Nity w skrzyni wymienione na śruby?Szarpanie na 1-2 biegu to klasyczny objaw zerwanych nitów na mechanizmie różnicowym
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Miałem podobny problem tylko, że w tdi. Wymienili mi naddozownik paliwa czy jakoś tak i szarpania ustały. Siedzi on na górnej części pompy i jest 4 śrubami skręcony!
Czyli kolega założył tarczę i dokręcił śruby docisku po jednej stronie a potem dopiero następne?
gaźnik wyciaglem dzisiaj znow przeczyscilem i zalizylem uszczelki na nowo skaplem się ze jest nie tak https://obrazki.elektroda.pl/8987007100_... Wymieniłeś ten o-ring ? Bo pod 1. jakby jest, pod 2 jakby go zżerało, a pod 3 jakby go już nie było. Z pod 4. wykręcałeś tam dyszę ? Jak już to zrobisz, i poskręcasz wszystko, to weź nawet...
Nic nie trzeba analizować, wystarczy odkręcić śrubę mocowania koła i widać czy klin nie jest uszkodzony.
Czyli mam rozumieć że za belką wózka są nakrętki "swobodne" M8? Myślałem że może są zgrzane do belki i trzeba będzie szarpać się z resztą śruby w gumie (np. rozwiercać) Osłona podsilnikowa oryginał jednak tył zwisa. Czemuś te 2 śruby M8 jednak służyły.
Nieprawidłowo zamontowany docisk. Nie dokręca się śrub "do oporu" tylko stopniowo wszystkie.
Antena leciwa, ale może być lepsza od tego co teraz można kupić. Tyle, że jak nie da się poodkręcać śrub, to faktycznie lepiej założyć nową, bo przy szarpaniu się ze śrubami czy ich ścinaniu mogłaby ucierpieć. Najpewniej konwerter kończy żywot, ale przyczyna może być też jakaś inna (kabel, złącza, dekoder, itd...), nie da się tego wywróżyć ani z opisu,...
Co uszkodzić 2 śruby 2wkręty resztę szarpiesz. Ew.npwe kolki
Czyli przewód masowy do silnika ? Na oko wygląda na dobry. Szarpałem za niego i nic.. Śruby też mocno dokręcone.. Ale jeśli to to to wymienię i zobaczę jak będzie.
Możesz i rurę metrowa użyć śmiało nic nie powinno się stać wałki są na prawdę twarde.tylko uważaj na koła.gwinty są takie same dwa.postaraj się rura zerwać śrubę tzn tak chwilowo szarpać i pójdzie nie przestrasz się jak strzeli coś to tylko śruba
Witam serdecznie.Może masz zapchany katalizator.Wjedź na kanał i odkręć te 3 śruby.Uruchom go i jak będzie chodził cicho to go masz.Narazie możesz jakimś łomem usunąć go.Nowy jest okropnie drogi.Pozdrawiam.
Spryskać preparatem penetrującym a następnie wykręcić uszkodzone nóżki. Nie szarpać kluczem by nie urwać śrub. Po wykręceniu gwint oczyścić i nasmarować przed montażem nowych nóżek.
W mojej pralce wykręciłem śruby po obwodzie i szarpałem krzyżak na wszelkie sposoby aż go wyciągnąłem. Łatwo nie było bo klinował się bez przerwy po obwodzie przy blachach.
żeby wymienić poduszkę tylnią tą od strony pasażera trzeba wykręcić łape od silnika czy da się ją jakoś inaczej wyjąć? bo nie mogę odkręcić tych śrub
Moja rada jest taka, kup nowy popychacz i nową pompkę, sprawdź też podstawę tą z tworzywa co jest pomiędzy pompką (czy niema pęknięć), Nie baw się w rozbieranie tego kilka razy bo jedną śrubę z tego co pamiętam źle się odkręca, szkoda nerwów. Pamiętaj o odpowiednich uszczelkach.
Jeżeli transport w ogóle nie działa (a wcześniej np. szarpał) wtedy sprawdziłbym stan zębatek napędu. Odkręcamy jedną śrubę od dołu – trzymającą plastikową osłonę łoża. Tam są dwie zębatki, które niestety nie są metalowe i z biegiem czasy zwyczajnie się rozpadają.
Cześć wszystkim, mam Simsona SR50. Od roku męczę się z "szarpaniem" podczas jazdy. Wiele osób mówiło mi, że trzeba odrdzewić bak. Zrobiłem to, lecz bez skutku. Wczoraj postanowiłem zacząć regulować gaźnik. Po odpowiednim przekręceniu śruby od obrotów na jałowym, motorek jechał bez szarpania. Ale oczywiście nie wszystko było takie piękne - po zrzuceniu...
Ta zawleczka to jak widze nr 17 2069 Tak. Dostępna z góry poprzez odchylenie zbiornika lekko w prawo. Jak masz w miarę "chude łapki", to bez problemu ją wyciągniesz. Dodatkowo, żeby nie szarpać się z wytarganiem bębna z zespołu piorącego, weź imbus fi6 i odkręć śrubę łożyska biernego. Dostęp jest taki sam, jak do zawleczki. Inaczej będziesz się niemiłosiernie...
Nie ma tam miejsca aby wsadzić palce po obu stronach i ciągnąć. Zapewniam Cię, że idzie tak zdjąć te koła, nie jedno już zdjemowałem. Troszkę sprytu i pomyślunku, nikt nie każe chwytać koła po zewnętrznej krawędzi ;-) Ten metal na kole jest dosyć twardy i nie powygina się od tego szarpania? Martw sie o pęknięcie, a nie wygięcie. Druga opcja, to wkręcenie...
Może być uszkodzony zawór wolnych obrotów. W 1,3 jest na wierzchu, przykręcany 2 śrubami.
Okazało się, że gwinty z poduszki były już wcześniej naderwane i po ponownym przykręceniu tam śruby, po jakimś czasie urwały się do końca, przez co jedna z poduszek była luźna, po nagwintowaniu na nowo chodzi jak marzenie.
Problem leżał w antenie, była zdeformowana mechanicznie czasza. Tak się kończy gdy szarpiemy za czaszę w celu obrócenia anteny a śruby nie są wystarczająco poluzowane.
Reduktor ma wejście i wyjście obiegu płynu. Trzeba sprawdzić czy jest przez niego dobry przepływ. Po nagrzaniu silnika obie rury powinny mieć niemal identyczną temperaturę płynu. Pomiar temp. reduktora można w przybliżeniu wykonać poprzez przyłożenie termometru do rury wyjścia z reduktora. Owinąć czujnik/termometr wraz z rurą kilkakrotnie szmatą by...
Drogi kolego :) Czasem nie wystarczy siłownia, czasem trzeba użyć łepetyny. Z pierwszym zabezpieczeniem faktycznie się męczyłem, bo robiłem to Twoją metodą. Po chwili jednak wpadłem na banalny pomysł. W przypadku pozostałych trzech, nie wykręcałem śrub całkowicie, lecz do połowy. Chwytając za śrubę i ruszając nią na boki oraz ruchem okrężnym, gwint...
Pompowtryski są nowe, a są odpowiednio wyregulowane po montażu? Mam na myśli regulację suwmiarką oraz śrubą regulacyjną.
Jeśli brak postoju na rewersach to uszkodzony programator nie moduł co do zdjęcia przodu to jeśli pamiętam jeszcze jedna śruba pod maskownicą
Wymieniłem dmuchawę (używka siedzi), jest ok. Dodatkowo przełożyłem termik i rezystor z dołu na górę obudowy dmuchawy - jakby trzeba było kiedyś te elementy wymienić. Sporo zabawy z odkręcaniem jak i pod maską i w kabinie. Przy wyjmowaniu musiałem zdjąć ramię poruszające lewą wycieraczkę. Płynu chłodzącego skapło ciut, dobrze jest zatkać jakąś szmatką...
Witam. Ledowy; linka wyciera to gniazdo, gdzie jest osadzona główka na początku linki i się wszystko blokuje. Na starej ramie przy 65km/h minimalnie szarpało - silnik był nieco niżej osadzony i inaczej montowany, bo była idealna grubość ramy (26` z 25 letniego roweru miejskiego kowalewo), przy prędkości do 25km/h szarpało bardziej ale nie luzowało śrub...
Podszybie dobrze ściągnąć, obudowa na 2 śruby pionowo, nasadka E8 (torx wewnętrzny), przepustnica na 2 śruby na klucz nasadowy 10mm od tyłu, po zdjęciu obudowy.
Ja bym zaczął od układu zasilania. Wymiana filtra paliwa ,i przedmuchaniu sprężonym powietrzem przewodów aż do zbiornika.Miałem kiedyś przypadek że była zapchana główka śruby tuż przy filtrze.
Ta śruba wyszła leciutko. Ale w tak małej wkrętarce szarpać 600 Nm? Przekładnia wew to ma przeżyć?! Ile to jest 600 Nm! 60 kG na drążku 1 m...
Tanie laptopy HP się nieciekawie rozbiera. Swoją drogą na foto, które wrzuciłeś nie ma modelu. Jeśli dobrze pamiętam to jest całkiem z prawej strony tego paska z informacjami na spodzie. Ale co model może być inaczej :) Zestaw, który ja bym do tego wybrał to: - śrubokręt PH0 - kostka do gitary (lub stara plastikowa karta, na przykład płatnicza) - ręcznik...
Witam serdecznie, czy udało Ci się ściągnąć tę obudowę? Wiem, że temat bardzo stary, ale mam ten sam problem, odkręciłem 5 śrub i trzyma się bardzo mocno. Dostęp trochę utrudniony mam i nie wiem, czy szarpać, czy gdzieś jeszcze jest "patent"?
Uwierz, nie takie rzeczy można sp.... znaczy się źle złożyć. Wystarczy, ze nie dokręcisz docisku na przemian śrubami i problem gotowy.
Sekwencja czy mikser i śruba czy silnik krokowy?
ja miałem kiedyś podobną sytuację i okazało się że się powietrze dostawało do jednego z przewodów paliwowych po dokręceniu śruby z przewodem problem zniknął
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
u kolegi było to samo też 60 km 1,4 - rozkręciliśmy obudowę wtryskiwacza 2 śruby krzyżak wyczyściliśmy przepustnicę i pomierzyliśmy omomierzem sam wtryskiwacz rezystancja powinna wynosić od 1,4 do 2,0 ohm i napięcie między czarnym przewodem a masą (chodzi o wtyczkę) - powinno się rownać przy włączonym zapłonie napięciu akumulatora u nas okazał się walnięty...
A na benzynie jak przyspiesza? A masz w inst. gazowej attuator czy śrubę na przewodzie od parownika do miksera?
Jak cylinderek puszczał to i szczęki ( okładziny ) do wymiany. Warto też założyć nową śrubę z "talerzykiem".
Sprawdź też lizak lewarka biegów, przy okazji zobacz ile śrub zostało na zabierakach półosi.
Nie przesadzacie z tym luzem na śrubie trapezowej? Gdyby tak szybko ścierała się śruba/nakrętka to po kilku użyciach bez kasowania luz byłby do wyczucia ręką (stukanie przy szarpaniu osia) a tak nie jest. Owszem, śruba/nakrętka się dociera, ale nie w takim tępie. Po kilkunastu godzinach pracy nie jestem w stanie stwierdzić żadnego luzu, natomiast w...
kręcam trochę śrubę w środek i wyciągam za śrubę. Jak wyjdzie sama śruba to wkręcam trochę mocniej i wyciągam za śrubę. Tylko trzeba mocno szarpnąć. Próbowałem -jeden wyciągnełem po 10 min szarpania. :cry:
zdejmij zaślepki i tam są śruby dopiero potem szarp bo będzie ramka do wymiany również. pozdrawiam Sniady
O biedy sam szarpak można odkręcić. Wymontować, oczywiście, że tymczasowo. A zamiast jego wykorzystać śrubę, która to dokręca koło zamachowe. A wtedy wystarczy wykorzystać odpowiednią wiertarkę wyposażoną w klucz nasadkowy. I już nie musimy szarpać. Bo całą robotę będzie robić za nas odpowiednia wiertarka, najlepiej taka nisko obrotowa, ale za to o...
Masz komputer w tej instalce? Jeżeli nie to powodem szarpania silnika na biegu jałowym jest zbyt uboga mieszanka. Włącz wszystkie odbiorniki prądu i śrubą z boku parownika ustaw skład mieszanki biegu jałowego. Odkręcaj do czasu aż przestanie szarpać silnikiem.
Panie, jak na ręcznik to spoko, jak do opierania się, to zapomnij na GK. Albo wbijasz się w profil, albo liczysz się z katastrofą. NIBY grzejnik "drabinka" ~10 kg wisi na GK, można szarpać i nie wypada, ale robiłem na kołkach kotwiących (metalowy "motylek", który rozkłada się przy dokręcaniu śruby), zwykłe kołki wypadały już na etapie montażu, czego...
Nie wiem czy w twoim przypadku to się sprawdzi ale mam już w domu 3 maszynki których ludzie sie pozbywali właśnie ze względu na to że szarpały. Za każdym razem wystarczyło naoliwienie ostrza i regulacja amplitudy zygzakowania, plastikową śrubą z boku. Po każdorazowym użyciu, czyszczenie i oliwienie. Wtedy musi działać!
Witam. Skoro to obudowa samej komory spalania to środkowej śruby nie trzeba było wykręcać (to taki dystans antydrganiowy jakby) . A skoro pozostałe odkręcone to musisz (szarpać po rogach) izolacja komory spalania się posklejała od temperatury i czasu. Więc jak już komorę otworzysz to wypadałoby te uszczelkę wymienić. To coś podobnego jak uszczelka w...
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
Masz albo luźne kółko na wałku rozrządu, albo na dole, wycina się klin. Dotykałeś śruby centralnej dolnego koła rozrządu?
Średnio, ale szarpać się nie trzeba. Wczoraj jeszcze się temu poprzyglądałem i mam dość duży luz całej windy, ale nie mogę już tego mocniej dokręcić śrubą na dole, która też robi za zawias. Zastanawia mnie czy przy wymianie windy nie zgubiłem jakieś podkładki? Bo zdaje się że jak zjeżdża na sam dół to wyrzutu pastylki, to ten mechanizm napędu dźwigni...
raczej nie określisz zużycia cewki na oko, załóż na szrocie daj mu w ... i będzie wszystko jasne. Miałem kiedyś ten sam problem,z taką samą Laguną-też inst.na śrubę i strzały w kolektor
w kwestii wentylatorów miałem to samo. zacznij od rezystora w wentylatorze. jest tam taka kostka ze spiralą i bezpiecznikiem termicznym. to lubi zeżreć rdza, kostka wchodzi do obudowy wentylatora. wykręć śrubę i wyjmij tą kostkę. od razu zobaczysz czy jest dobra, - koszt nowego - do 30 zł!
Nie wiem jak to w candy ale w innych zmywarkach, na końcach prowadnic są plastikowe elementy, wystarczy je odhaczyć. Już sobie poradziłem . To nie były zaczepy plastikowe. Dobrze ze nie próbowałem ich szarpać bo zniszczyłbym zmywarkę. Trzeba było odkręcić boczne ściany i wykręcić śruby.
masz rację, ale gdyby się zablokował w pozycji otwatartej to wystąpiłaby nierówna praca na biegu jałowym przy ciepłym silniku, no i po dłuższej jeździe zapaliłaby się usterka : wartość rzeczywista poza wymaganym zakresem" oczywiście nic nie szkodzi odkręcic 2 śruby i sprawdzić pozdrawiam
To raczej nie fabryka tylko w salonie wstawiany.Radio od dołu zaczynasz ,obudowa lewarka,popielniczka,półeczka,panel klimy/wentylacji i dojrzysz 4 śruby na klucz 10mm po czym "szarpiesz" z kratkami nadmuchu ale łatwiej i szybciej wyjąć zegary,też powinieneś go dojrzeć i odłączyć.
Gwint to m12 typowa śruba drążona plus oczko na przewód jak przy zacisku hamulcowym. Właściwie w oryginale jest jakoś trochę inaczej bo tam jest mało miejsca i takie m12 wchodzi upierdliwie. Lepiej by było śruba i oczko na jakieś m8 z przelewu z ciągnika i przejściówka w pompę m12 na m8. Plus oczko na śrubę fi8.
Launch ładnie robi mazdę. Ważne jest dokładne wybranie modelu. Jak to robileś? No i rocznik tej mazdy. Jeżeli po 98 to proponuję odkręcić zawór EGR ( dwie śruby na klucz 12mm) i zobaczyć czy nie zacięty.
Zaleta ultrabooków... Najprawdopodobniej po odkręceniu wszystkich śrub (należy się upewnić czy pod gumowymi "nóżkami" nie ma jeszcze dodatkowych) będzie trzeba odwrócić komputer, otworzyć klapę i: 1. Jeśli klawiatura instalowana jest od góry (mniej prawdopodobne) najpierw ją zdemontować i odkręcić śruby znajdujące się pod nią. 2. Jeśli klawiatura jest...
Trzeba zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić szczelinomierzem przerwę między śrubą regulacyjną a popychaczem przy odpowiednio ustawionym rozrządzie.
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ? Dokładnie tak, zobaczysz te nieszczęsne opiłki na cewce, wszystko się ładnie rozbiera. Na PW masz opis krok po kroku, a uważaj na śruby od cewki nastawnika(lewy gwint)
to tak jak ja zacząłem kiedyś rozbierać deskę do montażu immo w mecedesie A-klasa , odkręciłem z 99 śrub , stanley gorący , ja szarpię plastiki a tu nic , w końcu się wk.... i wszystko zrobiłem immobiliser po prawej stronie , podobno w nowszym trzeba wyjąć licznik , ale za skarby świata nie umiałem go ściągnąć , może ktoś podpowie jak to zrobić w nowszym...
Kolego są dwie możliwości albo za mocno zubożona mieszanka czyli ze śruba za mocno wkręcona lub rozszczelniony układ dolotowy lewe powietrze
Właśnie nie, problem już trwa około roku, więc filtr paliwa odpada, bo niedawno zmieniany był. Odnośnie do dostania się do smoka, to może ktoś wie jak złożyć siedzisko kanapy? Zaczął bym od tego, później ewentualne czyszczenie przepływki izopropanolem, aby wyciągnąć wkład przepływomierza jest przykręcony 2 śrubami torx ale maja bolce na środku śruby,...
Ok. Problem rozwiązany. Okazało się że śruba półosi miała zerwane zabezpieczenie i poluzowała się. :D Dzięki za pomoc.
to nie mały bo z 15 zębów wywaliło, to chyba z bramy by nic nie zostalo. Jeśli by szło o drzwi powiedzmy "fabryczne" złożone z 4 blachogiętych bieda kątowniczków i trapezówki to owszem. Ale w moich postach pisałem o konkretnych drzwiach z ramą z profili zamkniętych 3cm x 6 cm. I jedne z nich zostały w trakcie otwierania "podparte" terenówką (z efektem...
A próbowałeś bardziej "siłowych" rozwiązań ? U siebie też potrzebowałem ściągnąć klamkę . Wykręciłem nawet całą zabezpieczającą śrubkę i klamka dalej stawiała opór . Dopiero po energicznym szarpaniu zeszła . Wydaje się , że u Ciebie tych śrubek już nie ma i są tylko mocno osadzone na wcisk na kwadracie
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Witam, masa - miałem podobny problem, fizycznie odkręcić i wzrokowo musisz stwierdzić, że jest czyste miejsce . W moim przypadku był słaby kontakt przy silniku- widoczny po odkręceniu śruby, problemy zaczęły się od ładowania
Jeśli instalacja jest "na śrubę" to każde nieumiejętne jej regulowanie powoduje straszliwe wahania spalania.
W czwartek znowu wymieniłem mechanizm came frog a24e. Powód ten sam. Wcześniej przed wymianą mechanizmu zgłosiłem ten problem do importera i sprzedawcy w Polsce do Came. Przedstawiciel firmy odwiedził mnie i dokonał oględzin 3 bram wyposażonych po dwa mechanizmy. Sprawdził montaż bram, mechanizmów czy bramy bez mechanizmów chodzą lekko, czy są smarowane....
Na przewodzie między parownikiem a mikserem jest śruba czy silniczek krokowy?
Trzeba ściągać rozrząd. Przez ten otwór widoczny na zdjęciu przechodzi wał korbowy. Trzeba odkręcić śrubę na wale - tu możesz mieć największy problem. Reszta bez problemu. Ściągasz obudowę rozrządu, ustawiasz rozrząd na znakach, poluźniasz 3 śruby na pompie wody, ściągasz pasek, odkręcasz koło pasowe, ściągasz dół obudowy. Odkręcasz śrubę na wale, ściągasz...
Witam. Silnik 1.8 benzyna gaz 90 km silnik ABS W nawiązaniu do powyższych sugestii szarpanie występuje na gazie i benzynie ,to jest zastanawiające co jest nie tak . W" parowniku reduktorze "gazu filterek wymieniony był ostatnio śruba odkręcona odnośnie spuszczenia nieczystości z reduktora - nic nie wyleciało . Co prawda auto wyło wystygniete . Styczniki...
hmm to wtedy by chyba nie tylko na 1 biegu szarpal? tylko caly czas ?
Co do logów ,po podłączeniu komputera zupelnie nic,pusto. Co to ma niby znaczyć ?Co do rozrządu to wątpię by jeden ząb tam wpływał.Sprawdzić nie zaszkodzi.Wywalasz zaślepki,wykręcasz śrubę z bloku.Potrzeba ci wiertło i kawałek kątownika.Nic więcej nie trzeba rozbierać.
Jeśli ma byc dobre i precyzyjne, to nie może byc tanie. Dlatego w programach do CNC są korekty luzów. W programach jest i owszem opcja kasowania luzu, ale nie ma ona zastosowania w frezarce. Opcja kasowania luzu sprawdzi się w tokarce, styroploterze, laserze i innych urządzeniach, gdzie końcówka robocza nie generuje sił działających w kierunku obróbki....
Słuchaj - sprawdź czy napewno nie jest za bardzo wkręcona śruba od ręcznej regulacji przerwy styku biegu jałowego przepustnicy. Pozdrawiam.
Co do szarpania siłownika (i jednocześnie problemów z amperometryką) - to przeważnie skutek nieprawidłowego montażu siłownika (zbyt małe wymiary montażowe - zobacz, jaki procent skoku siłownika jest wykorzystywany do pełnego ruchu bramy - jeśli np tylko połowa śruby - żabkowanie masz jak w banku) połączonego z elastycznością rachitycznego słupka. Nie...
Dysze 3mm to pewnie masz tam turbo i ze 200 kucy:D.Ale na poważnie to powinny być okolo 1,8-2,0(sprawdz jeszcze raz).Jak napisal dariusz105 masz tam Alaske a to trochę malo i z twoich postów wynika że sam nie jesteś pewny ciśnienia na reduktorze.Sprawdz czy wszystko dobrze podlączyleś po zmianie silnika. Jeszcze jedno do zmiany ciśnienia nie sluży program...
Może opiszę problem. Kupiłem frontere i sprzedawca poinformował mnie że pompa była robiona o czy świadczą pomalowane śruby lecz po rozgrzaniu silniki zaczyna silnikiem czasami szarpać .Mechanik sprawdził cały układ paliwowy zaworki itp. błąd P1220 skasował teraz błędów nie ma lecz problem szarpania jest nadal twierdzi że pompa . Mam drugi silnik w którym...
Źle odczytujesz schemat. Liczy się odległość od osi zawiasu do osi śruby mocującej siłownik, środek słupka nie ma znaczenia, czyli bob będzie okej. Przy billu wymiar B wyjdzie jakieś 10-11 cm. Teoretycznie mieści się w minimalnych wymiarach ale brama będzie się szybko zamykała i może szarpać przy starcie z pozycji otwartej. Wymiary a i b powinny być...
Witam.Mam pytanie odnośnie różnicy mocowania(podpory)półosi w xsarze II poniewaz kupiłem ją ale z xsary I i pasuje na śruby tylko inaczej wygląda. Chciałbym wiedziec czy nie będzie z nią jakiś problemów typu drgań czy szarpania. To mocowanie też pochodzi z tego samego silnika co mój czyli 2.0 hdi. Z góry Dziękuje
Ok vanDYKuś :), pomiary wag rolek, jak i całe zawieszenie (prawdopodobnie oddam do malowania proszkowego jak będę w Polsce) z nowym silentblockiem i paskiem będę składał jak wrócę tzn. za jakieś 3 tygodnie :). Na obecną chwilę baaaaardzo wam dziękuję za pomoc i pozdrawiam :). Najgorsze jet to że nigdzie nie mogę znaleźć z jaką siłą mam dokręcać śruby...
Kolega wrzucił by fotki sprzętu, przekładni, zaznaczył, które śruby zrywa, będzie łatwiej coś powiedzieć, doradzić. Tak się zastanawiam, że jeśli rwie przekładnie przez szarpanie to należało by w jakiś sposób wyeliminować to szarpanie, bo jeśli nawet będzie bardzo solidna przekładnia która to wytrzyma to padnie coś innego np. W.O.M. ciągnika.
To pewnie dał tyłka z wymianą-nie wsadził skrzyni tak żeby się się zamknęła z silnikiem i wtedy skręcał tylko poszła mu kantem i dociągał śrubami. Druga możliwośc to zła tarcza, a dokładnie spręzyny w tłumiku drgań skrętnych. Dodano po 7 Acha, bo na forum zawitała jakas nowa późnojesienna moda i pewnie ktoś z tym wypali prędzej czy później-tam się nie...
Powodem nierównej pracy silnika był pęknięta śruba mocująca napinacz paska rozrządu. Nowy napinacz i chodzi jak nowy.
W tym silniku najprawdopodobniej nie luzuje się pompy tylko 3 śruby koła napędowego pompy i delikatnie obraca osią pompy, po zegarmistrzowsku.
Witam, Proszę o pomoc w wymianie rygla w Passacie B5 Kombi. Nie wiem jak zdemontować dolną listwę metalową, która osłania rygiel. Nie widzę żadnych śrub a nie chcę się z nią szarpać i wyrywać na siłę. http://obrazki.elektroda.pl/9425174600_1...
Aha, czyli cewka w jednym kawałku, tak? Przykręcona pewnie jakimiś śrubami, a iloma? Właśnie po to pytam żeby nie szarpać się na chama i nie próbować rozkręcania przypadkowych elementów bo "a nuż to będzie to". Ten silnik na tyle głęboko siedzi że ciężko go swobodnie oglądać. A jeżeli stwierdzę że grzęznę to pewnie że pójdę do mechanika.
Ostatnio z jakimś acerkiem się szarpałem, żeby RAM dołożyć - płaska obudowa, po wykręceniu dwóch śrub okazało się, że sprezentowali jakieś zatrzaski. trzeba było wkrętakiem za kratke wentylacyjną złapać i podciągnąć do góry. Miałem to przyssawkami zrobić?;/ aż dziwne, że nie pękło. Ale drugi raz już tego nie przeżyje. Zrobię to zaraz po świętach, mówią,...
ja skrzynie robiłem przy przebiegu 112tys. Zerwały się 3 nity i jeden tak niefortunnie wpał że uszkodził skrzynie i zrobił dziure... dziure zaspawano nity przerobiono na śruby i auto śmiga do tej pory. Ale ja już kiedyś zakłądałem temat o szarpaniu w golfie 4 1,4 16v silnik AKQ,,, czasem autem szarpnie nie zależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły......
Nowe przewody firmy janmor - te droższe. Przebija między śrubą cewki a początkiem przewodu, zawsze w tym samym miejscu. Przewody zamienialem, podmienialem na nowe/stare i ciągle to samo.
Prawie wszystkie blokady do dziś mają podobne rozwiązania, Pozostaję Ci albo rozwiercenie śrub (zaczynając od małego wiertełka) albo pomysł ze szlifierką (tylko trzeba dokładnie tapicerkę obłożyć) Szarpanie blokadą spowoduje tylko wygięcie tunelu.
Jeżeli masz Bingo S4 to chętnie Ci pomogę bo właśnie niedawno przerabiałem ten temat w swoim aucie.Rzuć okiem czy między parownikiem a układem dolotu powietrza masz silniczek krokowy(dochodzą do niego kabelki)czy tylko śrubę.
Łatwo powiedzieć... Po odkręceniu 4 śrub mocujacych nogę i dwóch w dolnej części monitora (jedynych jakie dojrzałem) szarpałem się z pół godziny, naciskając w różnych miejscach. Bez rezultatu. Obudowa się nie rozeszła. Musze poszukać porady, jak to się rozkręca...
śruby mosiężne alternator śruby altus śruby
zrobić słuchawka bezprzewodowy prądu gniazdku zapalniczki czujnik biegu wstecznego
Stiebel Eltron SHZ 130: Grzałka wyłącza się po chwili Jak obliczyć pojemność własną cewki? Metody i wzory