Uruchomiłem tą klimę omijając ECU. Podając na brązowo zielony przewód który idzie do modułu chłodzenia MINUS (MASĘ) sprzęgło sprężarki załącza się, załączają się po chwili wentylatory na 1 bieg.nie pokazuje również żadnego błędu na wskaźnikach wszystko jest ok. jeżdżę już 4 dzień i na razie jest bez problemu.
To logicze, bo sygnałem jest częstotliwość. Sygnał z ECU.
Jak masz precyzyjnie zmierzone spalanie pb wg. czasu wtrysku można też sygnał wtryskiwacza wykorzystać do pomiaru zużycia lpg . + - 20%. Kwestia przeliczenia zmian czasów otwarcia. Ale to taki PIC na wodę.
Może jeszcze podpowiesz które połączenia.
2 białe grzałka, szary masa, czarny sygnał
Adam , a sprawdzałeś centralkę zamka , zobacz , czy na multitimer nie jest podowany stały sygnał kierunków , może diodowy bufor pomoże. Multitimer steruje i prawy i lewym kierukniek , gdzieś dostaje stały sygnał .
Typowe monoblocki przeznaczone są do anten 80-85 cm. Ale to wcale nie znaczy, że na 90-ce lub troche większej nie będą działać. Sygnał może nie będzie miał optymalnych parametrów, ale odbiór będzie. Sam przez kilka lat odbierałem przy pomocy monoblocka zamontowanego na 105-ce. Cała Astra była dostepna, tylko w czasie większego deszczu sygnał zanikał...
Musi być coś z zielonym przewodem podającym sygnał z pozycyjnych.
Czy styk czujnika zwiera "+" i podaje go dalej? Zwiera sygnał do masy. Sygnał podawany jest na ECM (sterownik silnika). X7 i pinem "3" będę mógł sprawdzić czy tam nie ma jakiegoś zwarcia. Zwarcia raczej tam nie będzie. Natomiast przy włączonym biegu wstecznym powinno się tam pojawić napięcie 12V.
Masz na alternatorze dwa piny ,L i DFM. L t kontrolka a DFM to sygnał do komputera o aktualnym obciążeniu
1 wyczyść silnik krokowy możliwe że się zacina http://astra.autokacik.pl/technika/napra... 2 sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera) (znajdziesz go w okolicach kolektora dolotowego) 3 jeśli w czasie pracy zapala się kontrolka z silnikiem i błyskawicą to sprawdź kody błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
A jeżeli będa zwarte diody w alternatorze i klijent wyłączy auto z gorącym silnikiem to czy sterownik nie załączy wiatraka (jak będzie sygnał ładowania)?
A jednak jest: - sygnał prędkości pojazu, z ABS do sterownika silnika - sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP) - niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów.
Przypuszczam, że Twój konwerter nie widzi dokładnie Astry i stąd te problemy, dlatego Ci opornie przełancza. Na tym plastikowym zezie bez możliwosci regulacji złapałeś jakieś śladowe sygnały z Astry i tu myslę , że jest problem. Astra powinna Ci dawać większy sygnał od Hodbirda. To co widzisz na SS2 poziomy sygnału nie odzwierciedlają faktycznego stanu...
Zajrzyj elektrotanya.hu
Otwarty obwód sensora przedniego prawgo koła Nieprawidłowy sygnał czujnika przedniego prawego koła
Teraz jest zamontowany dobrze. Ustaw w tunerze porty i włacz sygnał diseqc. Astra port A HB port B włącz kanał z Astry np Polonie.TRWAM i przesuń czaszę minimalnie w lewo. Spowoduje to zmniejszenie jakości na HB i zwiększenie na astrze.
Takie adaptery działają zgoła w drugą stronę, z wysokonapięciowego sygnału na głośniki robią niskonapięciowy sygnał do wzmacniacza. U ciebie mógłby pomóc separator do anteny.
Tak. X1 i X2 to złącza modułu grzania (sterownik ogrzewania foteli). Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem pin 9 złącza X6. To jest sygnał SDATA LINIE 2 i służy do komunikacji ze sterownikiem ogrzewania foteli. https://obrazki.elektroda.pl/7817182700_...
Witam! Konwerter monoblock (obojętnie czy pojedynczy, czy twin) ma wbudowany przełącznik DISEqC i korzysta z tego sygnału przy przełączaniu z Astry na HotBirda. Działa to tak: Napięcie 13 - 18V przełącza polaryzację pion - poziom Sygnał 22 kHz przełącza pasma dolne - górne DISEqC przełącza między satelitami HotBird i Astra Pozostaje przełącznik ręczny,...
Udało mi się ustawić kierunek i kąt czaszy i mam poziom 85% Jeszcze nic ci się nie udało. Kręć anteną aż pojawi się sygnał na dole.. Potem o zezie.
Nic sam nie zrobisz, polegniesz na module chłodzenia silnika. Jeżeli wzrastają obroty to znaczy że sterownik silnika dostał sygnał żądania klimatyzacji.
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Mój błąd, to sygnał podświetlenia, podaj na pin 5(remote)
W moim przypadku sygnał brałem z ECU , nie pamiętam z jakiego roku był samochód. Możliwe, że troche młodszy.
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
Tak. Są dwie wersję ale L jest takie samo. Starsza L/W czyli obroty nowsza L/F czyli sygnał obciążenia z Ecu. Te nowsze o ile regulator oryginał powinien mieć niebieską kropkę w gnieździe.
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
https://obrazki.elektroda.pl/6870132000_... Jednak nie widać na nich obrazu! Jest dźwięk, jest opis programu, jest nawet zdjęcie tego co aktualnie nadają ale obrazu nie ma. Zatem wszystko wskazuje na to, że telewizor ma dvb-T2. lecz nie ma HEVC. Przynajmniej w konfiguracji dla Polski. Spróbuj ponownie skonfigurować odbiornik w ustawieniach...
W astrze impulsator jest raczej z tyłu na płytce zegrów Sygnał prędkości poza sterownikiem silnika idzie jescze w inne miejsca: do radia i do TIDa (ten zegarek z termometrem). Przy toczącym się samochodzie można wywołać procedurę "samotestu" TIDa poprzez wciśnięcie obu guziczków na kilka sekund. Po teźcie wyświetlacza powinna się wyświetlić prędkość....
Sam to przerabiałem nie raz, jak klient sam brał się za podpinanie już zamontowanej anteny, sygnał miał ale nie odbiera. U mnie Astra 28 ma aż za silny sygnał na antenie 50-60 cm ( sprawdzałem na turystycznej 30 cm miała 85% ) i muszę zakładać tłumik by działały tunery głownie Zgemma na konwerterach Inverto. Na standardowym konwerterze SKY mam zawsze...
Czy ktoś wie, jak sprawdzić, czy do cewki dochodzi sygnał z komputera? Wtyk 6 pinowy. Przecież już miałeś napisane,dlaczego nie czytasz ze zrozumieniem? Weź probówkę 12v i sprawdzaj. Na zapłonie na kablach z komputera (przy cewce)żarówka będzie świecić. Podczas pracy gdy "sygnał"jest prawidłowy będzie przygasać lekko. To że nie przygasa świadczy o...
Duże obciążenie -> mniejsze napięcie w instalacji -> pompa wspomagania zostaje wyłączona. Ta pompa działa nawet bez ładowania, byle by był sygnał załaczenia z alternatora i ze stacyjki.
nie sprawdzałem ;) a możesz mi napisać dlaczego to się może wiązać z sygnalizacją dźwiękową pasów ?
ale zdajesz sobie sprawę że to silnik Common rail? To auto troszkę wyprzedza epokę Twoich pytań, sygnał prędkości znajduje się w danych na szynie CAN
Na schemacie mam pin 8 w złączu X53. Po drodze jest złącze, a za złączem sygnał się rozgałęzia na zegary i na MID Ja sygnał się gubi to nie działa jedno i drugie
Jeżeli masz tam czujnik, to dalej sygnał z niego leci do skrzynki z bezpiecznikami / przekaźnikami. Tam jest taki przekaźnikopodobny element (bodajże pomarańczowy) który jest przetwornikiem sygnału z czujnika na sygnał drogi / prędkości. A pewnie problemem u ciebie jest walnięty czujnik -> wymiana razem z piastą niestety.
po kodzie wynika ze niema łącznosci immo
1.4 - Z14XEP Wiązka była oryginalna. No to powinny być dwa przewody na kostce czujnika sprzęgła, czarny: +12V po przekręceniu kluczyka, i szary: sygnał do sterownika sinika. Sprawdź próbówką czy jest 12V po przekręceniu kluczyka, jeśli nie ma to być może trzeba włożyć bezpiecznik do skrzynki pod maską (5A nr 33) Jeśli jest to sprawdzić czy sygnał dochodzi...
Co do 13,to przerwa w obwodzie,gdzieś uszkodzone przewody,lub luźne wtyczki. Kod 85-Błedny sygnał imobilisera.Miganie kontrolki silnika zawsze wskazuje na usterkę w układzie imo.
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
wiazalo sie to niestety z odlaczeniem tylnych glosnikow Po co? Taki konwerter tylko "podkrada" sygnał i głośniki mogą grać dalej pomimo podpięcia konwertera lub wzmacniacza z Hi-Input.
Cytat z przytoczonej przez ciebie instrukcji:"Za pomocą multimetru (woltomierza) sprawdzić napięcie (około 11...12 V) przy włączonym zapłonie na stykach „A" - „D" i „B" - „C". Powinna nastąpić zmiana biegunowości na stykach zasilania każdego z uzwojeń przy każdorazowym włączaniu i wyłączaniu zapłonu." Nie obrażając cię chyba...
Zapomniałem o tym temacie, wrzucam fotki z opisem jak to mam u siebie podłączone. Czerwony (gruby) to +zasilania, Czarny -Masa, Czerwony (cienki) sygnał obrotów, który standardowo idzie do licznika, Pomarańczowy to wyjście na obrotomierz do licznika Astry II
Każdy Quatro ma cztery wyjścia. W każdym jest przesyłany sygnał z innej ćwiartki pasma satelitarnego. Jak sam widzisz od dwóch konwerterów idzie 8 kabli, a do Twojego dekodera dochodzi tylko jeden. Do sumowania sygnału z tych 8 kabli i rozdzielania na odpowiednią ilość odbiorców służy multiswitch. To z niego idzie jeden kabel do Twojego mieszkania....
Na tym dekoderze nic nie zdziałasz jest to stary dekoder analogowy na nim znajdziesz 1 polską stacje czyli TVN nadaje z hotbirda. Hot bird i astra to satelity z których jest wysyłany sygnał na twoją antenę czyli czasze a potem do konwertera. Na tym dekoderze znajdziesz tylko niemieckie kanały z astry jest ich tam około 50 nie licząc radiowych.
Część, stary mega post, ale od pół roku jestem właścicielem Astry H i zainteresował mnie temat kamery cofania. Mam czujniki, ale fajnie było by mieć obraz. Naczytałem się mnóstwo rzeczy i wszędzie są opisy, że kamerka, interfejs (mega drogi). Widzę, że radziłeś sobie w inny sposób. Udało Ci się uzyskać jeden obraz? Jak wygląda podłączenie. Proszę o...
Zwykle wystarcza zwykly próbnik napięcia i trochę pomyślunku. Wśród kabli będzie taki na którym pojawi się napięcie po włączeniu radia i zniknie po wyłączoniu, i będzie on bliżej kabli zasilających niż głośnikowych, z reguły ale nie zawsze koloru niebieskiego... Pytanie czy ta antena to pełny automat czy nie wymaga jakiejś elektroniki bo to jest tylko...
Witam! Jest to czujnik przetwornika magnetycznego i ustala położenie odkorbowe i ilość obrotów na minutę.Czujnik ten ustala zwrotne położenie odkorbowe dla każdego cylindra wysyłając sygnał do układu sterowania. Sprawdź jego rezystancje powinna wynosić 800 - 1100 omów. A swoją drogą to jeśli jest on zepsuty to wogóle nie odpalisz auta.
astra sygnał astra sygnał wtrysku sygnał obrotomierza astra
yamaha klawiatura dynamiczna kablówka multimedia moduł napęd
zasilacz laboratoryjny mikrofon mozos
Wymiana łańcucha pompy oleju w VW Polo 9N 1.9 TDI Test zegarów samochodowych za pomocą Autocom