Bardzo proszę, są zdjęcia: http://obrazki.elektroda.pl/9583128800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8572741600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6165065700_1... Mam nadzieję że pomogą. Pzdr.
P https://filmy.elektroda.pl/92_1716469987... Proszę o poradę. W kosie spalinowej Demon szarpak jest w porządku, natomiast koło zamachowe od szarpaka kręci się niezależnie, co powoduje brak możliwości odpalania kosy szarpakiem. Gdy kręcę śrubą od wału to słychać pracę tłoka, czyli kompresja jest. Czy wie ktoś, co jest powodem usterki, jak odkręcić...
Odkreć szarpak cztery śruby i wg mnie sporo się wyjaśni jak od razu nie będzie widać to pokręcenie wałem za kolo magnesowe wiadomo wszystko.
https://obrazki.elektroda.pl/5455947200_... https://obrazki.elektroda.pl/3182268600_... Mam obudowę znalazła się po wielkich trudach. Rozstaw śrub szarpaka 13 cm i też nie mogę nigdzie kupic z takimi wymiarami
Na początek wymień świecę. Jeżeli masz metalową osłonę fajki to wywal to w diabły. Zdejmij szarpak, odkręć śrubę na kole zamachowym i daj zdjęcie tego koła, z góry, tak aby było widać dokładnie klin.
Silnik w mojej kosiarce jest dolnozaworowy i nie ma dekla. Co do "bezpieczników, to w mojej kosiarce w nożu jest tylko jeden duży otwór i nóż trzymany jest tylko przez centralną śrubę. Szarpak zdejmowałem i nie zauważyłem luzu na kole magnesowym, to chyba klin jest.
Właśnie taka śruba tam była i ona co jakiś czas mi blokowała szarpak i musiałem rozbierać to i coś poruszałem i działało. Ale taka śruba tam była nie wiem od czego.
Silnik palił za pierwszym pociągnięciem zdążyłem skosić kawałek i koniec benzyny na stacji kupiłem nowy olej i benzynę i po wymianie oleju silnik nie odpalił. Klin sprawdzałem pod śrubą szarpaka, jest cały, jak nowy.
W otworze na wałek napędowy bębna jest śruba, trzeba ja odkręcić i bęben zejdzie. Imbus, chyba 3 . http://obrazki.elektroda.pl/1246672300_1...
Nie mam pojęcia ;-) https://allegro.pl/oferta/szarpak-do-kos... taki szarpak kupiłem (nie udało mi się zarchiwizować aukcji). Jak przeglądałem aukcje to różnice w szarpakach były w rozstawie śrub mocujących i samym mechanizmie zazębiania.
Sprawdź czy śruba którą przykręcony jest sam mechanizm szarpaka(sprężyna,rolka ze sznurkiem)nie jest zbyt mocno dokręcona,przez co blokuje się szarpak.
Musisz, odkręcić nakrętkę lub sprzęgło szarpaka (zależnie od modelu) Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe lub żeliwne (zależnie od modelu).
O, jaka ja głupia, problem był trywialny. Oryginalny szarpak miał grubsza obudowę, dałam stare śruby i te śruby blokowały obrót plastikowych łopatek. Piszę to ku przestrodze, może są tu jeszcze jakieś blondynki. Wklejam zdjęcie rozwiązania problemu, też dla blondynek. Pozdrawiam i dzięki za pomoc, przedmuchanie cylindra też na pewno jej nie zaszkodzi.
Zakładając szarpak w końcowym etapie jeszcze przed jakimkolwiek wkręceniem śruby do jego montażu delikatnie go dociskasz, pociągasz za linkę i powoli puszczasz, musi wskoczyć w swoje miejsce. Żadnych zapadek nie trzymasz nie przestawiasz. Same się ułożą.
Może ktoś wie jak zdemontować szarpak? Chciałem się dostać do koła magnesowego by sprawdzić wpust na wale. Po odkręceniu tych trzech śrub imbusowych na obwodzie, środek trzyma. Próbowałem 2 śrubami wypchać szarpak jednak bez rezultatu. https://obrazki.elektroda.pl/4869913600_... https://obrazki.elektroda.pl/7127647800_...
O biedy sam szarpak można odkręcić. Wymontować, oczywiście, że tymczasowo. A zamiast jego wykorzystać śrubę, która to dokręca koło zamachowe. A wtedy wystarczy wykorzystać odpowiednią wiertarkę wyposażoną w klucz nasadkowy. I już nie musimy szarpać. Bo całą robotę będzie robić za nas odpowiednia wiertarka, najlepiej taka nisko obrotowa, ale za to o...
To normalne w tym modelu. Kąt wyprzedzenia zapłonu znajduje się w okolicach 30°. Trzeba wiedzieć jak odpalać, żeby szarpaka nie uszkodzić. Mogą być podkręcone za wysoko obroty biegu jałowego (śrubą T) i wtedy odbijanie na ciepłym jest jeszcze bardziej dokuczliwe. W swoim Harderze wyjąłem wpust (uwaga, ma nietypowy rozmiar więc trzeba go zachować by...
W PL raczej nie kupisz wolnobiegu na 5 śrub. Ja kupiłem na 4 śruby i przewierciłem nowe otwory w zębatkach. Próbowałem rozwiercić wolnobieg ale moje żadne wiertło nie chciało tego ruszyć. Przez zębatki poszło szybko. Ten wolnobieg na 4 śruby jest o tyle lepszy, że nakrętka do rozebrania go nie jest od strony korby. Dzięki temu można go rozebrać, zapakować...
W dwóch wyrazach brakuje liter. Kupowałem w zeszłym roku taki starter. Trafiłem od razu. Ważne jest wszystko, średnice, rozstaw śrub, mocowanie linki. Posprawdzaj i najpierw zadzwoń.
Jeśli nie przesiliłeś agregatu dużym obciążeniem (szczególnie silnikiem elektrycznym), to po wymianie "C" na identyczny agregat powinien zadziałać. Czy sprawdziłeś działanie wyłącznika termicznego/przeciążeniowego. Jeśli masz podejrzenie do połączenia wału silnika z wirnikiem prądnicy, to przecież łatwo to sprawdzić - łeb śruby (klucz 10-tka) jest na...
Przód ucieka nie tył, Wada zawieszenia z tyłu też powoduje ociekanie przodu. Pojedź na szarpaki i wszystko będzie wiadome. Stawiam, że któraś śruba zawieszenia/końcówka drążka/mocowanie środkowe resora jest niedokręcone.
Witam, dziś zapalił, dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Iskra znowu jest, wymieniłem kable wychodzące z iskrownika, przetarłem magnesy, zmieniłem fajkę i w końcu odpalił dwa razy. Dalej szarpie linkę czyli do regulacji zapłon a za nic nie mogę ustawić. Robię wszystko jak w instrukcji i lipa delikatnie tylko dymi z tłumika i wyrywa linkę. Cały czas luzują...
Dzięki, nowa linka rano założona, Grizzly śmiga dalej. Ale nurtuje mnie jeszcze ta śruba w środku, wyraźnie pod wkrętak, ale nie ma opcji żeby ją odkręcić.
Nie wraca sznurka i wykręca śrubę mocującą sprężynę. Po nawinięciu sprężyny kosiarkę udało się tylko raz odpalić, za drugą próbą wykręciło znowu śrubę i spadła sprężyna. A takiego szarpaka nie mogę nigdzie dostać. Może ktoś coś doradzi, z góry dziękuję https://obrazki.elektroda.pl/9338875000_... https://obrazki.elektroda.pl/4880033900_...
W miejscu gdzie wchodzi wałek napędowy jest śruba imbusowa. Tu jest opisane. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Dzień dobry, reanimuje ostatnio glebogryzalke mrówka z silnikiem WSK. Mam pytanie odnośnie iskrownika. Co rozchyla przerywacz z platynkami? Czy koło magnesowe ma krzywkę na wałku środkowym? czy raczej Te dwie śruby wkręcane od góry od szarpaka? Jedna z nich jest dłuższa i jakby zahacza podczas obrotu o przerywacz, ale zahacza https://obrazki.elektroda.pl/2791776900_...
Okazało się że po wymianie wahaczy w śrubie mocującej sworzeń wahacza z kopytem hamulca zerwał się gwint i pojawił się znów luz dopiero przy drugim podejściu na szarpakach dostrzegłem to bo nawet szanowny Pan diagnosta tego nie zauważył. Po wymianie śruby luz znikł i problem ze stukami również ucichł, teraz można się rozkoszować z jazdy :)
opcje: 1. Zatarty silnik. Uwaga, w tym modelu jest inny cylinder o zwiększonej średnicy pod wał o większym skoku. 2. Przestawienie cewkomodułu i ocieranie o magnesy — prawidłowa szczelina to 0.40 mm. Od ocierania pęka w tych silnikach fragment karteru do którego przykręcony jest cewkomoduł. 3. Odkręcona śruba od karterów, znajdująca się pod kołem...
Co do rozbierania, rozumiem, że jak rozkręcę wszystkie śruby, które scalają obudowę to po rozpołowieniu silnik powinien pozostać w jednym kawałku :d No jasne, że tak będzie, jeszcze dużo śrub w środku do rozkręcenia, szkoda że śruby calowe. Ja niestety nie posiadam kluczy torks w wersji calowej, ale mam inbusy calowe i to właśnie dzięki nimi wszystkie...
Próbowałem jeszcze raz odpalać ten pechowy agregat, z wiertarki odpalił, potem zgasiłem i już nie ruszył. Sprawdziłem świece była bardzo osmalona, wyczyściłem ale już nie ruszył bo nie ma w ogóle iskry, coś walnęło, albo ten czujnik oleju albo cholera wie co. Rozkręciłbym go do śrubki ale nie wiem jak oddzielić silnik od prądnicy, w ośce wirnika prądnicy...
Witam. Mam pytanie dotyczące awarii pojazdu Ford Focus mk1. Na wstępnie dodam że auto nie jest moje. Samochód serwisowany cały czas u jednego mechanika. Jakos 1.5roku temu wymienione wahacze + sanki. Podczas wyjazdu z parkingu okazało się że wypiął się sworzeń ze zwrotnicy. Z tego co słyszałem może zdarzyć się ze na skutek zaniedbanego serwisu pojawiają...
Wg mnie zapłon jest przestawiony (typowy objaw z szarpakiem) - sprawdź dokładnie klin na kole zamachowym. Kręcąc ręką za koło zamachowe wsłuchuj się, czy z silnika nie wydobywają się jakieś nietypowe hałasy. Korbowody z Chin potrafią się łamać a także śruby poluzować.
Jasne,wykasuje jeszcze niedokręcone śruby w kołach,oraz to że choinka zapachowa już zwietrzała :) Choć nie jest to takie głupie co napisał-jezeli komputer będzie wsppółpracował z interfejsem jakim jest szarpak na stacji kontroli pojazdów :)
ja pisząc o mechanizmie (sprecyzujmy mam na myśli mechanizm uchylania zaworów podczas rozruchu) miałem na myśli mechanizm który znajduje się na dole silnika (w środku) w filmie opisany w 9 min 17 sekundzie a tam z kont ,że tak powiem wychodzi ta pionowa wajcha którą popychałem widoczną na zdjęciach metrówką (myślałem że koledze chodzi o tan ruch właśnie...
Jeśli diagnosta nie znalazł przyczyny " strzelania" mając do dyspozycji urządzenia diagnostyczne szarpak, breszkę i kanał to d...a nie diagnosta ale gdyby chodziło o zatrzymanie dowodu to pewnie by znalazł. Jeśli pióra przesuwają się względem siebie to widać błyszczący wyślizgany metal bądź rdzę w tym miejscu. Warto przyjrzeć się wieszakom z tyłu resora...
Czy po wymianie korbowodu, trzeba ustawiać rozrząd i sprawdzić luz na zaworach? Dodano po 9 trzeba wykręcić w uj długą śrubę Tą śrubę muszę odkręcić tą centralną, od strony wentylatora, tam gdzie był zamontowany szarpak? https://obrazki.elektroda.pl/7231979300_... https://obrazki.elektroda.pl/3940639500_... https://obrazki.elektroda.pl/7798061500_...
Inny przypadek gdzie na szarpakach było dobrze to uszkodzony amortyzator. Na diagnostyce tez było wszystko ok. To bardzo prawdopodobne, amortyzator gazowy z którego zejdzie ciśnienie tak się zachowuje właśnie przy rozprężeniu, na szarpakach będzie ok bo auto jest obciążone i tłumik jest zanurzony cały cza w oleju, jak auto podskoczy na wybojach dostaje...
Spróbuj "pobuszować" po bazarach samochodowych (giełdach), gdzie można nabyć takie silniki za 150 - 200 zł. Mogą być one nieco zdekompletowane np. brak gaźnika, zbiornika, szarpaka, cewki WN itd.. Mając własny silnik można skompletować zakupiony. Można też podebrać "chińską podróbkę" Hondy z wałkiem poziomym (walec nie stożek), zwracając uwagę, by mocowanie...
Jochny 222 nic ostatnio nie robiłem do czasu trzeszczenia, ale był mały postęp posprawdzałem wszystkie śruby i przesmarowałem smarem w spreju dopiero dziś bo w łykend brakło czasu(dzień ojca itd.), efekt był chwilowy - była cisza pierwszy skręt i hamowanie ok ale 1 skrzyżowanie i skręt z hamowaniem i znów lekko a potem głośno. Bardziej już nie da rady...
Dzień dobry posiadam kosę spalinową stihl fs130 4mix kosa działała i przy ostatnim koszeniu zgasiłem ją normalnie i po 15minutach nie chciała już odpalić, zauważyłem, że szarpak zaczął lżej chodzić bez oporów. Po rozebraniu kosy okazało się, że 1 z zaworów ma bardzo duży luz jakby wyskoczył. Zabrałem się za regulację poskładałem wszystko i piła zaskoczyła...
No i jestem po operacji zgodnie z instrukcją. Nie powiem, było trochę bólu ze zdjęciem napędu pompki oleju, ale się uporałem. Po kolei wyjąłem uszczelniacze, założyłem rurki i dokręcałem powoli śruby. Po zabiegu rzeczywiście, wał obracał się po zakręceniu palcami. Złożyłem wszystko ponownie i szarpakiem, bez świecy chodziło wszystko miodzio. Iskra też...
Odbija szarpak przy próbie rozruchu? Możliwe że ścięty klin - chociaż w tym modelu jest stalowy. Sprawdź luzy zaworowe, powinny być ustawione na ssący 0,15 wydech 0,2 mm. Wyreguluj linkę hamulca, tzn podciągnij ją przy silniku, powinna byś śruba z dwoma nakrętkami - możliwe że nie rozłącza wyłącznika zapłonu i jest brak iskry. Świeca mokra więc można...
Stuki przy skręcaniu mogą być spowodowane różnymi przyczynami. Jedź na stację diagnostyczną na szarpaki ;u mnie w całej okolicy diagnoza jest bezpłatna ( a także ustawianie świateł ) a płaci się dopiero jeśli zdecyduje się klijent na naprawę w tym zakładzie. Ja stawiam na końcówki drążków lub luzy na ukladzie kierowniczym. W moim VW golfie jak kupiłem...
Zdemontuj stojan agregatu (należy odkręcić chyba 3 lub 4 szpilki-śruby). Następnie, gdy będziesz miał już wirnik agregatu na wierzchu możesz młotkiem gumowym lub drewnianym uderzać (z czuciem) w wirnik (aby nie w uzwojenia) i wirnik powinien oddzielić się od wału silnika. Jeśli będą problemy, to można to połączenie potraktować płynem WD-40. Po chwili...
Filtr powietrza wydaje się w porządku Filtr https://obrazki.elektroda.pl/8949364100_... Komora filtra https://obrazki.elektroda.pl/5594159800_... Wężyki paliwa również są dobre https://obrazki.elektroda.pl/4021811600_... Sprawdzałem według wskazówki, czy nie jest zalany, ale również nie myśli ani trochę...
Takie ? https://modelemax.pl/en/pierscienie/2838... Właśnie :) muszę poszukać gdzieś lokalnie bo więcej będzie kosztować przesyłka (tylko muszę sprawdzić suwmiarką jaka średnica). Przynajmniej wiem jak to się nazywa. Dzięki Ale nadal nie doszedłem do tego jak się dobrać do tych talerzyków. Po demontażu osłony...
Podjedź sobie na Staniewicką (ASO). Chłopaki za 20zł robią kompletne szarpaki. Zerknij na kanale na spód auta gdy będziesz na rolkach (rolki +20zł). To najszybsza opcja i najbardziej pewna. W której części auta i z której strony te stuki są? Komora silnika? Nadkola? Osobiście na szybcika sprawdził bym wzrokowo: poduszki zawieszenia silnika, skrzyni,...
Najczęściej wirnik osadzony jest na stożku przedłużonego korbowodu silnika, spotkałem się też, że połączenie było na gwint. Trzeba rozpocząć od odkręcenia śruby - szpilki z osi wirnika (klucz 13 lub 14). Następnie, najlepiej młotkiem gumowym lub drewnianym ( z wyczuciem) uderzać w wirnik tj. w część metalową, aby nie uszkodzić uzwojenia wirnika.
Połączenie gaźnik cylinder szczelne, gaźnik czyszczony (rozebrany w pył i przemyty i przedmuchany) złożony przygotowany do regulacji śruby L i H wkręcone pi czym jeden obrót cofnięte. Faktycznie spróbuję świecę zmienić choć na tej iskra jest (sprawdzane nie na słucha a na "oko" tzn wykręcona świeca wsadzona do fajki i szarpakiem targane- skacze jak...
Sprawdź łącznik gaźnika, czyli tą część która jest pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (plastikowy element przykręcany na dwie śruby), często zdarza się że się luzuje i ciągnie lewe powietrze zamiast paliwa z gaźnika. Sprawdź też pozostałe łączenia na uszczelkach, takie jak cylinder, czy też karter. Po wykręceniu gaźnika, przyłóż palec w otwór łącznika i...
właśnie coś mi nie pasuje http://obrazki.elektroda.pl/9309920700_1... jak łączę te 2 części czyli ten gaznik i silnik to jest śruba zaciskowa a ona nawet jak jest zacisnieta to i tak idzie łatwo rozłączyć te elementy boje sie ze bedzie mi ciekło paliwo. wykręciłem świece z piły świeca to CJ7Y która ma takie same wymiary jak świeca RCJ7Y (którą...
Witam chciałem się dowiedzieć na forum może ktoś miał podobny problem . Dane Peugeot 106 Rok 1998 Silnik 1,5 D Przebieg 115 tyś oryginalny. Po zimie strasznie zaczęło coś mi stukać w przednim zawieszeniu , szczególnie słychać na dużych nierównościach na mniejszych jest ok . Jest to taki głuchy odgłos , amortyzatory na badaniu technicznym w październiku...
Najlepiej wahacze, mniej rzeźbienia. Do tego najlepiej w jakimś sklepie to unikniesz ryzyka zakupu podróbek na które można coraz częściej trafić. Pamiętaj o gumach stabilizatora i jak wszystko będzie zdjęte to dokładnie posprawdzać. Aha, z przekładnią z reguły jest tak, że luzy będą wyczuwalne pod większym obciążeniem - na szarpaku czy w miejscu będzie...
Blaszka przy "motylku" na zdjęciu u góry powinna być schowana pod "motylkiem", w momencie pociągnięcia za sznurek i zakręcenia plastikowego koła blaszki ( druga musi być po przeciwnej stronie ) wysuwają się i wchodzą w otwory na kole zamachowym korbowodu ( zdj 2 ) musisz odkręcić śrubę w środku motylka i zobaczyć, dlaczego blaszka jest wysunięta, uważaj...
Ja osobiscie szukalbym cos z porzadnym silnikiem (najwiazniejsze!) czyli np Honda, no chyba ze wolisz biegac po serwisach a po pewnym czasie kupowac kolejna :/ teraz naprzyklad w promocji masz najtansza wersje Hondy czyli SKEP -> https://www.honda-sklep-lopeno.pl/produc... Ale wiesz, że kolega szuka kosiarki do 1.400 pln, a...
Gwint naprawiłem poprzez zastosowanie gotowego kątownika z gwintem. Karter przyszlifowałem o grubość blaszki, gdyż zachodziła kolizja z tłumikiem. Skręcone śrubą M4x20 imbus. https://obrazki.elektroda.pl/4328207900_... Przejrzałem gaźnik. Zawór iglicowy był dobrze ustawiony, lekko powyżej nadlewów, powinno być bodajże 1.6 mm ale nie...
Wał normalnie się kręci, nie widze tam nic podejrzanego. Zaloze nowy gaznik i zobacze, co wtedy. Dodano po 11 Wszystko jest możliwe. Musisz rozebrać i zobaczyć. Zdejmij szarpak i zobacz jak się wtedy kręci wał. W pilarce jest wsadzony najtańszy gaźnik chiński Wanbao. Gdzie taki dostanę? Na allegro niby są takie same, ale ten mój ma wlot do pompki paliwowej...
Ciekawe, hm, czyżby brak kasy czy zdrowego rozsądku? Kasa jest istotna, a jeszcze bardziej rozsądek. I co to ma oznaczać?Bo jak to rozumiem tak, że sprzęt markowy wytrzymał 10 lat pracy a ten chiński? Nie wiadomo czy chiński do 7 lat wytrzyma. Więc nie radzę tak szybko wyciągać wnioski. Niech Chinka wytrzyma 3 lata. Piłą o której pisałem to Sthil MS280...
(...) e trzeba było palcem naciskać taka gałkę teraz normalna manetka jest przekręcana. Ale quad nie chce odpalić. Wymieniłem świece na nową i nic. Quad jest odpalany na szarpak. Gaźnik ma jedną śrubkę do regulacji. Kręciłem nią i nic. Paliwo lałem pod świece i też nic. Ktoś mi pomoże bo nie mam już siły na to Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
A więc tak, też nie poddaje się na starcie. Zabrałem się wczoraj za pilarkę. Rozebrałem podstawę filtra i okazało się na starcie, że oring w podstawie filtra jest totalnie zniszczony/zużyty. W ogóle za co odpowiada ten oring? Nie pamiętam czy wspominałem, ale pilarkę kupiłem na allegro. Ma ona wiele nowych elementów. M.in. gaźnik, wygląda on na nowiutki....
Witam! Zakupiłem na licytacji komorniczej silnik marki Honda 15KM do motorówki. Na licytacji można było tylko sprzęt obejrzeć -ale bez dotykania. Gdy stałem się szczęśliwym?? posiadaczem ww. silnika po otwarciu okazało się, że silnik jest wyposażony w rozrusznik (wcześniej myślałem, że ma tylko "linkę-szarpak"). Niestety silnik chyba był potraktowany...
Faktycznie. Z lewym coś nie tak. Coś nie domaga. Ale: Zapytajmy. https://obrazki.elektroda.pl/2843075300_... Jak powinny być ustawione luzy zaworów w kosiarce spalinowej NAC LS51-175-HSD-LI Wstępna ocena dostępnych informacji Analizując Twoje pytanie, zauważyłem, że masz problem z ustawieniem luzów zaworowych w kosiarce spalinowej NAC LS51-175-HSD-LI...
To ja jeszcze dołoże do tego Demona. Kupiony w maju b.r.. Pierwsze użycie - drugie zapalanie sznurek w ręku. Dostałem drugi szarpak od sprzedawcy. Zamontowałem. Znowu drugiego dnia drugie odpalenie i sznurek w ręku. Wykręciłem i zobaczyłem, że zbierak tzw. jest klepany młotkiem z różnych stron. Taki chinolki zamontowali. Sprzedawca dał mi zabierak i...
Sami biurokraci i niewolnicy systemu - którego w znakomitej większości jestem już przeciwnikiem i to coraz bardziej. On was nie chroni, on was wyzyskuje, ale nawet już w tym momencie tego nie zrozumiecie. Płaćcie swoje wyimaginowane kary, opłaty, ubezpieczenia ale nie zmuszajcie do tego ludzi myślących. Pieczątka, papierek - nijak się ma do stanu faktycznego...
Przepraszam że temat nieukończony od tak dawna opryskiwacz działa. Jest jeszcze niekompletny (brak filtra powietrza i osłony na przerywacz), ale ponoć gdzieś powinny być więc czekam. Dziękuję za zainteresowanie tematem i za pomoc uzyskaną tutaj, w szczególności "Rycho T" pomógł w określeniu "ustrojstwa" co pomogło w szukaniu... <piwo> Przydałby...
Ford Focus, MK1, rocznik 2001, przed liftem, sedan, silnik 1.8 benzyna 115KM, instalacja gazowa, przebieg 335000km ( w tym 80000 na gazie), kolor niebieski, klimatyzacja ręczna, wyposażenie el. standardowe. Samochód ma dziwne objawy których nie da się opisać w jednym zdaniu stąd dziwna nazwa tytułu postu. Samochód w ostatnich 2 miesiącach miał zrobione:...
Nic nie trzeba analizować, wystarczy odkręcić śrubę mocowania koła i widać czy klin nie jest uszkodzony.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Drogi kolego :) Czasem nie wystarczy siłownia, czasem trzeba użyć łepetyny. Z pierwszym zabezpieczeniem faktycznie się męczyłem, bo robiłem to Twoją metodą. Po chwili jednak wpadłem na banalny pomysł. W przypadku pozostałych trzech, nie wykręcałem śrub całkowicie, lecz do połowy. Chwytając za śrubę i ruszając nią na boki oraz ruchem okrężnym, gwint...
Moja rada jest taka, kup nowy popychacz i nową pompkę, sprawdź też podstawę tą z tworzywa co jest pomiędzy pompką (czy niema pęknięć), Nie baw się w rozbieranie tego kilka razy bo jedną śrubę z tego co pamiętam źle się odkręca, szkoda nerwów. Pamiętaj o odpowiednich uszczelkach.
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
u kolegi było to samo też 60 km 1,4 - rozkręciliśmy obudowę wtryskiwacza 2 śruby krzyżak wyczyściliśmy przepustnicę i pomierzyliśmy omomierzem sam wtryskiwacz rezystancja powinna wynosić od 1,4 do 2,0 ohm i napięcie między czarnym przewodem a masą (chodzi o wtyczkę) - powinno się rownać przy włączonym zapłonie napięciu akumulatora u nas okazał się walnięty...
Co do szarpania siłownika (i jednocześnie problemów z amperometryką) - to przeważnie skutek nieprawidłowego montażu siłownika (zbyt małe wymiary montażowe - zobacz, jaki procent skoku siłownika jest wykorzystywany do pełnego ruchu bramy - jeśli np tylko połowa śruby - żabkowanie masz jak w banku) połączonego z elastycznością rachitycznego słupka. Nie...
Źle odczytujesz schemat. Liczy się odległość od osi zawiasu do osi śruby mocującej siłownik, środek słupka nie ma znaczenia, czyli bob będzie okej. Przy billu wymiar B wyjdzie jakieś 10-11 cm. Teoretycznie mieści się w minimalnych wymiarach ale brama będzie się szybko zamykała i może szarpać przy starcie z pozycji otwartej. Wymiary a i b powinny być...
To pewnie dał tyłka z wymianą-nie wsadził skrzyni tak żeby się się zamknęła z silnikiem i wtedy skręcał tylko poszła mu kantem i dociągał śrubami. Druga możliwośc to zła tarcza, a dokładnie spręzyny w tłumiku drgań skrętnych. Dodano po 7 Acha, bo na forum zawitała jakas nowa późnojesienna moda i pewnie ktoś z tym wypali prędzej czy później-tam się nie...
Nie ma tam miejsca aby wsadzić palce po obu stronach i ciągnąć. Zapewniam Cię, że idzie tak zdjąć te koła, nie jedno już zdjemowałem. Troszkę sprytu i pomyślunku, nikt nie każe chwytać koła po zewnętrznej krawędzi ;-) Ten metal na kole jest dosyć twardy i nie powygina się od tego szarpania? Martw sie o pęknięcie, a nie wygięcie. Druga opcja, to wkręcenie...
Czyli kolega założył tarczę i dokręcił śruby docisku po jednej stronie a potem dopiero następne?
Ta zawleczka to jak widze nr 17 2069 Tak. Dostępna z góry poprzez odchylenie zbiornika lekko w prawo. Jak masz w miarę "chude łapki", to bez problemu ją wyciągniesz. Dodatkowo, żeby nie szarpać się z wytarganiem bębna z zespołu piorącego, weź imbus fi6 i odkręć śrubę łożyska biernego. Dostęp jest taki sam, jak do zawleczki. Inaczej będziesz się niemiłosiernie...
Zaleta ultrabooków... Najprawdopodobniej po odkręceniu wszystkich śrub (należy się upewnić czy pod gumowymi "nóżkami" nie ma jeszcze dodatkowych) będzie trzeba odwrócić komputer, otworzyć klapę i: 1. Jeśli klawiatura instalowana jest od góry (mniej prawdopodobne) najpierw ją zdemontować i odkręcić śruby znajdujące się pod nią. 2. Jeśli klawiatura jest...
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Nieprawidłowo zamontowany docisk. Nie dokręca się śrub "do oporu" tylko stopniowo wszystkie.
gaźnik wyciaglem dzisiaj znow przeczyscilem i zalizylem uszczelki na nowo skaplem się ze jest nie tak https://obrazki.elektroda.pl/8987007100_... Wymieniłeś ten o-ring ? Bo pod 1. jakby jest, pod 2 jakby go zżerało, a pod 3 jakby go już nie było. Z pod 4. wykręcałeś tam dyszę ? Jak już to zrobisz, i poskręcasz wszystko, to weź nawet...
Tanie laptopy HP się nieciekawie rozbiera. Swoją drogą na foto, które wrzuciłeś nie ma modelu. Jeśli dobrze pamiętam to jest całkiem z prawej strony tego paska z informacjami na spodzie. Ale co model może być inaczej :) Zestaw, który ja bym do tego wybrał to: - śrubokręt PH0 - kostka do gitary (lub stara plastikowa karta, na przykład płatnicza) - ręcznik...
Okazało się, że gwinty z poduszki były już wcześniej naderwane i po ponownym przykręceniu tam śruby, po jakimś czasie urwały się do końca, przez co jedna z poduszek była luźna, po nagwintowaniu na nowo chodzi jak marzenie.
Reduktor ma wejście i wyjście obiegu płynu. Trzeba sprawdzić czy jest przez niego dobry przepływ. Po nagrzaniu silnika obie rury powinny mieć niemal identyczną temperaturę płynu. Pomiar temp. reduktora można w przybliżeniu wykonać poprzez przyłożenie termometru do rury wyjścia z reduktora. Owinąć czujnik/termometr wraz z rurą kilkakrotnie szmatą by...
Cały opis świadczy (przynajmniej jako o jednej z przyczyn wariacji) o totalnie źle dobranych wymiarach montażowych. Zmierz na bramie i podaj wymiary A, B i C ale nie bazując na tym durnowatym kole i instrukcji Somfy a na poniższym rysunku (wzięty z Nice ale przynajmniej czegoś się dowiem): https://obrazki.elektroda.pl/7783121200_...
Witam serdecznie, czy udało Ci się ściągnąć tę obudowę? Wiem, że temat bardzo stary, ale mam ten sam problem, odkręciłem 5 śrub i trzyma się bardzo mocno. Dostęp trochę utrudniony mam i nie wiem, czy szarpać, czy gdzieś jeszcze jest "patent"?
Średnio, ale szarpać się nie trzeba. Wczoraj jeszcze się temu poprzyglądałem i mam dość duży luz całej windy, ale nie mogę już tego mocniej dokręcić śrubą na dole, która też robi za zawias. Zastanawia mnie czy przy wymianie windy nie zgubiłem jakieś podkładki? Bo zdaje się że jak zjeżdża na sam dół to wyrzutu pastylki, to ten mechanizm napędu dźwigni...
w kwestii wentylatorów miałem to samo. zacznij od rezystora w wentylatorze. jest tam taka kostka ze spiralą i bezpiecznikiem termicznym. to lubi zeżreć rdza, kostka wchodzi do obudowy wentylatora. wykręć śrubę i wyjmij tą kostkę. od razu zobaczysz czy jest dobra, - koszt nowego - do 30 zł!
Najpierw pomiar ciśnienia, to nie dużo. Trójnik, manometr i trochę węża. A do wtrysków to chyba ze 20 śrub i kolektor wylatuje. Tragedii nie ma. Tragedia to jest w Scenicu, jak trzeba wymienić uszczelkę odmy między górą głowicy a kolektorem. Taki gumowy krążek średnicy palca. Oprócz oczywistego kolektora jeszcze podszybie wylatuje, bo kolektora nie...
kręcam trochę śrubę w środek i wyciągam za śrubę. Jak wyjdzie sama śruba to wkręcam trochę mocniej i wyciągam za śrubę. Tylko trzeba mocno szarpnąć. Próbowałem -jeden wyciągnełem po 10 min szarpania. :cry:
A próbowałeś bardziej "siłowych" rozwiązań ? U siebie też potrzebowałem ściągnąć klamkę . Wykręciłem nawet całą zabezpieczającą śrubkę i klamka dalej stawiała opór . Dopiero po energicznym szarpaniu zeszła . Wydaje się , że u Ciebie tych śrubek już nie ma i są tylko mocno osadzone na wcisk na kwadracie
Witam. Skoro to obudowa samej komory spalania to środkowej śruby nie trzeba było wykręcać (to taki dystans antydrganiowy jakby) . A skoro pozostałe odkręcone to musisz (szarpać po rogach) izolacja komory spalania się posklejała od temperatury i czasu. Więc jak już komorę otworzysz to wypadałoby te uszczelkę wymienić. To coś podobnego jak uszczelka w...
Nity w skrzyni wymienione na śruby?Szarpanie na 1-2 biegu to klasyczny objaw zerwanych nitów na mechanizmie różnicowym
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
Podszybie dobrze ściągnąć, obudowa na 2 śruby pionowo, nasadka E8 (torx wewnętrzny), przepustnica na 2 śruby na klucz nasadowy 10mm od tyłu, po zdjęciu obudowy.
Panie, jak na ręcznik to spoko, jak do opierania się, to zapomnij na GK. Albo wbijasz się w profil, albo liczysz się z katastrofą. NIBY grzejnik "drabinka" ~10 kg wisi na GK, można szarpać i nie wypada, ale robiłem na kołkach kotwiących (metalowy "motylek", który rozkłada się przy dokręcaniu śruby), zwykłe kołki wypadały już na etapie montażu, czego...
Cześć wszystkim, mam Simsona SR50. Od roku męczę się z "szarpaniem" podczas jazdy. Wiele osób mówiło mi, że trzeba odrdzewić bak. Zrobiłem to, lecz bez skutku. Wczoraj postanowiłem zacząć regulować gaźnik. Po odpowiednim przekręceniu śruby od obrotów na jałowym, motorek jechał bez szarpania. Ale oczywiście nie wszystko było takie piękne - po zrzuceniu...
elektryczny szarpak szarpak diagnostyczny naprawa szarpak
odinstalować spyhunter multiswitch naprawa przetwornica xenon działać
fotowoltaika instalacja fotowoltaika instalacja
LED4202 CV9202H-A39 brak 12V VCC_PANEL, Q3 MOSFET na drenie 0V – diagnostyka i typowe usterki LED4202 CV9202H-A39 – sygnały PANEL_ON (pin 151) i BL_ON (pin 150) procesora – poziomy i sekwencja