Oczywiście że wyjdą problemy . Co to jest za auto?
Z samym odpaleniem nie powinno być problemu tylko nie jestem pewny czy wałek z m50 podejdzie bez przeróbek pod głowice m54
w najnowszych sejach 1100 (po 2001 chyba) też montowali już skrzynie z wyciąganymi przegubami, nie z tymi przeciekającymi gumami, więc z takiego seja możesz sobie kupić półośki które powinny pasować do Twojej skrzyni
Przy takim swapie obowiązkowo komputer i podłączenie ecu do OBD. Strasznie to ułatwia szukanie błędów.
To jeszcze raz, co chcesz przełożyć.
Capiiva ma silnik w poprzek a nie wzdłużnie wiec to nie takie proste , jedynie 2.2 diesel z chevroleta stosunkowo prosto zamienić . Do tego przekładka kompletnej instalacji silnika , sterownika ECM sparowanie tego itp .. To jest totalnie nieopłacalne ..
Nie ma takiego schematu i nie będzie. To tak jakbyś do 126p włożył wtryskiwacz i pytał gdzie go podpiąć. B6 i B5 to zupełnie inne auta. W B5 manetką zwierasz styki EDC i tak tu dziala tempomat. W B6 masz sterownik pod kierownica który to odczytuje stan przycisków z manetki i wysyła odpowiednie rozkazy do EDC. Teraz pozostaje tylko rzeźba - zrobić sterownik...
Na tym schemacie są błędy, przekaźniki są źle połączone. W lagunie są one umieszczone w plastikowej puszce koło akumulatora na lewym nadkolu i musisz ten fragment obwodów dorobić. Ponadto jest jeszcze kwestia montażu i zasilania pompy paliwa
Pewności na 100% czy coś pasuje czy nie nikt nie da najtaniej i najpewniej było by wyremontować to co siedzi w aucie tym bardziej że masz lpg Zmienisz silnik z osprzetem to wiązkę do gazu znowu trzeba lutować a okaże się że reduktor/wtryski nie wydalają i znowu koszty
Okablowanie silnika takie samo , wtyczka na sterowniku , taka sama. Sterownik od F20Z1. Nie na podstawie doświadczenia lecz dostępnych danych.
czy da się włożyć silnik z VW Golf IV do Seata Ibizy 2FL Jeśli to ten sam silnik to zmienić łapy i można wsadzać
Skrzynia zobacz czy takie same ma mocowanie.
Inne koło zamachowe, w felicii mocowane do wału na 4 śruby, w fabii 6 śrub. Blok powinien pasować (pewnie nawet wstecz począwszy od 1000MB :D ). Czy cały zamach ze sprzęgłem i dociskiem podejdzie do skrzyni w fabii nie mam pojęcia...
To nie jest ten sam silnik co w hondzie, 2.0 to też już inny silnik. Poszukaj na forum Fso tam jest na ten temat sporo napisane.
Na pewno trzeba zrobić swap w komplecie z skrzynią ( może wyglądać tak samo ale będzie mieć inne przełożenia) i półosiami i instalacją silnika z sterownikiem wtrysku + sunięcie immo z sterownika.
Drugi silnik, po remoncie, przeglądzie czy używka, przebieg rzeczywisty czy deklarowany? W moim przypadku obróciło przy 180000tys. Włożenie jakiegokolwiek silnika z innego samochodu będzie nieopłacalne lub wręcz niemożliwe. Zbyt dużo przeróbek. Jeśli korba nie wyszła bokiem , to zrobić remont . Wał, korbowody, panewki, pompa oleju. Zweryfikować cylindry...
Dokładnie 2.5 jest wytrzymalszy Kłóciłbym się. Oba równie dobre . 2.0 oszczędniejszy . :D Panowie czy jest sens bawić się w to? Co trzeba przerobić a co będzie pasować? Wg. mnie swap ekonomicznie nieuzasadniony . :D Do przeróbki wszystko co pod maska - skrzynia , półosie , instalacja + immo , wszystkie węże wodne , wspomagania , klimatyzacji , chłodnice...
Masz na PW schematy silnika i liczydła. Tu masz przekaźnik pompki paliwa. Jest to wersja z klimatyzacją. Jeśli masz wersje bez klimatyzacji to będzie się nieco różniło ale przekaźnik od pompki to nadal będzie od prawej strony od dołu pierwszy w drugim piętrze.
To ecu nei widzi że slinik się kręci, a wiec może czujnik wału ??? Zostaje diagnostyka i wgląd w parametry.
no to już masz po problemie :boss:
No troche się rozpędziłeś, 2.9 forda to V!!! a oploski cich to rzędówka i do tego długa,robiłem 3 swapy tego motoru do innych nadwozi i niestety czarno to widze ,przenieść 200 kM. i 300 nM na asfalt to potrzeba solidnej skrzyni wału i mostu, problem przedniego zawieszenia i niestety HAMULCÓW o ile nie jesteś samobójcą ,jeśli upierasz się przy polozebie...
https://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto...
nawet jak zrobisz immo OFF to BSI może nie wyjść z ECO mode.
Witam swapuje silnik 3.0 m103 z 124 kombi do 190 e w której było 2.0 ze skrzynia 4 biegi napotkałem dwa problemy wałem jest za długi czy wał z wersji 2.0 z skrzynia 5 biegi przypasuje czy musi być od 2.6 które było montowane w 190? . Drugi problem to blacha pod poduszka skrzyni nie pasuje z 4 biegowej z w124 kombi tez nie.
Najprawdopodobniej nie podłączyłeś gdzieś masy, dlatego przekaźnik drga
Witam padł mi silnik w moim doblo aktualnie jest 1.9d 63km oryginalny silnik i potrzebuje się dowiedzieć jaki silnik mogę zeswapować z vw lub inny z najmniejszymi komplikacjami.
Teoretycznie mogę przełożyć wiązkę, ale czy nie będzie jakiejś różnicy pomiędzy anglikiem (307cc) a wersją euro (Berlingo)? Tak w ogóle to nie chce mi się wydzierać całej instalacji z karoserii i wkładać nowej, skoro wystarczy, że rozkminię, jak podpiąć kable z jednej (szerokiej) kostki od karoserii z Berlingo do kompa z 2.0, czyli zostało mi (teoretycznie)...
Okej Podjąłem decyzję że przekładam cały Stary osprzęt Z 450 do tego silnika 480 zostaje tylko kwestia samych wtryskiwaczy Zastanawiam się czy warto je ruszać bo mają przejechane prawie 500 000 mniej niż te które miałem w starym silniku najchętniej bym je zostawił wysyłam tutaj numery: A4710700887 i a4710700487. może ktoś się wypowie czy mogą one zostać...
Witam. Tak auto już jeździ, dokupiłem oryginalną wiązkę z b7 (bfb 163km) do tego przerobiłem instalacje w aucie czyli dołożenie przekaźnika pompy paliwa i wyrzucenie tego z tfsi który jest pod pokrywa pompki paliwa. Ogólnie roboty jest ale w pełni wykonalne.
Dokładnie potrzebna nowa obudowa sprzęgła. Łącząca silnik ze skrzynią.
Witam, Posiadam silnik z husqvarny sm 125 2003 i mój temat polega na tym że robię swapa na ramie z am6, wszystko git itp. Rozchodzi sie tutaj o instalacje natomiast mam całą elektrykę z husqvarny ale coś jest z nią nie tak (prawdopodobnie cos z iskrownikiem) i mam całą wiązke z am6 i chce założyc iskrownik z am6 (magneto z huski zostaje) i będzie normalnie...
Nic jej pewnie nie będzie tylko jazda przełożeniach od 1,6 może okazać się denerwująca. SWAP silnika to nie taka prosta sprawa trzeba być bardzo starannym.
(at)artixeo Już nie mówiąc o tym, że w razie kontroli drogowej i kumatego policjanta - dowód rejestracyjny zabrany, i skierowana sprawa do sądu o kierowanie pojazdem bez uprawnień, dodatkowo kierowanie pojazdem bez wymaganych badań technicznych, bez wymaganych badań homologacyjnych i dopuszczenia do ruchu.. Kłopoty prawne pewne, a finansowe to aż mi...
Udało się uruchomić silnik na sterowniku EDC16U1 od wersji AXB 105 KM z kilkoma modyfikacjami tzw. IMMO OFF, ale to oczywiste... oraz zmiana pinu 43 na 42 w wiązce od silnika.
Witam, chcę zrobić swap z mojego Polo 86C, w którym aktualnie jest silnik 1.3. Myślałem nad 1.6 z Polo 6N GTI. Ma ktoś doświadczenie, z czym to się je i czy dużo przeróbek jest?
Temat rozwiązany z Ducato ?
Nie, auto ma dla mnie wartość sentymentalną, stąd chęć zainwestowania w nie i zrobienia z niego ciekawego projektu. Co do rdzy to akurat w moim nie jest to duży problem, był garażowany ostatnie 8 lat i od spodu jest czysty.
Witam, Mam pomysł na projekt – czy do Audi 80 Diesel można zamontować silnik 1.9 TDI 116 KM z quattro, wraz z elektryką silnika i komputerem z Audi A4 B5? Czy to są takie same samochody? Kupię quattro do Audi 80, ale czy silnik i elektryka będą pasować? Liczę na prawdziwe komentarze, a nie żarty, oraz na opinie osób, które posiadają Audi 80 lub A4 B5.
No to ma że w starym silniku był całkiem inny bcm a ten od stilo jest inny a sygnał prędkości przechodzi wlłasnie przez bcm i jest kierowany na licznik,stilo dostawało sygnał z ABS a tutaj w Doblo nie ma go na wyposażeniu i stąd problem
https://obrazki.elektroda.pl/3451525100_...
A dlaczego chcesz zmienić silnik na starszą konstrukcję ? Widzi mi się, czy coś się dzieje ?
Witam, jestem nowy na tej grupie i mam problem ze swapem - przekładam silnik BKD, a wcześniej był BMM. Teraz mam pytanie: co muszę jeszcze przerobić, żeby wszystko było ok? Na komputerze z BMM silnik chodzi, ale nie ma mocy. Jak wkładam kompa z BKD, to IMO nie chce odpalić.
Znalazłem tylko firmy które kompleksowo robią taką wymianę ale cena kosmos 7000zł.
Chodzi o sygnał prędkości pojazdu.W starszych modelach jak e34 ten sygnał był brany z zegarów.W nowszych jak e39 jest brany ze sterownika ABS.Bez tego sygnału silnik normalnie odpali tylko nie będzie miał mocy jak powinien i będzie odcinał nie przy 6500obr a przy 5500obr.
W przypadku auta tak małej wartości zawsze jakikolwiek swap przekroczy jego wartość, taniej wyjdzie sprzedać i kupić inny. A nawet jak się uprzesz to części osobno wyjdą drożej niż kupić dawcę w całości.
Witam, na dniach będę robił swap silnika do Audi A4 B5 z oryginalnym silnikiem 1.9 TDI, będzie swap na 2.4 ARJ i tu będzie pierwszy problem z immobilizerem i licznikiem. Myślałem nad użyciem emulatora immobilizera, który trzeba podłączyć pod stacyjkę i zmianą zegarów na benzynę. Czy to będzie miało prawo działać zostawiając oryginalną stacyjkę z kluczykiem,...
Na komputerze nic nie wyświetla błędów Dodano po 5 Czy może być coś takiego jak blokada antykradzieżowa jakąś? Czy silnik może być niekompatybilny z komputerem (at)ElektrodaBot
Witam wszystkich. Postaram się opisać moje zmagania ze swapem silnika w transicie mk6. Fabrycznie auto posiadało silnik 2.4tddi 90KM ale jak można się było spodziewać padła w nim pompa wtryskowa. Ze względu na ogólny stan silnika (wycieki itp) oraz niską moc nie chciałem w niego inwestować. Tak zrodził się pomysł swapu silnika na coś mniej awaryjnego...
Jeżeli to wersja po liftingu do której chcesz silnik włożyć, to pasuje bez problemu.
Nie bierz żadnego gaźnika bo to same problemy, i nie sugeruj się ceną instalacji gazowej bo to może ze 150zł różnicy między 1 a 2 generacją. Żeby było legalnie z gazem to oficjalnie nie możesz żadnej używanej części założyć, nieoficjalnie nikt nie jest w stanie tego sprawdzić poza butlą. Ale i tak jeszcze musisz mieć fakturę za montaż.
Czyli mogę wyciągać silnik z pasata i normalnie wrzucać do audi ?
Zamykam nie da się.
Dzięki za odpowiedź, buda w moim jest w miarę zdrowa ponieważ 8 lat stał w garażu, wyciągnąłem ją dopiero rok temu i jak na razie trzyma się bardzo dobrze jak na Fiata Sprawdź dobrze połączenia podłogi z progami i miejsca mocowania foteli, bo od tego się zaczyna w PuntoI. W 2007roku miałem takie punto z 99 roku i nie bardzo było do czego blachy spawać.
3.0td pomimo że to antyk to nie do zabicia - bez otwierania słupka można zrobić na nim 600KM - bebechy wytrzymują - pytanie czy nie lepiej pomyśleć o 2.9TD który był montowany w sprinterach, ew. przekładać 270CDI - również bardzo odporny silnik.
(at)klamot nie To jest normalny 4 cylindrowy
Hej Zrobiłem swap silnika ze stara 742 do ciągnika. No i tak sobie już trochę nabiłem motogodzin. Jest tylko jeden problem, mianowicie kiedy ciągnik zapala się w zimie odpali od strzała ale dziwnie terkocze wcale nie reaguje na dodawanie gazu. Trzeba go zgasić i zapalić jeszcze raz. Podobna sytuacja z tym terkotaniem występuje kiedy jedzie się na wolny...
Czy te otwory na pewno nie są w tych samych miejscach ? Wygląda bardzo podobnie, poza tym mam łapę od cc/sc 1.1 mogę podjechać na jakiś szrot gdzie będą mieli taki sinik i przymierzyć. A czy po niezastosowaniu jakiegoś innego alternatora by nie pasowało. Czy tego koła lub całego rozrządu nie można po prostu zmienić na starszą wersje ? https://obrazki.elektroda.pl/6351574300_...
A płaci się coś ekstra za taką modernizacje nie licząc nowego dowodu ? I jeśli zamontuje silnik tej samej firmy tylko o jakieś 10 lat młodszy i większa pojemność to też musze to zgłaszać ? kto to sprawdzi jak połowa osób i tak nie wie jak wygląda oryginalny silnik w samochodzie co ma 19 lat ? A co do płacenia od pojemności tak dużych stawek to kompletna...
Witam. Też mam zamiar zrobić SWAP na 2.8 w związku z czym mam takie pytanie. Jaki był problem z tym sterownikiem? Czy coś oprócz tego jeszcze nie pasowało? Czuć różnicę w mocy? 😀
Bardzo proszę możemy taką usługę wykonać. W celu omówienia szczegułów proszę o kontakt 606 276 065
Witam posiadam mercedesa w212 e350 z 2009 niestety nie sprawny silnik myślę nad zmianą silnika mam możliwość dostania 2.4 r5 z 2006 z Volvo który w sam sobie bardzo mi się podoba ale czy takowy swap jest w ogóle możliwy lub opłacalny jeśli nie to jaki silnik byłby dobry do swapa.
To jest tdi , jest na bezpośrednim i ma sterownik silnika. Przecież pisałem że ecm z wiązką .NIe wiem czy było tam immo jak tak to najlepiej emu. A wskaźniki to bezpośrednio w czujników, obroty szły chyba z altka.
Andiv,ten załapie tak jak auta z grupy VAG podczas kręcenia rozrusznikiem.
Cześć, gra nie warta świeczki zarówno jeżeli chodzi o swapa jak i naprawę uszkodzonego silnika. Przy swapie masz do przełożenia cały motor razem z wiązką silnika, razem z ecu, razem z zegarami, razem z imo i masą innych obwodów. Pytanie co konkretnie jest rozwalone w 2.0. Można kupić cały motor po regeneracji na alle ale opinie są różne na ten temat....
Nie wprowadzam w błąd, na początku oczywiście trzeba pomyśleć o transplantacji pompy z czegoś innego np jakiegoś case tam są układy wtryskowe bosch o ciśnieniach wtrysku zaczynających się od 225 atm, może być od czegoś innego, lub wyżyłować tę oczywiście po regeneracji i ustawieniach, trzeba jeszcze ustawić ciśnienie wtryskiwaczy i ustawić początek...
Zamawiałeś pod nr VIN? Może był swap silnika i nawet o tym nie wiesz?
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
Czy się da? Tak, da się. Tylko nie licz na to, że pędzie to P&P. Od razu Ci powiem, że takie przekładki z reguły kosztują dwa razy więcej niż zaplanowałeś i prawie zawsze coś się zepsuje niedługo po swapie. Wychodzi najsłabsze ogniwo. Sprzęgło, hamulce, pompa paliwa... zawsze coś.
SWAP silnika wykonano
Jak w tytule swap silnika 1.6 z Octavii I 2000r. Do audi a3 8l 1997r. Co podejdzie, co nie, co trzeba zmienić? Jak z instalacją elektryczną?
Witam, jest pomysł na swap silnika w Berlingo z 22R z 1.2 PureTech na stare 1.6 B NFU. Patrząc, to jest to wykonalne. Ale jak zrobić do tego wiązkę elektryczną? Albo czy jest ktoś, kto coś takiego robi?
To chyba taki „przekaźniczek” GM 09185826
Zrób screena z telekodowania BSI i ECU silnika
To jest Keihin masz silnik NE albo JV. No pewnie ze idzie go naprawić ale pewnie cena powali cie z krzesła. Na jednopunkta tez można zmienić cały swap elektroniki silnika ale przy tym LPG tez będą problemy.
tak jak wyzej ciężko swapowac ze wzgledu na totalnie inny sterownik i zrezygnowałem z tego tematu.
Witam, posiadam ogara 205, zamierzam zrobić swap silnika. Mam budżet 800 zł, ale nie wiem, jaki silnik, żeby nie było dużo do przerabiania. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Witam posiadam ogara 205 zamierzam zrobić swap silnika mam budżet 800zł ale nie wiem jaki silnik żeby nie było dużo do przerabiania Z góry dziękuję za odpowiedź
numer w nazwie w naszych czasach nic nie znaczy ganiałem kiedyś seicento co miało 115 Km i chyba 1,8 ale to już z 18 lat temu czyli można się bawić a o takich zabawach w przekładki to facet na diagnostyce jest najbardziej zorientowany bo to on klepie w dowodzie
Witam serdecznie, nie dawno zakupiłem forda transita 2.5D, w cenie złomu a że miał być jako samochód awaryjny to i bardzo nie patrzyłem na silnik. Transit jak to transit miał gdzie nie gdzie naloty rudej, ale po oględzinach stwierdziłem że wart jest swojej ceny. Blacharkę ogarnąłem ale ... męczył mnie ten stary diesel i stwierdziłem że wywalę mu te...
Pinout immo1 OPEL (motorola MCU) 1- Alarm 2- Kontrolka ECU 3- NC 4- 31 5- 15 6- Speed sygnał 7- W-line (linia do ECU) 8- K-line (Diagnostyka Immo) 3 pin w OBD 9-30
Ile to pali?
Kiedys miałem takiego golfa też silnikiem o golfa 3 silnika AFN skrzynię miałem od benzyny zostawione, przyspieszenie niesamowite było.Instalacje silnika przerabiałam bo niepotrzebne wtyczki usunąłem. Najwięcej będziesz robić przy skrzynce bezpieczników, bo będziesz mieć ja na piny okrągłe po roczniku 90 były takie same skrzynki jak w golf 3. Instalacji...
Ustaliłem na 95% ze mapa siedzi w pamięci flasz o oznaczeniu AM29F200BB- która znajduje sie na spodzie komputera. Podpowie ktoś chociaż czy immo siedzi tez w tej pamieci i podmiana nic nie da, czy gdzie indziej i uda sie odpalic auto ? Pozdrawiam
Aby zrobić taką przekładkę musisz mieć E4 nie lagunę, bo UCH nie będzie pasować, wiązki też nie, inaczej sterowana klimatyzacja itp. Nie opłacalne, taniej i tak będzie wymienić silnik lub go wyremontować.
Widocznie coś jest nie tak skoro odpalał a nie reagował na pedał gazu a teraz nie pali wcale... Bez dobrej diagnozy teraz ciężko stwierdzić...
[url=http://allegro.pl/interfejs-usb-2w1... np.
Witam, dawno tu nie zaglądałem. Mam problem tego typu, jest to problem mechaniczny ale nie typowy. Mianowicie od 3 miesięcy pracuje nad swappem silnika z omegi A 3.0 24V do OMEGI B gdzie był zamontowany oryginalnie 2.0. Prace są już zaawansowane a właściwie na wykończeniu, silnik siedzi, zapala, zostało.... sprzęgło, chłodzenie... i wydech.... no i...
Osobiście wolałbym jeździć mając 650 na plecach niż 700. Autor tematu się nie określił jaki dokładnie chce motor wstawić.
Bezpiecznik - tak, sprawdzony. Ale na tym pinie jest napięcie? Bo Kolega coś te wiązki rozbierał...
Musisz najpierw odkręcić tą blach co jest do podłużnicy przykręcona na dwie śruby https://obrazki.elektroda.pl/9989201200_... Chodzi mi o tą poduszkę i tam gdzie jest zaznaczone to tej śruby nie mogę odręcić Odkręcasz płaskim bodaj 16 dwie śruby i poduszka wychodzi wraz z blachą Dodano po 4 Zobacz tutaj [url=http://seicento.com.pl/topics7/swap...
Witam, Mam dwa maluchy, jednego Eleganta a drugiego FL. Mam problem, ponieważ chcę przełożyć silnik z elektr. zapłonem do FL. Co muszę tam dokładnie zrobić. Wiem że większość tych przewodów z wtyczki zostaje na silniku. Muszę obciąć tylko przewód zasilający, I teraz rodzi się mogę pytanie, gdy już go obciąłem to teraz muszę podłączyć tam gdzie wycięłem...
Dało by się elektronicznie ale musiał byś wiedzieć ile impulsów daje na obrót.
Okej dzieki za odpowiedz Pozdrawiam :)
Witam.Od 1995r. sterowniki były takie same ,ale były oznaczone jako 16 203 165.Pozdrawiam.A.
A cewka podłączona do stacyjki? Pin 2 i 3 w sterowniku immo.
Z tego co juz sie dowiedziałem to pompa i wtryski musza zostać z vovlo. Słupek jest ten sam z delikatna różnica do przeskoczenia. Kolega zaaplikował sobie taki silnik do LT ka i ogarnął temat bez jakiś drastycznych przeróbek. A w LT silnik jest wzdłużnie- w volvo i t4 poprzecznie- myśle ze to może byś spore ułatwienie jeśli chodzi o zamontowanie osprzętu....
Witam -mam pytanie czy ktoś już wkładał silnik z w210 300TD do innego mercedesa -bo ja własnie jestem na tym etapie ale mam problem z elektryką mam wszystko co potrzebne, cała wiązka elektryczna,stacyjka,kluczyk,moduł itp ale musze tą wiązkę odchudzic ze zbednej instalacji szyb,oswietlenia,centralny zamek,itp a zostawic tylko to co zapala silnik i nim...
Groch z kapustą, obowiązuje interpunkcja bo nic zrozumiałego z tego posta nie ma. Bezpieczniki popaliło pewnie i/lub przekaźniki.
Diagnostyka jest na 9 pinie sterownika poduszki a w gnieździe diagnostycznym na 20 pinie.
Blok jest ten sam ale głowica się różni i kolektory mogą nie pasować, pewnie szło by jakoś to zrobić ale będzie to wymagało kombinacji.
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
źródło światła skanera plastik przekładnia laptop upadku zawiesza
lampy elektronowe sprzedam lampy elektronowe sprzedam
Szmery w rozrządzie silnika 1HC 102 - możliwe przyczyny Schemat mikrofonu Logitech Blue Yeti - szczegóły