Tak podłącz się pod ten właśnie kabel, tylko nie zapomnij o rezystorze. Myślałem że wielopunkt, ale to bez różnicy raczej.
Oto i on http://warsztat.intercars.com.pl/index.p...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... to widział
(at)Daro122 , masz racje! Nie zauwazylem tego. Jest to prawdopodobnie wystarczajace do utraty synchronizacji. Wyglada na to, ze przewody czujnika walu zostaly zamienione miejscami.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Błąd oznacza za duże napięcie, to poważny błąd. Wymień aku, odłącz alternator na test (albo chociaż go sprawdź), to na początek. A co do ciśnienia, to nie może być kilka tysięcy przy odpalaniu, poza tym takie ciśnienie może być jak dasz mu buta mocnego, a piszesz, że nie odpala. Czyli jakie masz ciśnienie paliwa. Ale sprawdź najpierw napięcie aku i...
No to brak odczytu obrotów np.
Określa sygnał o położeniu wału korbowego(w tym przypadku za pośrednictwem wałka rozrządu) potrzebny sterownikowi silnika do ustalenia optymalnego sygnału wtrysku paliwa oraz momentu zapłonu(to tak powierzchownie).Brak sygnału z tego czujnika = brak pracy silnika.pozdr.
Dokładnie, moja rodzinna miejscowość(na Lubelszczyźnie). Mid nie potrzebuje programowania, wystarczy mu poziom paliwa, prędkość i sygnał wtrysku, na podstawie tych danych obliczy średnie,chwilowe,dystans itp.
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
D10 prędkość D2 pierwszy wtrysk.
Koło rozrządu jest jakis czujnik, z ktorego wychodzi tylko jeden przewód zielono-niebieski i nie jest on nigdzie połączony Czujnik temp. cieczy do wskaźnika, dla działania wtrysku bez znaczenia.
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Tak pętla regulacji kąta wtrysku wykorzystuje sygnał z czujnika wału i właśnie sygnał z wtrysku sterującego. Na jego podstawie ustala faktyczny kąt wtrysku i koryguje go w razie potrzeby. Jak brak sygnału kąt ustalany jest na ślepo z mapy. Więc pewnie teraz masz lepiej ustawioną pompę i wartość ustawiana z mapy nie wymaga korekty albo bardzo małej
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Witam Poszukuje sygnału wtrysku paliwa z komputera pokładowego (ECU typ: PA6-GF15 oraz napis TA 4503 firmy DELPHI) silnik Y20DTH Astra G z 2003r ,sygnał obrotomierza znalazłem zdjęcie nr 2 przewód zielony, lecz tego od wtrysku nie mogę. Potrzebny mi jest ten sygnał ponieważ instaluje w swojej astrze komputer pokładowy YACC ( http://e-pmk.eu/pl/diy/...
W jakich okolicznościach silnik przestał palić? Stało się to podczas jazdy, czy np po dłuższym postoju? możliwe przyczyny to: - immo- ale wtedy nie było by też sygnału wtrysku. - czujnik położenia wału korbowego - uszkodzona cewka WN Skoro napięcie pojawia się ale tylko na chwile po przekręceniu kluczyka to tak ma być myśle. Sprawdż czy jest napięcie...
Witam Sprawdz sygnał na wtryskach jeżeli jest to sprawdz ciśnienie paliwa pozdrawiam
Witam. Proszę o pomoc w takiej sprawie. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu nie zaświeca się marchewka obrazująca zapłon. Nie gaśnie też kontrolka fiat code. Zauważyłem też, że nie załącza się na chwile pompa paliwa, którą zawsze słychać po przekręceniu kluczyka. Oczywiście nie odpala ale rozrusznikiem kręci.
No zabawy będziesz miał , jak pisałeś że z wałem sobie poradzisz to wiesz że czujnik na wale jest jeden i na kole fonicznym jest tylko jedno wypełnienie . Czujnik na wałkach w kawie pozwala tylko ustalić sekwencje .Wykonanie nie będzie miało wpływu na czasy wtrysku i zapłonu . Ale taj jak piszesz trzeba chociaż zachować zakres bo jak łańcuch się rozjeżdżą...
A może to czujnik uderzeniowy ?? Odcina pompę tylko
Witaj Może na początek spróbuj z filtrem RC powiedzmy 100ohm rezystor i 1n kondensator.
rozgrzej i zobacz jak zgasnie czego niema, iskry, sygnału na wtryski, czy pompa nie pracuje?
Mam problem z instalacją gazową.W Polsce jak szukałem to przeważnie każdy mówił że do GDI nie ma instalacji.Znalazłem instalacje gdzie producent przewiduje założenie gazu do tego typu silnika.Instalacje sprowadziłem z Anglii,w Polsce nie ma żadnego przedstawiciela.Problem jest taki że nie czyta sygnału wtrysków.Sterownik współpracuje tylko na sterowaniu...
powiem ci tak na gazie odpala bo mam na krótko podłączony elektrozawór z cewki zaplonowej. taki smeich ale jeździ. komputer wypne tez jeździ na gazie. nie wiem teraz czy brakuje zasilania czy sterowania. Jak to sprawdzic? co to junkersowania? Carrot: jest cykanie w momencie zewrzenia masy do srodkowego pinu, pochodzi z aparatu zaplonowego, a wtrysku...
Witam Jak sprawdzić bezpiecznie oscyloskopem sygnał ze sterownika do wtrysku piezo?? System to delphi. Samochód to Sprinter 316 CDI 2011r. Problem jest taki że coś przegryzło wiązkę i wtrysk na pracującym silniku został odłączony. W parametrach dawki wtrysku są delikatnie powiedziane "poprzestawiane".
Potrzebuje podpiąć sygnał odpowiedzialny za sterowanie wtryskami, ponieważ w moim modelu wtryski nie mają kabelków więc potrzebuje wpiąć się chyba? w pin sterownika ECU. Niestety nie da rady, w tym samochodzie wtryskami steruje ciśnienie.
W jakich warunkach auto przestało zapalać? Jest jakaś historia?
A jaki sterownik ? ME7.4.4, 7.4.5 czy coś innego ? Po pierwsze podłącz coś normalnego do diagnozy (polecana Lexia, ew. KTS lub Launch). Nie masz przypadkiem błędu wtryskiwacza na tym cylindrze ? Świeca sprawdzona ? Jeśli występuje jeden z wymienionych sterowników (a dosyć dobrze zapoznałem się z ich dokumentacją) to nie ma prawa odcinać wtryskiwacza...
sprawdź dokładnie jeszcze raz połączenia do wtryskiwacza a zwłaszcza to złącze które zzieleniało normalnie nie powinno się nic stać może masz tam jeszcze jakiś immo?
Witaj, przy 2 generacji dojdzie tylko krokowy, w ecu lpg opcję TPS można wyłączyć. Przy 3 gen. Potrzebujesz sygnał czasu wtrysku. Z kolesiem do ruraka włożyliśmy komplet od CC 1100.
Na pewno masz wskaznik diodowy Niekoniecznie, w niektórych starszych instalacjach nie było wskaźnika elektronicznego a jedynie mechaniczny na butli. Rozpoznać to można po ilości przewodów wychodzących z wielozaworu. Jeżeli wychodzą 2, to nie masz sygnału do wskaźnika, jeżeli wychodzą 4 to sygnał jest (innych rozwiązań nie widziałem). Może też być tak,...
Witam, Mam pytanie apropos podlaczenia przetwornika drogi oraz sygnalu wtrysku do uC. Wszyscy pisza o komputerach samochodwych, ale nie doszukalem sie informacji o samym impulsie. Z tego co wiem to wtrysk daje sygnal prostokatny (PWM), czy podobnie jest z przetwornikiem drogi? Czy moge oba sygnaly podpiac bezposrednio pod uC (przerwania) - zgodnosc...
Napewno w tym aucie minimun 180 bar aby był sygnał na wtryski do odpalenia sprawdz recznie czy nie masz bledu 99 4pin do gory i 5 na dole złacze obd wtedy immo
w uch popatrz w blokach A nie lepiej w sterowniku wtrysku :?:
poszło ecu daj do kogoś kto sie zna na tym
Najpierw napisałeś że sterownik LPG nie ma zasilania po stacyjce, teraz twierdzisz że brak mu sygnałów z wtrysków. Skoro nie palą się diody na włączniku to brak zasilania sterownika - albo po stacyjce albo brak stałego plusa. Wtryski nie mają tu nic do tego.
Możliwości są dwie albo siadła pompa paliwowa często przypadłość FIATA, albo problem z emulatorem wtrysków nie podaje sygnału przy przełęczeniu na benzynę na wtryski.
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
jak sie domyslam to jest wielopunktowy wtrysk paliwa to najlepiej odlaczyc plus bo zeby odlaczac impuls trzeba by czterech przekaznikow i po co.
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
... No właśnie, przewody wtrysków benzyny miałem już przecięte. ... Prawdopodobnie przecięte są przewody zasilające a nie sterujące. Wówczas komputer od gazu nie dostanie sygnału o czasach wtrysków.
Faktycznie nie miało by sensu zakładanie tematu przy sterowniku elektronicznym... Wystarczy kila zwojów drutu na kablu WN. Polecam lekturę: [url=http://www.elportal.pl/pdf/k18/10_0... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Moduł kolego ;) To typowe w tych autach :) Moduł jest w aparacie zapłonowym (wewnętrzny) lub przy cewce zapłonowej (zewnętrzny). Zależy jaki masz układ zapłonowy. I często jest tak,że wali moduł i nie podaje sygnału na wtrysk i możesz miec wszystkie iskry świata,a i tak nie pojedziesz :D Pozdr.
Jeśli posiadasz immo,.to sprawdz czy jest sprawne, bo być może odciął Ci pompę paliwa lub wtryski. Nom, i sekwencyjna instalacja gazowa działa sobie mimo braku sygnału wtrysku?
A możesz mi powiedzieć jaki powinny byc wartości dla czujnika halla ??
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk.Jeśli tak to może mieć uszkodzony wyłącznik termiczno czasowy.I nie podaje sygnału na wtrysk rozruchowy.Pozdrawiam Dodano po 5 zapłon też możesz sam sprawdzić wałna GMP i środek palca rozdzielacza musi sie pokrywać z kreską w aparacie zapłonowym,kreska jest pod plastikową osłonką
Witam, czy ktoś na forum posiada może pliki ECU do Iveco daily 2006 2.8CR 50c14, po wymianie ECU na inny i wyłączeniu immo nie mam sygnału na wtryski, nie ma również kontrolki wtrysku. Z góry dzięki za pomoc
Zobacz czego zaczyna brakować jak faluje i gaśnie. Podłącz oscyloskop pod wtrysk, potem pod sygnał obrotomierza, Sprawdź co dzieje się z ciśnieniem paliwa.
Jak widzi obroty i immo nie trzyma ,a także masy i zasilania ECM ok, to pozostaje chyba padnięty ECM? Co tam jeszcze, jak jest gazownia to sterownik gazu? Może warto też sprawdzić czy na którymś wtrysku nie ma zwarcia. Tak wiem, powinien być błąd.Mało prawdopodobne ale kto wie.
Jakbyś nie miał sygnałów na wtryskach to i na gazie by Ci nie odpalał. Komputer od gazu bierze właśnie sygnał z wtrysków do sterowania wtryskami gazowymi.
A który to rok?
Wtryski sterowane są masą. Podepnij probówke do plusa i wtedy sprawdź, i jak masz sygnał wtrysku to gdzieś brak zasilania. Normalnie po stacyjce i napewno nie takim dużym bezpiecznikie będzie zabezpieczone.
Nie wiem jak w dwunastym roku ale u mnie 2009 r. gnije na potęgę wiązka pod lampą/akumulatorem. Tylko w moim przypadku światła tył wskaźniki paliwo, prędkość i inne drobnostki ale jak na razie zawsze odpala; -) a i padł sterownik abs.
Czy "sygnał" na wtryski był badany oscyloskopoem, bo inaczej, to możesz sie pomylić...
Mam jeszcze pytanko,czemu np podczas hamowania silnikiem Ecu LPG nie otrzymuje sygnałów z wtrysków (nie widzi obrotów)? BO ich nie ma - przy hamowaniu silnikiem sterownik nie generuje impulsów otwierających wtryskiwacze. . Jeszcze coś,czy brak sygnałów obrotów to jest to samo jak by wyłączyć w programie opcję RPM w programie,bo wyłączałem ją tak jakby...
Niestety to nie to.1 solenoid regulujący czas wtrysku 2. Potencjometr sygnału. Zawór znajduje się dokładnie w miejscu cyfry 2(grafika)
Jedyne co wywnioskowałem, że sygnał który jest podłączony pod wtrysk to sygnał biegnący z ECU auta jak ma pracować wtrysk a nie sygnał z wtrysku o pracy wtrysku. Więc albo sygnał o spalaniu jest w innym miejscu albo to wszystko co da się wycisnąć w tym sygnale o spalaniu i UKP.
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Witam. Autko j.w. z 2003r. Po rozladowaniu aku nie odpala. Rozrusznik kreci, pompa niskiego cisnienia podaje, brak sygnalu na wtryskach. - 1DF5 electronic immobilize system- timeout - 1255 delivery pump pressure sensor - 11520 not defined Prosze o jakies wskazowki.
czerw +po kluczyku, czarny -, brąz -sygnałowy,czerw z czarnym + z akumulatora,fiolet do sondy siwy do sondy w strone komputera bęzyny,biały rezerwa,żółto niebieski sygnał przepustnicy,dwa żółte odcięcie wtrysku
Dzięki... temat zakończony... robiw
Zasilania/masy na sterownik, sprawny sterownik i sygnał z czujnika tyle do szczęścia potrzeba Rozumiem że zasilanie cewki i wtryskiwacza sprawdzone i jest
Nie ma żadnej stałej, bo to zależy też choćby od ciśnienia paliwa, a nie wszystkie systemy utrzymują je stałe względem ciśnienia z kolektorze. http://users.erols.com/srweiss/tableifc.... Jak to, gdzieś widziałem tabele dla różnych wtryskiwaczy Boscha, gdzie podana była stała w l/s? Na tej stałej bazuje sporo konstrukcji komputerów samochodowych produkcji...
Witaj.Być może coś w sterowniku gazu się dzieje np.zimne luty bo teraz sygnały wtrysków benzyny jak i gazu płyną przez niego.
a gdzie szukać miejsca odcięcia sygnału wtrysku
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Masz odczyt średniego spalania to co się czepiasz sygnału wtrysku?
Sprawdź przekaźnik przed akumulatorem, słynny jest on z zimnych lutów. Jeśli to zły trop to raczej sobie odpuść samodzielne próby naprawy. Bo brak Ci podstawowej wiedzy jak to działa.
Witam. Szukam w aucie sygnałów takich jak: -VSS, chodzi tutaj o impulsator z skrzyni biegów -wtrysku - sygnałów które idą na wtrysk -sygnały z sondy lambda Czy ktoś z was jest w stanie wskazać, gdzie dane sygnały zdobędę ?
Na podstawie tego co jest napisane, mimo że taki remont był robiony, to jednak sprawdziłbym jak wygląda kompresja, to dlatego, że na innym forum była podobna dyskusja po mniej więcej podobnym remoncie (wg autora tematu), może potu i atramentu wylano, by na końcu okazało się, że na jednym cylindrze nie praktycznie nie ma luzu. To jedno, a drugie jak...
Te 600 barów to nawet za dużo, 300 przy rozruchu to jest ok. Jak ciśnienie jest poprawne i nie ma spadków napięcia podczas rozruchu to może trzeba by sie przyjrzeć sygnałom wał/wałek i czy otwiera wtryski?
Jak masz precyzyjnie zmierzone spalanie pb wg. czasu wtrysku można też sygnał wtryskiwacza wykorzystać do pomiaru zużycia lpg . + - 20%. Kwestia przeliczenia zmian czasów otwarcia. Ale to taki PIC na wodę.
możliwe przyczyny to: - immo- nie było by też sygnału wtrysku. - czujnik położenia wału korbowego - uszkodzona cewka WN
Nad iskrą się zastanawiałem, ale to musicie mi powiedzieć jak BEZPIECZNIE to sprawdzić Czujnik w kopułce 3 pinowy Przed chwilą spróbowałem po raz pierwszy dziś odpalić auto i udało się za pierwszym razem. Pochodził 30 sekund i zdechł... Od tej pory znowu nie moge go odpalić. Podmieniłem moduł zapłonowy - nic Podmieniłem czujnik temperatury - nic Czujnik...
Ze sterowania cewki (cewkami z zastosowaniem buforu na dwóch diodach) w zależności jaki masz system wtrysku!
Minimalne cisnienie podczas roruchu 18 MPa inaczej nie bedzie sygnału do wtrysków dopiero powyzej teo cisnienia komputer pozwoli odpalić auto korekcja nie moze być wieksza niż 1,5mm3 na sekunde producent przewiduje wymiane powyżej trzech ale jest to bzdura
Tak zagadza się mało bo przy innych właśnie oscyluje 27-28, ale powiedzmy że samoregulatory są wypompowane. Zrobiłem małe pomiary oscyloskopem, podłączyłem się pod czujnik wału i wtrysk sterujący. Na czujniku wału widzę duże piki w różnych miejscach na kole oraz sinusoide która jak myśle określa GMP. Sygnał z wtrysku to mały skok napięcia. Po podłączeniu...
Witam. Mam problem z podłączeniem wspomagania. Mam już wszystko podłączone tylko brakuje mi sygnału z komputera wtrysku (impulsowy masowy). Wg schematu podłączenia Renault Twingo: http://obrazki.elektroda.pl/4992936600_1... Sygnał powinien wchodzić do tego przekaźnika w skrzynce pod maska, przewodem pomarańczowym. I takowy przewód jest....
Witaj - sygnał do wtrysków w silnikach dl08, dl06 gdzie był stosowane wtryski Bosh był na poziomie 60V - musisz sprawdzić jaka wartość jest w twoim silniczku ale to idzie łatwo zmierzyć. Mam nadzieje ze Ci to pomoże.
Sterownik do roboty.
Hall działa komputer podaje sygnał na wtryski i pompę paliwa prawdopodobnie brak sygnału przed cewką nie wiem czy komputer wystawia plus czy zwiera do masy
Właśnie... blad czujnika halla. Od wtrysku pin2 do plusa i zero reakcji ledem. Nie wysterowuje masy. Tylko dlaczego... -Immo OFF w eprom'ie Może najpierw zapytam , które bloki w VAG'u są od czujnika położenia wałka rozrządu, a które od czujnika wału korbowego? Raz widzialem przy kreceniu bez rozruchu 1140 obr i znikalo... a raz dobrze krecilo 160 obr......
Jak zmniejszysz czas wtrysku,jak zaraz sonda wyłapie sygnały ubogiej mieszanki i sterownik to nadgoni wydłużając czas wtrysku?Układ działa w petli zamknietej.Sorry,ale to jest 45-cio konny silniczek w samochodzi który az prosi się o 60-cio konny.Typowy samochód miejski,specyficznie zestopniowana skrzynia (krótkie biegi)
Witam. Czy ktoś może mnie poratować gotowym schematem elektrycznym podłączenia ECU z Passata B5 silnik AFN do VW T3. Chodzi mi o najważniejsze sprawy, żeby zasilić komputer i zapodać sygnał na wtryski i pompę ciśnienia. Uzupełniłem model silnika Mod.
Witaj, sprawdz jaki jest czas wtrysku przy rozr. Na samym zapłonie na sygnale wtrysku powinno być 0 brak syg. przy kręceniu około 2 do 4 ms. a twoja usterka wygląda na komp.
Też miałem podobny problem - podkładka drugiego modułu i grało . Poobserwuj też sygnał z czujnika wału ( szczelina )
Witam, potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu z kompem. Byłem w serwisie w Gdańsku i po dłuższej diagnozie powiedziano mi, że komp jest do regeneracji. Mam znajomego informatyka, który mógłby mi pomóc, ale nie wie jak to ugryźć. Diagnoza postawiona przez warsztat lpg nijak się ma do jego wiedzy. Generalnie system działa, djoda miga i jest SŁABY sygnał...
Witam!! jak mówiłem dzisiaj miałem napisać dokładne informacje co do błędów Po podpięciu kompa i odczytaniu: P0262- wtrysk cylindra 1 wysoki sygnał P0201- wtrysk cylindra 1 usterka P0271- wtrysk cylindra 4 wysoki sygnał P0204- wtrysk cylindra 4 usterka Jak się dłużej pododaje gwałtownie gazu to wywala błędy na wszystkich cylindrach P1327- nie wiem dokładnie...
On jest na wtrysu tak? To jak kolega wyżej pisał sprawdź czujnik położenia wału. Jeżeli jest uszkodzony to nie daje sygnału do komputera że silnik się kręci. Ale w takim przypadku też nie powinien być podawany sygnał na wtryski. Sprawdź czy jest sygnał na wtryskach jak kręcisz.
wymieniłem ten przekażnik na nowy i dalej nic na jedną cewkę dostaje sygnał (wtryski), a na drugą nie (pompka) nie wychodzi sygnał z komputera
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Skoro jest CHECK to bez przyczyny sie nie pojawia, chyba ze zwarcie w istalacji, sprawdz linie checka przy samym źrodle - filtr paliwa wymieniony? - szczelne weze paliwowe/powietrze w paliwie? W wartosciach rzeczywistych: - jakie masz cisnienie na listwie podczas krecenia rozrusznikiem, a jakie jest widoczne podczas pracy na plaku? - jakie ilosci dawki...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
w zeteku czujnik walka jest potrzebny tylko do ustalenia sekwencji wtrysku,w przypadku braku sygnału przechodzi na grupowy.Bez czujnika wałka odpala normalnie
Sekwencja czyli wtryski gazu sterowane sygnałem z ECU - przełączany jest sygnał na wtryski gazowe - tak w wielkim uproszczeniu - możliwe że ocięty jest teraz sygnał na wtryski i nie otwiera ich. Sprawdź zasilania na sterowniku LPG, w razie czego podaj na krótko, ew. sprawdź czy jest przejście na kablach z ECU do wtrysków.
Tak, podstawa ciśnienie paliwa. Sygnały wał wałek, napięcie podczas kręcenia, sterowanie wtryskami. A jak tobie czy mechanikowi się nie chce nic sprawdzać to chociaż test sond przy WOT. Rozumiesz w ogóle co z tego?
Kiedyś już odwiedziłem tą stronę ale nie ma tam np. sygnałów wtrysku na dany cylinder powiązanego z sygnałami na obrotomierzu czy też na wale korbowym a taki zestaw bym potrzebował. Poniżej obrazek na którym takie zestawienie jak piszę bym potrzebował. [img] http://www.auto-online.pl/elektron/silni... [/img]
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
sygnał wtrysku renault astra sygnał wtrysku sygnał wtrysku nissan
prądnica pierścieniowa wymiana silnika nawiewu hamulec grzać
trabant schemat trabant schemat
Błąd karty 01 w dekoderze Polsat - przyczyny i rozwiązania Volvo FH13: Olej w kolektorze wydechowym - przyczyny i rozwiązania