Najważniejsza sprawa to cięgna gazu i ustawienie linek. Podciśnienie sprawdzasz przy skrzyni. Tak samo jak kick-down. Sterowanie zaworem zobacz.
Na dzień dobry wrzuć oryginalny soft do sterownika, bo AUQ w serii ładuje 0,7-0,8bar w peaku i trzyma do końca 0,5. u Ciebie sterownik chce ponad 1bar, a rzeczywiste jest jeszcze znacznie wyższe, ktoś się z KFLDIMX i KFLDRL nie postarał, i pewnie KFLDHBN zepsuł też .
Możesz jeszcze sprawdzić przepływkę zwykłym multimetrem ew. wyjąć i przepłukać środkiem do mycia tarcz hamulcowych, psikasz i czekasz aż odparuję, a przepływka to cztery piny masa, +12V, sygnał i zasilanie ze sterownika 5V, na odpalonym silniku chyba że masz 5 pinów, to wtedy dochodzi jeszcze temperatura. Co do czujnika to możesz nie mieć go w kolektorze,...
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Sytuacja jak z rzekomo zassanym katalizatorem??
DZIEKUJE za pomoc
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Pomoże ktoś pilne błąd tylko u2105
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Ja bym odpuścił i wziął tak jak tu było ustalane 2,8 chociaż dla mnie lepsza opcja to 1,8T + soft i do tego podtlenek lpg. A skąd silnik AGA sprawny to fajna sprawa. Przed kupnem oczywiście podepnij Vagine i zczytaj błędy silnika pojezdzij kilka km i znów odczytaj. Jak sprawny to rwie asfalt i nieźle przyśpiesza. DUżo fajniejszy niż idiotyczne 1,8T,...
Na nastawnika jest numer elektroniki i numer ustawień G-... po tym numerze dobierasz z identycznymi ustawieniami. Nie trzeba turbo wyjmować.
1. Sprawdź pracę pralki bez wsadu. 2. Sprawdź stan zawieszenia bębna pralki tzn. sprężyny amortyzatory.
Dzień Dobry czy udało się rozwiązać ten błąd ? Tj P0101? Też mam Opla Astry w 1,6 diesel i 3 mechanik nie może dojść do problemu ,auto szarpie na zimnym silniku.
Cześć! Wróciłem jakieś 3 tygodnie temu ze szpitala i auto stało nieużywane do końca majówki. Podczas powrotu ze szpitala auto jeździło bez zarzutów. Po powrocie do normalnego funkcjonowania, czyt. używania auta, pracy itd.: - auto zaczęło losowo szarpać przy wciśniętym manipulatorze nożnym gazu (nie istotne, czy jest to mocniejszy docisk przy wyprzedzaniu...
Sprawdz pompe paliwową , przewody wysokiego napięcia i świece, oraz ewentualnie filtr powietrza.... pozdrawiam
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Witam wszystkich, trochę odgrzeje temat ale nie mogę nic na temat tych skrzyń znaleźć. W bardzo podobnej skrzyni (Lamborghini Racing 190) nie mogę ruszyć płynnie używając sprzęgła, strasznie szarpie aż ziemię zrywa. Ruszając z automatu jest wszystko ok, chodzi dość płynnie. Miał ktoś podobny problem? Dodam że wpinając manometr w zawór sprzęgła sterowany...
Witam wszystkich, poproszę o poradę w związku z problemem występującym przy Renault Koleos 2 2.0 DCI 177 silnik tożsamy z Nissanem X-Trail T32. Problem jest następujący Auto zimne potrafi podczas jazdy lekko szarpać, najczęściej w granicach 1800-2000 tyśobr/min lub sporadczycznie w granicach 2500 obr/min. Dzieje się to jak się przyspiesza delikatnie...
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BKC, mianowicie wszystko działało, aż nagle podczas jazdy samochód stracił moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auta nadal nie odzyskał mocy. Dodatkowo, podczas jazdy w granicach 2000 obrotów samochód szarpie i dusi. Turbo działa, ale jakby nie dmuchało. Węże sprawdzone, niby wszystko się trzyma. Ten silnik nie posiada...
Witam.Jak w temacie mam problem z audi a3 1.9 tdi ahf 98rok . Pali bez problemu jednak dopóki nie osiągnie temp. ok.65-70 *C bardzo dymi szarymi spalinami wygląda jakby nie do końca spalała mieszankę tak przy 1600-2800obr/min (na postoju i w czasie jazdy) przy czym delikatnie rzuca szarpie silnikiem (czuć wypadanie zapłonu). Spaliny w tym momencie wydobywające...
Witam. Mam Audi A3 z 2008 roku, silnik 1.9 TDI BXE. Auto świadomie kupione z usterką polegającą na bardzo mocnym szarpaniu w zakresie 2500-3000obr/min i średnim obciążeniu. Szarpie tak mocno, że w zasadzie ciężko tym autem wogule jeździć. Wstępna diagnostyka wykazała przerosty ciśnienia turbo połączone z odcinaniem wtryskiwaczy. Sterownik nie przechodził...
Witam. Posiadam już prawie 10 lat mojego Passata B6 1.9 BLS i od 6 lat nie mam DPF-a oraz jest zaślepiony EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin od czasu, gdy DPF zaczął się cyklicznie zapychać. Po "operacji" obawiałem się smrodu spalin, lecz o dziwo, było prawie niewyczuwalne względem wcześniejszych zapachów. Ostatnio niestety pojawił się problem,...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Cześć, mam pytanie czy uszkodzona cewka jedna albo więcej będzie dawać o sobie znać głównie na ciepłym silniku czy niekoniecznie? Albo rozgrzany mocno silnik jakoś bardziej uwypukla niedociągnięcia zapłonu? Zastanawiam się czy to objaw cewek, to jest silnik 1,8 turbo (AGU) cewki pasywne przykręcane na imbus z modułem zapłonowym. Wracałem drogą ekspresową...
Witam po prostu umiera turbo bozdro
Audi A6 C5 1.8 turbo Witam. Problem dotyczy dość już leciwego samochodu. Ogólnie rzecz biorąc, ostatnio samochód zaczął doświadczać dość nietypowych objawów, jakimi są: pierwszy objaw - samochód na zimnym silniku ma całkiem spore obroty, które osiągają 1.5 tysiąca po około 2 minutach. Obroty na biegu jałowym spadają do 900, ale wcześniej tak nie było,...
zwiększając moc szarpie silnikiem To sugeruje problem z potencjometrem.
Witam , kupiłem Peugeota 1.6 THP , problem polega na tym , że nie ma tyle mocy ile powinien mieć :( , przy rozgrzanym silniku trochę szarpie w okolicach 2500 /3600 , temperatura wody ok 100 stopni , po małej przejażdżce otwieram maskę a kolektor czerwony jak cholera , dochodzi do tego specyficzny zapach . Koledzy o co może chodzić , miał ktoś tak ?...
Witam . Mam problem z vectra który wygląda tak . Jadąc autostrada do prędkości 150km/h nic się nie dzieje . Po przekroczenu 150km/h wyskakuje check auto nie traci mocy nie szarpie . Nie odcina turbo .kompletnie nic się nie dzieje . A bład się zapala . Po zatrzymaniu pojazdu , zgaszeniu silnika i ponownego odpalenia błędu brak . Pytanie skąd ten błąd....
Odświeżę trochę temat, rura turbo wymieniona i bez żadnej poprawy, czyli to pewnie nie było to przyczyną. Turbina sprawdzona i jest z nią wszystko w porządku, wymieniłem też zawór n75 i dopiero po tym zaworze auto równo pracuje i nie szarpie w trakcie jazdy, ale jest jeszcze jeden problem. Na 1 i 2 biegu auto jedzie praktycznie aż do odcinki, na 3 biegu...
Witam jestem świeżym posiadaczem VW T4 z silnikiem 1.9TD problem polega na chwilowym braku mocy i czuć jak turbo szarpie a czasem chodzi jak żyleta.Przy spadku mocy jedzie jak bym miał 3tony na pace a jedzie na pusto.Wymienilem wszystkie filtry oleje itp Nie spodziewam się po tym silniku cudów.Ma ktoś jakiś pomysł albo spotkał się z taką sytuacją?
Odświeżę Temat bo nie mogę sobie z tym samym problemem poradzić :/ na 230 v spawarka chodziła normalnie po podłączeniu na 400 v wszystko działa ale nie pcha drutu tylko delikatnie szarpie w czasie naciskania przycisku na rączce. niestety gniazdo mam 4 pin a oryginalna wtyczka od spawarki jest na 5 Pin. zrobiłem przedłużacz i zmostkowałem N+ PE bo bez...
(...) błędów żadnych w vcds nie ma , pompowtryski czyszczone jakieś 5tys km temu bo jeden padl regeneracja geometrii turbiny robiona około 25tys km temu , tak samo był wymieniany dwomas wraz ze sprzeglem nowy intelcooler węże wszystko szczelne czy ktoś wie jaka może być tego przyczyną? Dodano po 2 Witaj na forum Elektroda.pl! Opisałeś problem ze swoim...
Witam Mam to samo w Scenicu II 1,9 dci z 2007.Radio Uniden pro 520 + sirio turbo 2000 na magnesie.Sieją wtryski i wspomaganie kierownicy.Trzeba mocno podkręcić squelch ( około 12 - 13) ale i tak jak otwiera słabszy sygnał to słychać warkot wtrysków.Noga z gazu i błoga cisza,czysty odbór.Żadne kombinacje typu osobnych zasilań itp. nic nie dają.Szkoda...
(at)ElektrodaBot Mam pytanie. Posiadam samochód marki Seat Leon 2 z 2006 roku, 1.9 TDI o mocy 105 KM, i mam w nim pewien mankament - strasznie szarpie na wolnych obrotach. Czasami, na biegu 2 lub 3, przy przyspieszaniu występuje takie szarpanie i buczenie. Regenerowane pompowtryskiwacze nie przeciekają i dostarczają odpowiednią ilość paliwa. Koło zamachowe...
Przyczyną może być kończąca się dwumasa. Dla tego szarpie w zakresie obrotów w którym na sprzęgło działają największe siły. Wówczas podczas przyspieszania z lekko wciśniętym gazem odczuwalne jest "poszarpywanie". Podczas mocnego wciśnięcia gazu dwumas zostaje mocniej naprężony i szarpanie nie występuje.
Prawdopodobnie jedne z wtrysków skończyły swój żywot, pompa wtryskowa, a może tylko któreś z kostek od podzespołów takich jak pompa czy sterowanie turbo są zaśniedziałe: zacznij od przeczyszczenia kostek tylko dość szczegółowo latarka i świecić ewentualnie usunąć śniedź potem zabezpiecz dla bezpieczeństwa wazeliną "elektryczną".
Cześć, szukam pomocy... Od jakiegoś czasu podczas jazdy, po przejechaniu maksymalnie 10 km, zaczyna szarpać mi autem powyżej 2 tys. obrotów. Wygląda to jakby odcinało turbo lub któryś wtrysk nie pracował... Mechanicy rozkładają ręce, bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dodam jeszcze, że auto było już w naprawie, bo ciekło z intercoolera i olej...
Zmieniałem caly silnik. Teraz zmieniłem regulator cisnienia paliwa i jest ok ale mam jeszcze problem z turbem jak podpinam do nastawnika turbo odrazu pojawią się błąd regulacji cisnienia doladowania i nie działa ani w jedną ani w drugą stronę i autem szarpie i gaśnie możliwe jest że uszkodzona przepływka tak robi?
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx
Auto : Citroen C4 2.0 HDI 2005 Historia: silnik nierowno pracowal (nie wiem dlaczego, wlasciciel twierdzil, ze krotko po kupnie i z czasem sie pogarszalo). Po wymianie wtryskow praca wrocila do normy, ale pojawilo sie szarpanie. Opis problemu: Silnik szarpie przy delikatniejszym przyspieszaniu w zakresie 1500-2000 obrotow, ale zdarza sie nizej i wyzej....
panowie problem częściowo rozwiązany pisałem ze jest lekka poprawa jak odłączę EGR odpinałem wężyk od zaworu i wkładałem kawałek pręcika w podciśnienie a dziś chodziłem koło samochodu i przyszło mi do głowy by odpiąć wtyczkę z n18 który steruje EGR i auto nie szarpie i wszystko jest jak na razie ok mam zamiar odłączyć ten zawór programowo w sofcie i...
Ja to robiłem bez demontowania pasa, płyn chłodniczy spuszczałem i rurę od IC ściągałem, ale w VR6 może luźniej 🙂 nie ma Turbo
Przed czyszczeniem turbo było tak że jak jechałem 120 i to był max a po czyszczeniu turbo nie odcinało mi wgl mocy i do konca można kręcić . Ale problem jest taki właśnie ze szarpie mi na starcie i dymi strasznie A nawet gaśnie . I to może być przez turbo sprężarkę ? Mechanik cos tam mi wspominał jeden jak podłączony był że wyskoczył błąd "regulacja...
Rozumiem, ze wyjma turbo zeby je wymienic. To kosztuje piekielnie drogo. Czy facet, ktory stawial diagnoze, jest pewny, ze turbo siadlo? Moim zdaniem, zanim wyjmie sie turbo, nalezy przeprowadzic test drogowy z zapisem parametrow silnika i sprawdzic, czy w momencie gdy silnik szarpie istnieje duza rozbieznosc miedzy cisnieniem doladowania wymaganym...
Witam . Moja gwiazda to w203 2.2cdi 143km Poszukuje pomocy z egr Szukałem i nie znalazłem tego problemu na forum, więc tak po zaślepieniu egr odcina mi turbo jak zgasze i odpale jest spokój na 10 km i potem jest to samo . Jak wyciągnę zaślepke to wszystko wraca do normy ale dymi szarpie wiem egr do wymiany ale czy ja coś źle robię bo już ręce opadają...
Witam serdecznie, posiadam BMW e90 320D 163km 2006r, problem polega na tym że świeci sie check engine, auto nie ma mocy( turbo sie nie włącza), zdarza sie jednak ze turbo sie włączy ale w tym czasie auto strasznie szarpie przy przyspieszaniu po paru min takiej jazdy (gdy szarpie) auto wchodzi w tryb awaryjny, po wyłączeniu auto dalej jedzie normalnie...
Trochę szarpie silnikiem na jałowym w szczególności na zimnym i czasami trakcie przyspieszania czuć "jak by turbo w mały dołek wpadło"
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem cały komplet poprawa jest spora bo na starym komplecie...
Podłącz pod jakiegoś kompa zobacz na turbo egr przepływke temperaturę bo bez tego to bieda może być nieszczelność w dolocie
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo podnośnik szarpie
ładować kontrolka żarzyć bęben suszarka laptop fujitsu amilo
ranking pralek krzysztof kamienski
Brak gorącej wody w dyszy ekspresu do kawy Intek M-120 Plus - Czy możliwe jest SSB po odblokowaniu?