Witam. W większości układów hamulcowych stosuje się dłuższe i krótsze szczęki hamulcowe dlatego,że okładziny hamulcowe na szczęce przeciwbieżnej zużywają się zawsze szybciej niż na współbieżnej i dlatego aby było w miarę równe zużycie obu okładzin okładzina na szczęce przeciwbieżnej ma być dłuższe to znaczy w C-330 dłuższa ma być od przodu czyli od...
Google jeszcze nie wstało? https://obrazki.elektroda.pl/1594035900_...
Przerobiłem podobny montując do jednej z nóżek przewód z krokodylem.
W mojej okolicy jest warsztat gdzie kleją okładziny do szczęk.Nie korzystałem z ich usług ale wiem że robią to na gorąco.Nie wiem czy robią to na LOCTITE czy na ATLAS ale na pewno grzeją.
Jaki jest producent tych części? Żebym wiedział czego nie kupować. Teraz wyobraź sobie co będzie jak się linka ręcznego zerwie.
Przede wszystkim pozbywasz się rantu (kant we wewnętrznej stronie roboczej bębna) i regulujesz samoregulatorami. Na linkach kasuje się tylko luz pancerza a nie reguluje "ręczny". Podkręcasz samoregulatory do tego czasu, aż bęben będzie wchodził z delikatnym oporem (bardzo delikatnym), następnie wszystko montujesz spowrotem i gotowe - bez dodatkowych...
Na rozpieraku powinna być sprężynowa blaszka opierająca się o ząbkowane kółeczko. Często pęka kawałek i brak blokady uniemożliwia samoregulację. Rozpieraki są prawe i lewe.
Z której strony z prawej czy lewej? Jesli z lewej to niestety trzeba odkręcić całą pochwę. Jeśli z prawej można nie odkręcać. Trzeba się trochę pogimnastykować i da się to zrobić po odkręceniu dekla blokady mechanizmu różnicowego.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
Cienka na górę, gruba na dól - ręce nie muszą ale hydraulika da sobie radę. Ogólnie kluczowy jest luz regulatora na kołku - ja za duży to hamulce cieniutkie.
sa tam czujniki które wraz z przerwa w obwodzie zapalaja lampke. proponowal bym je sprawdzic lub odrazu zmienic
http://www.motoneo.pl/t/czesci/z1/ATE_03...
Przegląd w ASO kosztuje min. 600 zł i w ramach tego wymienią Ci tylko olej i filtry. Sama wymiana oleju + filtry to jakieś 250 zł. Za szczęki też będzie 150-200 zł (same szczęki to ok 60-80 zł), do tego regulacja ręcznego (jeśli tylko regulacja) z 50 zł. Wydaje mi się, że 500 zł to dobra cena, ale ważniejsze byłoby dla mnie żeby usługa była wykonana...
Jeśli chodzi o odpowietrzanie odpowietrzamy wprzytkie i zaczynamy od tago koła co jest najdalej pąpki czyli najczęściej jest to prawe tył następnie lewe tył późnoej prawe przód i ostatnie lewe przód. A kolega z wymianą płynu jak najbardziej ma racje ponieważ jezeli płyn mamy ten sam bardzo długo to zaczyna być w nim dużo H2O dzięki temu mogą nam korodować...
Patrząc na cylinderek, widać, że tłoczki są wypchnięte prawie maksymalnie, masz na pewno przyblokowany mechanizm samoregulacji, najpierw spuśc mechanizm, aby szczęki ścisnęły tłoczki cylinderka, tak, że prawe sie schowają w osłonach gumowych, spradź czy mechanizm samoregulacji chodzi bez oporów (napewno blokuje się na rdzy) i składaj koło.
Pierścień zabezpieczający oś dźwigni ręcznego na szczęce,nowe szczęki często nie mają dźwigni ręcznego i trzeba je przełożyć ze starych szczęk
Popuść linkę wyreguluj szczęki naciąg linkę ,a ręczny na pewno będzie.
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , a objawy masz takie jak piszesz , to znaczy , że nie działają samoregulatory szczęk w tylnych bębnach . Szczęki składają się do oporu wciskając tłoczki cylinderka do końca . Jeden ruch pedału hamulca jest za mało żeby szczęki dotknęły bębna , zbyt mała wydajność pompy , więc po kilku razach masz hamulce .
Może to korektor, ale nie mogę go namierzyć w samochodzie. Jesli jest, to przy lewym wahaczu.
Wzrost pedału może być spowodowane złym montażem samoregulacji szczęk ,daleka odległość szczęk do bębna.Także po wymianie klocków i szczęk pierwsze hamowania nie są100procent skuteczne .
Tam na dole, przy rozpieraku sprzęgniętym z linką jest taki spory wypust, na którym opierają się krawędzie szczęk. Jeśli szczęki są mocno zużyte i sztucznie zrekompensujesz to naciągiem linki, rozpierak mocno oddali szczęki od tego szmela, co po zaciągnięciu hamulca spowoduje, że dodatkowo oddalą się od niego. W takiej sytuacji, po zaciągnięciu hamulca...
To musisz zablokować pracującą szczękę żeby sprawdzić czy druga się rusza. Może jeden tłoczek jest zapieczony. W takim przypadku ręczny powinien być normalny, zasadniczy słabszy.
Mam taką zaciskarkę - która tujejki ściska samymi końcówkami szczęk. Tulejka wówczas też aluminiowa. Ale można też zacisnąć szczypcami (kombinerkami).
Brykieciarka kolegi już działa, problem był z szczękami zaciskowymi, ale wina nie była tego że je ktoś napawał, tylko pęknięte było mocowanie szczęk do korpusu, oczywiście konieczne było ustawienie maszyny i regulacja. I jak kolego agaracz, maszyna pracuje?
Tarcza kotwiczna.
Wielu "mechaników" montując przy Seicento szczęki "zapomina" aby przesunąć przed montażem samoregulatory szczęk (czerwona strzałka) i montuje bęben, można powiedzieć, "na chama" go wciskając, wbijająć lub używając innych "brutalnych" metod, "bo bęben nie chce wejść na szczęki, pewno są niewymiarowe, ale to się dotrze". A wystarczy przed montażem szczęk...
czy jak się ściągnie jedna szczękę, to druga będzie hamowac? Na a jak nie, to czy ręczny będzie hamował chociaż na drugie koło? Dwa razy nie.
NIe wiadomo o co ci chodzi. Ręczny ustawiamy dopiero po regulacji luzy między szczękami a bębnem. Oczywiście wtedy linka ręcznego jest luźna. Ale to już wiesz chyba. Wysunięcie tych "cycków " zależy od zużycia bębna, szczęk, jak i samej dźwigni między szczękami i rozpieraka. Jak są wysunięte na maksa to któraś z tych rzeczy jest zużyta. One same w sobie...
Zwykle w tarczy jest dodatkowy otwór zaślepiony gumową zaślepką. Służy do regulacji luzu na szczękach. To tam nie ma samoregulatorów ? Ależ prymityw, normalnie jak w Żuku, też "podstawiało" się szczęki. Widziałeś kiedyś i20 ? Ten otwór służy do maksymalnego zbliżenia szczęk aby ominąć powstający rant w bębnie, w łatwego demontażu bębna. Mam nadzieję...
Ja myślę, że szczęki sprzęgła nie mogą dotknąć do kosza sprzęgła tym zaznaczonym "czerwonym" (konstrukcja i kształt szczęk na to nie pozwala) i to otarcie na koszu sprzęgła to raczej nie od tego.
Może zaciśnij jedną lub więcej złączek na peksie i rozetnij zeby mieć wgląd jak zacisneło. Możesz też zacisnąć ze dwie dedykowaną szczęką i porównać. Chyba, że kilka sztuk i jest podejście z zapasem rurki lub możliwość sztukowania to rwać i zrobić na markowych złączkach jak należy. Ale nie jest powiedziane, że to co zrobiłeś jest źle.
Wciskane. Silnik od ręcznego jest na środku od niego linki do szczęk.
No i masz, a jak mnie kopało to pomogła wymiana szczęk hamulcowych {wymiana była zamierzona ale efekt już nie}.
No i co mi kolego zarzucasz ? Bo nie rozumiem? Bębny mają zużycie ok 1mm więc nawet według Twoich teorii mogą jeszcze być , a sam widziałem bębny z dużo większym rantem .Płyn jest higroskopijny to fakt ale że by nabrał tyle wilgoci żeby zamarzł to jeszcze nie słyszałem bo chyba o to Ci chodzi? No chyba że ma 10 lat . Żebyś wiedział na czym ludzie jeżdżą...
Być może tylne hamulce działają z opóźnieniem względem przednich, warto sprawdzić luz szczęk i poprawność działania samoczynnego regulatora luzu. Jeśli objaw występuje tylko przy lekkim hamowaniu, a przy silniejszym słabnie, potwierdzałoby to tę teorię. Odstęp szczęk od bębna powinien być minimalny, przy sprawnym regulatorze luzu zazwyczaj szczęka minimalnie...
Między szczęką a rozpórką szczęk jest klin- samoregulator połączony z pionową sprężynką. Spróbuj nawisnąć hamulec, żeby regulator dostał luzu i przez otwór po wykręconej śrubie od koła delikatnie go unieść do góry, np. jakimś cienkim sztywnym drutem.
Jeszcze pytanie praktyczne/teoretyczne. Dotyczące tulejek zaciskowych. Mam praskę/zaciskarkę tylko do tulejek do 10mm2, czy błędem będzie zaciśnięcie dwóch przewodów 6mm2 w osobnych tulejkach, wejściowego i wyjściowego w ogranicznikach przepięć i wpięcie w jeden zacisk. Może lepiej kupić dodatkową praskę i tulejki podwójne. Tulejki 2x6 zaciśniesz zaciskarką...
Siła szczęk owczarka też nie mała, a bydle sporo waży:)
jak ruszam szczęką lekko do przodu i tyłu to się cofa. Cylinderków parę już wymieniałem. tylko szczęki i sprężyny nie[/quote] Może ta stara sprężyna nie ściąga. Hamulec bębnowy ma to do siebie, że w przypadku jak szczęka nie wróci to samoczynnie będzie się dociskała do bębna. Taki myk w hamulcach bębnowych. Mniej siły do hamowania niż w tarczowych,...
Samoregulatory złóż na każdej ze szczęk najbliżej okładziny (otwór jest podłużny, pozwala na przesuwanie); nie próbuj tylko czymś smarować "aby lepiej chodziło". I jeszcze jedno, przy cofaniu tłoczków uważaj by płyn w zbiorniczku się nie przelał: jako dobry kierowca, Kolega z pewnością regularnie ten płyn uzupełniał, a jak cofa się szczęki - płynu "przybywa"!...
Bremse => Hamulec / Verschil => Nakładka, przykrycie. Czyli skończona okładzina na którejś szczęce hamulcowej.
Jak jeszcze byłem na samochodówce, to mieliśmy takiego starego wykładowcę z czasów wojny, frontowca. Ale mądry łeb był. Zapytaliśmy mu go "panie profesorze, co ma wpływ na zużycie paliwa?" Ten się zastanowił i powiedział "weźmiemy jeden samochód. Będziemy się nim poruszali z jednakową prędkością, w jednakowych warunkach. W jedną stronę będę jechał w...
Regulacja jest pod samochodem, ale radzę zajrzeć głębiej to znaczy zdejm bębny i zobacz na mechanizm rozpieraczy i stan szczęk.
To nie żaden czujnik sprawdź stan szczęk i klocków samo regulatory z tyłu, zaciski z przodu i prowadnice.
Wszystkie uniwersalne szczęki dostępne w Polsce mają rozstaw śrub albo 60mm albo 70mm także raczej Ci nie będą pasować. Możesz pytać handlowców np. Bahco o ich rozstaw bo oni nie podają wymiarów. Według mnie albo musisz zadowolić się czymś takim https://a.aliexpress.com/_snbitE i ewentualnie samemu nawiercić otwory albo udać się do jakiegoś zakładu...
Na 99% to zwykła stal Zadna stal. Są dwa typy tych podstawek: -ciśnieniowy odlew aluminiowy -z tworzywa sztucznego. Oba materiały są niezwykle kruche :lol: Moje podstawki do aoyue grotochwyt mają zrealizowany w ten sposób: http://obrazki.elektroda.net/74_12498053... ale do podstawki jaką ma autor topicu widze takie rozwiązanie alteranatywne,...
Możesz również na postoju zaciągnąć hamulec ręczny, co skasuje luz między szczękami a bębnami. Wtedy naciśnij pedał hamulca. Jeśli sytuacja radykalnie się poprawi to tak jak piszą poprzednicy problem tkwi w samoregulacji tylnych szczęk. Ustawia zbyt duży luz pomiędzy szczękami a bębnami. A poza tym to rzeczywiście najlepiej było by udać się do jakiegoś...
Winne mogą być uszczelniacze nie szczęki.Może przepuszczają olej na szczeki i giną hamulce.Ja tak miałem.
Cześć Wam. Odgrzewanie czas zacząć: ostatnio fachowiec remontował naszą łazienkę. Od legarów po sufit. Wykonał instalację wodną właśnie na rurkach pex z zaciskaniem. Znam się na tym jak na tańcu, więc za bardzo na ręce nie patrzyłem, ale że mamy traumatyczne doświadczenia po poprzednim remoncie z 2019, to mocno uczulałem. Niestety: po kilku dniach...
Autorze tematu niedawno zmieniałem u siebie w corsie B szczęki hamulcowe i patrząc na twoje zdjęcie jestem na 100% pewien, że albo masz zużyte w 80% szczęki hamulcowe albo caly czas delikatnie zaciśnięty hamulec ręczny. U mnie pomiędzy sprężynką(tą dociskającą szczękę do obudowy, trzymającą szczękę) jest jakieś 3-5mm luzu, u ciebie sądząc po zdjęciu...
Z tyłu są samoregulatory. Wymagana jest tylko wstępna regulacja po wymianie linki lub szczęk hamulcowych...
Autem już jakiś czas jeżdżę, nie ściąga go przy hamowaniu, koło się nie grzeje, więc zakładam, że dobrze to poskładałem i samoregulator działa prawidło.
Wydaje mi się że mają. / nie mam katalogu aktualnie pod ręką / Co do tylnych to jest różnie , za zwyczaj klocki tylne wymieniam co dwie wymiany przodu co do szczęk to wytrzymują minimum dwie wymiany .Najlepiej kontrolować zużycie szczęk co dwie wymiany przodu Zużycie zależy od sposobu jazdy , trybu miasto trasa, jakość klocków, prędkości trakcyjne....
Pomierz miernikiem czy sygnał nie jest załączany, sterowaniem manetką. Pozostaje chyba tylko wymiana.
Sprawdź system samoregulacji szczęk, prawdopodobnie tam jest przyczyna złej pracy hamulców.
W zupełności wystarczy ściągacz do łożysk o rozstawie szczęk 100mm. Odkręcasz tylną ściankę i prawie wszystko masz na wierzchu.
Zawsze ustawia się odległość(na luźnej lince) między bębnem a szczęką na początku.Potem ustawia się linkę.Jak tak robiłeś to ok.Jak dalej nie hamuje to albo linki kiepskie albo coś nie tak w środku.Trzeba rozebrać i skontrolować.
Witam. Posiadam Fiata Pandę. Wymieniałem z tyłu szczęki ponieważ Znajdują się tam hamulce bębnowe. Gdy miałem ściągnięty bęben przez przypadek nacisnąłem hamulec i Wysunął się lekko tłoczek z cylinderka i wyciekł płyn hamulcowy, niedużo. Dodatkowo ściągałem piastę i wypadł mi przód łożyska. Jednakże udało mi się je z powrotem wsunąć na miejsce. Po złożeniu...
Po pierwsze; popuść linkę , wyreguluj samoregulatorem odstęp szczęk od bębna ,a na końcu reguluj linką i ręczny będzie działał.
Jak mają iść te wypustki?
Głupoty wypisujesz -właśnie po to szczęki się stosuje dodatkowe z miękkiego materiału, jak blacha cynkowa żeby nie uszkodzić mocowanego przedmiotu i zapobiec zaciśnięciu się szczęk imadła za mocno. Ten Twój instruktor powinien Cię zostawić w klasie celem jej repetowania. Ile lat przerabialiście teorię imadła? Pomyśl, gdyby szczęki były z gąbki, to...
Nie mogę sobie poradzić ze zdjęciem "futra" Powinna być śruba (możliwy lewy gwint) dostępna wewnątrz po otwarciu szczęk na pełną szerokość. Jeżeli wykręciłeś, to ściągacz do łożysk.
U mnie się dobrze sprawdzał Gerlach https://sklepagora.pl/narzedzia-... to wg mnie nie na 30 mm. Jego zaletą była niska masa. Kiedyś kupiłem taki, powiedzmy dźwigniowy, pierwszego dnia użytkowania pękła jakaś gówniana nakładka na dolną szczękę. https://www.morele.net/epm-sekator-kowad...
Sprzęgło działa na zasadzie siły odśrodkowej. Czyli gdy wzrastają obroty wału szczęki trzymane przez spreżyny się rozchylają i zabierają zewnętrznu dzwon. Wpływ na moment ruszenia ma więc wyłącznie siła sprężyn. Uszkodzenie , zerwanie sprężyny powoduje ruszanie przy małych obrotach silnika.Regulacja wszędzie piszą iż to sprzęgło reguluje się śrubą w...
Cylinderki też występują o różnych średnicach, z tego co pamiętam 19mm lub 20.5mm. Na 90% masz 20.5mm ale różnie to bywa. Jak zobaczysz że któryś się choćby "poci" pod gumką to się nawet nie zastanawiaj tylko wymieniaj zanim pociekną. Cylinderki są tanie a dobrej jakości szczęki drogie, zalane płynem hamulcowym szczęki nadają się tylko do wyrzucenia.
A kapse koledze od temperatury nie odpadają? :D Samochód w górę.Kręć kołami przed i po zdjęciu klocków/szczęk. Zapieczone klocki/szczęki/zaciski lub uszkodzona pompa/serwo. Oczywiście wbite młotkiem(uszkodzone)lub żle wyregulowane łożyska też zatrzymają samochód. Kilometr-dwa jazdy bez zbędnego hamowania i wystarczy dotkąć ręką felgi by wiedzieć które...
Witaj, posiadam ową Tojkę T22 ( z tyłu tarczo - bębny ) i również w tym roku robiłem hamulec ręczny, okazało się że poodklejały się okładziny od szczęk hamulca, które to ocierały o wnętrze bębna. Za nowe linki + szczęki hamulcowe ( bębny w porządku ) wraz z robocizną, zapłaciłem 440 zł. Uważam iż jest to dobra inwestycja, mając na uwadze że przez następnych...
Nie trzeba żadnego pomysłu , źle wyregulowany luz pomiędzy serwem a pompą lub na pedale hamulca / brak jałowego skoku . Do sprawdzenia regulacja , stan szczęk bo najprawdopodobniej ktoś chciał " poprawić hamulce " nie w tym miejscu co trzeba . :shii:
Witam, posiadam radziecki motorower Delta. Szukałem po internecie, ponieważ szukam szczęk hamulcowych do tego cudu, ale nigdzie nie ma. Gumek zbieraka też szukam. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, z jakiego motocykla bądź motoroweru można założyć? Żeby pasowały.
Ok dzięki
Takich szczęk, gdzie grubości montażowe są 6mm / 6mm jest na tony. A Knipex ma 4mm / 5mm. Narzędzie dobre, ale oryginalne szczęki to łomatko...
Utrudnia cofanie się płynu hamulcowego, co skutkuje wysunięciem tłoczków z cylinderka i ocieranie szczęk o bęben. Napisałem Tobie, że łatwo to sprawdzić luzując odpowietrznik, jeśli nawet minimalna ilość płynu wyleci pod ciśnieniem, masz przyczynę.
Tu widać na zdjęciu. Ta pionowa sprężyna z prawej strony ściąga go w dół. http://www.google.com/imgres?q=golf+3+sz...
Cóż tu gdybać? Po prostu trzeba sprawdzić tak tył jak i przód. Czy zaciski/cylinderki pracują płynnie, czy prowadnice nie są zapieczone, czy klocki hamulcowe w jarzmach się nie zacinają, czy szczęki hamulcowe działają poprawnie, sprawdzić czy bębny hamulcowe są w normie (jeśli średnica ok., usunąć rant jeżeli jest), wszystko poskładać na odpowiedniej...
Ściągacz i drzeć bęben ze szczękami,jak nie chce puścić to innej opcji nie ma
Witam.Ogólnie puki kontrolka sie świeci to dźwignia nie jest odpuszczona.Skoro kontrolka się świeci to dźwignia nie wraca na swoje miejsce.Pewnie linka sie zaciera i nie puszcza szczęk albo w bębnach problem.
W sumie ma to sens, bo jak pojazd idzie solo to niech hamują tylne osie (*poniżej) Jak nie ma ABS i jest prehistorią to ok zablokowanie przednich kół to nic dobrego zwłaszcza na szczękach jak okładziny są skończone i rozpierak się blokuje. Jak ma abs EBS i co tam jeszcze to każde koło się liczy przy hamowaniu. Jak idzie w tandemie to niech pierwsza...
Zacznij od tego że popuść tą regulację na zero. Zdejmnij tylne bębny i zobacz co zostało ze szczęk hamulcowych... Następnie wstępnie wyreguluj odstęp szczęk od bębnów aby bęben (bez "rantu" )luźno wchodził. Poskładaj wszystko tzn bęben i dokręć łożysko (uwaga na "jednorazową" tulejkę dystansową pomiędzy piasta a łożyskiem). Wtedy przez otwór po śrubie...
Kolega sobie żartuje czy serio z tym toczeniem szczęk na tokarce?
Założyłeś nowe szczęki i pojawił się ten problem. Z twojej wypowiedzi zrozumiałem że blokada występuje po dociśnięciu bębna do szczęk .
Gdy pompuje to pedał jest taki sam. Nie zalany prosto z butelki nowy
Btw. sam miałem tico i z naprawdę dobrze wyregulowanymi hamulcami tylnymi to ręczny działał idealnie na dwa koła blokując je zawsze. Pamiętaj jednak że tico nie posiada z tyłu korektora siły hamowania więc zbyt "ciasne" ustawienie szczęk hamulcowym względem bębna może powodować zarzucanie tyłu podczas hamowania w zakręcie. Miej to na uwadze !
Witam, przydało by się sprawdzić prowadzenie szczęk, nasmarować lub wyczyścić drucianą szczotką. Miałem coś podobnego w oplu. Jednak tłoczki ale przede wszystkim gumki osłaniające trzeba będzie wymienić. Kolejną przyczyną mogą być zużyte gumowe przewody łączące zaciski z rurkami układu. Pozdrawiam.
Pomysł ze szczękami o różnej długości okładzin wynikał z faktu iż podczas pracy jedna szczęka siłą reakcji dociska się bardziej do bębna, a druga zostaje odpychana od bębna. To skutkuje nierównomiernym zużywaniem się szczęk. W obecnych czasach nie zwraca już się uwagi nad tym, produkuje się szczęki o takiej samej długości. W pewnym stopniu ułatwia to...
Szczeki jamnika. Albo kundla.
Oczywiście Sigma, która jest zdecydowanie jest lepsza, jeśli dasz radę wysupłać na sigme art 18-35 to szczękę będziesz zbierał z podłogi przez cały czas użytkowania, ta sigma na 1.8/35mm zrobisz udane portrety zastępujące 50mm, a ostrość lepsza na całym kadrze.
Dzięki, sprawdzę jak tylko będe mógł i dam znać.
Może, hamulce powinny być zrobione kompleksowo. Dla wykwalifokowanego mechanika to rzut okiem. Zaniedbania w stylu za bardzo zużyty bęben, zła regulacja szczęk, zła regulacja hamulca postojowego, rdza w prowadzeniu klocków, rdza na tłoczkach zacisków, działanie wspomagania, stan pompy hamulcowej. Przez internet na forum nie da rady.
Nie da się. Musisz zdjąć zwolnice lub zwolnice z pochwami (M) żeby dostać się do hamulców, oraz wymienić uszkodzone uszczelniacze. Szczęki wymienić na nowe — próby umycia szczęk mogą okazać się bezskuteczne, materiał chłonie olej więc trzeba je wypalać, jednak za dużo zabawy jest z demontażem/montażem zwolnic żeby bawić się w półśrodki. Można...
To jest na pewno szczęka U? Z tego co pamiętam U nie nakładało się na plastik.Ale mogę się mylić-od paru lat używam TH. Edit: Wygląda na to że to są niewłaściwe szczęki. Tak wyglądają U: http://zaciskarki.com.pl/photos/28/03/89...
Witajcie w ten świąteczny wieczór. :) Jakiś czas temu zakupiłem tak na szybko, pod wpływem chwili (musiałem zarobić kilka końcówek) jakąś prostą zaciskarkę firmy YATO. O dziwno zacisnęła ona już naprawdę sporo końcówek i działa dalej, ale ma bardzo duże ograniczenia co do wielkości konektorów. Chciałbym teraz sobie zakupić coś bardziej profesjonalnego,...
Jeżeli były robione jakieś prace na instalacji lub sieci np. przeróbki czy badania szczelności to była ona napełniana gazem obojętnym, zazwyczaj azotem. Po takich badaniach, azot musi być usunięty z instalacji, bo urządzenia gazowe będą pracowały niestabilnie i może dojść do nieszczęścia. Co prawda obecnie większość kuchni gazowych posiada zabezpieczenie...
Do sprawdzenia również hamulec ręczny. Może taśmy są za mocno napięte lub źle założone i trą o bębny.
Takie opowieści pociskaj na jakichś marketingowych szkoleniach. Jak ktoś ma dwie lewe ręce, to i pomidorem oko sobie wydłubie. Kiedyś, przez lata zacisnąłem masę kabli koncentrycznych (i nie tylko) i musiałem być mocno rozkojarzony, aby coś nie wyszło. janek_wro szczęki HS02H1 powinny opędzić oba rodzaje kabli, o których piszesz. Ewentualnie SH05H do...
Znalazłem miernik o małych cęgach, Które można wcisnąć pomiędzy „S-y” i dokonać pomiaru w danym obwodzie. DT-337.
Coś źle złożyłeś.
Witam. Połączyć możesz, użyj szczęki typy V lub M i po sprawie. Choć z gwarancją może być wtedy kiepsko. Nie zaleca się łączenia różnych systemów. Pozdrawiam.
Witam, musisz tak przestawic zębatki, aby wspornik od ręcznego rozsuwajacy szczęki nie miał luzu i rozsunął troche szczęki. Jak zrobisz to przy zdjetym bebnie to ostroznie z regulacją, bo nie załozysz bębna. Najlepiej zrobic to przez dziurke od sruby po wcześniejszym wyczajeniu o co chodzi. Pozostałe sprężynki wymieniłem, gdyz moje juz były słabe a...
Wstaw zdjęcie jak to wygląda.
Jest możliwe - procedura jest DOKŁADNIE opisana w (niedocenianej!) instrukcji obsługi. Właśnie sprawdzałem - są nawet obrazki (w przypadku nierozumienia obcego języka)
zaciskarka szczęk wkrętarka szczęk regulacja szczęk
switch zasilacz buforowy moment dokręcania półosi licznik predkosci obrotowej
modus wspomaganie modus naprawa sterownika wspomagania
Uszkodzenie akumulatora: przyczyny i diagnostyka Kocioł Vitopend 222: brak c.w.u. i przegrzewanie kaloryferów