Kalibracja wychodzi najlepiej oryginalnym testerem, jeśli nie będzie efektu to albo sprzęgło albo siłownik do wymiany. A nawiasem MMT to porażka
Witam Mam ten sam problem, tylko że mnie teraz dogrzewa :) Mam pytanie, jak udało Ci się wymontować ten regulator? Wydaje mi się że jest pod taką owalną osłonką po lewej stronie za schowkiem, ale po wykręceniu wkrętów nadal coś trzyma ją od góry i boję się z tym szarpać.
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Nie wiem jaka temperaturę widzi ECU bo nie mam jak sprawdzić,żaden błąd też nie wyskakuje,myślałem że to przewody ale chyba to nie one skoro przestaje szarpać po jakimś czasie
Pierwszym podejrzanym od razu jest listwa Valtek.
Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.
Nie była dokręcona odpowiednio obudowa intercoolera.
Wypadałoby zdradzić jaką instalacją zaraziłeś samochód.
Czy "check engine" sie zapala ?
czyli poprawnie zmierzyłem?
Możesz mieć stara benzynę w baku, zużyte świece, brak luzów zaworowych, od tego trzeba zacząć. Ale jak ma już kilkadziesiąt tysięcy na gazie to pewno nie ma już luzów zaworowych.
mam pytanie moja toyota corolla 1.6 ma dziwne obroty wachaja sie od 700-1100 "skacza" do 3000 ciagnie a później tak dziwnie szarpie jak by sprzegło ale jak sie nagrzee w trasie ma przebłyski ze cignie tak jak powinna jak mozna to prosze o pomoc
czy w przypadku zmiany w ustawieniach emulacji z Relay configuration: NP na nc1/nc2 trzeba zmieniać połączenia między kompem gazowym a sondą czy połączenia poprzednie tzn do emulacji są ok i tylko wystarczy przestawić w ustawieniach na nc1 nc2 żeby mieć emulację stałą?
Jestem posiadaczem Corolki z '94 1.6. Dwa dni temu w deszczową pogodę (mgła, ogólnie duża wilgotność) silnik zaczął pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Odpalał za każdym razem (mało chętnie) ale obroty nierówne i brak mocy bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Obejrzałem świece wszystkie wyglądały jednakowo, finalnie wymieniłem wszystkie -...
[b]Czy ktoś może powiedzieć mi jakie są objawy awarii sondy lambda w toyocie corolli. Moja przy minimalnych obrotach silnika na biegu zaczyna szarpać, a po zwiększeniu obrotów silnika problem znika, problem powtarza się gdy pedał gazu powraca do poprzedniego położenia.
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
Toyota Corolla Verso 2.0 d4d 90 KM, odpalam silnik rano, po ruszeniu i przekroczeniu 2000 obrotów zaczyna szarpać i przestaje reagować na pedał gazu. Do 2 tysięcy obrotów jedzie bez problemu. Problem znika całkowicie jak tylko silnik złapie temperaturę. Proszę o pomoc zanim mechanik mnie zrujnuje, wymienili egr i nadal to samo.
Co do szarpania po czyszczeniu przepustnicy zapewne trzeba zrobić adaptacje albo pojezdzić trochę i powinno się uspokoić o ile zrobiłeś to dobrze. Trzeba też zmierzyć porządnie ciśnienie paliwa.
Dzięki za podpowiedzi - skłaniałem się ku cewkom (auto na chwilę przed awarią zaczęło szarpać) ale gazownicy skutecznie utrudnili zdjęcie górnej osłony silnika i nie było jak sprawdzić tego "na szybko, na parkingu".
Mam corolle 1998r 1.4l i 3lat użytkuje muszę powiedzieć że te stuki to mogą być np jeżeli bieg jałowy i słychać stuki od strony skrzyni to może być tarcza sprzęgłowa miałem taką usterkę, pęka między obsadą na wałku a sprężynami w wyniku jest fatalna współpraca tych elementów (ta usterka to stuki od strony skrzyni i szarpanie również nierówna praca silnika)...
To raczej nie fabryka tylko w salonie wstawiany.Radio od dołu zaczynasz ,obudowa lewarka,popielniczka,półeczka,panel klimy/wentylacji i dojrzysz 4 śruby na klucz 10mm po czym "szarpiesz" z kratkami nadmuchu ale łatwiej i szybciej wyjąć zegary,też powinieneś go dojrzeć i odłączyć.
Przyczyną jest wygniecenie się z jednej strony ruchomej części kostki stacyjki. Wystarczy dorobić z kawałka cieniutkiego laminatu taki prostokącik i włożyć go pod wchodzący ząb ze stacyjki do kostki. Żeby się do tego dostać musisz odkręcić kolumnę kierownicy i opuścić ją sobie na kolana dopiero będziesz miał dostęp do kostki (jest na zaczepach). Ja...
We filterku bym nie szukał przyczyny.Bo jak by on był zapchany to podczas jazdy by Ci szarpał wóz albo był by słaby.Brak wolnych obrotów ;/ Radził bym jechać do jakiegoś gazownika niech na to rzuci okiem. Aha i napisz jak pracuje na benzynie?
Wymieniłem filtr paliwa na purflux'a i zobaczymy. Co ciekawe wczoraj kiedy była odwilż nic nie działo się z samochodem. Kiedy było -10 stopni szarpał i podawał powietrze z paliwem, ogólnie nie dało sie jechać. A wczoraj przy +4 jak ręką odjął. Zobaczymy co będzie po wymianie filtra, chociaż po krótkiej obserwacji w przewodzie paliwowym przez chwilę...
Witam, od 2 dni mam problem, iż nie mogę odpalić auta. Stało się to po tym, jak zczytywałem kody błędów (mostkowałem E1 i TE1) i sprawdzałem sondę lambda (wyskakiwał błąd 21) po czym miałem przepalony kabelek przy sondzie i wywaliłem kostkę przy sondzie i zrobiłem połączenia na nowo (na zaciski). Po włączeniu zapłonu nie zapala się kontrolka "Check...
Może to życiorys, ale nie daje mi spokoju. Toyota Corolla Verso 1.8 16V 2005r silnik VVT-i 130KM 120tyś przebiegu trzy miesiące na gazie. Auto sprawdzone na benzynie wszystko OK. Auto osiągnie swoją temperaturę i przechodzi na gaz jest w miarę ok., ale przy prędkości gdzie silnik dochodzi do 3700 obrotów jakby brak mocy i ciągu trzeba zmienić bieg na...
Panowie mam ten sam problem wieczorem auto miało maly problem z odpaleniem odstawilem je rano odpalilem po przejechaniu 300 metrow szarpało i zgaslo odpalilo po problemach i tez zgaslo od tamtej pory nie ma iskry :( zmienilem caly aparat i nic co to moze byc ??? Dodano po 1 toyota starlet 1,3 4E-FE
Koledzy możecie podać z jakich miast serwisy toyoty zgodziły się na bezpłatną wymianę komputera w ramach akcji serwisowej. Mam ten sam problem z szarpaniem skrzyni po pojawieniu się kodu P2716 w corolli 2006 1.8 le z usa.
Regulator biegu jałowego ja go na razie wyczyściłem ,był zawalony brudem ,aż zatrzymywał się . Jest poprawa ale to nie to. Myślę o wymianie na całkiem inny gdyż mogły polecieć uzwojenia przekazujące napięcia do sterownika głównego w pewnym zakresie ,tak sobie myślę ale jeszcze nie wnikałem w lato szybko przeskakuje ten moment złej pracy i jest dobrze....
Witam, Mam podobny problem. Corolla E11 1.4 VVTi- zwykła benzyna, żadne LPG Sondy Lambda sprawne (2 sonda za katalizatorem niedawno wymieniana, bo stara przekorodowała). Odczuwam spadek mocy, oczywiście świeci się check. Na komputerze wyświetla się sterowanie w zamkniętej pętli, co wg. mojego tłumikarza oznacza sterowanie programowe wg. wzorców uniezależnione...
Nie. Poza tym, że na wolnych obrotach jest takie odczuwalne drganie całej budy. Jednak ponoć "ten typ tak ma" - tego nie wiem, samochód mam 2 miesiące. Fabryka ustawiła wolne na 600. A... jeszcze jedno czasami odczuwalna dziura w gazie 2000-3000 obrotów - niezależnie od paliwa ale już prawie do tego przywykłem. Szarpania jakiegoś nie odczułem w trakcie...
Po demontażu i ponownym montażu poduszki kierowcy i pasażera po zapalaniu silnika nie gaśnie kontrolka airbag. Przed demontażem poduszek została odpięta minusowa klema na akumulatorze. Jedyną rzecz jaką spartolił mechanik to przy demontażu poduszki pasażera pomylił kostki do rozpięcia. Tzn. przy samej poduszce pasażera są dwie kostki po lewej i po prawej...
Nie wiem skąd się bierze takie przekonanie, że eksploatacja silnika na gazie powoduje szybsze zużycie świec i przewodów WN. W polonezie tylko na gazie przeleciałem ponad 100 tys. i nie było potrzeby wymiany świec (Iskra) ani przewodów WN (ze sprężynką), te z włóknem węglowym ze względu na przerwy wymieniłem po 60 tys. (jeszcze przed założeniem gazu)....
Pacjent: Corolla VVTI 1.4, ESGI + OMVL CPR + Reg Fast. Rok temu wymieniłem reduktor chyba ESGI czy jakiś antyk na OMVL CPR - ufając firmie z bogatą historią oraz wtryski REG Fast. Przy tym zabiegu pomiar temperatury gazu fazy lotnej został podłączony do listwy (wcześniej czujnik był w reduktorze). Wszystko chodziło mniej więcej rok czasu poprawnie....
Czytałem o wiele starsze (np. 2009r) wpisy i nie zmienia to faktu tematu. Witam, Nie jestem mechanikiem samochodowym. Jedynie wkurzyłem się na kilka warsztatów i miałem dość cymbałów. (kłania się program TV Usterka – wypisz, wymaluj). Bez obrazy, ale na żadnego uczciwego nie trafiłem, który wprost powiedział „nie wiem”. A pieniążki...
Parownik - tabliczka znamionowa 67R-01 4066 mod.AT09 1218562 Komputer - AG SZ-2005. firma Zenit 2005 Listwa - nie mam pojęcia gdzie danych szukać. Jutro wrzucę fotki. http://obrazki.elektroda.pl/1591050800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9575517400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5738131000_1... Ciekawostka...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
Dołącze sie do tematu. Posiadam Toyote Corolle silni 1,9D (dw8) rocznik 2000r. Chyba identyczny problem z szarpaniem: odpala i cała reszta chodził jak należy, ale w czasie jazdy coraz częście szarpnie, od trzech miesięcy problem sie nasila. Ponadto zdarza sie że zegary (prędkościomierz i obrotomierz) spadają do zera w czasie jazdy zapala sie kotrolna...
Niezawodny i nierdzewiejący (no nie całkiem, ale jak zadbasz o konserwację to jeszcze długo pojeździsz), który mało pali (realnie można zejść do 7l/100km w mieście)? Yaris I gen, silnik 1.0. Auto bardzo fajne i praktyczne, niemal bezawaryjne, wewnątrz znacznie przestronniejsze niż to sugeruje segment B, ale o mocy zapomnij. Z jednej strony możesz mieć...
Sprawdź auto na szarpaku.
Jesli chodzi o lpg to nie doradze ci. Bo nie robie aut z lpg tylko duzo disli i benzyne zadko corolle robilem kilka razy a to spalanie duze szarpala palic nie chciala wadliwa byla ale zrobilem i juz jezdzi 1.5 roku. I odpukac zeby ok bylo az silnik nie kleknie
Jedz na szarpaki to może coś wylezie.
Mam problem, którego nie potrafię zdiagnozować. Coś trzeszczy, zgrzyta. Robi się tak jak przejezdam przez jakąś przeszkodę ( lekkie wzniesieniem, policjant itd.), ale muszę wtedy dodać lekko gazu bo jak przejadę be wciśniętego pedału gazu to cisza... Na wolnych obrotach po naciśnięciu gazu cisza. Gdy bujam buda także nic nie słychać, na szarpakach cisza....
Kolego robercie, kontrolka się nie zapala bo jest sprawny katalizator, a jak tak dalej pójdzie to się znowu zapali. Z opisu wynika, że silnik jest za dobrze karmiony, nie umie tego przerobić i daje zatrudnienie katalizatorowi. Ma kolega Pb i LPG (nie pisze jaka) i w takiej sytuacji, zamiast wymieniać pół samochodu (trochę przerysowane), aż się prosi...
Witam. Mam Corolle 1.4 z 98 roku, przebieg 53tkm.Posiadaczem autka jestem od niedawna. Od pewnego czasu zauważyłem,że na biegu jałowym obroty spadaja do 500/600/obr/m., co jest wyraźnie odczuwalne tym, iż czuję sie jakbym siedział na telefonie komórkowym z włączoną wibracja:) Jednak sprawa która trapi mnie bardziej to sprawa delikatnego gwizdu z komory...
Prosze pomozcie. Wiem ze topiki o spalaniu juz byly, ale nie dowiedzialem sie z nich nic konkretnego, a odgrzebywanie starych tematow nie ma sensu bo szybko sa olewane. Moja corolla za duzo pali i na dodatek pali coraz wiecej. Kupilem ja niedawno z 0,5 roku temu i od razu palila za duzo. Teraz konkrety: E11 z silnikiem 4A-FE 1.6 (1587 ccm) rocznik 1998...
corolla szarpanie toyota corolla szarpanie scania szarpanie
uchwyty drzwiczek kodowanie kluczyka pestki wymiennik ciepła oleju
Migające światła pozycyjne i kierunkowskazy - przyczyny Czy alarm FOX 101 BAMBINO odcina prąd do rozrusznika?