To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Zmierz kompresję, nie zaszkodzi. Jak Ci żal kasy na remont lub inny silnik to możesz regularnie palnikiem wypalać tę świecę, już taniej się nie da.
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
Sterownik był na hydraulice abs i był oddzielony od tego .A silnik jak czysto ?Popatrz jeszcze w vag scope i jak widzi napięcie.Patrz kolego bardziej w pomiary niż błedy.
czyli jeszcze jedna swiece musze wymienic? Tak bo pewnie padła.
Wymontuj płytę zaworową, dokładnie umyj (w benzynie ekstrakcyjnej) i sprawdź elektrozawór EPC. Poruszając energicznie elektrozaworem powinno słyszeć pracę iglicy bez żadnych zacięć. https://obrazki.elektroda.pl/1421898700_...
Od gazu. Denaturatem na przykład. W jakimś zakładzie gazowniczym ponieważ trzeba zasterować wtryskiwacze żeby wypłukać wnętrze.
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
Uszkodzony sterownik "Digifant" najprawdopodobniej. I zmień mechaników w B4 ma normalną diagnozę z podglądem parametrów.
Odpowietrzyłeś układ? Po montażu pompowtrysków, potrzeba co najmniej 2 minut kręcenia rozrusznikiem z przerwami. Błędy jakieś ECU zgłasza? Schemat AVB.
Nie. Za duża rozbieżność. Wtryskiwacze, może pompa wtryskowa kończy żywot.
C319 dopuki się nie rozgrzeje jedzie normalnie ale po około 15 km zaczyna szarpać, i czasami na wolnych obrotach gasnąć, po przegazowaniu zapaliła się lampka poślizgu stała i pulsująca.
Witam kolego poradziła sobie z tym S zarpaniem ?
Witam, potrzebuję pomocy, co może być jadąc prędkością ok 100 Passat się przycina, dławi, szarpie?
Na YouTube Gosc rozwiązał ten problem w 1.9 150KM
udało sie rozwiązać temat? mam identyczny przypadek
Witam. Mam Passata B5 2.3 V5 150 KM 99r. sprowadzony ze Szwajcarii, stan wizualny i techniczny prawie idealny. Mam tylko jeden problem z silnikiem, do tej pory nikt podobnego nie opisał. Autko odpala pięknie, na wolnych obrotach chodzi i brzmi idealnie, i gdyby jeździć nim w sposób taki, że na każdym biegu rozpędzamy się do 4200 obrotów nikt by się...
Witam wszystkich! Mam problem z Passatem B5 130KM TDI 2002 KM. Otóż dzisiaj jechałem nim w trasie. Nie za szybko nie za wolno - normalnie. Czasem trzeba było wyprzedzić ale nie był jakoś piłowany strasznie. Nagle zauważyłem następujące objawy: Stała prędkość (ok. 120 km/h), noga na gazie cały czas. Nagle samochód słabnie (czuje ze troszkę zwolnił) po...
Witam ponownie wałek zmieniony wraz ze szklankami auto chodzi idealnie nic już nie szarpie
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Wnioskowałem po objawach. Jak z vacum pompy może lecieć ropa? Chyba masz na myśli odstojnik w filtrze ? Podtrzymuję, że gdzieś jest nieszczelność i nie zasysa paliwa. Do tego może być przytkany smok w zbiorniku Miałem podobne objawy w tym dokładnie modelu, gdy przy filtrze paliwa zesztywniał wąż i obejma nie trzymała jak należy.
Lpg nie ma, przy temperaturze 90 stopni sie to zaczyna, nie kopci wcale komputer pokazał coś odnośnie przepływomierza i czujnik położenia wału
Do tego zmierzałem. Jakie parametry wtrysków zlogować? Co sugerujesz?
Okej jutro to sprawdzę . Dziś ktoś mi mówił że może byc to wina kabli WN tych takich dwóch małych krótkich co wychodzą od fajko-cewek że mogą robić choinkę , i że na benzynie bedzie ok a na gazie będzie sie tak działo . Co o tym sądzicie ?
Witam.Mam problem Z passatem B5 '00 1,9tdi 115km.symbol silnikaAJM.Auto podczas przyśpieszania szarpie,vag wykazał 2 uszkodzone pompowtryskiwacze1oraz3.wymontowałem je,sam je rozkręciłemi wyczyściłem końcówki papierem ściernym 2000,zamontowałem,wyregulowałem luz na wałku pośrednim i wszystkie objawy zginęły auto odzyskało 100%mocy,przestało szarpać.Niestety...
Z centralnym to jak chyba sam wiesz powinno byc na odwrot . Z szarpaniem to jezeli szarpie na wyzszych biegach od czworki w gore , rzadko na trojce a na dwojce i jedynce wogole to bedzie najprawdopodobniej przeplywomierz . Moze tez byc zatarty ktorys z wewnetrznych przegubow , moze miec poprostu stary juz zuzyty lekko zapieczony smar.
Proszę bardzo zamieszczam logi z grupy 013, 004 oraz 023. Znalazłem w internecie informację, iż logi z tych grup mogą być pomocne. Co do ciśnienia to niestety nie mam czym sprawdzić osobiście, więc będę mógł dopiero to sprawdzić w weekend jak podjadę do kogoś znajomego co mam manometr. A odnośnie wałka wałka rozrządu i wiązki to również w weekend ponieważ...
Byłem u mechanika i podłączałem pod komputer ale nic nie wykazało. A jakie błędy w abs? badyl na różnej wielkości oponach sam przyspiesza po zdjęciu nogi z gazu ale nie szarpie.
Witam mam problem z passatem b6 2.0fsi problem polega na tym że samochód ciężko odpala czasami szarpie i wyrzuca check i epc zaczytałem błędy i wyskakuje p0343 błąd wałka rozrządu.macie jakieś propozycje? Czy to będzie uszkodzony czujnik czy można go jakoś sprawdzić?
Witam. Mam passata 2000 rok 115 km i mam identyczny problem. Jak dziś rano zagrzał świece to odpalił na 3 garach i pomad 2000 obr. Czy doszłeś już jaka tego jest przyczyna? Ja mam zamiar wymienić uszczelniacze na pompowtryskach może to coś pomoże. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź i pomoc
Kopułka się przesunęła - zeskoczyła z rowka, jak opuszczałem silnik :) - moje niedopatrzenie.
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Sprawdzana... jak? Ciężko ją zweryfikować na stole, a na aucie jest to nie wykonalne. Jedynie co możesz zrobić, to unieść auto na podnośniku, druga osoba uruchamia i gasi silnik, a ty osłuchujesz obudowę sprzęgła. Wszelkie zgrzyty stuki itp. wydaje dwumasa. Czyli do wymiany. Ignorując demolujesz rozrusznik, skrzynie.
Jacek jeszcze w to uwierzy
Wiązka w głowicy.
Sprawdź poduszki silnika a także skrzyni biegów. Czy ten efekt był też wcześniej, tj. przed wymianą sprzęgła. Może coś nie tak z wymianą sprzęgła, a może dałeś podzespoły dedykowane do innego silnika. Masz olej w skrzyni biegów.
ja bym zaczął od regulacji gazu i wymiany filtrów,świec ,przewodów wys.napięcia
Passat B3 1992 rok 2,0 16V silnik 9A Szarpie na benzynie przy równej jezdzie przy przyspieszaniu wchodzi równo na obroty na gazie jest ok. Komputer nie pokazuje błędów, zmieniłem filtr paliwa, nowe świece, przewody wn, palec i kopółka. Zalałem 98 na statoilu i to samo, dolot szczelny, kompresja ok. Poprosze o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny.
Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
To strzelanie to na 100% nie robi przepływka. Jaki to masz silnik - tzn. kod? Trzeba by zobaczyć osprzęt i rozrząd, czyli zlokalizować miejsce trzasków. Może się coś urwało lub wyrobiło, nawet w głowicy lub skrzyni korbowo-tłokowej. Auto jeździ normalnie? Spalanie się nie zwiększyło?
Jest to usterka i wskazane jest szybkie zajęcie się tym problemem. Na początek diagnostyka w dobrym warsztacie.
Witam. Nie wiem Kolego czemu pytasz skoro "komputer" ci wszystko powiedział. Zacznij od sprawdzenia zaworu.
Błąd dotyczy elektrozaworu który steruje pracą EGR. Niestety nie ma to wpływu na kopcenie i szarpanie. Do przeglądu stan pompowtrysków i ich wiązki. Na początku sprawdź jednak ciśnienia doładowania żądane i rzeczywiste oraz analogiczne masa powietrza z przepływomierza.
Koło dwumasowe.
Na początek wymienić olej i filtr w skrzyni, w serwisie zajmującym się serwisem/naprawą skrzyń biegów, wygląda to na usterkę mechaniczną skrzyni, często błędy ukazują się w konsekwencji uszkodzenia mechanicznego skrzyni. Małe ciśnienie oleju w skrzyni, lub uszkodzony mechanicznie elektrozawór który jest sterowany przez sterownik nie powoduje zmiany...
Dla zainteresowanych... pomoglo wlanie do paliwa czysciciela ukladu wstryskowego. Wszystko wrocilo do normy, tylko kilka godzin pozniej przeplywomierz padl. Nie wiem czy to nie bylo nim w jakis sposob spowodowane. teraz po wymienie przeplywki wszystko ok pozdrawiam
Odepnij przepływomierz powietrza, miałem coś takiego na warsztacie.
Miałem podobny przypadek ,silnik nie wchodził na obroty ,szarpał ,lecz kopcił na czarno raczej,powodem był otwarty na maxa zawór EGR z winy przepływki.Błędów nie było to ciekawe.
skrzynia szarpie passat passat szarpie silnikiem passat szarpie automat
lodówki bosch opinie cienkie scieżki zbiornik bufor
budowa odkurzacza zestaw kompterowy
Błąd HO6 w Webasto AirTop - diagnostyka i naprawa Bester Midi Mag 1603 – włącza się, ale nie działa: przekaźnik soft-start, mostek, brak 24V