syrenke podłaczyłem: czerwony (+ ) kabel z syrenki do brązowego z sterownika centralego a czarny (-) do karoserii efekt przy zamykaniu i otwieraniu : http://winsblack.fm.interii.pl/Nagra... chciałbym kótkie pipciecie a tu cały ton syrenka daje :(
W alarmie Frodo sygnał na zamykanie i otwieranie zamka centralnego wychodzi z układu scalonego ULN2003. Sygnał ten nie idzie bezpośrednio na złącze alarmu. Po drodze są rezystory 4,7Ω. Najczęściej one padają. Naprawa polega na ich wymianie lub zwarciu. Jeśli jesteś pewien, że instalacja samochodu jest OK, to możesz rezystor od otwierania śmiało...
Z tego modułu pod dywanem nie wyjmiesz sygnału zamykania i otwierania centralnego zamka. Tam są sygnały tylko od oświetlenia wnętrza itp. W drzwiach są moduły i do nich dochodzą sygnały z zamka a dalej sygnałem can do tego modułu pod dywanem.
82c250 + jakiś mikrokontroler z CANem. Dalej już program w którym trzebaby odebrać ramki, wyfiltrować potrzebne informacje i na ich podstawie wysterować wyjście na przekaźnik. Nie będzie ani prosto ani tanio a prościej się już nie da.
Założyłem tego całe mnóstwo i zdarzyły mi się podobne przypadki. Wadliwy odbiornik sygnału pilota. Bez gadania wymieniali centralki na nowe.
Czerwono-zielony to sygnał zamykania, czerwono-niebieski otwierania. Obydwa plusem. Brązowy w grupie VW to masa.
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
czy jest możliwość podłączenia sygnału wyzwalającego sygnał otwierania/zamykania pod pilota od alarmu ?
Napisz jaki samochód? Możliwe że sygnał stacyjki jest podłaczony nieprawidłowo (ten sygnał warunkuje zamykanie i otwieranie centralnego zamka)
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
czeco do 7 to auto informuje ciebie ze jakis zamek sie nie zamknął, bagażnik, wlew paliwa albo któreś drzwi. Jeżeli wszystko sie zamyka uszkodzony może być któryś z siłowników centralnego (nie wysyła sygnału o zamknięciu) lub też po prostu przerwany przewód w wiązce. :!:
Z bezpiecznikami chyba nie ma co przesadzać. Ale jak się bardzo upierasz to możesz dać. Jeden przekaźnik jest od kierunkowskazów. Jeden od zamykania. Jeden od otwierania. Jeden od bagażnika. Przewód od kierunkowskazów masz jeden i sygnał ten należy rozdzielić diodami na dwie strony.
Trochę mało informacji podałeś. Czy samochód jest krajowy, czy sprowadzany, czy usterka pojawiła się równocześnie z uszkodzeniem tych jednych drzwi. Jeśli masz chęci na samodzielne usunięcie usterki, to: - ustal jakiego producenta i model masz centralki alarmowej - poszukaj instrukcji i schematu do niej - odłącz nie działający siłownik W Civicach fabrycznie...
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Witam Moduł ma jakiś symbol trzeba podać bo są tam różne ! Np. 85980- ....... Nie posiadam kuli 😁 Sprawdź ? podanie masy na 3 i 4 pin zamyka i otwiera zamek ? Chińczyk działa ok ale co podaje na te przewody + czy - oto jest pytanie ? To trzeba sprawdzić lub podać schemat ? Co masz za myśli sygnał zamykania i otwierania ? Bez pewnych rzeczy nie...
Jak w temacie.Lokalizacja i kolory przewodów. interesują mnie kierunkowskazy,sygnał otwierania i zamykania centralnego zamka, czujniki drzwi klapy i maski. Opisy z Cobry do A6 kończą się na roku 2001
Czy może ktoś mógłby mnie wspomóc wskazówkami gdzie się podpiąć z alarmem MAT w Toyocie PRIUS 2008(hybryda). Potrzebuję zanaleźć sygnały otwierania i zamykania centralnego i bagażnika (do nauki alarmu), kierunki, sygnał otwartych drzwi, plus po stacyjce. Nigdy nie robiłem tego samochodu i nie wiem gdzie czego szukać a troche zależy na czasie.
mam pytanie w związku z tym sterownikiem mam volvo 440 z 96 r. i tam podobnie jak u kolegi jest biała skrzynka i nchciałbym założyć alarm który sterowany jest sygnałem otwierania i zamykania centralnym zamkie czy moglibyście mi powiedzieć gdzie sie wpiąć alarmem jakaś podpowiedz albo schemat(pinout) z góry dzięki :| ps na płytce pisze TRW MS 3198-H:D
w jakim sensie padł jakie są objawy,czy sygnał był rozpoznawany przy otwieraniu lub zamykaniu centralnego????????????
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy. Są tam mikrostyki, podające sygnał zamykania/otwierania.
Wez kolego idz do auta przekrec tym kluczykiem stacyjke na zapłon i wciskaj zamykanie otwieranie na pilocie ,powinien sie aktywowac jak nie to tech 2 i spr. w danych w centralnym zamku czy wysyła sygnał,jak baterie zadługo przekładasz to moze sie tak dziac.Nara.
nie działa zamykanie auta z pilotów. 1. Czy otwieranie z pilotów działa? 2. Czy sygnał, zamykanie/otwieranie trafia do antenki modułu komfortu (jeżeli zdalnie sterowany centralny zamek jest zamontowany fabrycznie)? 3. Czy centralka zamka dodawana była oddzielnie. 4. Czy oba piloty sprawdzono na testerze sygnału z pilotów?
znalazłem lakiernik przeciął przewody w drzwiach był dołożony dodatkowy kabel podobny jak do głośnika prawdopodobnie do przełącznika na tapicerce do otwierania . w kosce od drzwi niema sygnału sterowanego masą do otwierania ani do zamykania - albo sterowane + albo przez zmianę oporności - jak w pasacie
Być może sygnał ze stacyki blokuje działanie centralnego zamka tzn. otwierasz centralny pilotem, wchodzisz do auta, włączasz zapłon i zamek nie zamyka się, a syrena nie zostaje załączona. Może to być zabezpieczenie przed przypadkowym naciścięciu pilota - centralny zamyka się automatycznie po braku potwierdzenia zapłonu. Zazwyczaj w systemach alarmowych...
Jak kolego napisał wyżej opłacało sie kupić nawet najprostszy alarm - niewielka różnica w cenie a miałbyś wszystkie funkcje.A co do podłączenia centralnego to szukałbym przy lewym dolnym słupku,przy zejsciu kabli z drzwi - sterowanie plusami - jesli dobrze pamietam to biały i żółty.Mozesz to sprawdzic wbijając się próbówką w te przewody i jak bedziesz...
Zimne luty na płytce pompy, to nagminna usterka A4. Zacznij od tego. Może pompa ożyje po kontakcie z lutownicą i cyną :D Poza tym, sprawdź zasilanie i sygnały na przewodach sterujących: szaro-czerwony (lub szaro-biały) - otwieranie czerwono-niebieski zamykanie oba w boczku w nogach kierowcy (na słupku)
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
W czasie gdy kluczyk jest w stacyjce jego przyciski są zablokowane. Kolega pyta o podczerwień. Czyli kierujemy kluczyk w stronę oczka odbierającego podczerwień we wkładce klamki przednich drzwi i naciskamy przycisk. Jest to awaryjny sposób komunikacji w sytuacji jak sygnał radiowy przestaje działać.
Zawsze możesz puścić sygnał otwierania i zamykania bezpośrednio na pompkę zamka centralnego. Ja tak zrobiłem w Audi C4 i chodzi już ponad 3 lata. (wystarczający jest sygnał 1s.)
Jeśli możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka (zamykasz i otwierasz wszystkie zamki) to znaczy, że zamek w drzwiach kierowcy (tak samo zamek w drzwiach pasażera) prawidłowo podaje sygnały zamykania i otwierania. Podłącz próbnik z jednej strony do plusa, i sprawdź co się dzieje na przewodach, do których podłączone są: biały i biało/czarny przewód...
W innych tematach czytalem ze nalezy rozkrecic plastik pod nogami pasazera i tam sa te kable. Jesli dobrze rozumiem to czarny i niebieski lacze z kablami od otwierania/zamykania z centralki tak ? Do czego mogą być mi potrzebne sygnały z krańcówek ?
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
Czyli nie ma osobnego przewodu od otwierania i osobnego od zamykania? Przeważnie sterowniki dostępne w sprzedaży mają dwa wyjścia do otwierania i zamykania. więc musiałbym te dwa ,,masowe'' przewody od sterownika (razem podpiąć pod jeden z centralnego zamka? No i oczywiście dołożyć rezystor pod jeden z tych ,,masowych''? Dodano po 2 Czy dorobienie...
Witam. Poszukuję opisu kolorów kabli w Lancii Lybra z 2001 SW 20v 2.0 centralnego sterownika zamkiem a szukam z tego względu, że fabryczny sterownik przestał działać. Jak wiem fabryczny alarm w tym samochodzie jest Meta system analogowy, sterowanie alarmu i zamykania otwierania jest z sygnału sterownika centralnego zamka. I chciałbym zamienić sterownik...
Witajcie Mam alarm który daje ciągły sygnał masy do centralnego zamka a chciałbym zmontować jakiś patent który da krótki sygnał masy. O dziwo sterując pilotem zamykam i otwieram samochód ale nie mogę otwierać i zamykać kluczykiem bo z alarmu do centralnego zamka jast podawany ciągły sygnał masy. Macie może schemacik użądzenia które z ciągłego sygnału...
Pilot nadaje sygnał zamykania?
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Sterowanie szyb z panelu kierowcy, blokada otwarcia tyłu, zamykanie i otwieranie zamka centralnego. Sygnał CAN dochodzi do silniczka szyby, a on dalej (czyli moduł w silniczku) steruje funkcjami w danych drzwiach.
Miałem podobny problem z Oplem insignia okazało się,że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie było słychać charakterystycznego cyknięcia ,kierunki migały jak naciskałem pilota,ale samochód się nie otwierał i nie zamykał,po prostu samochód cały czas otrzymywał sygnał że w stacyjce jest kluczyk.
A może te dwa przewody są do tego by z kluczyka uruchamiać dwa siłowniki? Tylko że na starym sterowniku ta funkcja nie działała. Pewnie do tego. Sprawdź czy pojawiają się masy i zobacz czy Twój sterownik obsługuje sygnały otwierania i zamykania. ( w uniwersalnych sterownikach są to kolory biały i brązowy) Dodano po 1 Nie trzeba chłopaka z samochodówki...
Witam mam centralny bez powiadomienia o zamykaniu lub otwieraniu zamka. Sterownik steruje tylko silownikami. Moze ma ktos lepszy pomysl co do wizualizacji procesu zamykania drzwi ?
Dziś rozebrałem zamek drzwi kierowcy. 6 pinów. Na dwa skrajne zapewne przychodzi 12V bezpośrednio na silniczek. Po przyłożeniu napięcia działa i po zamianie biegunów w drugą stronę. Dwa środkowe piny zakończone są pewnego rodzaju krańcówką, czyli po zadziałaniu zamka stykają się. Jest tam też włącznik taki "wahadłowy". Zakładam, że od przekazywania...
Nie jest możliwe. No chyba, że na zasadzie, że jest odebrany sygnał z przycisków karty, ale to kombinacje.
Boziu - tak robiłem podłączając pod przewody, na których pojawia się sygnał w momencie zamykania bądź otwierania. Niestety - bezskutecznie.
Włącz zapłon w pozycję ON – naciśnij i zwolnij przycisk serwisowy 3 razy, syrena wyda 1 sygnał dioda LED błyśnie jeden raz, w ciągu 3 sekund wyłącz zapłon OFF i ponownie włącz zapłon ON, syrena wyda jeden krótki i jeden długi sygnał / jesteś w programowaniu funkcji alarmu w programie pierwszym / PROGRAM 1 – dopasowanie impulsów sterujących...
Z tego co pamiętam, to sygnał z kluczyka o zamykaniu lub otwieraniu (przy przekręcaniu kluczem) trafia do centralki zamka (pompki) poprzez sterownik szyb w lewych przednich drzwiach. Dlatego przytrzymanie kluczyka powoduje, że sterownik szyb zamyka lub otwiera je. Sterownik szyb w drzwiach kierowcy jest sterownikiem zarządzającym pozostałymi sterownikami...
ZV z niemieckiego Zentral Verieglung czyli sterowanie od zamka centralnego zamykania, natomiast FAH to Fenster Autmiatische Hebere czyli na nasz podnośnik automatyczny szyb. Niestety muszę te dane potwierdzić. Co do krótkiego otwierania układ ten potrzebuje do poprawnego działania długiego sygnału sterującego i zwykłe 2-3 sek nie wystarczą. Pozdrawiam
Jest ktoś w stanie doradzić jak rozwiązać problem w tej sytuacji? Czy trzeba podać dodatkowy sygnał na inne przewody z centralki komfort, aby działało zamykanie i otwieranie centralnego?
Czyli mam spróbować wpiąć się pod pin 13 w zielonej kostce przewodem z mojego nowego sterownika który jest opisany jako otwierający, a pod pin 16 przewodem który zamyka? Dobrze zrozumiałem? Te przewody mają ten sam kolor, co te w progu ale tu już powinno zadziałać zamykanie, tak? Później tam CameR pisał o sterowaniu siłownikiem i to wtedy siłownik przerzucałby...
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Witam, mam problem z zamykaniem drzwi w aucie, zamki z pilota otwierają się ale już nie zamykają pilot jest sprawny bo byłem na próbie i wysyła sygnał, natomiast nie zamyka z centralnego, kluczykiem można zamknąć, czy problem może tkwić w centralce samochodu?
Witam Dziękuję za podpowiedź, ale poradziłem sobie inaczej. Zastosowałem sterownik jednokanałowy z pilotem i wpiąłem go w kabelki od przełącznika na desce rozdzielczej. Trzeba było tylko znaleźć dwa odpowiednie kable, które po połączeniu raz otwierają a raz zamykają wszystkie zamki. Teraz po sygnale z pilota otwiera i zamyka wszystkie drzwi na raz....
Dzięki wielkie za pomoc. Po wydłużeniu czasu do 3 sek. centralny zachowuje się w następujący sposób: Kiedy naciskam przycisk pilota zamknij, centralny zamyka i jeszcze raz próbuje dociągnąć siłownik, zaś kiedy otwieram centralny otwiera, zamyka, otwiera. Niby wszystko działa prawidłowo, tylko to dziwne zachowanie centralnego, że przy zamykaniu dostaje...
Przy zamykaniu i otwieraniu drzwi kierowcy z kluczyka zamyka się wszystko. po stronie pasażera zamyka się wszystko, natomiast przy otwieraniu otwierają się tylko drzwi pasażera Wiązki w drzwiach całe W takim razie do sprawdzenia (podczas zamykania i otwierania) sygnały wychodzące z kasety zamka po stronie pasażera.
sterownika nie znalazłem, ale po lewej stronie lewej nogi kierowcy idą przewody sterujące zamkiem. Tam się podłączałem. Idą z drzwi kierowcy, tam też jest kostka połączeniowa i 2 cieńsze przewody używane jako sygnałowe zamykania i otwierania. Oba sterowane sygnałem 0V.
Nie wiem ile tam jest. Ale powiem tak: +12V wychodzi z sterownika centralnego zamka (sygnał otwierania/zamykania), a pompa w samochodzie (2 kable otwieranie i zamykanie) reaguje na -12V i wystarczy, że przyłożę nawet samą masę do jednego kabla i reaguje (w jednym robi się wtedy -12V, a w drugim 0V i potem na odwrót - zależy od stanu zamka).
Witam Do w/w samochodu podłączyłem sterownik centralnego zamka, działa zamykanie i otwieranie centralnego. Mam jednak problem z podłączeniem a w zasadzie ze znalezieniem przewodu do którego wpiąć sygnał do kierunkowskazów. Kierunki migają przy zamykaniu centralnego gdy przekręcam kluczyk w drzwiach. Samochód nie posiada oryginalnego sterowanego z pilota...
Radziłbym sprawdzić, czy nie zamieniłeś sygnałów na kabelkach: zamykanie, otwieranie!
To jest zestaw do sterowania zamkami elektrycznymi a nie tak jak w Golfie elektropneumatycznymi.Patrząc na zdjęcie sterownika od lewej masz : 1)Czarny-masa 2)Czerwony -plus stały 3)Niebieski i zielony do sterowania silniczkiem-na nich naprzemiennie pojawia się plus i minus. 4)Białe i brązowe możesz pominąć. Żeby twój zestaw wysterował zamkiem musisz...
Podpiąłeś się tam gdzie nie trzeba. Kierunki to czarno-biały i czarno-zielony. Można się wpiąć w wiązkę idącą do przełącznika kierunkowskazów. Będą Ci potrzebne dwie diody prostownicze np 5A żeby zrobić wyjście na lewą i prawą strone kierunkowskazów. Inaczej będzie Ci migała tylko jedna strona przy zamykaniu/otwieraniu lub zrobią się awaryjne jak dasz...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Siłowniki są sterowane plusem. Po schemacie z pierwszego obrazka widać, że masa jest wspólna. W przypadku centralek to kable ze siłowników się nie różnią. Błądzisz a to dlatego że sterowanie siłownikami realizowane jest poprzez zmiane polaryzacji. Sygnały są zamieniane podczas otwierania i zamykania. Pytanie do autora. Czy w twoim aucie są siłowniki...
Witam, mam problem z pilotem od centralnego zamka, problem polega na tym że centralny zamek nie reaguje w ogóle na sygnał z pilota (otwieranie, zamykanie) dzisiaj zauważyłem że brakuje tam jednego elementu układu, powiedzcie co to za element i jakie są jego parametry. Z góry dzieki.
Wiązka była sprawdzona podczas demontażu i nie było żadnych strat w sygnale. Przed rozbiórką jak wariował centralny to otwierały i zamykały się wszystkie. Ktoś może podpowie jak vagiem to zakodować...
Witam. Mam pytanie: Gdzie znajduje się odbiornik sygnału pilota? Próbuję przywrócić do działania otwieranie i zamykanie centralnego zamka z pilota. Pilot z jednym przyciskiem. Chciałem sprawdzić czy dociera jakiś sygnał do odbiornika i czy odbiornik go odbiera. Pilot ma baterię ok - dioda świeci. Jeśli zamykam go z kluczyka przez zamek - centralny zamek...
Kluczyk nie otwiera ani nie zamyka drzwi Kluczyk czy pilot ? Jaki pilot - zamieść chociaż zdjęcie pilota. Centralny zamek w samochodzie składa się z siłowników we wnętrzu drzwi, okablowania, sterownika realizującego "logikę" sterowania siłownikami wraz z wbudowanym odbiornikiem sygnałów z pilota. Centralny zamek jest fabryczny czy domontowany ? aktywuje...
Kondensator, żeby układ działał tak jak chcesz powinien być w szereg z klaksonem, ale to uniemożliwi Ci normalne trąbienie. Nie lepiej użyć jakiegoś niezbyt głośnego Piezo z przez mostek prostowniczy podłączyć go pod te kable co sterują c.z.??? Bez kombinacji, a tak w ogóle, to sygnalizacja dźwiękowa zamykania/otwierania jest zabroniona:)
w VW lt ja się wlutowywuję pod przekazniki w module i działa a co do sprintera nie wiem ale myśle ze to to samo, rozbierz moduł i spróbuj probowka do masy zasterować cewkami Podawałem na każdą nóżkę tego przekaźnika sygnał masy i nie otwierało ani nie zamykało
Myślę, że źle podłączasz. Montowałem centralny sterowany z pilota (bez alarmu) i klient zażyczył sobie mrugnięcie kierunkami. Brałem impuls z otwierania i zamykania (przez diodę) do sterowania dwoma jednostykowymi przekaźnikami. Działa do dziś.
no dobrze załóżmy, że one nie idą bezpośrednio od klamki ale przecież są... przecież mam w aucie otwieranie z kluczyka czy zamykanie z pilota więc jakiś sygnał w tamtym kierunku musi iść aby zadziałał ten system zamykania i otwierania wszystkich 4 drzwi. prosze o jedna podpowiedz. do drzwi dochodzi wiazka kabli centralnego zamka i chce ja rozlaczyc....
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Zamontowałem nowe siłowniki (2szt. - master i slave) i cały czas działają na otwieranie. Próbują się otwierać podczas dawania sygnału masy na kabel otwierania, a także zamykania. Jak działają te siłowniki - podczas otwierania powinny otwierać się na maksa, a podczas zamykania - zamykać maksymalnie (a przynajmniej próbować)? Czy wysuwają się do określonych...
pinów dużo, ale kabli jest tylko 12 do sterownika, bo jak zauważyłeś może na stronie włoskiej iveco to ten moduł wykorzystywany jest też do samochodów z dwoma drzwiami otwieranymi, 2 zasilania, dwie masy, wyjście na silnik 2,swiatelko 1,krancowki 4,sygnały do otwierania i zamykania 2, i 4 kable na odblokowanie zamków z centralnego..... więcej kabli...
Wyjścia z przekaźników 87 spiąłem razem. Zakończyłem dwoma diodami. Jedna dioda na lewy kierunek, druga dioda na prawy kierunek. Zamykam/otwieram migają wszystkie kierunki. Jest ok :) Mankament polega na tym, że kierunki migają bardzo krótko. Ziomek podrzuci mi "układ" z regulacją czasu świecenia kierunków ewentualnie na sygnał zamykania świeci dłużej...
Jeszcze raz napiszę co trzeba zrobić żeby lusterka się złożyły/rozłożyły. Jest to kwestia podłączenia się pod ich przekaźnik. Podanie masy na przewód przy przekaźniku powoduje że lusterka się składają, lusterka się rozłożą w momencie zaniku masy na tym przewodzie. Budując układ który będzie wysterowany poprzez mikrostyk otwartych/zamkniętych drzwi lusterka...
Witam Po pierwsze usuń prowizje za plik jeśli chcesz aby ktoś pomógł. Po drugie ze schematu którego skan umieściłeś wynika iż po naciśnięciu przycisku jedne styki sie : rozwierają "OTWIERANIE" POMARAŃCZOWY/CZARNY - BIAŁY/CZARNY, "ZAMYKANIE" POMARAŃCZOWY - BIAŁY, inne zwierają: "OTWIERANIE" BIAŁY/CZARNY - ŻÓŁTY/CZARNY, "ZAMYKANIE" BIAŁY- ŻÓŁTY, na czas...
Próbowałem jeszcze raz zaprogramować pilot i dalej nic się nie dzieje.Przy programowaniu niema żadnych błędów a dalej nie zamyka-otwiera z pilota. Czy może ktoś wie gdzie jest jakiś moduł od tego centralnego co steruje tym sygnałem z pilota ?Może tam bym coś posprawdzał .
Panowie jakiś czas temu zakupiłem alarm samochodowy carprotect protos 10R-03 2733 który ma w sobie kluczyk "scyzoryk" i środkowym klawiszem można uruchomić opcję wyszukiwanie samochodu tj. mignięcie kierunkowskazami.Zamiast kierunkowskazów chciałem to podłączyć pod dołożony siłownik klapy bagażnika.Tak też zrobiłem i rezultat tego jest taki że: -po...
Modulem centralnego zamka jest stacyjka To nie jest do końca ścisłe. Stacyjka jest jedynie odbiornikiem sygnału z kluczyka, i stacyjka go dekoduje. Oprócz tego w procesie centralnego zamykania/otwierania biorą udział: SAM przedni, SAM tylny, moduły drzwiowe pomiędzy którymi przekazywanie sygnałów następuje transmisją CAN. Pomijam niektóre pomniejsze...
Dostałem nówke VW-bore która ma fabryczny centralny zamek zamontowałem sobie autoalarm ale nie wiem gdzie wpiąć sygnały z alarmu do otwierania i zamykania zamków. Czy ktoś wie jak to zrobić :?: . Może ktoś ma schemat instalacji 1.9TDI, 2002rok. pmiazga(at)interia.pl
Sprawdzałem wszystkie wystawiają sygnał, wydaję mi się że moduł centralnego ześwirował, dodam że drzwi zawsze zamykają się za czwartym razem
Witam, jak w temacie zamek centralny zamyka tylko drzwi kierowcy ale nie otwiera już ich z pilota. Trzeba otwierać z kluczyka. W reszcie drzwi słychać reakcje na sygnał z pilota ale się nie zamykają:/
Sygnał zamykania - pod niebiesko biały przewód. Działa bez problemu. Podłączyłem dokładnie według instrukcji od producenta. Niestety nie znalazłem nigdzie informacji w jaki sposób realizowane jest otwieranie centralnego.
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Jak przez próbnik podam masę na jeden z przewodów w kostce to centralny zamek zamyka drzwi a jak na drugi obok to otwiera je. Rozumiem że te sygnały idą dalej do modułu który podaje do siłownika odpowiednio plus na właściwy przewód aby silniczek obracał się w lewo albo w prawo. W instrukcji napisano wyraźnie iż mam znaleźć sygnał zamykania 12V. Czy...
Sprawdź czy w module CZ po zamknięciu i pyknięciu przekaźnika pojawi się jaki sygnał (sprawdź na początek jaki sygnał pojawia się podczas otwierania). Będzie wiadomo czy moduł CZ działa poprawie i daje sygnał na zamknięcie.
Raczej w innym miejscu. Nie napisałeś jakie to auto. W niektórych autach kierunki migają tylko wtedy jak zamykasz/otwierasz z pilota,a jak zamykasz otwierasz z zamka w drzwiach zamykasz/otwierasz centralny bez mrugniecia kierunkami. I tak jak opisałem to moze być sygnał warunkujacy uzbrojenie/rozbrojenie alarmu.
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
standardowo sterowniki CZ mają 2 wejścia masowe - schemat poniżej na OTWARCIE i ZAMKNIĘCIE rozpisano przekaźniki przełączne: NC- normalnie zwarty z COM NO- normalnie rozwarty z COM inaczej mówiąc: ty wykorzystujesz do sterowania złącze COM i NO, które się zwierają gdy następuje podanie sygnału na STER. ____ +12 - oczywiście zasilanie 12V MASA - oczywiście...
SAM to duży moduł z bezpiecznikami na bocznej ścianie bagażnika. Dostaje sygnały CAN i steruje funkcjami całego tylu pojazdu: światła, szyba ogrzewana, pompą paliwa, centralnym zamkiem itp. Sprawdź ciągłość kabli przy zawiasie klapy - tam gdzie się przelamuja przy otwieraniu/zamykaniu klapy
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Witam! Poszukuje schematu elektrycznego do Polo V 2012 rok. Samochód niestety nie posiada kluczyka do zdalnego sterowania centralnym zamkiem dlatego chciałbym dołożyć moduł zdalnego otwierania i zamykania. Rozebrałem tapicerkę i znalazłem sygnał na dwóch kablach po których samochód zamyka się i otwiera lecz po podłączeniu przewodów z wyjścia dokupionego...
to go odepnij i sprawdz czy po zamknięciu ręcznie sam ponownie otworzy i na tym skończy....jak tak to masz zwarcie na kablu sterującym sygnałem otwarcia pozdrawiam
Podepnij równolegle pod siłowniki przekaźnik 12v, daj mu na styk NO stały plus a na wyjściu poprzez diody prostownicze podepnij pod migacze. Przy zamykaniu i otwieraniu kierunki mrugną.
3,5 sek to za mało aby podnieść całkowicie szyby Tak z 25 sek mniej więcej..... Kolego w zupełności wystarcza jak pisąłem po przestawieniu na 3,5 działa szyby zamykają sie i otwierają w 100%
Problem z instalacją sterowania centralnym zamkiem z pliota. Centralny jest pneumatyczny. Jak wyczytałem Szary przewód z drzwi to sygnał zamykania zielony to sygnał otwierania. Schemat: http://phill.czuby.net/odma/sch1.jpg http://phill.czuby.net/odma/sch2.jpg I tutaj problem z interpretacją. BIAŁY ze sterownika - ? z szarym/zielonym z drzwi? POM/CZARNY...
85 + stały 86 - sterowanie z centralki 30 + stały 87 + sterowanie siłownika w ten sposób zasterujesz tylko w jedną stronę jeśli ci chodzi tylko o np otwieranie bagażnika jeśli chcesz otwierać i zamykać sterowanie musi być z sygnału od drzwi
sygnał zamykania otwierania włączyć sygnał zamykania centralnego wyłączyć sygnał zamykania centralnego
płyta indukcyjna schemat amica kostki kierownicą passat kontrolka swiec mercedes sprinter
grundig 6000x hulajnoga elektryczna
Amica okap – jak bezpiecznie czyścić panel przycisków, jakie środki stosować DACO sprężyny tylne do Renault Laguna II – opinie, trwałość, gdzie kupić podkładki