DOBRZE CI POWIEDZIELI TO STEROWNIK POMPY
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Zmierz ładowanie akumulatora na zimnym/ciepłym silniku; powinno być 13.8-14.4V. Jeśli ta usterka wystąpiła po dorobieniu uszczelki, to upewnij się czy żaden otworek nie został pominięty albo zapchany silikonem oraz czy podczas montażu gaźnika nie zostały niepodpięte przewody.
Cewka powoli dogorywa niestety
Ja kiedyś tak miałem, jak wymieniałem filtr paliwa i słabo odpowietrzyłem układ. Prawidłowe odpowietrzenie układu rozwiązało problem.
wystarczy je wygrecic klucz nasadowy (16 lub 21) ta czesc swiecy ktora jest w silniku jaki ma kolor;] jezeli kawa z mlekiem to bdb
problem rozwiązany, cewki założone, zero szarpania, wniosek - pomimo wadliwych cewek zero błędów, cewki prawdopodobnie od nowości, nowe również maja oporność uzwojenia wtórnego w granicach 5,60 kOma to jedyna różnica, przy zmianie cewek dwie były wyraźnie bardziej nagrzane.
Po prawej stronie zaraz za lampa masz kostke trzy pinowa zewrzyj piny 2-3 razem ze soba a pod 2 i 1 podepnik diode led i w ten sposob odczytasz kody bledow o ile one beda,wiecej o skasowaniu bledow to zapraszma na priv. Pozdrawiam
Pompowtrysk do wymiany
Cześć. Ostatnio miałem problemy z obrotami jałowymi. Po tym wszystkim jak uszczelniłem kolektor ssący, została wcześniej wymieniona odma to teraz przyszło na szarpanie podczas jazdy. Z rana 6-7 godz. wydaje się wszystko ok, dopóki się nie nagrzeje samochód. Po tym czasie czuć szarpanie na benzynie i gazie. Po pracy o 15 godzinie samochód nagrzany od...
Dzieki za podpowiedz!!! A skomplikowane jest wymontowac wybierak?i jak to zrobic najlepiej? Na co zerocic uwage? Komputrr tez trzeba pozniej podlaczac? Dzieki!!!
wymiana świec na nowe nic nie dała to szarpanie obrotów dzieje się nie tylko na gazie na bęzynie także
Nikt ci nie sugerował bo każdy chciał zarobić hehe :) Niektóre warsztaty tak funkconują,zedrzec z klienta maxymalnie ile się da :D A to do wymiany,a jeszce wtrysk itp :D Pozdro .
W moim przypadku TICO 1997 800cm3 prawie identyczne obiawy był to moduł zapłonowy. Tak wygląda [url=http://allegro.pl/modul-zaplonowy-z...
Po odpaleniu Tica i po nagrzaniu sie silnika zaczyna szarpać, jak wrzuci się na luz podczas jazdy to silnik gaśnie, gdzie szukać uszkodzenia ?
Zależy czy udasz się do Fachowca czy "fachofca". Bez diagnostyki niestety nic Ci nie powiemy, a jedynie będziesz dalej wymieniał w ciemno.
Ktoś męczył problem błąd p0340, mocno szarpie jak się nagrzeje. Podmieniane 2 czujniki wału, czyżby edc ???
Witam. Mam problem z moim autem. Mianowicie, gdy silnik jest zimny, pracuje idealnie, ale gdy już się nagrzeje, to zaczyna nim szarpać. Wyczytałem na necie, że może to być problem z cewką. Czy takie są tego objawy? Pozdrawiam
Ciśnienie paliwa, od tego każdy, nawet totalny zakichany laik zaczyna. Jak tam jest ok, to zasyfione białym nagarem wtryskiwacze, co norma w zagazowanych badziewoo
U mnie nie był przepalony tranzystor, auto zaczynało szarpać jak się nagrzało i z czasem gasło? Ktoś mi mówił, że może to być czujnik halla, może to on trzyma?
Czy masz jakiś oscyloskop?
A co było może nam powiesz...
Nierówna praca nagrzanego silnika. Delikatne wahania obrotów. Szarpanie podczas przyspieszania i przy przekroczeniu ok 80 stopni C na niskich obrotach nie pali na jedną świecę. Oprócz tego pali jak opentany. Jeżeli ktoś wie co za licho w tym siedzi, proszę o pomoc. Dziękuję...
Moja Mazda Premace 2004 rok, pojemość 1991 cm szarpała na gazie i benzynie. Zapaliła się kontrolka silnika Check. Jak się silnik nagrzał to szarpanie było mniejsze lub wcale. Nie znam się na tym, ale znajomy mechanik spryskał przewody wodą...i gołym okiem było widać jak skacze... iskra. Po wymianie tej cewki zapłonowej na razie auto ładnie jechało....
Czujnik temperatury silnika do przeglądu , najlepiej podmienić!
Witam!!! Mam problem z moim silnikiem w oplu omedze b z silnikiem x20xev, gdy jest zimny wszystko gra bez najmniejszych problemów, zaś gdy się nagrzeje do normalnej temperatury zaczyna przy wolno dodawanym gazie szarpać , dławić się i czasami gasnąć, problem jest też kiedy chcę jeczać jednym tempem i trzymam gaz lekko wciśnięty -wtedy też szarpie....
Witam jeżeli na kompie Ci wykazało błąd czujnika położenia wału togo wymień i tym sposobem wyeliminujesz usterka.Mój znajomy ma corse jak padł mu czujnik położenia walu to auto chodziła ale miało za niskie obroty też się zapalała kontrolka Check Engine i jak się nagrzał to auto nie chciało zapalić i szarpało wymienił czujnik i było jak ręką odjął.pozdrawiam
Podminie przeplywke i zobaczymy
Albo olej z uszczelniacza wału Racja, tylko dla czego to szarpanie zanika po nagrzaniu? Bo tarcza zwichrowana to by cały czas biła raczej i by szarpało, tak samo pozrywane okładziny. A po nagrzaniu sprzęgło chodzi jak nowe. Wystarczy nawet by po odpaleniu pochodził kilka minut bez nawet dotykania pedału sprzęgła i jest dobrze. A gdy ruszę tuż po zapaleniu...
Nowy zamiennik
co nagrzać ?
Niestety, powróciły niższe temperatury, a w raz z nimi problem z poprzedniego roku. Mianowicie po dłuższym postoju na zimnym powietrzu, samochód strasznie szarpie w grancach 1800 + obr/min. Brak mocy + szarpanie. Gdy silnik nagrzeje się do około 60 stopni szarpanie ustępuje. Dodatkowo raz na jakiś dłuższy czas pojawia się błąd P0370 - Pump position...
Proponuje sprawdzić czujnik temperatury.Przy 90 stopniach powinien mieć 200-300 omów.
Witam.. Zamierzam całkowicie wywalić w/w zawór , gdyż sprawia on więcej kłopotu i kosztów niż mozna się spodziewac.. Znalazłem juz specjalne zaślepki, blokujące dopływ spalin.. Pozostaje kwestia emulatora - Szukam jakiegoś schematu , jednak wszystkie są "niedopracowane". uzytkownicy opisują ze występują błedy / szarpanie po nagrzaniu , raz na jakiś...
Witam,na podobne objawy pomogła wymiana czujnika Halla+świece NGK jedno elektrodowe do gazu,działa rewelka.Wcześniej rano po odpaleniu szarpał a po nagrzaniu wypadał zapłon,no o falowaniu nie wspomnę.
Witam. Po dłuższym czasie pochyliłem się nad moim XJ-tem. Wymieniłem oba czujniki tj. położenia wału i wałka i auto zaczęło odpalać normalnie. Świece są ładnie wypalone, odpala od strzała. Ale żeby nie było za dobrze, jak silnik się nagrzeje, to zaczyna przerywać, szarpać i generalnie nie ma siły jechać. Po schłodzeniu do tak około 70 stopni zaczyna...
Bez ich rozbierania ciężko je wyczyścić.
Witam ponownie znawców i miłośników motoryzacji. Lublin Andoria 3 2.9turbo z 2002r. Odpala normalnie ale z chwilą gdy się bardziej nagrzewa zaczyna kuleć ,szarpać tak jak by mu odcinało paliwo . W momencie gdy przychodzi moment zafalowania obrotów puszcza dymki z rury no to białe nie to niebieskie ,spaliny jak by bardziej ropą śmierdziały. Próba przelewowa...
wymień świece, przewody i udaj się na regulację instalacji gazowej
Cześć, najprawdopodobniej będzie to moduł zapłonowy.
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
A może zapowietrzają się przewody paliwowe lub zapchany filtr paliwa?
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Mi to wygląda na pompę.
Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą?
Witam,panowie przejechałem się i na zimnym coś stukało mocno dosyć ale odpalił i chodził trochę nim szarpało ale jak się nagrzał to zgasł na raz ,poczekałem chwilę ostygnął i odpalił ale tłucze się cały czas
Też tak mi się wydaje zobaczę jeszcze kopułkę bo miałem przypadek w kadecie że jak się nagrzał przerywał w środku pełno łoju było
Zacznij od diagnostyki, do sprawdzenia czujnik temeperatury, możesz wypiąć egr i sprawdzić jak się zachowuje. Jak nie będzie róznicy to pokusiłbym się o sprawdzenie wtrykiwaczy i kompresji. Spotkałem się z przypadkiem gdzie po nagrzaniu wzrastała kompresja na jednym z cylindrów i wszystko wracało do normy.
jaki rok auta ?
sprawdz bledy zarejestrowane w sterowniku
ttrzok masz racje , powyzej pisalem o zasadzie pomiaru analogowego pzez czujniki w analizatorach . >> ktos tam wyzej wyskoczył z dziwnym postem , napicanym chyba w celu nabicia sobie punktów. w lambdzie 1,3, i 4 cztero przewodowej jest tak jak piszesz zarowno dla sad 1V , 5V i 0,8V-1,6V , 6 przewodowa jest nieco zakrecona . po wczorajszej zabawie i...
Witam wszystkich, bardzo proszę kogoś o poradę, o nową myśl, bądź gdzie może być problem. A więc tak samochód na zimnym, jeździ w miarę dobrze, aż tak nie jest odczuwalny brak mocy oraz, szarpanie, natomiast jak już się nagrzeje, bądź przejadę się dłużej, to odpala troszkę z opóźnieniem i wtedy się zaczyna szarpanie i brak mocy, gdy wolniej dodaje gazu...
Zrób taką próbę: zgaś dobrze nagrzany silnik (po dłuższej jeździe) na ok minutę, odpal, jak puści niebieską chmurkę, to uszczelniacze zaworowe, jak nie to raczej pierścienie
markslew jeżeli chodzi o uszczelniacz to za pierwszym razem nie ale za drugim razem był juz wymieniony ale wydaje mi sie iż jak by była zaolejona tarcza to by szarpało niezależnie od nagrzania silnika ponieważ tarcza byłaby nasiąknięta cały czas.Co do oleju to od wymiany do wymiany utrzymuje stan na bagnecie pozatym nie ma żadnego zapocenia na łaczeniu...
Sądząc po tym jak założył zderzak to nie jest najlepszym mechanikiem hehe. Ja miałem baaaardzo podobny problem w takim Audi tylko że nie mam gazu. Wszystko jest opisane tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... pozdrawiam ;)
Sonda podaje sygnał do sterownika silnika i jak masz gaz to ten przewód jest przecięty i oba końce idą do sterownika gazu , Jak silnik pracuje na benzynie to sterownik gazu zwiera te przewody jak przełączysz na gaz to sterownik gazu odczytuje sondę i korzysta z niej ale do sterownika benzyny idzie emulowany sygnał żeby sterownik benzyny nie łapał błędów...
Co dokładnie znaczy "zaczyna gasnąć"? Poprostu silnik przestaje pracować, czy też zaczyna szarpać i gaśnie na wolnych obrotach? Czy moment w którym zaczyna gasnąć jest w jakiś sposób zależny od temperatury silnika? (patrząc na wskazówkę temperatury). Jeśli przypuśćmy zaczyna szarpać zawsze po nagrzaniu silnika mniej więcej zawsze przy tej samej temperaturze...
Cześć. Taki objaw może sugerować zimne luty w układzie odchylania. Pozdrawiam.
Mam problem z samochodem marki Opel Corsa 1.4 V16 z roku 2011. Problem polega na tym, że gdy jest on nagrzany, zaczyna szarpać, a obroty są niestabilne. Czasami przy odpaleniu pojawia się również lekko czarny dym. Obecnie, przy odpalaniu na zimnym silnik działa w miarę poprawnie, chociaż nie jest równy. Dotychczas zostały wymienione następujące elementy:...
Witam. Posiadam polo 2000 r 1.0mpi. Od jakiegoś czasu szarpie mi podczas jazdy w zakresie od 1900 do 2300 obrotów cos jakby nie dostawalo paliwa lub coś z zapłonem. Wymienione kable cewka sonda lambda oraz czujnik temperatury. Kazda wymiana przyniosła efekt tylko na chwile potem szarpanie wraca. Nadmienię iż szarpanie zachodzi po nagrzaniu silnika tylko...
Przerabiałem podobny przypadek w IIYAMA H430. Czy wraz z nagrzaniem sie monitora szarpanie nasila się??? Matryce chyba można spokojnie wykluczyć, uszkodzenie na płytce sygnałowej.
Witam mam problem z moją astrą f 1.4 benz-gaz mianowicie gdy silnik się nagrzeje zaczyna szarpać i przy zmianie biegów wchodzi na obroty powyżej 2 tyś.Wymieniłem już chyba wszystko co możliwe,może ktoś ma jakiś pomysł?Dodam jeszcze,że teraz nie mogę jej odpalić ani na benzynie ani na gazie.
Witam po przerwie. Auto trafiło do innego mechanika (nr.2), stwierdził że uszkodzona była cewka na cylindrze 1. Wcześniej podczas testowania działała, widocznie była to końcówka jej życia. Po wymianie cewki silnik znowu palił na 4 cylindry. Radość nie trwała długo ponieważ zauważyłem bardzo duże spalanie silnika. Po krótkiej jeździe wyskoczył błąd P0171...
Ja też mam podobny problem samochód zimny odpali bez problemu lecz po chwili zaczyna się dławić szarpać nie da się jechać.Jak się nagrzeje jest wszystko ok. Zaznaczam że egr,czujniki,filtry itd wszystko wymieniono. Co to może być ??
Mam samochód Punto II. 2 razy się zdarzyło że auto nie miało mocy jechać zarówno na PB jak i LPG. Normalnie odpala na PB ale przy próbie dodawania gazu bardzo szarpie. Jechać się prawie nie da. Objaw taki jak by się kończyło paliwo. Sytuacja następowała na nagrzanym silniku. Nie jest to problem paliwa bo tankuję na orlenie. Na kolejny dzień nie ma żadnych...
Witam! Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem. Silnik, po nagrzaniu, zaczyna szarpać przy utrzymywaniu stałych obrotów (między 1900 - 2500). Gdy trzymam stałą prędkość ponad tą wartość obrotów (lub poniżej), szarpania nie ma bądź jest tak małe, że nie wyczuwalne. Ostatnio dodatkowo pojawiło się też lekkie szarpanie (sporadycznie) przy dodawaniu...
Witam Mam problem z Oplem Meriva 1.6 z roku 2005 mianowicie po nagrzaniu auto zaczyna szarpać i zanika reakcja na pedał gazu,pierwszy sterownik wysłałem do naprawy i po założeniu to samo,kupiłem drugi z pewnego auta i to samo,dziwi mnie że wyrzuca błąd związany z przekaznikiem głównym i mam pytanie gdzie się znajduje przekaznik główny w tym aucie?
Witam, odgrzewam trochę temat bo mam taki sam problem z tym autem. Tylko że u mnie po nagrzaniu silnika zaczyna szarpać, dusić się, obroty podwyższone na luzie i potrafi zgasnąć jak wciskam gaz- nie wchodzi na obroty. Czuć benzynę, jak zgaśnie i odpalę go ponownie to kopci jakby źle spalał benzynę Auto zachowuje się tak samo na benzynie i LPG. Byłem...
Sprawdź porządnie zasilanie cewki, jak i sterowanie obu pierwotnych. Potem synchro i sygnały CKP i CMP. Potem wtryski/sterowanie wtryskami. Jak wypada po nagrzaniu na jałowym, to i usterkę wyłapiesz.
Ok. A czy jest jakaś szansa że to jednak nie sterownik lub pompa? Bo gdyby to była pompa szarpanie występowało by cały czas, a jednak po nagrzaniu się silnika problem ustaje. Trochę już z tego zdurniałem i nie wiem gdzie ręce włożyć .....
Zmieniłem zawór RE166766 oraz RE212709 (2 sztuki) Przestało szarpać podczas jazdy.Wyczyszczona została manetka przy podłokietniku i czujnik fotela.Po nagrzaniu i przejechaniu 10km.potrafi się zatrzymać i robi kalibracje skrzyni.Po diagnozie zapamiętuje;PTI 523912.05,PTI 523912.13*,PTI 630.13* Z filtrów olejowych wylałem olej z żółtymi opiłkami?? I co...
Witam . Mam taki problem gdy silnik sie nagrzeje zaczyna szarpać przy niższych obrotach gdy gazu dodam nie szarpie . Czasem jest jeszcze tak ze na jalowym biegu bez gazu falują obroty tak do 1000 . Wymieniany byl czujnik polozenia walka , przewody od swiec , świece , kopulka i palec rozdzielacza zaplonu , filtry dwa od gazu od benzyny , filtr oleju...
świeczki wymienione jakieś 2 tyg temu na firmowe ngk i przerwa na nich zmniejszona o 0,2mm. to raczej napewno nie to. jutro spróbuje profilaktycznie jescze raz podmienić przewody na firmowe moze badziew kupiłem i zobacze co będzie. -- Przewody wymieniłem i nadal to samo ale zauważyłem że szarpanie pojawia się gdy silnik się nagrzeje.
nie nie mam lpg Dodano po 3 sonda jest ok bo wcześniej nie miałem wcale ale wstawiłem w strumiennice Dodano po 5 wydaje mi sie że znowu spali sterownik bo wcześnij też szarpał i spalało sterowniki ale wcześniej szarpał cały czas albo jak jest zimny albo jak nagrzał się jak szarpał na zimno to po wyciągnięciu czujnika temp. ustawało szarpanie wymieniłem...
Chcę napisać o zagadkowej usterce. Kontrolka check engine świeciła po nagrzaniu silnika i auto zaczynało szarpać. Po ostygnięciu było ok, ale nadal świeciła kontrolka. Luzy sprawdzone, cewka nowa, świece nowe. Okazało się, że sterownik popsuty. Po wymianie jest ok. Błędy były: wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach. Już po wymianie nic się nie dzieje....
Serio już nie mam sił... pomóżcie!!! Tak się nie naprawi . Przedstaw logi albo od bidy dane z grup 13.18.23. jak się nagrzeje. Bo niby na zimnym ok a po nagrzaniu źle.
30 minut to trochę za długo na nagrzanie silnika, poza tym gdy włącza się ogrzewanie, silnik zaczyna tracić moc i zaczyna szarpać. To wskazuje na stale otwarty termostat.
Oczywiście sprawdzałem i było. Po zakupie czujnika 6U0919501B czarnego z niebieskim pierścieniem na zegarach mam ładne 90°C po nagrzaniu silnika, a dodatkowo zniknęło szarpanie, które występowało przez kilka minut po odpaleniu zimnego silnika po dłuższym postoju. Dziękuję wszystkim za pomocne wskazówki.
Witam, przyczyną jest zasilanie paliwem. Dziś pożyczyłem pompkę paliwa wrzuciłem do wiaderka z benzyna i na ostro podlaczylem węż yk do wtrysku. Silnik od razu zaczął pracować płynnie i pracował z 30 minut. Ale wystąpił inny objaw, gdy się nagrzał zaczął szarpać na wolnych obrotach, ale po podgazówce pracuje normalnie.
Witam wszystkich forumowiczów . Pojawiały się już na forum podobne tematy ale niestety nie znalazłem w nich odpowiedzi na moje wątpliwości . Problem jest w tym że po uruchomieniu i do wstępnego nagrzania (60-70 ° ) silnik pracuje nie równo i dymi na biało gryzącym dymem (niespalone paliwo ) nawet po zwiększeniu obrotów do 2500-3000 dymienie nie ustaje...
Cześć mój problem z samochodem polega na szarpaniu. Przeważnie gdy silnik nagrzeje sie to zaczyna szarpać, takie przerywanie jakby paliwa albo pradu nie dostawał. Czasami przejade 200 km i nic się nie dzieje, a czasami po przejechaniu 5 km zaczyna się szarpanie. Wyciagnołem smoka z baku, jest czysty, zmieniłem filtr paliwa sprawdziłem przewody i wszystko...
A jak z prądem spoczynkowym ? wyregulowany na nagrzanym wzmacniaczu, czy na zimno ?
Dzisiaj przetestowałem z połączeniem na krótko czujnika niebieskiego tzn. ten prądowy normalnie, natomiast masę dałem od czegoś innego i ssanie działa elegancko, lecz problem został. Jeśli silnik jest zimny chodzi dobrze natomiast kiedy tylko się nagrzeje to zaczyna szarpać zrywać itp. Co więc może być przyczyną?
Piszesz ze przy zimnym silniku sa problemy.Jak sie zachowuje przy nagrzanym. Sprawdz czy to szarpanie to przyczyna glowicy. Po sciagnieciu glowicy radze oddac ja do sprawdzenia.Unikniesz ponownago demontazu. Pozdrawiam.
Witam. Posiadam od pół roku Renault Scenic 2000r. Mam problem ze skrzynią automatyczną. Po nagrzaniu się auta skrzynia zaczyna szarpać w pozycji D. W momencie gdy wcisnę pedał gazu do podłogi kontrolka D przeskakuje na 2 i zapala się kontrolka D3. I jak stoję na czerwonym świetle (cały czas D) i trzymam na hamulcu to raz na jakiś czas „ucieka”...
Mialem identyczna sytuacje w mojej Astrze.Po nagrzaniu silnika zaczela szarpac i gasla.U mnie byl uszkodzony czujnik Halla.Po wymianie jest ok.
Tak jak kolega pisał wyżej sprawdz sondę lambda :) Sonda swoją drogą. Do sprawdzenia termostat (czy silnik się dogrzewa)jak będzie ok, to czujnik temperatury bo może oszukiwać komputer i silnik dostaje rozruchową dawkę nawet jak się nagrzeje,a wtedy spalanie będzie dwa razy większe(jak w tym przypadku) a w tym momęcie świece będą okopcone i czarne(do...
Miałem podobnie w oplu corsie b, ale mi później dodatkowo gasł ja się silnik nagrzał. Ogólnie szarpało silnikiem i też wydawało mi się, że nie wszystkie cylindry pracują. Było tak samo na gazie (II generacja) jak i benzynie. Okazało się, że uszkodzony jest czujnik położenia wału korbowego. Uszkodzenie czujnika wyszło na komputerze, check się nie palił....
Po podłączeniu do komputera okazało się że była to uszkodzona sonda druga, spalone wszystkie świece i jeszcze uszkodzona cewka wtrysku który po odpaleniu samochodu działał normalnie a po nagrzaniu ohm'y przekraczały 5tysiecy
Witam. Mam Opla Astre 1.6 z starą instalacją gazową 1 generacji, butla, parownik, elektrozawory, i magiczna czarna skrzynka z napisem - kontroler sondy lambda - gdy silnik jest zimny jest wszystko OK, jednak po nagrzaniu silnik jadąc na gazie zaczyna szarpać i przerywać co 2-3 sekundy nie mając wtedy mocy. Proszę o pomoc.
Witam. Nie mogę dojść do ładu ze swoim lanosem 1.5 16v. Otòż gdy jest zimny wszystko gra. Po nagrzaniu zaczyna szarpać na benzynie jak i lpg. Gdy dodaje gazu to nie idzie jechać auto nie ma mocy do ostatniego centymetra wciskania pedału. Bo gdy wcisne go do końca auto wyrywa jak szalone.. Odziwo gdy puszcze gaz i wcisne sprzęglo auto prawidłowo...
a może musi sie nagrzać coś !!!!!
Witam od jakiegoś czasu mam problem z moim samochodem. Przy temp. około 50/70 w momencie przyspieszenia zaczyna szarpać i zaczyna mrugac kontrolka silnika dodam że jak samochód sie nagrzeje lub jest całkiem zimny nie ma tego typu problemu. Proszę o porady co robić
Kod silnika to BRE Tylko dlaczego tak się dzieje po nagrzaniu silnika do 90st, co do paliwa to problem powinien być bez nagrzania
Witam. Mam problem ze skrzynią w sceniku. Po nagrzaniu się auta skrzynia zaczyna szarpać w pozycji D. W momencie gdy wcisnę pedał gazu do podłogi kontrolka D przeskakuje na 2 i zapala się kontrolka D3. Proszę o pomoc.
W 306 1.4 miałem podobny objaw po uruchomieniu zimnego silnika samochód szarpał brakowało mu mocy gdy się nagrzał jechał normalnie. Wydedukowałem ze wysiadło podgrzewanie sondy lambda. Wymieniłem sondę na pierwszą lepszą 4-przewodową jaka mi wpadła w ręce i pomogło samochód jak nowy. Jezdzę tak od roku i wszystko jest ok.
Witam, Szukałem na forum, ale nie znalazłem wpisu który opisywał by dokładnie moje objawy, dlatego zakładam nowy temat. Mam problem z moją VB (1.8 125km 2001r, silnik Z18XE), otóż teraz, gdy temperatury powietrza na zewnątrz niskie moja vectra zaczęła szarpać obrotami po nagrzaniu silnika. Dodatkowo wyskakuje błąd P0170, z tego co znalazłem to skład...
Wymieniłem moduł i jest elegancko -co do szarpania i gaśnięcia jak się nagrzeje. Masa też jest w porządku. Ale jest problem z wolnymi obrotami jak jest zimny mozna powiedziec że wogóle ich nie ma bo gaśnie bez dodania gazu, a jak sie nagrzeje to linka przy gażniku (monowtrysku) sama się rusza (minimalnie) bez dotykania pedału gazu?????? i obroty troszeczke...
mam problem z golfem 2 1.3 benzyna z 1991r gdy jest zimny to chodzi normalnie ale po nagrzaniu się zaczyna szarpać na małych obrotach muszę mu wcisnąć pedał gazu prawie do końca żeby zaczoł jechać. znacznie więcej bierze paliwa. nie wiem co mam zrobić i jaka jest tego przyczyna więc proszę o pomoc. symbol na bloku silnika to D D
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
wyłączać nagrzać komputer nagrzać nagrzać bateria
zmywarka bosch schemat usterki płyta gazowa mostek prostowniczy isuzu
Tranzystor z miedzi utlenionej: wyzwania i możliwości Programowanie pilota U-8 Emmerson do JVC LT-26HG32E