obstawiałbym parownik u mnie było tak samo 40 tysięcy i został wymieniony na nowy i problem znikł.
Mechanik podpowiedział wymianę świec na zwykłe Iskry a nie Bosch Super Plus . I bardzo dobrze, świece Boscha wyrzuć do kosza.
+ i - to przewody zasilające-plus i masa. Już czegoś bardziej śmieszniejszego nie mogłeś chyba wymyślić.
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Kolego jaki zapłon , to dizel jeśli już to początek wtrysku .
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Czarny przekaźnik zasila sterownik silnika. Nawet po wyłączeniu silnika poprzez cewkę przekaźnika przepływa prąd podtrzymując zapisane wyuczone adaptacyjne ustawienia sterownika (pamięć diagnostyczna jest w tym układzie nieulotna i utrata zasilania nie powoduje wykasowania zapisanych błędów) . Dlatego po odłączeniu akumulatora do czasu rozgrzania silnika...
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
Witam wszystkich, ostatnio zaobserwowałem w moim aucie dostawczym problem, i może miał ktoś podobny i znalazł rozwiązanie, dlatego piszę do was, koledzy i koleżanki. Jest to Ford Transit Custom 2.0 2016 r. I od jakiegoś tygodnia ma problem z odpalaniem, a mianowicie dłużej kręci rozrusznik niż wcześniej, a po dłuższym postoju miał problem z odpaleniem....
filtr paliwa jest nowy
Korekta długa na zero a krótka na minus 58 bardzo dziwna. Może bym się przyczepił do sondy lambda coś mi nie bardzo pasuje. Dlatego sterownik tam chyba siedzi Magneti Marelli z nimi czasami też były problemy.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Problem rozwiązany. Problem dotyczył błędu w systemie. Cały system musiał być usunięty i wgrany na nowo najnowszy dostępny.
Szarpanie pojawia się na benzynie i na gazie, zarówno po krótkiej, jak i długiej jeździe.
Mam napęd do bramy przesuwnej BININCA BULL 8. Teoretycznie napęd obsłuży bramy do 800 kg. Moja brama ważyła dokładnie 370 kg po ocynkowaniu. Jaki jest problem? W pogodne dni, gdy temperatura jest wyższa niż 10 stopni, brama śmiga, jeździ płynnie. Natomiast gdy temperatura spada poniżej 10 stopni, jest wilgotno/deszcz, zaczynają się problemy. Zaczyna...
Witam obecnych. Mam problem z moim VW Passatem B6 2.0 TDI 140 KM, 2007 r., skrzynia DSG 6-biegowa. Czytałem już wątki o podobnej tematyce, ale stwierdziłem, że temat reaktywuję. Na 1. biegu zależy od auta, czasem ruszy płynnie, a czasem szarpnie. 2/3/4. bieg, jak jadę na niższych obrotach, falują mi delikatnie i auto zachowuje się jak 'żabka'. Oczywiście...
Jestem już umówiony na wymianę oleju w silniku, skrzyni + mechatronice. A w ASO powiedzieli mi, że w skrzyni się nie wymienia, a w silniku po 30 tys. 😉 tak producent podaje 😔 Ja kupiłem auto i chcę zrobić kompletny serwis olejowy. Lepiej zadbać póki jest jeszcze o co 😉
Witam, pompa wróciła, została podmieniona, auto na tej pompie wogle nie chce zapalić, na samostarcie chodzi, wtryski wymienione sprawodzone, jak pochodzi na samostarcie ten sam błąd p1175, wydaje mi się że dalej coś z pompa.
Cześć Bombeiros no i co pomogło? Ja mam podobny problem u siebie w VW IV 1.6 SR w gazie. Szarpie mi na 1 i 2 biegu, a i na wolnych obrotach na wyższych biegach szarpie. dzisiaj podczas deszczu ledwo ze świateł ruszał, tak jakby chodził na 3 cylindrach (to dopiero od niedawna się zaczęło). Dopiero po ponad 2000 obrotów w miarę jechał. Już jakiś czas...
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
A poduszki silnika ?
Witam, Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne szarpamie na benzynie i gazie, lecz tylko przy ruszania na niskich obrotach, od razu po wrzuceniu biegu i jeździe - zaczyna lekko poszarpywac. Tak jakby jakiś czujnik, powiedział mi jeden z mechaników. Sprzeglo mam nowe. Wymieniłem świece, przewody. Czyscilem przepustnice i krokowy. Co jeszcze mogę...
Przypadłością tych silników jest kiepska jakość oringów na wtryskach. Na wolnych obrotach dochodzi do przepuszczania lewego powietrza szarpania (zbyt uboga mieszanka). Zawsze gdy mam taką usterkę pomaga wymiana uszczelnień.
witam po przerwie Katalizator okazał się być cały i niezabity, wiec szukałem dalej. odłączyłem w końcu wtykę z zaworu EGR i objawy ustały, błąd z czujnikiem MAP też się nie pojawił się, jedyny błąd to oczywiście zawór EGR. Idąc tym topem założyłem drugi zawór EGR uzywany i niestety po podłączeniu po 3 minutach pracy problem się znów pojawia. Zaślepiłem...
W tym aucie jest specyficznie rozwiązane doprowadzenie spalin z EGRa do kolektora ssącego , warto ściągnąć kolektor ssący i zobaczyć czy nie pozatykało kanalików pod nim (pod częścią z klapami wirowymi - na 99% pozatykane a wtedy są takie kwiatki) ...
Cewki zapłonowe sprawdzone? Fajki sprawdzone? Jakieś błędy ECU silnika zgłasza?
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
a masz jakiś sprzęt?
mechanik sprawdzając powiedział ze nic sie z nim nie dzieje a on szarpie dale Wezwać lekarza do mechanika, to może być atak padaczki, może inna choroba neurologiczna. A na poważnie: 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. 3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie...
Jaki masz błąd - nr i dokładny opis. Chodzi o czujnik wałka czy wału? Może trzeba sprawdzić instalację pomiędzy czujnikiem a ECU lub ustawienie rozrządu.
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
kupiłem nowy silniczek krokowy ale rewelacji nie ma. Wprawdzie obroty biegu jałowego się ustabilizowały - silnik pracuje bardzo równo. Wcześniej nie było tragedii ale miał tendencje do przygasania. Ale cały czas silnik szarpie i to zarówno przy puszczeniu pedału gazu jak i przy przyśpieszaniu. A do tego jak chce ruszyć gwałtownie to początkowo silnik...
Ale to jest nowa instalacja, czy usterka nagle wystąpiła?
Tyle że szarpanie powinno być widać w korektach. Problem z zasilaniem paliwem również (wtedy szaleją BIP-y znacznie spadają) wiązka elektryczna daję błąd sterownika. Jeśli to jest tylko lekkie poszarpywanie wyczuwalne "siedzeniem" bez nawet zmian obrotów to ten typ tak ma. Wynika to z regulacji EGR ( wartość otwarcie nie jest stała tylko lekko faluje...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Szarpanie pojawiło się po tych robotach?
Witam Auto odebrałem. Ustawili jeszcze raz wybierak i teraz biegi (puki co) normalnie wchodzą bez zacinania się. Autko jeszcze mniej szarpie, lecz dalej problem nie ustał. Całe zawieszenie począwszy od przegubów, wahaczy, po poduszki silnika i skrzyni są w pełni sprawne. Nie wiem dlaczego dalej coś szarpie już pomysłów brak i mi i mechanikowi. Alpina1988...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? /quote] Wg mnie to drugi problem w tym aucie.
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
[URL=http://vaglog.rtnet.pl/mariuszpyka.... (0 - 004,010,011) [URL=http://vaglog.rtnet.pl/mariuszpyka.... (1 - 004,013,023) Witam, dzis zrobiłem logi dynamiczne. Po ostatniej korekcie rozrzadu pojawia mi sie błąd 19464. Dodatkowo błąd 01259 Zauważyłem tez w grupie 3 blok 4 ze egr był otwarty na 99% po dodaniu gazu wrócił...
Sprawdź poziom oleju.
Mój opel ma silnik 1,9 CDTI 101 KM
Niestety ostatecznego rozwiązania tematu nie doczekałem, auto sprzedane, jednak wymiana skrzyni przyniosła największą poprawę, jednak nadal było to (w specyficznych sytuacjach) odczuwalne.
Nastawnik do czyszczenia
Ja na świecach NGK zrobiłem tylko 400 km i poszły do śmieci. Jak tylko założyłem świece NGK zaczęły mi się szopki z silnikiem wypadanie zapłonów na cylindrach, szarpanie silnika podczas jazdy i falowanie obrotów. Mechanik po z czytaniu błędów z marszu chciał mi wymienić cewkę zapłonową za 700 zł, a po wymianie na org. świece GM za 70 zł problemy wszystkie...
Witam Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
Tak , przeplywomierz to ten przy filtrze powietrza z jedna mala wtyczka ! Sproboj zaczac od podmienienia go z jakims innym z innego tdi 1Z ktorego nei szarpie , ale jesli objawy sa na tych wlasnie biegach przy niskich obrotach przy bardzo powolnym przyspieszaniu z niskich obrotow np. 1500 a juz przy 3000 wszystko sie uspokaja to na 99% przeplywomierz...
Powodem tego szarpania jest z reguły zły sygnał z TPS ( czujnik otwarcia przepustnicy). Spowodowane jest to trochę partackim sposobem łączenia kabli w wiązce polegającym na zaciśnięciu miejsc łączenia wiązek przy pomocy metalowych klipsów. Połączenia te po czasie utleniają się i wprowadzają złe odczyty w napięciach dostarczanych do sterownika silnika...
Nie, to raczej nie z wtryskiem gazu, nie jest czerwony. Dodam, że rocznik Vectry to 1997 Tak, jak wspomniałem komputer nie wykrył żadnych błędów. Dodatkowo po przejechaniu 3, 4km wyskakuje mi żółta kontrolka silnika. A samochód przerywa mi przede wszystkim gdy jest zimny, odpalam go, jadę i nie mogę zwiększyć prędkości, szarpie tak jakiś czas, dopiero...
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
Witam wszystkich. Kilka dni temu w moim samochodzie pojawił się problem z szarpaniem przy 1500-2200 obrotów na ciepłym silniku. Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu. Gaz montowany 3 lata temu (o ile się nie mylę jest to firma STAG). Filtry, oleje wymieniane na bieżąco. Autem szarpie tak i na gazie jak i na benzynie. Najbardziej szarpie gdy jadę...
Witam mój problem odnosi się szarpania w aucie Początkowo auto szarpało na gazie i po pewnym okresie zaczęło szarpać na benzynie To skłoniłem się do wymiany cewki i świec pojeździłem trochę i znów ten sam problem Auto po wcisnięciu gazu zaczyna szarpać na niskich i wysokich obrotach i zapala się kontrolka check engine Auto było pod komputerem i nie...
I tak ci napiszą żebyś se krokowca wyczyścił.
Stawiam na cewkę a podpiąć pod kompa tro nie znaczy zczytać usterki są tam jeszcze parametry mierzone i one wszystko powinne powiedzieć.
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
Wyklucz wpierw złą pracę układu zapłonowego.
Parownik to właśnie reduktor :)
witam. ehh ile sam nacierpiałem się z podobna astrą ze znajomym. jeśli chodzi o błąd 42 jest to " Brak impulsów z układu zapłonowego " chciałem na elektrodę wrzucić poradnik w formie pdf w stylu " Sam naprawiam swój samochód " gdzie jest 330 stron o każdym detalu twojego samochodu włącznie z diagnozowaniem ale plik ma ponad 10MB :cry: .Jeśli jednak...
jest możliwość że został źle ustawiony zapłon poprzez wymiane paska.
Najpierw zdjagnozuj bo tak w ciemno to trudno.
Podpiąłem VAG-a i wyszedł błąd silnika: 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY Macie jakieś pomysły - może jednak ten z licznikiem i śrubokrętem?
Silnik Isuzu. Czy zimny czy cieply zawsze to samo gdy osiagnie obroty w granicach 1200-1300 obr Dodano po 10 z glupimi odpowiedziami i bezsensownymi prosze sie wstrzymywac. Kolego jorge83 wiesz? w niedziele po sumie. A na tygodniu po dobranocce.
mój brat ma takiego opla 2.0 16V 1999 wersja na 100lecie opla, tez ma coś z obrotami tyle ze w jego przypadku przy 4500 obrotów staje się mułowaty, po długim szukaniu doszlismy do wniosku że odpowiedzialny za to jest czujnik położenia wałka rozrządu, koszt 50zł nowego, może pomoże wam taka wymiana? nam pomogło pozdrawiam
To właśnie tak wyglada jakby na niskich obrotach nie palił na jeden gar. gdy delikatnie oprę nogę o pedał gazu i obroty nieco się podniosą problem znika.
Dzięki wielkie za pomoc ale gdyby ktoś miał schemat modułu sterowania to byłbym wdzięczny na płytce jest napisane SPARK-5W
Witam mam problem w moją skodzie. Jest coś takiego że gdy samochód stoi na wolnych obrotach to pracuje bez zarzutów tylko co jakiś czas schodzi na chwilke z obrotów a następnie powraca do stanu poprzedniego podczas jazdy objawy są następujące: gdy chce ruszyć z pierwszego biegu gwałtownie to zaczyna szarpać silnikiem i potafi zgasnąć a później na wyszych...
Witam wszystkich mam problem w mondeo 1,8duratec 2001r. Natomiast silnik szarpie,dławi się przy niskich obrotach do 2200obr/min potem wszystko znika i silnik ciągnie równo.Może jakis pomysł cóż to może być?
logi? co to są niskie obroty?
To spróbuj poszukać lewego powietrza.
Sprzęgło się kończy jako takie. Jak się rozgrzeje, to z powodu rozszerzalności cieplnej zmieniają się wymiary i właściwości elementów, stąd szarpanie zanika. To jedna z teorii, a jak to jest naprawdę - równie dobrze przyczyna może leżeć w samym silniku.
rafi.w -mam do Ciebie pytanie,czy te błedy u użytkownika marcelew spowodowane przez błąd OSM mogą mieć podłoże w rozrządzie,tzn czy ewentualnie przeskoczenie rozrządu może powodować głupienie czujnika położenia rotora,przez co dalej reszta problemów?Pytam bo u mnie najpierw szarpanie przy niskich obrotach na wysokim biegu i zamulony,a dopiero potem...
Witam. Jestem w posiadaniu audi a3 8l 1.8 Benzynka ostatnio zauwazyłem że autko przy przyspieszeniu na niskich obrotach szarpie i coś puka Co to może być ?? Sonda Lambda czy raczej postawic na przewody i świece ?
moze lewe powietrze lapie. Sprawdz czy wszystko dobrze przylege przy filtrze powietrza albo czy nie ma jakiegoś syczenia przy dodoaniu gazu. Niestety ale trzeba posiedziec troche i wyczaić gdzie lapie lewe powietrze (jesli lapie). Silniczek krokowy (niskich obrotów) moze byc tez walniety.
Zapłon ciut za wczesno Nie skacze na lampie podczas pomiaru?
Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu. Miałem przypoadek, że pasek przeskoczył o jeden ząb i nagle silnik stracił moc. Objawy były takie same. Drożność wydechu też wchodzi w rachubę - jest mróz a w wydechu skrapla się para wodna.
Mam problem z corsą b 95r. 1.4 16v bez gazu odpala pięknie i normalnie jedzie dopóki nie złapie temperatury, świece wymieniałem ok 1tyś km temu, przewody też. Więc jak się zagrzeje zaczyna szarpać szczególnie na niskich obrotach 1000-2500, jak wcisnę mocniej gaz to mało nie wyrwie poduszek a jak wciskam delikatnie to jakoś jedzie ale jakoś nie ma mocy....
Witam szanownych forumowiczów,i zwracam się do Was o pomoc z moim autkiem. Zacznę od początku.Kilka dni temu samochód zaczął sie dziwnie zachowywać a mianowicie podczas jazdy na wyższych obrotach wszystko jest w porządku ale jeżeli próbuję jechać np.60 km/h na 4 biegu,zaczyna szarpac.Nie cały czas ale np. 2-3 szarpniecia i koniec,czasami nie szarpie...
Kolego daniell4 ale doj..ałeś.
Rezystancja pomiędzy anodą i katodą tyrystora nie wykazuje przewodzenia w obu kierunkach. A rezystancja pomiędzy bramką a katodą w oby kierunkach wynosi około 20Ω. Zastanawiam się czy przypadkiem, któryś z układów (MCNW3120) na sterowaniu nie jest uszkodzony albo jeden z tranzystorów J45H11G lub J44H11G w obudowie DPAK. Nie znam zamienników, gdyż...
witam, mój problem polega na tym że podczas jazdy szarpie silnikiem nie zawsze ale najbardziej podczas gwałtownego dodania gazu i przeważnie na niższych obrotach 1.5-2.5 tys.obr,wymieniłem zawór krokowy,erg.świece,filtr paliwa,podmieniałem też czujnik położenia wałków rozrządu jak by może troszkę lepiej,ale wciąż szarpie i chwilami jakby się dusił(muli).silnik...
Witam. Posiadam Toledo z 99 benz +gaz. Problem jest taki ze szarpie autem na niskich obrotach w przedziale 1900-2500rpm. Szarpanie nie wystepuje zawsze. Wymienione; -przewody -swiece -czujnik temp -rozrzad -filtry -cewka -sonda Nie ma zadnych błedów. proszę o pomoc.
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Spróbuj jeszcze zmierzyć ciśnienie na cylindrach .
Witam Posiadam od jakiegos czasu peugeota 106 92r silnik 1.0 CDY na monowtrysku bosha, problem jest taki ,ze nie zbiera sie z niskich, np. rusze na jedynce i z niskich obrotow dam mu gazu to lekko szarpnie buczy i dopiero po chwili powoli powoli zaczyna przyspieszac i od pewnych obrotow jedzie jakby normalnie ... juz nie wiem co moze byc tego przyczyna......
Witam serdecznie. Piszę po raz kolejny gdyż ostatnio nie dowiedziałem się zbyt wiele. Przeglądałem tematy na forum ale żaden nie pasował do objawów jakie się pojawiają u mnie. Przechodząc do sedna. Ventylek szarpie na obrotach DO 1400 następnie jest ok aż w zakresie 2000-2200 znów szarpanie. Na benzynie to nawet gorzej jest bo jak wrzucę którykolwiek...
Jeżeli dzieje się tak jak piszesz, to na bank masz węża na oponie z przodu.
Niedawno kupilem audi a4 z 1995 roku. jest to silnik 1.9 tdi. zauwazylem, ze na niskich biegach (1 i 2) gdy staram sie sztywno trzymac pedal gazu auto delikatnie szarpie, jakby na ulamek sekundy dostawalo "zastrzyk energii" xD i po sekundzie traci ta moc :D i tak w kolko :P szukalem na roznych stronach o takim szarpaniu ale jedyna rzecza ktora znalazlem...
Szarpie przy przyśpieszaniu w niskim zakresie obrotów? A im wyższy bieg,małe obroty,większe obciążenie to bardziej szarpie?
Kupiłem pół roku temu i nie wymieniałem bo dopiero 9000 km. Wlany 10 w 40 Nie napisałeś jaki to model, ale do THP wypadałoby 0W30, obstawiam, że za gęsty i w niskich temperaturach masz, to co masz. https://obrazki.elektroda.pl/1107197100_...
ale ty jestes dowciapny
Łożyska się posypały.
Witam, mam problem z clio. jadac na 3 lub 4 biegu po miescie kolo 50 60 i dodajac delikatnie gazu, autko zaczyna szarpac, na wyzszych obrotach jest ok, jakies porady sugestie?/ a dodam ze kopułke z przewodami i palcem i swiece wymienione.
szarpanie niskich obrotach szarpanie niskich obrotach vectra szarpanie silnika niskich obrotach
lutowanie bezołowiowe pompa hydrauliczna połączenia zasilanie wycieraczki
maszyny synchroniczne maszyny synchroniczne
Short Circuit Definition, Causes, Effects & Protection in Electronics Car Battery Voltage: Typical 12V, AGM, LiFePO4, Charging & Cranking Ranges Explained