Witam. Po wymianie przewodu odmy ford jeździł dobrze ale tylko przez tydzień czasu. Po tygodniu zaczęło szarpać podczas przyspieszania i pedał gazu nie reaguje jak trzeba. Na kompie wyskoczyły błędy PO123 i PO223 Przypuszczam że to czujnik położenia przepustnicy lub sama przepustnica jest uszkodzona ponieważ podczas czyszczenia opornie chodziły motylki...
Witam, przychodzę z problemem z moim Fordem Focusem Ford Focus Mk1 1,6 16V Zetec 101 KM benzyna z 2001 roku, przebieg około 65 000 km Mianowicie, auto na biegu jałowym chodzi równo dopóki nie dodaję powoli gazu. Wtedy tak jakby zacina się przy 2 100 obr./min i faluje między 2 100 a 2 000 obr./min. Dodając dalej powoli gaz, nic się nie dzieje do momentu,...
Kurde, jest coraz gorzej, samochód zmienia zachowania. Znowu nie szło odpalić, zapaliłem w końcu na popych u siebie z górki i jakoś dojechałem do swojego schorowanego mechanika. U niego po wyłączeniu silnika znowu nie szło odpalić, poluzował wtryski, paliwo psika, czyli nie zapowietrzone. Mówił, że zawór zwrotny musi być ok. skoro do niego dojechałem....
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
Witam mam problem z Fordem Focusem Mk2 z 2005r. O silniku 2.0 Tdci 136km. Samochód bez ekologii usunięte wszystko nawet dwa razy, ale cierpi na jedną przypadłość, po rozgrzaniu się do 65 stopni , jest gwałtowny spadek ciśnienia paliwa na szynie, powiedzmy z 600 bar na 270 bar. Auto od tego momentu jest już inne, szarpie przy delikatnym przyspieszeniu,...
Mało prawdopodobne na zmianę Androida (o ile tam jest), trzeba by rozebrać całe radio, zobaczyć jaką ma płytę główną i próbować coś dobrać. Szanse na to są nikłe. Przyciski na kierownicy prościej, ale trzeba je podłączyć, co pewnie zrobione nie zostało. Jako drabinkę rezystorową bezpośrednio, ze specjalnym adapterem, lub po CAN (co jak widać CAN też...
U mnie nie był przepalony tranzystor, auto zaczynało szarpać jak się nagrzało i z czasem gasło? Ktoś mi mówił, że może to być czujnik halla, może to on trzyma?
Witam wszystkich,mam problem z w/w autem. Problem z szarpaniem występuje losowo. Raz jest raz nie ma. Z początku wystarczyło zgasić i odpalić, teraz nie pomaga, szarpie dość mocno zwłaszcza przy jeździe na niższych biegach utrzymując jednakową prędkość cały czas. Gdy szarpie po naciśnięciu mocniej gazu zaczyna szarpać mocniej puści chmurę i przyspiesza...
Dziś była dalsza walka,znalazłem dwa przewody urwane zrzarte od korozji w skrzynce bezpiecznikow przylutowałem na miejsce ,masy wszystkie przeczyściłem ,błędy na komputerze wyskoczyly te same które już miałem nic Nowego ,akumulator całkiem padł oddany na gwarancję, wiązka rozebrana do połowy były dwa przewody od egr bez otuliny tylko nie dostałem się...
Ford Focus II kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW. Znalazłem kilka podobnych tematów ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Część wszystkim motoznafcą! Problem polega na tym, że szarpie mi silnikiem na jałowym biegu. Foczka na jesień ubiegłego roku przeszła kapitalny remont silnika -regeneracja głowicy (zawory, uszczelniacze itd.) -pierścienie na tłokach...
Witam mam focus 1.8 16v przejechane 120000 km. i mam problem z przyspieszeniem a mianowicie pewnego razu zaczął palić na 3 cylindry co okazało się ze cewka nie podaje na jeden cylinder wymieniłem cewkę i na wolnych obrotach chodził normalnie lecz w czasie jazdy zaczął szarpać wymieniłem świece i przewody lecz nie było żadnej poprawy dalej szarpie po...
Kiedyś walczyłem z dokładnie takim samym problemem w Galaxy 2008r. Po zamontowaniu nowego filtra (ok 1000 zł) i aktualizacji oprogramowania w sterowniku w ASO (ok 250) nie chciałem sam się grzebać bo chodziło o najświeższe oprogramowanie, auto przestało szarpać i klient stwierdził, że spalanie jest dużo mniejsze. Wcześniej kopcił po sprawdzeniu wtryskiwaczy...
cała historia wygląda tak: zaczął szarpać - raz na kilka miesięcy. potem coraz częściej. aż wreszcie wyskoczyła awaria silnika. silnik wtedy bardzo nieregularnie chodził. nie dało się jeździć. po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok. pojechałem na serwis - błąd 4ego wtrysku. mechanik zamienił miejscami wtryski. 4ty z 3cim. dalej rwało, w końcu znowu wyskoczyła...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Witam Mam problem z moim focusem z 2006roku. Podczas jazdy ze stałą prędkością auto zaczyna delikatnie szarpać i dymi na jasno niebiesko. Bylem u mechanika ale komputer nie pokazał żadnych błędów, on sam tez nie ma pojęcia co może być tego przyczyną. Dodam że szarpanie pojawia się zawsze przy zagrzanym silniku, wtedy też włącza się wentylator co również...
Witam! Czy czujnik położenia wałka rozrządu który sie znajduje kolo skrzyni może podawać błędny pomiar i przez to możne na zimnym szarpać i kopcić na szaro ?? I zna ktoś wartość w Ohm tego czujnika mój ma 380 Ohm pozdrawiam
Witam, Samochód kupiony w 02.2019: 307 sw 2.0 16V 2004, EW10J4 136 KM i 164 tys km przebiegu + LPG STAG od 04.2019 (na LPG przebieg 3 tys km). Wczoraj w trakcie normalnej jazdy po mieście, bez żadnych wcześniejszych objawów nagle samochód zaczyna szarpać (praca na 2-3 cylindy), na deske świecą się wszystkie diody (check engine, esp off, arb off, STOP...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Bardzo przyzwoicie. Doczytaj w instrukcji jak się pokrywa mapy i wstaw więcej żółtych punktów ( np 5 zamiast 3) tworzących wykres mnożnika. Przy większych obciążeniach ma za duży mnożnik , powinien ≈0. Gdybym chciał coć dodać to ciśnienie robocze bym ustawił na 1 bar zamiast 1.07 bo to pewnie bliższe prawdy przy obciążeniu silnika, a ciśnienie...
Mam stuki w zawieszeniu w czasie jazdy na dużych i małych wybojach.Gdy mechanik wziął samochód na podnośnik i zaczął szarpać za końcówkę wychodzącą z maglownicy zaczął wydobywać się stukanie z maglownicy.Po czym stwierdził ,że maglownica jest do wymiany. (chodzi mi o drążek do którego wkręca się końcówkę drążka a z drugiej strony wychodzi z maglownicy...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
IRMC uszkodzony to będziesz miał utratę mocy a nie szarpanie .
Koszt docisku oraz tarczy to około 350 do 500 zł Plus drugie tyle wysprzęglik. Normalny mechanik nie zostawi starego przy wymianie sprzęgła.
To co mi przychodzi do głowy to różna średnica opon. Inna opcja to uszkodzenie czujnika lub pierścienia od abs-u.
Witam. Mam pytanie od jakiegoś czasu mam problem podczas jazdy samochodem. Kilka dni może się nic nie dziać a nagle np jadąc 90 a nawet 50 kilometrów na godzine. Samochód nagle szarpie jakby paliwo mu nie dochodziło a nawet jest czasem odczucie jakby nim hamowało jest też inny dziwek pracy silnika jak tak się dzieje raz głośniej raz ciszej. Czy to może...
podjąłem decyzję, zamówiłem 3 nowe cewki NGK założę, stare mogą być od nowości, przebieg 204 tys., sprawdzę i będzie odpowiedź. Z tego co widzę nie możliwości sprawdzenia cewki, jedynie oscyloskopem nie wiem czy warsztaty to sprawdzają takim urządzeniem, sprawdzenie musiałoby być podczas jazdy w momencie szarpania
Jaka żarówka sie przepaliła bo ja nie widze związkuz wymianą oprogramowania i szarpaniem,pisz jaśniej.
Witam. Od dluższego czasu mam problem z moim autem. Ogólnie sprawa wygląda tak: Jade sobie autkiem i wszystko jest ok. Jest moment w którym na poł sekundy jakby odjąłbym z gazu. I wtedy zaczyna się cyrk. Autem zaczyna bujać. Szarpać. Przy jeździe ze stałą prędkością. Podczas dodawania gazu lub odejmowaniu jest ok. Ale gdy jade z = prędkością szarpie....
Może i tak,dam znać po wizycie u innego mechanika,czy źle umieszczona pompa byla przyczyna szarpania.
Amortyzatory są dobre, koło 70%. Luz na łożyskach sprawdzić "szarpiąc" kołem?
[url=http://www.motonews.pl/forum/?op=fv... masz opis. Wiem, że to opis do czujnika z escorta, ale filozofia jest taka sama. Czujnik położenia przepustnicy to zwykły potencjometr w trochę dziwnej obudowie.
Zrozum jedną rzecz. ECU doucza się do nieszczelności, i teraz możesz mieć efekt taki jak masz, spowodowany tym że ECU jedzie na wartościach wyuczonych wcześniej, stąd szarpania.
Chodzi o to, że ją rozerwało. Zaślepka jest już nałożona nowa, nic nie cieknie i jest szczelne.
Czy powodem szarpania i zwiększonego zużycia paliwa może być egr czy to raczej wtryskiem? Jeżeli nie wyświetla się check engine to czy komputer wskaże przyczynę?
Witam, Proponuje sprawdzic turbawke:( odnosnie niebieskiego dymku i problemiku z odpalaniem szarpaniem itd Pozdrawiam
Tak kolego. Zrób diagnostykę i może szybciej znajdziesz usterkę a nie wydasz tyle kasy!!
To dobrze ,bo potem pytał byś jak go czyścić.Posprawdzaj na początek układ zapłonowy.
Akurat o czujnik przepustnicy pytałem dwa razy. TPS jest sprawny, jak byłby nie sprawny to by mi autem szarpało
Żeby nie było nie porozumień właśnie się dowiedziałem ze to "zasysanie" to rzecz normalna w kolektorze, ale to szarpanie mnie denerwuje.
Jaki błąd, niewystraczająca wydajność układu oczyszczania spalin, czy przekroczona graniczna temperatura katalizatora?
W Focusie tddi miałem taki stuk i były felerne rowkowane zawijasami tulejki na korbowodach. Szlifierz założył normalne z dziurką na smarowanie i igła.Też podmieniałem wtryski cuda na kiju a tam...
Myślę, że lepsze od pisania będzie zapznanie się ze stanem akumulatora.
Zajrzyj do turbo
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
Może ma ktoś pomysl co to może być? Wszystko i przysłowiowe nic (czytaj drobnostka), ale bez znajomości mechaniki silnika może być marnie z nakierowaniem bo ... można wymieniać wszystko po kolei aż się trafi. Najszybciej jednak zdiagnozować to gdzieś u mechanika. Może być sterowanie dawką z różnych przyczyn: przepustnica, nieszczelność dolotu, sonda,...
Wymień filtr paliwa. U mnie pomogło.
To nie filtr bo pominięcie filtra wężykiem też nic nie pomogło.
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Witam. Usterką okazał się pęknięty przewód odpowietrzania skrzyni korbowej. Tzw.odma. Trzeba będzie przeczyscic separator oleju i przejrzeć jeszcze wszystko jak kolektor będzie zdjęty.Czesc zamówiona czekam na naprawę. Silnik łapał lewe powietrze i dlatego obroty utrzymywały się na poziomie 1300obr/min. Podczas jazdy szarpało i auto nie miało mocy....
Nie wie co to za pasek czy od rozrządu czy Alternatora jest po szarpany i czy to poważna usterka?
Witam, korzystając z czasu, bo do jutra do 16 na autostradzie sobie poczekam na lawetę. Może ktoś miał podobną sytuację. Pacjent: Ford Focus ST Mk2. Jechałem sobie 140 km/h, żadnych objawów od 200 kilometrów od startu, nagle koniec reakcji na gaz, jakby całkiem odcięło układ paliwowy. Nie odpala. Po godzinie stania odpalił, chodził jakby na 2, może...
Zasilanie wiem znajdę i sprawdzę. Pompa czy sterownik co jest padnięte jak sprawdzić ?
Wymieniona na nową, niema żadnego szarpania. Czy to może być wina maglownicy czy może drążka stabilizatora
Witam, mam auto ford focus 1.8 1999 diesel chodzi o to że zostal wymieniony rozrzad z pompa olejem i filtrem . Po 2 tygodniach uzytkowania jakies 600km zaczelo auto mi szarpac i pluc czarnym dymem po wymianie swiec (nie wiem czemu )szarpanie nie ustapilo a dym zmienil kolor na niebieski . Nie wiem co mam robic przy wyzszych obrotach nie czuc tak tego...
Jaki laser tam siedzi?A to trzęsienie soczewki-czyli focus pracuje niestabilnie,nierównomiernie podnosi i opuszcza oczko?
Witam wszystkich, bardzo proszę kogoś o poradę, o nową myśl, bądź gdzie może być problem. A więc tak samochód na zimnym, jeździ w miarę dobrze, aż tak nie jest odczuwalny brak mocy oraz, szarpanie, natomiast jak już się nagrzeje, bądź przejadę się dłużej, to odpala troszkę z opóźnieniem i wtedy się zaczyna szarpanie i brak mocy, gdy wolniej dodaje gazu...
Zrobione ok 100 tyś. km ma gazie. inastalacja zakladana w 2003 roku. byłem u kilku gazowników ale nikt nie umie mi pomóc ponieważ nie mają programu do diagnostyki romano a ja szukam w necie właśnie. czy to bedzie OMVL? Jest to instalacja na wtrysku. Dodano po 2 Samochód to ford focus 1.6
Sprawdz układ paliwowy. Być może tylko filtry zanieczyszczone albo woda w nich zamrza.
Witam mam problem z Focusem i mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoże. Auto szarpie mi podczas jazdy a gdy przy szarpaniu próbuje przyspieszyc to focus gasnie i zaaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. Nie wazne czy na zimnym czy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze ze jak zgasnie to odpala od strzału(wiec to chyba nie pompa) i przez chwile jezdzi normalnie....
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
Witam kolejny pacjent . Dla odważnych i chętnych do pomocy. Tak jak w opisie FORD FOCUS C-MAX 1.8 16v Jeżdżąc autem do 3 tysięcy obrotów jest wszystko okej. Lecz kiedy auto jedzie powyżej 3 tysięcy na dłuższym dystansie to autem zaczyna szarpać i auto przestaje chodzić na wszystkie cylindry. AUTOCOM wyświetla tylko i wyłącznie błąd cewek(A,B czasami...
po 5 miesiącach problem powrócił ( wcześniej samo przeszło ) i nadal nie mam pomysłu co może być przyczyną takiego szarpania dodam że jeżeli podczas jazdy wcisnę sprzęgło samochód nie szarpie a gdy jest na biegu to szarpie bardzo często
Awaria nastąpiła nagle w czasie jazdy dodałem mocniej gazu i auto zgasło., Później już nie szło go odpalić. Zostało zaholowane do mechanika. Po przerzuceniu pompy odpaliło no i reszta jak w powyższych moich postach. Do tej awarii auto jeździło super. Żadnego szarpania, gaśnięcia itp. Paliło na dotyk i było zrywne.
Próba przelewowa zrobiona, 4 wtrysk trochę lał, oddałem do regeneracji. Wczoraj przyjechałem od mechanika i było OK - może dlatego że auto było nagrzane od słońca. Dzisiaj rano jechałem do pracy i te same objawy - zgasł mi i trochę szarpał. Może sterownik pompy coś szwankuje ?? proszę o pomoc
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
Borykam się z mocą w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów szarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważyłem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzrastają tak po ok 1 sekundzie...
Witam wszystkich, Od pewnego czasu posiadam autko Ford Focus mk2 1.6 115 km.Problem jaki się pojawia to kontrolka silnika.Podaje 2 błędy (niski poziom katalizatora oraz P000A)dodatkowo na zimnym silniku lekko szarpie.Moc wydaje się normalna chociaż to mój pierwszy benzyniak.Kolejna sprawa to przy obrotach 3 tys jadać pod lekka górkę wciskając pedał...
Sprawdz jak chodzi "na błędzie" po odpięciu pierwszej sondy. Po mojemu ma za ubogo i stąd szarpanie i strzały. Potestuj go na OL bez sondy. Jak będzie lepiej do kontroli MAF lub MAP w zależności co tam siedzi.
Lambda zamontowana, oryginał Forda. Błędów nie ma , natomiast martwi mnie szarpanie silnikiem. Szarpie przy dochodzeniu do 4 tyś obrotów, nie wkręca się na obroty powyżej 4 tyś , silnik rozgrzany na biegu jałowym. Nie jechałem, ani nie sprawdzałem w czasie jazdy. Co to może być ?
Witam. Jaką ustawić przerwę na świecach w tym silniku, żeby dobrze to chodziło zarówno na benzynie i na gazie ? W programie autodatac dla tego silnika podają 1,3mm, kupiłem oryginalne świece ford i około tyle mają. Na nich na benzynie chodzi ok. Wyczytałem gdzieś, żeby do gazu ustawić 0,7mm i tak zrobiłem i czuć mega różnicę auto jest zywsze lepiej...
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
Witam, miałem podobny problem, ostatnio zatankowałem do baku gdzie było z 2 litry paliwa 15 litrów na innej stacji niż zwykle, po przejechaniu 40km, samochód nie miał w ogóle mocy, dopiero przy ponad 2,5tys obrotów zaczynało się coś dziać poniżej 2tys szarpał jak by chciał zdechnąć, dojechałem do najbliższej stacji bp i zatankowałem diesel Ultimate...
Ale co masz na myśli pisząc "przewód idący do regulatora"? Bo jeśli chodzi o ten zakończony wtyczką w alternatorze to nim szarpałem, ciągnąłem tak jakbym chciał wyciągnąć wtyczkę i nic się nie dzieje. Chyba że chodzi o odcinek w kierunku ECU. Tylko że on tam leci dość pokrętną drogą, razem z innymi wiązkami i kończy się przy ECU schowanym za lewym nadkolem....
Witam mam problem ze swoim Fordem Focus MK3 2.0 TDCI 163km ten silnik ma pasek rozrządu który idzie do jednego z wałków rozrządu a zaś z jednego wałka idzie do drugiego za pośrednictwem łańcucha 1- jakie są objawy zużycia tego łańcuszka czy może szarpać silnikiem być słabszy? 2-po wymianie uszczelki pod klawiaturą i czyszczeniu dolotu samochód mógł...
dzieki za rade jutro tak sprobuje zrobić może coś sie naprawi ,tylko zapomniałem dodać ze to to jest focus z sinkikiem 1,6 diesel 110kM ,ten sam silnik co w peugot 407 słyszałem o nim duzo pozytywnych słow a tu prosze taki numer . wroce do tematu najgorsze to to ze podczas jady gdy jest zimny jechało się normalnie dopiero gdy juz był ciepły to zgasł...
Miałem kiedyś służbowego Escorta 1.6 z 2000 roku (końcówka z montażu w Polsce, zdaje sie w Płońsku). W tym samochodzie tez klima sie uruchamiała cyklicznie. W autoryzowanym serwisie wytłumaczono mi, że wszystko jest sprawne, a wyłączanie jest spowodowane tym, żeby parownik nie schłodził sie do zbyt niskiej temperatury, bo kompresor jest bez automatycznej...
Po pomiarach . napięcia focus i S2 ok. Napięcie WN troszkę przysiada w momencie skoków szerokości ( po dokładnej obserwacji zauważyłem , że zmienia się też zbieżność linii-rozjeżdżaja sie ) po odpięciu anody, WN stoi jak drut! Focusy odpięte , siatka 2 też i dalej brzęczy. Wniosek - kinol. :( temat zamykam. dzięki za pomoc.
Było to bodajże w tym rzeczonym Fordzie kilka dni po opisanej grubszej naprawie. Niby autko śmigało, ale czasem znowu zaczynało szarpać. Mierzenie ciśnienia nie pokazywało już problemu. Przypuszczałem że mechanik coś skopał, ale krótko wyjaśnił mi żebym szukał problemu w prądach a nie w samym silniku. I rację miał facet. Cztery nowe, lepsze świece z...
Witam.Prosze o poradę bo mój ford focus MK2 2009 r 1.8 benzyna + LPG przebieg 150 tys km przy rannym spadku temperatury zaczął odmawiać posłuszeństwa.Nie chce odpalić po kręceniem rozrusznikiem przez ok 10 sekund zaczyna załapywać i odpala.Benzyny ok 20 litrów świece mają przebieg ok 15 tysięcy km. Pracuje na gazie i benzynie po odpaleniu plynnie nie...
witam rury sie pompują, nie słychac świstów ale nie wiem jak sprawdzic sterowanie turbiny gołym okiem przy gazowaniu nie rusza sie trzpień takiego sterownika przy turbinie czy to normalny objaw? dodam ze teraz zaczal w czasie jazdy przy tych 3tys odczuwalnie szarpac tak jakby sie cos odlanczło i załanczało.pomocy bo poza tym jestem bardzo zadowolony...
witam wszystkich moze ktos mi pomoze otoz mam ford focus c-max 1,6 16v z instalacja lovato fast + flash lube. samochod na bezynie jezdzi super a na gazie zaczyna szarpac i zapala sie kontrolka silnika wymienilem filty ale nic nie pomaga a w dodatku nikt w okolicy nie ma inteface do lovato fast moze ktos wie gdzie moge zakupic taki fejs? pozdrawiam
... i nie mam wspomagania kierownicy. Samochód 2000 rocznik, ale tylko 103 tys. przebiegu, stał mi 5 lat w garażu po wyrejestrowaniu z niemieckich tablic. Rok temu go zarejestrowałem ponownie w Polsce i wszystko było ok, przejechałem 10 tys. Wczoraj wieczorem podczas jazdy zaczęła świecić się kontrolka akumulatora i poczułem, że mi ciężko kierownica...
byłem sprawdziłem zgadza sie ten fordzik nie ma ani sondy ani przepływomierza. Co do sondy w dieslu jak najbardziej są stosowane. Auto nad którym dzisiaj sie meczyłem jest w nia wyposażone BMW 520 06 rok. A wracając do tematu. W focusach 1.6 tdci zasyfiony EGR dawał bardzo podobne efekty
W sumie byłem wczoraj 40 km od domu, ewidentnie nie było niestety ładowania, bo silnik po zapaleniu na popych zaraz szarpał i gasł. Wziąłem w roszczenie Assistance i gościu z pomocy drogowej podpiął pod akumulator swoje urządzenie, odpaliłem bez problemu samochód i niestety stwierdził, że nie ma ładowania i musi brać go na lawetę. Zajechaliśmy do mojej...
Tym kimś, kto spartolił byłem ja :D Już zostałem za to zlinczowany, ale i tak nie miałem wyjścia: przewody były "wbite w trafo, tak samo w płytkę na kineskopie, a na ekranie pod tradycyjną gumką był jakiś zatrzask... Szarpałem go chwilę, ale nie chciał zejść... A to pokrętło focus to nawet widziałem, ale jak już mówiłem - dostęp do niego (przy włączonym...
łożysko jest wciskane w bęben. Piasta jest przykręcona na 4 śruby z tyłu wahacza. Zdejmujesz kapselek, odkręcasz nakrętkę (bez rozginania bą są tacy fachowcy :) ) i prubujesz ściągnąć bęben. Możesz odpuścić ręczny (zdejmij osłonkę ręcznego i odkręć śrubkę. Popukaj w bęben młotkiem (nic się nie stanie) i z kołem przykręconym do bębna złap za koło i szarp...
Wracam do tematu. Objawy: 1. Nierówna praca na zimnym (do 2km) zaślepiony EGR by to może tłumaczył. 2. Dymienie (biało-szary dym) po odpaleniu na zimnym silniku. Czytałem że to może być od uszczelniaczy zaworów? 3. Szarpanie i kangurki. Najbardziej na ciepłym silniku i od 2 tyś. obrotów. 4. Raz ma pełną moc, a raz zamula Już nie wiem czy go naprawiać...
Otwórz prawe drzwi i będziesz widział gdzie są wkręty . Odkręć to co się da a reszta metodą szarpania . Po demontazu tapicerki awaryjne otwarcie tzn rozpie.... zamka w drobne kawałki . Możesz jeszcze spróbować go popryskać jakimś preparatem np wd-40 . Ale coś mi się wydaje ze tylko siłowe rozwiązanie .
Witam. Instalacja LPG 5 lat. Od jakiegoś czasu w moim aucie pojawia się problem na zimnym silniku. Po odpaleniu auta, dodając gazu(nawet na maxa) auto porusza się 5km/h i słychać co chwilę strzelanie i szarpanie silnikiem. Po rozgrzaniu silnika usterka ta ustępuje. Pojawia się za to przygasanie silnika i chwilowe pojawienie się kontrolki Aku przy wysprzęglaniu...
Witam, Zakończenie. Objawy dławienie silnika po przyciśnięciu gazu, szarpanie. Wymiana po raz drugi cewki (oryginał ze szrotu) uzdrowiło silnik. Zauważyłem tylko, że w trakcie jazdy z uszkodzoną cewką co jakiś czas zapalała się kontrolka otwartych drzwi i towarzyszył temu dźwięk załączenia się stycznika, po wymianie wszystko znikło. Zanim wymieniłem...
Podczas jazdy zapala sie kontrolka od swiec zaczyna szarpac i nierowno chodzic. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Jedzie normalnoe. Wymienilem filtr paliwa i jezdzilem 3 dni bez zadnego szarpniecia i potem znowu sie zaczelo dziac. Oddalem do mechanika. Na kompiterze pokazalo wtrysk 1 po wyciagnieciu wtryskow i sprawdzeniu okazalo sie ze wtryski sa...
Posiadam focusa (benzyna+LPG) podanego w temacie i mam z nim mały problem , przy niskich obrotach szarpie ok. 2 tys. , wiec myślałem ze to przez świece więc zmieniłem kupiłem fordowskie z mtotocrafta i samochód jezdził bardzo ładnie bez szarpanie czy czegoś tego typu ale po przejechani ponad 2 tysiecy kilometrów problem powrócił i nie wiem co robić...
Dzięki za poradę spróbuję z tymi kablami, ale u mnie jest taka sytuacją że jak jadę dłużej to występuje szarpanie, w mieście na krótkich dystansach jest ok. jak odpinam komp od brc to wtedy śmiga przez jakiś czas normalnie. Jeszcze sprawdzę na okoliczność grzania się układu-tranzystorów komputera może to przez to też takie jaja mam.
Ogólnie różnymi samochodami rusza się z różną łatwością. Zależy nie tylko od mocy silnika, ale bardziej od jego charakterystyki. Duże znaczenie ma przełożenie pierwszego biegu. Wiele samochodów reaguje na pedał gazu z opóźnieniem i nieliniowo co wymaga przyzwyczajenia się. Jak wiadomo opóźnienie (w układzie regulacji) może powodować oscylacje czyli...
koledzy a czy jest mozliwosc ze komputer przetwarza błednie dane i zle dostosowywuje dawke paliwa?? Jest taka możliwość. Był taki problem, gość przyjechał Focusem, samochód na gazie chodził ok, ale na benzynie dusił się. Reset kompa pomógł, ale tylko jednorazowo, trza było go resetować za każdym razem aby było wszystko ok.
witam, od pewnego czasu miałem problem z odpaleniem autka tzn. po kilkugodzinnym postoju(-15 st.C) odpalało, za chwilę gasło,po następnym "odpaleniu" silnik pracował nierówno, szarpał, w miarę rozgrzewania "chodził' coraz lepiej .Ale dziś w czasie jazdy zaczeła migać kontrolka świecy żarowej i silnik powyżej pewnych obrotów gasł. Sprawdziłem kody serwisowe...
zapala się i miga spiralka Kiedy w końcu pojedziesz na diagnostykę komputerową ? Po co te głupawe posty ?! Punktów Ci brakuje do zakupu gadżetów czy co ? Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to nie mów mam coś podobnego( ford focus 1.8 tdci 115hp) na warsztacie klient mówi ze czasami nie chce odpalać a jak odpali to koło dwóch tysięcy szarpie U...
Witam. Problem Faktycznie leżał w licznikach, jednak nie były one uszkodzone a .... wtyczka dosłownie mniej niż milimetr się poluźniła. Po dociśnięciu praktycznie wszystko było ok, jednak wyszła druga usterka. Szarpanie i utrata mocy nie było związane z zegarami, a okazało się, że broki przerdzewiałe przepuszczały płyn chłodniczy do świec. Po wymianie...
focus szarpać focus szarpać silnik focus szarpać silnik benzyna
statecznik pobór sterowniki option zmiana czasu letni zimowy
naprawa wiązki mercedes słabe podświetlenie
Termistor NTC 886985101010 w ekspresach Saeco Elastomerowa podkładka sprężyny EPDM/PU – izolacja drgań, montaż, trwałość, McPherson, ORE 4x4