Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
Wiem, wiem, tylko ja już nawet syf w baku biorę pod uwagę.
Dzień dobry mam problem z belarusem 952.3 z 2014 r. Zapycha się rurka paliwowa wychodząca bezpośrednio od Baku paliwa w sensie leci syf do przewodów.
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
No to fakt że tylko ta dziurka mi zostaje ale jak nie będzie się zapowietrzać to przeżyje :).Może ten syf z baku zniknie na dobre :)
Oprócz tego jest jeszcze sitko w zbiorniku (coś jak worek od odkurzacza). Jak jest dużo syfu w baku, to tam też się może przytkać.
Witam, a kto robił pompę?skoro był jakiś syf w baku może jeszcze coś zostało i doszło do pompy, techem opanujesz , co do kteesa to nie wiem, a popytaj czy wymieniali przestawiacz lubi się gubić w ustawieniach jak wiekowy? jak mam taką pompe po 200kkm przebiegu to daje do swego boschserwisa i wymieniaja wsio koszt 2500zł jak dlamnie ale nie miałem jeszcze...
Pompa tandem, filtr paliwa lub pompa w baku i/lub syf w baku.
Syfu w baku brak? Paliwo dobre? Nie, nie, to nie są lamerskie rady, sam się tak przewiozłem na "wynalazku" w zbiorniku.
Cześć. Możliwe że jadąc na resztkach paliwa, pompa zassała syfu z dna baku.
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
W komorze silnika jest gumowa pompka na przewodzie. Musisz ręcznie dopompować paliwo. Wtedy po chwili kręcenia powinien zaskoczyć. Chyba, że Ci zassało syfu z baku, wtedy zacząłbym od wymiany filtra paliwa. 2.5D to raczej idiotoodporny silnik.
uszczelniacze miałem wymieniane 3 tys km temu dziś zdemontowałem vacum pompę przedmuchałem ja i resztę układu paliwowego okazało się że w baku mam straszne bagno rdze syf itd dziś będę demontował bak i czyścił wszystko bo auto po przedmuchaniu odpaliło bez problemu przejechałem 2km zgasiłem zapaliło i tak 2 razy i nic wiec pojechałem do domu około 30...
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Syf w baku(łuszcząca się farba) lub czujnik położenia wału/wałka rozrządu może być.
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ... Mistrzuniu, pompa do regeneracji/wymiany. Nie ma opcji, żeby jeżdżąc z pominiętym filtrem nie zassała jakiegoś syfu z baku, a że jest delikatna to czego teraz oczekujesz? Ma problem z ustawieniem dawki, pewnie się przytarła.
zbiera ci syf z baku przytyka
Te pompy sa sprawne, moim zdaniem syf w baku blokuje wirnik. Mozesz sprobowac moczenia w benzynie i podlaczenia pod prostownik ? Prostownik typu kukla, a nie jak w zasilaczach komputerowych. Tak swoja z innego samochodu moczylem bo benzyna odparowala i skleila.
Czy jest jakiś prosty sposób by spuścić ten syf z baku???
A filtry paliwa? No i syf w baku
Wymień filtr paliwa ale na filtron-a nie na jakiś no name bo to nic nie da i ten model powinien posiadać gruszkę na przewodzie paliwowym,zobacz czy jak dasz gazu to jej nie ściska,kolega miał identyczny przypadek i okazało się że syf w baku,jeśli ściska to syf w baku Dodano po 5 Lub załamany/nie drożny przewód paliwowy
spróbował bym zmienić cewkę albo wiązkę która idzie do cewki. Miałem podobny problem mi wymiana cewki pomogła. Syf w pompie paliwa, baku lub filtrze też może być.
Albo syf w baku.
Jesli chodzi o syf w baku, to mozesz sobie samemu wyczyscic. Prawdopodobnie zatyka sie sitko przed pompa paliwa.
a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche syfu ale po wyczyszczeniu baku zalozylem filtr paliwa na przewodzie paliwowym
Nie mam manometru żadnego i jeszcze nie sprawdziłem. Możliwe, że jakiś syf albo wodę zasysa z baku np.?
Być może syf z baku zatkał pompe.
Miałem coś takiego , okazało się pompka wstępna nie wyrabiała, a po jej wyjęciu w baku był taki syf jakby się coś rozpuściło. o dziwo auto gasło kiedy chciało , a nie np przy dużym obciążeniu. Ściągam serwisówkę do tego modelu , może tam będą kody błędów to poinformuję. pozdr
okej, jeśli mogę to odciąć i zaślepić, to w porządku, lecz najpierw i tak chciałbym uruchomić silnik, żeby sobie popracował normalnie. Tylko wtedy będę miał pewność, że cokolwiek dalej będę robił, to będzie to miało jakiś sens. Czyli to paliwo do tej pory źle podłączałem? Jeśli tak, to gdzie dokładnie powinienem się wpiąć? Mogę odłączyć wężyk od listwy...
Opiłki w filtrze paliwa? Pewnie syf w baku, a tam jest pompa zasilająca w baku czy jak? Może pompka się zatarła ale to byłoby dziwne.
Kranik nie kranik pływak nie ma prawa puszczać. Trzeba szukać usterki do skutku. W układzie pływak, komora , zaworek iglicowy. Załóż jakiś filtr paliwa, może syf z baku podłazi pod iglicę i się paliwo sączy.
Po coś sie uczepił tego regulatora? I tak go nie sprawdzisz bo nawet żeby go otworzyć i zamykać potrzebny jest generator PWM. Jedynie co możesz zrobić to wykręcić ,obejrzeć czy nie ma np. opiłków w układzie i czy np. oringi sa ok. i tylko podmienić go możesz. Może być on uszkodzony ale równie dobrze paliwo może nie dopływać w wystarczającej ilości do...
Mechanik mówił że w Niemczech wymieniają cały układ paliwowy łącznie z bakiem. W poniedziałek pompę wysyłam do Gładyska do sprawdzenia. Wtryski raczej nowe wstawię. Mechanik chce wstawić szyny common rail z drugiej audi. Jak najlepiej wypłukać układ paliwowy? Czy nowy filtr paliwa wyłapie syf z baku? Boję się żeby szlam nie zajechał znowu pompy i wtryskiwaczy.
masz w baku świeży syf (bak nie jest nim oklejony) więc wystarczy go przepłukać i wg mnie lepiej do zbiornika z paliwem nie lać chemii jeśli nie potrzeba
Wg parametrów wtrysków są ok, to nie jest nowe auto i takie parametry to dobry wynik. Ja bym jeździł i nie ruszał, bo koni tym płukaniem nie dodasz, a jak dużo syfu będzie w baku i filtrze to jeszcze sobie zaszkodzisz. Wartość auta to około 4 tys. złotych, a jak się wysypie pompa lub wtryski to włożysz parę stówek jeszcze w niego. Jeśli już chcesz płukać,...
Syf w baku. U mnie, co prawda w TDI zaciągnął wodę. Z pompy nic nie zostało :D Kiedy zmieniałeś filtr?
Stawiam równierz na uklad paliwowy filtry zapowietrzenie moze syf w baku. Później pompa wtryskiwacze
Niesądzę aby był jakiś syf w baku, przy wymianie pompy zbiornik był czysty. Czy powodem może być to że nie mam korka wlewu paliwa?
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Syf pływa w baku
z tąd moje podejrzenie o syf w baku ale nowa, prosto ze sklepu? I co z tym syfem zrobiłeś, bo co winna biedna nowa pompa, że ten syf w zbiorniku jest...
Dzięki emeryt2 naprowadziłeś mnie na tą pompę. Wygląda na to że przyczyną był syf w baku. Z grubsza tą siateczkę wyczyściłem auto idzie jak trzeba dostało mocy. Muszę przykręcić dobre koła bo obecnie ma łyse z takimi miał jechać na złom i przejechać się gdzieś dalej :). Pytanie co dalej, myślę że syf jest dalej w baku i pewnie usterka powróci jak nic...
Przyczyn może być wiele w takim przypadku, 1 co stawiałbym na pompe paliwa, ale skoro nowa sprawna więc się ją wyklucza. Może syf w baku albo filtr paliwa "zapchany"?
Po wymianie filtra paliwa palił normalnie przez tydzień i problem wrócił Nieszczelność albo syf w baku i niedrożny układ paliwowy.
Wcześniej wspominałem ze czyściłem układ paliwowy włącznie z płukaniem zbiornika. Tez podejrzewałem ze jakiś syf w baku mam. Ale to podejrzenie już wyeliminowałem, a problem został.
Tego układu się nie odpowietrza. Pompa elektryczna sama przepchnie powietrze. Trzeba tylko parę razy przekręcić kluczyk na zapłon (nie odpalać) i to wszystko. Odpali normalnie. Czyli syf w baku przytkał sitko pompy pewnie??? Tylko wcześniej pisałaś,że pompa nowa była zakładana to czy ten kto ją zmieniał bi wiedział co siedzi w zbiorniku???
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
Kolega miał podobny problem, okazało się że miał "syf" w baku i zupełnie zatkał mu się "smok", pompa wtryskowa wytwarzała takie podciśnienie, że zaciągało powietrze na szybkoszłączkach na przewodach (tylko on nie miał pompy w baku). To jest 1.9TD czy JTD?
Immo działa tylko przy odpalaniu, więc podczas jazdy nie może zgasić auta. Powiedz czy w baku nie pływał szary syf?
Nic właśnie się nie dzieje. Silnik pracuje bardzo ładnie. Myślałem że może przez filtr paliwa ale wymieniłem i nadal jest jak jest. Jeszcze jak będzie zbiornik pusty zobaczę do środka czy nie ma syfu w baku.
Syf w baku i nowy filtr paliwa. Błędnie zdiagnozowałem kable bo po odpięciu kabla od świecy na pierwszym cylindrze, chodził tak samo. Po prostu brakowało ciśnienia na pierwszy cylinder, to dlatego ze filtr był zapchany. Dziękuje wszystkim którzy się udzielili w temacie. Pozdrawiam
Standartowo do wyczyszczenia sitko/filterek w baku. Objaw będzie się pojawiał. Wadą jest łuszczenie się powłoki w baku, co przytyka sitko i prosto mówiąc za mało paliwka. Po chwili gdy syf opadnie mozna odpalić i do następnego razu. Operacja czyszczenia nie jest skomplikowana. Co jakiś czas trzeba tam zaglądnąć i oczyścić lub wymiana baku na nowy wolny...
Ok sprawdze w tym tygodniu. Zapomnialem dodac że, poprzedni wlasciciel w silniku naciąl wężyk od paliwa i wsadzil tam taki plastikowy filterek. Jest tam az szaro od syfu,bo widac. Możliwe,że jest taki syf w baku i zapchalo siatkę na pompie ?
Zrzuciłem bak paliwa, było trochę syfu w sitku pływaka, bak przepłukany, przewody i chłodnica paliwa przedmuchane. Nic nie pomogło nadal blad P1199
Sam napisałeś sobie odpowiedź . Sprawdź odcinek od filtra do baku.W moim zx-sie było zapchane sitko . Pompa działała lecz paliwa nie podawała ze względu na "syf" w baku. Wyczyściłem sitko ,karcherem przepłukałem bak jest ok.
Auto miało około 120 tys. Ale gościu sam się przyznał że często jeździł na oparach i może mu zassalo syf z baku… jezdzi się fajnie jak na 1.4 nawet daje radę. Malo pali i jest brzydkie także nikt nie ukradnie :)
Może filtr paliwa brudny, lub gdy było mało benzyny to zaciągnoł syf z dna baku
Słyszałem tez, ze jezeli auto jest na gaz to takie objawy sa przy "zabetonowanym" filtrze paliwa, o ktorego wymianie malo kto pamieta. A majac gaz przewaznie jezdzimy na rezerwie i caly syf z baku tam sie zatrzymuje.
Zamiast wymienić olej hydrauliczny na nowy i zestaw filtrów to mechanicy poszli po taniości i wywalili filtry. No fakt faktem działać to to będzie ale pytanie jak długo? Miesiąc...dwa...rok? W JCB spotkałem się z takim samym problemem i wszystko działało dwa lata biorąc pod uwagę, że maszyna była użytkowana raz w miesiącu przez 3 godziny jak nie mniej....
Witam Moje ducato z 2020r 2.3 140KM gaśnie losowo podczas jazdy. Nie ma znaczenia czy jadę 200km czy dopiero startuję. Zgaśnie, nie odpali. Laweta, po rozładunku auta odpala. Po przejechaniu 2-3 tyś km ta sama sytuacja. Dzisiaj zrobił to samo po odpaleniu i przejechaniu 3km zgasł na skrzyżowaniu, odpalił po 3 próbie, po czym zgasł po przejechaniu 5km....
1. jakość paliwa? 2. syf (muł) na dnie baku? 3. przewody paliwowe czyste? 4. filtr paliwa? 5. a paliwo się nie cofa?
Trzeba zajrzeć do baku, są dwie możliwości, albo ropa nie znanego pochodzenia była zalana do auta i syf z niej zalepił filterek przy pompie, albo pompa do wymiany bo się kończy.
Nie ważne jaki byś miał słuch to tej pompki tam nie usłyszysz bo pracować zaczyna dopiero w momencie załączenia rozrusznika, z tego co pamiętam. Widzę że nie masz o tym zbyt wielkiego pojęcia więc nie wiem nawet w jaki sposób Ci pomóc. Sprawdź filtr paliwa, bo mogło zaciągnąć syf z baku i go zakleić.
A filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Może masz syf w baku i Ci smoka zatyka i takie cuda-widziałem podobny przypadek w polonezie 1,9D Jak poduszka pod silnikiem jest to wymiany to na wolnych obrotach całe auto sie wpada w wibracje a jak jedziesz na wstecznym to tak fajnie silnik ze skrzynią podskakuje
Ja bym nie ryzykował i pompę w baku też wymienił plus płukanie przewodów. Choć teoretycznie filtr paliwa powinien złapać syf .
Masz problem z układem zasilania paliwa skoro na gazie jest ok a na benzynie źle. Tak jest jak np jeździsz zazwyczaj z rezerwą benzyny aby na odpalenie i przelaczenie. Wtedy pompą paliwa czasami pracuje na sucho a na dodatek ciągnie syf z baku. Zacznij od wymiany filtra paliwa
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Witam! Nie poszła na zlom. Po prostu odpala i sama gasnie. Albo jak ja zgaszę to już nie odpali. A jest u mnie tak mróz że nie mam jak dalej sprawdzać. Dlatego się wstrzymalem. Z góry przepraszam. Wydaje się coś takiego, że jak się nagrzeje to już nie odpali. I później jak jest zimna znowu odpala. Nie mam pojęcia. Wypytywałem kilka osób, i każdy mówi,...
miałem podobny problem wiec jesli wymieniłeś pompe to nie naczy żę jest dobra ale przedtem wymienił bym filtr paliwa nalał troche wiecej benzyny bo może być syf w baku jesli to nie pomoże polecam jesli motor jest na gazniku dokładnie go wyczyścić jesli to nie pomoże to proponuje pompe wymienic. To normalna sprawa mi na gazie śmigał a na benzynie nie.
Jeżeli nie będzie podawać paliwa to może być zapchana syfem siateczka w pompie (miałem ostatnio taki przypadek) jeśli długo trzymałeś paliwo w baku to wytrącają się w niego różne badziewia.
Od czego zacząć? Filtr wymienić? Przede wszystkim. Mogło zaciągnąć troszku syfu z baku. I zalej przynajmniej z pół baku.
ja mam podobny problem z tym silnikiem. mianowicie agregat odpala dopiero po kilku probach. pozniej wszystko chodzi bez problemu, ale jakies 0,5 - 1 godzine i zaczyna pracowac nierownomiernie. zwalnia z obrotami na kilka sekund. spada wowczas napięcie po czym wszystko wraca do normy i tak co jakis czas. Paliwo puscilem z banki, zeby wyeliminowac syf...
Zalana była jak nie wiem co. Wyczyściłem świece odpaliła i zaraz zgasła. Ale bardzo stare paliwo jeszcze zeszło roczne. Aż żur normalnie brązowe i syfu w baku rdzy itp. Muszę wyczyścić bak i gaźnik zobaczę. Jak najlepiej bak wyczyścić? I jeszcze to sprzęgło jak popuszczę to luźna klamka jak klamkę ustawie tak żeby w miarę sztywna była to ślizga się...
Tak tak, widziałeś na YT. Bo nie ma możliwości nagle pociągnięcia syfu. Kłania się budowa układu paliwowego. Kolego jeżeli Ty czerpiesz wiedzę tylko z YT to szacun. Panowie! Proszę nie kłócić się, to nie parlament ! ;) Na logikę (moją przynajmniej, jeśli ktoś nie jest kretynem, to nic nie wrzuca do baku, a wejście jest tylko jedno, chronione korkiem...
Skoro tyle czasu jezdziłes bez paliwa to naprawde sporo mogło sie narobic. Poczawszy od braku zasilania na pompe, poprzez zatkane przewody i filtr. Syf w baku, dziurawe membramy w regulatorze cisnienia i zatkane wtryskiwacze. Odkrec przewód przy listwie, najlepiej powrotny i zobacz czy paliwo powraca z listwy do zbiornika. jak tak, to czy wtryski maja...
Witam mam problem z pompą paliwową przynajmniej tak mi się wydaje to dziwne bo zapala mi się alarm test faild antipoluution co znaczyło by że nie działa jakiś test zanieczyszczenie ale czego...? Paliwa? ... jakiś syf w baku ... wszystko działa dobrze przyspiesza nie gaśnie silnik równo pracuje nie ma żadnych wycieków itp. pali mi się tylko kontrolka...
Mozesz spokojnie jeździć. Przy takich proporcjach nic sie nie stanie , zreszta jakośc naszych paliw jest jaka jest i zapewne nie raz jest tam dolewany gorszy syf niz benzyna 98. Wiele osób celowo dolewa benzyne do ON w okresie zimowym.
I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
Szarpanie też powoduje często syf na sitku w baku, słaba pompa w baku, lub zabity filtr paliwa. Tyle że szarpanie wtedy charakterystycznie wystepuje po chwili jak się mocniej pedał gazu wciśnie ( wypija paliwo z filtra, poziom spada i szarpie).
Mimo przeczytania wszystkich tematów na forum związanych ze sprawą, mam problem z Santa Fe 2002r 2.0CRDi Samochód gaśnie po około 30 km. Po odczekaniu kilku minut odpala i przejeżdża tak po kilka kilometrów. Regeneracja pompy CR nie przyniosła efektu. Wymiana czujnika na listwie nie pomogła, oczywiście wymiana czujnika na wałku (pierwszy błąd) Przedmuchanie...
Witam Problem został rozwiązany mam nadzieję że na dobre. Elektryk nie znalazł żadnych problemów z autem i miał rację, po odebraniu auta zrobiłem ponownie test przelewowy i wyszło mi że jeden wtrysk ( kolejny raz) leje. W tym momencie zrozumiałem przyczynę tak częstych uszkodzeń wtrysków gdyż to już 4 raz. Według mnie problem dotyczył zanieczyszczonego...
Witam wyciąg smoka z baku i zobacz czy otworki nie zapchane jakimś syfem ja miałem ostatnio taki przypadek a wcześniejsi *znawcy* już nawet pompę wtryskową wyciągneli z diagnozą padła i nie ciągnie No ale takie czasy nadeszły co jeden to mondrzejszy
Wiem kolego , dobrze mówisz , że cały syf z baku może się pójść dalej , ale mam nadzieje że filtr to wyłapie. Do baku zalałem podwojoną dawkę STP do czyszczenia wtrysków. Co do świec żarowych to orginał VW, ale mi to też ewidentnie wygląda na świece jakby któraś nie grzała. Prąd dochodzi, świece sprawdzone na obwodzie bezpośrednio z żarówką i miernikiem....
Witam wszystkich w dniu wczorajszym odebrałem z warsztatu autko po wymianie wszystkich filtrów i jak się okazało wymianie zatartej pompy paliwa. Jak uzyskałem informacje od zaprzyjaźnionego mechanika z tego co zaserwował na podstawie filtrów paliwa nie było za bardzo śladów wskazujących na syf w baku. Nie zmienia to faktu, iż pompka padła co było przyczyną...
Ta rurka i zawór to odciąg par paliwa z baku, syf w dolocie to normalne w tym silniku z puszcajacymi uszczelniaczach zaworów, zapieczonymi pierścieniami i drożnym zaworem EGR, warto by to wyczyścić, uszkodzony filtr powietrza po strzale to i tak małe zniszczenia, mogło ci rozwalić cały dolot.
Hej. Tak jak sie okazało miałem zabrudzone sitko które jest na pompie w baku (ładny syf leją na orlenie...) Napisz jakie masz objawy.
Więc tak, wszystkie drogi prowadzą zawsze do smoka, to że wymieniony, to nic nie szkodzi- syf w baku mógł podejść pod krawędż i nie trzymają. Paliwo ma schodzić i chlupać w baku, ale powrotem. A co do ciśnienia po zgaszeniu, to powinno wolno opadać do zera po kilku minutach. Zakładanie dodatkowych zaworków, źle wróży i obiecuje większe kłopoty- tam...
Sprawdź smok w zbiorniku,znajomy prawie już pompę kupił a okazało sie że miał syf na smoku w baku i nieszczelność na przewodach przy zbiorniku.
No niestety nie nie rozumiem kompletnie pompa słychać że pracuję ale przez węże nie idzie paliwa pompa paliwa ma 2 króćce one są praktycznie suche co sprawdzać dalej? Chyva że nie działa przez to, że dlatego że nie jest szczelna ponieważ to auto ma taką nakrętkę na pompę paliwa jak demontowalem to rozwaliłem to bo nie chciało pójść więc teraz tego nie...
Sorki, że dopiero teraz, ale netu nie miałam. Mechanika nie zmieniłam, a samochód obecnie jeździ i to calkiem pięknie :) Wynik: przepływomierz - sprawny sonda lambda - sprawna egr - zaślepiony powód problemu: syf w baku!!! mechanik na podstawie tego co powiedziałam (problem zaczyna sie kiedy w baku jest mniej niż 15 litrów) stwierdził, że sprawdzi jeszcze...
Przyczyną był filtr, i pełno śliskiego syfu w baku Dziękuję za odpowiedzi zamykam temat
Witam jak w tytule jestem właścicielem Renault Clio ii 1.2 2003 benzyna + LPG, jakiś rok wstecz gdy jeździłem na rezerwje benzyny zacząłem mieć problemy z odpalaniem na zimno. Tzn po nocy musiałem z 2-5 razy kręcić a nie raz na pycha odpalić. Skojarzyłem że może to od tego że na dnie jest syf w baku i pompa się zawaliła albo benzyna z wodą, kolega powiedział...
Chyba nie każdy zrozumiał wykres więc wrzucam opis: https://obrazki.elektroda.pl/1774104100_... Odnosnie gaśnięcia to okazało się że że ciśnienie rozsadziło filterek plastikowy i wkład filtrujący latał sobie swobodnie w obudowie niczego nie filtrując. Cały syf z kanistra leciał do pompy wtryskowej. Wymieniłem na inny i przejechałem...
A na samostarcie pali? Wtryski moga być zapieczone, zaczął bym tak jak kolega wcześniej wspomniał od sprawdzenia ciśnienia na listwie i przedewszystkim porzadnej diagnostyki. Padaja pompy, czujniki na listwie, wtryski, spotkałem sie nawet z syfem w baku który zapychal wtryski.
Są mniej więcej jednolitego przekroju. W baku był syf ale to sito całkiem dobrze wyglądało. Zaraz to poskładam i zobacze co będzie. Ale powiem szczerze nie sadzę żeby tam tkwił problem.
Cóż, nie ma się co dziwić. To, że masz syf w baku to albo "ciekawe wynalazki" tam lejesz albo to już czas na wymianę zbiornika ( jeśli jest w nim od początku :)) Mam takie same uno tylko z '96r i jakieś rok temu tez wymieniałem pompkę paliwa ba ja trochę na rezerwie "przejeździłem" i syfu wielkiego tam nie było. Może być, że zbiornik ulega destrukcji,...
No widzisz nawet na oficjalnej stronie piszą, że może zajść potrzeba wymiany filtru. Ogólnie auto na bio więcej pali, więc oszczędność może być zauważalna przy różnicy około 80 groszy, może 70. Nie Tobie pierwszemu i ostatniemu rozpuściło syf z baku i zapchało filtr. Znam 2 osoby co po przejściu na bio miały problem ze szczelnością instalacji. Jednej...
Wstępna pompa w baku się zapowietrza lub syf w odstojniku pompy / obudowa/.
Sitko jest proforma żeby chronić pompę w razie gdyby filtr nie spełnił swojej roli, co w Twoim wypadku się prawdopodobnie stało gdy paliwo zaczęło się kończyć - poleciał syf z dna baku, część złapał filtr a reszta poleciała do pompy i osiadła na tym sitku. Jakość tankowanego paliwa i częstość wymiany filtrów też ma tutaj z pewnością znaczenie
dodawanie wiersza excel arduino przycisk funkcji ibiza uszczelniacz
wiązka pedału przyspieszenia wiązka pedału przyspieszenia
Lokalizacja przekaźnika świateł ksenonowych Toyota Avensis T25 2008 Oryginalny kod do radia Renault Laguna II - jak go znaleźć?