Dla mnie usterka nieelektryczna. Odłączyłbym jeszcze na próbę gazownię, a konkretnie sygnał obrotów.
A ja bym się czepił sygnału obrotów.
jak przełącznik świeci to brakuje Ci impulsu czyli sygnału obrotów
Ze sterowania cewki (cewkami z zastosowaniem buforu na dwóch diodach) w zależności jaki masz system wtrysku!
Jest na forum, wystarczy poszukać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59...
są ustawienia max i min. obrotów na lpg w PARAMETRACH.sprawdz czy masz prawidłowo wybrany sygnał obrotów tzn. czy wyświetlane w programie są zgodne z rzeczywistymi silnika.
Kabelki dobrze, "zaworek" klika...tranzystor był wymieniany... Cały czas błąd 01376 - brak sygnału obrotu pompy...
Widziałem temat z licznikiem i podejrzewam że jakieś schematy masz nie odpowiednie, bo ME7.5 ma normalne analogowe wyjście z sygnałem obrotów, ale na 37 pinie, nie 34.
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
Jeśli mnie pamięć nie myli to w 1,9 tdi,sygnał obrotów idzie z alternatora.
witam montuje praktycznie tylko zenita w moim autogazie http://www.autogaz.tychy.pl/ i jedyną wadą tych sterowników jest problem z czytaniem obrotów w samochodach gdy ten sygnał jest naprawdę słaby i właśnie passat 2.8 i audi 2.8 i 2.4 są takimi samochodami ale spokojnie pisze co robić dzwoń do hurtowni gazowej i zamawiaj sumator impulsów firmy protec...
No ok pin 40 ale on na pewno nie ma on sygnału cyfrowego ?,bo obrotomierz potrzebuje sygnał analogowy.i to chyba jest pin 47 obrotów silnika ,mi się wydaje że sygnał jest cyfrowy ale jak uważasz że analogowy to sprawdzę chyba nie powinno się nic spalić . Nic się nie spali :) ECU pin 40 :)
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
pozostaje sprawdzić czy alternator się wzbudza. obroty podnosi Bordnetz , bo ma aktywną funkcję Load Management, korzysta z sygnału DF alternatora.
PWM to sterowanie za pomocą zmiany szerokości impulsów. Na wejście sterownika wykonawczego silnika wentylatora podawane są nazwijmy to z komputera impulsy prostokątne o zróżnicowanym wypełnieniu powodując zmianę obrotów.
Sterownik jest wyposażony w procesor Motorola, z niego są sygnały do wyjścia zapłonu. Sygnały z procesora Motorola bezpośrednio przechodzą przez oporniki oznaczone 101. Potrzebujesz lutowania wszystkich rezystorów z takimi oznaczeniami. Jest to typowy problem z tym sterownikiem
Sprawdź czujnik wałka, to czujnik halla więc sprawdzisz sygnał diodą led z opornikiem
sygnał rpm 390Hz sygnał speed 315Hz im niższa wartość (hZ) tym mniejsze obroty lub prędkość.
No, chyba że przy wyciąganiu szafy do cofnięcia coś spsuli... Tu szukaj, z alternatora nie bierze, on ma czujnik obrotów wału.
Może napisz jaki masz problem, buja obrotami na wolnych? Jak zachowuje się ciśnienie na listwie na wolnych obrotach?
Logi jakie zamieściłem zawierają właśnie moment przełączenia się na benzynę. Spróbuję jeszcze z tymi czujnikami. Chociaż... analizując te logi nie wynika żeby sygnał obrotów zanikał.
Najpierw sprawdź czy taki emulator jest, bo sygnał obrotów może sterownik może brać z czujnika położenia wału i powodem braku przełączenia na gaz, może być przerwa w obwodzie między tym czujnikiem i sterownikiem.
Ekran przed śmieciami - impulsami , które mogłyby zakłócać sygnał sondy.
Dzisiaj podpiąłem kleme i było wszystko ok. Ale po przejechaniu kawałka powrócił problem z niskimi obrotami. Zczytałem błędy. Pokazuje jeden błąd 2122- brak sygnału obrotów. No i moje pytanie skąd komputer bierze ten sygnał, gdzie szukać przyczyny.
Wina jest w liczniku a nie ciśnieniu oleju czy czujników. Przy braku ciśnienie oleju obrotomierz nie skakałby a jak brak sygnału obrotów to kontrolka ciśnienie wariuje.
Witam! Mam problem gdy silnik jest zimny obroty spadają tak jak powinno być lecz jak się zagrzeje obroty spadają bardzo powoli co może być tego przyczyną ? Błędy Vag: 17700 Termostat - przerwa obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału...
Jeżeli ecu wystawia masę na wyjście sterujące przekaźnikiem, to oczywiście, że może być jakikolwiek zwykły przekaźnik. Natomiast jak na wyjściu są impulsy obrotów, to już zwykły przekaźnik może nie "łapać", choć warto spróbować. Ps. Takie rozwiązanie z wyjściem impulsów obrotów na przekaźnik było fabrycznie stosowane w cinquecento /seicento 1,1, z tego...
Sterownik zostaje z AGU? Nie mam dokładnych danych, ale z tego co widzę po pinout to chyba się nie da tego pożenić. Twój 4 pinowy jest zasilany 12 V z przekaźnika pompy paliwowej, natomiast 5 pinowy zasilany jest 5V ze sterownika. To chyba nie będzie takie proste, uciąć wtyczkę, zlutować kable i podłączyć. Można próbować brać zasilanie z innego pinu,...
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Może masz inny rodzaj sygnału obrotów skrzyni wysyłanych do sterownika silnika i nie przyjmuje ich.
Sprawdź sygnał obrotów (szary przewód) i sygnał TPS (biały/fioletowy). Najlepiej dokonać diagnostyki przy pomocy interfejsu i laptopa.
To teraz zostaje sprawdzić VCDS czy jak kręcisz ECU widzi obroty silnika. Bo na podstawie danych z czujnika położenia wału sterownik wie że kręcisz lub silnik pracuje i wtedy daje sygnał na przekaźnik pompy.
Sygnał z TPS-a płynnośc sygnału do ecu mógłbyś zobaczyć
Jakieś błędy?Tester widzi obroty wału podczas kręcenia?
Możesz jeszcze sprawdzić przepływkę zwykłym multimetrem ew. wyjąć i przepłukać środkiem do mycia tarcz hamulcowych, psikasz i czekasz aż odparuję, a przepływka to cztery piny masa, +12V, sygnał i zasilanie ze sterownika 5V, na odpalonym silniku chyba że masz 5 pinów, to wtedy dochodzi jeszcze temperatura. Co do czujnika to możesz nie mieć go w kolektorze,...
ECU widzi obroty bo czyta je z wału i wysyła sygnał do licznika.
Po sczytaniu błędów występuje błąd 2122- brak sygnału obrotów. silnik odpala tylko ma niestabilne obroty biegu jałowego. Gdzie szukać przyczyny?
Wydaje mi się ze reduktorem regulujemy wolne obroty,natomiast kiedy zwiększam gaz silnik krokowy otwiera się bardziej i obroty rosną. Natomiast nie mogę zrozumieć dlaczego zwiększają się same obroty (bez naciskania gazu) i to na 2,5 tyś. Tak jakby zacinał się silnik krokowy i pozostawał otwarty. Lub otwiera go sygnał z komputera.
Witam Mam problem z audi a4 b8 2.7 tdi CGKA mianowicie po przełożeniu silnika samochód odpala na 3 sekundy i gasnie,Po podpięciu oscyloskopu sygnał prawidłowy(porównywałem z innym audi).W parametrach obroty wału widzi i jak odpala i osiagnie 400 obrotów gasnie,odcina wtryski,zamyka przepustnice tak jakby bronił sie przed rozruchem.Rozrząd sprawdzony...
A czy w silniku z mechaniczną pompą jest szansa podłączyć kompa żeby wyświetlał spalanie paliwa (wiadomo że pompa i silnik bez jakichkolwiek czujników, sterowników itp itd) ??? Skąd wziąć sygnał (co założyć żeby w jakiś sposób go emulowało: jakiś potencjometr, przepływomierz, czujnik obrotów wału) ???
VCDS wyświetla błąd G28 czujnik obrotów silnika - brak sygnału Cały czas jest ten błąd?
Dokładnie, bo w dieslach jest z innego miejsca brany sygnał a obrotomierze w tych samochodach nie są uniwersalne.
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
Bylo pompa jest w porządku. To coś z prądem wygląda tak jak by prąd nagle przestawal gdzies dochodzić albo sterownik przestaje dostawać jakies sygnały.
Znajomy tym samym delphi diagnozuje tez audi tylko a4 z 97 i działa u niego wszystko Czyli to zależy od auta ?
Sprawdź przejscia przewodów do licznika, może sygnał ginie w kasecie bezpieczników.
Moim zdaniem jeśli założysz licznik z obrotomierzem (oczywiście pasujący do rocznika auta, bo mogły być jakieś zmiany na przestrzeni produkcji) to obrotomierz będzie działał. Opieram się tutaj na wiedzy z Golfa 2 z silnikiem 1.6TD. Na 99% sygnał W z alternatora jest doprowadzony do licznika, a służy on do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (zależnej...
sygnał z ECU wychodzi na nastawnik? Jeżeli tak to jaki
Nie odpiął Ci sie czasem czujnik ciśnienia oleju. Jak jest brak sygnału z tego czujnika to tak właśnie się dzieje.
Papuga II ; EDC 15V , silnik AHU , ze sterownika na zegary idzie 4 sygnały: - 51 szybkość pojazdu' - 6 obroty, - 18 i 45 nie opisane. Za cholerę nie nie chce być inaczej .
Kolego sterownik silnika powinien zareagować na sygnał obciążenia ze skrzyni po wrzuceniu biegu i zwiększyć obroty by zniwelować opory skrzyni.Podpięcie pod komputer powinno wykazać czy takowy sygnał dochodzi do sterownika
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Witam Wszystkie błędy dotyczączą ściśle elementów na silniku. Wszystko co może je łączyć to problem z wiązką silnika. Przede wszystkim sprawdź ciśnienie paliwa na listwie i sygnał obrotów z wałka rozrządu - wszystko do obejrzenia w wartościach rzeczywistych. Napisz co zaobserwowałeś. Pozdrawiam
Witam nadal nie rozwiązałem problemu odwiedziłem kolejnych 5 garaży i nic komputer pokazuje esp fault i świece i że nie ma sygnału z czujnikiem położenia wału chociaż już był wymieniony.
w ke jest przekaznik ktory zasila pompe paliwa tylko wtedy gdy dostaje sygnal o obrotach
VAG Viakena? Co to takiego? Błąd oznacza brak synchronizacji obrotów, może być to usterka mechaniczna sprzęgła.
brak masy (zbiornik, reduktor,steerownik) zla regulacja szkielka wskazania
Witam, Audi B3 1,8 PM+G 1 generacji. Objawy: silnik rozgrzany pracuje na wolnych obrotach,nagle je zwiększa do 1200-1400obr/min poczym natychmiast spadają, stabilizują się i po chwili to samo.Zauważyłem że w tym czasie pracuje silnik krokowy otwierając przepustnicę tylko skąd dostaje sygnał do jej otwarcia? [/code]
Witam Czy któryś z szanownych kolegów jest w stanie wykonać Can bus adapter ? (oczywiście nie za darmo ;-)) Nie chodzi tu o adapter do radia. Zamierzam podłączyć licznik z magistralą CAN do auta które takiej magistrali nie posiada. Chodzi o przekonwertowanie "na CAN" sygnałów analogowych takich jak obroty silnika, ABS, sygnał spalania. Pozdrawiam
jak to tak normalnie przekladales sobie komputery z auta do auta,chyba cie to troszke kosztowało przezucanie immo. Co widzisz w parametrach?Masz widziane te obroty walu korbowego?jak synchro?
audi 80 b4 91r benzyna gaz co jakiś czas niechce chodzić na bęzynie spada z obrotów na gazie jest ok .Po rozłączeniu akumulatora na benzynie wszystko gra ,ale po 2-3 dniach znowu to samo Ci czort??????????????????
Przyczyn może być pare.Na początek sprawdziłbym ustawienie klapy przepływomierza i wyregulował mieszanke. Dodano po 3 Silniczek krokowy działa wtedy gdy jest zamknięta przepustnica i ecu dostaje sygnał od włącznika na przepustnicy że ma stabilizować obroty.
Nie wiem, jak ten sterownik, ale niektóre przy odwrotnym sygnale nie zapalą. Spróbuj obrócić kolejność przewodów. Poza tym, sprawdź czy widzi obroty testerem.
Faktycznie mimo tego iż czujnik niby ten sam to po zltowaniu nie chciał działać. Prawdopodobnie sygnał ma odwróconą fazę. Nowy czujnik rozwiązał problem.
Miałem to samo, okazało się że przestała pracować sonda , po jej wymianie i regulacji przepływomierza wszystko oki. Co do gazu i obrotów i spalania jedyna słuszna metoda to odłączyć sondę od centralki lpg i sygnał z czujnika przepustnicy a w miejsce silnika krokowego od lpg śruba - i wszystko działa nawet przy klimie.
Witam Panowie, mam podobne problemy do Waszych, z Audi A4, 2.0 FSI, kod silnika AWA. Jako laik mogę jedynie organoleptycznie ocenić, że auto delikatnie telepie na biegu jałowym (pojedyncze bujnięcia, nierówna praca) oraz brakuje mocy w wyższych partiach obrotów jednak oba te objawy występują dosyć losowo np. po odpaleniu auto potrafi pracować poprawnie,...
Jeśli będzie czujnik podniesienia iglicy dawał fałszywy sygnał to będzie pokazywał błąd początku wtrysku . Usterka dosyć dziwna.
Akurat w B4 wszystkie benzynowe od ADA,ABM,ABT,ABK,NG,ACE,ABC,AAH sygnał wychodził z ecu z tym że NG,ACE sygnał z modułu zapłonu ze względu na mechaniczny wtrysk był osobno sterownik paliwa i osobno zapłonu. Jedynie w TDI-1Z szedł z ecu a z TD-AAZ szedł z alternatora ale prawda jest taka że w przypadku AAZ nigdy nie było obrotomierza i jego założenie...
Skoro nie ma iskry i nie widać obrotów to nie jest to w takim razie wina cewki. ECU nie widzi sygnału z czujnika halla bądź nie podaje sterowania na cewkę.
Najprościej ustaw parametr obroty silnika i zakręć rozrusznikiem, powinien od razu pokazać wartość. A najlepiej sprawdzić oscyloskopem przebieg sygnału.
Silnik bierze sygnał z czujn ika wałka rozrzadu i dlatego odpala.Podepnij sie jakims fejsem i zobacz czy widzi obroty wału
Witam, Mam problem z samochodem AUDI Q5 2013r. 2.0 TDI 177KM po przejściu z wyższych obrotów (normalna jazda po mieście) i zatrzymaniu się przed światłami wyświetla mi się komunikat "NISKIE CIŚNIENIE OLEJU, PRZERWIJ JAZDĘ, WYŁĄCZ SILNIK" połączona z sygnałem dźwiękowym (piszczkiem) sytuacja występuje tylko przy rozgrzanym silniku i oleju. Lekkie dodanie...
Robiłeś coś przy przepustnicy?Ludzie tak czasami lubią potencjometr sobie wyczyścić.:-)Zmierz sygnały TPS-a i rezystancję czujnika temp.silnika,myślę że tam jest coś nie tak.
Faktycznie, układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w zegarach działa tak, że powyżej 2500 rpm, jeśli nie zadziała biały czujnik 1,8 bar (nie zewrze do masy) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migac kontrolka, jeśli sygnalizuje brak ciśnienia na wolnych obrotach, to problem raczej w braku sygnału prędkości obrotowej silnika, brany w dieslach z...
W tym audi będzie piec cyfrowy, więc musisz to sterować W-BUSem, zwykły moduł GSM, nie odbsłuży tego pieca. Możesz to załatwić na dwa sposoby, albo gsm z generatorem sygnału cyfrowego, albo Telestart.
Cześć, mam problem z moim Audi A3 8P (1.9 TDI BXE 2007 r.), mianowicie podczas jazdy auto zgasło, pokazały się kontrolki od ABS, ESP, żółta od wspomagania kierownicy, na FIS-ie pojawił się komunikat SEE OWNER MANUAL. Auto po długim kręceniu i wciśnięciu pedału gazu odpala, ale brak mocy i obrotomierz leci na sam koniec. Podłączyłem pod VCDS, wywaliło...
sprawdzałem przejscie na przewodach ze sterownika silnika do sterwownika ABS przy pompie piny przy sterowniku silnika to 5 i 45 a przy ABS-ie 13 i 17 to przewody odpowiadajace za sygnał obrotów najprawdopodobniej i przejscie było sprawdziałem kontrolka i podawałem plusa i na obywdu było przejscie.Mam rowniez pytanie czy w audi w sciance grodziowej pod...
Trzeba się dokładnie przypatrzeć sterownikowi i zasilaniu na niego. Dodano po 6 Warto też popatrzeć na sygnał trafiający do sterownika z czujnika obrotów wału. Tylko wtedy, przerwy w pracy silnika były by wyraźnie dłuższe.
Witam Mam identyczny problem z moim Audi 80 a dokładniej z klimatyzacją. Wszystkie czynności przeprowadziłem tak jak pisano powyżej i doszedłem do tego samego punktu, czyli błędu na VAG 00532 (napięcie zasilania - sygnał za mały). Sprzęgło załącza się na ok 1s i rozłącza. Po ponownym włączeniu auta i powyżej 1300 obr/min klima działa prawidłowo do momentu...
witam a ja z kolei mam taki kłopot ze wstawiłem silnik 1,6 o którym piszecie a miełem wcześniej 2,0 monowtrysk. i nie mogę odpalić auta kręci ale nie ma iskry z tego co mówi mi człowiek który obecnie zajmuje się uzdrawianiem tego pojazdu mówi że nie wychodzi sygnał z czujnika obrotów wału. czy to się naprawia czy trzeba wymienic to urządzenie i ile...
Jest tam czujnik położenia pedału gazu? Może z nim coś nie tak ? Nastawy przepustnicy był robione? Zgadujesz, czy radzisz? Problem tkwi w tym: 17913 przełącznik zamknięcia przepustnicy, brak sygnału zamknięcia Zacznij od okablowania powyższego :)
Chciałbym w moim audi z silnikiem diesla zainstalować obrotościomierz. Z tego co się trochę orientuje, w autach z silnikiem diesla, obrotościomierza jeszcze nie spotkałem. Skąd wziąć informacje o obrotach ? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Być może masz wentylator z UK. Tam mimo zmiany koła z łopatami i tak nie uzyskasz żądanego efektu. dmuchawa jest terowana sygnałem PWM ja odwrócisz jej zasilanie to szaleje bo jest niezgodność napięć na płytce sterownika.
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
a co to zawr N 75 ? - mam takie samo audi 3.3 tdi 200 rok. Chodzi na wyższych obrotach słabiej niż kiedyś. Po diagnozie z komputera napisało mi, że 'sygnał mirnika masy powietrza 1 / miernika masy powietrza 2 mają niewiarygodny stosunek'. Kod 17567 P1159 035 Domyślam się, że to przepływomierz - czy warto wymienić go samemu? - ktoś to robił z Was, jakieś...
Odnośnie błędu czujnik temperatury silnika sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia to sprawdź jaką temperaturę silnika widzi sterownik. Natomiast odnośnie błędu : 16804 system katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 to albo masz uszkodzoną sonde albo wytłuczony katalizator. Nie jestem pewnien ale chyba w tym silniku jest sonda szerokopasmowa...
Witam, po przeczytaniu wielu artykułów w necie postanowiłem stworzyć moduł, który w liczniku samochodowym od audi a3 8L po przekręceniu kluczyka wskazówki od prędkościomierza pójdą w max pozycję i powrócą, efekt ma wyglądać tak: http://obrazki.elektroda.pl/5939973300_1... Trzeba stworzyć dwa takie generatorki na dwie wskazówki, oraz...
Witam no moze to być wina wtrysków może dawac cisnienie ale nie będzie rozpylał i tez może to być to ale jeszczw soparwdź cisnienie na baniakach, może któryś nie trzyma tak jak powinien i może sie tak robić może tez byc wina głowicy zawory moga ne trzymac bo nie powinna strzelac a jak strzela a zapłon jest ok to trzeba szukac coś z paliwem może zadużo...
Wydaje mi sie, że Twój czujnik temperatury wariuje. Sterownik dostosowuje dawke do temperatury silnika a jak czujnik podaje "zły sygnał" to i dawka jest zła. Musisz sprawdzić rezystancje czujnika w momencie objawów i będziesz wiedział. Czujnik to rezystor ntc-rezystancja maleje z wzrostem temp. lub ptc rez. rośnie. Sterownik mierzy spadek napięcia na...
Jeżeli skaczą obroty to moim zdaniem to jest tylko i wyłącznie sonda labda!!! a wtedy auto będzie paliło tak jak będzie chciało bo teraz komputer nie ma sygnału jaką dawke paliwa podać!! miałem tak w escorcie, wymieniłem sonde i wszystko wróciło do normy...
Odpowiedzią na twoje pierwsze pytanie jest oscyloskop w ręke i sprawdż czy jest sygnał .miałem taki sam problem z bmw i te same objawy że silnik w zakresie wyższych obrotów zaczął nierówno pracować i okazało się że to czujnik chala był walnięty .
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A3 8L 2002r. Silnik 1.6 BFQ 102KM. Mam taki problem że przy dodawaniu gazu obroty rosną stabilnie 1200...1400...1600...1800...2000 i nagle wskakują na 3000 i nawet przy ujmowaniu gazu nie spadają, dopiero przy całkowitym puszczeniu pedału gazu spadną na około 650-700. Niby da się z tym jeździć ale jest to bardzo...
Witam,mam problem z Audi A4 1.8 20v 98r.Na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie,po wciśnięciu pedału gazu ma problem wejść na wyższe obroty.Pracuje dużo lepiej na gazie lecz nie ma równej pracy i brakuje mocy. Wyczytałem kod P1593 Adaptacja wysokości-sygnał po za tolerancją-mały przepływ dolotu,MAF.Nie rozumiem tego opisu kodu.
Masz rację, dziś podpiąłem oscyloskop pod wtrysk, sygnał jest, co więcej ecu go widzi, dopiero po rozgrzaniu, wcześniej jest 0,0 w actual. Sterownik próbuje regulować zaworem - podpięta żarówka 21W o tym świadczy, w postaci zmian jasności, podpięcie zasilania do zaworu nie powoduje niczego, prócz poboru prądu 1,2A i cyknięcia zaworka. Auto do 2 tysięcy...
może pompa oleju po rozgrzaniu się oleju przez co staje się rzadszy nie wyrabia. Czy stan oleju jest na max? przy jakich obrotach najczęściej pojawia się sygnał ? czy silnik nie traci chwilowo mocy? Czujnik z niższym zakresem ciśnień to kiepski pomysł - kontrolka może i zgaśnie, ale czy smarowanie będzie takie jak ma być a w konsekwencji zarżnięcie...
Witam!!! w audi b4 po wrzuceniu 2 biegu i puszczeniu sprzęgła auto powinno sie "toczyć". ten natomiast szarpie przerywa.... sterownik silnika "nie widzi" prędkości pojazdu, zegray działają... Czy brak sygnału prędkości na ecu może powodować taki problem?? Dodano po 1 zapomniałem dodać że dzieje sie to na obrotach wolnych bez dodawania gazu
Witam mam problem w/w audi a3 . Silnik 1.6 . Strasznie słabe pali dość dużo ponad 12 litrów. obroty trzyma 1200/1300 po schamowaniu na biegu trzyma ~900. Pod komputerem Są dwie usterki 523 Czujnik temp. powietrza zasysanego G42,515 Czujnik Halla -G 40 brak sygnału. Mógł by mi ktoś pomóc jak to naprawić czy da się sprawdzić ten czujnik. Samochód podłączony...
Zamieszczam mój problem tutaj ponieważ w pokoju samochody nie przyniósł żadnego odzewu. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Problem mam w Audi 80 1.9 tdi 1994rok, przepływomierz PIERBURG. Witam, mam kłopot z prawidłowym odczytem chwilowym spalania i czasowym. Błąd polega na tym, że na sygnale z ECU powinno być na wolnych obrotach od 0.25-0.3V...
panowie to ze silnik faluje może być przyczyna : zanieczyszczonego silniczka wolnch obrotów , cosik ze sygnałem od sądy lambda bo toona steruje tym fifungiem od wolnych obrotów , sprawdz dobrze ustawienie zapłonu to teżmoże wpływać na obroty ale one wtedy stopniowo lecz kasekwętnie rosną (mimo ze pali na dotyk musi być odpowiednio ustawiony zapłon by...
volvo sygnał obrotów sygnał obrotów renault astra sygnał obrotów
podaruj punkty encoder brother prąd wirnik alternator
grupa taryfowa naprawa mieszkow
Lokalizacja modułu sterowania światłami w Renault Koleos Bęben pralki Hoover HWP4 37AMBC/1-S: klejony czy skręcany?