Witam Mam problem z pralką whirlpool awt 7095/P. Pralka na praniu normalnie działała, na wirowaniu nie odwirowała. Gdy nastawię wirowanie załączy pompę na parę sekund i ją wyłączy (potem już jej nie uruchamia). Kręci w prawo i lewo od 15 do 10 minuty. Od 10 do 8 próbuje jakby szarpać i kręci wolne (kilka szarpnięć i jeden obrót wolny i tak prze dwie...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
szarpanie moze byc przyczyna uszkodzona swieca bądz przebicue w ukladzie zapłonowym
Sprawdź WN.
jak wypadają zapłony sprawdź kable WN i świece napisz czy masz cewkę DIS czy aparat zapłonowy
Lecz gdy tylko się zatrzyma i wejdzie na wolne obroty zaczyna szarpać, Czy wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje jakąś zmianę?
mam problem z instalacją gazową w fodzie escorcie podczas jazdy na lpg szarpie ,są nierówne wolne obroty na benzynie wszystko jwst ok
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
A jaki błędy zwraca samochód jeśli świeci się check?
Wychodzi na to że jest słaby akumulator a co za tym idzie może być jakiś problem z ładowaniem.
Sprawdzałem kable od manetki, dwa z trzech przewodów pokazuje wzrost volt od 0-3,5 podkręcając manetkę na max. Proszę o pomoc. Zdeczka dziwne, bo zdaje się manetka zasilana jest napięciem stałym 5V i na wyjściu daje napięcie 0-5V w zależności od położenia. W takim układzie powinieneś mieć na przewodach na jednym 0V, na drugim 5V, a na trzecim napięcie...
Posiadam Clio 2 z silnikiem 1.9D F8Q 64 KM. Problem wygląda następująco: pompa wtryskowa Lucas Epic, sterowana elektronicznie, autko czasem nie chciało odpalać, komputer pokazywał błąd aktuatora wydatku paliwa, problem ustał paliło ok lecz zwiększone zużycie paliwa ok 10l na 100. sporo straciło na mocy. ostatnio paliło ma 2 razy tak jak by się zapowietrzało,...
Nie napisałeś czy te silniki są obciążone np przekładnią bo wyniki wskazują na to że pierwszy jest bardzo mocno hamowany. Nie ma większej różnicy w rezystancji uzwojeń więc to nie będzie raczej uszkodzenie elektryczne. Jesli chodzi o uszkodzenia - zwarcia powodują pobór dużego prądu a co za tym idzie grzanie silnika, wolne obroty lub ich brak, albo...
myślałem o tym ,ale 900 to trochę za dużo jak na wolne obroty.
Mam Audi 100 2.2 b+g. na wtrysku mechanicznym. Mam problem z wolnymi obrotami, nie moge ich ustawić. Jak juz ustawie i niby są dobre, wystarczy ze zgasze samochód lub pojeżdze chwilke i ich nie ma ( zaczynają sie wachać schodząc coraz niżej, aż do zgaśnięcia) :( . Problem ten jest na gazie. Drugi mój problem to układ kierowniczy, a konkretniej wspoma....
A może wolne obroty są za wolne i z stąd są kłopoty.
Witam. Mój problem polegana tym że niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny auto zaczyna bardzo przerywać i szarpać od pewnego zakresu obrotów. Przerywanie jest na tyle mocne że nie da sie przyspieszać. Nie wiem dokładnie ponieważ nie mam obrotomierza od jakich obrotów się to dzieje ale mniej więcej od tych samych obr. na każdym biegu tzn....
Sprawdź ciśnienie sprężania
pojechałem do serwisu i tam mechanik przeprogramował oprogramowanie sterownika problem zikł bez śladu silnik zapala na podwyzszonych obrotach i po kilku sekundach wraca na wolne obroty szarpanie znikło a swiece grzeją kilka sekund jestem zadowolony
Na wolnych obrotach trzęsie wolne obroty wąchają 600 ,650 obr. A szarpać zaczęło podczas jazdy przy 3000 ,3500 obr Dodano po 1 I dodam że najpierw migała kontrolka silnika ,a potem się zapaliła .
NGK B6HS mam i też wielkość klucza jest większa od oryginalnej :D to chyba normalka Dodano po 1 też miałem problem z szarpaniem na bardzo wolnej jeździe i miałem problem z zejściem z wysokich obrotów ale myślałem że to wina gaźnika i po prostu daje za dużo paliwa ... :D
Tyle że sonda pracuje po rozgrzaniu i szarpanie, nie równe wolne obroty mogą być z winy sondy ale jak jest nagrzany, a autor pisze że gaśnie jak jest zimny, preferował bym zacząć od wyregulowania potencjometra przepustnicy, regulacja zapłonu, wymiane sondy bym sobie darował bo takie stare auta pewno jeszcze zagazowane nie potrzebują sondy do codziennej...
Jeszcze co do gasniecia i falowania obrotow to zobacz na kolektorze ssacym, niedaleko linki od gazu jest taki kruciec zakonczony gumowa zaslepka---lubi sie w niej zrobic dziurka----na wlaczonym silniku przyloz palec do niej od tylu i zobacz czy nie robi sie podcisnienie tz. czy nie ciagnie Ci palucha :lol: jesli tak to silnik bierze lewe powietrze(szarpanie,...
Wymiana filtra gazu kiedy była ? Sterownik do regulacji Pozdrawiam Józef
Witam. Mam podobny problem w Peugeot Partner 1.4 benzyna 2005r. Bardzo niestabilne wolne obroty, zdarza się szarpanie w czasie jazdy. Wyświetla check engine, odczytany przez elektryka jako błąd sondy lambda. Po skasowaniu pojawił się na nowo; wymiana sondy i modułu zapłonu - bez zmian. Proszę Sz. P. forum o sugestie na temat możliwych przyczyn usterki....
Witam Szukam wszędzie problemu jaki pojawił sie w mojej astrze i wszystko podobne a jednak inne. opisze swój problem może ktoś pomoże: astra 04 z16xep 105 KM wolne obroty spoko przyśpiesza też nie najgorzej jednak przy równej jeździe (stała prędkość, stałe obroty) zaczyna szarpać. miał ktoś taki problem i podpowie co to może być?
witam mam podobny problem ale szarpie jak z wysokich obrotów około 4500 tyś puszczę gaz obroty spadną do 1000 silnik szarpnie i potem utrzymuje wolne obroty dzieje się za każdym razem
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Po wymianie świec nic się nie zmieniło. Wolne obroty dalej są o różnych wartościach. Od 500 do prawie 2000. Od czasu do czasu lubi szarpnąć. Więc w sumie jest tak samo. Zobaczę jutro po czyszczeniu i wymianie przewodów. Ale jeśli wymiana przewodów uzdrowi silnik to ja rozpaczać z tego powodu nie będe.
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
Witam Panowie mam taki problem,podczas ostatniej wymiany świec zapłonowych pod cewką w jednej z komór świecy znajdował się płyn chłodniczy(kolor czerwonawy oraz zapach taki sam) ok. 20ml.Jakieś 6 miesięcy temu wymieniałem cewkę ale było tam sucho lub był ale olej,więc olejem w tym miejscu się nie przejmowałem gdyż stwierdziłem że to może być uszczelka...
ludzie ratujcie poprostu głowa mała chodzi jak mu sie zachce to chodzi idealnie a ja nie to szarpie co robić????? czasem jakby uciekały mu wolne obroty
Jeśli dodanie lekko gazu powoduje że dobrze chodzi to może wyreguluj wolne obroty na benzynie.
Pisałem że luz zaworowy sprawdzony. Nie pamiętam czy podłączyłem sondę, m210 chyba nie ma w wiazce fioletowego kabelka. Póki co próbuje się połączyć pp2000 i coś podiagnozowac. Dodano po 2 Pierwsza część wykresu szarpanie podczas jazdy, druga część wykresu (po prawej) wolne obroty już bez szarpania. https://obrazki.elektroda.pl/3809548000_...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
A jakie obroty silnika mam na zimnym silniku w momencie szarpania i tego pyrkanie, może wystarczy wyregulować wolne obroty na gazie. LPG jest wymagające co do świec i kabli WN. Ja mam BRC przy starej Vectrze A 1,6 rok 90 najechane grubo ponad 200 000 i SUPER się sprawuje, nie zrażaj się na instalacje tylko poszukaj przyczyny.
No niestety zmartwie Cie , bo jezeli wolne obroty tak jak opisujesz plywaja , a po dodaniu na chwile gazu sie uspokajaja , lecz po chwili zaczynaja znow plywac , to niestety jest na 100 % pompa wtryskowa ! Chyba ze bawiles sie sam w ustawianie mechaniczne dawki poprzez zmiane polozenia glowiczki pompy wzgledem jej korpusu ! Wtedy mogles ja zepsuc ....
Do czegoś doszedłem. Jak wykręciłem kilka obrotów śrubą regulacyjną w regulatorze ciśnienia to silnik przestał szarpać przy niskich obrotach ale za to wolne obroty przy gorącym silniku zaczęły "pływać". Ale jest już jakiś postęp. Będę szukał informacji na tema tego regulatora. "Adamek", masz taki sam silnik co ja więc objawy jakie były u mnie mogą mieć...
Dzisiaj powinienem mieć chwile wolna więc postaram się zrobic i wkleić tu na forum co i jak :)
oleju jest maxale tródno okreslić bo moze tyle było wlane. Jak odkrece zawór od silnika i zatkam palcem to po zdjeciu dogi z gazu zgasnie jak delikatnie dopuszcze powietrza ( troszke odetkam) normalnie wchodzi na wolne obroty bez szarpania przepustnicą. niezła zagadka...
Witam. Posiadam samochód z instalacją OMVL Dream XXI N. Około rok temu z powodu awarii wymieniałem oryginalny komputer gazowy na zamiennik King. Wczoraj regenerowałem reduktor z powody pękniętej membrany na I stopniu. Po regeneracji samochód jeździ dobrze (zniknęło szarpanie, niestabilne wolne obroty), ale mógłby mieć większą dynamikę. Proszę o informacje,...
skutki mogą być różne w zależności czy zawór się zacina czy pozostaje cały czas otwarty typowymi objawami są:nierównomierne wolne obroty (falowanie),obniżone osiągi (dziura w gazie),szarpanie przy przyspieszaniu.
Powiedzcie proszę jak sprawdzić sondę lambda? jaki sygnał ona powinna podawać? żeby sprawdzić na mierniku? Podobnie czujnik temperatury ten połączony z ECU. Jak go sprawdzić? Dziękuje za wszelką pomoc raz jeszcze. sondę miernikiem na pomiar napięcia na uruchomionym samochodzie, a ten czujnik miernikiem na pomiar rezystancji ale teraz nie pamiętam jaką...
Nie, wysokie napięcie = układ zapłonowy (cewki, przewody zapłonowe, świece). Gdyby z cewkami było coś nie tak z dużym prawdopodobieństwem zaświecała by się kontrolka MIL. Takie szarpanie podczas przyspieszania i nierówne wolne obroty to może być objaw wypadania zapłonów, np. z powodu przebicia na przewodach zapłonowych lub wypalonych elektrod świec....
Witam. Proszę o pomoc!! Punto II 1.2 16V sterownik omvl dream XXI N parownik omvl - G. Problem polega na szarpaniu wypadaniu zapłonu przy gwałtownym ruszeniu, wolne obroty - wszystko ok. Jak dodaję gwałtownie gazu (na postoju) to mocne braki w zapłonie. Oczywiście na benzynie tego nie ma. Podczas jazdy gdy delikatnie wciskam gaz to wszystko ok, problem...
W sumie jeszcze nie sprawdziłem czy powraca bo wczoraj ten błąd wykasowałem... Jutro to sprawdzę. Wszystko się zaczęło od kiedy założyłem Lpg, najpierw obroty silnika nie chciały spadać na gazie, zawieszały się, potem mechanik mi wyregulował gaz i jest ok, ale i tak wydaje mi się ze na gazie te obroty za wolno spadają, na benzynie stanowczo szybciej......
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
Czy na każdym biegu szarpie ? Czy tylko na 2 ? Znajomy miał kiedyś taki motyw w oplu że w skrzyni biegów na kole zębatym 1 biegu wyłamał mu się jeden ząb i szarpało podczas wolnej jazdy ( dodam że trochę miał ciężką nogę do samochodu).
Skoda kamiq 1.0 DSG 115km 75tys km. Mam taki problem przy wolnej jeździe i delikatnym operowaniem pedału gazu lekko szarpie i słychać takie metaliczne stukniecie. Przy dynamicznym przyspieszaniu nic się nie dzieje, ale przy niskich obrotach, przy odpuszczeniu gazu stuknie czasami. Mam wrażenie że stuka tylko przy takim dodawaniu i odpuszczaniu gazu....
Te wolne obroty to nie za niskie?! Ustaw coś koło 1 tyś/min bo silnika szkoda! Co do szarpania zapłon ustawiony prawidłowo? I jeszcze takie pytanie a jak wygląda uszczelką pod kapą zaworów, mocno się poci?
wolne obrót szarpać szarpać silnik wolne obrót silnik wolne obrót szarpać
oporność głośnik przesterowany pioneer nośna moment
bosch silnik inwerterowy listwa przepieciowa schemat
Samsung SCX-3405FW Factory Reset, Firmware, and NVRAM Clear Methods Wymiana żarówki w zmywarce Whirlpool do zabudowy