Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
Witam! BMW serii 1 e81 2.0 N47 Diesel 143 km 2007r Problem to szarpanie, dławienie się przy przyśpieszaniu przy 2 tysiącach obrotów i prędkości około 80 km\h. Przy mocnym przyspieszaniu czyli but w podłogę szarpanie nie występuje. Najczęściej na 2-3-4 biegu, nie ważne czy zimny czy ciepły. Nie dzieje się też to za każdym razem, raczej sporadycznie pare...
Świece grzeją, układ zasilania świec był sprawdzony i działa na 100%. Jak odpali i tak przerywa to kopci i to bardzo, raczej na biało ale tak jest tylko na początku jak jest zimny po rozgrzaniu jest ok. Tylko ostatnio kilka razy jak jechałem na 5 biegu tak 40-50km/h to przerywał i musiałem zredukować i zwiększyć obroty bo się dławił ale wczesniej nie...
witam miałem kadeta i miałem taki sam problem jest to nie jak piszą wszyscy wtryski, pompa czy też kąt zapłonu!! winowajcą są świece żarowe a dokładnie ich instalacja!! tak właśnie silnik diesla 1,7 w kadecie po uruchomieniu ma mieć przez pewien czas tzw dogrzewanie świecami właśnie po to by silnik nie skakał i nie kopcił, nie przerywał !! skacze i...
o pompie słyszałem już dużo i jest do tego bardzo droga w porównaniu z boschem. Ale myślę ze to nie będzie pompa. Chodz już raz byłem bliski wyciągania jej bo żaden mechanik w mieście nie wiedział co się stało ze samochód nie chce palić jak jest zimny a na zaciąg odpala bez problemy. Wszyscy sie główkowali a okazało się że spalił się bezpiecznik od...
dzieki za rade jutro tak sprobuje zrobić może coś sie naprawi ,tylko zapomniałem dodać ze to to jest focus z sinkikiem 1,6 diesel 110kM ,ten sam silnik co w peugot 407 słyszałem o nim duzo pozytywnych słow a tu prosze taki numer . wroce do tematu najgorsze to to ze podczas jady gdy jest zimny jechało się normalnie dopiero gdy juz był ciepły to zgasł...
Jak zimny ropniak nie odpala na wszystkie gary to pierwsze świece żarowe ,wtryski czy mają odpowiednie ciśnienie przebicia i potem kompresja . Napisałem tą kolejność bo tak diesel się zużywa ,chyba że trefne paliwo i siednie wszysko na raz .Ja w swoim starym bmw świece wymieniałem co dwa lata ,wiadome stary diesel kompresja ma słabszą i odpalanie na...
1)Może ktoś wie ,dlaczego przy niskich temperaturach t>5st.C zatrzymuje się zegar.Auto się nagrzeje i rusza.Dobrze byłby ,coś wiedziec zanim rozbiorę. :? 2)Gdy jest zimny przez chwilę się szarpie (jakby nie palił na jeden gar) a już za moment jest ok. To diesel .Podobno "wtrysk się zawiesza" :?: . Nie wiem, nie jestem mechanikiem.Pali ok. Audi 100 2.0D...
dobra spoko baz zwady swiece sprawdzałem i wszystkie mają kolor czarny czyli zle cos pali i kopci gorzej niz diesel czyli do benzyny dostaje się olej i cos tak ciągnie benzyne ze masakra ino nie wiem co .' A może byc przyczyną że nie mam katalizatora tylko strumienice . I tak jak już pisałem jak zimny to chodzi jak zegarek jak sie tylko zagrzeje to...
Witam wszystkich, po raz drugi chciałem się zapytać i poprosić o radę odnośnie samochodu z tematu.. Link do starego topica regeneracji wtrysków nie ustąpiło lecz zmieniło swój dźwięk, ale mniejsza o tym.. Odnośnie "nowego" starego problemu też opisywanego który po regeneracji nie ustąpił. Mianowicie na każdym biegu w zakresie 1-1.6k samochód przy delikatnie...
Witam Panowie, posiadam auto VW CADDY 1.6 TDI 102 km, 2012 DIESEL Od jakiegoś czasu auto czasami gorzej odpala, jak jest zimne, do tego na zimnym auto jakby szarpie przy dodawaniu gazu. Wraz z jazdy i rozgrzaniem ten objaw mija i jest wszystko okej. 184 tys. przebiegu, wymieniony rozrząd, świece żarowe, akumulator, oleje na czas, przepustnica wyczyszczona....
Cześć wszystkim! Przede wszystkim przepraszam za mój kiepski angielski Nie jestem ekspertem od samochodów, więc proszę o wybaczenie, jeśli napiszę coś źle. Mam 2018 Peugeot 5008, 1.6 hdi, 120 KM, 6-biegowa manualna. Mój problem polega na tym, że podczas jazdy np. 100km/h na tempomacie (czyli ze stałą prędkością) samochód nagle zaczyna szarpać i zacinać...
Paliwo jak najbardziej ok , sprężarka wyłączona , filtr wyczyszczony i zalany olejem . Spróbuje podmienić pompę ale to nie dziś no i zastanawia mnie ta widoczna gołą ręką różnica ciśnień na poszczególnych wtryskiwaczach. No i coś muszę zrobić z wtryskami chodź były już regenerowane i ustawiane. P.S. na żywo ten silnik pracuje bardzo poprawnie jak jest...
A czy podpięcie pod komputer pozwoli wykryć parafinę w filtrze? Bezpośrednio na 100% - Nie Pośrednio - tak, lecz taka diagnoza nie jest jednoznaczna. Czy mechanik może to w jakiś szybki sposób sprawdzić? Tylko wizualnie, rozkręcając filtr paliwa.
Witam. A czy w aucie był nie dawno wymieniany rozrząd?? Ja miałem identyczny problem w seacie też Diesel. Jak zimny to od kopa a jak ciepły to dętka. Okazało się że ,,mechanik" przestawił rozrząd o 3 stopnie. Po regulacji teraz chodzi jak zegarek.
Podłącze się pod temat z Kadetem ale w benzynie. 1,4 93r (chyba). Problem z szarpaniem silnikiem jak jest zimny, choć podczas jazdy na rozgrzanym czasami też się to dzieje. Wszystko wskazuje na zapłon. Wymienione: Świece, kable WN, kopułka, aparat zapłonowy, moduł, cewka, ECU. Sprawdzone przewody, połączenia masy, poprawione styki i nic :( Jak szarpał...
Witam Wszystkich, Pany Citroen C5 X7 z 2009, silnik 2.0hdi 136KM. Mam go od roku i od początku wywalał depolution system faulty. Auto szarpało na niskich obrotach w czasie jazdy. Mechanik stwierdził że kończy się pompa wtryskowa a że dopadłem ładną ze znikomym przebiegiem ok 60kkm to poszła na podmianę i do tego jeden wtrysk bo lał. Efekt brak błędu,...
Witam, mam problem z Obrotami oraz Szarpaniem silnika. Silnik 1.6 16v BCB , Samochód Seat Leon 1M. Ogólnie opisując problem: Od jakiegoś czasu 2/3 miesiace nie mogę utrzymać obrotów w jednym miejscu "na luzie" mimo trzymania nogi w jednej pozycji. Po puszczeniu nogi z gazu jest kangurek (jedno mocniejsze szarpnięcie i drugie lekkie). Przy dojazdach...
ale w jaki sposób jestem zielony Dodano po 6 ale w jaki sposób jestem zielony ale dziwne zapala normalnie jak zimny jak ciepły jadnie chodzi tylko z tym ruszaniem jakby coś go hamowało a pózniej to idzie i moc jest dziwne
Proszę o poradę. Mam mercedesa e-klasa 220 diesel 2004r automat. Problem występuje podczas przyspieszania, auto zaczyna szarpać. Po wymianę oleju w skrzyni biegu auto jeździło i przyspieszało bez problemu. Po przejechaniu 5-6 tys. km problem powrócił. Zauważyłam że przy zimny silniku auto przyspiesza normalnie dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów...
Witajcie. Chciałbym odświeżyć ten temat ale w moim przypadku to silnik 2.0 TDI w Skoda Superb z 2013 roku. Problem u mnie wygląda bardzo podobnie, a mianowicie: 1. Auto postoi na tyle długo że silnik się wychłodzi całkowicie (np. po nocy najbardziej to widać) 2. Odpala od strzału i pracuje równo 3. Przez pierwsze parę minut (właściwie aż do momentu...
i znów dziś to samo puki silnik zimny to wszystko oki, ale pojeździłem troche silnik sie nagrzał i jak stałem na światłach to dusiło silnik, szarpało, masakra, a przy tym kopcił, co może być proszę o konkrety.
Witam, to mój pierwszy post i pierwszy diesel. Samochód z 2001 roku silnik zwykły diesel z pompą Bosch VE4 sterowana linką ale samochód posiada też ubogą elektronike. Z tego co znalazłem w necie jest to system EGR Bitron MID. Prawdopodobnie steruje tylko zaworem EGR i elementem termostatycznym znajdującym się przy pompie wtryskowej odpowiedzialnym za...
Podepnę się do tematu. Mercedes ML 2,7l diesel, automat, 2000r,240000km. Jak jest zimny i wilgotna pogoda to po uruchomieniu i przestawieniu dźwigni wskaźnik skrzyni nie przechodzi na „D” tylko pozostaje na „R”, samochód szarpnie i jedzie do przodu ale tylko na jedynce. Powrót dźwigni na „P” jest zablokowany i można...
Witam,jestem nowy więc za błędy przepraszam,ale szukam rady. Mam problem z Mercedesem w202 94r 220diesel pompa Lucas długi kabel. Problem polega na tym że po odpaleniu auto wchodzi na 3 tys.obrotów i tak zostaje bez względu na to czy zimny czy ciepły.Na komputerze wychodzi tylko błąd przepustnicy do gaszenia(ELAB),ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego....
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
1.jpg, przedostatnia linia - najwyrazniej katujesz to auto. Diesel nie lubi malych przebiegow na zimno. Stad poprawa po przegonieniu. Trzeba by jednak zrobic tak 2 - 3 tys. km aby przeczyscic troche silnik. Co do reszty - pierwsza rzecz do zrobienia, to wykasowac bledy, zrobic jazde probna i odczytac je na nowo. Wtedy dopiero bedzie wiadomo, co jest...
Hej, jestem właścicielką Audi A3 8P z 2009 r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się check silnika, a z nim EPC. Auto nie ma mocy, pedał gazu w podłodze, a ono jedzie 30 km/h. Zauważyłam, że dzieje się tak szczególnie rano, kiedy spada temperatura. Jeśli auto stoi odpalone – trzęsie nim. Podpowiedzcie,...
Silnik od BMW, skrzynia 5 biegów , bodajże JATCO ( nissan). Silniki diesla maja mniej mocy niż podaje producent. Samo auto troche przekombinowane , za dużo chromu i pseudo drewna. Opinie o awaryjności sa skrajne, bo to auto wymaga fachowej obsługi. Dużo ładniejszy jest usportowiony klon rovera 75- MG ZT (ZTT).. Jeśłi skrzynia szarpie, na jednym biegu...
Witam, mam problem z brakiem mocy auta na 4 i 5 biegu. Na 4 jeszcze jako tako jedzie, ale na 5 to już tragedia. Auto osiąga max 120km/h. Co moze być powodem? Mam drugi problem. Ostatnio poddałem pompę lucasa uszczelnieniu i po tej naprawie auto na obrotach 1200-1800 na biegu 1-3 szarpie, dodam, że auto gdy jest zimne i je się uruchomi strasznie kopci,...
Problem 2 rozwiązany. Okazało się że przyczyną było oczko zaciśnięte na przewodzie do szyny zasilającej do grzania świec (tej co jest przykręcona do końcówek samych świec). Między nim a przewodem było 25ohm i 3cm izolacji było aż chrupkie. Dziwne jak na usterkę która wystąpiła z dnia na dzień, ale... Problem 1, szarpania po odpaleniu, nadal pozostał...
Z parametrów można więcej wyczytać niż z błędów tylko trzeba umieć. A do póki nie przyjdą szczypce to nie mam zamiaru się znowu męczyć z odpinaniem złącza paliwowego w kolektorze tam nie ma miejsca na palce ledwo co śrubokrętami dałem radę to odpiąć mówię o trójniku. Ponieważ jest na 2 wściekli a nie jak orginalne złącze na jeden.. Wtedy. Sprawdzę wydajność...
Witam wszystkich, poproszę o poradę w związku z problemem występującym przy Renault Koleos 2 2.0 DCI 177 silnik tożsamy z Nissanem X-Trail T32. Problem jest następujący Auto zimne potrafi podczas jazdy lekko szarpać, najczęściej w granicach 1800-2000 tyśobr/min lub sporadczycznie w granicach 2500 obr/min. Dzieje się to jak się przyspiesza delikatnie...
Jeździłeś kilka dni, a po wymianie filtra nagle zgasł. Może tu jest problem? O-ring, filtr, coś nie dokręcone/luźne? Najłatwiej sprawdzić powyższe, Później najtaniej zmienić czujniki - możesz sam w krótkim czasie. Resztę trzeba szarpać i zawieść do diesel serwisu na sprawdzenie. Ogólnie to są bardzo dobre silniki rzadko mają problemy z FAP -jaki miałeś...
tu się mylisz, bo w b3 były silniki 1.9td (nie mylić z tdi) i one miały oznaczenia aaz (chociaż częściej te silniki są spotykane w passatach b4 i golfach III).To szarpanie występuje podczas jazdy, czy także na wolnych obrotach na postoju?? Możnaby sprawdzić jedną rzecz, ale podczas jazdy to nie bardzo jest możliwe- bo jeśli ktoś ma problemy np z uruchomieniem...
No to nie pisz cewki, świece bo jak widać wszystko to działa dobrze. Tak to pokaż mi te elementy w 2 litrowy dieselu.
Po 1 - Filtron to szmelc w tej kwestii i przez kilka lat i kilka diesli ze stajni VAGa miałem zawsze z tym problem na tych filtrach. Po 2 to zasil Paska z banieczki 5L zapiętej przed filtrem, wtedy wykluczysz łapanie powietrza na linii zbiornik - filtr. Jak będzie OK to masz gdzieś nieszczelność na filtrze. Wymień wszystkie opaski na skręcane, sprawdź...
Niestety nie mam zielonego pojęcia dlaczego ten mechanik mnie gdziekolwiek wysyła. Wczesniej nie kopcił aż do wizyty u niego. Najbardziej kopci podczas ruszania. Podczas jazdy kopci mniej a czasami w ogóle. Lecz jeżeli nie kopci przez pewien moment to np po ruszaniu ze skrzyżowania jest za mną biała chmura jak bym normalnie dieslem jechał ;/ Spaliny...
Witam, mam problem od jakiegoś czasu z ruszaniem na 1 biegu moim Fiatem Stilo 1,4 95km. Zawsze jak jest zimny silnik to zarówno jak ruszam bez wciskania gazu jak i z wyższymi obrotami (choć wtedy trochę mniej szarpie) coś mi telepie samochodem tak porządnie to znaczy wrażenie jest takie jak by się silnik obijał o nadwozie i drży cały samochód (zdecydowanie...
Mam podobne objawy. Drgania na wolnych obrotach na zimnym i ciepłym oraz szarpanie przy jeździe bez przyspieszania. Zauważyłem, że skacze napinacz i podczas uruchamiania pasek osprzętu piszczy. Wymieniłem praktycznie wszystkie rolki, poduszki, podmieniłem wtryskiwacze, filtry nowe. Wymienione świece. Parametry korekt w normie. Nie mam już pomysłu, co...
Witam To jak wróżenie z fusów. Mondeo MK III wychodził z Dieslem ale 2.0 TDDI lub TDCI MKII 1.8 TD Endura Co do usterki w MK3 to może to być sterownik pompy szczególnie jeżeli to jest TDDI. Jeżeli jest to silnik 1.8 Endura a obroty stoją w miejscu poniżej 800 obojętnie czy silnik jest ciepły czy zimny, to może to być uszkodzony silniczek sterowania...
Witam, mam problem z tym autem. http://obrazki.elektroda.pl/6959216400_1... Gdy jest zimny wszystko jest ok. Jak tylko nagrzeje się do 90'C pojawiają się problemy. Powyżej 2500obr nie można go kręcić podczas jazdy bo przy tych obrotach traci moc, zaczyna delikatnie - ledwo wyczuwalnie szarpać i gaśnie. Za każdym razem tak samo. Po zgaśnięciu...
Koledzy odświerzę temat. Mam podobny kłopot z świerzo zakupionym autem oplem Combo 1,7 Di z 2002 roku. Chodzi o to, że auto odpala elegancko i ciepłe i zimne nie kopci, ale jak na zimnym silniku jadę to odczuwalne jest od czasu do czasu sarpnięcie czasem tylko raz a czasem kilka razy po kolei. Dzieje się to tylko jak autko zimne, chociaż raz zdarzyło...
silnik 01. - bloki pomiarowe grupa 13 / 18 / 23 Proszę Pana ja miałem to samo :) na zimnym silniku szarpanie właśnie na niskich biegach ale to się okazało wina nagaru zrobiłem czyszczenie 2 kolektorów ssący i wydechowy. czyszczenie wtrysków. zalewałem tłoki płukanką też zdejmowałem miskę + pokrywę zaworów aby jak najbardziej usunąć zanieczyszczenia...
Witam. Jestem dotychczas szczęśliwym posiadaczem samochodu Kia Cerato EX 2.0. Mam tam instalację gazową Landi Renzo, ale od jakiegoś czasu mam duży problem z przerywaniem pracy silnika na gazie (wypadanie zapłonu/cyklu). Widziałem już taki temat tutaj, ale bardzo stary, dlatego nie chcę go odkopywać: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam od jakiegoś czasu mam problemy z silnikiem w moim 308 2.2cdi 2003r. Problem pojawia się regularnie co kilkaset kilometrów, dokładnie chodzi o to, że podczas jazdy zaczyna szarpać, przerywać autem nie da się jechać dzieję się tak mniej więcej po przejechaniu około 10 km od odpalenia silnika następnie po przejechaniu około 20km w straszliwych męczarniach...
Płyn hamulcowy to nie jest coś co wycieka i nie widać gdzie , jeśli jest wyciek to zlokalizuj i napraw .Co do szarpania to nie wiemy nawet czy benzyna czy diesel .Postaraj się !
Podaj markę samochodu, jaki ma silnik benzyna czy diesel ?
Witam. Z racji że to mój pierwszy temat z góry przepraszam jeśli dział nie jest odpowiedni. Do rzeczy, mam opla Corsę C, 2002 rok, 1,7 diesel Isuzu, 65 km. Od jakiegoś miesiąca silnik mocno szarpie (tak jak by się dusił) w przedziale obrotów 1000-2500 rpm na zimnym. Po przejechaniu 5 km objawy ustępują. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i oleju. Niestety...
Wiem, że to jest awaryjny silnik, jeżdżę nią 3 lata, zrobiłem 70 tyś km jak dotąd nie sprawiała większych kłopotów. Oczywiście dbałem jak należy, wymiana podkładek pod wtryskami co 20 tyś km, wymiana oleju co 10 tyś km, sprawdzanie smoku w misce olejowej, wszystko gra, ciśnienie oleju 3.5 bara, kompresja ok. stukanie jest metaliczne jakby zawory stukały...
zimny diesel szarpanie silnika szarpanie diesel zimny diesel
sterownik bramek mosfet makro excel zapis pliku dobór agregat chłodniczy
zg40c zwrotnica zg40c zwrotnica
DJI Battery Killer: Reviving Bricked DJI Drone Batteries with CP2112 & BMS Reset Jak sprawdzić sprawność akumulatora: poradnik