Na dzień dobry wrzuć oryginalny soft do sterownika, bo AUQ w serii ładuje 0,7-0,8bar w peaku i trzyma do końca 0,5. u Ciebie sterownik chce ponad 1bar, a rzeczywiste jest jeszcze znacznie wyższe, ktoś się z KFLDIMX i KFLDRL nie postarał, i pewnie KFLDHBN zepsuł też .
Możesz jeszcze sprawdzić przepływkę zwykłym multimetrem ew. wyjąć i przepłukać środkiem do mycia tarcz hamulcowych, psikasz i czekasz aż odparuję, a przepływka to cztery piny masa, +12V, sygnał i zasilanie ze sterownika 5V, na odpalonym silniku chyba że masz 5 pinów, to wtedy dochodzi jeszcze temperatura. Co do czujnika to możesz nie mieć go w kolektorze,...
DZIEKUJE za pomoc
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Sytuacja jak z rzekomo zassanym katalizatorem??
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
No ale dokładnie, jakie ma być podciśnienie, jak ustawić linki, o jaki zawór chodzi.
zmien gazownika :) valteki to marne wtryski a jeszcze do turbo...,szarpie bo pewnie mieszanka jest za uboga i wystepuje spalanie stukowe
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BKC, mianowicie wszystko działało, aż nagle podczas jazdy samochód stracił moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auta nadal nie odzyskał mocy. Dodatkowo, podczas jazdy w granicach 2000 obrotów samochód szarpie i dusi. Turbo działa, ale jakby nie dmuchało. Węże sprawdzone, niby wszystko się trzyma. Ten silnik nie posiada...
Przeniosłem z: AGD .
Pomoże ktoś pilne błąd tylko u2105
Witam. Problem z dpf. Podczas odpalania nie zapala sie kontrolka filtra a chyba powinna. Po podłączeniu vag can pro nie ma żadnych błędów natomiast temperatura za i przed filtrem pokazuje -276st. C, stopień zapełnienia 0 ilość popiołu 0 rożnica ciśnień 0. Ostatnio miałem awarie turbo i zdjąłem dpf i jest w środku pełny i masakrycznie zarośnięty sadzą....
Witam jestem świeżym posiadaczem VW T4 z silnikiem 1.9TD problem polega na chwilowym braku mocy i czuć jak turbo szarpie a czasem chodzi jak żyleta.Przy spadku mocy jedzie jak bym miał 3tony na pace a jedzie na pusto.Wymienilem wszystkie filtry oleje itp Nie spodziewam się po tym silniku cudów.Ma ktoś jakiś pomysł albo spotkał się z taką sytuacją?
Ja bym odpuścił i wziął tak jak tu było ustalane 2,8 chociaż dla mnie lepsza opcja to 1,8T + soft i do tego podtlenek lpg. A skąd silnik AGA sprawny to fajna sprawa. Przed kupnem oczywiście podepnij Vagine i zczytaj błędy silnika pojezdzij kilka km i znów odczytaj. Jak sprawny to rwie asfalt i nieźle przyśpiesza. DUżo fajniejszy niż idiotyczne 1,8T,...
Witam . Mam problem z vectra który wygląda tak . Jadąc autostrada do prędkości 150km/h nic się nie dzieje . Po przekroczenu 150km/h wyskakuje check auto nie traci mocy nie szarpie . Nie odcina turbo .kompletnie nic się nie dzieje . A bład się zapala . Po zatrzymaniu pojazdu , zgaszeniu silnika i ponownego odpalenia błędu brak . Pytanie skąd ten błąd....
Dzień Dobry czy udało się rozwiązać ten błąd ? Tj P0101? Też mam Opla Astry w 1,6 diesel i 3 mechanik nie może dojść do problemu ,auto szarpie na zimnym silniku.
EGR, przepływomierz, konektorki na pompowtryskach, pompowtryski, turbo.
Witam po prostu umiera turbo bozdro
Witam serdecznie, posiadam BMW e90 320D 163km 2006r, problem polega na tym że świeci sie check engine, auto nie ma mocy( turbo sie nie włącza), zdarza sie jednak ze turbo sie włączy ale w tym czasie auto strasznie szarpie przy przyspieszaniu po paru min takiej jazdy (gdy szarpie) auto wchodzi w tryb awaryjny, po wyłączeniu auto dalej jedzie normalnie...
Przyjrzyj się sterowaniu turbiny VNT... i z ciekawości - jak wygląda masa powietrza zadana i zmierzona oraz wysterownie EGR kiedy szarpie?
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania paliwa na magistrali. wymieniłam ten czujnik...
zwiększając moc szarpie silnikiem To sugeruje problem z potencjometrem.
Pompa, turbo, sprzęgło, zawieszenie, układ napędowy.
Przed czyszczeniem turbo było tak że jak jechałem 120 i to był max a po czyszczeniu turbo nie odcinało mi wgl mocy i do konca można kręcić . Ale problem jest taki właśnie ze szarpie mi na starcie i dymi strasznie A nawet gaśnie . I to może być przez turbo sprężarkę ? Mechanik cos tam mi wspominał jeden jak podłączony był że wyskoczył błąd "regulacja...
Filtr paliwa kiedy zmieniany? Może już czas. A tak to pierwsze diagnostyka. Czyli komputer i live data podczas problemu. Na pierwszy ogień dawka wtrysku oraz ciśnienie na szynie CR. Potem dane z przepływomierza ,ciśnienie doładowania oraz dane z EGR. Ale coś mi to pachnie zapchanym zablokowanym EGR albo dziurą na dolocie za turbo.
Tak, w tym przypadku głupoty. Nic mi nie idzie przy ruszaniu z 800 na 3000 obrotów. Wszystko działa płynnie, nic nie szarpie. Mam hyundaia i20 III. Silnik wolnossący 1,2 bez żadnych udziwnień w postaci turbo itd.
Jakbyś miał ocenić - szarpie z powodu braku mocy w turbo, ślizg sprzęgla, jak trzymają się obroty przy tym szarpnięciu? Miałem podobne zachowanie auta, wymienili mi rolki alternatora i jest wszystko ślicznie od tego czasu (a naprawde łapał muła przy takim szarpnięciu).
Byłem dzisiaj w serwisie wywalić i wyłączyć FAP i wyłączyć oraz zaślepić EGR. Jest delikatna poprawa z mocą, już nie szarpie, ale mechanicy mówili że podczas jazdy sporadycznie wywala błąd przeładowania turbo. Zastanawiam się teraz, czy bardziej prawdopodobne jest to, że kierownice się przycinają i turbo za bardzo dmucha, czy elektrozawór źle steruje...
wszystko niby jest wporzadkuy nawet nie zapala sie check engine na lpg ale przy obrotach 4200 szarpie jak przeskoczy ten moment idzie jakby mu sie zalaczylo turbo a na zimnym nadal poprawnie pracuje na pelnym zakresie obrotow
Ja to robiłem bez demontowania pasa, płyn chłodniczy spuszczałem i rurę od IC ściągałem, ale w VR6 może luźniej 🙂 nie ma Turbo
Temat, w moim przypadku został "rozpracowany" szczegóły znajdziesz tu [url=http://forum.vectraklub.pl/index.ph... prześledź wszystko poczynając od tego wpisu. Generalnie problem leży w rozrządzie. Jednak po ustawieniu na NIBY oryginalnych blokadach KM-6362 które sprowadziłem z USA...
Ja mam problem od jakiegoś czasu podobny, lecz nie ma to znaczenia przy skręcie lub hamowaniu. Po prostu jadę auto traci moc. Daje w gaz a tam czarny dym z tyłu. Jędę dalej.... moc spada i spada aż nie mogę się rozbujać nawet do 20 km.... W tedy staje gaszę silnik pale fajkę i odpalam auto idzie znowu kilkanaście km. Jak spadnie moc to jak gazuje silnik...
100 tys. km na liczniku, na ciepło ciśnienie oleju poniżej 0,4 bara na wolnych, dostęp do czego kolwiek przy silniku, brak, trzeba silnik opuszczać, turbo i sztanga od turbiny zardzewiała, że się w rękach kruszy, sprzęgło szarpie, silnik 700 benzyna....
Zrobiłem wszystko co możliwe i dalej mam błąd 0611, pokazuje mi w Peugeot 407 2.0. Niedawno zrobiłem wtryski turbo EGR i dalej błąd 0611, przez co jak ruszam lekko szarpie.
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania paliwa na magistrali. wymieniłam ten czujnik...
Jeśli tak to ta pierwsza pewnie szerokopasmowa. Na szerokopasmowej były niektóre sterowniki w silnikach 1.8 turbo.
Dzieje się tak tylko na zimnym i to przy obrotach powyżej ok 1800/1900. Przy niższych nie. Niedawno naprawiony był sterownik pompy wtryskowej ale nie ma różnicy w tej kwesti. Po oko 1 -2km (zależy od temp)już nie szarpie. Obroty przy których zaczyna szarpać są to obroty przy których turbo zaczyna efektywnie sprężać wiec może to mieć jakiś związek tylko...
Zmieniałem caly silnik. Teraz zmieniłem regulator cisnienia paliwa i jest ok ale mam jeszcze problem z turbem jak podpinam do nastawnika turbo odrazu pojawią się błąd regulacji cisnienia doladowania i nie działa ani w jedną ani w drugą stronę i autem szarpie i gaśnie możliwe jest że uszkodzona przepływka tak robi?
Sprawdz pompe paliwową , przewody wysokiego napięcia i świece, oraz ewentualnie filtr powietrza.... pozdrawiam
Trochę szarpie silnikiem na jałowym w szczególności na zimnym i czasami trakcie przyspieszania czuć "jak by turbo w mały dołek wpadło"
Wychodzi na to , że za szarpanie przy przyśpieszaniu odpowiada fiksujący czujnik ciśnienia spalin ( u góry z tyłu silnika) oraz nastawnik turbiny ( znajdujący sie z tyłu silnika obok turbo). Najlepiej wymienić oba bo zawsze jedno psuje drugie.
Spoko, u mojego kolegi w golfie iii na jednopunkcie, nie potrafił ustawić gazu, dał za małą dyszę do wtrysku, nie potrafił stwierdzić czemu szarpie na lpg. Pozdrawiam
Mam pytanko co do turbo w silniku AAZ. Autko nie mam zbyt dużo mocy nie czuć tego pociągnięcia przez turbo w górnej parti obrotów. - Auto nie dymi i nie szarpie. Jak dodaje gazu i ściskam wąż między turbo a kolektorem dolotowym to nic wąż nie puchnie a nawet ma tendencje do zapadania. Przesłona Turbo się nie zamyka ani nie otwiera, skruszałe wężyki...
Byłem wczoraj u mechanika i powodem braku doładowania na zimnym silniku są dwa węże, jeden sklejony taśmą był i już wymieniony pomiędzy elektrozaworem a turbo a drugi przed zaworek na wprost chłodnicy i tam jest dziura przez co szarpie, na chwilę obecną już chodzi na zimnym silniku doładowanie ale szarpie przez tę dziurę, jak to się wymieni to już powinno...
Czy to szarpanie jest jakkolwiek podobne do wypadania zapłonów w benzyniaku? Jeśli nie to może to być brak powietrza, zbyt późno narasta ciśnienie z powodu wady turbo bądź dziury w dolocie.
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx
Witam . Moja gwiazda to w203 2.2cdi 143km Poszukuje pomocy z egr Szukałem i nie znalazłem tego problemu na forum, więc tak po zaślepieniu egr odcina mi turbo jak zgasze i odpale jest spokój na 10 km i potem jest to samo . Jak wyciągnę zaślepke to wszystko wraca do normy ale dymi szarpie wiem egr do wymiany ale czy ja coś źle robię bo już ręce opadają...
Fiat Ducato 3.0 2015r Szarpie, brak mocy Auto po kilku warsztatach, wymienione praktycznie wszystko, Turbo, wtryski. egr, czujniki itp.. Przy przyspieszaniu brak mocy szarpie przy prędkościach 40-80 km\h Jak sie rozpędzi jakoś leci. Po skasowaniu błędów pojawia się bład P0481-13 Wentylator chłodnicy obwód 2 otwarty Po jeździe próbnej dochodzi P2081-15...
Witam. Mam sharana 1,9tdi 115km 2002r problem polega na tym , że auto po przekroczeniu prędkości 90-100 km/h wpada w tryb awaryjny i szarpie przy zmianie biegów ( automat ) niedawno wymieniałem turbo i pompowtryski ( po regeneracji) komp pokazuje błąd 4 pompowtrysku
Dzięki bardzo.Ciekaw tylko jestem czy diagnostyka coś wykaże...Miałem już problemy z turbo czy możliwe że to właśnie wina turbiny?
Wciskasz gaz do spodu przy 1000 obr/min ??? Tak, gaz do oporu i wtedy tez szarpie ale nie slychac tego halasu silnika
Podłącz pod jakiegoś kompa zobacz na turbo egr przepływke temperaturę bo bez tego to bieda może być nieszczelność w dolocie
Auto : Citroen C4 2.0 HDI 2005 Historia: silnik nierowno pracowal (nie wiem dlaczego, wlasciciel twierdzil, ze krotko po kupnie i z czasem sie pogarszalo). Po wymianie wtryskow praca wrocila do normy, ale pojawilo sie szarpanie. Opis problemu: Silnik szarpie przy delikatniejszym przyspieszaniu w zakresie 1500-2000 obrotow, ale zdarza sie nizej i wyzej....
Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił 4 bo auto nie miało nic mocy, dojechałem do pracy bez turbo,...
Witam wszystkich, mam problem z instalacją landi renzo omegas w lagunie 2.0 turbo. Mianowice podczas jazdy poniżej 3 tys. obrotów jest wszystko ok natomiast powyżej 3 tys. szarpie, strzela i jeszcze na wolnych obrotach też jakoś nierówno chodzi. Prosze o pomoc w strojeniu tej instalacji.Pozdrawiam
Witam mam następujący problem. Po kilkunastu kilometrach zapala się bądź miga lampka silnika, auto chodzi jakbym na 3 garach. Wymiana świec jak i sprawdzenie cewek nic nie zmieniło są ok. Auto postało dobę w garażu kontrolka się świeciła auto sprawne po jakimś czasie zgasła wszystko ok. Przejechałem 40km górka redukcja i znów to samo miga bądź świeci...
dziekuję za odpowiedz,czyli jeśli chodzi o ten błąd to moge być spokojny ?? a wracając do mojego problemu z autem to w czwartek wywalają mi turbo,przypomnę wywala 3 błedy -wszystkie związane z turbo (błedy opisałem we wcześniejszym poście),a objawy takie same jak zaświeca mi się diagnoza silnika i komunikat antypolution fault to podczas przyspieszania...
Witam, wiem, że temat był wiele razy powtarzany, ale mam problem z Golfem 3 1.9 TDI. Traci mi moc, to znaczy, jak odpalę chodzi idealnie, ale jak po 30 kilometrach jazdy puszcze gaz i dodam, to wtedy traci moc, później ją odzyska na chwile i znów traci, delikatnie przy tym szarpie autem. Co się może dziać, turbo wyczyszczone, filtr paliwa wymieniony,...
Wyreguluj zmienna geometrie turbo. Dlawi się spalinami Dodano po 58 Mapę zostaw. Jest ok.
Aktualizacja wątku: - Samochód odebrany 2 tygodnie temu od mechanika - Działa Obserwacje: - tempomat się nie buntuje (od kiedy go mam, raz działał, raz nie, a czasem działał i losowo przestawał) - brak komunikatu o uszkodzonym systemie oczyszczania spalin (ten też był od kiedy go mam) - minimalnie spadło spalanie - auto prawidłowo się nagrzewa - auto...
Z tego co widzę to masz problem po stronie ciśnienia doładowania, tzn: turbo,przewody ciśnienia,intercooler lub EGR. Zacznij od tego.
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
Tak silnik ma turbo 2.0 hdi 110 Km, sprawdzana jest w bdb kondycji i reszta osprzętu też pracuję jak powinna
Prawdopodobnie jedne z wtrysków skończyły swój żywot, pompa wtryskowa, a może tylko któreś z kostek od podzespołów takich jak pompa czy sterowanie turbo są zaśniedziałe: zacznij od przeczyszczenia kostek tylko dość szczegółowo latarka i świecić ewentualnie usunąć śniedź potem zabezpiecz dla bezpieczeństwa wazeliną "elektryczną".
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Witam, Proszę o informację co może być powodem delikatnego falowania obrotów na wolnych obrotach, oraz przy jednostajnej jeździe np w trasie spokojna jazda okolo 2tys obrotów po zdjęciu nogi z gazu auto szarpie zamniast rownomiernie zwolnić. I w drugą strone to samo po dodaniu gazu auto też szarpie. Samochód którego to dotyczy to turbo diesel OPEL COMBO...
Odświeżę trochę temat, rura turbo wymieniona i bez żadnej poprawy, czyli to pewnie nie było to przyczyną. Turbina sprawdzona i jest z nią wszystko w porządku, wymieniłem też zawór n75 i dopiero po tym zaworze auto równo pracuje i nie szarpie w trakcie jazdy, ale jest jeszcze jeden problem. Na 1 i 2 biegu auto jedzie praktycznie aż do odcinki, na 3...
Może warto poczytać te tematy na innym forum: http://renaultlaguna.pl/forum/Czyszczeni... a na początek przynajmniej odłacz i sprawdź czy nadal szarpie i drugi temat : http://renaultlaguna.pl/forum/Czyszczeni... Co do oleju to większość jest z odmy i zużucie silnika(przedmuchy) tak...
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam Forda Mondeo mk4 2.0tdci 140km zetec z 2008r problem polega na tym że kiedy silnik się rozgrzeje do swojej temperatury zaświeci się żółty wykrzyknik,informacja na komputerze USTERKA SILNIK i świeci się ESP silnik robi się mułowaty turbo przestaje procować podłączyłem samochód pod komputer wyświetlił się błąd...
Witam wszystkich, trochę odgrzeje temat ale nie mogę nic na temat tych skrzyń znaleźć. W bardzo podobnej skrzyni (Lamborghini Racing 190) nie mogę ruszyć płynnie używając sprzęgła, strasznie szarpie aż ziemię zrywa. Ruszając z automatu jest wszystko ok, chodzi dość płynnie. Miał ktoś podobny problem? Dodam że wpinając manometr w zawór sprzęgła sterowany...
Witam, mam wielki problem z swoim Passatem B6 2.0 TDI 140 KM CBAB. Chodzi o to, że na zimnym silniku wszystko jest ok, a jak się rozgrzeje do 70 stopni, to przerywa, szarpie, a nawet potrafi zgasnąć, wywalić tryb awaryjny i tyle. Odpalasz auto, dasz mocniej gazu, szarpie i znowu potrafi zgasnąć, a im bardziej gorący, tym bardziej szarpie. Sprawdziłem...
Elektryka sprawdzona cala. Filtr paliwa. Pompa vr wtryski czyszczenie ukladu paliwowego wraz z bakiem filtr powietrza olej silnika olej skrzyni rozrzad byl robiony 3 tyg temu sam robilem i wszystko jest ok egr sprawny turbo tez czujniki tez sprawdzone jestem mechatronikiem samochodowym przy dodanym gazie na biegu jalowym 4000 tys obrotow szarpie
Co sprawdziłem: -podciśnienie w zaworze EGR- OK -turbina- OK -odpowietrzony- OK -sczytanie błędów- NOK, dziś jadę z nim do mechanika to może się co wyjaśni. Nic nie sprawdziłeś bo: Podciśnienie ma być min 0.8 bar nie tylko na egr ale przed każdym elektrozaworem a nic nie wiadomo jakie jest. Przy odłączonym egr nie będzie mocy Przy nie szczelnych przewodach...
Witam. Mam Audi A3 z 2008 roku, silnik 1.9 TDI BXE. Auto świadomie kupione z usterką polegającą na bardzo mocnym szarpaniu w zakresie 2500-3000obr/min i średnim obciążeniu. Szarpie tak mocno, że w zasadzie ciężko tym autem wogule jeździć. Wstępna diagnostyka wykazała przerosty ciśnienia turbo połączone z odcinaniem wtryskiwaczy. Sterownik nie przechodził...
Mam Podobny problem w Mondeo 1,8 TD z 1998 roku. Odpala bez problemów, spalanie w normie, nie szarpie ale nie ciągnie tak jakiedyś jest bardzo wołowaty. Auto ma przejechane 183 tyś. km. Nie słychać gwizdania turbiny, ale turbo ładuje bo jak zdjołem intercooler i dodałem gazu to dmucha. Wydaje mi się że mam zacięty korektor dawki turbo bo jak chciałem...
Źle sie zbiera , szarpie silnikiem , czesto korekty wywala w góre . Daj mu jeszcze bez pośrednio z Vacu cisnienie na turbo i jedz na próbę . Od ilu obrotów sie zbiera ? Jak działa przepływka
Witam. Mam Passata B5 1.9 TDI z silnikiem ajm. Miewa on sporadycznie objawy takie, że przy 1800 obrotów traci moc, szarpie i tak do około 2000 obrotów. Jest odczuwalny spadek mocy, który staje się bardziej zauważalny przy dalszym dodawaniu gazu. Przy zmianie biegu na wyższy moc wraca. Nie zauważyłem żadnego kopcenia z wydechu. Na razie objaw jest sporadyczny,...
Witam, problem jest następujący, od początku mojej historii z tym autem widnieje błąd pamięci ROM co do czasu regeneracji turbiny nie stwarzało problemów, po regeneracji turbo pomysły się kończą i widnieje ten błąd przy gwałtownym dodaniu gazu szarpie mocno całym autem o wyprzedzaniu nie ma mowy czy to może być przyczyną i ewentualnie czy da się to...
Witam mam problem z moim stilaczem 2003 JTD 1.9 80km (59KW) 194tys mam go pól roku, zrobiłem nim 14tys km, mianowicie padł przepływomierz po czym został wymieniony, ale problem z kopceniem został i na dodatek mocy nie miał, byłem u mechanika stwierdził ze raczej padło turbo, puszcza olej, w układzie dolotowym tez olej, wszedzie olej........... teraz...
Witam! Jako że nigdzie nie znalazłem odpowiedzi która mogłaby przyczynić się do rozwiązania mojego problemu. Wygląda to tak, że po odpaleniu żizelka od razu jest tryb awaryjny. Auto przyspiesza znośnie do ok. 2500obr, potem już wolniej i w końcu przy 3200obr jest szarpnięcie jakby coś się odblokowało i znowu zaczyna leniwie przyspieszać. Od tego momentu...
za duże ciśnienie dostaje,zrobiłem log dynamiczny teraz , nie wiem co się dzieje? turbo,zawór n75,EGR ,i przewody nowe,kupiłem turbo po regeneracji z gruchom,niby geometria ustawiona, ale na starej turbince też miałem ten sam dzwięk zacierania się turbo,wiec myślę ze przyczyna może tkwi w przepływomierzu?,bo tylko on pozostaje,ale z drugiej strony,nie...
Witam, Mam problem z moim "nowym" 306- Jest to wersja angielska XL. Podczas jazdy gdy naciskam na gaz autko najpierw się lekko dławi ale potem jest super, poza tym gaz chyba za bardzo szarpie bo jak nacisnę to czuć nagły skok jakbym miał turbo itd..:D. Ale to nie wszystko, na rozgrzanym silniku czasem obroty spadają za nisko ok 500/min- ma takie zachcianki...
Witam proszę o pomoc Audi A4 Turbo 150KM instalacja BRC Reduktor Max wtryskiwacze Zółte nowa instalacja przy nagłym dodaniu gazu i przekroczeniu progu obrotów 4,5 tyś auto bardzo mocno szarpie do 4,5tyś obrotów wszystko jest w jak najlepszym porządku autko bardzo ładnie się zbiera co może być to spowodowane takimi objawami , nie wraca na benzynę w trakcie...
Jak w temacie mam takiego peugeota 307 a problem mianowicie taki jak jade z równą predkoscią to szarpie i mam błąd obwód zaworu egr połozenie zaworu zbyt odległe w stosunku do wartosci zadanej. wymieiłem juz : 3 zawory ,od turbo egr i przepustnicy czujnik cisnienia turbo i przepustnice oraz przepływke co robic pomocy :cry::cry::cry:
Witam, jakiś czas temu kupiłem auto z 2004 roku z całkiem realnym przebiegiem 277.000 km. Silnik 3.2 CDI. Dzień po zakupie o pokonaniu 140 km, kiedy wsiadłem do auta, okazało się, że skrzynia biegów szarpie, auto straciło dynamikę i jadąc ze stałą prędkością falują obroty. Sytuacja się poprawia, kiedy silnik złapie chociaż 60 stopni. Ostatnio były wymieniane...
Witam wszystkich, poproszę o poradę w związku z problemem występującym przy Renault Koleos 2 2.0 DCI 177 silnik tożsamy z Nissanem X-Trail T32. Problem jest następujący Auto zimne potrafi podczas jazdy lekko szarpać, najczęściej w granicach 1800-2000 tyśobr/min lub sporadczycznie w granicach 2500 obr/min. Dzieje się to jak się przyspiesza delikatnie...
Przyczyną może być kończąca się dwumasa. Dla tego szarpie w zakresie obrotów w którym na sprzęgło działają największe siły. Wówczas podczas przyspieszania z lekko wciśniętym gazem odczuwalne jest "poszarpywanie". Podczas mocnego wciśnięcia gazu dwumas zostaje mocniej naprężony i szarpanie nie występuje.
Witajcie. Ostatnio podłączyłem swoją T5 pod kompa z jaltestem i pojawiły się następujące błędy W body 063E 021A Oby dwa na czerwono Natomiast w ecu P1654 P0304 Te są na szaro. Przyznam że od pewnego czasu auto rano po odpaleniu chodzi jak stary Ursus, szarpie i lekki niebieski dymek. 4 pompowtrysk i 3 były wymienione, świece również, wałek rozrządu...
witam Posiadam mondeo mk1 1.8 16V+LPG, od wczoraj gdy podjezdzałem pod górkę na wyboistych drocha polnych jadąc powoli zachaczyłem podwoziem o ziemie, niewiem czy o miske, nie mogłem dalej przejechć ze względu na drogę. Gdy chciałem wycofać auto gasło na wolnych obrotach. Odpalam, silnik wskakuje na 2,5tyś obrotów, przełącza się na gaz i gaśnie. Jak...
(at)ElektrodaBot Mam pytanie. Posiadam samochód marki Seat Leon 2 z 2006 roku, 1.9 TDI o mocy 105 KM, i mam w nim pewien mankament - strasznie szarpie na wolnych obrotach. Czasami, na biegu 2 lub 3, przy przyspieszaniu występuje takie szarpanie i buczenie. Regenerowane pompowtryskiwacze nie przeciekają i dostarczają odpowiednią ilość paliwa. Koło zamachowe...
Audi A6 C5 1.8 turbo Witam. Problem dotyczy dość już leciwego samochodu. Ogólnie rzecz biorąc, ostatnio samochód zaczął doświadczać dość nietypowych objawów, jakimi są: pierwszy objaw - samochód na zimnym silniku ma całkiem spore obroty, które osiągają 1.5 tysiąca po około 2 minutach. Obroty na biegu jałowym spadają do 900, ale wcześniej tak nie było,...
"Węże podpuchnięte lecz jest to turbo ciśnienie jakieś tam musi mieć ..." - tego za bardzo nie rozumiem ? ciśnienie w jakich przewodach chłodniczych czy doprowadzających powietrze ? W przewodach chłodniczych to turbo nie ma znaczenia na ciśnienie w nich. Przewody do IC puchną - robi się w nich ciśnienie jak się dodaje gazu, gdy pompuje turbo. Podłącz...
Odświeżę Temat bo nie mogę sobie z tym samym problemem poradzić :/ na 230 v spawarka chodziła normalnie po podłączeniu na 400 v wszystko działa ale nie pcha drutu tylko delikatnie szarpie w czasie naciskania przycisku na rączce. niestety gniazdo mam 4 pin a oryginalna wtyczka od spawarki jest na 5 Pin. zrobiłem przedłużacz i zmostkowałem N+ PE bo bez...
Kolejne dni zmagań z szapaniem silnika. Teraz przy równej jeździe szarpie od czasu do czasu. Najwięcej szarpie przy delikatnym puszczeniu pedału gazu. oczywiście dalej jest to zakres 1800-2000 obr/min. Z rzeczy które robiłem to odpuściłem. diagnostykę komputerową ponieważ nic nie widziała. Wymieniłem filtr paliwa, ponieważ stary był cały czarny i brudny....
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Witam. Mam założoną instalacje gazową sekwencyjną. Wtryski Valtek 3 ohm, reduktor KME Silver, wielozawór Tomasetto, obudowa Tomasetto, elektronika Zenit AG. Przy załączeniu turbo, ciśnienie spada do 0.3 bar. Auto szarpie i nie przyspiesza. Ciśnienie jest ustawione na 1.2 bar. Nie wiem jak ustawić gaz prawidłowo? Proszę was o pomoc. http://obrazki.elektroda.net/31_12684987...
Może być wszystko. Na przykładzie silnika 2.0 HDI 136KM delikatne podszarpywanie zwłaszcza przy przyspieszaniu było spowodowane uszkodzonym czujnikiem położenia turbo, który mierzy w jakim położeniu znajdują się łopatki geometrii turbiny. Jest to zwykły potencjometr, którego załatwiła woda. Nie twierdzę, że macie to samo, ale zawsze jakiś trop.
Witam. Posiadam już prawie 10 lat mojego Passata B6 1.9 BLS i od 6 lat nie mam DPF-a oraz jest zaślepiony EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin od czasu, gdy DPF zaczął się cyklicznie zapychać. Po "operacji" obawiałem się smrodu spalin, lecz o dziwo, było prawie niewyczuwalne względem wcześniejszych zapachów. Ostatnio niestety pojawił się problem,...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo traktorek szarpie
excel szablon głowica tosca zgrzyt renault
diagram schemat diagram schemat
Jak zresetować kino domowe AIWA AV-D58? Wymiana czujnika temperatury w pralce Whirlpool AWG 334-800