Nie widzę za bardzo związku. Jest rzeczywiście przekaźnik w skrzynce bezpieczników, ale nie pamiętam który. Zamieściłem na forum spis bezpieczników i przekaźników to sobie poszukaj jak nie masz takiego spisu w aucie. Sprawdź czy klika po włączeniu rozrusznika kluczykiem. Była seria wadliwych przekaźników, ale dotyczyła wcześniejszych roczników. Na wszelki...
Zaproponowałem układ stykowy bo to najprostszy sposób, wziąłem również pod uwagę znajomość autora postu w tych sprawach. Ostatnio gdzieś się spotkałem, że kontrolka ładowania gasła podczas samego kręcenia ale to było związane z odłączeniem obwodu wzbudzenia podczas kręcenia jak i wszystkiego co się na pokładzie znajdowało. Proponowałbym włączyć miernik...
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Moduł bezpieczników , bezpiecznik F3 , 25A , opisany jako start - stop , sygnał na rozrusznik /cewkę/ pin nr.3.
sygnał na rozrusznik w bumach wychodzi z EWS czyli w przypadku e90 z CAS czyli albo masz zablokowany CAS albo jeszcze powiedz czy auto jest po wypadku??
L - to lampka kontrolna , T - wejscie pod czujnik temperatury , 50 -to sygnał załączenia rozrusznika a 85 to cewka przekaznika.
Z tego co pamiętam to gdzieś na przełomie 96/97 wchodził EWS II, i tam sygnał na rozrusznik idzie przez EWS. No i luty w tych sterownikach padały, i zależnie od temperatury i rozszerzalności cieplnej działało lub nie.
30 - + stały 15 - + po zapłonie 31 - masa 50 - sygnał + z rozrusznika G - wyjście na świece NTC - czujnik temp silnika La - końtrolka
Witam serdecznie, potrzebuję wpiąć się do kabla który podaję sygnał na rozrusznik ( audi q5 2014rok 2.0 TDI) ,
Klemy na aku, masa silnika.
Witam wszystkich potrzebuję informacji gdzie idzie kabel od sygnału z rozrusznika bo muszę podlaczyc kabel od grzania swiec pacjent audi 80 b3 1.9D
Nie ma w stacyjce fizycznej 50-tki. Zezwolenie startu idzie po CAN-ie do modułu silnika, a stąd idzie kabelkiem sygnał do przekaźnika rozrusznika w skrzynce bezpieczników (wysterowanie masą).
Właśnie wczoraj dostałem się pod kierownice od środka by sprawdzić kable ale wszystko wydaje się ok Powiedz w jakich blokach sprawdzić ten czujnik sprzęgła? 👍 Dodano po 4 blok 006 w silniku ... naciskajac pedal bedzie sie zmieniac wartość Czy to tu by było? 😏
Wielokrotnie na forum opisywane oznaczenia tego przekażnika .Oznaczenia te same co w VW i innych samochodach.L - lampka ,T -czujnik temperatury,50-sygnał z rozrusznika 85- masa ,86 -zasilanie po stacyjce , resztę wiesz.
Witam problem leży zapewne w uszkodzonym obwodzie sygnału do elekrowłącznika powodem może być uszkodzona stacyjka podczas wstrząsu styk ruchomy dotyka styku rozrusznika sygnał idzie na przekaznik potem na cewke elektrowłacznika i po kilku minutach rozrusznik zamienia sie w węgiel .Rozrusznik wymieniany był w całości czy tylko silnik? elektrowłącznik...
Już rozwiązane, przekaźnik rozrusznika.
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Do ceny Vape doliczyć koszt wymiany żarówek, sygnału dźwiękowego i akumulatora.
Czerwony kabelek to nic innego jak sygnał ze stacyjki do rozrusznika. Musi być do niego podłączony w okolicach grubszego kabla przykręconego do automatu rozrusznika. Z góry prawdopodobnie nic nie zobaczysz.Potrzebny będzie do tego kanał.
Witaj. Pod tapicerką drzwi jest wiązka do centrala tam będziesz miał czarno-czerwony, i czarny cienki kabelek to są sterowania.Ale nie pamiętam jakim sygnałem sterowany. Rozrusznik musisz puścić po przekaźniku. A immo usunąć ze sterownika. Sa tu szp ece od tego wiec skontaktuj sie z nimi na PW a napewno pomogą.
No to musisz VCDSem sprawdzić czy widać sygnał rozrusznika że stacyjki i w modułach zerkać gdzie ginie, tak samo trzeba odszukać przekaźnik rozrusznika bo może to on. Musisz szukać.
Masę na silnik i tak trzeba poprawić. Dwa sprawdź napięcie na sygnał rozrusznika 50 na wyjściu z kostki stacyjki i na wejściu do rozrusznika. Jeśli będzie niższe niż napięcie akumulatora załóż przekaźnik odciążający.
Zostały usunięte dane o wypadku. Nie ma żadnych błędów. Nadal nie kręci, nie ma sygnału na rozrusznik. Na krótko kręci, ale też nie odpala.
Oznaczenia: 15 - (+12V) ze stacyjki. 31 - masa 50 - sygnał do rozrusznika (tego, który uruchamia elektromagnes) T - do czujnika temperatury L - do lampki w liczniku. G1 - G5 - świece żarowe. Posprawdzaj czy wszystko wkoło działa (czyli czy dochodzą napięcia i czy świeci kontrolka świec żarowych w zegarach). Jak wszytko działa to przekaźnik walnięty.
Więc pora wrócić do VCDSa i przyjrzeć się co tak na prawdę widzi (np. czy widzi żądanie włączenia rozrusznika ze stacyjki)... równie dobrze można użyć kontrolki z żarówką 12V i sprawdzić czy stacyjka wysyła sygnał do rozruchu, oraz czy ten sygnał przychodzi na włącznik rozrusznika. Najprawdopodobniej uszkodzony włącznik rozrusznika lub sam rozrusznik...
Będę zmieniał sterownik silnika razem z wiązką i na schemacie zobaczyłem, że jest trochę inny przekaźnik pompy paliwa czy ktoś się orientuje co on ma w sobie jeszcze wbudowane i co robi? Oprócz standardowych PINów dochodzi jeszcze do niego masa, sygnał rozrusznika i przewód od licznika, czy to jest coś wiązane z immo? https://obrazki.elektroda.pl/5508037200_...
sprawdz wszystkie bezpieczniki,w bmw problem imobilisera jest taki ze nawet rozrusznik nie startuje ,,oczywiscie jesli starter jest ok
To benzyna? W dieslu ECU podaje plus na przekaźnik rozrusznika.
Pamięta Pan który kabel wychodzący ze stacyjki odpowiada za rozrusznik? Dodam tylko, że po przekręceniu kluczyka w pozycję rozrusznika słychać przekaźnik zamontowany po prawej stronie przy nogach pasażera i widać, że rozłącza on radio i zegarek w tym momencie czyli tak jak normalnie kiedy rozrusznik działał. Dodano po 42 Rozrusznik był sprawdzany na...
Dzięki za pomoc , przekaźnik i bezpiecznik są dobre , okazało się że poprzedni właściciel zrobił sobie zabezpieczenie przed kradzieżą wyłącznik sygnału na rozrusznik który jest schowany w schowku o czym mnie nie poinformował 😔 . Auto odpala . Pozdrawiam wszystkich
Tak jak kolega wyżej napisał. Ze stacyjki idzie sygnał/prąd prosto na rozrusznik. Rozrusznik nie jest nawet zabezpieczony, bezpiecznikiem. Można "stuknąć" czymś w rozrusznik, kilka razy, żeby zobaczyć czy Bendiks się nie zaciął. Jeśli nadal nie będzie kręcił, to rozrusznik trzeba będzie wyciągnąć i podać mu "na krótko" zasilanie, aby sprawdzić czy działa....
na rysunku widać przekaźnik i numerki oznaczają: 1-masa (31) 2-czujnik temperatury (T) 3-zasilanie po stacyjce ( +15) 4-sygnał z rozrusznika (50) 5-kontrolka(L) no i oczywiście zasilanie do świec przez bezpiecznik(50 do 80 A) i same świece. Jeżeli tak podłączysz to na pewno nic się nie stanie. PS.Te oznaczenia w nawiasach często występują na przekaźnikach
Szukaj oryginalnego układu sterującego grzaniem świec. Nowy kosztuje około 120 zł. Z tego co pamiętam, to ma on 7 wyprowadzeń i stworzenie instalacji do niego nie jest rzeczą trudną. Napewno ktoś podrzuci Ci to opis wyprowadzeń z tej kostki (co, gdzie). Do kostki podpięte są: 1. zasilanie (grube przewody) 2. wyjście na świece (grube przewody) 3. masa...
Czujnik wałka rozrządu będzie miał 3 przewody: masa, zasilanie, sygnał. Rozrusznik duży plus i mniejszy plus wzbudzenie rozrusznika. Do sprawdzenia ustawienie rozrządu lub sam czujnik. Istnieje możliwość zamontowania silnika z innym oznaczeniem niż jest w sterowniku, co będzie wywoływało błąd wałka.
Rozrusznik!
Po pierwsze musisz sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi sygnał sterujący czy też nie, jeśli dochodzi to rozrusznik do roboty, jeśli nie to stacyjka do wymiany. Po drugie jeśli przekręcasz kluczyk w stacyjce to znaczy że wytarcie kluczyka niema nic do rzeczy. Po trzecie samej kostki stacyjki nie dostaniesz do tego modelu jedynie z całą stacyjką, a wkładkę...
Każdą krańcówkę możesz odłączyć i indywidualnie sprawdzić .Sadzę że te cztery zabezpieczenia są połączone szeregowo(jeżeli jestem w błędzie to proszę o poprawę),jeżeli nie ma modułu sterującego powiedzmy.Najprościej zrobić zabezpieczenie przed rozruchem w prosty i tani sposób.Tak więc jeżeli dochodzi napięcie do krańcówki to musi z niej wychodzić .
Witam. Mam problem z autem Focus MK1 1.6 dzisiaj zgasł mi silnik podczas jazdy, jechałem na gazie, zmieniłem na benzynę i próbowałem odpalić, rozrusznik kręci, ale słychać było taki sygnał akustyczny podczas kręcenia. Po pewnym czasie auto odpaliło, ale kilka razy naciskałem pedał gazu, zanim do tego doszło, silnik zaskoczył, ale jak wrzuciłem jedynkę...
Zadaj jakieś pytanie bo chyba nie chcesz się nas pytać co dalej robić jeśli jest zasilanie i sygnał na rozruszniku? I dlaczego jeszcze nie wyciągnąłeś rozrusznika?
Dziękuję za zainteresowanie tematem :D. Uszkodzona stacyjka i zielono mi we wtyczce ECU silnika. ECU udało się uratować. Przekaźnik rozrusznika sterowany z sterownika silnika.
przekaźnik rozrusznika (ten w desce bezpieczników) może szwankować lub przewód pomiędzy tym przekaźnikiem a VIC-em ma przerwę. Przekaźnik rozrusznika - jak każdy przekaźnik- ma w sobie przełącznik.Kiedy jest uruchomiony przełącza się tak, aby połączyć zacisk 30 z zaciskiem 87, ale i wówczas rozłącza stałe połączenie z 30 do 87a. Zacisk 87 połączony...
P1500-sygnał rozruchu. Może się taki rejestrować jeżeli ECU widzi sygnał rozrusznika,a nie widzi impusów aparatu. Nadajnik impusów jest w aparacie.
Sygnał ze stacyjki idzie do skrzynki bezpiecznikowej pod maską PSF1 a z niej na rozrusznik. Czasami w PSF1 jest przekaźnik i bezpiecznik który podaje sygnał na rozrusznik a czasami sygnał ze stacyjki przechodzi tylko przez PSF1 do rozrusznika. Po odpaleniu na popych dalej jest ten komunikat czy znika?
Zależy od temperatury silnika czas grzania. Sygnał rozrusznik ma odciąć prąd aby ułatwić rozrzuch. Swiece mogą grzać jeszcze po odpaleniu
Chcąc unieruchomić silnik możesz zabudować przycisk sygnału lub rozrusznika i po robocie.jeden styk od cewki do styku przycisku a drugo styk tego przycisku kablem do masy ciągniczka jak naciśnies przycisk to silnik gaśnie.
Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłuca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie)
odłącz sygnał rozrusznika i powinno być oki.
w tym modelu z tą stacyjną wkładka raczej niema nic wspolnego bo kontrolki zaoalaja sie normalnie ale kiedy nie pusci rygiel kierownicy to Ecu silnika nie zezwoli na odpalenie , bo sygnał dla przekaznika rozrusznika idzie z ECU
Do 6 pina czerwono żółty kabelek podpinasz diodę. do słupka wn mocujesz kabel wn na końcu którego mocujesz zmasowaną świecę. do pinu wejściowego cewki od strony wzmacniacza zakładasz kolejną diodę ( na nim występuje sygnał masy) Kręcisz rozrusznikiem . obie diody mrugają a iskry niema uszkodzona cewka. Mruga tylko ta pa pinie 6 uszkodzony wzmacniacz.
Dokładnie- sygnał rozrusznika i po dogrzewaniu
Komputer nic nie pomogl. Wymiana skrzynki bezp. i przekaznikow owszem. Koniec tematu.
Padł sterownik, brak sterowania na jeden wtryskiwacz. Załatwiłem inny używany o tych samych oznaczeniach z tego samego roku. Niestety na tym sterowniku silnik nie reaguje, nie ma sygnału na rozrusznik-przypuszczam że blokuje go immo (chyba że sterownik jest uszkodzony). Proszę o pomoc co w tym temacie mogę zrobić ?
Jak sprawdzić czy do przekaźnika przychodzi sygnał rozrusznika 50.?????
Skoro wykrywa wyjęty przekaźnik to zapewne masz racje. Pozostaje brak sygnału na cewkę przekaźnika.
Jak ominąć te wszystkie czujniki i dać bezpośrednio sygnał że stacyjki na rozrusznik?
Po wlaczeniu zaplonu BSI dogaduje się z ECM i jeżeli jest zgoda na start to BSI po VANIE daje sygnał do BSM i on uruchamia wewnetrzny przekażni rozrusznika (Po przekreceniu stacyjką na pozycje 50 rozrusznik ) Sygnał z BSM na rozrusznik to szara wtyczka 5 pinowa 2 pin .
Żaden sygnał sterujący rozrusznikiem nie przechodzi bezpośrednio przez czujniki skrzyni biegów. Nie tak do końca, Arturze. Zawsze przechodzi sygnał od stacyjki do przekaźnika rozrusznika przez przełącznik wybieraka automatycznej skrzyni biegów, po to by nie odpalić na biegu. Załączenie jest zawsze tylko na P i N.
Stacyjka daje sygnał do kręcenia?
Problem z pewnością nie leży w ginącym sygnale do rozrusznika, gdyby tak było odpaliłbyś auto mostkując przekaźnik. Konieczna diagnostyka. Czy ECU się budzi, czy jest prawidłowa synchronizacja między ECU a CEM.
Drugi kluczyk sprawdzałeś? Pewnie nie ma... Na dobrym komputerze diagnostycznym można sprawdzić, gdzie się traci sygnał uruchamiania rozrusznika. Najpierw stacyjka, potem chyba moduł silnika i moduł SAM. Chyba tak to szło w tym aucie. Jak masz ASB, to dochodzi dodatkowy moduł. Ale tego już nie napisałeś, czy w aucie jest automatyczna skrzynia.
Druga moja diagnoza: Rozrusznik a więc wyjąłem, podłączyłem " na krótko" pod aku i działa bez zarzutów. Najprawdopodobniej Bendiks się zawiesza, albo może rozrusznik nie dostaje sygnału, lub rozrusznik nie ma już siły zakręcić silnikiem. Zobacz czy na wtyczce pojawia się prąd przy próbie odpalenia, następnie spróbuj podczas próby odpalenia postukać...
W - sygnał obrotomierza B+ - kabel prądowy, stały, do rozrusznika D+ - kontrolka, do żarówki, zamyka obwód do kabla prądowego po zapłonie.
podejrzewam że sygnał stacyjki jest źle podłączony i najpierw startuje rozrusznik a potem stacyjka, musisz znaleźć sygnał stacyjki wyprzedzający rozrusznik
Sprawdź czy z stacyjki wychodzi sygnał na rozrusznik, może kostka stacyjki uszkodzona.
Na stole rozrusznik kreci. Tak jakby pozycja 3 kluczyka na podać sygnał do rozrusznika poprzez przekaźnik i to się nie dzieje. Zegary się palą, słychać pompę, kluczyk do końca i cisza.
Bardzo dobrze że podałeś VIN - to ja nie sprawdziłem konfiguracji auta. Układ jest dosyć głupi, bo sygnał immo jest posyłany tym samym kablem który uruchamia rozrusznik. „50” to właśnie cienki kabel idący do rozrusznika. Dlatego trzeba najpierw załączyć zapłon, wtedy po tym drucie przelatuje sygnał immobilizera, odblokowuje sterownik FR...
Pod osłoną kolumny kierownicy z kostki stacyjki wychodzi 7 przewodów, w jednym złączu jest ich 4 a w drugim 3, w złączu z trzema przewodami są kolory, czerwony-stałe zasilanie, brązowy-sygnał rozrusznika i pomarańczowy-prąd po włączeniu stacyjki, pod ten pomarańczowy się podłącz.
Dzięki panowie za odpowiedzi i skorzystam z podpowiedzi Eduardo4, a z sygnałem rozrusznika już próbowałem i mi nie wyszło. Na tym kończę temat i podzrawiam.
Nowsze wersje silnika nie miały wtryskiwacza rozruchowego - jego funkcje przejmowały wtryski robocze. Tak czy inaczej sygnał rozrusznika do sterownika wymagany.
Aha. Więc na przykład jakaś blokada sygnału rozrusznika zrealizowana na przekaźniku rozwiernym też nie jest możliwa? Ale skoro wiesz lepiej, to działaj sam.
podłącz sygnał na rozrusznik bezpośrednio do rozrusznika z pominięciem reszty
Witam samochód odebrany i odpala prawdopodobnie padły jakieś rezystory czy coś takiego które odpowiadają za sygnał do rozrusznika ponoć to częsta przypadłość trujek
Jak się przekręcało kluczyk to było takie pyk pyk i tyle jakby rozrusznik sygnału nie dostawał. Kręciłem rozrusznika przez zwarcie jak tam się nazywa śrubokrętem odpalałem ale nie ma iskry.
elektryk podsuną mi pomysł że może to być wina czujnika temperatury, ale nie tego od zegarów, ale drugiego, przeznaczonego do przekaźnika świec żarowych. Że może on podawać odczyt że silnik jest ciepły, więc świece żarowe wyłączają się zaraz po rozruchu, Może to zjawisko pozostało. Sprawdź kontrolką jak długo grzeją świece po odpaleniu zimnego. Na...
Napisz, czy jest sygnał z czujnika obrotów i ile pokazuje podczas kręcenia rozrusznikiem.
witam. jak podłączyć stacyjkę na stole? chcę wsadzić to do innego auta razem z silnikiem, a auto bez niej nie dopala bo sygnału rozrusznik nie dostaje. ma ktoś jakiś pomysł żeby nie montować całej elektroniki z w 210? emu w kompie mam i chciałem do stacyjki .
Przerwa na przekaźniku rozrusznika, dlatego nie pali.
W B&S to bateria załącza prąd na rozrusznik. Po podaniu sygnału do baterii na jej wyjściu pojawia się napięcie. Jak podepniesz inny akumulator pod + i - rozrusznik od razu zacznie kręcić. Pod AGM-a trzeba przerobić instalację i dodać przekaźnik do załączania rozrusznika.
A ecu w ogóle ma zasilanie? Może jak kręcisz to stacyjka odłącza zasilanie na ECU. Daj rozrusznik bez stacyjki podaj własne +12V na cewkę rozrusznika.
Mam schemat od takiej Frontery sam taką się taką poruszam, w tym samochodzie nie ma bezpiecznika świec żarowych a przekażnik jest taki sam jak w ostatnich omegach A Grzanie świec powinno się zerować sygnałem rozrusznika i reagować na temperaturę ,podgrzewanie paliwa jest układem niezależnym Krzysztof
Jak to sprawdzić? Wziąć kontrolkę, rozebrać osłonę pod kierownicą i popatrzeć co ta stacyjka mówi. Do stacyjki dochodzi +stały(musi być), wychodzić musi +radiowy(od przekręcenia kluczyka aż do wyjęcia), +po stacyjce gasnący podczas rozruchu, +po stacyjce nie gasnący podczas rozruchu i sygnał do rozrusznika. Jak po przekręceniu na START nie pojawia się...
Witam czy to auto paliło Tobie wcześniej ? Jak widać brakuje Tobie dwóch przekazników w kopelstacji nad centralnym zespołem elektrycznym-zdjęcie 3 ,mniejszy to przekaznik pompy paliwa taki jak niżej popielaty-jeden z błędów. Sygnał rozrusznika biegnie od kolumny kierowniczej (przewód czerwono-czarny +12v przy pozycji rozruchu) do centr.elektr. z tąd...
Te 600 barów to nawet za dużo, 300 przy rozruchu to jest ok. Jak ciśnienie jest poprawne i nie ma spadków napięcia podczas rozruchu to może trzeba by sie przyjrzeć sygnałom wał/wałek i czy otwiera wtryski?
Sprawdzić zasilanie na czujnika Halla, module zapłonowym i cewce. Sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał podczas kręcenia rozrusznikiem, czy dociera sygnał do modułu zapłonowego i czy z niego wychodzi na cewkę.
Witam. Mógłby ktoś rozszyfrować podłączenie następujących konektorów :T , K , 50, 86 . T-czujnik temperatury K-kontrolka świec 50-sygnał rozrusznika 86- wyj. sterowania przekaźnika świec Lub tu podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Witam, mam problem z Land Rover Defender z 98r. Od czasu do czasu przepala bezpiecznik od rozruchu (40A) a ostatnio rozrusznik kręcił bez kluczyka w stacyjce, pomogło dopiero odłączenie przewodu, który daje sygnał na rozrusznik, a na tym przewodzie jest cały czas +12v. Zakładam, że to nie rozrusznik. Sprawdziłem także stacyjkę miernikiem i wygląda ok,...
Więc koledzy sprawa wygląda tak, na 100% coś się dzieje z BSI. Auto gdy nie chce kręcić rozrusznikiem generuje błąd tak jak by nie było przekaźnika rozrusznika. Masa na przekaźniku wtedy jest, brak jest +12V które wychodzi z BSI, stacyjka podaje +12V do BSI i wszystkie zezwolenia są ok jak i poziom oleju, jeżeli ręcznie zamknę przekaźnik rozrusznika...
Witam Mam podłączony przekaźnik zatrzaskowy bistabilny do instalacji motocykla. Przekaźnik miał za zadanie załączać i rozłączać obwód zapłonu. Wszystko działa ok dopuki nie dostanie drugiego sygnału z rozrusznika (gdzieś w instalacji musi być punkt wspólny zapłonu i rozrusznika) w momencie załączenia rozrusznika rozłącza mi przekaźnik i odcina tym samym...
Jak palę z rana to wyrzuca mi rozrusznik (palę i zgrzyt), na ciepłym to się nie zdarza, w poniedziałek sprawdzę jeszcze to na krótko, ale trochę zgłupiałem oco chodzi, podejrzewam coś z elektryką jak słabnie napięcie to tak jakby ginął sygnał na elektrowyłącznik rozrusznika.
Sprawdź czy do przekaźnika dochodzi sygnał z rozrusznika 50- na tym styku powinno się pojawiać napięcie kiedy kręci rozrusznik, sprawdź też masę tego przekaźnika.
Dzień dobry, auto jak w temacie, skrzynia manual, montuję jednoobwodową blokadę zapłonu i powoli się poddaję. Czujnik sprzęgła odpada bo przy wciśniętym pedale hamulca i przytrzymaniu przycisku START auto odpala, odłączenie zasilania przycisku START też nie robi bo brak sygnału ACC na blokadę. Niebiesko/biały - sygnał rozrusznika też nie robi, auto...
Sprawdź czy ze skrzynki UPC wychodzi sygnał na rozrusznik, oraz sam rozrusznik czy kręci. W UPC jest wtyczka 4 pin, dochodzą do niej 3 grubsze kable, rozrusznik to ten wewnętrzny (2 lub 3).
Kolego sprawdz czy sygnał do rozrusznika dochodzi .
Elektro - wyłącznik wymieniłem na nowy i nic nie zmieniło się Masę sprawdzałem podłączając dodatkowo przewód rozruchowy Dodam że taki objaw występuje przy dwóch rozrusznikach nie wykluczam wady obydwu. Sygnał + od stacyjki idzie bezpośrednio do rozrusznika czy przez przekaźnik ??
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Przy zrobieniu zworki w gnieździe przekaźnika, auto nie odpala, ale rozrusznik buja, tak samo jak pod autem zrobiłem mostek na rozruszniku, przy wzięciu na zapych tak samo nie odpala auto bo oczywiście stacyjka nie sygnału na rozrusznik, więc albo stacyjka świruje, albo dalej kolejne podzespoły od stacyjki do rozrusznika....
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Przekaznik nr 5 nr na nim 373. Zwiększenie obrotów nic nie daje. Na starym alternatorze wszystko było ok zaczęło się po rozrządzie i wymianie alternatora. Jakie napiecia powinny być na kostce od alternatora? Z tego przekaźnika jeden przewod idzie na sygnał do rozrusznika a drugi do alternatora. Teraz wyjelem przekaznik i jeżdżę bez wszystko wydaje mi...
Rozbierz kolumnę kierownicy i sprawdź czy ze stacyjki wychodzi sygnał na rozrusznik. Prawdopodobnie padnięta stacyjka
Nie, świece zostają te same, spirale też. Natomiast jeśli nie zależy Tobie na oryginale, wsadzasz nowsze rozwiązanie, automat świec żarowych, świece i dorabiasz wiązkę. Wtedy nie potrzebujesz żadnych spiral. Świece podłączasz do automatu, zasilanie na automat, zasilanie po stacyjce, sygnał rozrusznika, masa oczywiście.
peugeot sygnał rozrusznik espace sygnał rozrusznik rozrusznik trafic rozrusznik
irf520 schemat tylna klapa mondeo podłączenie trójfazowe kuchenki
protokół cctalk protokół cctalk
Prawidłowy odczyt MAP w VW Passat B5 FL 1.9 TDI Sharan 1.9 TDI 110KM – nierówna praca po nocy, zapowietrzanie, świece żarowe, N109