z pilotów nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Wszystko jest fabryczne, natomiast dioda w drzwiach nie miga. Co do centralki, nic mi nie wiadomo, a piloty jeszcze nie sprawdzałem na testerze sygnału.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
A zamek był naprawiany ? Sprawdź przelotkę drzwi. A no i wymiana wiosełka niema wpływu na sygnały dźwiękowe etc.
sygnały prędkości musisz pociągnąc bezpośrednio z ABSu. Sygnał biegu wstecznego jest w głównej wiązce pod deską rozdielczą która wchodzi do komory silnika (za centralką elektryczną. Jutro napiszę dokładnie w którym pinie masz szukać sygnałów prędkości. Nie zakładaj przejściówki ISO z sygnałem GALA (można ją sobie wsadzić...)
I kolejny problem z tym radiem nie łapie sygnału GPS. 5v wychodzi z radia ?
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
A moze to .....
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
poprostu jest w zamku i trzeba tapicerkę oraz blachę ściągnąć często też mają winę styki na słupku i trzeba zdjąć gumę aby sprawdzić instalacje i wtyczki
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
Błędy ze sterowników są?
Przedzwoń przewód sygnałowy między IAT a ECM. Dodano po 2 Albo jeszcze łatwiej.........zrób zworę na IAT i sprawdź VCDS-em DTC , powinien się zmienić na "sygnał za niski"
Ja tą rozpiske znam na pamięć, nic niech nie kombinuje, tylko powiedz mu że konsultowałeś to z autoryzowanym serwisem staga i ma podłączyć czerwonoczarny kabel do plusa po stacyjce (o ile mnie pamięć nie myli to jest to czarno niebieski, lub czarno fioletowy kabel) i odhaczyć ptaszka przy okienku sygnał stacyjki podłączony
Ginie zasilanie na sygnał po kręceniu stacyjki.Coś jeszcze znika?
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
kontrolka ładowania tam szukaj albo odwróć sygnał
Przełącznik steruje przekażnikiem,sprawdż czy z wył dochodzi sygnał sterujący.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Układ kierowniczy też został "pacnięty" należy usunąć występujący błąd sterownik otrzymuje złe sygnały.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
1330 sterownik centralny funkcji komfort magistrala CAN brak sygnału
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
Nie wspólnego zasilania nie ma,EGR ma jedno poza sterownikiem z przekaźnika i przepływomierz też ma zasilanie z innego przekaźnika ale reszta przewodów idzie bezpośrednio do lub ze sterownika silnika.Te po przekaźniku mają 12V a pozostałe To albo 5V albo masa albo sygnał.
Skuteczniejsza od LED będzie żarówka 0.6-0.8 W. Druga sprawa , czujnik wału/ wałka nie musi mieć przerwanego obwodu ,wystarczy że powstanie przesunięcie sygnału poza tolerancję zapisana w mapie wtrysku. Do autora: znajdź w okolicy dzielnego człowieka z dwukanałowym oscyloskopem. To pozwoli sprawdzić dwa parametry - synchronizację sygnałów z czujników...
Bypasy zrób. Tak jak Ci mówiłem.
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
możecie napisać gdzie znajduje się czujnik skrętu i ew metody zdiagnozowania - sygnały? ( skody nie widziałem na oczy - koledze zdycha )
Witam, udało się ustalić przyczynę usterki, czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli?
Czyli zbiorniczka i czujnika nie ruszałeś?
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
Spróbuj się doklikać do parametrów bieżących w diagnostyce i zobaczyć na pozycje, a potem poklikaj guzik od przełączania nawiewów i popatrz jak ona się zmienia. Tyle że jak masz taki błąd to i tak musisz się do tego dobrać żeby albo wymienić, albo pomierzyć na złączy zasilanie, sygnał, komendę.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Przy antenie pasywnej separatror jest zbyteczny(pasywka pracuje bez zasilania)Dobra antena pasywna(nie jakis pierdol z marketu)zalatwi sprawe.Mozna pokusic sie o dolozenie wzmacniacza do istniejacej anteny,napewno cos poprawi sygnal
A masz możę kolory przewodów na tym czujnikui któryjest sygnałowy Podziękowania i pozdrowienia
Usuń brzeczyk w tablicy przyrządów :)
Daj zdjęcie gniazd radia i naklejki z ich opisem. Komfort tam nie ma nic do radia. Pozgłaszanie powinno działać z sygnału Galla.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy. Są tam mikrostyki, podające sygnał zamykania/otwierania.
W silniku z kombika masz tylko plus minus oraz sygnał do pracy silnika.
Signal Outside Specyfications oznacza że sygnał poza zakresem
Witam. W moim pojeździe planuję zamontować radio Skoda Symphony 1U0035156E. Wiem, że ze złącza antenowego ma wychodzić napięcie na zasilanie wzmacniacza w antenie. Posprawdzałem radio na stole, bezpiecznik SMD przy gnieździe antenowym cały, tranzystory sprawne. Zauważyłem, że po włączeniu zasilania radia to napięcie się pojawia na kilkaset ms po czym...
Zależy co masz na myśli możliwość diagnostyki jeżeli komputer to nie...jeżeli coś co można samemu sprawdzić w garażowych warunkach to tak Z tego co tu czytam to piszą że przy tym module to i szyby od środka by nie działały i z oświetleniem i z lusterkami by był problem. Ale Oki postaram się to sprawdzić Dodano po 5 Ponad to okazało się że po otworzeniu...
Czyli nie ma wyjścia trzeba zamontować katalizator bo sądy wysyłają złe sygnały i zaświecają kontrolkę silnika ??
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to pomogło, ale jeśli miało by coś pomóc to tylko szarpanie za wiązkę tempomatu mogło przywrócić sygnał z manetki.
Dioda mruga na wszystkich trzech przyciskach. Działa otwieranie i zamykanie drzwi , nie działa tylko klapa. Jak sprawdzić w komforcie czy vag widzi sygnał z pilota?
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
jak nie liczy kilometrów to sygnału nie dostaje
Dwa piny masz niewykorzystane. Jak je przerobisz, to masz wyprowadzone podświetlenie na osobnych. Od bólu można dać baterię ośmiu przekaźników. Pewnie jakieś małe wystarczą. Wszak to tylko sygnał sterujący.
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
1- wymienić przełącznik,2-sprawdż przewody przy sygnale,ew.sygnał się kończy.
Hej, Jak najlepiej sprawdzić czujnik? Rozumiem że on jest w zbiorniku?
Sprawdź czujnik oscyloskopem i w razie potrzeby wymień, jeżeli czujnik generuje prawidłowy sygnał to przetrzep wiązkę.
pisze tak: hi input (high level input) accepts 1v-10v input from the headunits speaker output. the amplifier will automatically wake-up when the input is greater than 1v co oznacza: Hi input(w tym przypadku wejście na sygnał) pracuje (przy sygnale o amplitudzie w zakresie) od 1 do 10 Volt, przy sygnale z wyjścia słuchawkowego (myślę ze chodzi tutaj...
po przejrzeniu całego schematu elektrycznego nie znalazłem nigdzie tego obwodu (T10e/8) i nie wiem skąd się tam bierze i jaki sygnał (tzn czym to jest sterowane)
Da się,umasować kabel na którym idzie sygnał pomiaru paliwa
Witam Montuję radio Skoda Symphony w Octawi 2003, ale niestety wersja polska nie posiada szyny CAN we wtyczce radia. Radio to potrzebuję tej szyny do wykrywania stanu stacyjki i podświetlenia. Czy ktoś wie na jakie piny w radiu trzeba podać sygnały CAN? Dzięki.
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
Aaa, ten. Środkowy to sterowanie, skrajne plus i masa. Masę poznasz po tym, że gra do aluminiowej podstawy.
Pozostaje sprawdzić czujnik temperatury płynu , położenia wału i przepustnice-złącza i sygnały ew. rezystancje
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
Na stronce http://felicia.autokacik.pl/klub.php masz dział Zrób to sam i dokładny opis podłączenia i działania obrotomierza w Feli MPI Sygnał jest, o ile pamiętam, bezpośrednio ze sterownika silnika. Pozdro
Niedawno kupiłem skode felicję , niedzała sygnał dziwiękowy ( klakson ) i niewiem gdzie się znajduje DZIĘKI
Nie mierz przewodów miernikiem tylko sprawdź żarówką 21W. Wystarczy słaby styk czyli jakaś dodatkowa rezystancja i wyskoczy błąd o sygnale poza tolerancją.
Możesz spróbować zewrzeć kostkę od czujnika poziomu cieczy chłodzącej i sprawdzić czy nadal piszczy. Trzykrotny pisk z licznika może być sygnałem o niskim poziomie cieczy.
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
dokładnie tak trzeba zrobić jak pisze carrier,moduł cofa szczątkowe sygnały,które wzbudzają alarm.
Niestety nadal to samo. Ma ktoś pomysł jak sprawdzić działanie konwertera sygnału? Czy jest sprawny?
Chcę podłączyć sterownik (na pilota) w Skodzie Octavi 1997 r. Proszę o informacje gdzie i jakich kolorów przewodów szukać i jakimi sygnałami sterować zamek
Wiązka lub sam czujnik, bo licznik nie dostaje sygnału z czujnika prędkości.
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Czy to auto posiada gaźnik?? Czy mamy rozumieć, że samochód strzela też na benzynie? Czy może strzelił na gazie i przełączył się na benzynę? Jeśli podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę to należy sprawdzić zasilanie sterownika plus po zapłonie jak i plus z akumulatora oczywiście masy i sygnał obrotów.
Niestety, ale alarm dalej wyje dając 4 sygnały. Czy nie wykrywanie pozycji bagażnika może być przyczyną alarmu? Czy ktoś wie jaki sygnał powinien dawać alarm otwarcia bagażnika?
A czy coś doinstalowałeś w miedzy czasie - kamerkę cofania, rejestrator drogi, ładowarkę do telefonu? Cośco korzysta z przetwornicy 12/5 albo zsila sięz 12 ale ma przetwornicę w sobie? U mnie podobne objawy ustąpiły po wyrzuceniu drugiego rejestratora drogi z tylnej szyby.... :cry: Pozdr. J.
Lewy zamek trzeba sprawdzić. Pasowałoby podpiąć vcds. A działa Ci sygnał jak zostawisz włączone światła?
Wszystkie impulsy wyłapiesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy.
Włącznik w zamku drzwi.
Proszę o pomoc.Nie mam w samochodzie świateł mijania,drogowych i sygnału dzwiękowego.Bezpieczniki sprawdzone,żarówki dobre- pomocy!
Witam. Najprościej to użyć konwertera poziomu sygnału hi- low. Ostatnio zakładałem taki do focusa mk2 i całkiem dobrze sobie poradził.
Z tego ci widzę na zdjęciu to masz źle podłączone sygnały TXD i RXD. Przyjrzyj się dokładnie na zdjęcie z filmiku. Ty masz podłączone: TXD do TXD RXD do RXD a powinno być: TXD do RXD RXD do TXD
czyli raczej nie jest to alarm fabryczny Dodano po 26 rozbierz plastiki pod deską i postaraj się dojść do centralki alarmowej i odczytać z niej symbol,mam dostęp do dokumentacji alarmów Meta i Cobra,więc jak okreslisz symbol i typ zadziałamy dalej,a tak na szybko to sprawdż wyłacznik krańcowy maski,czy nie jest za nisko i czy nie dostaje wody z solą,ewentualnie...
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Chodzi ci o emulowanie sygnału drugiej sondy?A wiesz jak relizowana jest kontrola stanu kata? co jakis czas ecu przeprowadza test konrolny czyli najpierw wzbogaca mieszanke zeby zuzyc caly tlen z kataliztora, druga sonda rejestruje mieszanke bogata po czym zubaża mieszanke, katalizator gromadzi w tym czasie tlen ( im ma wieksza pojemość tym wiecej go...
18009 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały Sprawdź masy w okolicach skrzynki bezp.
Chyba najprościej było by zacząć sprawdzanie od syrenki i czy pojawia sie sygnał jej sterowania. Proste...
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Witam ponownie. Może któryś z kolegów podpowie ile jest czujników temperatury w silniku BGU i gdzie są usytuowane\ czy jest jeden czy 2 jeden udało mi się ustalić jest po prawej stronie na przewodzie gumowym silnika, zadziwiające jest to ze przewód chłodnicy jest zimny a włącza się wentylator ..., może uszkodzony jest sam termostat? ??????? Pomiar temperatury...
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
Szukam schematu radia Skoda Symphony Grundig, kaseta 1U0035161D. Potrzebuję wlutować się w głowicę kasety, żeby podać sygnał audio z telefonu i nie bardzo mogę bez schematu. Może ktoś już rozwiązywał ten problem?
Cisnienie ponad 10barów z tego co widziałem dzisiaj było ok 10.1bar ale okazuje sie że jest brak sygnału do wtryskiwacza nr 3
skoda sygnały skoda sygnały dźwiękowe skoda fabia sygnały dźwiękowe
regulacja nacisku igły wentylatora mercedesa instrukcja radia mondeo
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Wymiana modułu SAM w Mercedes Vito W639: kodowanie i zgodność Kody błędów bieżni York: E1, E2, E3 i inne