ale objawem jest też twardy pedał hamulca, słabe wspomaganie Zajmij się tym to i pewnie reszta objawów ustąpi. Do tego bloki pomiarowe są niepotrzebne.
W tym silniku było grzebane jakiś czas wcześniej
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Sprawdż tak jak kolega napisał światło stop(czujnik stopu często pada-99%).Po drugie kontrolka świec żarowych służy jako check i może to oznaczać błędy.Prawidłowo powinna zapalić się na chwilkę przy starcie ,co informuje nas że możemy odpalić silnik.Jeżeli póżniej mruga to znaczy że sterownik silnika zapisał jakieś błędy(sam piszesz ze masz szarpania...
Pierwsze to sprawdzić poduszki zawieszenia silnika i skrzyni.
Kolega wyjaśni co to za silnik i od czego. 2,5 TDI VW Transporter ale na co czyścić świece (żarowe)?
U mnie rozwiązaniem było wymiana listwy sterującej pompo wtrysków , brak szarpania brak błędów koszt listwy używanej 100 zł robocizna 50 + wymiana uszczelki na klawiaturze Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Przestańcie.....w Touranie nie ma żadnej 109tki, skończyło się :wink:
Na parametry nie patrzyłem
podpowiem ci zobacz na przepływomierz bo najczesciej sie tak zdaza zobacz czy drucik nie jest zdmuchniety a druga rzecz to moze byc przytkany filtr paliwa nadaje sie do zmiany masz po lewej stronie silnika :| Etam...jeździłem z uszkodzonym a nawet bez przepływki i płynnie chodził. Przychylam się ku wypowiedzi kolegi elektrit lub początek trysku.
Nieudany "tuning" mapy ?
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Silnik dobrze widzi temperaturę w stanie zimnym?
A diagnostyka co mówi?
Nie traktuj WD-40 jak lekarstwo na cełe zło. Kiedyś u kolegi tylne lampy wariowały. Popryskał WD, a po miesiącu blaszki były całe zielone.
Wgrany był gotowiec
Żadnych błędów nie ma w komputerze
Jakie oznaczenie silnika ...rocznik auta...??
może sterownik silnika
88 koni niebieskie i
Czy był robiony test dymem dolotu. 2. Drożność odmy.
myślałem o tym ,ale 900 to trochę za dużo jak na wolne obroty.
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Nie widzę tu nic niepokojącego... Możesz zajrzeć w obudowie sterownika silnika, pod nim są kostki i Ciebie interesuje biała. Może być zaśniedziałą...
Podminie przeplywke i zobaczymy
Myślisz, że ktoś w necie będzie wiedział? owszem - klapa gasząca się nie zamyka bo pewnie usterka elektryczna elektrozaworu N239 lub dziura w wężyku podciśnienia tego elektrozaworu, dziura w membranie siłownika sterującego klapą gaszącą lub zatarta sama klapa z powodu zarośniętego nagarem prześwitu wewnątrz obudowy EGR - jak słusznie zasygnalizowali...
dokładnie tak jak mówi mtracz
Tak, 2.0 tdi, silnik ART
Witam, Od pewnego czasu diagnozuje u siebie szarpanie silnikiem w 2.0 TDI BKD 140km. Auto na zimnym chodzi perfekcyjnie, po dogrzaniu zaczyna szarpać silnikiem, nierówno pracować a obroty skaczą pomiędzy 870-903rpm (obroty są podwyższone na 900obr na biegu jalowym). Podczas szarpiącej pracy silnika zaobserwowałem, że wtrysk na 2 cylindrze ma bardzo...
Witam mam pytanie czy ta kontrolka od swiec caly czas sie zapala?? Bo mam podobny problem i nie wiem od czego to moze byc podczas jazdy szarpie mi silnikiem i naswet na postoju jak silnik chodzi zapali sie na moment kontrolka od swiec i silnik gasnie na momencie. Dodam ze czasami na 3 sekundy zapali mi sie podczas jazdy ta kontrolka i jest gwaltowne...
pompa jest ok Jawna bzdura, najprawdopodobniej. Dobra, bo ładnie wygląda, czy była na stole probierczym? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Albo zawalony mułem przestawiacz kąta, albo zużyty nastawnik - albo i jedno i drugie. Pompa do wymiany, regeneracja nieopłacalna.
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
czesto padaja kola dwumasowe w tych silnikach
Nie zapowietrza się układ paliwowy ?
Filtr paliwa, paliwo złej jakości (woda).
silnik AUY POMPKI 120525 BD ECU 0281010751 038906019FC
Jaki silnik ?
Sprawdź czy nie masz luźnej wtyczki na którymś z pompowtryskiwaczy, to typowa usterka tych silników. Wystarczy wtedy podgiąć styki w kostce.
podaj początek nr vin to będziemy wiedzieć o czym piszemy bo na razie znamy tylko pojemność silnika.
oringi pompowtrysków do wymiany
Dzieje się tak cały czas czy tylko na zimnym silniku świeżo po odpaleniu? Zawsze w tym przedziale obrotów?
Jak wyglądają korekty w 013 ?, jak bip-y w 023 ?
Jeżeli stan oleju w skrzyni jest ok to diagnoza może być słuszna. Problem z ciśnieniem oleju.
Witam. Mam problem z którym da się żyć aczkolwiek trochę denerwującym a mianowicie w mojej skodzie fabii 1.9 TDI 101 KM podczas wciśnięcia pedału gazu do końca na każdym biegu występuję szarpanie/przerywanie silnikiem. Auto zbiera się normalnie ale występuje w/w objaw. Przy spokojnym rozpędzaniu auta szarpania nie ma. Ma ktoś jakieś sugestie gdzie szukać...
Po wymianie pompy wtryskowej szarpie silnikiem na wolnych obrotach.Wszystko ustawione wg.instrukcji.
Sprawdzałem, nie ma żadnych błędów.
Odczytaj błędy z silnika.
Dzięki za ten schemat :) Licznik prędkość wskazywał normalnie. Jedynie wskazówka obrotomierza skacze przy szarpaniu- nie wchodzi płynnie, tylko też poszarpuje, jakby w rytm szarpania.
Wartości w bloku 13 mieszczą się w normie.Widziałem gorsze i silnik pracował ładnie.
Trzeba też sprawdzić układ doładowania na nieszczelności...
Nie ma co gdybać tylko oscyloskop i do dzieła
Witam, może elektryczna pompa paliwa (w zbiorniku) szwankuje. Czy jest problem z uruchamianiem silnika?
Witam mam problem z audi a3 98r 1,9 tdi AGR jak się rozgrzeje zaczyna szarpać i wskakuje błąd 17762 ,można go skasować ale wraca po krótkiej jeździe . Jak silnik zimny jest ok
Kolego podłącz się pod vaga i samo wyjdzie, a nie że może
Wtryski do sprawdzenia, oraz wiązka zasilająca te pompki w głowicy.
Raz poduszki silnika do kontroli. Wtryski szwankują. Zawory do kontroli. Kwestia jaki olej silnikowy - za gęsty i dopiero po rozgrzaniu uzyskuje właściwości smarne jeśli tak to ma ogromny wpływ na szarpanie.
Podaj kod silnika.
witam mam audi a3 2.0 tdi 2005 rocznik -jezeli obroty sa ponizej 2000 przy dodaniu gazu samochod szarpie i skacze az do momentu gdy obroty przekrocza 2000 -wowczas silnik pracuje rowno i ma prawidlowa moc -czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie jest przyczyna -dziekuje
Byłem na komputeże i nic niewykazało,zero błędów???????????????????
Cześć kolego. Rozwiązałeś może problem z tym szarpaniem passata ? Bo mam identyczny problem i w tym samym modelu.
Jedź na Shell albo BP. U mnie było to samo. Nie twierdze,że mają złe paliwo ale musi być jakiś dodatek. W lecie tankuje na Orlenie i nic się nie dzieje. Pierwsze 5 kilometrów strasznie szarpało mi silnikiem.
Witam. Czasami w silnikach TDI, szarpanie powoduje uszkodzone sprzęgło w alternatorze. Miałem ten sam problem w Audi 1.9. Sprzęgło to działa podobnie jak bendiks w rozruszniku. W jedną stronę napędza alternator a w drugą kręci się swobodnie. Po zdjęciu paska można to sprawdzić ręką.
Sprawdź połączenia elektryczne do Pompek.
Ja bym się jednak przyjrzał temu EGR. Najlepiej tymczasowo go zaślep, w tym silniku jest to w miarę na wierzchu. Miałem dwa AVFy i nie miałem podobnych problemów. Jeśli wtryski ok, to ja bym szukał w osprzęcie recyrkulacji spalin, ew. doladowanie. Nikt Ci nie grzebał w sterowniku silnika ? ( tzn. tuning itp ) ? Jeśli tak to mam oryginały do tych modeli...
Mogę pomóc napisz na pw.
bez vaga ani rusz.... moze byc wszytsko... na wstepnie moze pompa paliwa nastawnik...
Pudło. Okazało się że nastawnik pompy nie wyrabiał. Przestawiłem dawkę z 2.8 na 3.8 i wszystko jest OK.
Witam! Moim zdaniem nalezy bezwzglednie sprawdzic cisnienie doladowania.Napisz czy silnik byl kompletny(ze sprezarka i strrownikiem) czy to jest jakas skladanka.Pozdrawiam.Stefan.
A może uszkodzone jest sprzęgiełko na alternatorze ? Przy szybkim odjęciu gazu wpada w wibracje i przyblokowuje pasek wielorowkowy co może powodować szarpanie silnika.
Może warto by sprawdzić stan łap i poduszek silnika i skrzyni.
Jakie błędy wsterowniku silnika??? Wygląda na drobny problem w instalacji.
W załączniku.
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
Może sprzęgło - dwumasa - skończyła żywot. Czy są jakieś efekty dźwiękowe podczas "gaszenia" silnika.
Jeżeli szarpanie pochodzi od pracy silnika może siadać pompa lub nastawnik w pompie ewentualnie wtryski
Witam Problem jest z audi A6 2,5 tdi 2004r na pompie wtryskowej kod BAU. Szarpie silnikiem na wolnych obrotach coraz to bardziej. Wyrzuca błąd "motor for intake manifold flap" Przepustnica przy testach działa zamyka się i otwiera, była brudna-wyczysciłem. Nic nie dało czemu to tak głupieje przeciez ta klapa jest ponoc tylko do gaszenia. Cisnienia wtryskow...
Jeżeli mowa o tym elemencie z linku to ja akurat tego nie posiadam a problem występuje https://dailydriver.pl/nowosci/wydarzeni...
Panowie byłem u ''pompiarzy'' i już wszystko wiem. Uszkodzony został nastawnik pompy wtryskowej. Dziękuje za podpowiedzi. Temat uważam za zamnknięty.
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
Witam posiadam paska przebieg 165 rok 2000 od rodzinki wiec przebieg pewny. Problem jest w tym że jak pojeździ się po mieście lub w korku podjeżdża po parę metrów i silnik jest rozgrzany dobrze wraz se skrzynią to następuje szarpanie, podskakiwanie silnika jakby poduszka silnika lub skrzyni na pierwszym biegu . Objawu nie ma na zimno i na trasach przy...
Witam czy udało się rozwiązać problem z szarpaniem gdyż mam podobnie tylko audo ze skrzynią manualną?
Nastawnik - albo zasmiecony czujnik wychylenia opiłkami i szlamem, albo wybite pasowanie ramię/pierścień nastawczy - ta kuleczka na jego końcu.
Nieszczelność usunięta, wskazania podczas testu recyrkulacji spalin pokazują szarpanie obrotami silnika, gdy wartość spada do 110 mg/h.a nawet gaśnięcie silnika .
Sprawdzałeś sprzęgło? Teoretycznie przy wciśniętym sprzęgle do końca, nic nie może szarpać, bo jak skoro silnik jest wysprzęglony?
A może trzeba sprawdzić ciśnienie pompy???
Witaj Kolego, Ja rowniez po wymianie wtryskow (Siemens) bylem w 3 roznych serwisach (Polska, Niemcy, Wlochy) kompletna diagnostyka i NIC. Ale w koncu uporalem sie z tym. Paliwo! Nie mieszkam w Polsce ale np po zalaniu 4 razy pelnego baku Diesla V-Powera (wiem ze wielu pisalo ze to mizerne paliwo) ale jest znaczna poprawa. Czasem jeszcze szarpnie ale...
a sprawdzales vagiem czy sa jakies bledy w silniku??
Miałem identyczny problem w Astrze 1.7 dt fachowcy radzili wymienić poduszki pod silnikiem inni wskazywali na usterkę pompy wtryskowej o filtrze paliwa nie wspomnę.A okazało się że przepalała się uszczelka pod głowicą aż całkiem padła. Po splanowaniu głowicy i z nową uszczelką wszystko ok. Moja rada porządnie zmierzyć ciśnienia sprężania i dokładnie...
Czujnik położenia pedału gazu.
Najpierw radze wymienić uszczelniacze pompowtryskow (koszt 130zl) Gdy sa uszkodzone sa problemy z uruchomieniem i szarpanie silnika.
Bez komputera ciężko ale wygląda na problem ze stabilizacją biegu jałowego .Możemy zgadywać np.silniczek krokowy. Zgaduj dalej gdzie indziej. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
witam posiadam Audi 80 B4 1.9 tdi 90 km od 2 dni samochód po rozgrzaniu zachowuje się dziwnie nie pracuje równo zapala się Check silnika. Auto jedzie normalnie i w pewnym momencie jakby traci na mocy i zaczyna szarpać. za pomoc z góry dziekuje
Na wszystkich biegach szarpie ? Możliwe że to poduszki pod silnikiem.
Zdejmij wtyczke od czujnika predkosci auta ze skrzyni biegów. powinno nie szarpać(jazda bez prędkościomierza ale bez szarpania)
Diagnostyka silnika i skrzyni prawdę powie.
Skupiłbym się na czujniku prędkości obrotowej silnika. Przerywanie sygnału tylko tam nie powoduje błędów. W drugiej kolejności zasilanie przerywa. Powinny być wtedy błędy w innych modułach.
Mi to wygląda na pompę.
chyba go nie ma wiem ze jest w tdi-kach
Witam, mam problem z Fiatem Ducato 2,5 TDI, silnik po wyłączeniu zapłonu gaśnie po paru sekundach, jest to poprzedzone szarpaniem. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny??
Myslę że pierwsza pompka do wymiany... korekta jest zbyt duża.
szarpanie silnika hyundai szarpanie silnika passat szarpanie silnika volvo
radmor rezystory emiterowe dorobienie kluczyka netgear nighthawk
reset drukarki epson klawiatura zasięg
Kod U11 w pralce Panasonic NA14VA1 - przyczyny i rozwiązania Trzy migające kreski na wyświetlaczu - co oznaczają?