Jesli jest to Octavia 1 to sygnał prędkości znajdziesz w kostce ISO z radyjka (Gala).Z wstecznym to najlepiej pod lampe z tyłu.
z pilotów nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Wszystko jest fabryczne, natomiast dioda w drzwiach nie miga. Co do centralki, nic mi nie wiadomo, a piloty jeszcze nie sprawdzałem na testerze sygnału.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
I kolejny problem z tym radiem nie łapie sygnału GPS. 5v wychodzi z radia ?
poprostu jest w zamku i trzeba tapicerkę oraz blachę ściągnąć często też mają winę styki na słupku i trzeba zdjąć gumę aby sprawdzić instalacje i wtyczki
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
A zamek był naprawiany ? Sprawdź przelotkę drzwi. A no i wymiana wiosełka niema wpływu na sygnały dźwiękowe etc.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
A moze to .....
Przedzwoń przewód sygnałowy między IAT a ECM. Dodano po 2 Albo jeszcze łatwiej.........zrób zworę na IAT i sprawdź VCDS-em DTC , powinien się zmienić na "sygnał za niski"
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
Błędy ze sterowników są?
Ja tą rozpiske znam na pamięć, nic niech nie kombinuje, tylko powiedz mu że konsultowałeś to z autoryzowanym serwisem staga i ma podłączyć czerwonoczarny kabel do plusa po stacyjce (o ile mnie pamięć nie myli to jest to czarno niebieski, lub czarno fioletowy kabel) i odhaczyć ptaszka przy okienku sygnał stacyjki podłączony
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
Ginie zasilanie na sygnał po kręceniu stacyjki.Coś jeszcze znika?
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
Przełącznik steruje przekażnikiem,sprawdż czy z wył dochodzi sygnał sterujący.
kontrolka ładowania tam szukaj albo odwróć sygnał
Bypasy zrób. Tak jak Ci mówiłem.
Awaryjne włącza BCM, przycisk to podanie masy dla sterownika. Na pinie 5 w złączu włącznika ma być masa. Z włącznika sygnał idzie na 30 pin złącza C sterownika BCM.
1330 sterownik centralny funkcji komfort magistrala CAN brak sygnału
Układ kierowniczy też został "pacnięty" należy usunąć występujący błąd sterownik otrzymuje złe sygnały.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Skuteczniejsza od LED będzie żarówka 0.6-0.8 W. Druga sprawa , czujnik wału/ wałka nie musi mieć przerwanego obwodu ,wystarczy że powstanie przesunięcie sygnału poza tolerancję zapisana w mapie wtrysku. Do autora: znajdź w okolicy dzielnego człowieka z dwukanałowym oscyloskopem. To pozwoli sprawdzić dwa parametry - synchronizację sygnałów z czujników...
Mmm sorry tak mi się wcisnęło.....a do czego Ci potrzebny schemat silnika?które zasilanie ginie?jest brak sygnału czy 12V?co z przepływomierzem?również ginie sygnał?
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
Tak, pin 1 masa, pin 2 wyjście "sygnału" , pin 3 zasilanie 5v.
możecie napisać gdzie znajduje się czujnik skrętu i ew metody zdiagnozowania - sygnały? ( skody nie widziałem na oczy - koledze zdycha )
Spróbuj się doklikać do parametrów bieżących w diagnostyce i zobaczyć na pozycje, a potem poklikaj guzik od przełączania nawiewów i popatrz jak ona się zmienia. Tyle że jak masz taki błąd to i tak musisz się do tego dobrać żeby albo wymienić, albo pomierzyć na złączy zasilanie, sygnał, komendę.
Czyli zbiorniczka i czujnika nie ruszałeś?
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Witam, udało się ustalić przyczynę usterki, czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli?
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Usuń brzeczyk w tablicy przyrządów :)
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
A masz możę kolory przewodów na tym czujnikui któryjest sygnałowy Podziękowania i pozdrowienia
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Daj zdjęcie gniazd radia i naklejki z ich opisem. Komfort tam nie ma nic do radia. Pozgłaszanie powinno działać z sygnału Galla.
Przy antenie pasywnej separatror jest zbyteczny(pasywka pracuje bez zasilania)Dobra antena pasywna(nie jakis pierdol z marketu)zalatwi sprawe.Mozna pokusic sie o dolozenie wzmacniacza do istniejacej anteny,napewno cos poprawi sygnal
W samochodzie Skoda Scala 1.0 TSI 2020 r. chcę zamontować tanie, chińskie "Webasto" tzw. mokre, ale żeby to miało sens trzeba uruchomić Climatronic na niski bieg i wysterować klapy na grzanie. Oczywiście mam na myśli, aby to było możliwe, gdy auto jest zamknięte, nie ma włączonego zapłonu. Kiedyś, z tego co wiem, to było dosyć łatwe: trzeba było podać...
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy. Są tam mikrostyki, podające sygnał zamykania/otwierania.
W silniku z kombika masz tylko plus minus oraz sygnał do pracy silnika.
Signal Outside Specyfications oznacza że sygnał poza zakresem
Witam. W moim pojeździe planuję zamontować radio Skoda Symphony 1U0035156E. Wiem, że ze złącza antenowego ma wychodzić napięcie na zasilanie wzmacniacza w antenie. Posprawdzałem radio na stole, bezpiecznik SMD przy gnieździe antenowym cały, tranzystory sprawne. Zauważyłem, że po włączeniu zasilania radia to napięcie się pojawia na kilkaset ms po czym...
Zależy co masz na myśli możliwość diagnostyki jeżeli komputer to nie...jeżeli coś co można samemu sprawdzić w garażowych warunkach to tak Z tego co tu czytam to piszą że przy tym module to i szyby od środka by nie działały i z oświetleniem i z lusterkami by był problem. Ale Oki postaram się to sprawdzić Dodano po 5 Ponad to okazało się że po otworzeniu...
Witam Montuję radio Skoda Symphony w Octawi 2003, ale niestety wersja polska nie posiada szyny CAN we wtyczce radia. Radio to potrzebuję tej szyny do wykrywania stanu stacyjki i podświetlenia. Czy ktoś wie na jakie piny w radiu trzeba podać sygnały CAN? Dzięki.
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to pomogło, ale jeśli miało by coś pomóc to tylko szarpanie za wiązkę tempomatu mogło przywrócić sygnał z manetki.
Dioda mruga na wszystkich trzech przyciskach. Działa otwieranie i zamykanie drzwi , nie działa tylko klapa. Jak sprawdzić w komforcie czy vag widzi sygnał z pilota?
jak nie liczy kilometrów to sygnału nie dostaje
Niedawno kupiłem skode felicję , niedzała sygnał dziwiękowy ( klakson ) i niewiem gdzie się znajduje DZIĘKI
Dwa piny masz niewykorzystane. Jak je przerobisz, to masz wyprowadzone podświetlenie na osobnych. Od bólu można dać baterię ośmiu przekaźników. Pewnie jakieś małe wystarczą. Wszak to tylko sygnał sterujący.
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
Czyli nie ma wyjścia trzeba zamontować katalizator bo sądy wysyłają złe sygnały i zaświecają kontrolkę silnika ??
pisze tak: hi input (high level input) accepts 1v-10v input from the headunits speaker output. the amplifier will automatically wake-up when the input is greater than 1v co oznacza: Hi input(w tym przypadku wejście na sygnał) pracuje (przy sygnale o amplitudzie w zakresie) od 1 do 10 Volt, przy sygnale z wyjścia słuchawkowego (myślę ze chodzi tutaj...
Na stronce http://felicia.autokacik.pl/klub.php masz dział Zrób to sam i dokładny opis podłączenia i działania obrotomierza w Feli MPI Sygnał jest, o ile pamiętam, bezpośrednio ze sterownika silnika. Pozdro
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
Da się,umasować kabel na którym idzie sygnał pomiaru paliwa
po przejrzeniu całego schematu elektrycznego nie znalazłem nigdzie tego obwodu (T10e/8) i nie wiem skąd się tam bierze i jaki sygnał (tzn czym to jest sterowane)
Sprawdź czujnik oscyloskopem i w razie potrzeby wymień, jeżeli czujnik generuje prawidłowy sygnał to przetrzep wiązkę.
Możesz spróbować zewrzeć kostkę od czujnika poziomu cieczy chłodzącej i sprawdzić czy nadal piszczy. Trzykrotny pisk z licznika może być sygnałem o niskim poziomie cieczy.
Witam. Najprościej to użyć konwertera poziomu sygnału hi- low. Ostatnio zakładałem taki do focusa mk2 i całkiem dobrze sobie poradził.
Hej, Jak najlepiej sprawdzić czujnik? Rozumiem że on jest w zbiorniku?
Aaa, ten. Środkowy to sterowanie, skrajne plus i masa. Masę poznasz po tym, że gra do aluminiowej podstawy.
A czy coś doinstalowałeś w miedzy czasie - kamerkę cofania, rejestrator drogi, ładowarkę do telefonu? Cośco korzysta z przetwornicy 12/5 albo zsila sięz 12 ale ma przetwornicę w sobie? U mnie podobne objawy ustąpiły po wyrzuceniu drugiego rejestratora drogi z tylnej szyby.... :cry: Pozdr. J.
1- wymienić przełącznik,2-sprawdż przewody przy sygnale,ew.sygnał się kończy.
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
Proszę o pomoc.Nie mam w samochodzie świateł mijania,drogowych i sygnału dzwiękowego.Bezpieczniki sprawdzone,żarówki dobre- pomocy!
Witam wszystkich Posiadam Skodę Oktavie II ,1.9 TDI, 110km , 1Z5 2005 rok autko na medal a tu bam wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk a tu żadna kontrolka się nie zapaliła oraz brak 4 sygnałów dźwiękowych auto odpala ale po chwili gaśnie pompe paliwa słychać działa ,światła , wentylacja, radio też wcześniej nie było żadnych problemów cała przygoda...
Włącznik w zamku drzwi.
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Niestety nadal to samo. Ma ktoś pomysł jak sprawdzić działanie konwertera sygnału? Czy jest sprawny?
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Pozostaje sprawdzić czujnik temperatury płynu , położenia wału i przepustnice-złącza i sygnały ew. rezystancje
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
Wszystkie impulsy wyłapiesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy.
Chcę podłączyć sterownik (na pilota) w Skodzie Octavi 1997 r. Proszę o informacje gdzie i jakich kolorów przewodów szukać i jakimi sygnałami sterować zamek
Wiązka lub sam czujnik, bo licznik nie dostaje sygnału z czujnika prędkości.
Nie mierz przewodów miernikiem tylko sprawdź żarówką 21W. Wystarczy słaby styk czyli jakaś dodatkowa rezystancja i wyskoczy błąd o sygnale poza tolerancją.
Czy to auto posiada gaźnik?? Czy mamy rozumieć, że samochód strzela też na benzynie? Czy może strzelił na gazie i przełączył się na benzynę? Jeśli podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę to należy sprawdzić zasilanie sterownika plus po zapłonie jak i plus z akumulatora oczywiście masy i sygnał obrotów.
Lewy zamek trzeba sprawdzić. Pasowałoby podpiąć vcds. A działa Ci sygnał jak zostawisz włączone światła?
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Szukam schematu radia Skoda Symphony Grundig, kaseta 1U0035161D. Potrzebuję wlutować się w głowicę kasety, żeby podać sygnał audio z telefonu i nie bardzo mogę bez schematu. Może ktoś już rozwiązywał ten problem?
dokładnie tak trzeba zrobić jak pisze carrier,moduł cofa szczątkowe sygnały,które wzbudzają alarm.
Witam ponownie. Może któryś z kolegów podpowie ile jest czujników temperatury w silniku BGU i gdzie są usytuowane\ czy jest jeden czy 2 jeden udało mi się ustalić jest po prawej stronie na przewodzie gumowym silnika, zadziwiające jest to ze przewód chłodnicy jest zimny a włącza się wentylator ..., może uszkodzony jest sam termostat? ??????? Pomiar temperatury...
Proszę o informacje gdzie zrobiłem cos nie tak podczas lutowania stąd pojawia się błąd. ? Podłączyłeś przewód z sygnałem prędkości. Przetnij go i zaizoluj. A, i źle podajesz kolory przewodów. Kolor dominujący podaje się jako pierwszy.
Chodzi ci o emulowanie sygnału drugiej sondy?A wiesz jak relizowana jest kontrola stanu kata? co jakis czas ecu przeprowadza test konrolny czyli najpierw wzbogaca mieszanke zeby zuzyc caly tlen z kataliztora, druga sonda rejestruje mieszanke bogata po czym zubaża mieszanke, katalizator gromadzi w tym czasie tlen ( im ma wieksza pojemość tym wiecej go...
...................,......
Witam mam mianowicie problem z immobilizerem w skodzie octavia 2003r 1.6 benzyna. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go samochodzik na desce rozdzielczej mruga, auto odpala i zaraz gaśnie. Należy kilka razy przekręcić kluczyk w pozycje zapłon dopiero za którymś razem załapuje. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd słaby sygnał z transpondera czy coś...
skoda sygnał skoda octavia sygnał skoda sygnał dźwiękowy
sygic android sterownik pompy głębinowej napięcie przewodzenia diody
brandt piekarnik czyszczenie enkodera
Kolory przewodów w kamerze cofania: czerwony, czarny, żółty, zielony, biały Renault Clio 1.9 Diesel – silnik nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu, zawór STOP, stacyjka