Na W masz f=n*p*i n-obr/s p-ilość par biegunów i-przelożenie mechaniczne.
właśnie nie bardzo mogę znależć coś na ten temat
Sprawdzić i oczyścić wtyczkę do alternatora lub (i) wymienić regulator napięcia na inny egzemplarz.
Sprawdź czy sygnał dla obrotomierza nie idzie z zacisku W alternatora.
Miałem ten sam problem w 2.5TDI Audi. zapalająca się kontrolka ESP po 9minutach jazdy i błąd nr 17911 - "Sygnał obciążenia zacisku DF alternatora: niewiarygodny sygnał". Miałem urwany przewód od alternatora. Dzięki.
ABS C0759 szyna CAN sygnał obciążenia silnika Ster. silnika 45F7 sygnał obciązenia zacisku alternatora DF
Jak to jest 1,9D, pompa na linkę bez żadnej elektroniki to obrotomierz bierze sygnał z alternatora, zacisk W i w nim bym szukał problemu
Witam! Mam taki problem: przestał działać prędkościomierz i nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. VAG pokazuje błąd 1117 czyli Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF. Proszę o pomoc
Dzięki za linka. Znalazłem ten błąd. Oznacza on:"1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF". Ale co może być przyczyną takiego błędu?
Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału...
021E - Czujnik ruchu iglicy Przerwa/ zwarcie do plusa” 045D - Sygnał obciążenia z zacisku alternatora
Witam Jest na nim info o aktualnym obciążeniu alternatora. Pozdrawiam
Z alternatora, biały przewód, zacisk W, chyba na nakrętkę M5.
Rozumiem ze posiadasz model ze wskaźnikami od Mana F2000. W tych licznikach bardzo często pojawiał się problem zimnych łutów na rezystorach 2 watowych jak i na złączu deski z instalację. Ciśnienie butli na zegarach powinno być około 9 bar a odpowiedzialne za nie są pneumatyczna zawory redukcji ciśnienia. Za wskazanie obrotów odpowiedzialny jest alternator...
Podczas jazdy w samochodzie zapala się lampka od ESP (od uruchomienia silnika w przeciągu 5-10min.) i wtedy faktycznie nie działa ten system + ASR, nie można manualnie z przycisku włączyć esp. Znaleziono 1 błąd: 17911 - Sygnał obciążenia zacisku DF alternatora: niewiarygodny sygnał P1503 - 35-10 - - - Sporadyczny Co zostało w aucie zrobione: bezpieczniki...
A jaka amplituda impulsów tam jest? Napięcie 300v z cewki czy sygnał z ecu , czy z alternatora zacisk w .
Witam Licznik motogodzin posiada trzy piny do podłączenia na dwóch jest zasilanie 12 lub 24v trzeci w wielu to sygnał .Może być z alternatora z zacisku W.
Kod to Alternator zacisk w - sygnał nie czytelny. Sprawdz dokładnie instalacje przy alternatorze czy nie jest gdzieś przetarta
Witam, Mam problem z T5 1.9TDI samochód rano dosłownie na ułamek zapala i gaśnie. Trzeba później bardzo długo kręcić, aby uruchomić(najczęściej jeszcze odpalić kablami). Po przekręceniu kluczyka lampki na desce się żarzą. Świece wymienione na nowe, filtr paliwa wymieniony. Świece grzeją. Alternator nowy, prąd ok. VAG: 16486 - Mass Air Flow Sensor (g70)...
Brak sygnału obciążenia silnika z zacisku DF alternatora i stąd kontrolka ESP.Stawiam na alternator.pozdr.
Sygnał do obrotomierza pochodzi z alternatora, zacisk W, pojedynczy, płaski konektor. Może jest niepodłączony, lub ułamał się kabel
Witam, proszę o wyjaśnienie i podpowiedź, jak sprawdzić obrotomierz w Daewoo Lublin 2 , 2.4 diesel. Obrotomierz dostaje sygnał z alternatora (zacisk W) , na zacisku jest napięcie 6,5 V (na wolnych obrotach i na wyższych bez zmian to samo napięcie) , po wyjęciu licznika na wtyczce , napięcie takie samo jak i przy alternatorze, także kable wykluczam....
hi nie mogę znaleźć schematu do tego auta w programach jakie mam w domu - miałem już kilka aut z wv które miały ten problem ,i po sprawdzeniu tego sygnału okazał się on nie prawidłowy - wymiana alternatora załatwiła sprawę - jeżeli masz oscyloskop sygnał ten mierzony na zacisku DFM alternatora ma przebieg prostokątny - 2v/10ms -na włączonym zapłonie...
Oczywiście nikt nie ma zamiaru kłócić się czy wymądrzać, po prostu próbujemy podzielić się swoją wiedzą czy doświadczeniem. ale chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej o PCM i na ile to zmienia budowę alternatora, jego zasadę działania i jaki sygnał(y) podaje na zaciskach alternator z takim (PCM), bo takie nowe egzemplarze (2 lata) nie psują się zbyt...
Konektor oznaczony jako DF może być wyjściem sygnału dla obrotomierza elektronicznego.
pod ten zacisk można,ale po co jak obrotomierz nic nie pokaże,bo to nie zacisk z sygnałem tacho?
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
Chyba trudno będzie znaleźć osobę, która ma w tej materii doświadczenie to pozostaje eksperyment. A więc czy aby nie da się wykorzystać sygnału z obrotomierza? Pewno w zalezności od przyjetych w samochodzie rozwiązań może być potrzebny układ całkujący. Albo układ opóźniający (w zasadzie tez całkujący) sygnału z zacisku wzbudzenia alternatora/kontrolki...
ZBR 3300-03 ; alternator zacisk W - alternator/rozrusznik , nieprawidłowy sygnał.Zajętość pinów A 302 : M/14 (+)
Moduł zbiera sygnały albo z alternatora z zacisku "W" albo z kontrolki oleju. Oprócz tego posiada ograniczony czas pracy rozrusznika, kontrolę zaciągnięcia hamulca ręcznego, pozycji lewarka zmiany biegów (automat) lub logikę opuszczania pojazdu (skrzynia biegów ręczna).
Na zwykłym stole to można go rozebrać i pomierzyć wszystkie elementy, ale 100% pewności że działa dopiero po uruchomieniu. Aby sprawdzić go nie w samochodzie potrzeba urządzenia w którym się go podłączy, poda obroty na wałek i obciąży odbiornikami. To samo z regulatorem. Da się sprawdzić wymontowany i podłączony pod regulowane źródło zasilania i obciążenie....
kolega ma inny typ regulatora to bosch nowego typu tam trzeba sygnału z fazy i monitoruje nap wyjsciowe czy napiecie było mierzone na zacisku alternatora czy akumulatora
To masz problem z alternatorem, te wspomaganie dostaje sygnał z zacisku D+ i z tąd wie, że silnik, a co za tym idzie alt.pracuje.
witam czy ktos ma pinologie do modulu komfortu 1j0 959 799 ah vw golf 4 plus pinologie licznika 1j0920 825c Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik...
Diesel 4 cylindry, najlepiej z czujnika położenia wału? Nowe tak mają, ale nie jest to bezpośrednio podłączone. Pytałem: Jaki obrotomierz? Bo rozumiem, że chcesz dołożyć do auta? W starszych i prostych silnikach diesla sygnał obrotów był brany z zacisku W alternatora.
Na alternatorze jest styk L czyli kontrolka i S czyli prąd stały 30. Mamy tutaj niezgodność. Nie wiem jak jest w tym samochodzie,ale jeśli jest sterowany z ECU to L i S nie wystarczy w takiej formie. Sterowanie jest albo sygnałem logicznym,albo współczynnikiem wypełnienia impulsu,albo napięciem. W przypadku jedynie kontrolki i napięcia stałego na zaciskach...
Witam. Mam taki problem z alternatorem Bosch 120A w passacie 1.9 TDI '99 rok. Otóż gdy popada deszcz, lub jest wilgotne powietrze podczas przyspieszania pojawia mi sie na komputerze Alternator Workshop i zapala sie kontrolka ladowania. Problem ten nie wystepuje gdy przyspieszam bardzo ale to bardzo delikatnie. Podczas jazdy na rownych obrotach jest...
z alternatora rowniez nie Co stoi na przeszkodzie aby wykorzystać do tego celu odpowiedni zacisk alternatora?
Założyliśmy wspomaganie od Corsy B, działa bardzo dobrze, jedynym utrudnieniem był sygnał obrotomierza Można go pobrać z zacisku W alternatora, wspomaganie załączane impulsami masy.
VW T4 1,TD ABL-1 1996r. obrotomierz nie działa, wiem tyle że sygnał idzie z alternatora ,ale nie wiem z jakiego zacisku. A dla czego po wymianie czujnika ciśnienia oleju kontrolka nadal miga
Wtyczkę w BSI czy w BSM? BSM masz pod maską.Jeżeli w BSM to zobacz czy nie ma non stop plusa na białym kablu. Jak tak, to uszkodzony altek, bialy kablel to zacisk DF alternatora, czyli sygnał do wygaszania kontrolki. Zielony to 50 rozrusznika ( uzwojenie elektromagnesu)
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Licznik został z T3? Wtedy obroty podłączamy pod zacisk W w alternatorze. Jak nie ma w alternatorze, bo jest od TDI, to musisz sygnał podebrać sprzed mostka prostowniczego. Co do przełożenia się nie wypowiem.
Witajcie, po małym pożarze instalacji elektrycznej w okolicach parownika lpg przestał działać licznik. Sygnał do odczytu prędkości obrotowej dla lpg był wzięty ze wzbudzenia alternatora a z tego co wiem ten kabel idzie dalej do licznika. Było na nim zwarcie i prawdopodobnie uszkodził się licznik. Sterownik silnika pod vagiem obroty normalnie widzi,...
Jak już, to błędny sygnał z D+, DF nie jest dostępny na zewnątrz alternatora. Ale oczywiście może to powodować problemy z ABS/ASR, poduszkami i całą resztą elektroniki w aucie
18326 - Sygnał obciążenia z zacisku generatora DF P1918 - 000 - przerwa/zwarcie z plusem Problem w obwodzie sterowania wzbudzeniem alternatora.
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
częsta przyczyna to brak masy między silnikiem a nadwoziem lub słaby prąd ładowania uszkodzony alternator
Witam .Potrzebuję informacji na temat podłączenia alternatora w TK URD 25 III . Konkretnie opis wejść / wyjść / sygnałów w alternatorze . Alternator oraz schemat (oznaczenia przewodów mam takie same jak na schemacie ) w załączniku . Który przewód do którego zacisku ?? http://obrazki.elektroda.pl/2827194300_1... Dziękuję serdecznie za wszelką...
Dużo tu na tym forum różnych dziwnych teorii... Skąd ludzie biorą takie wiadomości??? Zatem Na pinie 15 powinieneś mieć napiecie 'Po zapłonie"- czyli 24V. To jest napięcie wzbudzenia, tzn. takie, które aktywuje pole magnetyczne w wirniku. Bez tego napięcia 24V na pinie wzbudzenia wirnik ma tylko tzw. magnetyzm szczątkowy który po przekroczeniu 1500rpm...
Witam! Posiadam samochód golfa4, silnik TDI 110km, 97r., który wchodzi w tryb awaryjny i wyłącza się turbina. Po zgaszeniu i odpaleniu na nowo jest git. Wiem, że przyczyn może być kilka, dlatego postanowiłem zrobić logi statyczne i dynamiczne i proszę o ocenę i pomoc. Błędy jakie wyskakują na silniku to: 1117Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF...
Nie posiada wyjścia, sygnał leci z ecu
Witam. Trochę odgrzeję kotleta :-) Również "straciłem obrotomierz" tyle że w 3070 i nie bardzo mam pomysł gdzie tego szukać. To co jest w wątku to już sprawdziłem i lipa. Ze schematów elektrycznych jednak wynika mi że obrotek dostaje sygnał z W z alternatora. To by mi pasowało, bo mam przy nim 2 cienkie przewody tylko oznaczeń nie mogę zidentyfikować...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... 15888 - Terminal 15 U1405 00 [137] - Implausible signal [Unplausibles Klemme 15 (Zündungssignal)] Niewiarygodny sygnał zacisku 15 (prąd po zapłonie/przekaźniku). Wiązka, moduł wspomagania, napięcia zasilania, może akumulator lub alternator.
Dzięki za podpowiedź jak się dobiorę to potwierdzę. Sczytalem błędy i: Deska rozdzielcza 177 czujnik poziomu paliwa - ale wskaźnik działa, MTA 179 sygnał poza zakresem/problem z mocą B0017układ odpalania poduszki pasażera wysoka rezystancja, B1485 zacisk wzbudzenia alternatora pin 61 układ otwarty Blędow nie da się skasować, można prosić o jakieś sugestie.
S to sense, do + akumulatora. L- lamp, kontrolka ładowania Gorzej z zaciskami FR i C, bo to jest sterowanie z ecu i bez tych sygnałów może nie zacząć ładować
Witam mam podobny problem (skoda octavia 1.9 tdi) . Zapala sie kontrolka abs i blad 1314. W silniku jest bląd 17911 sygnal obciązenia alternatora zacisk DF nieprawidlowy sygnal. Czy moze to byc przyczyna , prosze o pomoc.
Skoro ma licznik motogodzin to po co kombinować. Masz wszystko czarno na białym. Chociaż dawno nie widziałem w maszynie licznika motogodzin tylko zwykły godzinowy. A sygnał można wziąść z zacisku W alternatora. Im wysze obroty tym większa częstotliwość.
Witam serdecznie. Otóż buduję coś na wzór pojazdu własnej konstrukcji na silniku 1.5D pochodzący z opla. Brakuje mi kilku rzeczy w tym między innymi obrotomierza. Sygnał do obrotomierza będzie brany z zacisku W alternatora. Założenie jest takie aby obrotomierz był okrągły tak jak w c 360 lub kwadratowy tak jak w ivecu i aby był zasilany z 12V. Wie ktoś...
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
Witam, Od kupna koparki borykam się z problemem braku wskazań obrotomierza. Po przestudiowaniu forum dowiedziałem się że sygnał wysyłany na obrotomierz jest z zacisku W alternatora. Idąc tym tropem namierzyłem że przewód wogóle nie jest podlączony. Zarobienie pozostawiało wiele do zyczenia dlatego postanowilem zarobic przewod na nowo, moim oczom ukazał...
wzbudzany jest za zacisku 30 (sruba) poprzez regulator,lampka ładowania która się zaświeci z chwilą włączenia kluczyka,a przed uruchomieniem silnika to sygnał dla regulatora aby właczył prąd na wirnik. Po prostu lampka to zezwolenie na właczenie prądu wzbudzenia. Póżniej,gdy regulator wykryje wzrost napięcia powyżej pewnej granicy,lub też wykryje pojawienie...
Nie robie w ciężarówkach za bardzo, ale jeśli regulator jest orgniał Boscha to proponuje spróbować resetować przez kasowanie błędów w sterowniku. Gościu, to co piszesz to jest jakaś farsa... zmieniłem alternator -zasilanie stałe jest -zasilanie po stacyjce jest a ten wyświetla błąd na żółto -sprawdzone testerem ładowania właściwe, nie wiem co jest...
http://obrazki.elektroda.pl/8323337200_1... Z racji tego, że jest to mój pierwszy post chciałbym się przywitać. Chciałbym się dowiedzieć jak podpiąć rozrusznik i alternator nie wykorzystując instalacji samochodu. Jako, że posiadam mondeo mk3 2.0 diesel to podam przykład wyprowadzenia tego rozrusznika. Wrzucam zdjęcie: Do Do tej śruby...
Witam, mam do sprawdzenia taki regulator: https://obrazki.elektroda.pl/4070180200_... Układ do jego sprawdzenia może chyba wyglądać mniej więcej tak: https://obrazki.elektroda.pl/2702372700_... I tu pytanie: co z zaciskami W i DFM? Wydaje mi się że DFM nie będzie potrzebny do sprawdzenia bo według definicji to sygnał...
Oznaczenia jakieś do tych zacisków na alternatorze są? Jakiś typ alternator jest do odczytania? Po kolorach przewodów nie dojdziesz?
Miernikiem nastawionym na zmienne napięcie zmierz sygnał na zacisku W , ze wzrostem obrotami napięcie ma wzrastać . Jeżeli będzie tak to otwórz okno i wyrzuć obrotomierz!
Elektryk sprawdzil i mowi ze alternator jest ok. Twierdzi, że odłączył alternator i mimo to pompa się załącza. Podał mi błąd "zacisk 61 załączony" czyli że dostaje sygnał o włączonym silniku mimo że jest wyłączony. Po niedzieli mam zostawic auto.
Tak podejrzewam że alternator był zmieniany, ma oznaczenia D+ i W gdzie wg. info z katalogu jest to odpowiednio D+ kontrolka i W - obrotomierz. Zacisk W jest podłączony bezpośrednio do uzwojeń stojana alternatora (nie sprawdziłem tylko czy na połączeniu trzech uzwojeń czy na wyjściu jednego). Więc jest on na pewno sygnałem AC (przed diodami prostowniczymi)....
Witam. Niewiedziałem w jakim dziale opisać problem więc pisze tu jeśli to zły dział proszę o przeniesienie. Mój problem polega na zamontowaniu obrotomierza. Potrzebuję zamontować obrotomierz w silniku diesla, który nie posiada alternatora. Obrotomierze (zegarowe) dostępne na allegro są montowane w silnikach diesla ale do działania potrzebują wyjścia...
chce podłączyć buzzera niezapiętych pasów ale dopiero po ruszeniu samochodu, posiadam tylko kontrolkę niezapiętych pasów która zapala się automatycznie po uruchomieniu silnika Napisz sobie program na atmega8, np. resetowanie portu impulsami z czujnika prędkości, kiedy impulsów nie ma procek zmienia stan portu, zaneguj port podłącz tranzystor i przekaźnik...
POdchodzi bosch 23-55A po zpiłowaniu jednej wypustki. Podłaczamy D+ do zacisku EXC. Ośka 16mm średnicy więc trzeba podtoczyć koło pasowe w środku na 17mm.
Jeden pin to wzbudzenie, czyli kontrolka ładowania. Drugi pin w tym złączu to sygnał obciążenia alternatora do sterownika silnika. Na trójkę przychodzą (jak dobrze pamiętam) diody wzbudzenia. Dwójka to zacisk prądowy B+ czyli wyjście na akumulator. Starsze nie wysyłały sygnału obciążenia, więc wystarczał jeden pin. Czy wsuwka czy śrubka to fantazja...
Witam! Audi A6 2.5TDI w automacie 1999r Po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, nie zapala się żadna kontrolka, ale silnik słabnie i biegi w trybie awaryjnym wchodzą. Sterownik skrzyni czysty. Sterownik ESP/ABS wywala błąd 647 - brak połączenia elektrycznego ze sterownikiem silnika 2. Sterownik silnika wywala błąd komunikacji...
A ty moderatorze znasz wszystkie marki i modele i ich wersje silnikowe?! Porada jest na temat a nie podłącz smartfon i będzie git. W silniku benzynowym impuls do obrotomierza jest z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora z zacisku 'w' Nie, nie znam wszystkich, a jak nie wiem to nie nie zmyślam i nie robię z siebie głupka. Tak jak piszesz, obroty...
W każdej ciężarówce układ ładowania działa podobnie, dlatego pozwolę sobie zacytować słowa kolegi krisbrum . Dużo tu na tym forum różnych dziwnych teorii... Skąd ludzie biorą takie wiadomości??? Zatem Na pinie 15 powinieneś mieć napiecie 'Po zapłonie"- czyli 24V. To jest napięcie wzbudzenia, tzn. takie, które aktywuje pole magnetyczne w wirniku. Bez...
witam,do odkłócania alternatora zazwyczaj stosuje kondensator 3mikro wpięty pomiędzy dodatni zacisk alternatora[zazwyczaj 30] a obudowe,można również odkłócać sygnał ,3mikro między zasilanie a masę,przerywacz kierunkowskazów 0,5mikro j.w ,rozrusznik 3mikro między zasilanie elektromagnesu a obudowe, to wszystko wiąże się z nakładem sił i środków i dłubaniną,moim...
Witam, w mierniku MH zepsuło się : - kondensator - stabilizator - dioda zebezpieczająca - wyświetlacz LCD - mikroprocesor czekam na mikroprocesor z wsadem do niego... Pytanie czy zna ktoś budowę altka ELMOT o zaciskach takich jak wyżej wpisałem? Skąd wziąć sygnał do obrotomierza/licznika MH w tym przypadku ?
Nie możesz odciąć 12V bo z niego przetwornica robi 5V a później z tego 5V robione jest 3.3V. Niebieski kabelek nie ma nic wspólnego z zasilaniem przetwornicy 5V. Dodatkowo to 12V idzie do 16 nóżki U6 - nie wiem po co, nie wnikałem. Jest to antena i nie idzie do 16 nóżki tylko do C24 (separacja 12V od nóżki 16). Najlepiej to nie obcinać tam niczego,...
Witam.Mam do sprawdzenia alternator z Mazdy 323 1998 r A2TB0191 .Potrzebuję info jak sprawdzić go na stole.Wyjścia sterujące oznaczone P-D (?-tacho).Jakim sygnałem na zacisku P mogę go potraktować?
Oprócz zasilania na zaciskach 1 i 2, powinno się pojawiać +12V na zaciskach 6 i 7. Moduł rozbudowujący jaki posiadasz symuluje te sygnały w zależności od tego jak dogrzewacz ma pracować. Jeśli włączasz zapłon i uruchamiasz silnik to napięcia na 6 i 7 masz z czujnika temperatury na podszybiu i z alternatora. Przy załączeniu zegarem (bez zapłonu), elektronika...
Jeżeli to są tylko te dwie usterki w aucie i nie ma innych to masz tu do czynienia z dwoma niezależnymi obwodami, aczkolwiek obydwa są kontrolowane przez VIC ( mam na myśli ostrzeżenie o braku ładowania na desce). Ostrzeżenia na desce są efektem stosownej komendy wysłanej przez VIC za pośrednictwem CAN network (czyli zegary, CAN i VIC raczej odpadają)....
Pozwólcie, że wrócę własnie do tej wypowiedzi, z kótrej wynika ze w autku zamontowany jest jeszcze starego typu licznik (prostokatny ) z zielonym podswietleniem na jedną wtyczkę 28-pinową. .. co znaczy w przelozeniu na nasz kochany polski jezyk :zacisk 10 sygnal obrotow wystarczy?
Wyjąłem wszystkie po kolei i nic przekazniki też i nic odkreciłem kabel od alternatora i nic od rozrusznika i nic automat i nic ciągle ok 10 a brało coś odkreciłem przewod + od tego zacisku z czerwoną klapka że znaczkiem + i nic nie pomogło więc został już tylko kabel połączony w zacisku idący od rozrusznika do podgrzewacza bo nic innego nie jest w...
Prawie każda wtyczka da się trochę rozebrać. Napewno piny mają zaczepy źeby nie wypadały same. Przewód zaciska się w konektorze,może w tym miejscu jest uszkodzony. Wiem że w TD sygnał na obrotomierz idzie z alternatora.
mam problem:? jak podłączyć obrotomierz do peugeot 205 diesel pod alternator jest zacisk B- (wolny) i do czego trzeba podłączyć zacisk (1) przy obrotomierzu prubowałem ale nie działa obrotomierz jest od fiata 125p proszę o pomoc najlepiej jakiś schemat. http://obrazki.elektroda.net/66_12656658...
Szukam przyczyny zapalającej się od czasu do czasu (losowo) kontrolki ładowania w fordzie focusie mk2 1,6 TDCI. Kontrolka potrafi się zapalić w czasie jazdy, na dwie lub trzy minuty, czasem nieco dłużej, w zupełnie losowym momencie i niezależnie od chwilowego poboru prądu lub obrotów silnika. Po czym samoistnie zgasnąć, również w czasie jazdy i przez...
1. Akumulatory ruscy źle narysowali: bieguny odwrotnie oznaczone jeśli minus jest tam na masie. 2. Amperowierz wy...montować (ominąć) a wszystkie przewody do niego dochodzące skręcić razem i umocować tak by się nie mogły zetknąć z masą (praktycznie to można zrobić pozostawiając amperomierz fizycznie wbudowany a przewody przychodzące - przykręcić pod...
Podłącz obrotomierz pod ten Twój zacisk, najwyżej nie zadziała, nic mu się nie stanie. Weź pod uwagę to co napisał Franciszek Łazowski , obrotomierz jest tak naprawdę miernikiem częstotliwości, inne przełożenie pomiędzy wałem korbowym a alternatorem, jego inne uzwojenie mogą przekłamywać wskazania
Witam. Temat dotyczy audi a4 b6, 2001 rok (małysz). Mam zamiar założyć układ, który po zamknięciu i otwarciu pilotem autka załączy mi światła postojowe na określony czas tj. 20-30 sekund. Chciałbym by zapalały się zarówno z przodu jak i z tyłu. Ewentualnie tył plus halogeny przeciwmgielne przód. Układ który posiadam musi mieć plus po kluczu, jego zabiorę...
Informacje o obrotach możesz brać z zacisku W z alternatora. Większość VW i AUDI mają fabrycznie przygotowaną instalacje pod obrotomierz. W większości przypadków wystarczy wymienić zegary na takie z obrotomierzem i wszystko będzie działało lub sam obrotomierz wstawić zamiast zegarka.
1. Czujnik temperatury zewnętrznej - przewód masowy, (jeśli auto jest w niego wyposażone) 2. Czujnik braku płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku 31 przełącznika świateł 4. Reset wskazań MFA - prawdopodobnie MFA, 1 (jeśli auto jest w niego wyposażone) 5. Masa - jak w pinie 3 6. Reset wskazań MFA - prawdopodobnie...
Najprościej wyprowadzić zacisk W z alternatora,tylko ciekawe jak wygląda kalibracja tego sterownika .Podejrzewam że będziesz potrzebował pomiaru zewnętrznego prędkości obrotowej silnika.Co do dwóch pozostałych metod to znajdz w intrukcji jaki sygnał przyjmie sterownik.
(at)kris8888 dajesz linki do zasady działania altetnatora a nic z nich nie rozumiesz. Po prostu ręce i cycki opadają. Pokaż na tych schematach drogę prądu i jak przy niedostatecznym ładowaniu ma się palić kontrolka ładowania? Jak widać Ty chyba nic nie rozumiesz, skoro nie potrafisz sobie rozszyfrować nawet tak prostych schematów, które podałem. Ale...
S to sense ,napięcie akumulatora, niepodłączony może ładować 14,7 14,9 V Czyli podłączam to do klemy plusowej akumulatora(styk B+ w alternatorze) czy zostawiam niepodłączone? Skoro na niepodłączonym daje 14,9V to z podłączonym ile? Zacisk "I" to jest plus po stacyjce, czy tak? P sygnał wyjsciowy obciążenia na ECM, chyba to samo co DFM w Boschu A nie...
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Dzisiaj znowu w chwili wolnego zajrzałem do tej koparki i stwierdziłem dodatkowo: 1) przy wciśniętym gazie do oporu koparka odpala(pojawia się 12V na elektrozaworze) i po odpaleniu można gaz odpuścić i nie gaśnie, przy każdym innym położeniu gazu nie odpala(brak 12V na elektrozaworze), jednak nie można jej zgaśić, przekręcenie kluczyka i wyjęcie go...
Marka: seat Model: leon 2 Hej, chciałem zmienić licznik w leonie 2 na taki z dużym LCD chce cię połączyć VCDSem lite na początek na stole - jest 1 kostka i nie ma tam K-Line. Zatem kablem za 20zł się nie połączę? Trzeba jakiś lepszy interfejs? Który kolor wtyczki podałeś opis pinów, zielony Spójrz na pin 25 niebieskiej wtyczki Wszystkie piny niewymienione...
Czesc Ojciec sprzedal A6 i kupil T5. Mam takie pytanko odnosnie błędów bo oprócz jakiś peirdół były 3 które mnie zamrtwiły: 18263 - magistrala danych ukladu napędowego - kontrola stanu oprogramowania 16622 - czujnik cisnienia doładowania 1117 - sygnal obciązenia zacisku alternatora 01341 - Control module in instrument panel on comfort can Ten ostatni...
sygnał alternatora mercedes sygnał alternatora prowadnica zacisku
kosztorysy elektryczne kolumna kruger karta zabezpieczona zapisem
płyta indukcyjna reset klawiatury laptop lenovo
Migająca niebieska dioda w żelazku Gorenje - przyczyny i rozwiązania Zasilacz RP432PS 1.5A LightSYS RISCO - zamienniki