Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Reset przez rozpięcie.wtryski się raczej nie zapiekają,trudno przypuszczać aby odpiekły się po dodaniu gazu(najprościej przeczyścić je środkiem chemicznym dolewanym do paliwa - jest tego sporo na rynku,czyszczą sie w czasie jazdy na benzynie). Proponuję wizytę u kogoś,kto potrafi odczytać parametry bieżące pracy silnika prz użyciu Scanera. Czasami pomaga...
Silnik prawdopodobnie szarpie bo świece są zawalone nagarem z spalonego oleju. A jak masz taki budżet to albo kup drugi silnik, albo wymień świece, kup doktora do oleju i też będzie chwilę jeździł.
Zrobiłeś to co napisał kolega Jackall w 2 poście podłączyć vcds i będzie wiadomo Porządna diagnostyka komputerowa pomoże ci usunąć usterkę. Pozdrawiam
Ciśnienie sprawdzone - ok
Świece sprawdzisz na żarówkę. Kabel do + akumulatora, drugi do świecy. Żarówka ma świecić. Lecz dokładniej jest zbadać poprzez pomiar natężenia prądu płynący przez świecę. grzeją nawet podczas gdy silnik chodzi Tak, lecz tuż po rozruchu, do max. minuty, zależy od silnika.
Na lampkę bym nie patrzał,bo znając naszych speców od gazu napewno zrobili odcięcie tej lampki. Co się dzieje jak wisi ten tłoczek? -raz-silnik się "truje spalinami" w momencie nagrzewania i obciążenia częsciowego -dwa-MAP po prostu transmituje sygnał o zbyt niskim podciśnieniu,a skład mieszanki jest zależny w głównej mierze od..... Ale tam można gdybać...
Wiam Polecam zajerzeć na forum Klubu Renault Laguny - dział techniczny i zadać pytanie: http://www.renaultlaguna.pl/forum/ Tam prędzej na ten temat uzyskasz odpowiedź Pozdrawiam
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
Jak widać wskazuje jak chce więc gdzie jest problem faktycznie w przepływie? Raz pokazuje 8,4 raz 10,4. Również nie problem to ustalić. W kwestii korzystania z programu czy ja cię oceniłem tak jak ty mnie? Ale to Ty prosisz o pomoc, a nie ja. Ja wiem co w okienkach powinno być i czego w związku z tym szukać. I albo darujesz sobie podobne mądrości,...
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
Zacznij od czujnika temperatury objawy na niego wskazują
Bo gdyby to była pompa szarpanie występowało by cały czas Pompa w Isuzu 1.7 to nie pompa w Oplu 2.0 która notorycznie się uszkadzała, uszkadzając przy okazji sterownik. W Isuzu psuły się tylko sterowniki. Ich uszkodzenie to przede wszystkim "zimne luty". Ale naprawa wymaga jeszcze dodatkowych czynności o których wiedzą Ci co tym się zajmują. Ja swój...
Nieudany "tuning" mapy ?
A prócz wycinania otworu mogę coś więcej sprawdzić? Może instalację? Przekaźnik? Zrobić prowizoryczny układ zastępczy z inną pompą, żeby sprawdzić, czy silnik pracuje normalnie? Bo z tego, co wyczytałem, jeżeli wcześniej pompka podawała za słabo, mogło to wpływać na szarpanie, gdy silnik był zimny.
A czy podpięcie pod komputer pozwoli wykryć parafinę w filtrze? Bezpośrednio na 100% - Nie Pośrednio - tak, lecz taka diagnoza nie jest jednoznaczna. Czy mechanik może to w jakiś szybki sposób sprawdzić? Tylko wizualnie, rozkręcając filtr paliwa.
Szarpie silnikiem jak jest zimny (chwilę) a potem mu przechodzi i pracuje równo?
Sternowki silnika widzi na ziemnym 19.8 stopnia.
Ma piszczeć i .... to dość długa historia. Bo silnik jeszcze ciepły. Gdybyś odpalił to by spadła bo zaciagałby zimne powietrze.
problem z sterowaniem cisnieniem paliwa systemowego poszukaj moich starych postów jest tam sporo napisane
Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
ok, sprawdze i napisze, dzia :)
Witam, po kilku próbach udało się ustalić, że w momencie przełączania czasy wtrysku gazu są mniejsze niż czasy wtrysku benzyny. Wtrysk paliwa ok 4ms, a gazu ok 3.5ms. Może to jest przyczyna ? Po jakiś 10s, wszystko sie normuje... :-D Dodano po 35 Przez ten moment silnik zostaje "zalewany" przez gaz ? Czy dobrze rozumiem ? :D
Może być jeszcze aparat zapłonowy. Niestety trochę kosztowna sprawa. Błędy można wymigać. Tu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz schemat i opis jak to zrobić, kody błędów musisz poszukać.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Witam ponownie.Chciałem podziękować za podpowiedzi.Dzisiaj rano bylem podłączyć pod komputer i pokazało ,że walnięty jest czujnik położenia wałka rozrządu.Wymienili ,usunęli błąd z komputera.Po 10 godzinach poszedłem odpalić samochód i .....ZONK ! Odpala ale gaśnie.Znowu zaświeciła się kontrolka CHECK ENGINE.Zobaczymy co jutro powie mechanik. cdn.
zakładam że tak ponieważ spędził 2 dni w serwisie i że został dokładnie sprawdzony czy takie były bo objawy ?? nie zmieniałem rozrządu czy sama wymiana może pomóc ? na biegu jałowym obroty są 800 tys - po prze-gazówce
Hej . czytałem i u mnie to samo.zimny start szarpie do rozgrzania silnika.. czy rozwiazales tą usterkę?
Rozpylacze.pompa, turbo.Raczej do serwisu.
witam mam audi c4 z 2.4 wolno ssacym dislem silniczek siiga super ale gdy pojawiły sie ujemne temp. to zaczelo mi szarpac silnikiem jak jets zimny a u mnie jet sanie automatyczne nie ma linki elekromagnes .probowalem prosto z akumulatora ale nic to nie dalo .moze ktos wie co moze byc przyczyna tego szarpania????
To nie sprawdziłeś w czym jest problem z tym zaworem par paliwa? Jaki błąd się wyświetla?
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
A sprawdziles czy wszystkie garki pracuja po odpaleniu. Mozesz to sprawdzic zwyklym OBD. Jak jeden nie pracuje to zawsze SZARPIE.
Witam, Mam Citroena C4 grand Picasso 1.8 benzyna + gaz i tak jak część z Was borykałem się z problemem szarpania silnika gdy ten był zimny. Szarpanie występowało tylko chwile ok. 1 minutę. Autem dało się jechać ale powodowało to że auto robiło "żabki" na ulicy. Kilkukrotne dodanie gazu przed ruszeniem niwelowało problem, ale takie gazowanie auta na...
Zobacz, co się z korektami dzieje w tym czasie. Może to zimny vag.
Witajcie. Chciałbym odświeżyć ten temat ale w moim przypadku to silnik 2.0 TDI w Skoda Superb z 2013 roku. Problem u mnie wygląda bardzo podobnie, a mianowicie: 1. Auto postoi na tyle długo że silnik się wychłodzi całkowicie (np. po nocy najbardziej to widać) 2. Odpala od strzału i pracuje równo 3. Przez pierwsze parę minut (właściwie aż do momentu...
Zgodnie z obietnicą piszę jak po naprawie tego nieszczęsnego auta sprawa wygląda. Najpierw znalazłem człowieka który powiedział mi, że nie trzeba wyjmować całego silnika. Po dojściu do rozrządu okazało się, że na jednym z kół wałków rozrządy wyłamane są dwa zębiska a łańcuch jest przestawiony. W związku z powyższym postanowiłem wymienić cały rozrząd...
Szczelność kolektora, ciśnienie paliwa. Tak na początek.
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Witam Nie kojarzę tego silnika,czy jest z bezpośrednim wtryskiem czy podgrzewany.Wiadomo jak ma podgrzewanie to spalona świeca,temu tak chodzi jak zimny.
Pewnie nie będzie to takie proste ale też bym to sprawdził jako pierwsze. Co z gwarancją na instalację?
Ja tam bym zobaczył czy nie ma przebicia WN . Skoro uwala ten sam cylinder to trzeba się zastanowić dlaczego. Masz LPG?
Czy kolega poradził sobie z tematem?
Przerywa w trakcie jazdy (ok 2k rpm)? czy na jałowym?
zobacz tylko czy jak go gasisz to tez nim szarpnie lub delikatnie zabuja to ci powiem co moze byc bo jestes blisko a i egr w benzyni gdzie on jest sie pytam ha ha
Cześć. Mam identyczne objawy. Napisz mi proszę czy rozwiązałeś ten problem bo byłem u 5 mechaników i rozkładają ręce.
sprawdzałeś olej w skrzyni? sprawdź: Poduszki silnika łączniki stabilizatora przód sworznie Elastyczne łączniki wału (przedni i tylni) poduszki wózka tył luz na moście sprzęgło pompa sprzęgła, wysprzęglik A najlepiej niech dobry mechanik od mercedesów sprawdzi pzdr.
Silnik dobrze widzi temperaturę w stanie zimnym?
Witam. Problem rozwiazales? Mam ten sam problem. Błąd to P0420
Pewnie zakończy się na wymianie cewkomodułu
Poszukaj w okolicy speców od Hondy, warsztatów tuningujacych te samochody itp. Chłopaki mają rozpykane wszystkie bolączki tych silników i potrafią je wyeliminować na poziomie programowania a nie diagnozy "proszę wymienić sterownik silnika" itp. Te silniki wymagają bardzo precyzyjnych ustawień, być może wszystko jest z nim w porządku, ktoś tylko niedbale...
Czytaniem błędów nie naprawisz auta. Jaką temperaturę widzi sterownik na zimnym silniku?
Przesadziłeś z ciśnieniem, u góry się wtryski zapętlają i braknie mocy. Kosmicznie długie czasy na jałowym , nie napisałeś jakie masz na benzynie. Coś jest mocno nie tak , zawsze były takie długie czasy ?
na zimnym silniku podczas jazdy szarpie mocno. Wymieniłem filtr paliwa (sądząc że to od filtra zależy), i przy okazji filtr powietrza, filtr oleju i olej, i dalej to samo. Na początku nie ma buta, rozpędza się wolno. Jak się silnik rozgrzeje silnik ładnie pracuje i energicznie się rozpędza. Pomóżcie co to może być. Rocznik 99, przebieg 123tys. Wymiana...
Kolego sprawdz czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. Swoją drogą to skąd kolego masz taką pewność że ten Twój Golf jest na gażniku? Sprawdz to ,i napisz czy sprawdziłeś też ten czujnik. Ostatnie Golf-y na gażnikach to były 2. Pozdrawiam! Dodano po 2 ps. na podstawie sygnału z czujnika temp. płynu komputer ustala dawke paliwa. Czyli zimny silnik...
Egr wymieniony po prostu padł całkiem Teraz wszystko wróciło do normy włacznie z szarpaniem na zimnym ^^ a już myślałem że jest ok :P
No to prosta sprawa, sprawdz MAP i szczelność kolektora, cudów nie ma. Dodano po 47 Osc by juz dawno coś podpowiedział...
Witam Mam problem którego nie mogę rozwiązać z samochodem. Oczekuję Waszej pomocy. Samochód to Peugeot 307 hdi 90km z 2006r bez FAPu. Samochód delikatnie szarpie na zimnym silniku po odpaleniu na postoju. Mam interfejs AUTO-COM CDP+ pokazuje dwa błędy p1403 i p1404. Wg opisu w programie są to Dodatkowe obwody grzewcze 1 i 2 błędy nieciągłe. Sprawdzałem...
Nie ma różnicy. Ogólnie zamówiłem na próbę map sensor z myślą, że wymienię i sprawdzę. Ku mojemu zaskoczeniu nigdzie go u mnie nie ma. Ani wtyczki, ani nic. Oglądałem na YT, jak wężyki są podłączone, jeden wychodzący z silnika idzie do map sensora, a drugi sąsiadujący idzie do plastikowego zaworu powietrza wtórnego od góry. Następnie u góry drugi wężyk...
Nie wrzuciłem zdjęcia bo problem się rozwiązał. Na przyszłość dla innych: wymiana cewki pomogła, co prawda wydatek 600zł, ale problem ustał. Pozdrawiam wszystkich
dokładnie to mi elektryk nie powiedział tylko tyle ze komputer nie pokazuje sondy lambda, powiedział ze może sie rozłączyła system gazu korzysta z sygnału sondy na "wprost"czy wprowadza emulację ?
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
ok dzięki bardzo pozdrawiam
Usterka wskazuje na zubożenie mieszanki, wadliwie funkcjonuje układ urządzenia rozruchowego. Sprawdź, czy przepustnica ssania się zamyka. Jeżeli nie, to należy wymienić zespół sprężyny bimetalowej, jeżeli tak - prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji, ponieważ dysza układu ssania nie wzbogaca mieszanki.
zapodaj mu zapobiegawczo czyszczenie wtrysków sa preparaty służące do tego odłaczasz wezyki od pompy i pakujesz do banieczki z płynem poczym zostawiasz fure na około godzinke az sie skonczy płyn w banieczce i autko poowinno smigac oczywiscie jesli reszta ok u mnie to zrobiło zaskakujaco dobrą robote
Bo widzisz, to nie tak hop jak myślisz.Masz jakiś tam kabelek to sprawdź parametry bo jest ważne.
Jeśli na gazie i na benzynie są takie same objawy wykluczał bym wtryski. Sprawdź sondę lambda ponieważ ona na zimnym silniku nie działa, dopiero jak się rozgrzeje podaje prawidłowe wyniki.
A dzis na zimnym postoju miałem takie parametry wtrysków
Proponuję wizytę u dobrego gazownika. Wszystkie symptomy, łącznie z remontem głowicy wskazują na wadliwą instalację LPG.
Witam. Saxo 1,5D . Jak zimny zaraz po odpaleniu nie pali na wszystkie cylindry - szarpie . Na ciepłym wszystko OK .
Witam.Mam poloneza caro plus rocznik 97 GLI z jednopunktowym wtryskiem firmy BOSCH(na gazie) i taki z nim problem.Mianowicie po odpaleniu na benzynie na wolnych obrotach chodzi normalnie ale po dodaniu gazu zaczyna przerywać i szarpać.Wszystko to mija po osiągnięciu przez silnik temperatury około 70 stopni.Na gazie chodzi bez problemu i nie ma takich...
Problemem w tym silniku jest kolektor dolotowy...musi być absolutnie szczelny inaczej silnik nie będzie poprawnie pracował...proponuje wymienić wszystkie osiem uszczelek kolektora-na pewno nie zaszkodzi a zapewne pomoże
Witam serdecznie, Pojechalem do nieautoryzowanego mechanika Wymienil zaworek zwrotny i jak narazie spokoj. Tez chcialem sprzedac moje auto ale odpukac Jak narazie jest znowu dobrze. Martwilem sie Bo nawet w aso po zlogowaniu niczego nie znalezli. Moja rada, jedz do dobrego mechanika, nawet nieautoryzowanego, Ktory specjalizuje sie w 2.0 tdi. Daj znac...
Hej mam problem z 1.8t aum octavia 1. Szarpie czasem na zimnym po nocy, dodatkowo jest syczenie przy dodawaniu gazu też na zimnym. Co jakiś czas, gdy już jest zagrzany i jadę sobie spokojnie po zmianie biegu, słychać lekko jakby był blow off założony. Dodam, że dv nowa z aso koń 710p, ten grzybek od odmy na tipie też https://filmy.elektroda.pl/11_1722601003...
A jak go sprawdzić? I co powinien pokazywać? Jaką wartość?[/code]
Dominikr8 Bardzo uprzejmie proszę , podaj które konkretnie gumy trzeba wymienić. Bo mi też "fachowcy" sugerują wymianę świec, cewek wn., czujników i... wszystkiego, tylko nie uszczelek. Pozdrowionka
Zakręć gaz zaworem przy butli, przejedź kawałek aż sam się przełączy na benzynę i pojeździj na samej benzynie ze dwa dni. Po tych dwóch dniach zaobserwujesz jak wygląda sprawa z poranną nierówną pracą i będziemy wiedzieć czy to kwestia gazu czy benzyny. Tylko jw. gaz trzeba zakręcić przy butli zaworkiem, a nie guzikiem który masz w kabinie.
Najprędzej wysiadł czujnik temperatury. Jest w króćcu nad miejscem łączenia silnika ze skrzynią biegów, niebieski, dostępny po wyjęciu zawleczki - uwaga! wyleje się nieco płynu. Na próbę jednak, przed kupnem nowego, zapalaj z odpiętym wtykiem z kablami, czy będzie różnica. I nie kupuj marnego, jak to on i nie chcesz kłopotów - kup w ASO VW oryginał,...
Witam jaki może być powód. Zapala się smarowanie zaraz po tym jak silnik się rozgrzeje i zaczyna szarpać. Na zimnym silniku jest ok. Dodam że auto nie bierze oleju. 336286km przejechana ma auto.
Witam. Mam taki problem z moim Passatem, otóż na zimnym silniku delikatnie przycina przy około 1800 a 2200 obrotów, po przejechaniu jakichś 500 metrów samochód chodzi bez żadnych problemów a wręcz idealnie. :) Oczywiście czytaliśmy wiele forów i niestety nie znaleziono odpowiedzi co może być nie tak. :( Wymieniona została cewka, filtr paliwa, czujnik...
Takie coś dzieje się gdy jakiś wtrysk niesprawny, czyli leje. Gdy świeca źle dobrana do silnika też może się takie coś stać.
Rozrząd parametry oraz odczyt błędów był sprawdzany clipem a nie jakimiś magicznym urządzeniem
Witam Od niedawna zauważyłem problem który występuje głownie na zimnym silnku. Podczas dodawania gazu auto szarpie tak jakby przerywa. Gdy silnik się rozgrzeje ten problem mniej występuje. Co to może byc? Dodam ze filtr paliwa wymieniany byl 3 lata temu, auto ma 62tys przejechane i jest mało jeżdżone. Proszę o pomoc
Trudno coś pomóc przez internet. Moim zdaniem auto posiada jakąś poważną wadę fabryczną. Fakt, że pękła skrzynia biegów nie pozostaje bez znaczenia. Wymiana skrzyni usunęła skutek, natomiast prawdopodobnie przyczyna jej pęknięcia nadal pozostała. To co odczuwasz może być efektem złego wyważenia lub braku wycentrowania (przesunięte osie) na elementach...
Jezeli jest woda w gazniku to zazwyczaj wiekszosc jej pochodzi ze skroplenia pary wciagnietej wraz z cieplym powietrzem z nad kolektora, na skutek braku łapaka , badz węża dolotowego do komory filtra. Rozłączanie odmy wtedy niewiele pomoże bo woda będzie dostawać sie z opisanego źródła. To że dusi go na zimnym to wlaśnie efekt benzyny wymieszanej z...
Witam czy ktoś poradzi co moze byc ,mam C4 1.6 hdi samochod nie odpala czujnik na listwie nowy.
Witam mam samochod peugeot 106 1.1 92 rocznik. Ostatnio pojawil sie nastepujacy problem: jak silnik jest zimny gdy przejade okolo 1 km jadac na 2 lub 3 biegu zaczyna nim szarpac podczas dodawania gazu (obroty praktycznie wcale nie wzrastaja utrzymuja sie miedzy 2000-2200) tak jakby brakowalo mu benzyny. Natomiast gdy wrzuce luz to obroty przy dodawaniu...
zrob test przelewowy
witam! w moim cc 900 94 rok (gażnik weber) brakuje przyspieszenia (szarpanie) na zimnym silniku. po rozgrzaniu troche lepiej sie zbiera ale to nie to! jakie moga być przyczyny i od czego zacząć sprawdzanie?
Jaki odczyt z czujnika różnicy ciśnień?
Na gazie jeśli nie jest rozgrzany też tak robi
Rano odpalam i na niskich obrotach czuć drgania cała budą trzensie A z rury wywala wode i sadzę. po 3 km dziala normalnie. Co mam zrobic?Jaka może być przyczyna?Dzieki za odpowiedź.
Sprawdź ustawienie luzów zaworowych. Może być tak, że auto ma za duże luzy, i przy zimnym silniku nie dostaje wystarczającej iloście mieszanki. Przy silniku rozgrzanym jak wiadomo, niektóre podzespoły minimalnie rozszerzają się i wtedy luz częściowo się niweluje i auto zaczyna chodzić "w miarę poprawnie".
Nic nie pomogło :cry: Dodano po 5 Aha, mam jeszcze pytanie ni z gruszki ni z pietruszki o licznik w Clio I. Ponieważ mam licznik bez obrotomierza, czy kupując licznik od innej wersji (z obrotomierzem i np. czujnikiem temp. wody) przypasuje bez ingerencji w elektronike?
padła pompa paliwa
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Auto było już w 2 Warsztatach . Nie można zdiagnozować usterki . Auto kiedy jest zimne szarpie . Wszystkie wskazania są OK !! Przewody ,świece , aparat zaplonowy , czujniki . Wszystko OK . Czujnik temp.silnika wymieniono . Brak poprawy .
Napisz czy te szarpanie występuje gdy silnik jest zimny czy ciepły.
Witam mam mercedesa 190 z gazem już od dłuższego czasu walczę z nim dzięki wam już część naprawiłem ale teraz mam nowy problem do tej pory były same bzdurki a teraz już sam nie wiem. Mój mietek posiada instalacje gazowa druga lub trzecia sam nie wiem na pewno nie pierwsza podczas jazdy przy każdej zmianie biegów jak jest zimny szarpie muszę za każdym...
Najogólniej wychodzi że łańcuch rozrządu jest zbyt rozciągnięty, ewentulanie problemy z ciśnieniem i jakością oleju silnikowego.
zimne szarpać szarpać zimne szarpać zimne silnik ruszać
kodowanie kluczyka pestki naprawa silniczka wycieraczki volvo silnika
buzzer licznika tosca303 schemat
Saeco GranAroma: Problemy i Konserwacja Ekspresu Indukcyjność cewki płyty indukcyjnej Bosch, Electrolux, Whirlpool – typowe wartości i pomiary