ja mam wsadzonego do golfa 2 vr6 2,9 192konie po chipie ma 210 i radzi sobie a mniej roboty niz z silnikiem z golfa 4
https://sites.google.com/site/stoyneff/m... minuta w google
Znajomy sprzedaje passata vr6. 4kpln LPG żerny pojazd.
Wybór padł na VR6 z tegoż względu iż nie sprawia tak wielu problemów przy swapie(jeżeli chodzi o sam silnik i skrzynię) Znajomy ma ten silnik, lecz w sharanie(skrzynia automat) z rozmów z nim wynika że silnik nie sprawia większych problemów jeżeli chodzi eksploatację czy spalanie, nie brakuje mu również mocy(jednak ponad 170 koni) :) Przez kilka lat...
3 min w internecie: Swap VR6 ,podstawy - silnik + skrzynia z wiazką - wozek golf 3 VR6 ,przedia bekla corrado VR6 lub Passat - chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem - połoski GTi + przeguby VR - licznik - pedały - kwestia rozwiazania zmiany biegow - kwestia hamulcow
Słyszałem że turbo jest tam awaryjne
Ktoś robiąc taka przeróbke patrzy na spalanie -smiech na sali Tylko żeby to jechało jeszcze, i o ile VR6 w t4 robiło robote to r5 nie zabardzo.
Bezpiecznik - tak, sprawdzony. Ale na tym pinie jest napięcie? Bo Kolega coś te wiązki rozbierał...
Witam, Zastanawiam się nad Swapem silnika z 3.2 VR6 R32 BFD na 2.8 VR6. Sęk w tym, że będę miał silnik 2,8 zakuty około 2 miesięcy temu z przebiegiem 6 000 km po remoncie. Czy będzie pasował do skrzyni 4x4 automat, wydechu itp? Głowicę mogę zmienić lub zostawić - zależy jak będzie lepiej. Nie chcę zmieniać ECU itp. Najlepiej sam silnik - im mniej roboty...
Jak dostaniesz ten silnik ze sprzęgłem i skrzynią biegów to nie. Co do półosi i przegubów się nie orientuje życzę powodzenia. Zapomniałeś o najważniejszym przy swapie -elektryce.Jezeli trafi na "kumatego"majstra to wymiana nie powinna przyspożyć większych problemów -ale z własnego doświadczenia (swap vr6+climatronic w Mk3)wiem ze jest to absolutnie...
Najlepiej kupić całego Golfa z VR6, i zrobić kompletny swap do cabrio. Silnik, półosie, elektryka, itd. Wszystko będzie do przełożenia :)
Witam! nie wiem czy jest sens rozpoczynać nowy temat ale mam nadzieję że mi pomożecie. Mam zamiar włożyć vr6 do golfa mkII, przerobiłem już wiele tematów i na jednym było coś wspomniane o hydraulicznym wycisku sprzęgła w vr6... ździwiło mnie to... i nie mogłem już nic więcej znaleźćna ten temat, czy we vr6 nie ma standardowego wycisku poprzez linke??...
Witam was jestem w trakcie Swap-a z 1.8 Gl na Vr6 w golfie 3. Wszystko zostalo ukończone oprócz jednej kostki. Kiedy kupilem silnik i calą instalację kilka kabli było uciętych. Dwie kostki z tych trzech idą do drzwi aczkolwiek została mi jedna, która łączy sie z tymi dwoma pozostałymi, w tym problem Że nie wiem gdzie ją podlaczyć. Kable zostaly już...
Wszystkie bebechy od VR6 niestety - z oryginału 1,4 tylko karoseria zostaje.
vr6 tez bo jest taki w trojmiescie
281- przy swapie zapewne wywaliłeś impulsator ze skrzyni na rzecz linki? 513- normalne-diagnoza na zgaszonym silniku 543-przekręciłeś silnik? zdiagnozuj za jakis czas i podaj wyniki, narazie nie ma sie czym martwić. :)
Panowie po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja. Niby wszystko podłączone jak powinno być ale nie do końca. Przez 1 minutę nie mogę regulować mocy nawiewu po tej minucie zamiast temp. zewnętrznej na wyświetlaczu climatronic pokazuje sie HE. Działa wtedy tez regulacja nawiewu. I podstawowy problem z panela nie mogę załączyć...
Ok a możesz mnie oświecić , po co chcesz modyfikować swój silnik, przecież to nie rzadki golf 1 czy 2 w którym AWX by robił wrażenie, toć tylko G4 których jest zatrzęsienie na rynku od 90KM do vr6 , kombinacji mocy i wyposażenia też ogromna.
Gotuje się mi mózg jak słyszę że ktoś golfa 1.4 wolnossaka chce czipować wynalazkami z allegro przecież to jest śmiech na sali.Najtańszym kosztem jest swap silnika na mocniejszy np. 2.0 od passata b3 1.8 lub Vr6;] Policja powinna zająć się tymi kolesiami co sprzedają te gówno i wciskają ludziom chłam.Pozdrawiam
Wymieniłem pompę wtryskową wszystko działa ok załątwiłem używaną.
Tak naprawdę to na samej wymianie silnika się nie skończy,pomyśl o zawieszeniu (vr6 lub gti mają piasty na 5 śrub,tarcze zamiast bębnów na tyle i większe tarcze z przodu),układ wydechowy i wiele innych rzeczy.Do takiej przekładki najlepiej mieć auto z którego będziesz mógł wszystko wybebeszyć i poprzekładać.Pamiętaj kupno samego silnika nie rozwiąże...
witaj, czy czujniki posiadasz od tego licznika i są teraz aktualnie w aucie i na nich masz takie wskazania?. Tak wogóle nie bardzo wiadomo czego był swap-silnika,czy licznika, czy jedno i drugie. Czy była robiona diagnostyka, vag, vcds, manualne czujniki ciśnienia i temperatury były podpinane? Napisz coś więcej.
Witam. Za samo "zrobienie" gowicy ja zapłaciłem 350 pln i to w orginale bez przeróbek. Teraz ceny są jeszcze większe. Ja robiłem po znajomości u goscia który sie tylko tym zajmuje. Popieram tych co sa za swapem. Korci ambicja zeby miec cos "zdłubanego" ale żeby miało to sens to potrzeba kasy, niestety. A jak włozysz VR6 to będzie to nieźle "latało"...
A co za wskazówki byś chciał mieć? Na początek potrzebujesz silnik z osprzętem i wiązką elektryczną z komputerem. Podłączyć do instalacji pojazdu - nic prostszego - dwa plusy, stały i po stacyjce, dodatkowo masa - i elektryka obskoczona. Skrzynia może być z Golfa 3 - i masz na linkę. A co do hamulców, to zobacz, do czego dokręcisz elementy mocujące...
Można każdy, o pojemności jaka występowała w danym modelu, czyli max 1.8 w golfie 2. Jak chcesz VR6 czy np. r32 to musisz mieć opinię rzeczoznawcy żeby legalnie zarejestrować. Fajne do swapu są 1.8T...
widze ze nic nie kumasz , ten silnik jest nie przystosowany do wiekszych mocy , podjedz do jakies mechanika , ale mechanika z prawdziwego zdarzenia , niech sam ci powie co niesie za sobą takie modyfikacje , bo bez wymiany paru częsci sie nie obejdzie , co najwyzej mozesz rozwiercic go na wiekszą pojemność ale to tez efekt mizerny najlepszy będze SWAP...
Witam Nie chcę Ciebie zniechęcać , ale wiele pracy przed Tobą i dużo pieniędzy do wydania , nie wspomnę o wkładzie własnej pracy . Z zawieszeń raczej nic nie wykorzystasz , potrzebne jest zawieszenie od Golfa III , kompletne przód i tył i to z zestawem hamulcy tarczowych i to z ABS-em ,bo będzie trzeba ten pojazd zatrzymać , silnik z kompletną wiązką...
Witam Walcze od jakiegos czasu z immobilaizerem w moim aucie, silnik jest po swapie vr6 2.9 z passata b4 kupilem caly zestaw ktory juz byl wyciagniety z auta . Auto odpala i gasnie vag pokazuje blad 01176 klucz prosze o jakies rady co moglbym sprawdzic bo juz walcze z tematem jakis czas i nie moge tego zwalczyc .
Nie zawracaj sobie tym glowy tego nie dasz rady zrobić, zadzwoń do ASO to przynajmniej chłopaki się ubawią. Do wymiany: Chłodnica Kolektrory ssący i wylotowy Cała elektryka silnika Sterownik Przeprogramowanie całej instalacji. Tego pewnie jeszcze nikt nie robił to dla Ciebie tylko 15 000 zł. to bylo teoryzowanie po kilku browcach :)) to juz taniej...
Kupujesz cały przód po ścianę grodziową, licznik stacyjke , pompe paliwa, tłumnik, i przekładasz. Proponował bym jednak VR6 od razu swapować.
Jak już zrobisz tą "przekładke" to napisz ile cie to rzeczywiście kosztowało (finanse i czas) oraz czy warto było "inwestować"w takiego "starego trupa" jakim jest Golf 2. Pozdrawiam!
Witam. Jak w temacie. Przełożyłem całego VR6 do swojego golfa mk II. Wszystko mechanicznie jest cacy. Natomiast nie mogę go odpalić. Brak iskry. Paliwo dochodzi, rozrusznik kręci, a iskry brak... Silnik VR6 AAA na aparacie zapłonowym (typowa vr6-ka). Prosiłbym o pomoc i jakby ktoś miał to o kawałek schematu elektrycznego sterownika. Sterownik 021 906...
Pierwsza sprawa to dobrym stanie blacharka(jak chcesz bawić sie w tuning to musi być w bardzo dobrym), najlepiej odrazu obspawać wszystkie kielichy, mocowanie wachaczy itp. Kolejna sprawa to hamulce, najlepiej wymienić je na większe z mocniejszej wersji. Co do nitro to zadam pytanie czy czytałeś może artykuł w motorze o niebezpieczeństwie tuningu? Był...
Ale, że tłumik czy nanoplex ? A poszczególnie to tłumik coś da? Bo to by było tak: polerowane kanały wydechowe, pusta puszka po kacie, brak środkowego(czy pusta puszka?) Pusty końcowy. Myślałem o module. Co do przerabiania wydechu to ja nie byłbym taki prędki. Moim zdaniem trzebaby to poprzeć obliczeniami, na których ja się niestety nie znam. Ewentualnie...
Witam zakupiłem silnik od Passata B5 98r 1.8 20v kod silnika ADR, z sterownikiem i instalacją. http://obrazki.elektroda.net/2_122332192... http://obrazki.elektroda.net/81_12233213... Będę chciał go założyć do Passata B3 a był VR6, tylko mam problem ponieważ dowiedziałem się za późno że te wszystkie passaty mają wbudowany immobiliser....
Witam postanowiłem zrobić swapa silnika vr6 z Passata b4 i poszukuje schematu komputera silnika. Czy ktoś może posiada owy schemat opisu pinów?
Witam :) Pacjent to Golf mk2 po swapie z 2.0 16V na 2.8 VR6(silnik na aparacie, nie na Coilpacku) Chodzi konkretnie o przeróbkę obrotomierza-jak wiadomo licznik z 4cyl nie będzie poprawnie wskazywał obrotów silnika sześćiocylindrowego. Zmiana licznika w ogóle nie wchodzi w gre ;) Układ to coś takiego, oparty na SAK 215 (naskrobie jutro schemat, jak...
Moje scorpio 2,0 dohc pali 8 l w miescie, w daewoo podobne silniki tak samo w oplach tez podobnie, te vr6 to maja do siebie ze pala duzo ale 16l to duzo za duzo. To chyba pchasz go najpierw 10Km zeby za duyzo nie spalil. Niema silly ale silnik 2,0 musi palic 10L. Jezdzilem juz chyba z 10 roznymi aytami z roznymi silnikami i wiem ze osiagniecie 8 l...
Siemka. Jako że już wszystko chodzi poprawnie po swapie 2.8 24v BDE do mk2 chciałem w końcu wyrzucić zegary z MK4 i wsadzić ori zegary od MK3 od VRa. No i jest problem. Po podłączeniu się adapterami na wtyczki z MK4 nie działa obrotomierz (ani na zegarach z VRa ani z MK3 GTI - chwile wcześniej wsadzane i sprawdzane w mk3 czy aby na pewno działają)....
witam potrzebuje taki schemat musze wiedziec pod jakim pinem jest wzbudzenie pompy paliwa robie swapa do mk3 cabrio dawcą silnika i instalacji byl passsat , wczesniejszy silnik to 2.0 bo zmianie instalacji przestała dzialac pompa paliwa i o ile wiem to musze sie podpiac pod przekaznik tym wlasnie wzbudzeniem i ozyje :)
Witam, posiadam golfa 2 ze swapem kompletnym z passata b4(wiazka, licznik, hamulce itp) na poczatku przeskakiwala iskra widac bylo w nocy, wymienilem przewody ale problem jest taki ze jak wcisne gaz to sie jakby zachlysnie, jakby lapal lewe powietrze ale zaraz wkreca sie elegancko bez problemu czy jak ruszam z postoju to tak szarpnie 2-3 razy i trzeba...
Cześć wszystkim , mam problem z obrotomierzem w vr6 , ale od początku, swapowałem toledo 1L wsadziłem tam vr6 ale jak wiadomo w toledo nigdy nie występował ten silnik dlatego licznik został mi seryjny z obrotomierzem zliczającym z 4 cylindrów i teraz przekręca mi się o 360* . Dlatego zakupiłem sobie dodatkowy wskaźnik obrotów znany i lubiany auto gauge...
Zamontuj kompresor mechaniczny. Firma ROTREX ma bardzo bogatą ofertę :) A tak poważnie to obydwie modyfikacje (czyli zaturbienie silnika lub montaż kompresora) przekroczą niestety wartość całego pojazdu. W silniku wolnossącym zasadniczo wszelkie modyfikacje są bardzo ograniczone. Po taniości to możesz co najwyżej wydech od dławić (pozbawić kata i zrobić...
Pali 1,5l oleju na 3tyś km. Orientuje się ktoś może czy dużo jest kombinacji przy swapowaniu na vr6? Jak się spisują te silniki? czy lepiej włożyć 2,0 8v lub 2,0 16v lub 2,8 vr6
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
ursus podnośnik regulacja podnoszenia ekspres delonghi czujnik primadonna klejenie szybki telefon
klimatyzacja samochodowa schemat klimatyzacja samochodowa schemat
Opel Astra G 1999 diesel – bezpiecznik brzęczyka F23, lokalizacja i opis usterki Suzuki Jimny DDiS – mrugająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy, jazda awaryjna, usterki EGR/wtrysk