Witam wszystkich. Ostatnio mam problem z wolnymi obrotami w moim Polo '92 które po prostu falują jak wrzucę "luz". Zajrzałem pod maskę i usłyszałem syczenie w okolicach przepustnicy więc pewnie łapie jakieś lewe powietrze. Co mi doradzicie? Czy to któryś z węży czy bardziej ta uszczelka pod przepustnicą gumowo metalowa?Silniczek ładnie chodzi, czasem...
Witam forumowiczów W moim Mondeo 1,6 16v mam problem z dziwnym syczeniem przy przepustnicy. Obroty na benzynie były w granicach 3000 a na gazie dość normalne ok 1100. Syczenie przy przepustnicy wystepuje cały czas. Co jest dla mnie dziwne odkręciłem przepustnicę i po jej zdjęciu gdy silnik zaciągał bezpośrednio powietrze syczenia nie było. Wymieniłem...
Dobra ten przewod sprawdzilem, jest ok. Odkrecenie korka oleju wydaje mi sie powoduje zbyt glosne syczenie ale nie wiem bo silnik gasnie prawie wiec moze jest proznia w ukladzie. Odlaczenie mapa jednak nie daje kompletnie nic nie zmienia. Bez zmian z czy bez. Odczyty vagiem raczej ok moge wrzucic. Odpiecie mapa powoduje kontrolke esp off. To samo sie...
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
A przewody z dekli głowic do rezonatora przed przepustnicą masz całe?
Witam. Rozpiszę się ale chce Wam to wszystko z obrazować. Posiadam Siene 1.6 16v z LPG nowe świece filtr powietrza kable silniczek krokowy była czyszczona przepustnica i wymieniony sterownik ECU bo był zablokowany i na benzynie wcale nie dało się jechać. Na zagrzanym silniku wolne obr delikatnie falują i delikatnie poszarpuje silnikiem. Odpala bez problemu...
Jeśli chodzi o gumową podstawę pod przepustnicą to wydaje mi się że jest ok. Kolega, które naprawiał takie samochody pierwsze co sprawdził czy to nie wina tej gumowej podstawy ale wykluczył i powiedział że raczej jest ok, ale mi się wydaje że jednak tak nie jest. Wężyki podciśnienia są całe, też sprawdzałem. Czy ktoś mi powie czy ten nagar wewnątrz...
To syczenie wydobywa się z węża prowadzącego z pokrywy zaworów do kolektora ssącego. jest tam taki trójnik z odejściem na serwo hamulców. W trójniku tym jest takie przewężenie które zapycha się od nagaru . Sprawdź i wyczyść. Dodatkowo w pokrywie zaworów w miejscu odpowietrzenia silnika (część odmy) znajduje się okrągły element który ma cztery wyjścia...
Witam, posiadam Audi A3 8L 1.6 102 km, słyszę małe syczenie koło przepustnicy, przewody sprawdzałem i jest ok. Nie mogę zlokalizować, co robić?
Jeżeli wypad to włącz silnik i słuchaj gdzie syczy. Zobacz z tyłu przepustnicy.
Podcisnienie jest z przepustnicy. Filtr jest zdemontowany
Jest tam instalacja gazowa ?
Czujnik temperatury jest do wymiany na co wskazuje błąd albo ktoś źle zamontował przepustnice i dostaje lewe powietrze. Najlepiej zacząć od sprawdzenia vagiem co pokazuje czujnik temperatury. Następnie sprawdził bym czy coś nie syczy pod maską i nie zaciąga lewego powietrza. Problem był już przed wymianą? Nowa przepustnica została adaptowana?
Mówisz o kierownicy powietrza ale to nie to bo syczenie dochodzi z drugiej strony kolektora w okolicach przepustnicy.
No to dymiarkę pożyczyć i szczelność dolotu porządnie sprawdzić. Syczenia nie ma być słychać. Ale tam niedaleko jest przepustnica i tam może być podobny dźwięk 😀
Dzień dobry, musiałem wymienić przewody zapłonowe w Twingo II 2009 - 1.2 16V 56KW bo jeden przewód iskrzył. Wybór padł na NGK 44278. Wymiana przebiegła bezproblemowo ale.. spod maski słychać syczenie. Wszystko jest dobrze spasowane. Świece były wymieniane na NKG około 1000 km temu. Nie jestem pewny ale chyba wcześniej nie było słychać takiego syczenia...
umisz sprawdzać znaki na rozrządzie lub masz kogoś co się zna na tym jak tak to to sprawdzi bo masz za małe falowanie obrotami na lewe powietrze ale tego nie wykluczam możesz sprawdzić czy gdzieś nie pękł wężyk idący do kolektora przed przepustnicą i czy nie słychać syczenia w serwie od hamulca Dodano po 1 może ale nie tyle Dodano po 4 poza tym autko...
Kolego pio102201 jeśli już piszesz to pisz "obudowie przepustnicy" a nie "gażnika"! Pozdrawiam
A wiesz może, jakie ma być podciśnienie w kolektorze? U mnie jest od 336 mbar do 343 mbar i tak skacze. Zatykałem ręką przepustnicę, że aż zassało i nie słyszałem żadnego syczenia.
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Przytknięcie ręki do przepustnicy po zdjęciu gum powodowało zgaśnięcie auta . Poza tym nic nie syczy więc przepustnica i dolot szczelny bo to było sprawdzane . Nikt co prawda nie potrafił odpowiedzieć jak powinna być ustawiona śrubka regulacji początkowego otwarcia przepustnicy . Z tego co pamiętam ECM pokazywał 12 % otwarcia początkowego . Oczywiście...
Była nieszczelność w rurze przy przepustnicy. To przy rozkręcaniu się turbiny syczało.
Daj sobie spokój z czujnikami. Lewe powietrze ciągnie. Sprawdź dolot czy gdzieś nie "syczy" zaciąga powietrza za przepustnicą.
problem z nie równymi obrotami.Diagnozę zacznij od układu zapłonowego świece cewki czasami nie pokazuje błędu a problem jest z cewką zapłonową czasami zdarza się problem na dolocie czujnik ciśnienia układu dolotowego lub nieszczelność układu słyszalne syczenie ,silnik krokowy przepustnica jego zacieranie zdarza się bardzo rzadko ale występuje tylko...
Wrzuć foty i powąchaj skąd benzyną śmierdzi, poświeć komórką po silniku i popatrz, posłuchaj czy nie syczy coś pod rurą filtr-przepustnica.
Co z klapa gaszaca i co z przepustnica??
Winna była przepustnica. Nie wiem jakim cudem ale krzywo zamontowana. Takie miałem wrażenie. A krzywo było bo śruby nie dokręcone i jednej brak. Rozwalony gwint w podstawie przewierciłem na wylot a później przepustnicę skręciłem dłuższą śrubą z nakrętką od góry. Teraz nic nie syczy.
Witam serdecznie. Posiadam oto nie typowy problem z moją KIA RIO 2014 rok 1.1 CRDI. Moja RIO III 1.1 CRDI po wymianie rozrzadu w pewnym warsztacie, odpala teraz dopiero po odczekaniu ok. 10 sekund po zgaszeniu silnika, wtedy słychać pyknięcie jakiegoś przekażnika w puszce bezpiecznikow obok akumulatora i po tym pyknieciu można dopiero ponownie auto...
własnie miałem pytać o to samo bo u mnie też parownik syczy przez około 15 sekund w astrze z 94 roku.. ale podkręciłem mu trochę obroty przy przepustnicy i przestało.. muszę jeszcze zobaczyć jak się zbiera..
Przepustnic domyka się a czy nie ma przedmuchów to chyba nie tak łatwo to sprawdzić...niby nic nie syczy Zauważyłem też,że na czujniku położenia przepustnicy, który wymieniłem widnieją inne oznaczenia tzn., nr katalogowy jest taki sam natomiast to drugie oznaczenie z "literą" jest inne....może to powoduje problem?
Ta butelka to raczej zbierała olej z odmy żeby przepustnicy nie zasyfiło. Odnośnie plaka, jest dobry sposób na sprawdzenie nieszczelności, kupić małego i psikać po przewodach i kolektorze. Jeśli obroty wzrosną to w tym miejscu jest nieszczelność. Oczywiście nie psilać w okolice filtra powietrza bo tam jest zasys. A dlatego małego bo łatwiej nim manewrować....
Ojojojo, i sądzisz, że to problem z nastawami przepustnicy?
Podcisnienie w kolektorze na zimnym silniku jest 480 mbar. Cały dolot przepatrzony dwa razy. Seperator oleju z nowymi uszczelkami wymieniony, nowe uszczelki pod przepustnicą, pod kolektorem ssacym też nowe uszczelki. Na zimnym silniku wszystko ok a jak się nagrzeje i obroty spadną to zapala się ABS, kontrola trakcji, epc i błąd że rozpoznano nieszczelność....
Właśnie chodzi o to, że po założeniu nowego jest wszystko okej... Otwiera się i zamyka. Podczas pracy lodówki słychać teraz jakby sycząca woda. Dodatkowo sprężarka pracuje cały czas bo nie ma chłodu w ogóle w środku, a dumper jest otwarty
Jeśli iskra jest i paliwo też dostaje, immo nie blokuje, piszesz że ci syczy z okolic przepustnicy może gdzieś kompresję gubi musisz to sprawdzić, no i rozrząd też do sprawdzenia choć wątpię aby od stania przeskoczył po za tym x12xe jest łańcuch z tego co pamiętam. A z tą lampką ładowania to alternator do sprawdzenia. Jak pompa na krótko spięta? W kostce...
sylweksylwina Ale gdzie krokowy sprawdzony przepustnica tez, ale oto chodzi że nie słychać zeby gdzieś syczało a dodam ze pojawił się błąd sondy przed kat 2 i za kat 2 moze to cos mam wspólnego
Dolot był sprawdzany przez dwa seriwisy niby wszystko jest OK dzisiaj sam sprawdzałem wszystko i cacy przewody sa na swoich miejscach nic nie syczy. Przepustnica była coś tam sprawdzana i wiem że była czyszczona podobno była bardzo zasyfiona. Silniczek krokowy jest nowy tak jak Sonda Lambda czujnik temperatury termostat alternator po regeneracji wszystko...
Nie słychać jakiegoś syczenia pod maską. Podejrzewam że silnik ciągnie Ci lewe powietrze pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym.
Zgadza sie raz mjalem dziurke w wezyku do zaworu vsv wielkosci igły i wywalilo bład o nieszczelnosci .Uklad evap mam chyha sprawny bo nigdy nie syczy przy odkreciabiu korka a opisny problem to efekt jedynie moich testow .A jakie jest prawdopodobienstwo ze Evap ma wplyw na spalanie paliwa ?
"Syczenie" to podobno normalka - tak twierdził gazownik. Po bardzo krótkim dystansie na zimnym silniku słychać jak gaz odparowuje. Podwyższone spalanie to była wina czujnika TPS - czujnik położenia przepustnicy. Nie zdążyłem go wymienić na nowy, bo pozbyłem się samochodu :)
Wymień wszystkie świece oraz usuń nieszczelność na wężykach w okolicy przepustnicy oraz sprawdź szczelność węża podciśnienia do serwa hamulcowego.
Chyba znalazłem przyczynę spadku mocy, "zasysania rury" itd. !!! Jak pisałem wymiana turbiny nic nie pomogła a rury nigdzie nie syczały, nie wykazywały nieszczelności. W końcu sam postanowiłem zajrzeć do auta i zaczynając od sprawdzenia przepustnicy. Jak zdjąłem przepustnicę to zauważyłem, że chłodnica EGR a dokładniej sterowanie jej (linka stalowa)...
ma gaz? moja crv też tak falowała i gasła i okazało się że pękła guma w parowniku i gaz syczał tym cienkim wężykiem od podciśnienia parownika do kolektora ssącego i go zagazowywało na wolnych obrotach
Silnik 1,6 16v Zetec czujniktemperatury (przekazujący info do komputera) wymieniłem, bo znajomy elektromechanik sugerował, że przez to może szarpać na zimnym, nie informując komputera, że silnik jest jeszcze zimny. Wyłączałem centralke gazu, poprawy żadnej. EDIT: dodam, że jeżdzę z odłączonym czujnikiem przyspieszenia. Zauważam także, nasłuchując pracy...
Witam, mam nowy piec Defro Optima Komfort Eko 12 kW, mój problem polega na tym, że po zamknięciu klapy krótkiego obiegu w piecu następują wybuchy gazów. Przepustnica pow. wtórnego na ok. 20-30%, pow. z boku kotła 30-40%. Czasami kocioł syczy z wymiennika ciepła. Po jakimś czasie (po wyciągnięciu klapki krt. ob.) wybuchy ustępują i dym z powrotem jest...
Kolego jeśli masz auto w benzynce samej to podczas postoju nic Ci syczało nie będzie ponieważ w wężach do przepustnicy (szczególnie tym grubym) jakiegoś tam ogromnego ciśnienia nie ma. Tam nigdy nie ma ciśnienia. Może być podciśnienie. Nie bzdeć. Wiem, fajnie się bzdeci ale nikt jeszcze bzdetami auta nie naprawił.
Witam Znalazłem spalony przewód od wtryskiwacza i przebicie na drugim tez od wtryskiwacza. po naprawie wiązki samochód odpala na benzynie i na gazie. po odpaleniu słychać było syczenie koło przepustnicy okazało się ze jest pęknięta rurka gumowa łącząca obudowę wtryskiwacza z kolektorem ssącym po wyeliminowaniu tych usterek samochód chodzi na bardzo...
tak na innych akumulatorach również jest problem, do teraz sprawdziłem ;- przepustnica przeczyszczona, świece wymienione, czujnik położenia wału wymieniony, brak błędów w komputerze. zauważyłem kolejny objaw słyszę syczenie podczas pracy silnika ale nie mogę zlokalizować miejsca syczenia typy jakby uchodziło powietrze, szukałem nieszczelności, ale wszystkie...
Od wypiętej wtyczki nic by ci nie syczało. Być może spadło ci jakies podciśnienie lub zaślepka umieszczone na zespole przepustnicy. Ewentualnie możesz mieć nieszczelność w układzie dolotowym(gumowa rura). Obroty wcale nie muszą wzrosnąć w takiej sytuacji. Pozdrawiam
Witam koledzy, dziś jadąc samochodem nagle zaczął kuleć, szarpie wchodząc na obroty, jakby nie chodził na jeden cylinder, po wykreceniu świec są czarne, miałem jakiś czas temu taki przypadek tylko kilku krotnie gorszy ponieważ wypadł mi metalowy wac z kolektora ssącego, sprawdziłem jest na swoim miejscu, objawy są podobne tylko słabsze noi strzały z...
przepustnicą wentylatora sterowanie przepustnicą kominek syczenie klimatyzacji
sterownik poduszka fabia przeróbka xbox360 parametry ustawienia anteny cyfrowej
behringer b1200d behringer b1200d
Błąd 5B00 w Canon MP250 - jak go naprawić? Napęd bramy garażowej SPARK 500 nie działa – diagnostyka, fotokomórki, kondensator, Wiśniowski