Dokładnie.Błąd synchronizacji wał-wałek rozrządu.Więc teraz idąc dalej,skoro rozrząd masz teoretycznie ok,komunikację też to w czym jest problem?chodzi o to czy nie możesz dopisać kluczyków.......itd
Raz, potrzebne są blokady, dwa po wymianie trzeba ustawić początek tłoczenia, znam wymieniaczy, którym samochód nawet nie zapalił (sterownik odcina wtrysk poza zakresem synchronizacji wał-wałek)
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
Znalazłem go. Wyjąłem, umyłem , zmierzyłem. Przy ustawieniu miernika na oporność 20K pokazał 024. Wygląda dobrze, oryginał Renault. Ale efektu brak. Domowe sposoby wyczerpane. Umówiłem się na wizytę u elektromechanika na sprawdzenie wału, wałka oscyloskopem czy czymś takim. Okaże się czy czujniki wariują, czy rozrząd a może wiązka przerwana. Poinformuję...
Zła synchronizacja wałek rozrządu - wał korbowy. Nie odpali za duże odchylenie od normy . Sprawdź ustawienie rozrządu. Ewentualnie sprawdź ustawienie impulsatora na wale i wałku . Po odłączeniu czujnika wałka powinien odpalić po dłuższym kręceniu ale to jak będziesz pewny że rozrząd ustawiony dobrze. Jak nie odpali lub będzie chodził dziwnie to skopane...
Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Sprawdzić rozrząd używając do tego blokad. Plus napięcie paska rozrządu.
To fakt. Jak to mowił Dr. House, wszyscy kłamia.
Jeden to brak sygnału z czujnika wału a drugi to zła synchronizacja wałek wał. Ja bym zaczął od czujnika walu
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Synchronizacja wał-wałek, rozrząd na blokady.
Sprawdź najpierw jakie podaje ciśnienie na szynie paliwowej, musi być przynajmniej 180, jak poprzednik napisał, sprawdzić synchronizację wał/wałek, a do tego przy pierwszym uruchomieniu odkręć zasilanie paliwem przy wtrysku, żeby miało gdzie uciec powietrze z układu
jesli nie chce zapalić to czy jest synchronizacja wałek/wał? jakie cisnienie paliwa podczas tego rozruchu gdy nie łapie? sprawdzisz to na kompie w parametrach
Czyli lużny łańcuch spowodował błąd synchronizacji -wałek rozrządu na którym jest czujnik nie ma synchronizacji z czujnikiem na wale korbowym.Zdejmij pokrywę zaworów i oceń stan łańcucha fizycznie-powinien być napięty bardzo mocno.
Dzisiaj podłączyłem kompa, wyszło że brak synchronizacji wałek rozrządu a wał korbowy. Okazało się, że coś przegryzło kabel od czujnika wału. Poskręcałem i odpalił na strzał. Dzięki wszystkim.
Problem został rozwiązany okazało się że wtyczka od czujnika położna wałka rozrządu była zepsuta i wyskakiwał błąd po podpięciu do lapka :"Czujnik położenia wałka rozrządu. Brak synchronizacji wałek rozrządu - wał korbowy." I dlatego nie palił
Panowie oscyloskop w tej chwili to niezbędna rzecz można sprawdzić który wtryskiwacz jest uszkodzony bez wyjmowania synchronizację wału z wałkiem rozrządu i wiele przydatnych spraw ja bardzo często używam go
Ciśnienie paliwa - zezwolenie jest Synchronizacja wał/wałek rozrządu - zezwolenie jest Błędów w sterowniku i zegarach brak
Źle ustawiony wałek, synchronizacje sprawdzisz na kanale 4 grupa 4. Może pominąłeś jakiś ważny punkt podczas ustawiania
Miałem kontakt z podobnym przypadkiem właśnie w silniku 934. Auto miało błąd braku synchronizacji pomiędzy wałkiem rozrządu i wałem korbowym i po pojawieniu się błędu nie chciał wypalać DPF-u. Był zapamiętany również błąd dotyczący konkretnie czujnika wałka rozrządu i od tego zaczęto. Potem wymieniono czujnik wału korbowego i jakieś tam różne jeszcze...
Brak synchronizacji między wałem a wałkiem rozrządu lub któryś z czujników padł
Podmieniałem z drugiego samochodu sprawnego i dalej to samo.
Synchronizacja wał/wałek ,stan sterownika odblokowany/zablokowany, przepływ powietrza, czy w ogóle istnieje mondralo. Na plaka w ogóle pali? Mondralo.
A parametry bieżące przeglądane ? dane z czujników są (obroty wału, ciśnienie paliwa itp.) Synchronizacja wałek korbowy i wał rozrządu jest. Ciśnienie paliwa 8/10 Wartosc zadana wydatku oleju napędowego dostarczonego przez pompę 6500
A może trzeba by się przyjrzeć bardziej od mechanicznej strony, np. rozrządu i synchronizacji wał-wałek
A łańcuch??? Napinacz hydrauliczny sprawny ?? nie ma synchronizacji miedzy wałem , a wałkiem ssącym . Ile ogniwek jest miedzy znakami na wałkach ??
Wałek składa się z dwóch części i obrucił się sam w sobie
ZAŁATWIONE,\ Klient nie przyznał sie że wjechał w wode i kosztowało go to £300 a wystarczyło powiedzieć. OK do rzeczy: Powodem całego zamieszania był zgięty czwarty korbowód który uszkodził koronke na wale korbowym wysyłąjącą sygnał do CKP. Brak synchronizacji wałek rozrządu - wał korbowy. DZiękuje za pomoc, Pozdrawiam.
A jak wyszły pomiary oscyloskopem czy jest synchronizacja wał/wałek rozrzadu. Czy sprawdziłeś styki na obu czujnikach, czy sprawdziłeś przewody czujnik-komputer?
Rozrząd dobrze ustawiony? Wałek nie wytarty? Jak wygląda wartość synchronizacji. Wałek był wytarty ale już jest wsadzony nowy nie używany
Nie widać nic niepokojącego, na pierwszy rzut oka to nawet bardzo dobre. 2 pompka trochę gorsza niż pozostałe ale to nie ma wpływu na opisane objawy, może za dużo oczekujesz od tego auta, rozpędzało się raczej normalnie jak na 3 bieg. Nagraj jeszcze pracę silnika z "przegazówką". Na próbę możesz mu zmienić synchronizację walka na -1
I dla tego jestem w kropce. Kilka dni przed rozbiórką samochód pokonał trasę 180 km i czasami jechał 130km/h ładnie przyspieszając i nie kopcąc. Przy wymianie rozrządu takie coś - widać że napinacza łańcucha od góry prawie już nie ma. Miała być standardowa robota a tu takie klocki i nie wiem czy ustawiać standardowo czy jak u kolegi sly_1978 z przesunięciem...
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie
Dostałem info ze rozrzad jest wymieniony niedawno. Więc wyciągnięty łańcuch odpada. Ale źle ustawiony już nie odpada.Sprawdź synchronizacje wał wałek będzie wiadomo albo jak kolega napisał podjedź do kogoś kto ma SD.
To już dość stara kopiarka, jeśli sprzęgło synchronizacji jest sprawne to napewno należy dokładnie umyć wałek synchronizacji i ten drugi dosyłający ( pod blachą ). Widziałem również uszkodzony wałek synchronizacji, pękła gumowa tuleja wałka. Podczas mycia trzeba dokładnie obejżeć obydwa wałki, czy guma jest cała. Mycie najlepiej wykonać płynem do mycia...
Możesz po prostu wyjąć świece i cewki położyć na czym i nich ktoś pokręci kluczy tylko po ciemku będziesz widział jak daje iskrę na każdej parze cewek. Gdyby był walnięty czujnik wału mogły by nie pracować wcale lub nie byłoby - synchronizacji góra wałek zaworów i jego czujnik z czuj wału dół. Może sprawdź przy okazji mapy czy się nie rozjechały.
Warto zajrzeć pod pokrywę silnika raz na kilkanaście lat Tak poza tematem, wałek rozrządu jeszcze dobrze wyglądał?
Wałek synchronizacji masz pod unitem bębna. Czarny gumowy wałek i dociskający go metalowy. Docisk wykonywany jest właśnie za pomocą sprężyn, szukaj ich na końcach wałka, przy bushingach. C.
Witaj ponownie damdam trzeba było tak odrazu: synchronizacja wał/wałek (nie) czyli jak się domyślam któryś z 2 czujników padł lub rozrząd przestawiony tak ? zobaczę kalkulator oraz ciśnienie i dam Ci znać pozdrawiam.
Synchronizacja to ustawienie wał -wałek rozrządu sprawdza się podczas kręcenia o ile jest prawidłowo ustawiony rozrząd to powinien się zmienić na wykonany lub prawidłowy podczas kręcenia.
Jak nie będzie synchronizacji wał -> wałek to nie odpali trochę dużo tego ,albo gdzieś okablowanie poleciało albo któryś czujnik robi zwarcie na 5 V
Popraw synchronizacje wał-wałek to ci bedzie palil na cieplym.Niesugeruj sie teoria tylko popraktykój.Ten problem mam co drugi uzytkownik ktory był na wymianie rozrzadu.
A mają fazy , synchronizacja wał i wałek
Hej, Myślę, ze bez oscyloskopu sie nie obejdzie, w czasie krecenia to z czujnika ok 2Vpp musi wychodzić. (jesli czujnik jest indukcyjny, jesli Hall to 5 V) Czy patrzyłeś w kompie taki parametr jak synchronizacja (chodzi o synchronizacje wał-wałek) ? Moze jednak przy wymianie paska coś się przestawiło ???
O ile dobrze kojarzę to tam jest przekaźnik pompy z czasówką, tj po włączeniu zapłonu uruchamia pompę na 3 sek, później podtrzymuje jej pracę jak dostanie sygnał z ecu. Jeśli to ten przekaźnik, to sprawdź pod kątem zimnych lutów w środku, ew. ecu nie wystawi sygnału jak nie zobaczy synchronizacji wał - wałek
Właśnie w jaki sposób to zrobić?Oscyloskopem badałem wał i wałek a nie wiem jak sprawdzić ich synchronizacje?mam podejrzenie na czytnik na wale ale 2 czytniki były już podmieniane,skoro rozrząd pasuje na blokady czemu niema synchronizacji?odpinałem wałek rozrządu i bez zmian,taka sama audi porównywałem i sygnały z wału i wałka były takie same jak w...
Witam, dokładną procedurę musiałbym odszukać gdzieś w archiwach, ale szło to mniej więcej tak: po ustawieniu synchronizacji wał/wałek koło wałka blokujemy jak na schemacie, odkręcamy pompę CR od jej przekładni i ustawiamy ją na znaki (kropka na korpusie pompy i jak dobrze pamiętam dwie kropki na kole zębatym) powinna być w "luźnej" pozycji zaraz przed...
witam sprawdz klin na wale od rorzadu to typowe uszkodzenie bylo na forun Sprawdzałem synchronizacje wał, wałek pierwszy cylinder i jest OK. Ale jeszcze raz sprawdzę po świętach.
Blokady obu wałków rozrządu jak blokada wału pasują. Na dolnym kole zębatym był ścięty klin niestety po założeniu nowego dalej błąd P0340. Czujniki wału i wałka rozrządu podmienione, wiązka do ECU sprawdzona. Silnik bardzo długo trzeba kręcić żeby odpalił, a jak zapali to przez chwilę nie przyjmuje gazu.
kolego podaj kod silnika bo jeżeli jest to silnik co w dokumentacji zamieszczonej wyżej to tam niestety są blokady zakładane na krzywki wałka
Nieprawidłowa synchronizacja miedzy wałem a wałkiem rozrząd. Ciśnienie oleju było mierzone bo ono odpowiada za prawidłowe napięcie napinacza łańcucha i za prawidłową prace regulatora fazy rozrządu.
Witam auto nadal nie działa. Podsumuje: Nie odpala ponieważ komputer nie załącza (masą Pin62) zaworu zmiennych faz, przez co Ecu widzi brak synchronizacji wał-wałek (widac to załączonych wykresach). Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam
Witajcie, Mam 307SW z 2.0HDi 8V 110KM (at) 140KM i mam następujące problemy, Pół roku temu wymieniałam rozrząd, po wymianie auto normalnie chodzi, ma moc tylko zawsze po odpaleniu w Peugeot Planet pojawia się błąd przejściowy" synchronizacja wałek rozrządu- wał korbowy". Auto odpala normalnie, w parametrach w całym zakresie obrotów synchronizacja jest...
Niektóre sterowniki nie zapisują błędów podczas kręcenia rozrusznikiem. Czujnik wałka służy w autach między innymi do identyfikacji pierwszego cylindra i sprawdzania synchronizacji wał-wałek. W autach ze zmiennymi fazami rozrządu czujnik daje sygnał zwrotny o położeniu wałka.
w silnikach pd( pompowtryski ) nie da sie podnieść dawki startowej tak jak na pompie. A w silnikach na pompie koryguje się dawkę jak sama nazwa mówi startową która jest podawana tylko w momencie rozruchu i w ten sposób nic nie uszkodzisz chyba ze wstawisz przekaźnik w obwód czujnika temp. Poza tym nie napisałem żeby grzebał w adaptacjach tylko sprawdził...
Mam wielka prośbę wczoraj przeskoczył mi łańcuch rozrządu. Przeskok nastąpił po stronie ślizgu prowadzącego. Jak zrobić synchronizacje wałków. W wałek od strony ślizgu napinającego mam włożona blokadę. Czy wystarczy zdjąć łańcuch dolny, potem górny i cofnąć wałek w lewo tak aby blokada weszła czy dokonać obrotu w prawo tak aby założyć blokadę. Na rysunku...
Postaram się bardziej przystępnie. Jak zauważył poprzednik olej do sprawdzenia (poziom , ciśnienie, dobór) Co do samej usterki to takie objawy daje uszkodzony zawór zmieniający fazy rozrządu (zatarty) jednak zwykle widać to dość dobrze na diagnostyce, właśnie przez obserwację synchronizacji wał/wałek. sterowanie odbywa się za pośrednictwem oleju stąd...
Czy startuje wałek synchronizacji? - zobaczysz przy otwartych drzwiach Czy sprawny jest czujnik przy tym wałku? - sprawdź w trybie serwisowym A może papier zaczepia o którąś blachę.
Temat do zamknięcia.Zakupilem drugi sterownik silnika o tych samych numerach o dałem kumplowi do zgrania ze starego do nowego softu ci się okazało miałem spalony procesor w ECU ale jakoś dał radę i skopiował.Zakladam chce odpalić a on dalej nie chce zagadać.Wiec podlączylem DELPHIGO w parametry i szukam a tam brak synchronizacji między wałkiem rozrządu...
No wiem stad, ze woltomierz podłączony bezpośrednio do kostki wtryskiwacza pokazuje caly czas zero ..ani drgnie, na samym wtrysku w czasie krecenia nic sie nie zmienia, woltomierz robi pomiar ok 7-8 razy na sek...cos powinno sie pojawić..czy mylę sie i jest to zawodna metoda ? Nie podłączyłem oscyloskopu, to fakt, powinienem to zrobić, skupialiśmy sie...
1.9 tdi pd Witam borykam się z problemem jakim jest brak synchronizacji walka rozrzadu wszystko niezależnie jak ustawie tak na vcds pokaże 0.0 nic się nie zmienia na dodatek silnik musi wiele kręcić aby załapał bardzo długo miał ktoś taki problem ?
Witam, mam VW Golf'a mk5 2004r 1.6fsi na warsztacie po poprzednikach którzy wymienili silnik i od tego czasu już tylko kręci i nie zapala. VCDS - brak błędów. Ciśnienie paliwa jest ok 70-80bar. Iskra na świecach jest. Mówili mi, że nabijali pierścień czujnika wału na wał korbowy. Czy przy złym jego ustawieniu w tym silniku wyjdzie błąd synchronizacji...
witam, w pompowtryskiwaczach nieustawiamy typowo kąta wtrysku a ważna jest synchronizacja wału z wałkiem czyli wał i wałek ustawiamy na blokady .
Może jest przestawiona pompa i nie ma synchronizacji? Prędzej to nie ma synchronizacji pomiędzy wałkiem rozrządu a wałem korbowym ..
auto odpaliło, przyczyną był brak synchronizacji wał-wałek, jeszcze tylko ten antipollution fault rozgryźć, autocom nie widzi żadnych błędów a kontrolka check engine świeci i auto chodzi w trybie awaryjnym, okazuje się że bez dobrego testera trzeba przeszczepić prawie wszystkie narządy tj licznik bo oryginalny krzaczył i nie komunikował się z bsi, moduły...
Testowałem - wyszedłem z anteny TV "siatkowej" tam właśnie tak rozwiązane jest zasilanie wzmacniacza w antenie. Jednak dla sygnału VIDEO z kamer puszczenie zasilania - nawet po separatorach powodowało zrywanie synchronizacji... Tydzień walki i pociągnąłem kable do zasilania...
brak synchronizacji z wałkiem rozrzadu? oscyloskop dwu kanalowy w łape i sprawdx synchronizacje. Mozliwe ze rozrząd do wymiany.
Zakładam że zatankowałeś właściwe paliwo 1.Sprawdź kompresję - jeżeli cylindry są wypłukane paliwem nie odpali. 2.Błędy - jeżeli w pojawiają się P0300, P0301......P0303 sterownik silnika może odciąć paliwo (żeby nie wypłukać cylindrów). 3. Wymień lub wysusz mokrą świecę (jeśli jest "przebita" suszenie nie pomoże) 4.Jeżeli brak kompresji - uszczelnij...
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Co się dzieje z ciśnieniem na Railu ? Zakładam że synchronizacja wału z wałkiem jest.
moze koło na wałku rozrządu z impulsatorem tez od 1.9 tdi , bądż synchronizacja miedzy wałem a wałkiem nie mozliwa z powodu złego osadzenia mierscienia magnetycznego na wale korbowym, ja używam do tego specjalnego przyżądu. ale czy u Ciebie nie ma impulsatora zębatkowego na wale korbowym
Czyli turbo dobrze pompuje? synchronizacja, czyli poluzować trzy śrubki na kole od wałka rozrządu i delikatnie ruszyć tak? Dokładnie o to chodzi. Obracając wałek wałek w prawo, kąt synchro idzie na minus. Kręcąc w lewo leci na plus. Śruby mocujące koło powinny być dokręcone momentem 25Nm(o ile dobrze pamiętam).
Wyprzedzenie kąta w PD? Mechanik sprawdził dwumasa, ciekawe jak...??? Bzdury. Jak nie jak tak, a ustawienie wałka rozrządu to nic innego jak również regulacja kąta wtrysku. Nie kąta wtrysku tylko kąta synchronizacji, ustawiasz wałek rozrządu tak, aby sterownik otwierał PD w momencie kiedy jest maksymalnie wciśnięty, a co za tym idzie ma największe...
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
Jestem po wymianei pompy wys ciś na inna bo tamta okazała się być zatarta. ALe to nei pomogło. Mam jeszcze parę pytań. Co steruje ciśnieniem na przelew na wejściu do pompy. Wychodzi na to że cłe ciśnienie puszczane jest w przelew. Jest stanowczo za dużo. Czy nie zajmuje się tym regulator ciśnienai w pompie ? Założony nówka sztuka. I dlaczego synchronizacja...
konstrukcje fiata nie pozwalają na prace przy braku synchronizacji ten też zgaśnie przy braku synchronizacji wału z wałkiem rozrządu tylko tutaj czujnik jest na wałek wydechowy, a na ssący nie. Niestety prawie zawsze przeskakuje ssąy
Witam! Peugeot 206 1.1 2002r. HFX IAW 48P2.76 Sterownik komunikuje się z KTS, widać obroty silnika, steruje wtryskiwaczami, jednak nie steruje cewką ( podwójną). Końcówki mocy w sterowniku sprawne, wiązki, cewka itp również - podając sygnał prostokątny 0-5V na WE drivera na płycie sterownika słychać wyiskrzanie danej cewki - podczas próby rozruchu na...
Dopóki auto nie odpali to żadne z tych urządzeń nie zadziała tryb eco-mod Dodano po 2 Auto raczej bym podstawił do elektryka a nie do mechanika , wpierw musi sprawdzić czy są spełnione warunki do rozruchu Dodano po 7 Nie musi to być usterka elektryczna ,będzie np. za niskie ciśnienie na pompie cr i kalkulator nie otworzy wtrysków , to samo z synchronizacją...
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
Blacha kreci sie razem z wałkiem rozrządu, wałkiem kręcisz tą sróbą na 18tke Niebiesko-biały dym to przez to, że jest zła synchronizacja, czyli zły kąt początku wtrysku
Synchronizacja wału z wałkiem rozrządu jest. Gdyby rozrząd był by źle ustawiony to na pewno by były błędy o braku synchronizacji, nie wierzę że nie. Sterowanie na wtryski też jest czyli zgoda na odpalenie przez sterownik też. Silnik nie odpala o własnych silach, bo właśnie jest brak paliwa na listwie WC.
Może być brak synchronizacji wału z wałkiem rozrządu Dokładnie. Sprawdz rozrzad.
Sprawdź synchronizację czujników wał i wałek rozrządu, A swoją drogą jeżeli zimny jak zgaśnie pali szybko to ok,a jeżeli ciepły to już inna historia ,najpierw doprowadź do tego żeby auto nie gasło
Żaden z programów, które mam nie podaje informacji na temat synchronizacji wału z wałkiem. Być może jest to dobry trop.Możliwe że na oscyloskopie byś coś zobaczył.A jak tam immo?Może nie ma zezwolenia na start?
są dwa sprzęgła - jedno do pobierania papieru z kasety a drugie napędza wałek synchronizacji, jednak jeśli z podajnika bocznego papier idzie ok - sprzęgło synchronizacji możesz wykluczyć. podejrzane jest, że rolki się kręcą a papier się zatrzymuje - może fizycznie coś go blokuje? coś z kasetą albo prowadzeniem papieru? jutro w firmie obejrzę to dokładnie...
Pompa, wtryski , olej w dolocie , brak ciśnienia sprężania, zły kąt wtrysku, uszkodzony wałek rozrządu, zła synchronizacja, itp.
Szkoda czasu i pieniędzy na wymianę czujników i tym podobnych rzeczy. Przerabiałem ten temat w kilku autkach tego typu. Sprawdź po nr. VIN, czy nie była prowadzona kampania serwisowa na wymianę rozrządu i czy w twoim autku to zrobiono. Były do nich montowane wadliwe łańcuchy, które się rwały przy przebiegach ok. 200000 km. Błąd czujnika wału korbowego...
Może jest dobry a nie ma synchronizacji między wałkiem a wałem korbowym i źle podaje paliwo. A kod silnika podasz??? Czy to tajemnica.
A czy na wolnych gruszka ściga sztangę do oporu. Tam jest taka śruba stopu i dźwignia ma się na niej opierać na wolnych obrotach. A jeszcze synchronizacja walka rozrządu na prawie 2.8 gdzie limit to -3 do +3. Należało by wrzucić blokady i sprawdzić jak wygląda ustawienie rozrządu.
podczas kręcenia rozrusznikiem to ciśnienie na listwie płynnie wzrasta od 0 aż do 1200 bar (wymagane 370bar) oraz brak synchronizacja walu z wałkiem Kiedyś w jakimś japońcu tak miałem. Sterownik widział zbyt duże ciśnienie na listwie i nie pozwolił na uruchomienie.
Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według...
Czy to mazdy czy fordowski motur, czujnik powinien być w pokrywie zaworów. Błąd raczej dotyczy wałka ,ale może też dotyczyć synchronizacji między wałem a wałkiem np z powodu rozjechanego rozrządu. Jak na zapłonie kasowalny raczej rozjechany rozrząd. Jak nie kasowalny to sam czujnik albo kabelki.
Czy widzi obroty, potem dawkę, kąt wtrysku, i jak tam jest, to synchronizację góry z dołem (wał wałek). Jak wszystko ok, to ciśnienie tandem pompy, Kręci normalnie? Na pasek patrzyłeś?
Używam oscyloskopu Pico,narzekać nie mogę bo ma dużo funkcji, o których można pomarzyć przy innych urządzeniach (chociażby długa rejestracja przebiegu) no i ogromne możliwości powiększania. Model PicoScope 4425 http://picoauto.pl/pico-oscyloskop-samoc... Wracając do tematu. Spróbuję podłączyć masę pod pin 5,zobaczymy co z tego wyjdzie,ale to...
oglądałeś wałek rozrządu ?
Witam.Wygląda na problem z rozrządem.Podłącz komputer i zobacz czy błędy nie dotyczą braku synchronizacji wału z wałkiem rozrządu.
No właśnie zastanawia mnie to. Nawet mnie zastanawia czy te blokady mnie w ciula nie robią. Coś musi być na rzeczy ale co ? Jeżeli wałek wydechowy względem walka ssącego na blokadzie się pokrywa ? Sam już zgłupiałem..
W tych modułach padają zebatki i zintegrowane z nimi sprzegiełka igiełkowe jednokierunkowe. Wystarcza drobne luzy i po sprawie. Sprawdzales czy nie osypuje sie na nie deweloper ? To najczęściej spotykana przyczyna. Trzeba dbać o uszczelniacze w wywoływaczce. Czasem pomaga ich wymycie i ponowny montaż ale to rzadko sie udaje. Kolejna przyczyna dziwnych...
Ale żadko się zdarzy by nic autu nie było, powinno wywalać błędy synchronizacji między wałkiem a wałem, mieć problemy z odpalaniem, nierówno chodzić, kopcić jak pieron. Żadko się zdarzy że o 1 ząbek jak jest rozrząd machnięty to nie ma żadnych objawów ani problemów ale coż daj auto do sprawdzenia rozrządu najlepiej do innego mechanika.
Ale ja nie chce robić tego na śrubach trapezowych. Zębatka na motoreduktorze ma napędzać łańcuch. Po obu stronach. Dodano po 12 A co do samego łańcucha i ew. synchronizacji. Łańcuch trzyrzędowy 1/2cala. Chce takie nawet trzy zastosować równolegle. Jeśli uda mi się zdobyć dwie jednakowe przekładnie ślimakowe konkretnej budowy, żeby zęby miały duży moment...
Witam problem polega na tym ze auto straciło synchronizacje wału z wałkiem oczywiscie brak mozliwosci odpalenia .Rozrzad sprawdzony kable sprawdzone czujniki wymienione błedu brak w parametrach brak synchro czekam na jakies sugestie.pozdrawiam
synchronizacja czujnik wałek synchronizacja wałek rozrząd błąd synchronizacja wałek rozrząd
hormann instrukcja supramatic zespół parzenia zatkany wydech
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Jak działa przełącznik 4-pozycyjny w opalarce? Wentylator opalarki nie działa, grzałki działają