Witam Mam problem z pralką whirlpool awt 7095/P. Pralka na praniu normalnie działała, na wirowaniu nie odwirowała. Gdy nastawię wirowanie załączy pompę na parę sekund i ją wyłączy (potem już jej nie uruchamia). Kręci w prawo i lewo od 15 do 10 minuty. Od 10 do 8 próbuje jakby szarpać i kręci wolne (kilka szarpnięć i jeden obrót wolny i tak prze dwie...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
szarpanie moze byc przyczyna uszkodzona swieca bądz przebicue w ukladzie zapłonowym
jak wypadają zapłony sprawdź kable WN i świece napisz czy masz cewkę DIS czy aparat zapłonowy
Sprawdź WN.
Wychodzi na to że jest słaby akumulator a co za tym idzie może być jakiś problem z ładowaniem.
Sprawdzałem kable od manetki, dwa z trzech przewodów pokazuje wzrost volt od 0-3,5 podkręcając manetkę na max. Proszę o pomoc. Zdeczka dziwne, bo zdaje się manetka zasilana jest napięciem stałym 5V i na wyjściu daje napięcie 0-5V w zależności od położenia. W takim układzie powinieneś mieć na przewodach na jednym 0V, na drugim 5V, a na trzecim napięcie...
Lecz gdy tylko się zatrzyma i wejdzie na wolne obroty zaczyna szarpać, Czy wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje jakąś zmianę?
pojechałem do serwisu i tam mechanik przeprogramował oprogramowanie sterownika problem zikł bez śladu silnik zapala na podwyzszonych obrotach i po kilku sekundach wraca na wolne obroty szarpanie znikło a swiece grzeją kilka sekund jestem zadowolony
Mam Audi 100 2.2 b+g. na wtrysku mechanicznym. Mam problem z wolnymi obrotami, nie moge ich ustawić. Jak juz ustawie i niby są dobre, wystarczy ze zgasze samochód lub pojeżdze chwilke i ich nie ma ( zaczynają sie wachać schodząc coraz niżej, aż do zgaśnięcia) :( . Problem ten jest na gazie. Drugi mój problem to układ kierowniczy, a konkretniej wspoma....
Posiadam Clio 2 z silnikiem 1.9D F8Q 64 KM. Problem wygląda następująco: pompa wtryskowa Lucas Epic, sterowana elektronicznie, autko czasem nie chciało odpalać, komputer pokazywał błąd aktuatora wydatku paliwa, problem ustał paliło ok lecz zwiększone zużycie paliwa ok 10l na 100. sporo straciło na mocy. ostatnio paliło ma 2 razy tak jak by się zapowietrzało,...
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
mam problem z instalacją gazową w fodzie escorcie podczas jazdy na lpg szarpie ,są nierówne wolne obroty na benzynie wszystko jwst ok
A jaki błędy zwraca samochód jeśli świeci się check?
Nie napisałeś czy te silniki są obciążone np przekładnią bo wyniki wskazują na to że pierwszy jest bardzo mocno hamowany. Nie ma większej różnicy w rezystancji uzwojeń więc to nie będzie raczej uszkodzenie elektryczne. Jesli chodzi o uszkodzenia - zwarcia powodują pobór dużego prądu a co za tym idzie grzanie silnika, wolne obroty lub ich brak, albo...
myślałem o tym ,ale 900 to trochę za dużo jak na wolne obroty.
Sprawdź ciśnienie sprężania
Witam. Mam podobny problem w Peugeot Partner 1.4 benzyna 2005r. Bardzo niestabilne wolne obroty, zdarza się szarpanie w czasie jazdy. Wyświetla check engine, odczytany przez elektryka jako błąd sondy lambda. Po skasowaniu pojawił się na nowo; wymiana sondy i modułu zapłonu - bez zmian. Proszę Sz. P. forum o sugestie na temat możliwych przyczyn usterki....
oleju jest maxale tródno okreslić bo moze tyle było wlane. Jak odkrece zawór od silnika i zatkam palcem to po zdjeciu dogi z gazu zgasnie jak delikatnie dopuszcze powietrza ( troszke odetkam) normalnie wchodzi na wolne obroty bez szarpania przepustnicą. niezła zagadka...
Na wolnych obrotach trzęsie wolne obroty wąchają 600 ,650 obr. A szarpać zaczęło podczas jazdy przy 3000 ,3500 obr Dodano po 1 I dodam że najpierw migała kontrolka silnika ,a potem się zapaliła .
A może wolne obroty są za wolne i z stąd są kłopoty.
Wymiana filtra gazu kiedy była ? Sterownik do regulacji Pozdrawiam Józef
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Witam. Mój problem polegana tym że niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny auto zaczyna bardzo przerywać i szarpać od pewnego zakresu obrotów. Przerywanie jest na tyle mocne że nie da sie przyspieszać. Nie wiem dokładnie ponieważ nie mam obrotomierza od jakich obrotów się to dzieje ale mniej więcej od tych samych obr. na każdym biegu tzn....
Pisałem że luz zaworowy sprawdzony. Nie pamiętam czy podłączyłem sondę, m210 chyba nie ma w wiazce fioletowego kabelka. Póki co próbuje się połączyć pp2000 i coś podiagnozowac. Dodano po 2 Pierwsza część wykresu szarpanie podczas jazdy, druga część wykresu (po prawej) wolne obroty już bez szarpania. https://obrazki.elektroda.pl/3809548000_...
ludzie ratujcie poprostu głowa mała chodzi jak mu sie zachce to chodzi idealnie a ja nie to szarpie co robić????? czasem jakby uciekały mu wolne obroty
Witam, nie wiem czy to ktoś jeszcze przeczyta a przynajmniej autor tego wątku ale: Mam ww. instalację BRC Blitz Lambda Gas, auto inne bo Fiat Punto II 1,2 8V, a objawy też miałem podobne jak wymienione: problem z odpaleniem auta na Pb (zimny silnik), falujące wolne obroty, szarpanie przy zmianie biegów, dobre przyspieszenie dopiero po 3 tys. obrotów...
Jeszcze co do gasniecia i falowania obrotow to zobacz na kolektorze ssacym, niedaleko linki od gazu jest taki kruciec zakonczony gumowa zaslepka---lubi sie w niej zrobic dziurka----na wlaczonym silniku przyloz palec do niej od tylu i zobacz czy nie robi sie podcisnienie tz. czy nie ciagnie Ci palucha :lol: jesli tak to silnik bierze lewe powietrze(szarpanie,...
NGK B6HS mam i też wielkość klucza jest większa od oryginalnej :D to chyba normalka Dodano po 1 też miałem problem z szarpaniem na bardzo wolnej jeździe i miałem problem z zejściem z wysokich obrotów ale myślałem że to wina gaźnika i po prostu daje za dużo paliwa ... :D
witam mam podobny problem ale szarpie jak z wysokich obrotów około 4500 tyś puszczę gaz obroty spadną do 1000 silnik szarpnie i potem utrzymuje wolne obroty dzieje się za każdym razem
Witam Szukam wszędzie problemu jaki pojawił sie w mojej astrze i wszystko podobne a jednak inne. opisze swój problem może ktoś pomoże: astra 04 z16xep 105 KM wolne obroty spoko przyśpiesza też nie najgorzej jednak przy równej jeździe (stała prędkość, stałe obroty) zaczyna szarpać. miał ktoś taki problem i podpowie co to może być?
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
Jeśli dodanie lekko gazu powoduje że dobrze chodzi to może wyreguluj wolne obroty na benzynie.
Słyszałem o symulatorach, lecz nie spotkałem się z praktyczną wersją. Próbowałem umieścić Halotrony wzorując się na innych silnikach, lecz efekt był mierny. Silnik wchodził na wolne nierównomierne obroty, lub tylko szarpał i się zatrzymywał. Oryginalnie ten silnik posiada magnetyczny układ wykrywania pozycji, którego nie potrafię wykorzystać w sterowniku....
skutki mogą być różne w zależności czy zawór się zacina czy pozostaje cały czas otwarty typowymi objawami są:nierównomierne wolne obroty (falowanie),obniżone osiągi (dziura w gazie),szarpanie przy przyspieszaniu.
Po wymianie świec nic się nie zmieniło. Wolne obroty dalej są o różnych wartościach. Od 500 do prawie 2000. Od czasu do czasu lubi szarpnąć. Więc w sumie jest tak samo. Zobaczę jutro po czyszczeniu i wymianie przewodów. Ale jeśli wymiana przewodów uzdrowi silnik to ja rozpaczać z tego powodu nie będe.
Witam, Mondeo mk3 2.0 - gaz od 150kkm. W miedzyczasie dwie regulacje zaworów oraz jeden raz (około 15kkm temu) zdjęta głowica i regulacja/renowacja gniazd zaworów w profesjonalnym zakładzie. Od powiedzmy 3-4 tyg. pojawił się problem z gazem. Silnik zaczął nierówno pracować na LPG, tak jakby to była sprawka zaworów. Jednak na benzynie pracuje idealnie...
No niestety zmartwie Cie , bo jezeli wolne obroty tak jak opisujesz plywaja , a po dodaniu na chwile gazu sie uspokajaja , lecz po chwili zaczynaja znow plywac , to niestety jest na 100 % pompa wtryskowa ! Chyba ze bawiles sie sam w ustawianie mechaniczne dawki poprzez zmiane polozenia glowiczki pompy wzgledem jej korpusu ! Wtedy mogles ja zepsuc ....
Powiedzcie proszę jak sprawdzić sondę lambda? jaki sygnał ona powinna podawać? żeby sprawdzić na mierniku? Podobnie czujnik temperatury ten połączony z ECU. Jak go sprawdzić? Dziękuje za wszelką pomoc raz jeszcze. sondę miernikiem na pomiar napięcia na uruchomionym samochodzie, a ten czujnik miernikiem na pomiar rezystancji ale teraz nie pamiętam jaką...
Świece ? Swirl ? DPF jeśli się nie myle to Citroen 2,2 diesel a DPF wcale nie musiał tam jeszcze być montowany ale mogę się mylić możliwości jest kilka francuzi są znani z częstych modernizacji . Może potrzebujemy więcej danych . Ale nie sądze że Partcular Filter tak będzie wpływał na wolne obroty .
Dzisiaj powinienem mieć chwile wolna więc postaram się zrobic i wkleić tu na forum co i jak :)
W sumie jeszcze nie sprawdziłem czy powraca bo wczoraj ten błąd wykasowałem... Jutro to sprawdzę. Wszystko się zaczęło od kiedy założyłem Lpg, najpierw obroty silnika nie chciały spadać na gazie, zawieszały się, potem mechanik mi wyregulował gaz i jest ok, ale i tak wydaje mi się ze na gazie te obroty za wolno spadają, na benzynie stanowczo szybciej......
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
Te wolne obroty to nie za niskie?! Ustaw coś koło 1 tyś/min bo silnika szkoda! Co do szarpania zapłon ustawiony prawidłowo? I jeszcze takie pytanie a jak wygląda uszczelką pod kapą zaworów, mocno się poci?
A jakie obroty silnika mam na zimnym silniku w momencie szarpania i tego pyrkanie, może wystarczy wyregulować wolne obroty na gazie. LPG jest wymagające co do świec i kabli WN. Ja mam BRC przy starej Vectrze A 1,6 rok 90 najechane grubo ponad 200 000 i SUPER się sprawuje, nie zrażaj się na instalacje tylko poszukaj przyczyny.
Wolne obroty u ciebie wynosza 3000 obr/min??????:D
Do czegoś doszedłem. Jak wykręciłem kilka obrotów śrubą regulacyjną w regulatorze ciśnienia to silnik przestał szarpać przy niskich obrotach ale za to wolne obroty przy gorącym silniku zaczęły "pływać". Ale jest już jakiś postęp. Będę szukał informacji na tema tego regulatora. "Adamek", masz taki sam silnik co ja więc objawy jakie były u mnie mogą mieć...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Czy na każdym biegu szarpie ? Czy tylko na 2 ? Znajomy miał kiedyś taki motyw w oplu że w skrzyni biegów na kole zębatym 1 biegu wyłamał mu się jeden ząb i szarpało podczas wolnej jazdy ( dodam że trochę miał ciężką nogę do samochodu).
Skoda kamiq 1.0 DSG 115km 75tys km. Mam taki problem przy wolnej jeździe i delikatnym operowaniem pedału gazu lekko szarpie i słychać takie metaliczne stukniecie. Przy dynamicznym przyspieszaniu nic się nie dzieje, ale przy niskich obrotach, przy odpuszczeniu gazu stuknie czasami. Mam wrażenie że stuka tylko przy takim dodawaniu i odpuszczaniu gazu....
szarpać wolne obrót szarpać silnik wolne obrót silnik wolne obrót szarpać
terminal powiadamianie soundcraft lexicon otwieranie drzwiczek
szlifierka parkside szlifierka parkside regulator obrotów
Makita – rezystancja termistora w akumulatorach LXT, CXT, BL1013, BL1860B, XGT Toyota RAV4 Mk2 1CD-FTV 2.0 D-4D 2005 – remap Stage 1, przyrost mocy, ryzyka, tuning