Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
702 raczej, choć głowy nei dam, ale to mało ważne, na cewce masz: +, masa, i dwa sygnały, wepnij w którykolwiek sygnałowy
Jak wpadłeś na genialny pomysł zmiany sterownika ? Sprawdzałeś sygnały kluczowania na cewki? Czy tak samo się wyśniło ?
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Padasz dokładniejsze dane samochodu rok, pojemność, moc, wersja. Przekaźnik można sprawdzić czy obwód cewki jest sprawny i czy dochodzi sygnał do gniazda przekaźnika po włączeniu ogrzewania.
Moduł bezpieczników , bezpiecznik F3 , 25A , opisany jako start - stop , sygnał na rozrusznik /cewkę/ pin nr.3.
Dobra, panowie, skończcie kłótnie. Wygląda na to, że jutro was doedukuję ;-). Jak pisałem, cewka ma oznaczenia ++-, więc ciężko zgadywać, co Francuzi mieli na myśli... Fakt, cewki są na pokrywie zaworów. Natomiast to z białym kabelkiem idzie sobie do komputera wraz z kablami od cewek, i tam znika mi z pola widzenia. Zobaczę jutro, czy na cewkach jest...
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
Badany był obwód pierwotny 12V -+2 V, podłączony był dzielnik 20:1. Do badania wtórnego napięcia cewki używam sondy pico. Pech chciał ze cewka ( renault megane 1,6 16V) miała przebicie , no i poszło na igłę. Teraz jestem o tyle mądrzejszy i przed badaniem zapłonu sprawdzam przewodem od multimetru podłączonym do masy czy niewystępujące przebicie.
Witam. Moje auto Renault Megane 1998 1.6 8v. Przy próbie dostania się do stacyjki, przez przypadek zerwałem oba druty z cewki, która czyta immo z kluczyka. Jest to taki pierścień. Teraz nawinąłem ten kawałek drutu, który spadł. Zerwane druty zlutowałem i po sprawdzeniu na tym małym układziku, przez cewkę sygnał przechodzi. Zapomniałem dodać, że moje...
mam problemy z podlaczeniem centralki Lovato Pro do Renault Megane 1,6 V 16 a mianowicie nie moge znalesc stabilnego sygnalu obrotow. Silnik ma cztery pojedyncze cewki z tamtad centralka wogole nie reagoje jedynie z czujnika na kole zamachowym ale sygnal jest bardzo niestabilny przeskakoje pomiedzy 700 a 40 tys. obrotow moze ktos juz robil albo ma w...
Witam nie wiem gdzie mam szukać pomocy może wy mi pomożecie megan 1.4 8v nie odpala brak iskry i komputer nie widzi w momencie kręcenia prędkości silnika czujnik wału wymieniony bez zmian po przekreceniu kluczyka pompka paliwa pracuje około 3 sek i poda sygnał na cewke a jak kręcę rozrusznikiem brak zasilania cewki brak iskry kable od cewki do komputera...
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
Złożyłem układ z [url=http://hektor.umcs.lublin.pl/~kskro... Po podpięciu cewki samochodowej z Renault Megane marki Sagem w/w układ grzeje się bardzo tranzystor BU2525, aż parzy. Cały układ nie dział nie ma iskry Gdy do układu nie jest podłączona cewka BU2525 jest lekko ciepły. Układ i cewkę zasilam DC 12V. Zasilacz 3A. Z BU2525...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
megane 1.6 8v silnik K7M problem: samochód nie zapala. sprawdzone: czujnk położenia wału ok 250 Ω czujnik położenia przepustnicy ok czujnik podciśnienia ok rezystancja silnika krokowego ok (nie sprawdzone czy daje napięcie) cewki dobre, są zasilane przekaźniki mocy są zasilane załącza się pompa (nie sprawdzone ciśnienie) spostrzeżenia: nie ma iskry...
Witam wszystkich Silnik K7M - bo o takim tu mowa tak jak napisał "Sygo" nie posiada aparatu zapłonowego (także kopułki, ani palca). Silnik sterowany jest przez szereg czujników, które wysyłają sygnały do komputera i to on daje impuls na dwie cewki umieszczone są na pokrywie zaworów. Każda z cewek daje iskrę jednocześnie na dwa cylindry (z czego w jednym...
NIe znam dokładnie KME ale to wygląda na stykologię albo sam sterownik walnięty. Sterownik jest (zwykle) podłączony do cewki zapłonowej aby wiedział czy silnik pracuje czy nie. Tzw. sygnał obrotów. Jeżeli to połączenie przerywa lub z jakiś innych przyczyn sterownik gubi sygnał obrotów następuje powrót na benzynę. Może być tez inny problem, np zanika...
Dzisiaj sprawdzę bo dopiero wróciłem z pracy. Dodano po 3 Motronic - zrobiłem dzisiaj tak : odłączyłem obie wtyczki od cewek( do niczego nie podłączone - czyste sygnały z zasilania i sterownika), pomiędzy pin zasilania ( 12V) a pin z sterownika(kluczowanie masą) podłączyłem diody . W trakcie kręcenia rozrusznikiem na jednej wtyczce dioda migała cały...
Witam. Znalazłem na forum kilka starych tematów z tymi błędami, jednak nic konkretnego w nich nie było oprócz tego,że komuś one wyskakiwały. Jeśli chodzi o mój przypadek: kupiłem Meganke II 2003r z silniczkiem 1,6 16V. Po kilku dniach jazdy zapalił mi się check engine i serwis. Pojechałem do elektryka na komputer i tam wyskoczyło kilka błędów z czego...
No przeciez widzisz usterka stała brak sygnału z czujnika wałka, dwa ostanie to może być wtryskiwacz , nieszczelność dolotu, świeca, cewka
Gdzie byłeś w serwisie reno bo jestem z okolic? Po drugie pewno benzyny nie podaje. Albo uwalona cewka, lub wiążka powodująca losowe zapłony.
Schemat prosty jak Wacek . Z panelu idzie sygnal żądania do ecu. Ecu ma tylko 1 czujnik od cisnienia klimatycacji. Prosciej sie nie da.
kable wymieniałem dosłownie miesiac temu kopułka tez nowa łacznie z palcem cewka własnie tu jest problem bo jest dobra a nie daje dalej prądu myslałem nad czujnikiem połozenia wału ze nie daje sygnału jeszcze dzisiaj sprawdze bo rozładowałem akumulator;]
Witam, problem jak w tytule. Bezpiecznik sprawny, przekaźnik sprawny - podmieniany, pompa sprawna. Po podaniu zasilania bezpośrednio na pompę (w skrzynce przekaźników) pompa startuje, auto odpala. Pozostaje według mnie jedynie ECU (bo plus na cewkę jest wystawiany właśnie przez niego). Czy w tym modelu jest jakiś bezpiecznik (np. w Megane na podłużnicy),...
Cewka wygląda tak jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z internetu) tutaj jest oznaczona 60862B ale przeglądając na internecie zdjęcia kart to co cewka to inne oznaczenie posiada http://obrazki.elektroda.pl/6688305800_1... czy może być inna nie mam pojęcia. Ogólnie cewka odpowiada za przekazanie sygnału na immobilizer, z uszkodzoną nie...
megane sygnał megane wymiana cewki sygnał cewki renault
instrukcje obsługi mastercook pralki smród spalenizny telewizor samsung standby
czysty basen pamięć przycisków
Oznaki zużytej pompy vacuum w BMW X3 E83 2.0i 2006 Brzęczenie przy zmianie biegów w BMW X3 E83 2006