Mechanik podpowiedział wymianę świec na zwykłe Iskry a nie Bosch Super Plus . I bardzo dobrze, świece Boscha wyrzuć do kosza.
obstawiałbym parownik u mnie było tak samo 40 tysięcy i został wymieniony na nowy i problem znikł.
Kolego jaki zapłon , to dizel jeśli już to początek wtrysku .
co to za istalacja nitro, audio czy inna bo jesli lpg to napisz jaka lub zdiecia.jesli czwarta generacja to wyglada na przyciecie jednego wtrysku i problem na benzynie po chwili powinien znikac.nowsze moga odcinac cylinder z blendem
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Wiesz ten system opiera się o wskazanie map sensora a tu MASZ BŁĘDNE. Pozatym zobacz czy sygnał pedału gazu idzie wraz z jego naciskaniem.
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
+ i - to przewody zasilające-plus i masa. Już czegoś bardziej śmieszniejszego nie mogłeś chyba wymyślić.
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Problem rozwiązany. Problem dotyczył błędu w systemie. Cały system musiał być usunięty i wgrany na nowo najnowszy dostępny.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Co może powodować takie falowanie ?
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Szarpanie pojawia się na benzynie i na gazie, zarówno po krótkiej, jak i długiej jeździe.
Podaje rozwiazanie http://www.206club.net/archive/index.php... w tym watku chodzi o przewodu pod autkiem nieosloniete w peszlu ktore przecieraja sie..prawidlowe doizolowanie zalatwia sprawe w 100%..jest to jedna z usterek francuzow
Cześć Bombeiros no i co pomogło? Ja mam podobny problem u siebie w VW IV 1.6 SR w gazie. Szarpie mi na 1 i 2 biegu, a i na wolnych obrotach na wyższych biegach szarpie. dzisiaj podczas deszczu ledwo ze świateł ruszał, tak jakby chodził na 3 cylindrach (to dopiero od niedawna się zaczęło). Dopiero po ponad 2000 obrotów w miarę jechał. Już jakiś czas...
Witam wszystkich, ostatnio zaobserwowałem w moim aucie dostawczym problem, i może miał ktoś podobny i znalazł rozwiązanie, dlatego piszę do was, koledzy i koleżanki. Jest to Ford Transit Custom 2.0 2016 r. I od jakiegoś tygodnia ma problem z odpalaniem, a mianowicie dłużej kręci rozrusznik niż wcześniej, a po dłuższym postoju miał problem z odpaleniem....
Witam. Jakiś czas temu podczas większych mrozów zaczęły się problemy. Paliwa w baku było może z 5-7 litrów. Udałem się w niedaleką przejażdżkę, już wtedy zaczął dziwnie szarpać. Po dotarciu do celu zgasiłem go i poszedłem, wróciłem po ok godzinie i już nie zapalił. Zaholowałem go do domu, trochę pomęczyłem i odpalił. Pochodził chwilę i zgasł. Od tamtej...
Sprawdź pompe paliwa Jeżeli nie daje właściwego ciśnienia objawy są właśnie takie.
a masz jakiś sprzęt?
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Witam. Mam następujący problem z Fiatem Uno z silnikiem seicento 900 z instalacją gazową. Autko po założeniu gazu pracowało bez zarzutów 5lat aż do tej pory.Żona pojechała zatankować Pb i LPG na stację BP i zaczęło się. Auto straciło moc, zaczęło szarpać, przerywać bez względu na paliwo na które zostało przełączone.Zauważyłem przebicie iskry na przewodach...
Witam, pompa wróciła, została podmieniona, auto na tej pompie wogle nie chce zapalić, na samostarcie chodzi, wtryski wymienione sprawodzone, jak pochodzi na samostarcie ten sam błąd p1175, wydaje mi się że dalej coś z pompa.
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
Widze ze nie bardzo ma ktos pojecie, ale juz rozwiazalem problem, rozszczelnila mi sie odma na dekielku silnika i dmuchalo olejem na cewke zaplonowa, wyciagnalem ja przemylem benzyna ekstr. i teraz juz nie szarpie , olej przesiaknal przez karkasy ,
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
Mam napęd do bramy przesuwnej BININCA BULL 8. Teoretycznie napęd obsłuży bramy do 800 kg. Moja brama ważyła dokładnie 370 kg po ocynkowaniu. Jaki jest problem? W pogodne dni, gdy temperatura jest wyższa niż 10 stopni, brama śmiga, jeździ płynnie. Natomiast gdy temperatura spada poniżej 10 stopni, jest wilgotno/deszcz, zaczynają się problemy. Zaczyna...
A poduszki silnika ?
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Świece sprawne, może mają za dużą przerwę?
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
witam po przerwie Katalizator okazał się być cały i niezabity, wiec szukałem dalej. odłączyłem w końcu wtykę z zaworu EGR i objawy ustały, błąd z czujnikiem MAP też się nie pojawił się, jedyny błąd to oczywiście zawór EGR. Idąc tym topem założyłem drugi zawór EGR uzywany i niestety po podłączeniu po 3 minutach pracy problem się znów pojawia. Zaślepiłem...
W tym aucie jest specyficznie rozwiązane doprowadzenie spalin z EGRa do kolektora ssącego , warto ściągnąć kolektor ssący i zobaczyć czy nie pozatykało kanalików pod nim (pod częścią z klapami wirowymi - na 99% pozatykane a wtedy są takie kwiatki) ...
Witam Rozwiązałeś problem? Mam tak samo ale w accordzie :(
mechanik sprawdzając powiedział ze nic sie z nim nie dzieje a on szarpie dale Wezwać lekarza do mechanika, to może być atak padaczki, może inna choroba neurologiczna. A na poważnie: 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. 3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie...
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Szarpanie pojawiło się po tych robotach?
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Nastawnik do czyszczenia
Podstawić trzeba drugą sprawną.Takie kłopoty to najczęściej przepustnica.Mam na te przepustnice patent.Ściśle tajne!
Ale to jest nowa instalacja, czy usterka nagle wystąpiła?
Witam Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
kupiłem nowy silniczek krokowy ale rewelacji nie ma. Wprawdzie obroty biegu jałowego się ustabilizowały - silnik pracuje bardzo równo. Wcześniej nie było tragedii ale miał tendencje do przygasania. Ale cały czas silnik szarpie i to zarówno przy puszczeniu pedału gazu jak i przy przyśpieszaniu. A do tego jak chce ruszyć gwałtownie to początkowo silnik...
Witam, Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne szarpamie na benzynie i gazie, lecz tylko przy ruszania na niskich obrotach, od razu po wrzuceniu biegu i jeździe - zaczyna lekko poszarpywac. Tak jakby jakiś czujnik, powiedział mi jeden z mechaników. Sprzeglo mam nowe. Wymieniłem świece, przewody. Czyscilem przepustnice i krokowy. Co jeszcze mogę...
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
same mycie regulatora z pompy pomaga ale na kilka dni. Wiec logicznie myśląc masz w układzie paliwowym syf. Zobacz co tam pływa na dnie filtra, brud czy opiłki.
moze lewe powietrze lapie. Sprawdz czy wszystko dobrze przylege przy filtrze powietrza albo czy nie ma jakiegoś syczenia przy dodoaniu gazu. Niestety ale trzeba posiedziec troche i wyczaić gdzie lapie lewe powietrze (jesli lapie). Silniczek krokowy (niskich obrotów) moze byc tez walniety.
Witam wszystkich. Kilka dni temu w moim samochodzie pojawił się problem z szarpaniem przy 1500-2200 obrotów na ciepłym silniku. Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu. Gaz montowany 3 lata temu (o ile się nie mylę jest to firma STAG). Filtry, oleje wymieniane na bieżąco. Autem szarpie tak i na gazie jak i na benzynie. Najbardziej szarpie gdy jadę...
Cewki zapłonowe sprawdzone? Fajki sprawdzone? Jakieś błędy ECU silnika zgłasza?
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
logi? co to są niskie obroty?
Mój opel ma silnik 1,9 CDTI 101 KM
I tak ci napiszą żebyś se krokowca wyczyścił.
Stawiam na cewkę a podpiąć pod kompa tro nie znaczy zczytać usterki są tam jeszcze parametry mierzone i one wszystko powinne powiedzieć.
Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu. Miałem przypoadek, że pasek przeskoczył o jeden ząb i nagle silnik stracił moc. Objawy były takie same. Drożność wydechu też wchodzi w rachubę - jest mróz a w wydechu skrapla się para wodna.
Witam mój problem odnosi się szarpania w aucie Początkowo auto szarpało na gazie i po pewnym okresie zaczęło szarpać na benzynie To skłoniłem się do wymiany cewki i świec pojeździłem trochę i znów ten sam problem Auto po wcisnięciu gazu zaczyna szarpać na niskich i wysokich obrotach i zapala się kontrolka check engine Auto było pod komputerem i nie...
wyciąg smoka pompkę tam leży usterka, nie zasysa paliwa
Witam szanownych forumowiczów,i zwracam się do Was o pomoc z moim autkiem. Zacznę od początku.Kilka dni temu samochód zaczął sie dziwnie zachowywać a mianowicie podczas jazdy na wyższych obrotach wszystko jest w porządku ale jeżeli próbuję jechać np.60 km/h na 4 biegu,zaczyna szarpac.Nie cały czas ale np. 2-3 szarpniecia i koniec,czasami nie szarpie...
Dziękuję za podpowiedź, wymię, jak mówisz.
Wyklucz wpierw złą pracę układu zapłonowego.
Filtr paliwa wymieniłeś?
witam. ehh ile sam nacierpiałem się z podobna astrą ze znajomym. jeśli chodzi o błąd 42 jest to " Brak impulsów z układu zapłonowego " chciałem na elektrodę wrzucić poradnik w formie pdf w stylu " Sam naprawiam swój samochód " gdzie jest 330 stron o każdym detalu twojego samochodu włącznie z diagnozowaniem ale plik ma ponad 10MB :cry: .Jeśli jednak...
90% przeplywka. To standard w tych kosiarkach.
jest możliwość że został źle ustawiony zapłon poprzez wymiane paska.
Pompka paliwa może mieć już za małą wydajność(wytarte elementy ruchome w jej wnętrzu,wytarty popychacz,wytarta krzywka na wałku rozrządu napędzająca pompkę) lub możesz mieć po prostu luz na ośce przepustnicy i przy minimalnym uchyleniu przepustnicy są właśnie takie problemy z szarpaniem
koło dwumasowe
Silnik Isuzu. Czy zimny czy cieply zawsze to samo gdy osiagnie obroty w granicach 1200-1300 obr Dodano po 10 z glupimi odpowiedziami i bezsensownymi prosze sie wstrzymywac. Kolego jorge83 wiesz? w niedziele po sumie. A na tygodniu po dobranocce.
Parownik to właśnie reduktor :)
Pompka nowa założona? Odpowietrzanie zbiornika działa?
Kolejny zagazowany 2E bez nadziei na przyszłość. :P Tam nigdy 1 czy 2 generacja nie będzie poprawnie pracować bez większych modyfikacji, najgorsza jest ciężka klapa przepływomierza. Jak chcesz coś sensownego osiągnąć to zajrzyj do tych tematów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic81... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam , Wedlug moich informacji wytarcie krzywek na walku mimosrodowym powoduje szarpania na niskich obrotach , wypadanie zaplonu, Bledy przepustnicy itp. Wymiana Swiec, cewek , przepustnicy, czujnikow walka nic nie daje w wiekszosci przypadkow.
Witam. Posiadam Toledo z 99 benz +gaz. Problem jest taki ze szarpie autem na niskich obrotach w przedziale 1900-2500rpm. Szarpanie nie wystepuje zawsze. Wymienione; -przewody -swiece -czujnik temp -rozrzad -filtry -cewka -sonda Nie ma zadnych błedów. proszę o pomoc.
A możesz powiedziec po co odpinałes klemę? Tylko nie pisz, że chciałeś zresetować sterownik.
nie, a po co? Jak mam tylko szarpanie przy niskich obrotach przy jeździe na jałowych na jedynce albo w ogóle przy ruszaniu, obroty lekko falują w tym zakresie, jak próbuję utrzymać stałe, a na dodatek mieszanka jest bogata. Poza tym, no jak już mam nowy czujnik, to dobrze wiedzieć, z jaką siłą go przykręcić, bo to jest kluczowe.
2.Pompa jest na maxa na dole umieszczona Mierzyłeś? Sprawdź czy wszystkie połączenia są ta szczelne. 1.W jaki sposób mam mierzyć? wkładam pompę na miejsce i pcham na maxa w dół to chyba raczej wystarczy. 2.W jaki sposób mam sprawdzić czy wszystko jest szczelne nie mam kanału ale wymienię filtr paliwa, ponieważ ostatnio filtr był tak brudny że szkoda...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Najpierw zdjagnozuj bo tak w ciemno to trudno.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Niedawno kupilem audi a4 z 1995 roku. jest to silnik 1.9 tdi. zauwazylem, ze na niskich biegach (1 i 2) gdy staram sie sztywno trzymac pedal gazu auto delikatnie szarpie, jakby na ulamek sekundy dostawalo "zastrzyk energii" xD i po sekundzie traci ta moc :D i tak w kolko :P szukalem na roznych stronach o takim szarpaniu ale jedyna rzecza ktora znalazlem...
egr był wymieniany jakis czas temu ale z przyczyny zatarcia... jak sie to ma do szarpania??
Szarpie przy przyśpieszaniu w niskim zakresie obrotów? A im wyższy bieg,małe obroty,większe obciążenie to bardziej szarpie?
Witam, mam problem z clio. jadac na 3 lub 4 biegu po miescie kolo 50 60 i dodajac delikatnie gazu, autko zaczyna szarpac, na wyzszych obrotach jest ok, jakies porady sugestie?/ a dodam ze kopułke z przewodami i palcem i swiece wymienione.
13-15 Atm
Bez fizycznego kontaktu z pojazdem można jedynie domniemać, co to za powód, dla którego tak się dzieje. Problem jest w tym, że auto może mieć niekoniecznie jeden temat, odpowiedzialny, za powyższe objawy. Na początek trzeba rozgraniczyć, czy to silnik, czy skrzynia biegów, czy oba podzespoły jednocześnie. Tak jak sugerujesz rozpoczynamy diagnozę od...
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
musisz wymienić te świece
Witam mam problem w moją skodzie. Jest coś takiego że gdy samochód stoi na wolnych obrotach to pracuje bez zarzutów tylko co jakiś czas schodzi na chwilke z obrotów a następnie powraca do stanu poprzedniego podczas jazdy objawy są następujące: gdy chce ruszyć z pierwszego biegu gwałtownie to zaczyna szarpać silnikiem i potafi zgasnąć a później na wyszych...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
zle ustawiony rozrzad
To spróbuj poszukać lewego powietrza.
Astra F miała kilka różnych silników. Napisz coś więcej - jaki to silnik?. W niektórych silnikach rzeczywiście przyczyną takiego stanu może być obwód wysokiego napięcia, ale również: fałszywe powietrze i niesprawny zawór recyrkulacji spalin, a i o kiepskich stykach na czujniku temperatury też trzeba wspomnieć.
To raczej hallotrony i wątpię by ktoś miał ich oznaczenie. Znajdź jakiś inny silnik i wyjmij podstaw może trafisz. Albo taką wkrętarkę z innym uszkodzeniem, Tam jest + masa i sygnał. W zasadzie sporo można podstawiać zamienników byle gabaryt pasował. Tylko one się różnią sposobem wykrywania pola magnetyccznego. Dlatego weź coś z podobnego silnika. Powinno...
Jaki masz błąd - nr i dokładny opis. Chodzi o czujnik wałka czy wału? Może trzeba sprawdzić instalację pomiędzy czujnikiem a ECU lub ustawienie rozrządu.
szarpanie niskich obrotach szarpanie niskich obrotach vectra szarpanie silnika niskich obrotach
renault słabo kręci ibiza uszczelniacz szuflady ricoh
podłączenie manometrów klimatyzator podłączenie manometrów klimatyzator
Zniknięcie aplikacji na telewizorze Manta 55 cali LDM SMX 11 - Bezpiecznik B16A wyzwala się przy włączeniu