P0341, nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu, na tym się skup, czy czujnik ma zasilanie i czy generuje sygnał
Widać, że nawet wykonanie "ruskie" :D Moim zdaniem te kondensatory mogą być w pewnym stopniu dowolne, mają one jedynie za zadanie "odseparować" wyjście od wejścia. Spróbuj, jeśli będzie zbyt ograniczać s pasmo to dasz inne.
Jak jeszcze nie kupiłeś wzmacniacza to kup sobie taki z wejściem HI INPUT, pod to wejście podłączasz sygnał z kabli głosnikowych radia, jak już masz wzmacniacz który nie ma takiego wejścia to są w sprzedaży takie puszki do której podłącza się przewody sygnałowe z głośników, a na wyjściu z niej są już gniazda RCA.
Te sygnały idą po can a radio tego zapewne nie ma.
Prawdopodobnie przewód czujnika lub złączka. Płaski przebieg i sygnał za cienki przy większej częstotliwości.
Do sterowania dwoma silniczkami lusterka potrzebna są 4 przewody (po 2 na każdy silniczek). Piąty przewód może sterować składaniem lusterka.Jak dobrałeś się do wtyczki to możesz sprawdzić, czy silniczki działają i czy dochodzi sygnał.
Wykonałem owy moduł dla kolegi karo3003, gdyby ktoś był zainteresowany: [youtube]https://youtu.be/_Eanip3J41I[/y... Zrobiłem tak, że podczas połączenia przychodzącego radio się wycisza, a dźwięk z zestawu przez przekaźnik trafia do lewego głośnika w drzwiach.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Dość częste przy usterkach W/N nie tylko w citroenie (błąd sygnału oczywiście?)
Innego nie mam , moze sie przyda. Przewody maja oznaczenia cyfrowe nadrukowane na koszulce.
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
Ja orginał zamieniam na IRFP064N i nawiew hula.
Próbowałeś dokodować pilota?. Jeśli auto odpala to pilot musi działać. W parametrach w bsi można podejrzeć czy odbiera sygnał
Szczelność rury przepływomierza sprawdzona?
wymaga alarmu w aucie, a sprawdzają to tylko otwierając drzwi od środka po zamknięciu z pilota Czy wtedy lampki oświetlenia wnętrza włączają się ? Jeżeli tak, to możesz to zrobić stosunkowo tanio i szybko. Jeżeli nie, to najpierw naprawić oświetlenie wnętrza lub bawić się w dojście kablami do wszystkich czujników drzwi.
Witam, błąd p1336 mówi o czujniku położenia wału, wyjmij, wyczyść, czasem są opiłki na czujniku i zakłócają sygnał. Jak to nie pomoże, to wymiana.
Auto to CITROEN C3 1,4 benzyna, kod silnika KFV, rok 2007. Sterownik Valeo J34P, usterka to brak iskry na 1 i 4 cylindrze, pomiary wskazują na brak sterowania sekcją cewki dla tych właśnie cylindrów. Cewka podmieniona na inną, sprawną, wiązka sprawdzona, pozostaje sterownik. Sterownik otwarty, rozpuszczalnik toluenowy jest, zanim zacznę usuwać klej,...
Do żadnej wtyczki- sygnał idzie na płytkę.
Witam proszę bardzo. http://obrazki.elektroda.net/69_12587239... http://obrazki.elektroda.net/5_125872393...
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
auto jest bardzo proste do zrobienia,pompę możesz ciąć bez problemu,jest w progu na kolorze niebieskim,kierunki o ile pamiętam łapałem w progu albo pod kulumną kierownicy pomarańczowy i zielony,krańcówki masz na szarym w boczku kierowcy,możesz też odciąć bez ryzyka niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce w jej wiązce-przewód dość gruby ale można ciąć,prądy...
Nie kojarze co to za modele ale może to to samo co w modelu PU-9427A (Citroen). Uszkodzona Hybryda przełączjąca sygnał radio/tape umieszczona w bloku wzmacniaczy mocy. Często wylewają tam elektrolity.
Citroen C8 błąd P1107 - Sygnał wirującego zaworu elektromagnetycznego, zwarcie do plusa. Ktoś wie o co chodzi i gdzie tego szukać i jak naprawić?
Nie napisał wprost, ale da się wyczytać że z cewki brał sygnał.
jakie napięcie pomiędzy 5 i 6
Xsara zgasła podczas jazdy. po przekręceniu kluczyka i próbie zapalenia rozrusznik kręci , miga kontrolka STOP i pika sygnał .
piosiek jak chcesz schemat to daj mail to Ci puszcze w dobrej jakosci
Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
Układ działa w sposób partyzancki -drzwi zamknięte=tak -prędkość własna pojazdu <10km/h -sygnał z klamki pasa=nie Uruchamia sygnał.
Szukaj białej 3 stykowej wtyczki na mechaniźmie różnicowym. dwa styki to zasilanie 12V a trzeci to wyjście sygnału.
W moim Partnerze klakson działał bez problemu - gdy w stacyjce nie było kluczyka, po włożeniu kluczyka już nie... Problem rozwiązał się sam gdy naprawiłem zerwaną taśmę skrętną która znajduje się w kole kierownicy pod poduszką powietrzną. Po naprawieniu tejże taśmy sygnał działa ok.
Sprawdż świece jaki pobierają prąd i będziesz wszystko wiedział jeśli jest jakaś na zwarciu sterownik nie poda napięcia nawet w testach a w opisie błędu pewnie jest że otrzymano wysoki sygnał
W takim razie pomierz sygnał z czujnika na wale jak pisze emeryt2
moze zacznijmy od tego czymasz przełącznik zespolony pod kierownica com czy stare przełączniki?
Tam nie ma oddzielnego przewodu, informacje z przełącznika zespolonego idą po sieci multiplexowej (WAN) do modułu bsi, który steruje m.in pompką spryskiwaczy
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
Oj Łukasz,jesteś nygus.Przecież pisałem ,że o problemie znajdziesz w przeglądarce. Sonda 4-ro przewodowa: dwa białe przewody- grzałka. Szary i czarny przewód- sygnał.
Nie mam czego się czepić a termostat kosztuje 550zł. No raczej nie termostatu się czepiaj. Skoro dostaje sygnał, to się otwiera. To skutek, a nie przyczyna problemu.
Zakłócenia?
Super ale która część do dokładnie ten przekaźnik?
Może przeskoczył pasek rozrządu, chociaż to mało prawdopodobne... Powiedzialbym raczej, ze w C8 to jest tak wysoce prawdopodobne az niemal pewne. Zalecam sprawdzenie rozrzadu przed innymi badaniami. Pozdrawiam
Masa, +5V i sygnał napięcia w zależności od ciśnienia. Nie ma tam CANu.
Stacyjka nie ma z tym nic wspólnego. Sprawdź gdzie ginie sygnał prędkości.
Witam Jestem właścicielem wymienionego w temacie Citroena Xsary II 03r. Mam problem z pilotem - po wymianie baterii przestał komunikować się z samochodem. Wykonywałem procedurę synchronizacji (włączyć zapłon, nacisnąć zamykanie na 10s, wyłączyć zapłon i odczekać 3s). Tak się zastanawiam, czy można jakoś sprawdzić czy pilot nadaje sygnał. Karol
Witam serdecznie. Zakupiłem Citroen Ds4 z 2012r. Nie działają światła wstecznego,nie włącza się parktronic. Sprawdziłem że brakuje sygnału na czujnik wstecznego w skrzyni(czujnik zmieniłem nie pomaga). Czy ktoś się orientuje gdzie leży problem? Podobno steruje tym Bsi? Lexia też nie mogę odpalić świateł wstecznych. Rady mile widziane dziękuję
3 przewody - masa, zasilanie silnika i sygnał położenia krańcowego ramienia wycieraczki. Na tym ostatnim powinien się pojawiać sygnał masy po osiągnięciu przez wycieraczkę położenia spoczynkowego.
http://obrazki.elektroda.pl/2047039600_1... Po zdjęciu poduszki w kierownicy ,dwa przewody są urwane ,powinny mieć wtyczki Jeden jest podwójny drugi potrójny.Teraz mam pytanie ,jak powinny być podłączone? http://obrazki.elektroda.pl/5593709100_1... Myślę ,że ta taśma potrójna jest od sygnału .
Laweta albo krawat i do warsztatu w ten sposób odjedziesz.
Witam, samochód Citroen Jumper 2.2 hdi 2007r. euro 4. Pojawia się błąd stycznika ciśnienia oleju. Tylko ten bład wskazuje komputer. Diagnozowane diagboxem. Coś w silniku stuka. Wtryski sprawdzone. Próba przelewowa, małe korekcje do -+0,2 , Uczenie pompy i dopisanie wtrysków ukończone. Czujnik ciśnienia oleju jest na podstawie filtra oleju i komputer...
Według AD do 99 roku sygnał na kontrolkę idzie z przekaźnika halogenów styk 87.pozdr.
dzięki za zainteresowanie i pomoc to sygnał obrotomierza
Jak będzie działał bez włączonego zapłonu to masz z górki, w alarmie masz wyjścia przekaźnikowe więc można sterować dowolnym sygnałem na zamek.
A może prościej było by zajrzeć do lampy, często zdarza się małe pęknięcie przez, które dostaje się woda i powoduje zwarcie.Może to być również zwarcie wspomnianego sygnału dźwiękowego, po co od razu rozbierać skrzynie.
Więc sprawdź, czy to siłownik zastrajkował lub zmarł, czy nie dochodzą do niego sygnały sterujące.
Witam szukam schematu elektrycznego oświetlenia samochodu (światła długie -krótkie, przeciwmgielne i sygnału dźwiękowego) Citroen C8 rok 2004 2,2HDI w Peugeot 807 chyba taka sama instalacja.
Z lusterka do 10 pinowej kostki w drzwiach dwa szare kabelki dalej do sterownika w drzwiach i tu dochodzi sygnał analogowy z sterownika do BSI sygnał cyfrowy z bsi do licznika z licznika do wyświetlacza też digital signal.
Sprawdzenie zarówno zasilania na czujniki jak i samych sygnałów, potrzebny oscyloskop.
To tak nie działa. Nie da się z błędów powiedzieć że uszkodzone jest to i to. Czasami można na podstawie doświadczenia i odczytu błędów powiedzieć że w tym aucie ten błąd to będzie to i to. U ciebie pierwszy błąd dotyczy zaworu EGR. Tutaj dość często , przynajmniej w moich przypadkach kończył się na wymianie zaworu. Może być to również wina instalacji...
Radio z wbudowanym modułem głośnomówiącym nie potrzebuje sygnału nadejścia rozmowy bo ma w sobie moduł i nim zarządza-łapiesz teraz?
W związku z treścią raportu: po wymianie czujnika należy sie przejechać samochodem żeby stwierdzić poprawne działanie ABS czy nie są uszkodzone pierścienie szczytujące Sygnał abs zaniża poziom informuję szanownego raportującego, że to oczywista nieprawda. Nie ma tam żadnych pierscieni, które by szczytowały - są pierścienie impulsowe, czy foniczne. Określić...
Przyczyna jest taka, że w tym modelu nie ma takiej funkcji jak sygnał dźwiękowy przy załączaniu wstecznego.
Sygnał wejściowy to komunikacja can z modułem bsi. Nie idzie żadne napięcie tylko sygnał cyfrowy. Moduł l8 możesz wymienić na inny z wyższym numer L9,l10 itp.
Po odczytaniu błędów jest jeden - P0104, dotyczący przepływu masy powietrza. Dziś kupiłem nowy przepływomierz Continental i problem nadal występuje. Po co kupiłeś nowy jak nic nie sprawdziłeś? Np zasilania ,sygnały,szczelność od MAF do sprężarki? Sprawdź coś.
Nie masz co sprawdzać, bo na pewno jest uszkodzony - elektronika skorodowała wewnątrz czujnika. Czujniki są nienaprawialne, trwałość od roku do kilku lat. A działa prosto, są trzy kable - plus, masa i sygnał masą.
Z zamka drzwi ale nie jest to tak jak w strych autach że kabel od czujnika dochodzi do lampki. Nke patrzyłem w schemat ale sądzę że lampką sgeruje BSI po otrzymaniu sygnału ze sterownika w drzwiach.
Przyglądnij się schematowi zamka drzwi. Powinieneś coś z tego wywnioskować. Jeśli się mimo to nie uda to zamontuj odpowiedni alarm, który poprawnie zinterpretuje te sygnały drzwi.
A może pękł pasek rozrządu i dlatego brak sygnału z czujnika.
Jak pamiętam w X2 do sterowania są 3 przewody (masa, podświetlenie przycisków i sygnał) jest to drabinka rezystancyjna.
W PSA masa zawsze była żółto/zielona ale ten blat wstaje po komendzie chyba z BSI, dostaje sygnał uruchomienia po sieci CAN.
wymieniłem czujnik na nowy i dalej obrotomierz nie działa a gdzie znajduje się komputer co tym steruje w którym miejscu bo bym sprawdził czy wogóle tam sygnał dochodzi
Problem w tym że auto było kilkakrotnie u elektryka i zawsze było wszystko ok(złośliwoś rzeczy martwych). nadmienię że była wymieniana kostka stacyjki bo nie dawała wzbudzenia na alternator , ale po jej wymianie czasem jest tak że zgaszę silnik otworzę drzwi ponownie je zamknę i przy przekręceniu w stan zapłonu pojawia się komunikat że drzwi są otwarte...
błędy na desce to ESP/ASR Ja bym od tego zaczął. Dlaczego? 1.Bo złacza czujników i pompa są w zasięgu karchera myjącego silnik 2.Bo sygnał prędkości idzie do: - wspomagania - wycieraczek - poziomowania ksenonów BSI zostawiłbym na deser - przecież jest w kabinie i woda mu raczej nie zaszkodziła. Tak więc podepnij komputer, sprawdź błedy ESP/ASR i zobacz...
Wtyczka ma 1 pin, ale dlaczego 2 są na alternatorze? Nie wiem czy cos nie było przerabiane i czy oba piny na altku potrzebują tego sygnału z wtyczki?
COM to przełączniki pod kierownicą, nie ma tu sygnałów o których mówisz.
sygnał włączenia awaryjnych świateł z przycisku przychodzi przewodami do I licznika I dalej już sygnał leci magistrala van do bsi , a dalej to już na lampy
Kiedy się skończy przekonanie że komputer diagnostyczny to panaceum na wszystkie zło? Kontrolka, miernik i oscyloskop. Po kolei, napięcia w kluczowych punktach i przebiegi sygnałów zmiennych.
Może być. Ale podstawa to "grube" plusy i masy. To musi sprawdzić albo żarówką albo napięcie pod obciążeniem. Bo albo korozja albo problem z przekaźnikiem w BSM. No i sprawdzić sam silnik. Jak ok to zostaje moduł i sygnał z panelu.
Błąd 1336 do sprawdzenia:świece ,cewka,kompresja,sterownik silnika.Błąd 1153: wyczyścić przepustnicę,przyjrzeć się sygnałom z sondy lambda.Proponuję zacząć od przepustnicy a potem zrobić konkretną Live Date.
Przepraszam za powolną odpowiedż na wasze pytania , ale to z prostej przyczyny że cały tydzień jestem poza domem i nie mam dostępu do internetu. Sygnał gongu pojawia się bez kontrolki i nie ma żadnej informacji na wyświetlaczu wielofunkcyjnym drzwi boczne tylne działają, a klapa tylna zamyka się poprawnie jeśli z tym był by problem to mi się wydaje...
Przewód 290 jasnobrązowy Pin 13, przewód 289 żółty Pin 14 http://obrazki.elektroda.pl/6189508800_1...
Sąsiad pozbył się samochodu. Dało się zauważyć, że z większej odległości BMW już nie odbierało sygnału, za to Citroen już tak.
Pomiar ciśnień zrobić, być może czynnik raczył sobie wyjść. Sprawdzić sygnały z czujników ciśnienia.
Czasem tak miałem w P407, winien był bat anteny, niby cała a gdzies w srodku czasem ginał sygnał wymieniłem sam bat i było ok
Jest możliwość wysterowac go sygnałem pwm niska częstotliwość Tak żeby sobie cykał. I dodatkowo kopresorem przedmuchałem.
Jeżeli w tych cytrynach było pod to przewidziane, to może... A jak nie to wykorzystaj sygnał z kabli od zamka klapy.
Miałem ten sam problem - zasięg max przy klamce drzwi kierowcy. Winna okazała się jedna z przelotek łącząca ścieżkę biegnącą wokół płytki (prawdopodobnie jest to antena). Po przelutowaniu przelotki zasięg wrocił do normy. Pozdrawiam, Rafał Cześć. Pokaż mi co dokładnie przelutowałeś?
W zasadzie zamykanie zamków i immobilizer to różne zagadnienia. COM 2000 (jeśli taki masz) nie bierze udziału w tych procesach. Skoro przyuczanie standardowe użytkownika nie daje efektów warto użyć urządzenia diagnostycznego. Trochę zagrzebałem dokumentację dla instalacji Xsary więc nie sprawdzę ale coś mi wygląda, ze sygnał trafia do moduły komfortu....
Mam taki problem. Dostałem czujnik ir od jakiegoś citroena na TEA5500. Napis na PCB- NEIMAN 15 128. Po rozrysowaniu układu doszedłem że wyjścia z dekodera dają sygnał na dwa oddzielne tranzystory PNP z kolektorem na oddzielne złącza I tu jest problem! Czy te sygnały są jednakowe? Jeżeli tak to dlaczego są wyprowadzone oddzielnie? Na stronie Philipsa...
Niestety a może stety ale teraz świece żarowe i sterownik to nie jak kiedyś teraz sygnał obciążenia idzie PWM i sterownik widzi wszystko przerwę na świecy czy też zbyt duży pobór prądu
Najpierw kolego to zacznij od sprawdzenia elementu , a więc oscyloskop i kontrola przebiegu sygnału masy powietrza.
właśnie sprawdzałem już ten przekaźnik wczoraj i nie dochodzi do niego sygnał z wzbudzenia. pozostaje sprawdzenie przewodu z alternatora.
I co znalazłeś który to przewód. Mam problem. Cazsmi pojawia mi się komunikat żebym dał dźwignię lewrka biegów w położenie P bo niby drzwi są otwarte a fizycznie są domknięte. podejrzewam czujnik zamknięcia drzwi gdzieś w zamku w drzwiach kierowcy. Jeszcze się do tego nie zabrałem.
Ale na nowym schemacie tego pinu w/g nowego schematu nie ma ? Sygnał jest, tylko na inne piny.
Ja mam użądlenie z xhorsa i tam pokazuje częstotliwość i czy sygnał jest Ask,czy fsk
Citroen Jumper 2002 Rok 2002 Potrzebuję podłączyć tempomat, szukam sygnału do prędkościomierza. Ktoś może mi pomóc?
Cześć, Najprościej zaopatrzyć się w głośnik ze wzmacniaczem mającym wyjście wysokopoziomowe, mogące przyjąć sygnał bezpośrednio sygnał ten sam co do głośników podłączonych do seryjnego radia. Wtedy wystarczy tylko kabel, bez żadnych "adapterów".
Szanowni, jestem posiadaczem Citroena Berlingo 1.9D 2005rok. Świeci lampka ABS. Posprawdzałem Volty multimetrem wszystkie czujniki i przy kręceniu kołem nic się nie dzieje. Na żadnym czujniku wartości nie rosną gdy obracam kołem... Sprawdziłem także opór na wszystkich czujnikach i mam 694,693,694 i 707. Podsunie ktoś jakieś wskazówki?
reduktor prawdopodobnie uszkodzony + brak sygnału podawanego na ten reduktor
za Boga nie wiem gdzie dalej szukać... "...Błędy te będą się pojawiać jeżeli pompa nie działa, sterownik silnika nie widzi elektrozaworu lub zawór na kolektorze wydechowym się nie otwiera..." elektrozawór? gdzie znajde to ustrojstwo? jak sprawdzić czy zawór się otwiera albo jak sprawdzić czy idzie sygnał z BSM?
Witam. W licznikach XSARA tak się psuło. Zamienia się kontrolka ręcznego z kontrolką ciśnienia oleju. Nie ma na to innej rady jak się przyzwyczaić. Możesz zamienić przewody przy liczniku, ale będzie problem z zaciągnięciem ręcznego przy pracującym silniku, bo odezwie się sygnał dźwiękowy.
sygnał citroen xsara sygnał dźwiękowy citroen sygnał radio citroen
pavilion podświetlenia otwieranie pralki kompresor nieszczelny
generator iskier generator iskier
Avast Free blokuje strony na wszystkich przeglądarkach Schemat podłączenia czujnika poziomu wody w pralce Beko HTE8614YBST