Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił...
Witam serdecznie, posiadam BMW e90 320D 163km 2006r, problem polega na tym że świeci sie check engine, auto nie ma mocy( turbo sie nie włącza), zdarza sie jednak ze turbo sie włączy ale w tym czasie auto strasznie szarpie przy przyspieszaniu po paru min takiej jazdy (gdy szarpie) auto wchodzi w tryb...
Witam! Mamy auto na serwisie Audi A3 2004 rok, silnik 2.0 TDI-PD 'BKD', skrzynia automat z tiptronikiem 6-biegów + łopatki w kierownicy. W aucie została wymieniona głowica ( nowa, ale nie oryginalna audi ) to już ponoć 3 raz, wcześniej dwa razy w ASO Audi klient wymieniał na oryginał. Dodatkowo, wymieniliśmy...
Ponawiam pytanie. Znalazłem znów czas na niego trochę, i doszedłem że można sprawdzić usterkę na podstawie kodu świetlnego. A więc sprawdziłem i wyszło mi 12 i 55 .Zgodnie z tym co tu napisane a sugerowałem się właśnie tym-nadal nic nie wiem. Różnica polega na tym że przed zimą było jak wyżej, natomiast...
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko...
Vag nie pokazuje żadnych błędów. Oleju nie ubywa, płynu chłodzącego też nie ubywa. Turbo mechanicy twierdzili że jest ok ale zdjęli tylko wąż co dochodzi do turbiny i sprawdzili czy nie ma oleju, auto jak się nagrzeje to przestaje szarpać i stukać i zbiera się ładnie. Jeśli chodzi o zapach spalin to...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Witam, posiadam Subaru Forester SF5 ('99 170KM) z instalacją STAG-300. Niedawno wymieniłem sondę lambda z nieoryginalnej na oryginalną, gdyż nieoryginalna nie miała dobrze uszczelnionego połączenia ze starym kablem (bosch ls-2) i byłem przekonany że w dni wilgotne samochód inaczej jedzie. Po zmianie...
Witam Posiadam silnik taki jak w opisie , pompy oznaczenie BC oryginał po szarpaniu diagnoza pompy do wymiany , wymienione wszystkie na BQ rezultat ten sam .Po odpięciu turbo od gruchy brak szarpania , podmieniona pompa w baku ,turbo ok (nie zacina się pracuje ok zawór sterujący sprawdzony VAG ,oraz...
Witam bardzo serdecznie. Mam problem z swoim samochodem a mianowicie. Jakiś czas temu samochód dziwnie się zachowywał podczas jazdy przeważnie na drugim i trzecim biegu w momencie przekroczenia 2k na obrotomierzu samochodem szarpało i przyduszało go. Towarzyszy temu również wahanie wskazówki na obrotomierzu,...
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale...
Przepraszam że posty jeden pod drugim ale nikt się nie odezwał a chcę zwrócić uwagę na ten temat. Napisze mi ktoś jaka w tym silniku powinna być dawka paliwa i co za nią odpowiada? Chyba na stronie vectra club przeczytałem że dawka 4mg/suw to za mało,bo powinno być ok.8mg/suw. Ale na innej stronie...
Mam duży problem z zapłonem w w/w mazdzie może najpierw opiszę co się działo od początku, a mianowicie: auto miało jakby zaniki mocy w różnych zakresach obrotów , następnie przy jeździe chodził tak jakby bez jednego cylindra, przy sprawdzaniu na którym nie chodzi (zdejmowanie przewodów zgasł i już nie...
Witam! mam sharanka z 2001 roku w automacie,turbo benzyna, z polskim gazem . no i mój problem. w czasie jazdy czuje czasami delikatne szarpanie (tylko przy jeżdzie na gazie) jaki może być tego problem, podpowiadal mi elektryk że moja instalacja polska do tego motoru zabardzo sie nienadaje, czy to prawda?...
Witam problem dotyczy cewki zapłonowej . Na starej cewce auto szarpało na lpg na niskich obrotach na pb było ok. Po wymianie na nową oryginalną cewkę i świece nawet na pb nie dało się ruszyć z miejsca tak szarpało silnikiem .Więc zacząłem szukać gdzie jest problem pomierzyłem cewkę nowa jest ok ale...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością....
Byłem wczoraj u mechanika i powodem braku doładowania na zimnym silniku są dwa węże, jeden sklejony taśmą był i już wymieniony pomiędzy elektrozaworem a turbo a drugi przed zaworek na wprost chłodnicy i tam jest dziura przez co szarpie, na chwilę obecną już chodzi na zimnym silniku doładowanie ale szarpie...
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. ...
Mam pytanko co do turbo w silniku AAZ. Autko nie mam zbyt dużo mocy nie czuć tego pociągnięcia przez turbo w górnej parti obrotów. - Auto nie dymi i nie szarpie. Jak dodaje gazu i ściskam wąż między turbo a kolektorem dolotowym to nic wąż nie puchnie a nawet ma tendencje do zapadania. Przesłona...
Cześć mam problem z moim Nissanem. Autko jest z 2001 roku wyposażone w starą japońską konstrukcję 2.2 Turbo diesel 115KM przebieg 278 tyś km. W moich rękach już 8 lat. Mianowicie od czasu do czasu w ciągu ostatnich dwóch miesięcy lubił szarpać na biegu jałowym. Wyglądało to tak że jak rozgrzał się...
Witam Otuż znowu mam problem z turbo 4 miesiące temu czysciłem turbo i wszystko było ok teraz pojawiło się przy przyspieszaniu szarpanie dymienie na szaro i odcinanie turbo Dzisiaj wymieniłem intercooler bo był nieszczelny. Myslałem ze wszustko bedzie ok ale jest gorzej zaczeło czesciej odłączac...
Witam,proszę o pomoc bo skończyły mi się pomysły,wypychalismy auto ze sniegu po czym zakopciło strasznie na czarno,silnik próbował wskoczyc na wieksze obroty ale w porę go zgasiłem,po odczekaniu chwilę odpaliłem i dojechałem do garażu ok 1 km po krótkiej diagnozie stwierdziłem że rozpadła się turbina...
Witam wszystkich mam taki mały problemik odnośnie mojego golfa.Jest to golf 3,1z, 1.9 tdi 90KM rok 96. Mianowicie o co chodzi? Kupiłem sobie autko śmigało bez problemu. Kiedyś poluzowała się śruba centralna od koła zębatego rozrządu na wale , oczywiście kupiłem nowe i nie byle jakie,do tego śrubę i złożyłem...
Witam serdecznie, samochód jak w temacie, pytanie raczej dla zaawansowanych mechaników, znalazłem wiele podobnych tematów ale żaden nie rozwiązał problemu. Samochód czasami ciężko ma ruszyć z miejsca, tak jakby coś go trzymało, w przedziale obrotów 1700-2200 przerywa, obroty falują (jest to spowodowane...
Dokładnie pisze na nim KME-RED-1 i jest cały srebrny. Widzę że różne modele silvera miały różne dekle. RED-1 był do turbo i miał srebrne dekle i jak pamiętam jak go kupiłem to przy minimum miał 0,9 bara a przy maximum regulacji miał 1,7 bara co by się zgadzało że to do turbo, tyle że dekle miał srebrne...
Witam Przy delikatnym przyspieszaniu czuję delikatne szarpnięcia silnikiem.Pojawiają się tylko w przedziale obrotów około 1400 do 1500. Powyżej jak i poniżej owych obrotów szarpnięc brak. Auto ma przejechane 410 tys. z czego 230 000 z wirusem.Ma także turbo z wersji 131 KM. Zastanawiam się co jest problemem. Do...
Witam , mam problem z moim Autem , Skoda Octavia 2002 rok po Lifcie 1.9 TDI , kod silnika AGR . Gdy go odpalam strasznie trzęsie autem , gdy gaszę mniej trzęsie lecz słychać głośne walnięcie ''czegoś'' , to może po kolei , wymieniałem w tym aucie sprzęgło koło zamachowe + dwumas , od razu przy tym poduszka...
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z moim passatem. A więc zacznę od początku tą historie. Od jakiegoś czasu około pół roku wstecz zaczęło mi używać płynu chłodniczego około 0.5 litra na 2 tygodnie. I w końcu przeszedł moment że był rozrząd do wymiany więc kazałem mechanikowi zdiagnozować...
Witam wszystkich . Pacjent : BMW e91 2006r ( m47n2 ) Problem polega na tym, że auto czasami jedzie bardzo dobrze a czasami od 2.8tys do 3.5 tys . Czasami od 3tys czuc spadek jakbym dodawał i odejmował sam gazu Czasami samochód idzie całkiem normalnie i nic się nie dzieje dzwiek turbo sie nie zmienia...
Szarpie silnikiem jak jest zimny (chwilę) a potem mu przechodzi i pracuje równo? Nie caly czas pracuje nierówno odpala dobrze moc ma jak wcześniej. Dodano po 1 2000 to w miarę max momentu obrotowego, więc cały układ napędowy i zasilania paliwem do sprawdzenia. Półosie, przeguby do sprawdzenia...
Samochód kupiłem 2 lata temu.(1,6 K4M 734). Jak go kupiłem to się okazało że często wchodzi w awarię (awaria cewki). Po wymianie cewek, świec, przeczyszczeniu przepustnicy, wymianie oleju w skrzyni i w silniku + filtry, samochód miał takie objawy ze potrafił zgasnąć praktycznie w każdej sytuacji, czy...
Traktuję Was jako ostatnią deskę ratunku, bowiem wszyscy (mechanicy, elektromechanicy i inni) rozkładają ręce. Auto jak w temacie, wersja 75-konna po "chrupku" na 91 koni. Delikatne dodanie gazu (mniej więcej od pułapu 1800rpm) skutkuje czasem szarpaniem. Odczucie jakby na ułamek sekundy zabrakło...
Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. Na koniec parametry w trakcie jazdy: Zdjęcia parametrów...
misiozol - Osobiscie mysle ze troche skrzywdziles auto mozna bylo chociaz zainwestowac w instalacje z sterowaniem z silnikiem krokowym np firmy lecho zeby chociaz bylo sterowanie z sondy gazem a koszt znikomy w porownaniu do problemow teraz masz Pirat - był sterownik BRC just, ale przy dynamiczniejszej...
Witam, Może, żeby się nie rozpisywać krótko i na temat: Jakiś 2000 km temu zrobiony rozrząd na dobrych częściach, turbo wyczyszczone około 5000 km temu. W ostatnim czasie brak innych operacji na silniku i osprzęcie. Silnik chodził jak żyleta. Igła, majówka 1000 km i nawet się nie zaląkł. Dziś w...
Witam. Posiadam puga 307 2002r 2.0 hdi 107km. Teraz krótko o nim, kupiłem go z uszkodzoną dwumasą po zrobieniu tego przyszła nieoczekiwana regeneracja wtrysków. Samochód wcześniej dużo palił po regeneracji nieznaczna poprawa, lecz ciągle za dużo. Okazało się, że fap był do połowy dobrze w ecu wywalony...
Witam. Na początku napisze tak silnik 1.9tdi afn (110KM) - nieznanego pochodzenia, dlatego silnik przeszedł kapitalny remont(pierscienie,tloki,panewki,glowica itd), założone nowe sprzęgło, turbo po regeneracji. Rozrząd ustawiony i pierwsze odpalenie odpalił elegancko, pochodził pół godziny bez zarzutu....
Witam, Ford Galaxy 2007, 2.0 TDCI 140 KM, 200 tyś. przebiegu, model bez DPFa. Auto bardzo delikatnie poszarpuje przy jednostajnej jeździe na 3-cim biegu w granicach 1000-2000 obrotów - szarpania nie czuć na innych biegach. Przy - nawet bardzo lekkim - puszczeniu lub dodaniu gazu szarpanie znika. Objaw...
wiec sprawdziłem cisnienie tur bo daje zbyt wysokie i moze to byc to szarpanie komputer widzi za wysokie cisnienie turbo i upuszcza to tylko teoria w poniedziałek wioze auto do sprawdzenia turbo cisnienie turbo 1100 a jest 1600 cos jest nie tak
Witam, Pacjent jak w temacie 2.0 TDI BKD 140koni, 120 tys przebiegu. Przy przyspieszaniu, zwłaszcza mocniejszym i zwłaszcza na rozgrzanym silniku przerywa tym bardziej im wyższy bieg. Problem pojawil sie jakies 15 tys km temu, wowczas poszedl na komputer i byl błąd przeładowania turbiny i brak...
Mam Opla Astre 1.7 Turbo Diesel mam problem z szarpaniem objawia się to tym że na niskich obrotach na drugim i trzecim biegu przy dodawaniu gazu auto zaczyna szarpać w czym może być przyczyna tego zjawiska?
Dzieje się tak tylko na zimnym i to przy obrotach powyżej ok 1800/1900. Przy niższych nie. Niedawno naprawiony był sterownik pompy wtryskowej ale nie ma różnicy w tej kwesti. Po oko 1 -2km (zależy od temp)już nie szarpie. Obroty przy których zaczyna szarpać są to obroty przy których turbo zaczyna...
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem...
Witam, Proszę o informację co może być powodem delikatnego falowania obrotów na wolnych obrotach, oraz przy jednostajnej jeździe np w trasie spokojna jazda okolo 2tys obrotów po zdjęciu nogi z gazu auto szarpie zamniast rownomiernie zwolnić. I w drugą strone to samo po dodaniu gazu auto też szarpie. Samochód...
Witam, Przejdę odrazu do sedna. Miałem juz wymieniane wtryskiwacze bo nie podawały równo paliwa i silnik chodził n a 3 gary, wymieniane miałem tez przewody bo były nieszczelne - gasł mi samochód i strasznie nim szapało, nie chciał odpalać. Przez chwilę było dobrze ale znowu coś jest nie tak....
Witam, mam problem z passatem b5 fl. 2001r 131km, mianowicie pasat przy wchodzeniu na obroty około 1800 i wyżej ma znaczący spadek mocy i zaczyna szarpać, drzeć(coś w tym stylu). Gdy szarpanie ustąpi mianowicie przy ok 3000 obrotów(nieraz nie ustepuje) to samochod niczym wystrzeli do przodu. Byłem na...
Witam serdecznie. Mam problem z audi A6 z 2008 2,0 TFSI (benzyna). Powtarzający się błąd diagnozowany w auto-com ,,skład mieszanki zbyt ubogi,, W danych czasu rzeczywistego na wolnych (szarpiących) obrotach kat wyprzedzenia zapłonu -3 do -5st. zmienia się na 14 do 20st. przy 2000 obrotów, temperatura...
Poniższe naprawy przeprowadzone u mechaników za których nie poręcze. I z racji tego, że nie znam się aż tak jakbym chciał to nie mogłem sprawdzić czy faktycznie te naprawy zostały przeprowadzone. Lub nie było możliwości kontroli mechanika. Po zakupie samochodu silnik miał przyspieszenie. Jednak słabsze...
Cześć, twardo walczę z złomplem. Do tej pory: - turbosprężarka nie posiada luzów, podciśnienie zmodyfikowane (silikonowe wężyki + dołożony akumulator pneumatyczny jak w gulfach) - kolektor ssący zregenerowany (wywalone klapy zawirowań powietrza) - EGR zaślepiony od strony wydechu i strony dolotu...
Witam. Mam problem z szarpaniem auta od 2,7~tys obrotów do około 3,5 czasami 4. Auto mam w LPG, ostatnio znajomy mechanik robił mi wtryski, dał nowy reduktor. Auto w tym momencie ma około 180 kuców. Turbo się włącza przy 3 tys ~obrotów . Czasami powyżej 3 tys przy całym gazie traci tak jakby moc na...
Fiat Ducato 3.0 2015r Szarpie, brak mocy Auto po kilku warsztatach, wymienione praktycznie wszystko, Turbo, wtryski. egr, czujniki itp.. Przy przyspieszaniu brak mocy szarpie przy prędkościach 40-80 km\h Jak sie rozpędzi jakoś leci. Po skasowaniu błędów pojawia się bład P0481-13 Wentylator chłodnicy...
Witam. Posiadam A3 8P 1.9 bkc 105KM. Samochód ma 300tys przebiegu. pompa, wtryski, oraz turbo jeszcze fabryczne. Zabrałem się za czyszczenie egr i kolektora dolotowego. Po wyczyszczeniu całego układu zaczęły się problemy. Silnik między 1800-2000 obr/min traci moc i szarpie. Dzieje się tak tylko przy...
Robiłem teraz trasę 400km po autostradzie. Auto jechało 150 -190 sprawowało się super. Lecz przy zjeździe z autostrady gwałtownie zwolniłem do 100km i wywaliło mi błąd i przeszło w tryb diagnostyczny. po zgaszeniu i odpaleniu silnika jechał normalnie. znaczy się szarpanie i gwizdanie z turbo wróciło...
Witam, mam problem od okolo 2lat z moim samochodzikiem mianowicie Gdy samochod jest lekko rozgrzany np 50° idzie jak burza zero problemow gdy zacznie bardziej lapac temp to zaczyna szarpac autem strasznie mocno na poczatek wymienilem dwumase bo i tak byla do wymiany problem nie ustal wymienilem uszczelki...
EGR to funkcja ,która jest dość rygorystycznie "nadzorowana" przez sterowniki w silnikach Peugeot'a. Potrafi walić takie błędy ,że aż dziw bierze. Ostatnio robiłem 2-litrówkę właśnie z takim upierdliwym EGR. Motorek cacy , błędy na przepływomierz (podmiana na nowy), korekcje na wtryskach w normie ,a...
wszystko niby jest wporzadkuy nawet nie zapala sie check engine na lpg ale przy obrotach 4200 szarpie jak przeskoczy ten moment idzie jakby mu sie zalaczylo turbo a na zimnym nadal poprawnie pracuje na pelnym zakresie obrotow
Witam. Mam założoną instalacje gazową sekwencyjną. Wtryski Valtek 3 ohm, reduktor KME Silver, wielozawór Tomasetto, obudowa Tomasetto, elektronika Zenit AG. Przy załączeniu turbo, ciśnienie spada do 0.3 bar. Auto szarpie i nie przyspiesza. Ciśnienie jest ustawione na 1.2 bar. Nie wiem jak ustawić gaz...
witam wszystkim , jestem nowy i mam nadzieje ze w dobrym temacie pisze jak nie to z góry przepraszam... samochód: audi a3 97 rok , 1.8 Turbo - bezyna 150km ( gaz zrobiony miesiac temu ). problem mój polega na tym : wszystko było ok do czasu gdy... zamontowałem gaz... od tego czasu gdy ...jeździłem...
Witam mam następujący problem. Po kilkunastu kilometrach zapala się bądź miga lampka silnika, auto chodzi jakbym na 3 garach. Wymiana świec jak i sprawdzenie cewek nic nie zmieniło są ok. Auto postało dobę w garażu kontrolka się świeciła auto sprawne po jakimś czasie zgasła wszystko ok. Przejechałem...
Witam, jak w temacie podczas przyspieszania auto szarpie. Na postoju trzymane np. na 3000 rpm potrafi wskoczy sam na 3500 rpm i znów spadnie. Potrafi przydymić na niebiesko. Co sprawdzone/wymienione: - brak błędów na kompie - pompa regenerowana w serwisie boscha rok temu (po gwarancji) - na kompie...
Witam wszystkich. Proszę o poradę. Mam Audi A4 1.9 tdi 110 km. Auto zapala na dotyk ale na zimnym silniku nie ma mocy, taj jak by turbo nie działało. Czasami po uruchomieniu przez chwilę (kilkaset metrów idzie dobrze). Auto odzyskuje moc po porządnym rozgrzaniu (przejechaniu kilkunastu kilometrów) ...
Witam mam problem z Passatem 1.8 AWT 150 KM Samochod na wolnych obrotach szarpie jako bład ma 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 35-00 Wszystko wzkazywało na nieszczelnosc wiec szukalem wymienilem odme peknieta byla ale dalej nie...
EGR. I odpięcie może nic nie dać. Druga możliwość, nieszczelny dolot. Odpięcie EGR dodało mu troszkę mocy jak oczywiście usterka nie występuje więc EGR jest wyeliminowany. Ciśnienie doładowania jest idealne. Przewody filtr > turbo i turbo > kolektor sprawdzone. Raczej usterka naprowadza mnie...
Witam jestem posiadaczem 307 2.0 hdi 136km 2005r. Moja historia Pewnego ranka odpaliłem auto i zapomniałem wyłączyć hamulec ręczny przy ruszaniu, auto zgasło po odpaleniu nierówna praca silnika straszny klekot i dużo dymu. Podczas jazdy auto słabe ruszanie tylko na wysokich obrotach. Dojechałem...
Witam . Na wstępie zacznę od odcięcia . Jadac 120 odcina . Na innym forum wina może być zawór n75 i jeszcze przyczyn może być kilka . Wężyki są połączone dobrze . Turbo włącza się przed 2 tysiące obrotów . Cieknaca ropa może wydostawac się z pompy bo tam jest mokro i tutaj przyczyn też może być kilka...
Witaj zauważyłem że na gazie czas wtryskiwaczy zmniejsza sie według czasu wtryskiwaczy benzynowych przy wyższych obrotach.Bo na wolnych czas otwarcia wtryskiwacza gaz. jest wiekszy o ok. 1 ms a podczas rozpedzania czas otwarcia wtryskiwacza gazu jest niższy od czasu otwarcia wtryskiwacza benzyny. przykład...
Wypytałem klienta, fakt przyznał się ze jak kupił auto to tempomat już nie chodził od początku, czyli od półtora roku a szarpać zaczął w styczniu. Po odpięciu podciśnień od EGR, Turbo i reszty zaworków, nawet po odpięciu przepływki i klapy gaszącej dalej szarpie. Stawiam na ECU, w tygodniu będę...
Witam. Mam problem z pilarką Jonsered 2040 Turbo (Husqvarna 136). Pilarka ciężko odpalała po czym często gasła na wolnych obrotach. Rozebrałem ją i wymieniłem łożyska na wale, uszczelniacze (ten od strony sprzęgła obracał się w gnieździe), filr powietrza i paliwa, rurke impulsową, uszczelki i membrany...
Witam. Mam sharana 1,9tdi 115km 2002r problem polega na tym , że auto po przekroczeniu prędkości 90-100 km/h wpada w tryb awaryjny i szarpie przy zmianie biegów ( automat ) niedawno wymieniałem turbo i pompowtryski ( po regeneracji) komp pokazuje błąd 4 pompowtrysku
Cześć W weekend zakupiłem nową kartę graficzną MSI GFX 970 GAMING 4G, gdyż obecny Radeon HD 6850 wydawał mi się zbyt słaby. Przyśpieszenie faktycznie nastąpiło, przy ustawieniach HIGH/ULTRA mam około 50-60 fps w Dirt Rally i pCars. Ale mimo tak dużej ilości klatek mam małe szarpanie, gra nie chodzi...
Witam. Mam taki problem ze swoim VW Golfem. Podczas jazdy szarpie, tak jakby się przytykał lub nie dostawał wystarczającej dawki paliwa. Już nie wiem gdzie szukać. Dodam tyle, że: wtryski po regeneracji, pompa jest ok., filtry i oleje wszystkie wymienione, turbo wymienione, paliwo lane to lepsze. Auto...
Auto : Citroen C4 2.0 HDI 2005 Historia: silnik nierowno pracowal (nie wiem dlaczego, wlasciciel twierdzil, ze krotko po kupnie i z czasem sie pogarszalo). Po wymianie wtryskow praca wrocila do normy, ale pojawilo sie szarpanie. Opis problemu: Silnik szarpie przy delikatniejszym przyspieszaniu w zakresie...
Elektryka sprawdzona cala. Filtr paliwa. Pompa vr wtryski czyszczenie ukladu paliwowego wraz z bakiem filtr powietrza olej silnika olej skrzyni rozrzad byl robiony 3 tyg temu sam robilem i wszystko jest ok egr sprawny turbo tez czujniki tez sprawdzone jestem mechatronikiem samochodowym przy dodanym gazie...
Witam Potrzebuję pomocy z moim Audi a8 d3 z silnikiem v8 4.2 TDI 326 KM. Problem jest bardzo poważny Auto ostatnio zaczęło szarpać na postoju i przy ruszaniu w okolicach 1000-1200 obr. Problem nasila się z każdym dniem. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Wtryskiwacze podmieniane - bez rezulatu... Po...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze,...
Witam, jakiś czas temu kupiłem auto z 2004 roku z całkiem realnym przebiegiem 277.000 km. Silnik 3.2 CDI. Dzień po zakupie o pokonaniu 140 km, kiedy wsiadłem do auta, okazało się, że skrzynia biegów szarpie, auto straciło dynamikę i jadąc ze stałą prędkością falują obroty. Sytuacja się poprawia, kiedy...
"Węże podpuchnięte lecz jest to turbo ciśnienie jakieś tam musi mieć ..." - tego za bardzo nie rozumiem ? ciśnienie w jakich przewodach chłodniczych czy doprowadzających powietrze ? W przewodach chłodniczych to turbo nie ma znaczenia na ciśnienie w nich. Przewody do IC puchną - robi się w nich ciśnienie...
Witam mam problem z Zafirą 2.0 turbo z 2005 r (gaz od listopada 2018 r) kod silnika Z20LER . Otóż przy spokojnej jeździe wszystko wygląda w porządku natomiast przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu samochód zaczyna szarpać. Zauważyłem również większe spalanie paliwa. Po podłączeniu pod komputer pojawiły...
Przed czyszczeniem turbo było tak że jak jechałem 120 i to był max a po czyszczeniu turbo nie odcinało mi wgl mocy i do konca można kręcić . Ale problem jest taki właśnie ze szarpie mi na starcie i dymi strasznie A nawet gaśnie . I to może być przez turbo sprężarkę ? Mechanik cos tam mi wspominał...
Trochę szarpie silnikiem na jałowym w szczególności na zimnym i czasami trakcie przyspieszania czuć "jak by turbo w mały dołek wpadło"
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy...
Witam, problem jest następujący, od początku mojej historii z tym autem widnieje błąd pamięci ROM co do czasu regeneracji turbiny nie stwarzało problemów, po regeneracji turbo pomysły się kończą i widnieje ten błąd przy gwałtownym dodaniu gazu szarpie mocno całym autem o wyprzedzaniu nie ma mowy czy...
Witam. Posiadam bmw e46 320d 2.0D 150km wymieniłem w niej silnik na taki sam o tych samych numerach i mam problem z turbem w nowym silniku miałem turbo na gruszkę i przerobiłem na elektryka tak jak było w starym silniku tylko teraz mam problem z turbo jak założę regulacje turbo na silniczek od razu traci...
Cześć, z góry proszę o wyrozumiałość. Mam insignie 1 generacji z 2013r od paru miesięcy(150tys przebiegu, manual, 1.6 turbo benzyna). Kilka tygodni temu zauważyłem, że jak stoję na luzie to wydobywa się dziwny klekot ale po wciśnięciu sprzęgła, klekot znika. Dodatkowo nawet po krótkiej, wolnej jeździe...
Sprawdź przepływkę i cisnienie turbo. Pomocny VAG.
na 100% D jek Diesel bez turbo :D
właśnie przydałoby się więcej danych o silniku, mogą być przytarte łopatki w turbo
Dokładnie goldwinger dobrze trafiłeś, że to C20XE. Czy jak wymienie ECU to może mu sie znacznie zmniejszyć spalanie? To auto ma maksymalnie palic na trasie 7 litrow a bierze blisko 9 benzyny. Wydaje mi sie ze auto pracuje na trybie awaryjnym i dlatego mam takie z nim problemy ale pewny nie jestem, to...
Witam. Nie chcę tworzyć nowego tematu gdyż ten jest jakby pokrewny... Mam Passat B4 1.9 tdi 90 km, silnik 1Z. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach pojawiają się drgania pochodzące oczywiście od silnika (niezależnie czy auto zimne czy rozgrzane). Poza tym przy obrotach 1100 - 1200 obr/min...
jak sprawdzić to ciśnienie?jeżdzilem z VAG iem przepływka i turbo są ok co jeszcze sprawdzić
gazowalem na jalowym po tym szedl jak trzeba az do trojki i 3200 szarpniecie i znowu dno kompa podlaczalem pokazuje turbo pressure less than minimum czy cos takiego bylem w warsztacie powiedzieli ze albo n75 albo przeplywka albo turbina nie upuszcza cisnienia no ale wszystko sprawdzonei dziala i dalej...
Zmien najpierw tors ( uchwyt ), a pozniej kombinuj dalej.Przyczyn szarpania moze byc bardzo wiele min. zatkany pancerz, przytkana/przytarta koncowka pradowa, wytarta rolka prowadzaca i dociskowa, przytkane rurki ktore prowadza drut przez podajnik, sam drut moze byc przyczyna takiego stanu...etc. Jak...
Witam, masz trochę dziwne objawy, u mnie przycinały się kierownice w turbo i miałem podobne efekty, ale to na 3,4 i 5 biegu. Później było jeszcze gorzej, pojawiał się notlauf(odłączenie turbiny) przy okolo 3 tys obrotów. Rozwiązaniem problemu jest wyciągnięcie turbiny i czyszczenie kierownic. Półśrodkiem...
wiec bylem w serwisie,i mam wydruk z komuputera,za naprawe w serwisie wstepnie zaspiewali 700f.plus wymiana turba jakies 2000za samo turbo.pozdrawiam
witam.. właśnie na listwie nie ma u mnie nigdzie tego czujnika.. mój silniczek to B5204T3, marzec 1999... a czy ten problem może mieć przyczynę np. w zabrudzonej przepustnicy?? mapa jest dograna naprawde niemal idealnie, maxymalne odchyłki w stosunku do mapy benzyny to może 1-3%, nie więcej.. majgorsze...
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania...
daje jak z kompresora, jutro sprawdze dokładnie jakie jest cisnienie w kazdym razie jak włozył bym na miejsce mapsensor nie przykrecajac wkretow to chyba by go wypluło z otworu, najwyzej wkleje logi z vaga to moze mi cos panowie podpowiecie. Jesli chodzi o zawor N74 to jest ten co steruje gruszką w turbo?...
To nie dioda tylko zaworek jednokierunkowy (czarnobiały) nr 5 na poniższym foto : , kolorem białym musi być zwrócony do N75 czyli elektrozaworu z białą główką, masz silnik ASV czyli turbo ze zmienną geometrią a nie z zaworem wastegate, to co nazywasz wastegate to jest właśnie gruszka ze sztangą...
witam! Mam taki problem sharan 1,9 tdi AFN (110kM)98rok bardzo ciężko pali trzeba kręcić jakieś ok.20-30s ze startera od razu chodzi, po za tym przy spokojnej jeździe na każdym biegu ok.1800obr. zaczyna bardzo szarpać. wymieniono :najpierw sterownik pompy ,potem pompę ,potem czujnik poł. wału , przepływomierz...
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Układ paliwowy szczelny - czy sie nie zapowietrza sprawdzałem. W filtrze paliwa też nie ma powietrza przed odpaleniem. Żarówki wymienione - miałem nadzieję, że to one są przyczyną ale się zawiodłem. Co do ssania nie sprawdzałem ale zobacze i dam znać. Przepraszam, że zapomnialem o tym wcześniej - jest...
mierzone idealne jest Dodano po 7 zrobię logi i wkleję głównie to denerwuje mnie to szarpanie wystepuje to przy delikatnym dodawaniu gazu jak rozpedzam auto przewertowalem troche internet i duzo ludzi ma z tym problem ale mało kto usunoł ta usterke przy tym szarpaniu sa właśnie skoki cisnienia...
witam mam dość frustrując problem , mianowicie : 1)po dodaniu gwałtownie gazu zaczyna szarpać i w efekcie gaśnie nie wchodzi na obroty 2)po delikatnym dodaniu gazu można nawet osiągnąć 6500rpm 3)co jakiś czas samoistnie gaśnie w czasie jazdy samochód był u mechaników i diagnoza nic nie stwierdziła...
Na starym stagu 300, jak widzę... A czego Pan nie widzi - oscyloskop jak byk pokazuje źródło(a) problemu. Co z tym cayenne turbo S? Dzwonił Pan do mnie w jego sprawie, chciałem pytać w tamtym wątku, ale ktoś go zamknął nie wiedzieć czemu.
Prawdopodobnie jedne z wtrysków skończyły swój żywot, pompa wtryskowa, a może tylko któreś z kostek od podzespołów takich jak pompa czy sterowanie turbo są zaśniedziałe: zacznij od przeczyszczenia kostek tylko dość szczegółowo latarka i świecić ewentualnie usunąć śniedź potem zabezpiecz dla bezpieczeństwa...
Witam wszystkich 2.0HDI 136ps RHR Problem polega na tym, że silnik wydaje dziwny metaliczny (klekot, grzechot stuki, itp. CIĘŻKO TO OKREŚLIĆ, tak jakby w środku latało kilka luźnych nakrętek, żeby ułatwić rozpoznanie dołączam pliki z dźwiękiem) Silnik wydaje ten dźwięk w przedziale 1000-2000obr...
miałeś zbyt małej mocy reduktor i dlatego przerzucało na benę z powody dużych spadków ciśnienia. Towarzyszy temu niska temperatura gazu i wytrącanie się parafin w całej instalacji. Zabrudzenie wtryskiwaczy to wypadanie zapłonów, szarpanie, brak mocy i nie ma to nic do przełączania na benę, więc to raczej...
Właściwie jak w temacie. Ford mondeo 2003 rok, kiedy silnik jest zimny wszystko jest ok. jak się zagrzeje, kopci niemiłosiernie i nierówno chodzi, brak mocy itp. Proszę osoby obeznane w "fordach" co może być przyczyną. Jakiś mechanik stwierdził że pompa oleju nap. i zażądał kosmicznych pieniędzy za...
Co do pomiarow to nie bardzo wiedzialem co sprawdzic. Jedynie predkosci kol i wyszly wszytskie takie same. W silniku pojawia sie blad "przekroczenie regulacji doladowania" czy jakos tak. W kazdym razie tradycyjny notlauf. Patrzac na logi to przeplywka lezy, bo turbo pompuje ladnie, pomiary 003 sa...
Tak jak koledzy już wcześniej powiedzieli musisz zacząć od podstawowego pomiaru jakim jest pomiar kompresji.Niebieski dym oznacza spalanie oleju.Mogą być uszkodzone pierścienie,wydmuchana uszczelka pod głowicą lub uszczelniacze na zaworach .Jeśli autko by miało turbo to opisane przez ciebie objawy by...
Z tego co widzę to masz problem po stronie ciśnienia doładowania, tzn: turbo,przewody ciśnienia,intercooler lub EGR. Zacznij od tego.
No i udalo sie... Ponizsze informacje podaje ku nauce kazdego fana modeli rc, gdyz okazalo sie ze teoria tak bardzo rozni sie od praktyki... Po pierwsze jakiekolwiek proby scalkowania wejscia za pomoca ukladu rc nie odniosly rezultatu. Sugerowany maly kondensator 1u nie dawal absolutnie nic. Podobnie...
Spoko, u mojego kolegi w golfie iii na jednopunkcie, nie potrafił ustawić gazu, dał za małą dyszę do wtrysku, nie potrafił stwierdzić czemu szarpie na lpg. Pozdrawiam
za długi czas wtrysku gazu", a w vagu "dopasowanie ustalenia składu mieszanki-przekroczona wartość adaptacji-dodawanie tu masz odpowiedź, (wymienioneNGK) reguktor magic jet III wtryski OMVL REG niebieskie z dyszą 2,5 na podwójnym pasku centrala Esgi centrala od gazu zbiera impulsy z wtrysków więc...
Witam proszę o pomoc Audi A4 Turbo 150KM instalacja BRC Reduktor Max wtryskiwacze Zółte nowa instalacja przy nagłym dodaniu gazu i przekroczeniu progu obrotów 4,5 tyś auto bardzo mocno szarpie do 4,5tyś obrotów wszystko jest w jak najlepszym porządku autko bardzo ładnie się...
Sprawdziłem EGR - odłączyłem go, auto przestało szarpać w zakresie 1800-2000obrotów. Ale mocy i tak brak. Umówię sie u mechanika, niech looknie na tą geometrię łopatek...
Mam dokładnie ten sam problem co przedmówca, w takim samym aucie z tym samym silnikiem. EGR sprawdzony, przepływka sprawdzona, turbina też. Brak błędów w sterowniku silnika. Auto szarpie między 1500-2500 ob./min przy jeździe ze stałą prędkością, pedał przyspieszenia wciśnięty w ok. 20-30 %. W momencie...
Witam serdecznie forumowiczów! Mam wielki problem z moim Passatem... Auto zdecydowanie nie jedzie jak należy... Porusza się nim jakby brakowało przynajmniej 40KM z seryjnych 150. 2 dni temu miałem okazję "zmierzyć się" z kolegą prowadzącym Audi A4 B5 1.9 TDI 110 KM z 4-stopniową automatyczną skrzynią...
Witam, samochód to Golf III 2.0 115KM silnik ADY 12/1994 na gazie sekwencyjnym stag 200 Mam kilka usterek, z którymi nie mogę sobie poradzić. 1. Pierwsza usterka która jest od zawsze to włączający się wentylator chłodnicy. Włącza się pierwszy raz nawet przy 76 stopniach(wg VAG). Po chwili się...
Witam Mam właśnie ten sam problem co "riddickkill" wydaje się że pali na 3 cylindry bo szarpie nim na wolnych i nie ma mocy... czasami jest taki strzal ze ledwo jedzie i nagle jakby palil na wszystkie i idzie jak burza. Nie mam pojęcia co to może być.... macie jakieś porady ?
Witam kupiłem Lagune 2.2 dci jest problem przy normalnej spokojnej jeździe , a mianowicie przy niskich obrotach nie równo ciągnie tzn tak jakby turbo sie wylaczalo na sekundę po czym znów idzie i tak na przemian jak sie depnie to jest dobrze , spalanie też duże.acha odkryłem ze rura odmy jest odlaczona...
EGR, przepływomierz, konektorki na pompowtryskach, pompowtryski, turbo.
Przesyłam, logi bardzo bym prosił o sprawdzenie: Statyczne: Grupy: 001,003 - Grupy: 018,023 - Grupy: 013,010 - Grupy: 004,007 - Dynamiczne: Grupy: 010,011 - Grupy: 003,004 - Grupy: 001,008 - BS: Grupy: 003 - Grupy: 011 - Objawy są takie jak pisałem wcześniej w temacie, auto...
Dzięki bardzo.Ciekaw tylko jestem czy diagnostyka coś wykaże...Miałem już problemy z turbo czy możliwe że to właśnie wina turbiny?
Świece są dobre jeszcze zapomniałem że bardzo zaczoł kopcić czy to może być turbo?
Nowe informacje są takie: Przerywanie od pewnego czasu jest coraz większe. Dziś podłączyłem tester OBD i okazało się, że podczas rozruchu zimnego silnika mam wypadające zapłony na 3 cylindrach (losowo), ale nie aż tak dużo, żeby zapalił się Check Engine. Z dodatkowych informacji, to nadal tuż po...
Wygląda że swiece dobre. Masz czym zdiagnozować żeby sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania? Ile ma auto przejechane i jaki jest zalany olej? Może być zmęczona sprężyna na zaworze i przepuszcza ciśnienie turbo ... Jak gorący sprężyna się rozszeża i niby ok ! Ewentualnie kiepski olej i problem...
Witam wszytkich forumowiczów mam problem ze sprinterkiem 315cdi 2009r. 150tys km samochód chodzi świetnie raz na miesiąc zaświeca się kontrolka check ,bryka traci moc i po sprawzeniu wyskakują błedy : 2633- przepływom. pow. masowy lub obj -- sygnał niezgodny przy pełnym obciąż 2011- przepływom....
czyszczona turbina, wymieniony olej i filtry nic to nie dało , wymieniony wężyk od turbo podłączyłem vaga i porównałem charakterystykę przepływomierza, okazało się że pokazuje za dużą wartość mierzonego powietrze (oczywiście nie było błędów w komputerze) wymieniłem przepływomierz na chiński (niemiecki)...
Jeśli tak to ta pierwsza pewnie szerokopasmowa. Na szerokopasmowej były niektóre sterowniki w silnikach 1.8 turbo.
Sprawdź zawór egr Na turbo masz przeładowania i jeszcze jedno nie miałeś czasami modyfikowanego wsadu? Według tych logów to turbina Ci się rozleci daje na maxa Dodano po 23 zawór n75 do sprawdzenia
Pompa, turbo, sprzęgło, zawieszenie, układ napędowy.
Cześć, przeszukałem już chyba wszelkie czeluści internetu więc zawitałem w końcu tu ;) Jakieś 3 miesiące temu oddałem do regeneracji turbinkę ponieważ na wylocie do IC pokazał się olej (nie przestała działać- - zrobiłem to prewencyjnie). Odebrał założyłem to samo, więc gwarancja( drugi raz założona...
Dzisiaj złożyłem środek i zabrałem się za silnik. To przerywanie i strzelanie w wydech spowodowane było ściągniętą rurką podciśnienia z jakiegoś zaworka na kolektorze dolotowym. Po włożeniu rurki silnik na wolnych obrotach zaczął poprawnie pracować ale..... przejechałem się kawałek dając mu...
Wiesz, jestem zdania że jak już rozbebeszyć wszystko to raz a konkretnie. Sprawdzisz wtryski jak tam pylą, uszczelniacze pod nimi, oczyścisz ew. wymienisz i święty anielski. Wtedy można zabawić się z bakiem. Nastanie czystość i zostanie zabawa z układem zapłonowym. Wydajność pompki paliwa trzeba zobaczyć....
1,6 bar to wg mnie strasznie mało jak na układ doładowania, "u nas" jak sprawdzam turbo to dobre na kompie pokazują ciśnienie doładowania w granicach 2,2 do 2,4 bar przy jeździe pod górkę. Jak jest 1,6 to zmieniamy na nowe.
Witam szanownych kolegów !! Mam tak od zakupu auta a trwa to już rok, jednak ostatnio wziąłem się za problem na poważnie. Samochód na V biegu nie jest w stanie jechać w zakresie prędkości od 70-80 km/h - czuć mocne szarpanie, od 60 - 70 km/h jest ok, silnik muli jak zaduszony ale nic nie szarpie,...
Witam od okolo tygodnia mòj touran 1.9tdi bkc 105 km zaczął kopcić na czarno i szarpac, tzn na kazdym biegu od niskich obrotow tak do 2 może 2.5 tyś obrotów silnik szarpie puści dużą chmurę czarnego dymu i dalej jedzie ok. Dodam że nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany zawsze jest tak samo, a...
Niestety tak wysoką temp na czujniku mogę zmierzyć tylko i wyłącznie podczas pełnego obciążenia i przy dość wysokiej prędkości Temperatury na wejściu do turbo jestem pewien - spr na kilku czujnikach - niestety do pirometru dojścia nie mam i chyba muszę zakupić :) Auto zmęczone dziś godzinną trasą...
Świece bo ma defekt świec, SWIRL bo przeładowuje turbo, DPF bo ma defekt korka zbiornika, DPF się nie wypala bo ma defekty świec, turbo i być może uszkodzony czujnik korka, co należy sprawdzić. Wszystkie C5 z 2,2 HDi jakie widziałem miały DPF, chyba nawet innych nie produkowano. A skoro klient zamiast...
Generalnie ECU potrafi sobie poradzić z takim problemem, jakbys mu np odlaczyl czujnik temperatury plynu, lub np czujnik temp paliwa, wtedy przyjmie jakies uśrednione wartości i jakoś tam silnik będzie się krecil (mniej lub bardziej zwawie) Jednak do prawidłowej pracy sa mu min. potrzebne takie informacje...
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości...
Jak szarpie sztangą to przycina się geometria i tyle. W przypadku zaworu upustowego jak stoi to pewnie przyrdzewiał. Ktoś jeździł delikatnie, zawór nie upuszczał spalin i stanął. Podłączyć manometr i sprawdzić.
Pomóżcie bo brak mi już pomysłów. Mam problemy z samochodem gdy chcę ruszyć, dławi się, dusi i muszę szybko pompować pedałem "gazu" by złapał obroty i wtedy jakoś startuje. Dzieje się tak gdy silnik osiągnie temperaturę 70 stopni, gdy jest zimny ruszam normalnie bez duszenia i szarpania. Samochód miał...
W 1Z turbo jest z wastegate a nie VNT, do sterowania potrzebne jest nadciśnienie a nie podciśnienie. Teoretycznie możesz wężyki zdjąć całkiem i ma być doładowanie. Sztanga rusza się dopiero przy przeładowaniu. Gdzie masz Map sensor na rurze czy w sterowniku? Jak w sterowniku, rozbierz go i zobacz, czy...
ja miałem pęknięty plastikowy wężyk, który wchodzi do kolektora ssącego(przy podszybiu-nad turbo) Było to odpowietrzenie skrzyni korbowej. Żygało olejem na turbo i przekłamania wartości na przepływomierzu przez tę nieszczelność/lewe powietrze. Łatwo to poznać po tym, że będzie olej na silniku przy podszybiu....
Witam. Nie chcę zakładać specjalnie nowego wątku, tak więc podepnę się pod ten jako, że mój problem dotyczący wycieku oleju w Astrze H 2.0 turbo 2005 r. jest podobny. Załączam dwa zdjęcia pokazujące wyciek. Czy jesteście w stanie powiedzieć mi gdzie może być jego przyczyna? Chciałbym wiedzieć,...
Turbo jest nowe , przebieg faktyczne 275 tys rocznik 2004 Przepustnica nie sprawdzana, ale nie ma typowych objawów tzn zawieszanie się na obrotach. Problem Rozwiązany : Wyczyściłem czujnik położenia wału, dokręciłem dolną sondę lambda bo można było ręką ją wykręcić i silnik zaczął zasuwać jak należy. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam ogromny problem z saabem 9-3 1.9 tid 120 KM 139.000 mil 2005r. :cry: Mianowicie po odpaleniu silnik co jakiś czas szarpnie strasznie kopci na czarno i ma totalny brak mocy. Ta sama sytuacja jest podczas jazdy. Gdy odepnę kostke od zaworu EGR silnik pracuje idealnie i po jakimś...
Hej Potrzebował bym, aby ktoś sprawdził logi. Mam problem z przyspieszaniem. Na 4 biegu z pedałem w podłogę (tak też były robione logi) czuć takie dławienie się i ogólne słabsze przyspieszenie. Wykres doładowania pokazuje niedoładowanie ok 30 kPa później przeładowanie i spadek i tak kilka razy. Później...