Witam mam problem ze swoim Fordem Focus MK3 2.0 TDCI 163km ten silnik ma pasek rozrządu który idzie do jednego z wałków rozrządu a zaś z jednego wałka idzie do drugiego za pośrednictwem łańcucha 1- jakie są objawy zużycia tego łańcuszka czy może szarpać silnikiem być słabszy? 2-po wymianie uszczelki pod klawiaturą i czyszczeniu dolotu samochód mógł...
Witam. Po wymianie przewodu odmy ford jeździł dobrze ale tylko przez tydzień czasu. Po tygodniu zaczęło szarpać podczas przyspieszania i pedał gazu nie reaguje jak trzeba. Na kompie wyskoczyły błędy PO123 i PO223 Przypuszczam że to czujnik położenia przepustnicy lub sama przepustnica jest uszkodzona ponieważ podczas czyszczenia opornie chodziły motylki...
Witam, przychodzę z problemem z moim Fordem Focusem Ford Focus Mk1 1,6 16V Zetec 101 KM benzyna z 2001 roku, przebieg około 65 000 km Mianowicie, auto na biegu jałowym chodzi równo dopóki nie dodaję powoli gazu. Wtedy tak jakby zacina się przy 2 100 obr./min i faluje między 2 100 a 2 000 obr./min. Dodając dalej powoli gaz, nic się nie dzieje do momentu,...
Kurde, jest coraz gorzej, samochód zmienia zachowania. Znowu nie szło odpalić, zapaliłem w końcu na popych u siebie z górki i jakoś dojechałem do swojego schorowanego mechanika. U niego po wyłączeniu silnika znowu nie szło odpalić, poluzował wtryski, paliwo psika, czyli nie zapowietrzone. Mówił, że zawór zwrotny musi być ok. skoro do niego dojechałem....
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
Witam mam problem z Fordem Focusem Mk2 z 2005r. O silniku 2.0 Tdci 136km. Samochód bez ekologii usunięte wszystko nawet dwa razy, ale cierpi na jedną przypadłość, po rozgrzaniu się do 65 stopni , jest gwałtowny spadek ciśnienia paliwa na szynie, powiedzmy z 600 bar na 270 bar. Auto od tego momentu jest już inne, szarpie przy delikatnym przyspieszeniu,...
Mało prawdopodobne na zmianę Androida (o ile tam jest), trzeba by rozebrać całe radio, zobaczyć jaką ma płytę główną i próbować coś dobrać. Szanse na to są nikłe. Przyciski na kierownicy prościej, ale trzeba je podłączyć, co pewnie zrobione nie zostało. Jako drabinkę rezystorową bezpośrednio, ze specjalnym adapterem, lub po CAN (co jak widać CAN też...
U mnie nie był przepalony tranzystor, auto zaczynało szarpać jak się nagrzało i z czasem gasło? Ktoś mi mówił, że może to być czujnik halla, może to on trzyma?
Witam wszystkich,mam problem z w/w autem. Problem z szarpaniem występuje losowo. Raz jest raz nie ma. Z początku wystarczyło zgasić i odpalić, teraz nie pomaga, szarpie dość mocno zwłaszcza przy jeździe na niższych biegach utrzymując jednakową prędkość cały czas. Gdy szarpie po naciśnięciu mocniej gazu zaczyna szarpać mocniej puści chmurę i przyspiesza...
Dziś była dalsza walka,znalazłem dwa przewody urwane zrzarte od korozji w skrzynce bezpiecznikow przylutowałem na miejsce ,masy wszystkie przeczyściłem ,błędy na komputerze wyskoczyly te same które już miałem nic Nowego ,akumulator całkiem padł oddany na gwarancję, wiązka rozebrana do połowy były dwa przewody od egr bez otuliny tylko nie dostałem się...
Ford Focus II kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW. Znalazłem kilka podobnych tematów ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Część wszystkim motoznafcą! Problem polega na tym, że szarpie mi silnikiem na jałowym biegu. Foczka na jesień ubiegłego roku przeszła kapitalny remont silnika -regeneracja głowicy (zawory, uszczelniacze itd.) -pierścienie na tłokach...
Witam mam focus 1.8 16v przejechane 120000 km. i mam problem z przyspieszeniem a mianowicie pewnego razu zaczął palić na 3 cylindry co okazało się ze cewka nie podaje na jeden cylinder wymieniłem cewkę i na wolnych obrotach chodził normalnie lecz w czasie jazdy zaczął szarpać wymieniłem świece i przewody lecz nie było żadnej poprawy dalej szarpie po...
Kiedyś walczyłem z dokładnie takim samym problemem w Galaxy 2008r. Po zamontowaniu nowego filtra (ok 1000 zł) i aktualizacji oprogramowania w sterowniku w ASO (ok 250) nie chciałem sam się grzebać bo chodziło o najświeższe oprogramowanie, auto przestało szarpać i klient stwierdził, że spalanie jest dużo mniejsze. Wcześniej kopcił po sprawdzeniu wtryskiwaczy...
cała historia wygląda tak: zaczął szarpać - raz na kilka miesięcy. potem coraz częściej. aż wreszcie wyskoczyła awaria silnika. silnik wtedy bardzo nieregularnie chodził. nie dało się jeździć. po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok. pojechałem na serwis - błąd 4ego wtrysku. mechanik zamienił miejscami wtryski. 4ty z 3cim. dalej rwało, w końcu znowu wyskoczyła...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Witam Mam problem z moim focusem z 2006roku. Podczas jazdy ze stałą prędkością auto zaczyna delikatnie szarpać i dymi na jasno niebiesko. Bylem u mechanika ale komputer nie pokazał żadnych błędów, on sam tez nie ma pojęcia co może być tego przyczyną. Dodam że szarpanie pojawia się zawsze przy zagrzanym silniku, wtedy też włącza się wentylator co również...
Witam! Czy czujnik położenia wałka rozrządu który sie znajduje kolo skrzyni może podawać błędny pomiar i przez to możne na zimnym szarpać i kopcić na szaro ?? I zna ktoś wartość w Ohm tego czujnika mój ma 380 Ohm pozdrawiam
Witam, Samochód kupiony w 02.2019: 307 sw 2.0 16V 2004, EW10J4 136 KM i 164 tys km przebiegu + LPG STAG od 04.2019 (na LPG przebieg 3 tys km). Wczoraj w trakcie normalnej jazdy po mieście, bez żadnych wcześniejszych objawów nagle samochód zaczyna szarpać (praca na 2-3 cylindy), na deske świecą się wszystkie diody (check engine, esp off, arb off, STOP...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Bardzo przyzwoicie. Doczytaj w instrukcji jak się pokrywa mapy i wstaw więcej żółtych punktów ( np 5 zamiast 3) tworzących wykres mnożnika. Przy większych obciążeniach ma za duży mnożnik , powinien ≈0. Gdybym chciał coć dodać to ciśnienie robocze bym ustawił na 1 bar zamiast 1.07 bo to pewnie bliższe prawdy przy obciążeniu silnika, a ciśnienie...
Mam stuki w zawieszeniu w czasie jazdy na dużych i małych wybojach.Gdy mechanik wziął samochód na podnośnik i zaczął szarpać za końcówkę wychodzącą z maglownicy zaczął wydobywać się stukanie z maglownicy.Po czym stwierdził ,że maglownica jest do wymiany. (chodzi mi o drążek do którego wkręca się końcówkę drążka a z drugiej strony wychodzi z maglownicy...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
IRMC uszkodzony to będziesz miał utratę mocy a nie szarpanie .
Koszt docisku oraz tarczy to około 350 do 500 zł Plus drugie tyle wysprzęglik. Normalny mechanik nie zostawi starego przy wymianie sprzęgła.
To co mi przychodzi do głowy to różna średnica opon. Inna opcja to uszkodzenie czujnika lub pierścienia od abs-u.
Witam. Mam pytanie od jakiegoś czasu mam problem podczas jazdy samochodem. Kilka dni może się nic nie dziać a nagle np jadąc 90 a nawet 50 kilometrów na godzine. Samochód nagle szarpie jakby paliwo mu nie dochodziło a nawet jest czasem odczucie jakby nim hamowało jest też inny dziwek pracy silnika jak tak się dzieje raz głośniej raz ciszej. Czy to może...
podjąłem decyzję, zamówiłem 3 nowe cewki NGK założę, stare mogą być od nowości, przebieg 204 tys., sprawdzę i będzie odpowiedź. Z tego co widzę nie możliwości sprawdzenia cewki, jedynie oscyloskopem nie wiem czy warsztaty to sprawdzają takim urządzeniem, sprawdzenie musiałoby być podczas jazdy w momencie szarpania
Tłuczenie i wibracje przy ruszaniu w Fordzie Focusie MK2 1.8 TDCi mogą być spowodowane zużytym kołem dwumasowym lub problemem z poduszkami silnika. Inne możliwe przyczyny to problemy z układem wtryskowym. Problemy z wtryskiwaczami (np. ich zużycie) mogą prowadzić do nierównej pracy silnika, co objawia się szarpaniem i drganiami.
Jaka żarówka sie przepaliła bo ja nie widze związkuz wymianą oprogramowania i szarpaniem,pisz jaśniej.
Może i tak,dam znać po wizycie u innego mechanika,czy źle umieszczona pompa byla przyczyna szarpania.
Witam. Od dluższego czasu mam problem z moim autem. Ogólnie sprawa wygląda tak: Jade sobie autkiem i wszystko jest ok. Jest moment w którym na poł sekundy jakby odjąłbym z gazu. I wtedy zaczyna się cyrk. Autem zaczyna bujać. Szarpać. Przy jeździe ze stałą prędkością. Podczas dodawania gazu lub odejmowaniu jest ok. Ale gdy jade z = prędkością szarpie....
[url=http://www.motonews.pl/forum/?op=fv... masz opis. Wiem, że to opis do czujnika z escorta, ale filozofia jest taka sama. Czujnik położenia przepustnicy to zwykły potencjometr w trochę dziwnej obudowie.
Amortyzatory są dobre, koło 70%. Luz na łożyskach sprawdzić "szarpiąc" kołem?
Zrozum jedną rzecz. ECU doucza się do nieszczelności, i teraz możesz mieć efekt taki jak masz, spowodowany tym że ECU jedzie na wartościach wyuczonych wcześniej, stąd szarpania.
Chodzi o to, że ją rozerwało. Zaślepka jest już nałożona nowa, nic nie cieknie i jest szczelne.
Czy powodem szarpania i zwiększonego zużycia paliwa może być egr czy to raczej wtryskiem? Jeżeli nie wyświetla się check engine to czy komputer wskaże przyczynę?
Witam, Proponuje sprawdzic turbawke:( odnosnie niebieskiego dymku i problemiku z odpalaniem szarpaniem itd Pozdrawiam
Tak kolego. Zrób diagnostykę i może szybciej znajdziesz usterkę a nie wydasz tyle kasy!!
To dobrze ,bo potem pytał byś jak go czyścić.Posprawdzaj na początek układ zapłonowy.
Akurat o czujnik przepustnicy pytałem dwa razy. TPS jest sprawny, jak byłby nie sprawny to by mi autem szarpało
Żeby nie było nie porozumień właśnie się dowiedziałem ze to "zasysanie" to rzecz normalna w kolektorze, ale to szarpanie mnie denerwuje.
Jaki błąd, niewystraczająca wydajność układu oczyszczania spalin, czy przekroczona graniczna temperatura katalizatora?
W Focusie tddi miałem taki stuk i były felerne rowkowane zawijasami tulejki na korbowodach. Szlifierz założył normalne z dziurką na smarowanie i igła.Też podmieniałem wtryski cuda na kiju a tam...
Myślę, że lepsze od pisania będzie zapznanie się ze stanem akumulatora.
Zajrzyj do turbo
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
Może ma ktoś pomysl co to może być? Wszystko i przysłowiowe nic (czytaj drobnostka), ale bez znajomości mechaniki silnika może być marnie z nakierowaniem bo ... można wymieniać wszystko po kolei aż się trafi. Najszybciej jednak zdiagnozować to gdzieś u mechanika. Może być sterowanie dawką z różnych przyczyn: przepustnica, nieszczelność dolotu, sonda,...
Wymień filtr paliwa. U mnie pomogło.
To nie filtr bo pominięcie filtra wężykiem też nic nie pomogło.
focus szarpać focus szarpać silnik focus szarpać silnik benzyna
aktywacja cyfrowy polsat samsung standby skrzynka bezpiecznik schemat
Zalana wkrętarka Bosch - możliwe uszkodzenia i naprawa Schemat pilota kierownicy Dacia Duster 1 (2010-2017)