Witam Ja zakladalem navi do Iveco ale mam tam 12 V instalacje Ten plus po zaplonie mozesz sobie pominac bo jest nie potrzebny. Sygnal predkosci mozesz wyciagnac sobie z Tachografu z pinu B7 zółta kostka w tacho 7 pin. musisz niestety zerwac plaby od tacha i czeka cie nowa legalizacja. Nie wiem tylko i musisz sobie to sprawdzic czy z pinu B7 wychodzi...
Czy mogę jakoś ustawić przekaźnik wewnętrzny tak aby dawał sygnał działania palnika Można ustawić przekaźnik dodatkowy jako: Przepustnica spalin/ wyciąg oparów https://obrazki.elektroda.pl/2238112400_... Jest jeszcze Zewnętrzny zawór gazowy - więc też powinno dawać napięcie ~230V do otwarcia zaworu gazowego.
Podejrzewam, że wystarczy z impulsów do cewki wysterować tranzystor, który będzie kluczował 12V na tacho i po sprawie. Jak chcesz mieć ładnie, to wstaw sobie tam transoptor, który zapewni ci izolację galwaniczną między układem zapłonowym a licznikiem.
Napisz może co to za auto, co tak naprawdę ma się dziać, jak ma działać to oświetlenie i które? Wnętrza? Jeśli dobrze rozumiem koncepcję to: Sygnał zapłonu podłączasz pod 85 przez diodę w kierunku przewodzenia czyli katodą w stronę przekaźnika. Pod 85 podłączasz też przez diodę sygnał z panelu lusterek też katodą w stronę przekaźnika. 86 masa, 30 wejście...
Obstawiam uszkodzenie stacyjki. Problemy ze stacyjkami FBS3 nasilały się przeważnie w okresie zimowym - w niższych temperaturach. Jak się komuś chce, to można zrobić próbę i stacyjkę podgrzać. Oczywiście bardziej efektywne jest podgrzewanie płytki stacyjki wymontowanej, ale internetowe doniesienia potwierdzają, że operowanie suszarką w okolicy stacyjki...
11 nie występuje w kodach silnika. To kod błędu czujnika abs koła przedniego prawego 16 czujnik EGR 22 sygnał zapłonu na wejściu EMS tutaj masz dokładnie opisane https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi...
Automatyczny Włącznik Światła.
Witam Dziś na stole miałem sunkera z identyczną usterką. Wymień Q16 2SC945 i powinno być ok. U mnie problem zniknął Pozdrawiam.
Sterownik jest wyposażony w procesor Motorola, z niego są sygnały do wyjścia zapłonu. Sygnały z procesora Motorola bezpośrednio przechodzą przez oporniki oznaczone 101. Potrzebujesz lutowania wszystkich rezystorów z takimi oznaczeniami. Jest to typowy problem z tym sterownikiem
Zgadza się radio ma może kod lecz nawet po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu nie wyświetla się nic a więc nie mam jak wprowadzić tego kodu. Sygnał zapłonu dochodzi na kostkę ISO.
Oczywiście, sygnały te znajdziesz w pobliskich wiązkach ze stacyjki i najbliższej żarówki podświetlającej kokpit. SławeK
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
a ma sygnał z zapłonu ACC
Myślę że nie bo iskra musi być z wyprzedzeniem więc sterownik powinien mieć sygnał przed najwcześniejszym możliwym wyprzedzeniem zapłonu.
To teraz wejdź w parametry i znajdź zasilanie po zapłonie, zobacz co tam pokazuje, bo według błędu masz problem z sygnałem zapłonu. Nie wiem, czy tam jest fizyczne 12V, czy przychodzi info po CANie albo WakeUp, ale w parametrach coś powinno być.
Nie gwarantuję niczego, ale przetestuj taką pinologię: Przednie złącze mikrofonowe (RJ12) to 6-pinowe gniazdo służy nie tylko do podłączenia mikrofonu, ale również do programowania radiotelefonu. Pinout złącza RJ12: 1+13.8VNapięcie zasilania (niestabilizowane) 2TX DataWyjście danych z radiotelefonu 3PTT Wejście sygnału nadawania (Push-To-Talk) 4Mic...
Uszkodzona blokada kierownicy, brak sygnału zwrotnego o odblokowaniu, dopóki blokada nie wyśle sygnału, UCH nie włączy zapłonu.
Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy gdy kręci rozrusznik na wałki rozrządu rurkami leci olej na wszystkie krzywki.
Jeśli się dobrze orientuję, to w tym modelu znajduje się moduł zapłonowy typu DC-CDI. Z zasady ma prawo się nagrzewać ze względu na zastosowaną wewnątrz przetwornicę podnoszącą napięcie. Tylko jedna uwaga, jeśli to jest chiński pomarańczowy moduł WM Motor (z Wilmatu) to niestety trzeba powiedzieć że to jedno wielkie gówno. Ciągnie prąd 0.5 A w trybie...
Sygnał aktywnego zapłonu idzie przez CAN.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
A co ma hall do tego? Masy na sterownik sprawdziłeś? Zobacz przy samym sterowniku czy wystawia masę
Określa sygnał o położeniu wału korbowego(w tym przypadku za pośrednictwem wałka rozrządu) potrzebny sterownikowi silnika do ustalenia optymalnego sygnału wtrysku paliwa oraz momentu zapłonu(to tak powierzchownie).Brak sygnału z tego czujnika = brak pracy silnika.pozdr.
2011r 1,6 ecoboost JQDB Auto przyjechało z zdemontowana głowicą, poskładane, rozrząd na ori blokady. Pierwsze odpalenie - cięzko zapalił, ale chodził, lekkie wypadanie zapłonów, nowe świece poprawione masy, auto odpaliło na strzała. Zagrzało się zgasło, wystygło znów odpaliło, z każdą kolejną próbą coraz gorzej paliło. Instalacja cewki-ecu sprawdzona...
bezpieczniki pod bsm, do tego co widzi sterownik silnika. jak sprawdzany wentylator?, one są dość wymagające co do sprawdzenia, ale się da na stole. wtyczka pod zderzakniem, duża stały plus i minus, mała trzy pinowa, sygnał zapłonu, sygnał z ecu i sygnał zwrotny do ecu z wiatraka.
Mam podłączonego RECa z Astry H na stole i to samo nie przyjmuje pinu i przy zmianie konfiguracji CAN wywala programowanie nieudane. Jest jeden błąd który to chyba wyjaśnia - niezgodność napięcia zapłonu z sygnałem z magistrali CAN. Mianowicie fizycznie napięcie zapłonu jest ale nie dostaje po CAN tego samego i blokuje moduł. Mam pytanie czy ktoś wie...
AUX można by próbować dokodować za pomocą MultiECUScan do Fiata, ew Peugeotowski DiagBox. W DiagBoxie możliwe, że udałoby się nawet zmienić czas, po którym się auto/radio usypia. Zapłon można by chyba ominąć modyfikując Eeprom na CANBUS OFF. Dawało się tak przerobić FIATowskie radia. Wtedy sygnał zapłonu podajesz mu analogowo, a nie bierze informacji...
Witam Po włączeniu próbuje dwa razy długo zapalić gaz ( którego nie dostaje pod iskrę anie w powietrze - nie śmierdzi) Iskra w dobrym miejscu? jakie ciśnienie na wyjściu zespołu ? Wyświetla znany błąd 60 st czyli brak sygnału sondy jonizacyjnej tylko że na sondzie jest napięcie zmienne 125V, a sonda nie ma sygnału prądowego bo... nie ma płomienia....
obrotomierz musi byc z 6 cylindrowego w starej wersji czerpie sygnał ze styku nr1 cewki zapłonu
zeby sprawnie auto chodzilo musi widziec dwa czujniki prawidlowo Przy przestawionym rozrządzie silnik przeważnie da się uruchomić ale będą słabe osiągi. Emulator/symulator podłączony w miejsce F'a ma tylko służyć do sprawdzenia czy reszta sterownika "żyje" i wystawia sygnały zapłonu i wtryskiwaczy.
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Kupiłem generator sygnału zapłonu, podłączyłem zgodnie z instrukcją. Generator szuka sygnału przez 60 sekund i nie rozpoznaje prawidłowych ustawień.
podgrzewacz eberspacher d5wz. część pinów podłąłczyłem wg opisu ze strony eberspachera i piec się uruchomił ale zostały mi jeszcze z 2 kable które nie wiem do czego są. podłączyłem pompę paliwa, plus i minus zasilania, sygnał zapłonu i alternatora został przewód diagnostyki i jeszcze dwa kable - nie wiem od czego mogą być. zostały przewody nr 3 i 8...
Podpiąłem dzisiaj pod komputer i wywaliło takie błędy jak sygnał wyjściowy zapłonu 1, czujnik lambda, wtryskiwacz cylindra 4.
Tak czujnik Halla lub w innym wykonani czujnik wału korbowego. Tak od temperatury to swiwiruje i nie masz sygnału pozycji do zapłonu.. Na zimnym pewnie od biedy odpali ale jak dostanie ciepła siada. A na ciepłym póki chodzi to pewnie jakby na 3 gary bo wypadają zapłony misfier.. I ECU daje mapę awaryjna. Zebys dojechał do warsztatu lub domu. 😀...
Dodatkowy układ sensorowy do sygnału zapłonu. Tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... masz wątek o budowaniu takiego włącznika.
Brak sygnału zapłonu,musisz sprawdzić czujnik obrotów,cewkę(w aparacie zapłonowym) i moduł zapłonu który znajduje się w komorze silnika.Przede wszystkim sprawdź wiązkę między tymi urządzeniami a sterownikiem silnika bo to właśnie brakuje sygnału do sterownika.Mogła ulec uszkodzeniu w okolicy rurki EGR oraz gaziarz mógł się w nią wpiąć by uzyskać sygnał...
chodziło mi o info bez którego sygnału czujnika komputer nie za inicjuje zapłonu ...czujnik ciśnienia na listwie CR
Skąd instalacja LPG ma podłączony sygnał zapłonu?
Prawdę powiedziawszy nie sprawdziłem sugerując się być może błednie odczytem kwz. Sygnał zapłonu jest brany z wałka a odczyt na kole pasowym na wale. Niemniej jednak sprawdzę to dzisiaj porządnie.
RCD300 ma sterowanie wszystkimi funkcjami wyłącznie po szynie CAN. ttttomekk coś tu mąci. Najlepszy byłby gotowy adapter can/analog. No chyba ze akurat w tym modelu auta znajdziesz w jakimś module sygnał zapłonu analogowy 0/12V. Poszukaj na niemieckich forumach. N.
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Jasne że jest wydaje mi się że najprostszy to znalezienie sygnału zapłonu np ze stacyjki lub kompa i podpięcie go jako sterującego przekaźnikiem, który będzie włączał radio. jednak nie jestem specem od samochodów więc jestem otwarty na krytykę. Przede wszystkim najpierw przejrzałbym instrukcje od tego radia i zobaczyłbym jego opcje zasilania :D
tam ma być sygnał zapłonu. W skrzynce bezpieczników pod maską znajdziesz na bezpieczniku napięcie zapłonu. Dodano po 7 Np. F23
Kolego problemem jest elektroda jonizacyjna. To ona daje sygnał do sterownika czy doszło do zapłonu gazu. Sprawdź czy masz ja osobno czy może razem z zapłonową. Najczęściej powodem jest jej zabrudzenie. Do wyczyszczenia.
Sygnał o pozostawieniu włączonych świateł.
30B - błąd nr 779 - czujnik temperatury zewnętrznej G17, jest to czujnik w kratce w zderzaku. 318 - 792 - przełącznik ciśnieniowy układu klimatyzacji F129. 31D - 797 - czujnik nasłonecznienia G107. 4B6 - 1206 - sygnał włączenia zapłonu - sygnał ze stacyjki że włączony jest zapłon. Na podstawie błędów można by powiedzieć że klimatyzacja raczej nie działa....
Zastanawiam się jak w miarę prosto obsłużyć czujnik położenia wału korbowego - jest to czujnik 36-1 czyli 35 zębów (impulsow) i przerwa robiąca za sygnał indeksu. Na tej podstawie trzeba odliczać bieżący kąt położenia wału i generować sygnału dla zapłonu, oraz liczyć obroty (rpm). Zakres obrotów to od 600 do ok 5000 czyli ok. 3kHz.
To rzadkość, mało tego było. Ale też miał immo. Podupcone immo u góry kokpitu po prawej stronie. Blokowało rozrusznik, pompę paliwa i sygnał zapłonu z modułu EEC IV. Ale tu nie ten problem.
Kontrolka od świateł raz świeci raz nie zależy jak jej się podoba , chwilę poświeci i przestaje a czasem długo świeci a tak poza tym raczej wszystko okej ręczny świeci brak płynu do spryskiwaczy też ...
Diody masz podpięte bezpośrednio pod porty ATmega? Jeśli tak to lepiej dołóż sobie oporniki aby nie spalić wyjść ATmegi. Bezpośrednio przy procku daj kondensator 100nF. Przed stabilizatorem np. 1000uF, a za stabilizatorem 100u (to i tak za dużo, ale lepiej więcej niż za mało). Zliczanie zrealizowałbym w taki sposób: - Odpalić któryś z wewnętrznych timerów...
Z fotki 23 wynika że jest to zestaw do późniejszych modeli audi z magistralą CAN. Z tego modułu prawdopodobnie pochodzi sygnał zapłonu (oczywiście po zdekodowaniu z can). Musisz znaleźć czy to wyjście idzie na radio w/g opisu 29. Radio odpal najpierw na stole. Ale lepiej będzie jak znajdziesz jakiegoś oblatanego w temacie, choćby to był siódmy z kolei....
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Samochód ma instalację LPG?
Też coraz bardziej się tego obawiam. Mam nadzieję że wystarczy sam moduł zapłonowy wymienić zamiast całego aparatu :(. Z autodiagnostyki wyszedł kod 21 czyli w Nissanie brak sygnału zapłonu. Będę musiał się przejechać po miejscowych szrotach i może gdzieś się trafi chociaż w celu weryfikacji teorii.
Witam potrzebuję pilnie schematu kostki licznika Peugeot 407, wiem gdzie jest + i - ale nie wiem pod którym pinem jest +12 sygnał zapłonu, wymieniłem tarcze na indiglo i muszę je podłączyć żeby się zaświecały po uruchomieniu zapłonu, z góry dziękuję
Sygnał dajesz z tej kostki na przekaźnik i w momencie załączenia zapłonu przekaźnik dostaje sygnał załączenia i puszcza napięcie na dodatkowe gniazdo zapalniczki. Obwód jest zabezpieczony bezpiecznikiem z gniazdka zapalniczki. Przekaźnik po prostu robi w tym wypadku za włącznik napięcia na dodatkowe gniazdo zapalniczki. Cewka załączająca przekaźnik...
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Daihatsu Feroza 1.6 70 KW rok 88-99. zwora pin 5 i 6 wtyczki Włączam stacyjke w pozycje kontrolki, i lampka check engine wybłyskuje kod. 01 - brak błędów 02 - MAP, zwarcie, przerwa 03 - brak sygnału zapłonu 04 - czujnik temp. silnika - zwarcie/ przerwa 05 - sonda Lambda, zwarcie/ przerwa 06 - 07 - TPS - sygnał niezrozumiały 08 - IAT - zwarcie/ przerwa...
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
Fakt, są auta niedopracowane, które po zamknięciu da się otworzyć z wewnętrznego sterowania. Przy montażu bezpilotówki podłącza się tam blokowanie(alarm wyje przy próbie otwarcia z wewnątrz) lub/i wykorzystuje się blokadę zapłonu do odcięcia sygnału otwarcia z przycisku
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
Udało mi się uruchomić piecyk, ale jeszcze nie na 100%. Mam dwa podstawowe problemy: 1. Chciałem wykorzystać sygnał zapłonu (+15, który jest w oryginalnej wtyczce od piecyka) do sterowania przekaźnikiem odcinającym elektryczną pompę wody. Niestety, podłączenie przekaźnika skutkuje błędem "CHARGING PROBLEM" Obecnie wyłączam wszystko przed włączeniem...
eee, ciężko, musiał byś zasymulować czujnik położenia wału, no i zaobserwować czy edis wysyła zmodyfikowany sygnał zapłonu. Nie psuje się to często, jeżeli jest awaria na samochodzie, to szybciej jest podłożyć innego edisa
Moźna pobrać sygnał z zapłonu i wykonać proste serwo sterowane z wzmacniacza operacyjnego.
Alarm Pro-Can to baaardzo prosty alarm. Jedyne na co musisz zwrócić uwagę to dwa grube czarne przewody , które służą do ocięcia. Z reguły odcinało się sygnał zapłonu do CIM-a. Resztę przewodów możesz spokojnie odciąć ,zamontować inny. Dodano po 2 Jeżeli nadal potrzebujesz schematu , to dopiero w Poniedziałek wieczorem , ale myślę , że jest zbędny.
Witam. To w takim razie prawdopodobnie uszkodzona centralka. Transformator jest to integralna część centralki, i sam transformator nie występuje jako część zamienna. Jeśli chodzi o naprawę centralki, to po za wymianą bezpiecznika, warystora gdy jest wypalony, oraz poprawieniem lutowania jeśli są pęknięte, to nic więcej się nie robi ze względu na bezpieczeństwo...
najlatwiej Ci będzie wykozystac edis forda albo dis z GM (moduł z poloneza ) . Żaden z nich nie będzie działał bez sterownika silnika, bo EDIS4 obrabia sygnał z czujnika wału, wysyła do EEC IV, ten zaś oblicza kąt wyprzedzenia zapłonu i jako zmodyfikowany sygnał zapłonu odsyła do EDIS.
Goral220 , nie szukaj czujnika na wale , bo go nie ma , wszystkie są w zespole aparatu zapłonowego. Przeczytaj jeszcze raz post nr. 8 w części o sygnale z ECU (komputera silnika , sterownika ) i tam sprawdź czy jest sygnał sterowania na moduł zapłonu (bez odpinania wtyczki) i wszystko będzie jasne; jak będzie sterowanie (migać będzie LED ) to siedzi...
Z immo jest wszystko ok. Po prostu uszkodzony jest sterownik w ten sposób że nie ma sygnału na złączu B13 a na B5 jest. Idzie go odpalić na 2 cylindrach i tak będzie pracował . Wiem że immo odcina wszystko ale tu immo nie odcina tylko że sterownika nie wychodzi sygnał zapłonu cewek 2 i 3
Czy miał ktoś styczność z takim błędem :EFI-0036 Moduł sterujący silnika (ECM) z zapłonem, sygnał korekty - "Aktywacja zapłonu niekompletna".
Witam,byłem na diagnostyce komputerowej i wyskoczył mi taki błąd(pisze wszystko co na druczku) 1M0820043C 1M-CLIMATRONIC X0604 KODOWANIE 00043 WSC 00046 1-ROZPOZNANA USTERKA- SYGNAŁ CZASU PRZERWY ZAPŁONU WYŁĄCZONY NIEDOPUSZCZALNA WARTOŚĆ SYGNAŁU USTERKA WYSTĘPUJE SPORADYCZNIE Czy ktoś może mi jaśniej powiedziec co to jest i o co chodzi??????
Witam Biały-brązowy: +12V (dochodzi z Junction box przez bezpiecznik Ign) Zielono-czarny: wejście sygnałów z czujników: rozłożenia stopki, biegu jałowego, wciśnięcia dźwigni sprzęgła Czarny-czerwony: wejście sygnału naciśnięcia przycisku startera Szary: +12V przez wyłącznik zapłonu Pozdrawiam
Witam. Mam licznik z Audi A3 2005r po magistrali CAN. Na stole mam z nim łączność diagnostyczną, po wciśnięciu lewego przycisku włącza się zegarek i licznik kilometrów. Na wtyczce nie ma sygnału zapłonu, musi być więc wysyłany po CAN. Zebrałem z wtyczki samochodu (po wyjęciu licznika) kilka ramek CAN ale po ich wysłaniu licznik się nie aktywuje. Znalazłem...
Odłącz ten niebieski od kostki ISO, tak żeby sygnał Remote szedł tylko z radia.
Normalnie. Przecież to układ bateryjny. Więc podłączasz, jak na taki przystało. Ten prawy punkt przyłączeniowy, to zasilanie cewek, czyli załączasz tam zasilanie. Ten lewy, połączony z jednym z przerywaczy, wygląda jak wyjście na elektroniczny obrotomierz lub inne coś, co pobiera sygnał zapłonu. Ten silnik jest uzbrojony w rozrusznik, prądnicę, akumulator?
Po długim boju, doszedłem do wniosku, żeby podglądać kamerę w Systemie, to musi być ona zasilona na stałe po włączeniu zapłonu. Także, nie potrzebuje sygnału z biegu wstecznego, gdyż jest zasilona cały czas po włączeniu zapłonu i można ją podglądać z poziomu SYS.
W APQ ,sterownik MP 9,0 , sygnał zapłonu nie idzie bezpośrednio ze sterownika / pin nr.24/ , lecz przez wzmacniacz/moduł/ zapłonu dopiero na cewkę WN. Sprawdz lub podstaw moduł. Pompa się odzywa , tz. czujnik halla jest dobry.
Jeśli jest to thermo top to mam w pracy rozpiskę tego systemu ostatnio robiłem takie coś , nie dostawał sygnału zapłonu była uszkodzona ścieżka w sterowniku ,po pewnej partyzantce system odpalił klient zadowolony , ale też uszkodzona świeca żarowa spowoduje brak reakcji tego pieca
Jakiej firmy i jaki model jest tego podgrzewacza ? Możliwe, że świeca nie działa. https://mzoc.ru/prochie/kak-vklyuchit-av...
Daj po prostu szerogowy rezystor pomiędzy sygnał z zapłonu a wejście mikrokontrolera. Np. 47k będzie ok. Jak tez proponował (at)MoniTOX można użyć dzielnika.
Częstotliwość sygnału na biegu jałowym 100-110 Hz i 150-160 Hz po włączeniu zapłonu lub pełne obciążenie.( to z książki) Z praktyki wychodzi na wolnych obrotach ok. 90Hz, jak silniczek równo chodzi oczywiście.
Złącze ISO w Oplu jest zgodne ze standardem, jedynie ma zamienione 12V po stacyjce i podtrzymanie. Jest tylko jedno małe ale - zasadniczo w Oplu głównym zasilaniem jest to stałe 12V (które w innych radiach jest tylko do podtrzymania pamięci), a z kolei 12V po stacyjce w Oplu jest tylko sygnałem informacyjnym dla układu logiki zapłonu w radiu, podczas...
Tak. Dołącz gateway z instalacji i wyślij sygnał włączenia zapłonu po CAN-ie.
Lampa stroboskopowa - sprawdź czy rzeczywiście zanika iska przy danych obrotach. Oscyloskop - sprawdź sygnał z czujnika położenia WK.
obroty jaki silnik?? czy nie masz jakiego kolwiek "urządzonka które podaje sygnał do zapłonu np. czujnik położenia wału; wyjście na komputer z rozrządu zapłonu ; lub też najprościej sygnał do cewki zapłonowej z wyjściem na świece nie radzę się babrać. wykorzystaj istniejące sygnały.
W takim razie pomierz sygnał z czujnika na wale jak pisze emeryt2
Można wprowadzić system antynapadowy w tryb serwisowy: Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. włączyć stacyjkę w pozycję zapłon 2. nacisnąć ukryty wyłącznik 3. nacisnąć jednocześnie przyciski WŁĄCZ i WYŁĄCZ na pilocie Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 2 sygnałami syreny, ponadto będzie o tym przypominał...
Dokładnie nie pamiętam, chodzi o ten pod transformatorem, chyba zezwolenia na zapłon. Szczerze to wytypowałem przypadkowo ze sposobu pojawiania się usterki obstawiałem że nie ma sygnału zapłonu, koszt samego przekaźnika to ok. 10 PLN tak więc nawet wymieniając wszystkie (chyba 5 - nie mam teraz schematu przed sobą) koszt będzie nieduży. Udało się za...
Że się wtrącę, panowie spokojnie. Faktycznie po włączeniu samego zapłonu na zgaszonym silniku nie mam żadnej komunikacji. Komunikację uzyskuję tylko w chwili gdy silnik pracuje, podejrzewam ze sygnał zapłonu jest pobierany z zasilania wtryskiwaczy paliwa i po włączeniu samego zapłonu i braku obrotów silnika są po chwili wyłączane. Inna opcja to tak...
Na płycie z bezpiecznikami wyświetla mi jeden długi i dwa krótkie sygnały, pomożesz? Po przekręceniu zapłonu nie a możliwości zmieniania prędkości obrotowej.
Witam A sprawdź świece jak wyglądają, filtr paliwa styki rozrusznika . Stan naładowania akumulatora , może w akumulatorze cela jest zerwana i nie działa. p.s Przy otwarciu drzwi ze stanu zamkniętego powinna się włączać pompa , po włożeni u klucza przepustnica ustawia się do odpalenia też to słychać. Jak przekręcisz klucz to podaje on sygnał zapłonu...
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
pompa paliwa osiaga swoje cisnienia w ok 2 sekundy wiec nie jest potrzebne zeby właczała sie wczesniej aby nabic cisnienie paliwa bo i tak podczas krecenia i tak one jest własciwe a zapotrzebowanie na paliwo podczas rozruchu jest znacznie mniejsze jak podczas jazdy aby komputer silnika dał sygnał zapłonu silnik musi zrobic 360 stopni starczy tyle czasu...
Zacisk 15 to tzw plus po zapłonie.Od czego jest bezpiecznik 38?
4b6 to 1206 - "Sygnał opóźnienia wyłączenia zapłonu" mozesz go zignorowac
Gdybym miał błachy problem pewnie bym nie zakładał tematu 😉 Alternatora w ostateczności w parze z sumą sygnału z zapłonu. Po prostu sygnał stały ma się pojawić dopiero po uruchomieniu silnika, nie wcześniej. Oraz ma zniknąć wraz z zgaszeniem silnika ale z tym nie sądzę żeby był problem. Nie chcę ingereniować w czujniki które są potrzebne do...
Witam. Szukam gotowego rozwiązania, urządzenia, które wykryje np. ramkę/mki zapłonu w magistrali CAN w traktorze oraz wyśle sygnał logiczny 0 lub 1.
No ale przecież fazator rozrządu nie zmienia fazy indywidualnie do każdego cylindra. W jaki sposób by wpływał na wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze? Dodano po 8 Szukaj tego co rożnicuje ten pierwszy cylinder od pozostałych. Jeśli nie ma problemu w mechanice silnika to sygnał zapłonu i wtrysku na pierwszy cylinder w porównaniu z innymi. Może coś...
Byłem w serwisie na DIAGu 2000, ale mam poprawić rurki podciśnienia i ten sygnał od zapłonu i jeszcze raz przyjechać.
sygnał włączenia zapłonu sygnał włączeni zapłonu sygnał wyłączeniu zapłonu
silnik vanos m50b25 silnik vivaro system zdalny niedostępny
sterownik nawadniania samsung rb31fsrndss
Where to Buy Parkside LGT695G-B Charger PCB for PLG 20 A1 – Sourcing Options & Board Compatibility Siemens SE24A234EU/15 – zwarcie, wybija bezpiecznik, po wymianie pompy i łożysk