Bardzo proszę, są zdjęcia: http://obrazki.elektroda.pl/9583128800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8572741600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6165065700_1... Mam nadzieję że pomogą. Pzdr.
Właśnie taka śruba tam była i ona co jakiś czas mi blokowała szarpak i musiałem rozbierać to i coś poruszałem i działało. Ale taka śruba tam była nie wiem od czego.
Dzień dobry posiadam kosę spalinową stihl fs130 4mix kosa działała i przy ostatnim koszeniu zgasiłem ją normalnie i po 15minutach nie chciała już odpalić, zauważyłem, że szarpak zaczął lżej chodzić bez oporów. Po rozebraniu kosy okazało się, że 1 z zaworów ma bardzo duży luz jakby wyskoczył. Zabrałem się za regulację poskładałem wszystko i piła zaskoczyła...
W miejscu gdzie wchodzi wałek napędowy jest śruba imbusowa. Tu jest opisane. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Odbija szarpak przy próbie rozruchu? Możliwe że ścięty klin - chociaż w tym modelu jest stalowy. Sprawdź luzy zaworowe, powinny być ustawione na ssący 0,15 wydech 0,2 mm. Wyreguluj linkę hamulca, tzn podciągnij ją przy silniku, powinna byś śruba z dwoma nakrętkami - możliwe że nie rozłącza wyłącznika zapłonu i jest brak iskry. Świeca mokra więc można...
W otworze na wałek napędowy bębna jest śruba, trzeba ja odkręcić i bęben zejdzie. Imbus, chyba 3 . http://obrazki.elektroda.pl/1246672300_1...
P https://filmy.elektroda.pl/92_1716469987... Proszę o poradę. W kosie spalinowej Demon szarpak jest w porządku, natomiast koło zamachowe od szarpaka kręci się niezależnie, co powoduje brak możliwości odpalania kosy szarpakiem. Gdy kręcę śrubą od wału to słychać pracę tłoka, czyli kompresja jest. Czy wie ktoś, co jest powodem usterki, jak odkręcić...
Odkreć szarpak cztery śruby i wg mnie sporo się wyjaśni jak od razu nie będzie widać to pokręcenie wałem za kolo magnesowe wiadomo wszystko.
Sprawdź czy śruba którą przykręcony jest sam mechanizm szarpaka(sprężyna,rolka ze sznurkiem)nie jest zbyt mocno dokręcona,przez co blokuje się szarpak.
Musisz, odkręcić nakrętkę lub sprzęgło szarpaka (zależnie od modelu) Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe lub żeliwne (zależnie od modelu).
https://obrazki.elektroda.pl/5455947200_... https://obrazki.elektroda.pl/3182268600_... Mam obudowę znalazła się po wielkich trudach. Rozstaw śrub szarpaka 13 cm i też nie mogę nigdzie kupic z takimi wymiarami
Silnik w mojej kosiarce jest dolnozaworowy i nie ma dekla. Co do "bezpieczników, to w mojej kosiarce w nożu jest tylko jeden duży otwór i nóż trzymany jest tylko przez centralną śrubę. Szarpak zdejmowałem i nie zauważyłem luzu na kole magnesowym, to chyba klin jest.
Na początek wymień świecę. Jeżeli masz metalową osłonę fajki to wywal to w diabły. Zdejmij szarpak, odkręć śrubę na kole zamachowym i daj zdjęcie tego koła, z góry, tak aby było widać dokładnie klin.
Silnik palił za pierwszym pociągnięciem zdążyłem skosić kawałek i koniec benzyny na stacji kupiłem nowy olej i benzynę i po wymianie oleju silnik nie odpalił. Klin sprawdzałem pod śrubą szarpaka, jest cały, jak nowy.
Nie mam pojęcia ;-) https://allegro.pl/oferta/szarpak-do-kos... taki szarpak kupiłem (nie udało mi się zarchiwizować aukcji). Jak przeglądałem aukcje to różnice w szarpakach były w rozstawie śrub mocujących i samym mechanizmie zazębiania.
W PL raczej nie kupisz wolnobiegu na 5 śrub. Ja kupiłem na 4 śruby i przewierciłem nowe otwory w zębatkach. Próbowałem rozwiercić wolnobieg ale moje żadne wiertło nie chciało tego ruszyć. Przez zębatki poszło szybko. Ten wolnobieg na 4 śruby jest o tyle lepszy, że nakrętka do rozebrania go nie jest od strony korby. Dzięki temu można go rozebrać, zapakować...
O, jaka ja głupia, problem był trywialny. Oryginalny szarpak miał grubsza obudowę, dałam stare śruby i te śruby blokowały obrót plastikowych łopatek. Piszę to ku przestrodze, może są tu jeszcze jakieś blondynki. Wklejam zdjęcie rozwiązania problemu, też dla blondynek. Pozdrawiam i dzięki za pomoc, przedmuchanie cylindra też na pewno jej nie zaszkodzi.
Jeśli nie przesiliłeś agregatu dużym obciążeniem (szczególnie silnikiem elektrycznym), to po wymianie "C" na identyczny agregat powinien zadziałać. Czy sprawdziłeś działanie wyłącznika termicznego/przeciążeniowego. Jeśli masz podejrzenie do połączenia wału silnika z wirnikiem prądnicy, to przecież łatwo to sprawdzić - łeb śruby (klucz 10-tka) jest na...
O biedy sam szarpak można odkręcić. Wymontować, oczywiście, że tymczasowo. A zamiast jego wykorzystać śrubę, która to dokręca koło zamachowe. A wtedy wystarczy wykorzystać odpowiednią wiertarkę wyposażoną w klucz nasadkowy. I już nie musimy szarpać. Bo całą robotę będzie robić za nas odpowiednia wiertarka, najlepiej taka nisko obrotowa, ale za to o...
To normalne w tym modelu. Kąt wyprzedzenia zapłonu znajduje się w okolicach 30°. Trzeba wiedzieć jak odpalać, żeby szarpaka nie uszkodzić. Mogą być podkręcone za wysoko obroty biegu jałowego (śrubą T) i wtedy odbijanie na ciepłym jest jeszcze bardziej dokuczliwe. W swoim Harderze wyjąłem wpust (uwaga, ma nietypowy rozmiar więc trzeba go zachować by...
Witam, dziś zapalił, dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Iskra znowu jest, wymieniłem kable wychodzące z iskrownika, przetarłem magnesy, zmieniłem fajkę i w końcu odpalił dwa razy. Dalej szarpie linkę czyli do regulacji zapłon a za nic nie mogę ustawić. Robię wszystko jak w instrukcji i lipa delikatnie tylko dymi z tłumika i wyrywa linkę. Cały czas luzują...
Dzięki, nowa linka rano założona, Grizzly śmiga dalej. Ale nurtuje mnie jeszcze ta śruba w środku, wyraźnie pod wkrętak, ale nie ma opcji żeby ją odkręcić.
Zakładając szarpak w końcowym etapie jeszcze przed jakimkolwiek wkręceniem śruby do jego montażu delikatnie go dociskasz, pociągasz za linkę i powoli puszczasz, musi wskoczyć w swoje miejsce. Żadnych zapadek nie trzymasz nie przestawiasz. Same się ułożą.
W dwóch wyrazach brakuje liter. Kupowałem w zeszłym roku taki starter. Trafiłem od razu. Ważne jest wszystko, średnice, rozstaw śrub, mocowanie linki. Posprawdzaj i najpierw zadzwoń.
Może ktoś wie jak zdemontować szarpak? Chciałem się dostać do koła magnesowego by sprawdzić wpust na wale. Po odkręceniu tych trzech śrub imbusowych na obwodzie, środek trzyma. Próbowałem 2 śrubami wypchać szarpak jednak bez rezultatu. https://obrazki.elektroda.pl/4869913600_... https://obrazki.elektroda.pl/7127647800_...
Przód ucieka nie tył, Wada zawieszenia z tyłu też powoduje ociekanie przodu. Pojedź na szarpaki i wszystko będzie wiadome. Stawiam, że któraś śruba zawieszenia/końcówka drążka/mocowanie środkowe resora jest niedokręcone.
Witam. Załatwiłem sobie od znajomego uszkodzoną chińską pilarkę typu "3800", tak celem "nauki i zabawy" oraz zajrzeniu w układ korbowo-tłokowy. Pilarka była prawie nowa, podczas pracy straciła iskrę. Okazało się że pękł karter w miejscu gdzie zamontowany jest cewkomoduł. To typowa usterka w tych modelach, wynika z nieprawidłowego montażu cewkomodułu...
opcje: 1. Zatarty silnik. Uwaga, w tym modelu jest inny cylinder o zwiększonej średnicy pod wał o większym skoku. 2. Przestawienie cewkomodułu i ocieranie o magnesy — prawidłowa szczelina to 0.40 mm. Od ocierania pęka w tych silnikach fragment karteru do którego przykręcony jest cewkomoduł. 3. Odkręcona śruba od karterów, znajdująca się pod kołem...
Nie wraca sznurka i wykręca śrubę mocującą sprężynę. Po nawinięciu sprężyny kosiarkę udało się tylko raz odpalić, za drugą próbą wykręciło znowu śrubę i spadła sprężyna. A takiego szarpaka nie mogę nigdzie dostać. Może ktoś coś doradzi, z góry dziękuję https://obrazki.elektroda.pl/9338875000_... https://obrazki.elektroda.pl/4880033900_...
Próbowałem jeszcze raz odpalać ten pechowy agregat, z wiertarki odpalił, potem zgasiłem i już nie ruszył. Sprawdziłem świece była bardzo osmalona, wyczyściłem ale już nie ruszył bo nie ma w ogóle iskry, coś walnęło, albo ten czujnik oleju albo cholera wie co. Rozkręciłbym go do śrubki ale nie wiem jak oddzielić silnik od prądnicy, w ośce wirnika prądnicy...
Co do rozbierania, rozumiem, że jak rozkręcę wszystkie śruby, które scalają obudowę to po rozpołowieniu silnik powinien pozostać w jednym kawałku :d No jasne, że tak będzie, jeszcze dużo śrub w środku do rozkręcenia, szkoda że śruby calowe. Ja niestety nie posiadam kluczy torks w wersji calowej, ale mam inbusy calowe i to właśnie dzięki nimi wszystkie...
Dzień dobry, reanimuje ostatnio glebogryzalke mrówka z silnikiem WSK. Mam pytanie odnośnie iskrownika. Co rozchyla przerywacz z platynkami? Czy koło magnesowe ma krzywkę na wałku środkowym? czy raczej Te dwie śruby wkręcane od góry od szarpaka? Jedna z nich jest dłuższa i jakby zahacza podczas obrotu o przerywacz, ale zahacza https://obrazki.elektroda.pl/2791776900_...
Okazało się że po wymianie wahaczy w śrubie mocującej sworzeń wahacza z kopytem hamulca zerwał się gwint i pojawił się znów luz dopiero przy drugim podejściu na szarpakach dostrzegłem to bo nawet szanowny Pan diagnosta tego nie zauważył. Po wymianie śruby luz znikł i problem ze stukami również ucichł, teraz można się rozkoszować z jazdy :)
Jeśli diagnosta nie znalazł przyczyny " strzelania" mając do dyspozycji urządzenia diagnostyczne szarpak, breszkę i kanał to d...a nie diagnosta ale gdyby chodziło o zatrzymanie dowodu to pewnie by znalazł. Jeśli pióra przesuwają się względem siebie to widać błyszczący wyślizgany metal bądź rdzę w tym miejscu. Warto przyjrzeć się wieszakom z tyłu resora...
Witam. Mam pytanie dotyczące awarii pojazdu Ford Focus mk1. Na wstępnie dodam że auto nie jest moje. Samochód serwisowany cały czas u jednego mechanika. Jakos 1.5roku temu wymienione wahacze + sanki. Podczas wyjazdu z parkingu okazało się że wypiął się sworzeń ze zwrotnicy. Z tego co słyszałem może zdarzyć się ze na skutek zaniedbanego serwisu pojawiają...
Wg mnie zapłon jest przestawiony (typowy objaw z szarpakiem) - sprawdź dokładnie klin na kole zamachowym. Kręcąc ręką za koło zamachowe wsłuchuj się, czy z silnika nie wydobywają się jakieś nietypowe hałasy. Korbowody z Chin potrafią się łamać a także śruby poluzować.
Jasne,wykasuje jeszcze niedokręcone śruby w kołach,oraz to że choinka zapachowa już zwietrzała :) Choć nie jest to takie głupie co napisał-jezeli komputer będzie wsppółpracował z interfejsem jakim jest szarpak na stacji kontroli pojazdów :)
Inny przypadek gdzie na szarpakach było dobrze to uszkodzony amortyzator. Na diagnostyce tez było wszystko ok. To bardzo prawdopodobne, amortyzator gazowy z którego zejdzie ciśnienie tak się zachowuje właśnie przy rozprężeniu, na szarpakach będzie ok bo auto jest obciążone i tłumik jest zanurzony cały cza w oleju, jak auto podskoczy na wybojach dostaje...
ja pisząc o mechanizmie (sprecyzujmy mam na myśli mechanizm uchylania zaworów podczas rozruchu) miałem na myśli mechanizm który znajduje się na dole silnika (w środku) w filmie opisany w 9 min 17 sekundzie a tam z kont ,że tak powiem wychodzi ta pionowa wajcha którą popychałem widoczną na zdjęciach metrówką (myślałem że koledze chodzi o tan ruch właśnie...
Czy po wymianie korbowodu, trzeba ustawiać rozrząd i sprawdzić luz na zaworach? Dodano po 9 trzeba wykręcić w uj długą śrubę Tą śrubę muszę odkręcić tą centralną, od strony wentylatora, tam gdzie był zamontowany szarpak? https://obrazki.elektroda.pl/7231979300_... https://obrazki.elektroda.pl/3940639500_... https://obrazki.elektroda.pl/7798061500_...
Zdemontuj stojan agregatu (należy odkręcić chyba 3 lub 4 szpilki-śruby). Następnie, gdy będziesz miał już wirnik agregatu na wierzchu możesz młotkiem gumowym lub drewnianym uderzać (z czuciem) w wirnik (aby nie w uzwojenia) i wirnik powinien oddzielić się od wału silnika. Jeśli będą problemy, to można to połączenie potraktować płynem WD-40. Po chwili...
Stuki przy skręcaniu mogą być spowodowane różnymi przyczynami. Jedź na stację diagnostyczną na szarpaki ;u mnie w całej okolicy diagnoza jest bezpłatna ( a także ustawianie świateł ) a płaci się dopiero jeśli zdecyduje się klijent na naprawę w tym zakładzie. Ja stawiam na końcówki drążków lub luzy na ukladzie kierowniczym. W moim VW golfie jak kupiłem...
Spróbuj "pobuszować" po bazarach samochodowych (giełdach), gdzie można nabyć takie silniki za 150 - 200 zł. Mogą być one nieco zdekompletowane np. brak gaźnika, zbiornika, szarpaka, cewki WN itd.. Mając własny silnik można skompletować zakupiony. Można też podebrać "chińską podróbkę" Hondy z wałkiem poziomym (walec nie stożek), zwracając uwagę, by mocowanie...
Filtr powietrza wydaje się w porządku Filtr https://obrazki.elektroda.pl/8949364100_... Komora filtra https://obrazki.elektroda.pl/5594159800_... Wężyki paliwa również są dobre https://obrazki.elektroda.pl/4021811600_... Sprawdzałem według wskazówki, czy nie jest zalany, ale również nie myśli ani trochę...
Jochny 222 nic ostatnio nie robiłem do czasu trzeszczenia, ale był mały postęp posprawdzałem wszystkie śruby i przesmarowałem smarem w spreju dopiero dziś bo w łykend brakło czasu(dzień ojca itd.), efekt był chwilowy - była cisza pierwszy skręt i hamowanie ok ale 1 skrzyżowanie i skręt z hamowaniem i znów lekko a potem głośno. Bardziej już nie da rady...
Sprawdź łącznik gaźnika, czyli tą część która jest pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (plastikowy element przykręcany na dwie śruby), często zdarza się że się luzuje i ciągnie lewe powietrze zamiast paliwa z gaźnika. Sprawdź też pozostałe łączenia na uszczelkach, takie jak cylinder, czy też karter. Po wykręceniu gaźnika, przyłóż palec w otwór łącznika i...
Podjedź sobie na Staniewicką (ASO). Chłopaki za 20zł robią kompletne szarpaki. Zerknij na kanale na spód auta gdy będziesz na rolkach (rolki +20zł). To najszybsza opcja i najbardziej pewna. W której części auta i z której strony te stuki są? Komora silnika? Nadkola? Osobiście na szybcika sprawdził bym wzrokowo: poduszki zawieszenia silnika, skrzyni,...
Najczęściej wirnik osadzony jest na stożku przedłużonego korbowodu silnika, spotkałem się też, że połączenie było na gwint. Trzeba rozpocząć od odkręcenia śruby - szpilki z osi wirnika (klucz 13 lub 14). Następnie, najlepiej młotkiem gumowym lub drewnianym ( z wyczuciem) uderzać w wirnik tj. w część metalową, aby nie uszkodzić uzwojenia wirnika.
Połączenie gaźnik cylinder szczelne, gaźnik czyszczony (rozebrany w pył i przemyty i przedmuchany) złożony przygotowany do regulacji śruby L i H wkręcone pi czym jeden obrót cofnięte. Faktycznie spróbuję świecę zmienić choć na tej iskra jest (sprawdzane nie na słucha a na "oko" tzn wykręcona świeca wsadzona do fajki i szarpakiem targane- skacze jak...
właśnie coś mi nie pasuje http://obrazki.elektroda.pl/9309920700_1... jak łączę te 2 części czyli ten gaznik i silnik to jest śruba zaciskowa a ona nawet jak jest zacisnieta to i tak idzie łatwo rozłączyć te elementy boje sie ze bedzie mi ciekło paliwo. wykręciłem świece z piły świeca to CJ7Y która ma takie same wymiary jak świeca RCJ7Y (którą...
elektryczny szarpak szarpak diagnostyczny naprawa szarpak
wiatrak domowy ładowanie akumulatora kwasowego schemat reset smart samsung
interfejs lexia parkside akumulator
Daewoo lodówka – wyłącza się produkcja lodu, kostkarka nie działa, czujnik pełnego pojemnika Bosch CT 220 a Buderus TC 100 – porównanie regulatorów EMS, różnice, kompatybilność, EasyControl, MyMode