Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
u kolegi było to samo też 60 km 1,4 - rozkręciliśmy obudowę wtryskiwacza 2 śruby krzyżak wyczyściliśmy przepustnicę i pomierzyliśmy omomierzem sam wtryskiwacz rezystancja powinna wynosić od 1,4 do 2,0 ohm i napięcie między czarnym przewodem a masą (chodzi o wtyczkę) - powinno się rownać przy włączonym zapłonie napięciu akumulatora u nas okazał się walnięty...
Reduktor ma wejście i wyjście obiegu płynu. Trzeba sprawdzić czy jest przez niego dobry przepływ. Po nagrzaniu silnika obie rury powinny mieć niemal identyczną temperaturę płynu. Pomiar temp. reduktora można w przybliżeniu wykonać poprzez przyłożenie termometru do rury wyjścia z reduktora. Owinąć czujnik/termometr wraz z rurą kilkakrotnie szmatą by...
Czyli kolega założył tarczę i dokręcił śruby docisku po jednej stronie a potem dopiero następne?
Prawdopodobnie komputer sterujący wtryskami do ustawienia. Sprawdź Clip-em dedykowanym do Renault, inne testery mogą nie pokazywać wszystkich błędów, łączenie po CAN. Może kodowanie wtryskiwaczy do jednostki sterującej pomoże. Objaw wskazuje na brak synchronizacji wtrysku. Jeśli przewody, kostki itp. sprawdzone to tylko sterowanie wtryskiem. I sprawdź...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Nadpiszę się w temacie, ponieważ dotyczy to tematu jak powyżej i trzeba uzupełnić wcześniejsze informacje dotyczące modułu rygla drzwi lewych. Jak napisano wcześniej dostajemy się do rygla demontując plastikowy boczek ze słupka i odkręcając mechanizm pasa bezpieczeństwa. Rygiel odkręcamy: dwie śruby TORX i wyciągamy go dołem. Poprawiony schemat modułu...
W czwartek znowu wymieniłem mechanizm came frog a24e. Powód ten sam. Wcześniej przed wymianą mechanizmu zgłosiłem ten problem do importera i sprzedawcy w Polsce do Came. Przedstawiciel firmy odwiedził mnie i dokonał oględzin 3 bram wyposażonych po dwa mechanizmy. Sprawdził montaż bram, mechanizmów czy bramy bez mechanizmów chodzą lekko, czy są smarowane....
Podszybie dobrze ściągnąć, obudowa na 2 śruby pionowo, nasadka E8 (torx wewnętrzny), przepustnica na 2 śruby na klucz nasadowy 10mm od tyłu, po zdjęciu obudowy.
A śruby na wylot ze stożkowymi łbami odpadają z jakichś względów? Czy tak czy siak to i tak pasuje robić przeglądy... A w ich czasie należy wymieniać podejrzane nity czy śruby... Według mnie czy tak czy siak to będzie OK... Daj tylko odpowiednią gęstość... Można dać tuleje gwintowane wewnątrz na 40mm czy 60 mm czyli na wylot całego profilu i wbić je...
Wiedząc o tym, dwa lata temu dorobiłem specjalne amortyzujące gumki podkładane między obudowę sterownika i pod śruby mocujące tak żeby zminimalizować drgania przenoszone przez silnik na sterownik. DODATKOWE OBJAWY: Po odpaleniu zimnego silnika pojawiło się falowanie obrotów przez jakieś 15-20 sek. i skoki między 1100-1800 obr. min.
Witam. Przepraszam, że tak długo nic nie odpisywałem. Udało mi się uporać z problemem. Winny był potencjometr przepustnicy sterowanej elektrycznie. Rozwiązanie problemu: 1) Demontujemy przepustnicę. W tym celu należy odpiąć od niej węże z płynem chłodniczym (zaślepić jakąś śrubką węże, żeby płyn nie wyciekał). Zdjąć gumowy wąż podciśnieniowy. Odpiąć...
ja skrzynie robiłem przy przebiegu 112tys. Zerwały się 3 nity i jeden tak niefortunnie wpał że uszkodził skrzynie i zrobił dziure... dziure zaspawano nity przerobiono na śruby i auto śmiga do tej pory. Ale ja już kiedyś zakłądałem temat o szarpaniu w golfie 4 1,4 16v silnik AKQ,,, czasem autem szarpnie nie zależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły......
Sebapi73 coś nas tu oszukujesz niedawno wymieniałem sprzęgło dwu masowe ale nie na nowe lecz na regenerowane w jednej z firm w Mielcu koszt 800zł nowe kosztowało z luka prawie 4tyś, masz racje docisk jest samoregulujący ale jeżeli zregenerujesz komplet i zakładasz taki docisk a masz specjalny przyrząd do ustawiania sprzęgła, który w takim wypadku jest...
Trubo wyjmowałem rozbierałem je na kawałki, cały mechanizm VNT wypłukałem w benzynie ekstrakcyjnej i WD-40 dokładnie wszystko oczyściłem, wypolerowałem powierzchnie styku łopatek VNT z tym pierścieniem bo widoczne były rysy od przytartych kierownic, wyczyściłem zimną i gorącą muszlę, wirnik, koła kompresji, sprawdziłem luzy wszystko wyglądało idealnie...
Ok vanDYKuś :), pomiary wag rolek, jak i całe zawieszenie (prawdopodobnie oddam do malowania proszkowego jak będę w Polsce) z nowym silentblockiem i paskiem będę składał jak wrócę tzn. za jakieś 3 tygodnie :). Na obecną chwilę baaaaardzo wam dziękuję za pomoc i pozdrawiam :). Najgorsze jet to że nigdzie nie mogę znaleźć z jaką siłą mam dokręcać śruby...
Ubytki niewielkie jedna zakrętka na dwa tygodnie. Gdy odpowietrze hamulce żyleta gdy mina 2 tyg. Z dnia na dzień coraz niżej aż pedał w podłodze i hamuje dopiero za drugim nacisnieciem. Mega niebezpieczna sprawa... niestety ubytków nie widać totalnie nigdzie jedynie co mnie zastanawia to po zdjęcie przednich kół dookoła gdzie są miejsca na śruby jest...
Nie wiem czy to co napiszę będzie przydatne ale w takim samym samochodzie i z takim samym silnikiem miałem problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Powodem okazał się moduł sterujący wtryskiem, po regeneracji problem ustąpił. Jednak nigdy nie dymił, zwyczajnie nie odpalał aż ostygł. Przy okazji dodam że w trakcie jazdy występowało szarpanie nawet przy...
ja miałem kiedyś podobną sytuację i okazało się że się powietrze dostawało do jednego z przewodów paliwowych po dokręceniu śruby z przewodem problem zniknął
Ja bym zaczął od układu zasilania. Wymiana filtra paliwa ,i przedmuchaniu sprężonym powietrzem przewodów aż do zbiornika.Miałem kiedyś przypadek że była zapchana główka śruby tuż przy filtrze.
Miałem dokładnie to samo w tym samym modelu. Szarpanie i gaśnięcie . U mnie była to nieszczelność w obudowie filtra paliwa. Taka czarna puszka z tworzywa od góry zakręcana na 4 śruby imbusowe. W dolnej części tej puszki jest taki zaworek z białego tworzywa (odpowietrznik) u mnie on był nieszczelny i wymiana tego elementu przyniosła natychmiastową poprawę...
Masz albo luźne kółko na wałku rozrządu, albo na dole, wycina się klin. Dotykałeś śruby centralnej dolnego koła rozrządu?
Wtryski sprawdzał warsztat mechaniczny logo Bosch ale nie ASO, do sprawdzenia to zdaje się trzeba zawieść całą pompę, a tych sterowników się nie naprawia jedynie czyszczenie , koło pasowe nie dawno wymieniałem fakt firmy kiepskiej, zdjąłem je nie widać pęknięć gumy, jedynie te śruby w kole , jedna była wkręcona na max druga wykręcona i niewiem jak to...
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ? Dokładnie tak, zobaczysz te nieszczęsne opiłki na cewce, wszystko się ładnie rozbiera. Na PW masz opis krok po kroku, a uważaj na śruby od cewki nastawnika(lewy gwint)
Do artur04c , nadzieja jest zawsze, choć gwarancji dać nie mogę. Tą tulejkę o której kolega pisze należy bezwzględnie wymienić na nową. Tulejkę w końcówce wału korbowego widoczną na zamieszczonym wcześniej zdjęciu też należy bezwzględnie wymienić. Jak pisałem wcześniej, wałek sprzęgłowy nie może mieć żadnych luzów promieniowych (na boki), żadnego lepiarstwa...
masz rację, ale gdyby się zablokował w pozycji otwatartej to wystąpiłaby nierówna praca na biegu jałowym przy ciepłym silniku, no i po dłuższej jeździe zapaliłaby się usterka : wartość rzeczywista poza wymaganym zakresem" oczywiście nic nie szkodzi odkręcic 2 śruby i sprawdzić pozdrawiam
Launch ładnie robi mazdę. Ważne jest dokładne wybranie modelu. Jak to robileś? No i rocznik tej mazdy. Jeżeli po 98 to proponuję odkręcić zawór EGR ( dwie śruby na klucz 12mm) i zobaczyć czy nie zacięty.
Dlaczego zawory byly wymieniane? Szarpanie podczas zmiany biegów + coraz częstszy komunikat "gearbox faulty" razem z błędem P0006 Czy po wymianie była czyszczona mechatronika oraz wszelkie kanały smarujące? Cała kaseta sterująca była rozkęcona i wyczyszczona. Zawory i śruby po bokach które regulają ciśnienia w środku nie były dotykane. Robiłem zgodnie...
Potwierdzam - żółte Valteki to złom . 15 tyś km przejechane i każdy wtrysk chodzi inaczej. Dobrym sposobem na diagnozę jest wspomniane wcześniej pojedyncze włączanie wtrysków gazowych. Obserwujemy czasy wtrysków komputera benzynowego. Jeśli spadają po włączeniu któregoś z wtryskiwaczy, to znaczy że wtrysk przelewa. U mnie włączenie 3 wtryskiwacza LPG...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
Skrzynia po naprawie. Lekko szarpie przy zmianie biegu z 1na 2 i późno załącza 3 dopiero powyżej 3000 obr. Błędów brak. Przed naprawą skrzyni jedną z jej usterek była wykręcona plastikowa śruba jednego z zaworów w bloku hydraulicznym. Pytanie jak sprawdzić działanie elektrozaworów i jak wyregulować blok. Podczas czyszczenia bloku 4 zawory mieszczące...
W tym silniku najprawdopodobniej nie luzuje się pompy tylko 3 śruby koła napędowego pompy i delikatnie obraca osią pompy, po zegarmistrzowsku.
Kolega wrzucił by fotki sprzętu, przekładni, zaznaczył, które śruby zrywa, będzie łatwiej coś powiedzieć, doradzić. Tak się zastanawiam, że jeśli rwie przekładnie przez szarpanie to należało by w jakiś sposób wyeliminować to szarpanie, bo jeśli nawet będzie bardzo solidna przekładnia która to wytrzyma to padnie coś innego np. W.O.M. ciągnika.
kolego to co piszą z tymi wkładkami to jest prawda to samo miałem w golfie 3 choć zawieszenie było nowe i nie byle co teraz mam e32 i zmieniałem zawieszenie z przodu po dwóch dniach miałem podobny problem szarpanie zaczynało się od 80km/h do 50km/h po prostu trzeba jeszcze raz dociągnąć śruby szczegół pompa też ma coś do powiedzenia tylko nie hamulcowa...
ale w jaki sposób mogły by się rozsypać igiełki (wałeczki) skoro one są na górnym wałku a on nie ma nakrętek?? mógłbyś bardziej szczegółowo opisać bo ja nie zabezpieczyłem jednej śruby od wodzików drutem i boje się że mogę mieć przez to problemy??(ciężki był do niej dostęp)
Witam. U mnie też szarpało i często gasnął na gazie i benzynie, przyczyną był uszkodzony przewód WN (praktycznie palił na 3 cylindry). Kolego tiesto851 - czy też masz na 1 przewodzie WN taką jakby cewkę Dietz'a? Bo ja wymieniłem na nowe przewody i tego już nie mają a ta cewka jest wpięta w instalację (nie można jej przełożyć na nowy przewód) i nie...
Z tego co piszesz to kręciłeś śrubą regulacyjną składu mieszanki (miśzy rozdzielaczem wtysku a "gumą" rury ssącej). Regulator ciśnienia nie posiada śruby regulacyjnej tylko podkładki regulacyjne. Jak na ciepłym silniku obroty pływają to mieszanka jest zbyt bogata. (Regulacja składu mieszanki jest bardzo "czuła" - lekkie "pokręcenie" a duża zmiana)....
Witam, trochę odgrzeje temat chodzi o to szarpanie okazało się że wałek wytarty a popychacze zjechane w jednym aż dziura była. Wałek wymieniony popychacze też po sciągnięciu dzwigienek pompowtryskiwaczy okazało się ze na 2 pompkach bolce pęknięte w aso dostałem ale troche inne zamiast bolców grzybki śruby dociskajace tez nowe w komplecie . I teraz mam...
Odkręcasz aparat (zaznacz jak był).Odłącz kopułkę i kabel od modułu. Wyczyść szmatką zmoconą w benzynie. Chwyć w imadło Zdejm palec i nakładkę przeciwpyłową Kleszczami do pierścieni segera ściągasz pierścień mocujący reluktor Sciagasz reluktor (uwaga na podkładki).Schodzi raczej opornie-podważaj dwoma śrubokrętami. Odkręcasz po obrzeżu 3 śruby mocujące...
Jeżeli ten zawór jest na wężu do miksera to jeżeli został przykręcony to właśnie tak będzie bo w uproszczeniu na nim reguluje się maksymalną dawkę gazu i nie można jej tak poprostu przykręcić Najlepiej to chyba poszukać dobrego gazownika żeby ustawił instalację tak jak ma być (wiem że o takich ciężko). Mój były golf 3 1.8 palił do ok 11 litrów gazu...
W tym escorcie nie ma takiego czujnika utrzymywania ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa jest regulowane raz za pomocą śruby w gaźniku a MAP sensor jest wykorzystywany w układach wtryskowych do dokładnego wyliczenia aktualnej ilości zasysanego powietrza, aby ECU silnika dokładnie wyliczyło dawkę paliwa ( oczywiście oprócz MAP sensora ECU do tego celu...
Witam!! kolego sprawdź sobje połówki karterów czy dobrze przylegajom do siebje pozatym jak skręcasz to przy okazji wymjeń sobje śruby na imbusowe,sprawdź sobje terz bolec z przerywacza na stojanie czy niema luzów i czy magneto ci przypadkiem na więnkszych obrotach nieskacze i niestyka do śrubki co przykręcasz kable do kondensatora albo przerywacza jak...
Witam. Główną przyczyną szarpania sprzęgła kolegi tzok było niewłaściwe zamontowanie tarczy sprzęgła przez mechanika. Tarcza sprzęgła składa się z kilku części między innymi dwie okładziny sprzęgła nituje się do piasty tarczy poprzez taką blaszkę a konkretnie sprężynę.Jeśli popatrzymy na tarcze sprzęgła z boku to widać okładzinę przynitowaną do blaszki...
Robiłem to dawno więc mogę coś pominąć, ale postaram się jak najwięcej Ci przekazać. 1. odpiąć aku; 2. odkręcić dwie śruby krzyżowym śrubokrętem w plastiku nad wtryskiwaczem; 3. zdjąć pokrywę z filtra powietrza i pozbyć się całego dolotu; 4. odpiąć przewody paliwowe - może się trochę wylać benzyny - zaznacz który gdzie idzie wężyk; 5. odkręcić imbusami...
Witam. Nie boje się krytyki, bo ona zmusza mnie do dalszego gromadzenia wiedzy :D :-). Nie ma sprawy. Odkręcanie się napędu nie powinno mieć miejsca :cry: .Zdarza się to przede wszystkim przy nie dokładnym montażu. Nigdy nie stosowałem podkładek sprężynowych Zawsze wszystko było na siłę dokręcane , ai spawać się zdarzyło. Jaki masz napęd bo to jest...
Sory - napisałeś 320Ohm a ja to przeczytałem jako 3200 Ohm. Skup się na przepływce i sondzie. Ten silnik ma tak że do temp około 60st chodzi na bogatej mieszance (cały czas 0,7 - 0,8V z sondy) a potem steruje mieszanką z sondy ale tu jest haczyk - jeśli przepływomierz będzie dawał za niski sygnał to będzie cały czas ubogo. Co to znaczy? Zakładając że...
witam jest jeszcze filter gazu ktury najczesciej znajduje sie w reduktorze , a ustawianie na oko może nie być zbyt skuteczne , udaj sie do warsztatu gdzie robią instalacje gazowe wymień filter i niech ustzwią gaz na analizatorze spalin , dopiero wtedy możesz sam sie pobawić z doregulowaniem zapamiętując ile obrotów śruby robisz i w kturą strone można...
Schowaj iglice o jeden rowek niżej czyli zawleczkę przesuń na 1 rowek do góry. Brak jest regulacji składu mieszanki? Niestety nie ma żadnej śruby do regulacji mieszanki. Na pierwszym rowku od góry silnik ładnie pracuje, ma piękny zryw i nic nie wycieka. Problem w tym, że jak jest zimny to trzeba się bardzo namęczyć, żeby go odpalić. Zwiększ poziom...
ja ustawiałem na lampkę. załączając szary kabelek do masy podczas jazdy kontrolka włącznika sygnalizuje pracę sondy. prawidłowa praca to jak chyba w odstępie 1s zapala diodę. szybkie mruganie to ubogo a stałe świecenie bogato/lub na odwrót. szybkie to było szarpanie i dławienie /. trudność polega na takim nakręceniu regulacją aby głównie jednostajnie...
Z góry zakładam, ze narażę się na krytykę wszystkich uczestników pomagających paco_rp. Otóż montaż bębna może mieć tu znaczenie-czego obawia się autor postu. W moim (astra f 93r.) także mam prawie identyczny problem. Gdy hamuję, to sczególnie pod koniec, poniżej 40km/h też pojawia się bardzo delikatne poszarpywanie i cichutki odgłos typu delikatnego...
Witam szczęśliwych posiadaczy gaźników, a szczególnie solex 32 bis( renault espress 1.1 '94), gdyż ja osobiście dołączyłem do tego grona przed paroma dniami i tu oczywiście nie obyło sie bez kłopotów. Zauważyłem bowiem, iż problemy prawie w każdym przypadku jeżeli chodzi o pracę silnika leżą po stronie gaźnika ( jeśli jest sprawny układ zapłonowy )....
Witam Szanownych, Mam uprzejme zapytanie o poradę otóż ostatnio w ciągu kilku dni zacząłem odczuwać dziwne drgania na kierownicy zwłaszcza na koleinach tak jakby trzymając kierownicę sztywno na wprost koła zafalowały lewo-prawo, niedawno wymieniałem sam amortyzatory z olejowych delphi na gazowe monroe sensatrac bo prawy delphi lał jak zły tak że po...
Nity w skrzyni wymienione na śruby?Szarpanie na 1-2 biegu to klasyczny objaw zerwanych nitów na mechanizmie różnicowym Że co? Co „że co”? W skrzyniach 1.4 ,1.6 ,SDI golfa zrywały się nity-częsta przypadłość..objawy to właśnie szarpanie.Widać to w oleju skrzyni- są opiłki
Witam, posiadam Peugeot Boxer 2,2HDI 120 2009r fabrycznie bez DPF-a, EGR został zdemontowany i zaślepiony. Auto jeździło tak od 3 lat. Jakiś czas temu po zatankowaniu i dojechaniu na miejsce docelowe nastąpił problem z odpalaniem na ciepłym silniku(kręcenie 10-15 sekund). Auto jeździło normalnie. Za namową znajomego wykonałem ponowną adaptację wtrysków,...
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Witam serdecznie.Może masz zapchany katalizator.Wjedź na kanał i odkręć te 3 śruby.Uruchom go i jak będzie chodził cicho to go masz.Narazie możesz jakimś łomem usunąć go.Nowy jest okropnie drogi.Pozdrawiam.
Nic nie trzeba analizować, wystarczy odkręcić śrubę mocowania koła i widać czy klin nie jest uszkodzony.
Moja rada jest taka, kup nowy popychacz i nową pompkę, sprawdź też podstawę tą z tworzywa co jest pomiędzy pompką (czy niema pęknięć), Nie baw się w rozbieranie tego kilka razy bo jedną śrubę z tego co pamiętam źle się odkręca, szkoda nerwów. Pamiętaj o odpowiednich uszczelkach.
gaźnik wyciaglem dzisiaj znow przeczyscilem i zalizylem uszczelki na nowo skaplem się ze jest nie tak https://obrazki.elektroda.pl/8987007100_... Wymieniłeś ten o-ring ? Bo pod 1. jakby jest, pod 2 jakby go zżerało, a pod 3 jakby go już nie było. Z pod 4. wykręcałeś tam dyszę ? Jak już to zrobisz, i poskręcasz wszystko, to weź nawet...
Nieprawidłowo zamontowany docisk. Nie dokręca się śrub "do oporu" tylko stopniowo wszystkie.
Drogi kolego :) Czasem nie wystarczy siłownia, czasem trzeba użyć łepetyny. Z pierwszym zabezpieczeniem faktycznie się męczyłem, bo robiłem to Twoją metodą. Po chwili jednak wpadłem na banalny pomysł. W przypadku pozostałych trzech, nie wykręcałem śrub całkowicie, lecz do połowy. Chwytając za śrubę i ruszając nią na boki oraz ruchem okrężnym, gwint...
Miałem podobny problem tylko, że w tdi. Wymienili mi naddozownik paliwa czy jakoś tak i szarpania ustały. Siedzi on na górnej części pompy i jest 4 śrubami skręcony!
Nie ma tam miejsca aby wsadzić palce po obu stronach i ciągnąć. Zapewniam Cię, że idzie tak zdjąć te koła, nie jedno już zdjemowałem. Troszkę sprytu i pomyślunku, nikt nie każe chwytać koła po zewnętrznej krawędzi ;-) Ten metal na kole jest dosyć twardy i nie powygina się od tego szarpania? Martw sie o pęknięcie, a nie wygięcie. Druga opcja, to wkręcenie...
Ta zawleczka to jak widze nr 17 2069 Tak. Dostępna z góry poprzez odchylenie zbiornika lekko w prawo. Jak masz w miarę "chude łapki", to bez problemu ją wyciągniesz. Dodatkowo, żeby nie szarpać się z wytarganiem bębna z zespołu piorącego, weź imbus fi6 i odkręć śrubę łożyska biernego. Dostęp jest taki sam, jak do zawleczki. Inaczej będziesz się niemiłosiernie...
A napewno nie masz luzu na windzie? Trzeba zlapac za te saneczki i szarpac gora dol rownolegle ze sruba w windzie.
Czyli mam rozumieć że za belką wózka są nakrętki "swobodne" M8? Myślałem że może są zgrzane do belki i trzeba będzie szarpać się z resztą śruby w gumie (np. rozwiercać) Osłona podsilnikowa oryginał jednak tył zwisa. Czemuś te 2 śruby M8 jednak służyły.
Co uszkodzić 2 śruby 2wkręty resztę szarpiesz. Ew.npwe kolki
Cześć wszystkim, mam Simsona SR50. Od roku męczę się z "szarpaniem" podczas jazdy. Wiele osób mówiło mi, że trzeba odrdzewić bak. Zrobiłem to, lecz bez skutku. Wczoraj postanowiłem zacząć regulować gaźnik. Po odpowiednim przekręceniu śruby od obrotów na jałowym, motorek jechał bez szarpania. Ale oczywiście nie wszystko było takie piękne - po zrzuceniu...
Okazało się, że gwinty z poduszki były już wcześniej naderwane i po ponownym przykręceniu tam śruby, po jakimś czasie urwały się do końca, przez co jedna z poduszek była luźna, po nagwintowaniu na nowo chodzi jak marzenie.
Antena leciwa, ale może być lepsza od tego co teraz można kupić. Tyle, że jak nie da się poodkręcać śrub, to faktycznie lepiej założyć nową, bo przy szarpaniu się ze śrubami czy ich ścinaniu mogłaby ucierpieć. Najpewniej konwerter kończy żywot, ale przyczyna może być też jakaś inna (kabel, złącza, dekoder, itd...), nie da się tego wywróżyć ani z opisu,...
Witam, panowie, koledzy, zamontowałem nowe szczotki, rozkręciłem, skręciłem — zero kontaktu wciąż; zadziała mi raz na sto razy, dosłownie na sekundę. Sprawdzałem próbówką i powiedzcie mi, czy to normalne, że na każdym metalu jest przebicie bez naciśnięcia startu? Zauważyłem też coś, czego wcześniej nie było, a mianowicie wtyczka działa tylko w jedną...
Czyli przewód masowy do silnika ? Na oko wygląda na dobry. Szarpałem za niego i nic.. Śruby też mocno dokręcone.. Ale jeśli to to to wymienię i zobaczę jak będzie.
W ten siemering wsadź palca i poczuj czy coś go nie blokuje od niewidocznej strony. Przyjrzyj się stronie widocznej. Być może (choć pewny nie jestem) jest jeszcze pierścień Segera który ma uniemożliwić wypadniecie siemeringu i łożysk. Jeśli nic nie ma, to śrubokrętem lub jakaś łychą powinieneś spokojnie (czasem szarpiąc) go wyciągnąć
Jeżeli transport w ogóle nie działa (a wcześniej np. szarpał) wtedy sprawdziłbym stan zębatek napędu. Odkręcamy jedną śrubę od dołu – trzymającą plastikową osłonę łoża. Tam są dwie zębatki, które niestety nie są metalowe i z biegiem czasy zwyczajnie się rozpadają.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Spryskać preparatem penetrującym a następnie wykręcić uszkodzone nóżki. Nie szarpać kluczem by nie urwać śrub. Po wykręceniu gwint oczyścić i nasmarować przed montażem nowych nóżek.
Możesz i rurę metrowa użyć śmiało nic nie powinno się stać wałki są na prawdę twarde.tylko uważaj na koła.gwinty są takie same dwa.postaraj się rura zerwać śrubę tzn tak chwilowo szarpać i pójdzie nie przestrasz się jak strzeli coś to tylko śruba
Witam serdecznie, czy udało Ci się ściągnąć tę obudowę? Wiem, że temat bardzo stary, ale mam ten sam problem, odkręciłem 5 śrub i trzyma się bardzo mocno. Dostęp trochę utrudniony mam i nie wiem, czy szarpać, czy gdzieś jeszcze jest "patent"?
żeby wymienić poduszkę tylnią tą od strony pasażera trzeba wykręcić łape od silnika czy da się ją jakoś inaczej wyjąć? bo nie mogę odkręcić tych śrub
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
W mojej pralce wykręciłem śruby po obwodzie i szarpałem krzyżak na wszelkie sposoby aż go wyciągnąłem. Łatwo nie było bo klinował się bez przerwy po obwodzie przy blachach.
Może być uszkodzony zawór wolnych obrotów. W 1,3 jest na wierzchu, przykręcany 2 śrubami.
Tanie laptopy HP się nieciekawie rozbiera. Swoją drogą na foto, które wrzuciłeś nie ma modelu. Jeśli dobrze pamiętam to jest całkiem z prawej strony tego paska z informacjami na spodzie. Ale co model może być inaczej :) Zestaw, który ja bym do tego wybrał to: - śrubokręt PH0 - kostka do gitary (lub stara plastikowa karta, na przykład płatnicza) - ręcznik...
O biedy sam szarpak można odkręcić. Wymontować, oczywiście, że tymczasowo. A zamiast jego wykorzystać śrubę, która to dokręca koło zamachowe. A wtedy wystarczy wykorzystać odpowiednią wiertarkę wyposażoną w klucz nasadkowy. I już nie musimy szarpać. Bo całą robotę będzie robić za nas odpowiednia wiertarka, najlepiej taka nisko obrotowa, ale za to o...
Problem leżał w antenie, była zdeformowana mechanicznie czasza. Tak się kończy gdy szarpiemy za czaszę w celu obrócenia anteny a śruby nie są wystarczająco poluzowane.
Pompowtryski są nowe, a są odpowiednio wyregulowane po montażu? Mam na myśli regulację suwmiarką oraz śrubą regulacyjną.
Witam. Ledowy; linka wyciera to gniazdo, gdzie jest osadzona główka na początku linki i się wszystko blokuje. Na starej ramie przy 65km/h minimalnie szarpało - silnik był nieco niżej osadzony i inaczej montowany, bo była idealna grubość ramy (26` z 25 letniego roweru miejskiego kowalewo), przy prędkości do 25km/h szarpało bardziej ale nie luzowało śrub...
Źle odczytujesz schemat. Liczy się odległość od osi zawiasu do osi śruby mocującej siłownik, środek słupka nie ma znaczenia, czyli bob będzie okej. Przy billu wymiar B wyjdzie jakieś 10-11 cm. Teoretycznie mieści się w minimalnych wymiarach ale brama będzie się szybko zamykała i może szarpać przy starcie z pozycji otwartej. Wymiary a i b powinny być...
Uwierz, nie takie rzeczy można sp.... znaczy się źle złożyć. Wystarczy, ze nie dokręcisz docisku na przemian śrubami i problem gotowy.
Ta śruba wyszła leciutko. Ale w tak małej wkrętarce szarpać 600 Nm? Przekładnia wew to ma przeżyć?! Ile to jest 600 Nm! 60 kG na drążku 1 m...
Zaleta ultrabooków... Najprawdopodobniej po odkręceniu wszystkich śrub (należy się upewnić czy pod gumowymi "nóżkami" nie ma jeszcze dodatkowych) będzie trzeba odwrócić komputer, otworzyć klapę i: 1. Jeśli klawiatura instalowana jest od góry (mniej prawdopodobne) najpierw ją zdemontować i odkręcić śruby znajdujące się pod nią. 2. Jeśli klawiatura jest...
Jeśli brak postoju na rewersach to uszkodzony programator nie moduł co do zdjęcia przodu to jeśli pamiętam jeszcze jedna śruba pod maskownicą
Co do szarpania siłownika (i jednocześnie problemów z amperometryką) - to przeważnie skutek nieprawidłowego montażu siłownika (zbyt małe wymiary montażowe - zobacz, jaki procent skoku siłownika jest wykorzystywany do pełnego ruchu bramy - jeśli np tylko połowa śruby - żabkowanie masz jak w banku) połączonego z elastycznością rachitycznego słupka. Nie...
Witam. Skoro to obudowa samej komory spalania to środkowej śruby nie trzeba było wykręcać (to taki dystans antydrganiowy jakby) . A skoro pozostałe odkręcone to musisz (szarpać po rogach) izolacja komory spalania się posklejała od temperatury i czasu. Więc jak już komorę otworzysz to wypadałoby te uszczelkę wymienić. To coś podobnego jak uszczelka w...
Sekwencja czy mikser i śruba czy silnik krokowy?
kręcam trochę śrubę w środek i wyciągam za śrubę. Jak wyjdzie sama śruba to wkręcam trochę mocniej i wyciągam za śrubę. Tylko trzeba mocno szarpnąć. Próbowałem -jeden wyciągnełem po 10 min szarpania. :cry:
Dziękuje za odpowiedz. Wydech rura siedzi na sztywno , osłony też - szarpałem i nic nie stukało. Zawieszenie jest prościutkie- belka , amortyzator i sprężyna - żadnych łączników . Mocowanie amortyzatora też sprawdziłem, na dole śruba zwykła u góry śruba z nakrętką plus gumowe odboje. Odboje w dobrym stanie nie popękane. Nie mam już siły....może jeszcze...
Ok Panowie kompresor działa. Chciałbym Wam mega podziękować za każdą cenną wskazówkę. Co było przyczyną? Aż wstyd się przyznać... Dzisiaj ponownie grzebałem przy niej wąchając uzwojenie sprawdzając każde połączenie elektryczne i nagle szarpiąc silnikiem dokręcając jedną śrubę zauważylem, że silnik ma jakieś delikatne luzy... Okazało się, że poluzowały...
w kwestii wentylatorów miałem to samo. zacznij od rezystora w wentylatorze. jest tam taka kostka ze spiralą i bezpiecznikiem termicznym. to lubi zeżreć rdza, kostka wchodzi do obudowy wentylatora. wykręć śrubę i wyjmij tą kostkę. od razu zobaczysz czy jest dobra, - koszt nowego - do 30 zł!
Średnio, ale szarpać się nie trzeba. Wczoraj jeszcze się temu poprzyglądałem i mam dość duży luz całej windy, ale nie mogę już tego mocniej dokręcić śrubą na dole, która też robi za zawias. Zastanawia mnie czy przy wymianie windy nie zgubiłem jakieś podkładki? Bo zdaje się że jak zjeżdża na sam dół to wyrzutu pastylki, to ten mechanizm napędu dźwigni...
mocowanie śruby śruby śruby mosiężne alternator śruby
odpalanie styków nagrzewnica suszarni angielski rozszerzony
korektor parametryczny ranking pralek
Ford Focus 2 2009 1.6 benzyna – numery katalogowe liczników 8V4T-10849, 7M5T-10849, 3M5F-10A855 Oleo-Mac 937 – docieranie po wymianie tłoka, proporcje mieszanki, olej Stihl HP Super