesla na pompowtryskach o oznaczeniu kodowym ASZ...
Dla czego nie możesz go podłączyć? Z nowym motorem myśle że pewnie przełożyłeś ECU, a z nim całą wiązke a w niej winna być podpinka do immo które możesz wziąc z dawcy silnika lub zostawić stare (jeśli mialeś) i przyuczyć je do nowego ECU. Jeśli nie dysponujesz interfejsem najlepiej będzie (jeśli masz taką możliwość) szarpnąć puszke immo z dawcy silnika...
Jeśli jest to d15z6 (na bloku silnika oznaczenie) to masz dwie opcje. Albo jest tam obd2a albo obd2b (pinout na ecu). Jako że to 1999 to jest tam raczej obd2b i tego szukamy w przeglądarce. w 99-01 jest złącze diagnostyczne obd ale jeśli był swap to może być nie aktywne/źle podłączone.
Myśle że już lepiej zmienić na 2.0 sr20de róznica w spalaniu 1.6/2.0 nie powinna być duża a zapas pod nogą zawsze jakiś jest. Była Almera GTI z takim silnikiem, był też pulsar (japońska almera) vzr z silnikiem 1.6 coś ok 175KM :) ale to raczej ciężko dostać (aktualnie jest taki na allegro ): Przedmiotem aukcji jest kompletny silnik SR16VE pochodzący...
Nie kopiuję flasha z jednego do drugiego, tylko chciałem uruchomić silnik 2,8 na ecu z 2,8 z wyłączonym immo, bo nie mogę zaadaptować go do licznika. Pewnie źle zczytałem oryginalny wsad i stąd mam teraz bład eeprom
tak jak pisałem wcześniej, auto kręci ale nie odpala, paliwo dochodzi, status z immo powyżej w załączniku, miga kontrolka MIL co sekundę. Do cewek dochodzi napięcie i masa, sygnał sterujący z ECU - nie wiem, kolega wyżej pisał żebym nie sugerował się miernikiem - wskazuje niecały 1V podczas kręcenia (sygnał na jednym z cylindrów) skoro silnik nie pali...
Immobiliser nie blokuję krecenia rozrusznikiem W kazdym oplu immo blokuje rozruch. Wyslij kody bledow z ecu, bcm, licznika.
Podaj jeszcze rocznik silnika i rocznik auta.
Ogólnie z tego, co mam do podejrzenia i porównania, to zasilanie czujnika wałka jest realizowane inaczej. W 2.5 wszystko idzie ze sterownika silnika, natomiast w 1.9 pin nr 2 czujnika idzie do pin 28 ECU, pin 3 czujnika idzie do pin 12 ECU, natomiast pin 1 czujnika idzie do skrzynki bezpieczników w komorze silnika. Bezpiecznik F33 jest to plus po zapłonie,...
Słynny silnik ale obsuwa a tak na poważnie czy jest napięcie na zaworze odcinającym paliwo w pompie powinno być 12 Volt czy pompa ma w ogóle paliwo i czy jest podłączona do ECU
Cześć, Robię swap i nie moge sobie poradzić z odpaleniem silnika. Czy znajdzie się ktoś kto mi pomoże konkretnie z tym tematem? Sliknik z Focus'a ST MK3 2.0 ecoboost 250km manual 6 biegów wsadziłem do focusa MK1 z 2004r, posiadam kompletną instalację (wiązka silnika, wiązka komory silnika wraz ze skrzynką bezpieczników, wiązka środka deski roździelczej,...
Witam. Chciałem zapytać czy jest jakieś urządzenie które przekształci mi sygnał prędkości z impulsatora skrzyni na sygnał do CAN-a potrzebny sterownikowi silnika. W drugą stronę widzę są , czyli np emulatory do podłączenia audio lub nawigacji.Ja mam problem z dostarczeniem tego sygnału do ECU po swapie silnika(idzie tylko po CAN-ie) i chciałbym uniknąć...
jak szafa z ...920... pośrodku, to marnie widzę 'wyłączenie' CAN od ECU. Ewentualnie podpasować ECU z silnika ANB/APU ?
Jeśli cała deska idzie po CAN (MIL, temperatura, obroty, etc.) i komunikuje się z ECU, to wstawiając inne ECU, trzeba zrobić emulator - oczywiście jest to wykonalne ale na pewno nie zrobi tego pierwszy lepszy "naprawiacz" a i tak 10x taniej wyjdzie założenie porządnego LPG. A kto mowi o wstawianiu innego ECU, jak sie robi swap to najlepiej przenoscic...
Na wtyczce od cewek i wtrysków mam dwa plusy To normalne. Na jednym zacisku jest plus "po zapłonie" podawany przez przekaźnik, który przez rezystancję cewki zapłonowej/cewki wtryskiwacza "przechodzi" na drugi zacisk. Ten drugi zacisk, podłączony do ECU powinien być kluczowany do masy gdy wał silnika się obraca... bo widzisz, żeby wykonywać pomiary...
Dlaczego ABS trzeba przekodowac? Co moze byc przyczyna bledu o braku komunikacji ECU i licznika? Niby wszystko dziala.
Dzięki za info więc będę miał dyskotekę w aucie:P a co do silnika jak się wykończy to się znaczy że był za słaby więc będzie swap. A co z moim drugim pytaniem odnośnie interfejsu? Testował ktoś ELMa z ECU Simtec 56.5?
Witam, bardzo proszę o pomoc w ogarnięciu elektryki po swapie silnika 2,8 V6 30V z Audi A 6C5 do innego samochodu. Przełożyłem silnik wraz z wiązką i sterownikiem. Wyciągnąłem jeszcze stacyjkę z immo i sterownik immo. Podałem +12V na piny 1 i 3 ECU oraz 12 sterownika immo, masę na pin 2 ECU oraz 11 sterownika immo. K-Line (pin 9) sterownika immo połączyłem...
Czyli po prostu trzeba zakodować immo w sterowniku silnika i powinno wszystko działać? Pin ma się zgadzać w ECU i liczniku. A to, którą masz generację Immo, musisz sam sprawdzić.
IAW 1af.1g To pre OBD-2. Nie masz tam 3-pinowego złącza diagnostycznego przy samym ECU? Czym się próbujesz łączyć? Co do tego że z tą wiązka jest coś nie tak. To też trzeba powiedzieć, że problem nie występuje od początku po swapie a dopiero po kilku latach. Bo zapewne przetarła się jakaś wiązka i stąd pojawił się problem.
Ok ecu widzi już obroty wszystko działa nawet nie ma dyskoteki na liczniku problem następny wyszedł w pewnym momencie na liczniku przestały pojawiać się obroty mam błąd df0127 napięcie poniżej wartości minimalnej czujników wszystko sprawdzalem i faktycznie napięcie na czujniki słabe... Podejrzewam ecu ponieważ sam zmieniał swoje wartości jakie miał...
To jest oryginał. Nic nie przerobione. A ten pin7 zmierzał do komputera silnika może?? Jeśli tak to może wiesz który to był. U mnie w e34 z 96 roku jest M50B20 już jest prawdopodobnie EWS2 ale komputer pochodzi z e36 92 roku z tego samego silnika a w tamtym BMW nie było jeszcze EWSa. Ogólnie to EWS działa bo by mi rozrusznik zablokował - może jego sygnał...
W etce jak i np. w inter carsie podają ze szły dwa typy sprężarek do tych silników z kołem elektromagnetycznym i z elektrozaworem. Nie wiem jakie oznaczenia ecu miały te ze sterowaniem z kola bo bym wgrał mapę na próbę. Na tygodniu zmienię sprężarkę i dam znać.
Zgadza się swap na waga, a ten w sumie nie ma problemu(Chyba) tylko myślę o chipie i chciałbym żeby to coś dało. Zastanawiam Się jeszcze czy przy tym silniku powinienem czuć efekt wbijania w fotel. Turbo bije 0.6Bara. A co do wolnych obrotów to są w miarę równe czasami tyko sobie skaczą, aje nie przeszkadza to w niczym. Ogólnie auto jedzie w miarę przyzwoicie.
Witam, robiony Swap silnik z omegi 2000r do innego auta, bez abs. Ecu na motronicku 2.8.3 motor x25xe, mam do niego transponder + pestkę transponder podłączony zgodnie ze schematami Transpoder : Pin 1 - Czerwono brązowy - ten idzie do pinu 23 centralki alarmowej. W razie aktywacji alarmu wysyłana jest tu masa i blokuje się immo, nie musisz podłączać,...
Hej Problem jest taki, że w przedlifcie masz edc16cp34 a w CDY masz EDC17cp14. Pewnie mógłbyś zostawić swój stary ecu i wiązkę ale nie wiadomo co z kodami wtryskiwaczy, pompą cr i innymi komponentami.. Można by założyć nowe ecu tj edc17, wiązkę i zrobić immo offa (bo dopisanie tego będzie nie lada kosztowne ze względu na ewolucje) ale będzie to rzeźba...
Nie mam gniazda, bo był swap silnika i elektryki z Toledo 2.0 16V ABF. Mam dwie wtyczki każda po dwa piny. Jedna to zasilanie (podłączone) druga to linia K i L, podłączyłem K do ECU i nie wiem, co zrobić z linią L. Gdzie ona ma iść w aucie?
podpięcie z ecu obrotów silnika pod pin 2 rozwiązało problem.
to robił mi kumpel, tak muszę odczekać parę sekund i odpalam, musi być inna pamięć immo wlutowana w sterownik silnika
Witam! Jestem właścicielem Master z 2004 roku, poliftowego, w którym zmieniłem silnik z 2,5 dci na 2,5d. Wszystko mam już ogarnięte z wyjątkiem kontrolki od ładowania. Otóż nie mogę znaleźć przewodu który odpowiadałby za sygnał do sterownika z alternatora z informacją o ładowaniu. Podlądałem w innych autach, ale nie zgadzają mi się kolory, a nie zostało...
Twoje BODY , ECU z oryginalnym softem do tego silnika ,osiowanie proxy.
Witajcie. Ja sobie sam zrobiłem przeróbkę z 1,4 na 1,8 16V. Kosztuje to sporo... Inne sprzegło, inna końcówka wału korbowego, inne koło zamachowe - chodzi o rozstaw wgłębień dla przemiennika magnetycznego, sprawa zapłonu, komputera ECU, blokady rozruchu tj. immo. Długo by pisać o zmianach. Uważam, że warto było. Mam wspomaganie w swoim wozie, trzeba...
Witam, jestem w trakcie przekładki silnika Audi 98r. silnik 2.5 - została po nim tylko wiązka, jest już praktycznie włożony silnik z VW Passata 98r. 1.9 afn. Problem polega na tym, że gniazda które są pod ECU łączące wiązkę silnika z kabiną są inne . Gniazda pod ECU w passacie http://obrazki.elektroda.pl/5095305800_1... Gniazda pod ECU...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
radiowy pilot sterowa drzwi zmywarka candy podgląd rejestrator
continental radio linijki cccam
Błąd F13 i "TÜR FREI" w pralce Bauknecht WAT Plus 512di Jak określić moc silnika elektrycznego na podstawie wymiarów?