Pod deską rozdzielczą nad nogami kierowcy przy grodzi jest bezpiecznik od migania kierunkowskazów przy zamykaniu i otwieraniu. Bezpiecznik 15A nad kilkoma przekaźnikami. Ciężko go znaleźć.
Może byś ruszył d.... na google albo chociaż przeczytał instrukcję - na forum też to było wałkowane 1000 razy. Zasilanie odbiornika 9 - (-), 10 - (+) , sygnał zamykania/otwierania ze styków przekaźnika radia NO - 11 i 15
syrenke podłaczyłem: czerwony (+ ) kabel z syrenki do brązowego z sterownika centralego a czarny (-) do karoserii efekt przy zamykaniu i otwieraniu : http://winsblack.fm.interii.pl/Nagra... chciałbym kótkie pipciecie a tu cały ton syrenka daje :(
U mnie w corolli z tego samego roku też tak jest. Co do opcji włączenia dźwięku przy właczniu i wyłączaniu alarmu, to nie wiem czy jest taka możliwość, ale najlepiej zwrócić się z tym do ASO.
Podłączenie masz prawidłowe, przeczytaj instrukcje obsługi i ustaw odpowiednie opcje. Nadmienię iż ten sterownik nie ma zatrzymania z pilota podczas otwierania. jest tylko funkcja odwrócenia ruchu skrzydeł (podczas otwierania sygnał z pilota zamyka oraz podczas zamykania sygnał z pilota otwiera).
nie działa zamykanie auta z pilotów. 1. Czy otwieranie z pilotów działa? 2. Czy sygnał, zamykanie/otwieranie trafia do antenki modułu komfortu (jeżeli zdalnie sterowany centralny zamek jest zamontowany fabrycznie)? 3. Czy centralka zamka dodawana była oddzielnie. 4. Czy oba piloty sprawdzono na testerze sygnału z pilotów?
Czerwono-zielony to sygnał zamykania, czerwono-niebieski otwierania. Obydwa plusem. Brązowy w grupie VW to masa.
Witam Moduł ma jakiś symbol trzeba podać bo są tam różne ! Np. 85980- ....... Nie posiadam kuli 😁 Sprawdź ? podanie masy na 3 i 4 pin zamyka i otwiera zamek ? Chińczyk działa ok ale co podaje na te przewody + czy - oto jest pytanie ? To trzeba sprawdzić lub podać schemat ? Co masz za myśli sygnał zamykania i otwierania ? Bez pewnych rzeczy nie...
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
Jeśli możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka (zamykasz i otwierasz wszystkie zamki) to znaczy, że zamek w drzwiach kierowcy (tak samo zamek w drzwiach pasażera) prawidłowo podaje sygnały zamykania i otwierania. Podłącz próbnik z jednej strony do plusa, i sprawdź co się dzieje na przewodach, do których podłączone są: biały i biało/czarny przewód...
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy. Są tam mikrostyki, podające sygnał zamykania/otwierania.
Czy podłączenie sygnału zamykania i otwierania z cenralki alarmowej powinno być podłączone do cenralki za schowkiem i do których przewodów ? Za pomoc z góry dziękuje
Biały i brązowy to właśnie sygnał zamykania - otwierania
Schemat masz? Jeżeli sygnały otwierania/zamykania są podawane przekaźnikami to łatwo sprawdzić czy zamyka bo tak chce Wes czy sam od siebie. Ja obstawiam Wesa.
W alarmie Frodo sygnał na zamykanie i otwieranie zamka centralnego wychodzi z układu scalonego ULN2003. Sygnał ten nie idzie bezpośrednio na złącze alarmu. Po drodze są rezystory 4,7Ω. Najczęściej one padają. Naprawa polega na ich wymianie lub zwarciu. Jeśli jesteś pewien, że instalacja samochodu jest OK, to możesz rezystor od otwierania śmiało...
Zobacz czy da się na bramie użyć oddzielnych sygnałów zamykania i otwierania i wtedy podłącz sygnał z alarmu do zamykania.
Witam Chciałbym podłączyć syrenę która by generowała sygnał zamykania i otwierania samochodu. (tzw Pik pik) Domyślam się ze podsiadam oryginalny alarm ale nie bardzo mam pojęcie gdzie szukać sygnału zamykania/otwierania drzwi oraz jak podłaczyć syrene. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć jak się za to zabrać .
Kolego tym sposobem raczej nie znajdziesz przewodów, przewody odpowiadające za zamknij otwórz są najprawdopodobniej wpięte w 1 i 4 pin silnika w drzwiach kierowcy. Sprawdź jak tam wyglądają sygnały przy zamykaniu i otwieraniu względem masy i plusa, możliwe że będzie trzeba przeciąć jeden z nich i odpowiednio podłączyć jak w poście http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
COM to sygnał wspólny dla kilku styków bądź wejść. NO to styk normalnie otwarty. PP to wejście sygnału do otwierania/zamykania bramy. Tak jak to rozrysowałeś powinno działać.
czy jest możliwość podłączenia sygnału wyzwalającego sygnał otwierania/zamykania pod pilota od alarmu ?
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
Włącz zapłon w pozycję ON – naciśnij i zwolnij przycisk serwisowy 3 razy, syrena wyda 1 sygnał dioda LED błyśnie jeden raz, w ciągu 3 sekund wyłącz zapłon OFF i ponownie włącz zapłon ON, syrena wyda jeden krótki i jeden długi sygnał / jesteś w programowaniu funkcji alarmu w programie pierwszym / PROGRAM 1 – dopasowanie impulsów sterujących...
82c250 + jakiś mikrokontroler z CANem. Dalej już program w którym trzebaby odebrać ramki, wyfiltrować potrzebne informacje i na ich podstawie wysterować wyjście na przekaźnik. Nie będzie ani prosto ani tanio a prościej się już nie da.
Myśle że zamieniłeś przewody sygału otwierania z sygnałem zamykania . Zamień je i powinny przyciski pracować każdy ze swoim przeznaczeniem. Być może zginie również problem samouzbrajania. I jeszcze jedno niektóre alarmy jeśli rozbroisz a nie otworzysz drzwi z rególy kierowcy mają funkcję ponownego uzbrajania. Pozdrawiam
Spróbuj drugi kluczyk. Jeżeli będzie to samo, to usterka leży po stronie stacyjki (odbiornika sygnału).
Dodatkowy moduł za pomocą tego rozwiązania ma otrzymywać informację, że brama jest otwarta a nie impulsowo jak w kierunkowskazie. Nie rozumiem Twojej kombinacji, wyjście SCA działa na zasadzie, brama się otwiera/światło miga wolniej, brama otwarta/światło świeci cały czas, brama się zamyka/światło miga szybko, na każdym etapie masz informację co się...
Albo przekaźnik że stykiem przełącznym. Bez sterowania z logo, styki NC zasilają na wciąż zawór na zamykanie, a podanie sygnału zasila przekaźnik i otwiera zawór. Wtedy masz pewność, w jakim stanie jest zawór.
Diodami odseparowć? sygnały zamykania i otwierania.
Do tego trzeba dorzucić jeszcze kondycję przełączników krańcowych jeśli centrala nie będzie mieć jasnych sygnałów w jakiej pozycji jest brama może być różnie.
bo w Golfie zamykanie jest sygnałem (-) a otwieranie (+). OBA TO PLUSY! , to Vento czyli Golf 3 . Sterowanie naprzemienne było w Golfie 2 czyli Jettcie. Koledze 32aro najbardziej by chodziło o wysterowanie kierunkowskazów. Może ktoś z Kolegów rozpozna wnętrze płytki?
A o alarmie nie pomyślałeś ten dźwięk włącza i wyłącza alarm w samochodzie działa on automatycznie z zamkiem centralnym na pilocie pewnie masz 3 przyciski (jeśli nie to masz 2 i wielokrotne naciśnięciem zmienia funkcję alarmu).
A może te dwa przewody są do tego by z kluczyka uruchamiać dwa siłowniki? Tylko że na starym sterowniku ta funkcja nie działała. Pewnie do tego. Sprawdź czy pojawiają się masy i zobacz czy Twój sterownik obsługuje sygnały otwierania i zamykania. ( w uniwersalnych sterownikach są to kolory biały i brązowy) Dodano po 1 Nie trzeba chłopaka z samochodówki...
Z tego modułu pod dywanem nie wyjmiesz sygnału zamykania i otwierania centralnego zamka. Tam są sygnały tylko od oświetlenia wnętrza itp. W drzwiach są moduły i do nich dochodzą sygnały z zamka a dalej sygnałem can do tego modułu pod dywanem.
Witam, mam problem z automatem do bramy ROBUS 600, nie reaguje na sygnał pilota. Pojawia się sygnał dźwiękowy w automacie który zawsze oznaczał otwieranie/zamykanie wiec odbiornik działa i pilot również. Natomiast poza sygnałem dźwiękowym nic się więcej nie dzieje. Ręczne otwieranie zamykanie przyciskiem pod obudowa działa. Co powinnienem sprawdzić,...
Założyłem tego całe mnóstwo i zdarzyły mi się podobne przypadki. Wadliwy odbiornik sygnału pilota. Bez gadania wymieniali centralki na nowe.
Z tego co pamiętam, to sygnał z kluczyka o zamykaniu lub otwieraniu (przy przekręcaniu kluczem) trafia do centralki zamka (pompki) poprzez sterownik szyb w lewych przednich drzwiach. Dlatego przytrzymanie kluczyka powoduje, że sterownik szyb zamyka lub otwiera je. Sterownik szyb w drzwiach kierowcy jest sterownikiem zarządzającym pozostałymi sterownikami...
Przekaźnik "po czasie" wyłącza pin 5? Na piny 2 i 3 podajesz zasilanie, na pin 1 podajesz sygnał z klapki, wystarczy Ci tylko "plus" pojawiający się przy zamykaniu lub otwieraniu auta. Jeśli byś chciał, aby klamki podświetlały się w obu przypadkach - otwieranie i zamykanie, to daj te plusy przez diody prostownicze do pinu 1
Witam Mam problem z alarmem, podczas zamykania i otwierania auta nie mam sygnału dzwiekowego ale alarm działa i wyje. Wszystko było ok do pewnego czasu nie wiem co się stało, wydaje mi sie że jest w tym alarmie jakaś możliwość programowania porzez pilota tylko nie wiem jaka. Jak ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi prosze dac znać.
Więc zobacz na drugi obrazek, czerwony pod +12V, czarny masa, musisz mieć siłowniki, 2 i 3 pod jakiś sterownik dający sygnał zamykania/otwierania. Dodano po 3 Z wtyczki 10 PINowej 1 pin służy do podania sygnału na syrene. Syrena ma 4 kable, 12V, masa, + sygnał gdzie podłączyłem właśnie fioletowy kabel i jeszcze ma jakiś inny - gdzie w podłączeniu z...
Niby się skopiuje sygnał z pilota, do otwierania jeden przycisk- do zamykania drugi, ale działa to dość chaotycznie, czasem odwrotnie. Nie działa chaotycznie tylko w ten sposób, że można użyć przycisku tylko raz. Drugi raz ten sam przycisk nie zadziała. więc trzeba używać przycisków na przemian.
Spora część niefabrycznych alarmów ma funkcję mrugania światłami w momencie otwarcia/zamknięcia więc może wystarczy sprawdzić czy jest takie wyjście tylko niewykorzystane? Aby odróżnić sygnał zamykania i otwierania wystarczy 1 dioda prostownicza.
Oznaczenie S.C.A- spia cancello aperto -w wolnym tłumaczeniu sygnał bramy otwartej.
i o to chodzi ja mam siłowniki z krańcówkami w środku ,,Power Jack,, z elektrobimu,impuls zadajesz z pilota,a podtrzymanie sygnału otwierania i zamykania jest z krańcówki.....
A duży problem dokupienie zegara za 50 pln ,żeby realizował zadanie ? Są nawet z kalendarzami , i wystarczy określić dni kiedy ma się otwierać , i zamykać - wystarczy sygnał na otwarcie , odcięcie zasilania i przywrócenie zasilania po określonym czasie , żadnych kombinacji i można wykorzystać istniejący stan , bez ponoszenia kosztów. Sterowniki zegarowe...
Można to wziąć z wyjścia na syrenkę lub światełka - są dwa takie wyjścia które mają sygnał przy zamykaniu i otwieraniu. Inne miejsce to pobrać sygnał ze sterownika drzwi.
Raczej żaden gotowy tryb nie nadaje się do tego. Przy otwieraniu i zamykaniu będzie sporo przyspieszeń w obie strony (nawet przy np. otwieraniu będą przyspieszenia w dwie strony). Najpierw musiałbyś zebrać przykładowe sygnały, i dopiero myśleć jak je identyfikować.
A tak na marginesie: wg dyrektyw Uni Europejskiej wydawanie sygnałów przy zamykaniu/otwieraniu ( włączaniu/wyłączaniu alarmu) jest niedopuszczalne.. Instalatorzy nowych alarmów uprzedzają o tym urzytkowników i domyślnie wyłączają ten sygnał ( ci świadowmi przepisów) Pozdr.J.
Witam, problem jest następujący. Kluczyk nie otwiera ani nie zamyka drzwi, aktywuje jedynie sygnał światłami odpowiedni dla otwierania i zamykania. Otwarcie i zamknięcie drzwi z kluczyka otwiera tylko drzwi kierowcy. Będę wdzięczny za sugestie. Toyota Yaris 1, 1.0, 2001
W oryginale działa to tak że położenie siłownika steruje zamykaniem i otwieraniem dla tego sygnały są stałe, ale do wykonania zamknięcia i otwarcia wystarczy podać je tylko na chwilę więc te 0,5s starczy. Biały i biało czarny podłączasz do centralki włoskiej w miejsce brązowego i fioletowego a od strony instalacji-siłowników zostaw nie podłączone.
a ja mam problem że zgubiłem dwa piloty i chciałbym je odtworzyć. Może mógł by mi ktoś pomóc przemalowaniem schematu i spisaniem elementów użytych do tego pilota. Prosiłbym żeby był to jakiś zaawansowany elektronik bo wiem że są jeszcze tacy na elektrodzie. Dzięki ślicznie z góry!
Sprawdź , co sie podczas suwu bramy dzieje na bazie tego IRLN (sądząc po ścieżkach - lewy jest do Flash, prawy do SCA). Jeśli "mruga" 3,3 lub 5 V - jednak uszkodzony tranzystor, jesli nie - po drodze jest jeszcze opornik (może on niedomaga) i od razu nóżka procka czyli za dużo sie nie da zrobić. Możesz zamiast Flash użyć SCA godząc się na dziwniejsze...
Chciał bym się dowiedzieć co mogę jeszcze zrobić i sprawdzić sam żeby to naprawić Przywrócić stan poprzedni i zobaczyć czy działa. Co to znaczy przywróć stan poprzedni ogólnie na początku nie wiedziałem jak podłączyć wiec podłączyłem tylko plus i masę a sygnały zamykania i otwierania były odłączone i już wtedy nie działały szyby wiec nie wiem co mi...
Radziłbym sprawdzić, czy nie zamieniłeś sygnałów na kabelkach: zamykanie, otwieranie!
Poszukaj sobie przewodu w wiązce przy słupku sygnału sterującego zamykaniem i otwieraniem bodajże jest masą sterowny i tam podepniesz się ale nie pamiętam czy na otwieraniu przez rezystor czy przy zamykaniu.
Właściwie mam analoga bezkluczykowego. Pamiętam że bcm to głównie masa podaje sygnały . A tu wystarczy + - sygnał otwierania i zamykania , sygnal drzwi, wyzwalanie awaryjnych czyli podobnie 6 przewodów do bcm. Kolejne 3 to pod maske - syrenka, opcjonalnie krańcowy.
Moim zdaniem sterownik nie bedzie działał prawidłowo bez podłaczonych krańcówek - nawet jesli siłownik się zatrzyma (zadziała wew krańcówka) to sterownik nadal bedzie w stanie zamykania/otwierania - jedno z rozwiązań to zaprogramowanie czasu otwierania/zamykania w sterowniku (bramster posiada taką funkcję - przynajmniej mój ). 2 - "Wyciągnąć sygnał"...
Czyli mam spróbować wpiąć się pod pin 13 w zielonej kostce przewodem z mojego nowego sterownika który jest opisany jako otwierający, a pod pin 16 przewodem który zamyka? Dobrze zrozumiałem? Te przewody mają ten sam kolor, co te w progu ale tu już powinno zadziałać zamykanie, tak? Później tam CameR pisał o sterowaniu siłownikiem i to wtedy siłownik przerzucałby...
Wstaw przekaźnik w automat który będzie reagował na sygnał zamykania i otwierania bramy. Do niego podłącz wejścia centralki i przypisz je do strefy garaż. Odpowiednio oprogramuj (naruszenie linii załącza, naruszenie linii wyłącza) i będzie OK
a czy na tyk stykach pomocniczych pojawia się sygnał w momencie zamykania/otwierania auta z pilota? Poszedłbym sprawdzić ale mam wszystkie drzwi wygłuszone i nie będę pruł wszystkiego.
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Przy zamykaniu i otwieraniu drzwi kierowcy z kluczyka zamyka się wszystko. po stronie pasażera zamyka się wszystko, natomiast przy otwieraniu otwierają się tylko drzwi pasażera Wiązki w drzwiach całe W takim razie do sprawdzenia (podczas zamykania i otwierania) sygnały wychodzące z kasety zamka po stronie pasażera.
Witam, Udało się podłączyć ten wifi tuya? Stoję właśnie przed tym samym zadaniem ale nie wiem gdzie się wpiąć w somfy. Same kontaktrony wpina się w sterownik ale nie wiem gdzie podpiąć sterowanie żeby sygnał wyzwalał otwieranie/zamykanie bramy. Wydaje mi się że w miejsce 31 i 32
Hmmm. Przepraszam. Nie kapuję. We wtyczce która jest w drzwiach i byla wpieta do switcha są tylko 4 przewody. + i - oraz sygnał zamykania i otwierania. I jak do tego podpiac master ? Moment. Czyli wychodzi na to, że i tak bede musiał pociągnąć dwa przewody z samej centralki sterujace silownikiem ?
Witam, Piszę prosty program na zamknięcie półrogatek na przejeździe kolejowym. Mój problem polega na tym, że nie wiem jak zrealizować otwieranie/zamykanie półrogatek. Czy zastosować dla każdej półrogatki jedynie sygnał otwierania/zamykania czy także dać po dwie krańcówki. Dodatkowo przejazd wyposażony ma być w czujniki ruchu. Jeżeli wjedzie pojazd to...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Napisz jaki samochód? Możliwe że sygnał stacyjki jest podłaczony nieprawidłowo (ten sygnał warunkuje zamykanie i otwieranie centralnego zamka)
Witam ! Kupiłem uniwersalny sterownik radiowy do centralnego. Oryginalnie jest zamontowany centralny zamykany z kluczyka. Podłączenie świateł mam rozpracowane, nie wiem jednak gdzie podłączyć sygnały sterowania zamykaniem/ otwieraniem. Za schowkiem jest sterownik z przekaźnikami od szyb i drzwi. Ale gdzie się wpiąć z przewodami i jakie kolory i jaki...
dzisiaj nie byłem programować ale jutro tam podjadę , ale cały czas boję się o silniki , i przyszła mi do głowy jeszcze jedna opcja . po podaniu sygnału otwierania/zamykania , jak szlabany dojdą do swoich maksymalnych punktów zamknięcia to odepnę kostkę ich zasilania i odczekam aż centralka przestanie podawać napięcie . i wtedy wepnę i zacznę programowanie...
Zamontowałem nowe siłowniki (2szt. - master i slave) i cały czas działają na otwieranie. Próbują się otwierać podczas dawania sygnału masy na kabel otwierania, a także zamykania. Jak działają te siłowniki - podczas otwierania powinny otwierać się na maksa, a podczas zamykania - zamykać maksymalnie (a przynajmniej próbować)? Czy wysuwają się do określonych...
Zapomniałem dodać że urządzenie działało długo więc nic nie programowalem szlaban posiada radio zewnętrzne i po naciśnięciu pilota przekażnik w nim działa zarówno przy otwieraniu czy zamykaniu tak że sygnał z radia wchodzi do sterownika,dodam ze otwierania i zamykanie odbywa się jednym przyciskiem na pilocie
hmm, jeszcze co przychodzi mi do głowy to uszkodzony może jest przycisk otwierania i zamykania drzwi i on na ciągle wysyła sygnał o zamykaniu drzwi? Bo zamknąć nim mogę, ale już otwieranie nie działa.
Zaworek / silniczek od wolnych obrotów zwykle wysterowany daje spore podniesienie wolnych obrotów. Tego typu element jest sterowany prądem lub PWM, trzeba wpiąć amperomierz w szereg i sprawdzić czy coś się pojawia. Dodatkowo skoro był bałagan w wiązkach może ktoś podłączył go odwrotnie i zamiast otwierać będzie się zamykał. Regulator wolnych obrotów...
Witam. Mam taki problem w peugeocie 307 SW 2.0 hdi 136KM 2007r. Nie działa centralny z pilota. Nie otwiera Nie zamyka, kluczyk działa. Jak otwieram z kluczyka w zamku drzwi to otwiera drzwi kierowcy bo musi i klapę bagażnika. Jak zamykam zamyka wszystko. Taka sama sytuacja z przyciskiem na konsoli. Szara kostka w bsi jest sygnał na pinie 13 zamykanie,...
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
Dziś rozebrałem zamek drzwi kierowcy. 6 pinów. Na dwa skrajne zapewne przychodzi 12V bezpośrednio na silniczek. Po przyłożeniu napięcia działa i po zamianie biegunów w drugą stronę. Dwa środkowe piny zakończone są pewnego rodzaju krańcówką, czyli po zadziałaniu zamka stykają się. Jest tam też włącznik taki "wahadłowy". Zakładam, że od przekazywania...
Witam. Mam taki problem u siebie w samochodzie: Szyba pasażera otwiera się i zamyka z przełącznika w prawych drzwiach. Sterując ją z drzwi kierowcy otwiera się, ale zamknąć już się nie chce. Na schemacie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/9222905900_1... Może mi ktoś wyjaśnić ten schemat? Jednym przewodem z przełącznika idzie...
zrobiłem tak przekreciłem na zero pokretła wyłaczyłem z kontaktu poczekałem 10 minut właczyłem ponownie sygnał akustyczny oraz diody migają przekrecam na 1 otwieram i zamykam drzwi od chłodziarki sygnał akustyczny przestaje diody nadal mrugają niestety lodówka chodzi czy coś innego mogę zrobić aby przestało migać ?
Ja ostawiam na to że tam jest dołożona centralka żeby było otwieranie z pilota.Ona tylko podaje sygnał do sterownika zamków czy ma otwierać czy zamykać.Jak zamkniesz auto z pilota potem otworzysz kluczem to centralka myśli że auto zamknięte i poda tylko sygnał otwierania i odwrotnie...Jak używasz tylko pilota to pewnie działa jak należy...
Nie sprecyzowałem dokładnie ;) Dzięki za odpowiedź. Chodzi o to żeby szyby się domykały tylko wtedy jak trzymam klawisz zamykania. Na zamykaniu jest krótki sygnał. Jak trzymam klawisz zamknij to zamknie i już nie idzie sygnał. A jak trzymam klawisz otwierania to sygnał jest ciągły i szyby się otwierają. :)
Witam Również jestem zainteresowany budową takiego napędu. Zacząłem nawet pisać program do sterownika i tu moja prośba do użytkowników którzy lepiej znają się na programowaniu bo ja przyznam się że nie znam się prawie wcale. Program napisałem tak "na logikę" i nie wiem czy ma prawo zadziałać. Później chcę jeszcze dodać wyjście na lampę sygnalizacyjną...
Na zaciskach sterownika do którego podłączony jest zawór pojawia się napięcie wtedy gdy na sterowniku pojawia się sygnał otwierania/zamykania zaworu. Wydaje mi się, ze w tym samym momencie zawór lekko pomrukuje, ale nie kręci się. (at)tumiwisizm czy możesz potwierdzić, że element, który zaznaczyłem na zdjęciu białą ramką powinien się obracać, kiedy...
może odwrotnie podłaczyłes sygnały zamykania i otwierania na sterowniku. Bo większość sterowników jest tak zaprogramowana że po "otwarciu" zamka jezeli nie otworzysz drzwi, czyli sterownik nie zobaczy masy to ponownie sie zamyka. Jezeli u Ciebie jest zamienione otwieranie z zamykaniem to własnie zamek bedzie sie sam otwierał, bo zamykasz go, czyli drzwi...
CONDOM. - tryb wielu użytkowników, w fazie otwierania brama nie reaguje na sygnały z pilota, w czasie zamykania, otwiera ponownie
Mam pytanie związane z centralnym zamkiem po zamontowaniu na sygnale 3,5 s działa otwierania i zamykanie z domykaniem szyb na sygnale 0,5 działa otwieranie zamykanie bez szyb sterowanie minusem nastawiłem 0,5 bo zawsze otwierające sie szyby nie sa zbyt dobrym rozwiązaniem wsadzałem kondensator 3000 16v i nie zdołał utrzymać 3,5s? NA ZAMYKENIE ZEBY przy...
Nie wiem z czym masz problem piszesz bardzo chaotycznie, te sterowniki są moje ulubione, zasada prosta rozbierasz tapicerke w drzwiach kierowcy bierzesz kontrolke podpiętą z masy i szukasz kabli sygnałowych (otwieranie zamykanie) szukasz ich na wiązce idącej do zamka w drzwiach około 6 kabli tam jest, jak masz już dwa kabelki sygnałowe to przedłużasz...
To oznacza, że zastosowanie PWM da mi spokojnie możliwość sterowania mocą poprzez sam sygnał prostokątny, który będzie otwierał i zamykał tranzystor co pozwoli sterować w jakikolwiek sposób mocą dostarczaną na grzałkę? Tylko które elementy zapewnią mi to, że tranzystor nie będzie pozostawał nasycony i otwarty w czasie gdy na bramce jest stan niski?
znalazłem lakiernik przeciął przewody w drzwiach był dołożony dodatkowy kabel podobny jak do głośnika prawdopodobnie do przełącznika na tapicerce do otwierania . w kosce od drzwi niema sygnału sterowanego masą do otwierania ani do zamykania - albo sterowane + albo przez zmianę oporności - jak w pasacie
Boziu - tak robiłem podłączając pod przewody, na których pojawia się sygnał w momencie zamykania bądź otwierania. Niestety - bezskutecznie.
Nie wiem ile tam jest. Ale powiem tak: +12V wychodzi z sterownika centralnego zamka (sygnał otwierania/zamykania), a pompa w samochodzie (2 kable otwieranie i zamykanie) reaguje na -12V i wystarczy, że przyłożę nawet samą masę do jednego kabla i reaguje (w jednym robi się wtedy -12V, a w drugim 0V i potem na odwrót - zależy od stanu zamka).
Najlepiej jakby to było razem ze sterownikiem drzwi. Ma to być sterowane przyciskiem tak jak zamykanie drzwi czyli naciskam zamykanie i uaktywnia się sygnał akustyczny i po ok 2 sekundach drzwi się zamykają i przy otwieraniu też ma być najpierw sygnał potem otwarcie drzwi.
- ale ważne tylko przy używaniu funkcji krok po kroku czyli sterowania tylko jednym przyciskiem pilota - ty używasz i będziesz używał dwóch? Z tego co napisał to chce sterować bramą przez CLIP czyli dzwoniąc na nr karty SIM w GSM, wtedy nie da rady rozdzielić sygnału zamykania i otwierania i w grę wchodzi tylko step-by-step. Trochę rzeźby i idzie to...
Witam. Mam autoalarm skorpion 2000A Z1M. Czy da się go jakoś ustawić żeby po zamknięciu samochodu dawał sygnał dźwiękowy? Teraz muszę przytrzymać przycisk zamykania/otwierania na pilocie 3sek żeby dał taki sygnał.
Podłącz tak: https://obrazki.elektroda.pl/5872844700_... Ewentualnie wyłącz w centralce fotokomórki oraz automatyczne zamykanie bramy i sprawdź czy będzie się zamykać z pilota. Wystający czarny przewód to prawdopodobnie antena odbierająca sygnał z pilota.
Ok, czyli rozumiem, że podłączenie będzie mniej więcej takie: * Czerwony -> Plus stały * Czarny -> Masa * Biały + Biało/Czarny -> PIN 8 i 5 w samochodzie * Żółty + Żółto/Czarny -> Masa Co zrobić z Pomarańczowym + Pomarańczowo/Czarnym? Jak było sterowanie plusem, to na jednym z filmików na YT też je podłączali, ze schematu wynika, że: * Biały ma być...
Witam kupiłem ten sam pilot i powiem jedno takiego CUDA się nie spodziewałem do kolegi od stronga tez mam ten dekoder i zaprogramowaego pilota prawie całego co absolutnie wystarcza malo tego w aucie tez mam pilota na podczerwień i pilot SilverCrest skopiowal sygnał i mogę otwierać i zamykać z niego ? ok co do funkcji uczenia naciskamy i przytrzymujemy...
Z bezpiecznikami chyba nie ma co przesadzać. Ale jak się bardzo upierasz to możesz dać. Jeden przekaźnik jest od kierunkowskazów. Jeden od zamykania. Jeden od otwierania. Jeden od bagażnika. Przewód od kierunkowskazów masz jeden i sygnał ten należy rozdzielić diodami na dwie strony.
Problem z instalacją sterowania centralnym zamkiem z pliota. Centralny jest pneumatyczny. Jak wyczytałem Szary przewód z drzwi to sygnał zamykania zielony to sygnał otwierania. Schemat: http://phill.czuby.net/odma/sch1.jpg http://phill.czuby.net/odma/sch2.jpg I tutaj problem z interpretacją. BIAŁY ze sterownika - ? z szarym/zielonym z drzwi? POM/CZARNY...
włącz zapłon i wciśnij przycisk wyłącz alarmu na pilocie powinien się pojawić sygnał przy otwieraniu i zamykaniu
Zimne luty na płytce pompy, to nagminna usterka A4. Zacznij od tego. Może pompa ożyje po kontakcie z lutownicą i cyną :D Poza tym, sprawdź zasilanie i sygnały na przewodach sterujących: szaro-czerwony (lub szaro-biały) - otwieranie czerwono-niebieski zamykanie oba w boczku w nogach kierowcy (na słupku)
Wyjścia z przekaźników 87 spiąłem razem. Zakończyłem dwoma diodami. Jedna dioda na lewy kierunek, druga dioda na prawy kierunek. Zamykam/otwieram migają wszystkie kierunki. Jest ok :) Mankament polega na tym, że kierunki migają bardzo krótko. Ziomek podrzuci mi "układ" z regulacją czasu świecenia kierunków ewentualnie na sygnał zamykania świeci dłużej...
sygnał zamykać otwierać centralne sygnał zamykać otwierać drzwi beninca otwierać zamykać
laguna przekazniki nagłośnienie fitness iveco daily problemy klimatyzacja
telewizor elektron telewizor elektron
Blaupunkt BLA236/152R instrukcja obsługi PDF – telewizor 23,6" LED Fiat Seicento nie odpala – diagnostyka, czujnik CPS, CODE, pompa paliwa, akumulator