Kalibracja wychodzi najlepiej oryginalnym testerem, jeśli nie będzie efektu to albo sprzęgło albo siłownik do wymiany. A nawiasem MMT to porażka
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Pierwszym podejrzanym od razu jest listwa Valtek.
Silnik to 1.8,sprzętu nie mam ale też nie mam lewych rąk więc coś odkręcic i sprawdzić mogę tak samo zmienić Dodano po 24 Dodam że nie stało się to nagle z dnia na dzień,kilka dni temu zaczęło się że bardzo trochę było to odczuwalne i tylko przez chwilę a teraz jest dość uciążliwe bo na każdym biegu i w każdym zakresie obrotów
Nie była dokręcona odpowiednio obudowa intercoolera.
Możesz mieć stara benzynę w baku, zużyte świece, brak luzów zaworowych, od tego trzeba zacząć. Ale jak ma już kilkadziesiąt tysięcy na gazie to pewno nie ma już luzów zaworowych.
Wypadałoby zdradzić jaką instalacją zaraziłeś samochód.
czyli poprawnie zmierzyłem?
Czy "check engine" sie zapala ?
mam pytanie moja toyota corolla 1.6 ma dziwne obroty wachaja sie od 700-1100 "skacza" do 3000 ciagnie a później tak dziwnie szarpie jak by sprzegło ale jak sie nagrzee w trasie ma przebłyski ze cignie tak jak powinna jak mozna to prosze o pomoc
Może to trochę niewiarygodne, ale można powiedzieć, że nagle padły mi dwa wtryskiwacze benzynowe - stan licznika coś ponad 100 tys. km. Bardzo utrudnione było uruchomienie zimnego silnika. Ciepły startował praktycznie od razu na gazie. Wcześniej, jak jeszcze samochód był na gwarancji padł jeden wtryskiwacz przy stanie licznika coś ok. 30 tys. km. Z...
czy w przypadku zmiany w ustawieniach emulacji z Relay configuration: NP na nc1/nc2 trzeba zmieniać połączenia między kompem gazowym a sondą czy połączenia poprzednie tzn do emulacji są ok i tylko wystarczy przestawić w ustawieniach na nc1 nc2 żeby mieć emulację stałą?
Witam pomóżcie mi bo już nie mam cierpliwości do tego samochodu jest to Toyota Corolla Verso z 2003 r. 2.0 D4D jest problem że samochód nie może przekroczyć powyżej 3000 obr. i się zapala lampka silnika ,podłączał mechanik pod komputer nie ma żadnych błędów , to poradził mi żebym wymienił filtr paliwa i faktycznie pomogło chodził elegancko do momentu...
Witam Mam ten sam problem, tylko że mnie teraz dogrzewa :) Mam pytanie, jak udało Ci się wymontować ten regulator? Wydaje mi się że jest pod taką owalną osłonką po lewej stronie za schowkiem, ale po wykręceniu wkrętów nadal coś trzyma ją od góry i boję się z tym szarpać.
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
[b]Czy ktoś może powiedzieć mi jakie są objawy awarii sondy lambda w toyocie corolli. Moja przy minimalnych obrotach silnika na biegu zaczyna szarpać, a po zwiększeniu obrotów silnika problem znika, problem powtarza się gdy pedał gazu powraca do poprzedniego położenia.
Koledzy możecie podać z jakich miast serwisy toyoty zgodziły się na bezpłatną wymianę komputera w ramach akcji serwisowej. Mam ten sam problem z szarpaniem skrzyni po pojawieniu się kodu P2716 w corolli 2006 1.8 le z usa.
Toyota Corolla Verso 2.0 d4d 90 KM, odpalam silnik rano, po ruszeniu i przekroczeniu 2000 obrotów zaczyna szarpać i przestaje reagować na pedał gazu. Do 2 tysięcy obrotów jedzie bez problemu. Problem znika całkowicie jak tylko silnik złapie temperaturę. Proszę o pomoc zanim mechanik mnie zrujnuje, wymienili egr i nadal to samo.
Mam corolle 1998r 1.4l i 3lat użytkuje muszę powiedzieć że te stuki to mogą być np jeżeli bieg jałowy i słychać stuki od strony skrzyni to może być tarcza sprzęgłowa miałem taką usterkę, pęka między obsadą na wałku a sprężynami w wyniku jest fatalna współpraca tych elementów (ta usterka to stuki od strony skrzyni i szarpanie również nierówna praca silnika)...
Co do szarpania po czyszczeniu przepustnicy zapewne trzeba zrobić adaptacje albo pojezdzić trochę i powinno się uspokoić o ile zrobiłeś to dobrze. Trzeba też zmierzyć porządnie ciśnienie paliwa.
Dzięki za podpowiedzi - skłaniałem się ku cewkom (auto na chwilę przed awarią zaczęło szarpać) ale gazownicy skutecznie utrudnili zdjęcie górnej osłony silnika i nie było jak sprawdzić tego "na szybko, na parkingu".
Dołącze sie do tematu. Posiadam Toyote Corolle silni 1,9D (dw8) rocznik 2000r. Chyba identyczny problem z szarpaniem: odpala i cała reszta chodził jak należy, ale w czasie jazdy coraz częście szarpnie, od trzech miesięcy problem sie nasila. Ponadto zdarza sie że zegary (prędkościomierz i obrotomierz) spadają do zera w czasie jazdy zapala sie kotrolna...
To raczej nie fabryka tylko w salonie wstawiany.Radio od dołu zaczynasz ,obudowa lewarka,popielniczka,półeczka,panel klimy/wentylacji i dojrzysz 4 śruby na klucz 10mm po czym "szarpiesz" z kratkami nadmuchu ale łatwiej i szybciej wyjąć zegary,też powinieneś go dojrzeć i odłączyć.
We filterku bym nie szukał przyczyny.Bo jak by on był zapchany to podczas jazdy by Ci szarpał wóz albo był by słaby.Brak wolnych obrotów ;/ Radził bym jechać do jakiegoś gazownika niech na to rzuci okiem. Aha i napisz jak pracuje na benzynie?
Wymieniłem filtr paliwa na purflux'a i zobaczymy. Co ciekawe wczoraj kiedy była odwilż nic nie działo się z samochodem. Kiedy było -10 stopni szarpał i podawał powietrze z paliwem, ogólnie nie dało sie jechać. A wczoraj przy +4 jak ręką odjął. Zobaczymy co będzie po wymianie filtra, chociaż po krótkiej obserwacji w przewodzie paliwowym przez chwilę...
Panowie mam ten sam problem wieczorem auto miało maly problem z odpaleniem odstawilem je rano odpalilem po przejechaniu 300 metrow szarpało i zgaslo odpalilo po problemach i tez zgaslo od tamtej pory nie ma iskry :( zmienilem caly aparat i nic co to moze byc ??? Dodano po 1 toyota starlet 1,3 4E-FE
Przyczyną jest wygniecenie się z jednej strony ruchomej części kostki stacyjki. Wystarczy dorobić z kawałka cieniutkiego laminatu taki prostokącik i włożyć go pod wchodzący ząb ze stacyjki do kostki. Żeby się do tego dostać musisz odkręcić kolumnę kierownicy i opuścić ją sobie na kolana dopiero będziesz miał dostęp do kostki (jest na zaczepach). Ja...
Może to życiorys, ale nie daje mi spokoju. Toyota Corolla Verso 1.8 16V 2005r silnik VVT-i 130KM 120tyś przebiegu trzy miesiące na gazie. Auto sprawdzone na benzynie wszystko OK. Auto osiągnie swoją temperaturę i przechodzi na gaz jest w miarę ok., ale przy prędkości gdzie silnik dochodzi do 3700 obrotów jakby brak mocy i ciągu trzeba zmienić bieg na...
Witam, od 2 dni mam problem, iż nie mogę odpalić auta. Stało się to po tym, jak zczytywałem kody błędów (mostkowałem E1 i TE1) i sprawdzałem sondę lambda (wyskakiwał błąd 21) po czym miałem przepalony kabelek przy sondzie i wywaliłem kostkę przy sondzie i zrobiłem połączenia na nowo (na zaciski). Po włączeniu zapłonu nie zapala się kontrolka "Check...
Mam problem z Toyotą Yaris 1.0 z 2004 roku. Przy włączonej dmuchawie na pierwszym biegu (niezależnie czy z klimatyzacją czy bez) silnik zaczyna szarpać zarówno w czasie jazdy jak i z wrzuconym luzem. Na biegu dmuchawy 2-4 jest to nieodczuwalne. Gdy zmienię w czasie jazdy prędkość dmuchawy przechodząc przez pierwszą to odczuwam wręcz przyhamowanie samochodu...
Regulator biegu jałowego ja go na razie wyczyściłem ,był zawalony brudem ,aż zatrzymywał się . Jest poprawa ale to nie to. Myślę o wymianie na całkiem inny gdyż mogły polecieć uzwojenia przekazujące napięcia do sterownika głównego w pewnym zakresie ,tak sobie myślę ale jeszcze nie wnikałem w lato szybko przeskakuje ten moment złej pracy i jest dobrze....
Witam, Mam podobny problem. Corolla E11 1.4 VVTi- zwykła benzyna, żadne LPG Sondy Lambda sprawne (2 sonda za katalizatorem niedawno wymieniana, bo stara przekorodowała). Odczuwam spadek mocy, oczywiście świeci się check. Na komputerze wyświetla się sterowanie w zamkniętej pętli, co wg. mojego tłumikarza oznacza sterowanie programowe wg. wzorców uniezależnione...
Witam. Kolega popełnił Avensis 1,8 VVti na gazie ale nie wybrał Staga jak ja (do Corolli) tylko BRC w dobrym zakładzie. Pojeździł w grudniu z ok. 700km i teraz schody. Auto po dłuższym postoju przy przełączaniu na LPG szarpie, brak mocy i zaczynają świecić kontrolki silnika. Gazownik odczytał błędy wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Czym to jest spowodowane?...
Hejka W corolli z silnikiem 4E FE po przejechaniu około 80-90 tys. km (na gazie) straciły luz zawory :(. Najprostszy sposób na sprawdzenie (bez mierzenia ciśnienia) to wykręcanie świec po kolei i sprawdzanie, czy silnik zaczął równiej pracować. Inna metoda - odpinanie po kolei przewodów wysokiego i wykręcenie świecy, na której najmniej się zmienia zachowanie...
Kolego robercie, kontrolka się nie zapala bo jest sprawny katalizator, a jak tak dalej pójdzie to się znowu zapali. Z opisu wynika, że silnik jest za dobrze karmiony, nie umie tego przerobić i daje zatrudnienie katalizatorowi. Ma kolega Pb i LPG (nie pisze jaka) i w takiej sytuacji, zamiast wymieniać pół samochodu (trochę przerysowane), aż się prosi...
Nie. Poza tym, że na wolnych obrotach jest takie odczuwalne drganie całej budy. Jednak ponoć "ten typ tak ma" - tego nie wiem, samochód mam 2 miesiące. Fabryka ustawiła wolne na 600. A... jeszcze jedno czasami odczuwalna dziura w gazie 2000-3000 obrotów - niezależnie od paliwa ale już prawie do tego przywykłem. Szarpania jakiegoś nie odczułem w trakcie...
Witam. Mam Corolle 1.4 z 98 roku, przebieg 53tkm.Posiadaczem autka jestem od niedawna. Od pewnego czasu zauważyłem,że na biegu jałowym obroty spadaja do 500/600/obr/m., co jest wyraźnie odczuwalne tym, iż czuję sie jakbym siedział na telefonie komórkowym z włączoną wibracja:) Jednak sprawa która trapi mnie bardziej to sprawa delikatnego gwizdu z komory...
Po demontażu i ponownym montażu poduszki kierowcy i pasażera po zapalaniu silnika nie gaśnie kontrolka airbag. Przed demontażem poduszek została odpięta minusowa klema na akumulatorze. Jedyną rzecz jaką spartolił mechanik to przy demontażu poduszki pasażera pomylił kostki do rozpięcia. Tzn. przy samej poduszce pasażera są dwie kostki po lewej i po prawej...
Pacjent: Corolla VVTI 1.4, ESGI + OMVL CPR + Reg Fast. Rok temu wymieniłem reduktor chyba ESGI czy jakiś antyk na OMVL CPR - ufając firmie z bogatą historią oraz wtryski REG Fast. Przy tym zabiegu pomiar temperatury gazu fazy lotnej został podłączony do listwy (wcześniej czujnik był w reduktorze). Wszystko chodziło mniej więcej rok czasu poprawnie....
Nie wiem skąd się bierze takie przekonanie, że eksploatacja silnika na gazie powoduje szybsze zużycie świec i przewodów WN. W polonezie tylko na gazie przeleciałem ponad 100 tys. i nie było potrzeby wymiany świec (Iskra) ani przewodów WN (ze sprężynką), te z włóknem węglowym ze względu na przerwy wymieniłem po 60 tys. (jeszcze przed założeniem gazu)....
Nie wiem czy to coś wniesie do dyskusji w tym temacie, ale podzielę się spostrzeżeniami, przypuszczam, że w tej materii. Mam w corolli Prinsa. Na gwarancji miałem z nim problemy z przejściem z benzyny na gaz po nocnym postoju. Było to krótko po wymianie wtryskiwacza benzynowego. Jeżeli w czasie jazdy po przełączeniu na gaz (na luzie gasł i nie dał się...
Posprawdzał w komputerze samochodu i w prinsie czy nie ma błędów. Nie wiem dokładnie jak to jest z tymi błędami i ich kasowaniem się. U mnie w corolli jeszcze w okresie gwarancyjnym kilka razy zapalił mi się check, ale nigdy nie dowiedziałem się jaka była przyczyna. Nie miałem wtedy jeszcze możliwości sam tego sprawdzić, a zanim dojechałem do serwisu,...
Prosze pomozcie. Wiem ze topiki o spalaniu juz byly, ale nie dowiedzialem sie z nich nic konkretnego, a odgrzebywanie starych tematow nie ma sensu bo szybko sa olewane. Moja corolla za duzo pali i na dodatek pali coraz wiecej. Kupilem ja niedawno z 0,5 roku temu i od razu palila za duzo. Teraz konkrety: E11 z silnikiem 4A-FE 1.6 (1587 ccm) rocznik 1998...
Czytałem o wiele starsze (np. 2009r) wpisy i nie zmienia to faktu tematu. Witam, Nie jestem mechanikiem samochodowym. Jedynie wkurzyłem się na kilka warsztatów i miałem dość cymbałów. (kłania się program TV Usterka – wypisz, wymaluj). Bez obrazy, ale na żadnego uczciwego nie trafiłem, który wprost powiedział „nie wiem”. A pieniążki...
Parownik - tabliczka znamionowa 67R-01 4066 mod.AT09 1218562 Komputer - AG SZ-2005. firma Zenit 2005 Listwa - nie mam pojęcia gdzie danych szukać. Jutro wrzucę fotki. http://obrazki.elektroda.pl/1591050800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9575517400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5738131000_1... Ciekawostka...
Kolego, według mnie (może się mylę), sondy w Prinsie nie są podłączone do instalacji gazowej z tego powodu, że komputer gazowy wykorzystuje dane z komputera benzynowego i to on wprowadza ewentualne korekty. To szarpanie przy przełączaniu b>g przy zimnym silniku może być wynikiem lekkiego przepuszczania wtryskiwaczy gazowych. W wyniku tego w czasie postoju...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
Niezawodny i nierdzewiejący (no nie całkiem, ale jak zadbasz o konserwację to jeszcze długo pojeździsz), który mało pali (realnie można zejść do 7l/100km w mieście)? Yaris I gen, silnik 1.0. Auto bardzo fajne i praktyczne, niemal bezawaryjne, wewnątrz znacznie przestronniejsze niż to sugeruje segment B, ale o mocy zapomnij. Z jednej strony możesz mieć...
Sprawdź auto na szarpaku.
Witam toyota corolla e12 D4D 2.0 co oznacza ten wynik z testu . Auto słabo odpala 350 bar przy odpalaniu po dodaniu gazu 450 po odpaleniu silnik pracuje równo ale przy odpalaniu szarpie co oznaczają te różnice we wtryskiwaczach po podłączeniu komputera.pozdrawiam
corolla szarpanie toyota corolla szarpanie scania szarpanie
delonghi przycisk power elementy instalacji ogrzewania gazowego ekspres krups konserwacja
Instalacja Nomad BW100 - brak jednoznacznych informacji Brak komunikacji z modułem ABS w Peugeot 307 2.0 HDI