Swist turbo to nie jest dobra oznaka. Nowe turbo pracuje praktycznie bezgłośnie. Głośny świst to albo wibracje wirnika albo ubytki na łopatkach turbo. Kat często zapycha się spalanym olejem.
Witam!Nabylem niedawno Golfa'02 GTI TDI 150 KM numer sililnika ARL.Mam nastepujacy problem:slychac swist turbo,czuc delikatnie przy ok 2 tys obr.,ze przyspiesza ,ale od okolo 3,5-4 tys obr. w gore wolno wedlug mnie...Pojechalem zrobic VAGa i osoba"znajaca sie w temacie" powiedziala,ze turbo przeladowuje...Nie pokazalo zadnych bledow oprocz termostatu,czyli...
Sprawdź przepływomierz powietrza i szczelność węży do turba i do intercolera.Sprawdź go na komputerze.
Element zaznaczony czerwoną strzałką: http://obrazki.elektroda.pl/7952654500_1...
Turbo bardzo dobrze pompuje... Teraz proponuje podmienic przepływkę. Bo troszke dawkę tnie.
Witam mam problem z moim golfem od pewnego czasu w silniku przestalem slyszec swist turbiny i poczułem lekki spadek mocy prawie nie odczuwalny ale jednak jedzie cos slabiej. Czy turbo sie rozpada? Prosze o pomoc
Wczoraj udalo mi sie zrobic logi o ktore pytaliscie. Logi robione na starym orginalnym przeplywomierzu Bosch, nie sa moze zbyt precycyjnie zrobione ale to z braku dobrego prostego kawalka drogi. Oto link do logow i oczywiscie prosze o wyrozumialość. http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_89491.ht... Jutro zamowie przeplywke tak jak radziliscie orginal bosch...
Postaram się w miare mozliwosci sprawdzic przez podmiane niektore elementy. Dodam ze jednym z objawów jest inny dzwiek dobiegajacy z turbiny. Kiedys swiszczało przez cały czas po nacisnieciu gazu. Obecnie jest to krótki swist pojawiający się dopiero po puszczeniu gazu, nie wiem jak to wytłumaczyć- jakby ktos nagle spuscil powietrze :P
witam, mam problem otoz moj passacik ma nastepujacy problem od 2 tys obrotow slychac taki swist przy dodawaniu gazu a od 3 tys obrotow swist znika i turbina zaczyna krecic widac przyspieszenie z 2 miesiace temu wchodzil czesto w tryb awaryjny lecz po przegonieniu te objawy ustapily pozdrawiam
Witam Mam problem z Mb c220 cdi 143konie 2001 290 000km auto kopci na czarno Brak takiej mocy jak kiedys wymienilem kolektor na Nowy klapki Byly polanane auto wydaje swist od strony filtra powietrza kolo turbo jest cZarny nagar pojencia co to moze Byc prosze o pomoc
Witam, mam maly problem. Zauwazylem kiedys, ze przy zmianie biegu z 1 na 2 i z 2 na 3 slychac swist.Cos jakby zrzucanie cisnienia. Dzisiaj ten swist slychac bardzo glosno jak blow off jak w subaru imprezie, a do tego auto nagle zaczelo glosniej chodzic jakby sie zrobila dziura w dolocie. Czy te obie rzeczy sa ze soba powiazane? Dodam ze nie czuje az...
jezeli chodzi o ten swist - to zajrzyj nad turbem pod mala oslonke tam jest, krotka rurka elastyczna moze powodowac charakterystyczny swist, i wcale nie musi byc okopcone to miejsce-pod zaworem recy. spalin, co do mocy i pompowania turbo skala na max czyli powietrze pompuje, a problem z paliwem-dostarczeniem - sprawdz swoje wtryski na komputerze-jeszcze...
Witam. Mam audi b4 1.9tdi 90KM 1995r już 5 lat. Przebieg 202 tys. Wszystko było w porządku, az zauwazyłem w aucie nadmierne kopcenie, na wysokich obrotach to juz nie mówie, dym leci czarny, a kiedy stoi odpalona w miejscu na małych obrotach, to na glebie/betonie zostaje czarna sadza. Samochód nie starcił mocy, ale czasami <bardzo rzadko> dosłownie...
zatem jadąc na dwójce ok1tys obr słyszę delikanty swist który sie kończy przy 1,4tyś obr i do dwóch tyś ciągnie jak normalny diesel... dopiero od 2 tysiecy zaczyna sie "zbierac" ia tak do 3 tysiecy a pozniej dalej normalnie... czym to moze byc spowodowane?? // i czym mozna wyczyścic przewody od i do intercoolera??
Witam prawdopodobnie mam problem ale chce miec pewnosc. Historia w punktach. 1) Wymienilem EGR na nowy 2) podczas pierwszego skrecania nowego EGR urwalem czesc sruby mocujacej rure miedzy turbo a EGR-em - zamontowalem rure na tylo jedna srube 3) pojezdzilem troche z jedna sruba (zaczelo mi swiszczec) i dowiedzilem sie ze turbo moze tego nie wytrzymac...
Witam. Mam dieselka Peugeot 306 XRTD (1.9 turbo diesel). Autkiem na pelnym baku przy delikatnej nodze 1150 km da sie zrobic (w trasie) :) A jak trzeba pokazac kolegom z golfów II 1.8 idt kto jest góra to wystarczy mocniej gaz wcisnać i czekac na swist powietrza zasysanego przez turbinke a reszta sama sie zrobi... :D Polecam diesle bo sa trwale i maja...
Z reguły tak brzmią uciekające spaliny tam gdzie nie trzeba głównie spod uszczelki kolektora wydechowego
sprawdzenie kablem -to taka ewentualnosc czy nie ma błędów -ale na wynik komputerowy bym NIE kupował auta.... samochodzik da sie tak ustawic ze klient nic nie zauważy przy kupnie :) dobry mechanik oceni wartośc auta i jego stan oraz poniekad historie... dziura turbo -zalezy co przez to rozumiesz i kiedy ona ma wystepowac i z jaka zwłoka ?? generalnie...
Czy skrzynia jest identyczna?Coś mi się nie chce wierzyć że to skrzynia.Swist czy zgrzyt?Może dwumasówka..... Jak się ma przepływomierz?Zawór N75?Turbina?
Jakie ciśnienie daje turbo?
Witam. komputer wykrył stały błąd zaworu egr. Więc go dokładnie wyczyściłem wszystkie czujniki węże idąc od zaworu EGR a do układu ssącego, dymienie można powiedzieć że ustało ale teraz po załączaniu sie turba słychać tak jakby taki świst turbo jest sprawne nie ma praktycznie żadnych luzów jest dosłownie delikatnie nawet bardzo delikatnie w oleju. komputer...
Miałem podobnie w VW kupa dymu i nierówna praca silnika. Turbina była do regeneracji. Mechanik powiedział, że z mojego turbo tylko obudowa została, reszta do wymiany była.
Witam opiszę to tak : Audi a4 b6 bke 1.9tdi 2004r. Jeżeli jadę około 100/120km na h i od 3 do 4 tys. Obrotów kręcę słychać świst / gwizd turbo działa i w pewnym momęcie odcina moc do 2,5 obrotów i 50 km / h i turbo nie działa. Turbina do wymiany czy do regeneracji?
Nie wymieniaj w ciemno tylko diagnozuj. Podłącz go na krótko. Jak będzie działać to przyjrzyj się modułowi wentylatorów. No i rzecz jasna bezpiecznik Przyczyną był bezpiecznik ,wentylator działa ,interesuje mnie jeszcze ten olej w okolicy intercoolera Czy powodem uszkodzonogeo intercoolera może być zwiększenie dymienia samochodu oraz "świst " turbo...
Przy odpuszczaniu gazu świsty... sprawdź turbo, również może być coś nie tak, ja tak miałem, kiedy były luzy na wałku. Poprzeczne, wzdłużnych nie sprawdzisz, bo olej, jak będzie przepływać, to wywoła nacisk na oś i wtedy ten luz się redukuje. No chyba że ten luz wzdłużny jest ogromny, to wtedy mamy pewność, że turbo padło. Trzepotanie klapek... w sensie...
Tutaj nie ma czujnika ciśnienia w kolektorze więc nie można podejrzeć w blokach doładowania. Wedle sterownika silnika to powietrza i paliwa jest ok ale z pomiaru sondy wychodzi że jest zbyt bogato bo powietrze ucieka bokiem przez co ECU zuboża mieszankę. Może też przepływomierz zawyżać ale to bym odrzucił z powodu "świstu" który słychać.
Moim zdaniem lecz mogę się mylić, przy nieszczelnej membranie egr chyba powinien komputer rzucić błędem? Dodano po 51 Zaslepilem tak jak było, moc wróciła, ale nadal słyszalny jest taki świst jakby turbo, ale pewności nie mam czy to niego czy coś innego
Kiedy powinna mocno kopcić ?? czy przy drożnym czy niedrożnym kolektorze ssącym ?? Generalnie wogóle mi nie kopci nawet dymka nie puści !! aaa jeszcze jedno pytanko, mianowicie jak jest zimna odpala ładnie a jak się rozgrzeje trochę dłużej musi kręcić, czy jeśli rozrząd byłby źle to też by nie miała siły ?? Jak przy źle ustawionej pompie lub całym rozrządzie...
Miom zdaniem jest to nieszczelnosc w ukladzie doladowania stad slychac swist i szum. A zeby wyeliminowac turbine wystarczy zacisnac waz od turbiny i dodac gazu jak cisnienie nie pozwoli ci utrzymac zacisnietej reki na wezu to wiesz ze turbina jest wydajna.:D
Gdzieś po drodze ucieka Ci kolego ciśnienie, bo jest to nie możliwe ze skoro ładuje 0.6 i nie ma nie szczelności to do silnika idzie tylko 0.3. Nic Ci nie gwiżdże nie syczy ? A nie jest to spowodowane zaworkiem N75? który nie puszcza ciśnienia do silnika? syczenia nie słychać, lekko słychać świst turbo, ale tylko w momencie gdy mam otwarte okno i to...
.... TURBO ... a gwizdanie/świst ... nie jest normalne! ps. aby nie było, mam już 2-go Leona 1M1 (2-go ASV po stage III).
Za bardzo kombinujesz. Weź drugiego człowieka niech przygazuje a ty trzymaj ściśnięty jakikolwiek wąż za turbo. Jak doda gazu ma "puchnąć" i masz to wyraźnie czuć pod ręką. Oczywiście sztanga ma być zaciągnięta do końca. Jak nie "puchnie" to albo dziura w dolocie (ale wtedy jest świst i błąd MAF za duży przepływ)albo turbo wysrane.
Zobacz czy to nie rura przed turbo, bo tak to szybko turbinę zajedziesz.
Hamulce - tosz to by śmierdziało i już ich nie było. Mało jeszcze widziałeś Dodano po 14 co do turbo, slychac "świst" . Ale to dosc glosny swiest, nieszczelnosc? To sprawdź szczelność i działanie turbo
Ja też ,może turbo?
Jakaś nieszczelność w układzie turbo.
Wzmacniacze leżą na wykładzinie pod fotelami. Obudowy wzmacniaczy są połączone masą ale to już fabrycznie. Zrobiłem taki myk, że soprany podłaczyłem bezpośrednio do radia a mid basy do wzmacniacza. Zakłócenia są słyszalne ale w niższym stopniu. Sopran czysty. We wzmacniaczu mam podłączenie aux - wpinam mp4 i zakłócenia są prawie żadne, dopiero powyżej...
CWitam Zapala ładnie jezdzi dobrze.Silnik pracuje równo,nie słychać żadnych rolek tylko sam silnik.Ma lepsze przyspieszenie.Drgania nie znikneły, może w małym stopniu.Także prawdobnie mam zużyty komplet sprzęgła z kolem dwumasowym,ale na razie tego nie robie bo muszę troche pojezdzić. Jedna rzecz co mnie martwi to że po wymianie wałków wzrosła temperatura...
Z tym że, to turbo jest wielkości bułki kajzerki i może po prostu nie pompuje tyle aby rury puchły bo z tego co słyszałem to turbo działa, słychać jego świst. A cięgno gruchy stoi ciągle w jednym miejscu lecz powietrze nie ucieka wastegatem podczas pracy turbo (tak mi się przynajmniej wydaje bo nie słychać głośnych świstów ani innych niepokojących dźwięków).
Luknij na przewody ciśnieniowe turbo.
Turbo napewno siedzi dobrze, jedyne co zauważyłem to jak ruszam elementem zaznaczonym na czerwono na zdjęciu , auto się przydusza, jak to puszczę to wydobywa się zza silnika chmurka spalin aż gryzie w oczy. Nie mogłem zdiagnozować dokładnie skąd ona się wydobywa. EDIT: Znalazłem miejsce nieszczelności. Znajduje się ono na rurze wychodzącej z turbo...
Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gBaMkSLu... Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu)....
Witam Niedawno kupiłem Leona CupręR 1M. Ok, fajnie się jeździ, ale trafiłem na duży problem, a mianowicie ubytki oleju. Co ciekawe samochód w ogóle nie kopci (ani na biało, ani na niebiesko). Jedynym objawem jest rzygający olejem blow off, który poprzedni właściciel zamontował podczas podnoszenia mocy z 225KM na 250. Sprzęt to "gfb stealth fx". Dolot...
Sa różne gadżety na rynku. Zaglądałeś na fora dotyczące tuningu. Ja kilka lat temu widziałem w polonezie przykręconą taką turbinkę do koła pasowego alternatora (kształtem przypominała jedną część turbiny odkurzacza) która wydawała dźwięki podobne do turbiny (świst)
Witam. Posiadam auto z takim silnikiem jak wyżej. Auto od jakiś 3 miesięcy straciło troche na mocy, odczuwam to dość znacznie, często(nie cały czas) czuć brak takiego przyspieszania jak wczesniej, często po depnięciu więcej gazem silnik tak jaby wyje a wolno się zbiera(według mnie tak jakby nie doładowywało go). Co jeszcze, słychać świst przy dodawaniu...
Sprawdź turbo
Turbo kreci się słychac fajny swist. Gdzieś się doczytałem , że może byc za mała gruszka i wtedy są problemy z upustem.
Najprawdopodobniej uszkodzony przewód po stronie ciśnieniowej turbiny na drodze turbo-intercooler, lub intercooler-kolektor ssący. Gwizdy i świsty o tym by świadczyły.
w przypadku silnego kopcenia przy normalnej mocy silnika dignoza jest jedna wtryskiwacze a dokładnie jeden może dwa niestety metoda przelewowa nie zawsze pokaże i dlatego należy zawieść do sprawdzenia. Gdy kopci i nie ma mocy a dodatkowym objawem jest świst powietrza to wtedy przyczyną jest nieszczelny układ powietrza turbo
Turbina jest ok nie ma luzów, nieszczelności już usunięte i świstu nie ma, słychać normalna prace turbo. Właśnie wydaje mi się tak jak by pracował na 5 cylindrów. Tylko co to możne być za przyczyna ?
swist glosnikach swist radia swist turbiny
pamięć flash zewnętrzny zbudować prądnicę chorus radio
naczynie przeponowe najgorsze instalacje elektryczne
Piła elektryczna 1800W wywala bezpiecznik - oporność 5 omów Aktualizacje oprogramowania Vodafone CGA4233DE