Cewkę wymieniasz i ustawiasz tylko szczelinę do koła magnesowego.
Nie, cewka zaplonowa hybrydowa CDI oraz cewka do magneta. Jedyny problem, jaki tu widzę, to srednica zewnetrzna (wycinek okręgu) tej cewki a srednica wewnętrzna starego oryginalnego kola magnesowego (szczelina magnetyczna) Pozdrawiam .
Prawidłowa odległość cewki od koła magnesowego to 0,25-0,30 mm. Jak nie masz szczelinomierza, to najlepiej włożyć zwykłą wizytówkę między koło a cewkę.
A jaka powinna być szczelina między kołem magnesowym a cewką ?
Każda cewka z ,,innej wsi''. Kolego, co ze szczeliną pomiedzy nabiegunnikami a kołem magnesowym i położeniem względem tego koła? Przetłumacz i poczytaj sobie instrukcję. Koło magnesowe może być częściowo rozmagnesowane, o tym napisano w instrukcji także. Taka robota na ,,ślepo" nie prowadzi do niczego.
Tam nie ma możliwości regulacji zapłonu. Trzeba sprawdzić kilka rzeczy. 1. Czy fajka nie ma przebicia do metalowego ekranu. Spróbuj na innej fajce lub połączeniu bezpośrednim przewodu z końcówką świecy. 2. Czy cewkomoduł nie ma problemu z energią iskry — sprawdzić na ile mm daje iskra z samego przewodu WN. W tych silnikach jest dosyć słaby zapłon, powinien...
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Chodziło mi o szczelinę między kołem magnesowym a cewką. Tłok ma być założony zamkiem na ssanie.
Regeneruję GDN 30/60/1. Już mnie po prostu krew zalewa. W szczelinę magnesową już wkładałem wszystko, kartki papieru, okładkę, która ładnie zwinęła się w rulon (cewka nie miała w ogóle ruchu!). Dodam, że mam przyklejony resor od razu do cewki. Chociażbym nie wiem jak przykleił dolny resor, cewka zawsze jest jakoś na złość przesunięta w bok, gołym okiem...
Szczelinę między kołem magnesowym a modułem wielokrotnie zmieniałem-bez powodzenia . Koło magnesowe mocno przyciąga więc chyba dobre .
Z kosami to jest różnie, pilarki kręcą się zawsze w lewo (patrząc od strony koła magnesowego) Wątpię aby był źle złożony starter, zabieraki działają tylko w jedną stronę. Szczelina, między elektrodami świecy, powinna wynosić 0,5 mm.
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Ok, klin siedzi ładnie i ani myśli się przesunąć a o zerwaniu nie ma mowy - klin wykluczony. Jutro sprawdzę jeszcze szczeliny cewka/koło magnesowe i wrzucę 20 s film jak pracuje silnik to może trochę pomoże w ocenie, bo tak to raczej trudno będzie pomóc :)
Według serwisówki dla tego modelu;szczelina pomiędzy modułem zapłonowym a kołem magnesowym,powinna mieścić się pomiędzy 0,2-0,6mm.
Cewka ma być blisko koła magnesowego, podobnie i impulsator. Zalecana jest szczelina ok. 0,3 mm ( koło magnesowe nie może ocierać o cewkę i impulsator ). W przypadku impulsatora wspomnianą odległość należy ustawić pomiędzy "występem" na kole magnesowym (najwyższy punkt koła) a metalowym elementem wystającym z cewki impulsatora.
Przed złożeniem wszystko posmarowane ,rozkładałem ponownie cylinder rys niema .Mógłbyś dokładniej wyjaśnić o co chodzi z tą szczeliną .
Problem rozwiązany. Przyczyną była wadliwie wykonana podstawa czujnika położenia wału. Szczelina pomiędzy kołem magnesowym a impulsatorem była za duża. Wystarczyło rozpiłować otwory w podstawie, przysunąć czujnik w kierunku magneta, a w miejsce gdzie śruby mocujące przychodziły poprzednio wstawić część podkładki sprężystej by podstawa się nie przestawiła...
Witam, Mam tego stx zaaplikowanego jako subwoofer bas reflex, litraż 70L b-r strojony na 35 Hz. Napedzany jest wzmacniaczem wziętym z tego suba tonslia http://allegro.pl/item197125830_tonsil_s... podłączony z wyjścia z wieży sony (mhc-bx6av) do wejścia tego wzmacniacza do suba tonsila (nie czinczami, chyba rozumiecie)....
https://obrazki.elektroda.pl/9376062200_... Mam piłę tego typu, gałęziówka. Piła pracowała do swoich ostatnich dni. Został w niej wymieniony tłok i cylinder ze względu na uszkodzoną gładź cylindra. Po remoncie piła nie chce odpalić. - jest iskra na świecy - gaźnik podaje paliwo, czuję woń paliwa w cylindrze i na samej świecy - nie...
Sprawdź szczelinę pomiędzy kołem magnesowym i cewką zapłonową, powinna być 0.2mm. Powodem mogą być też uszkodzone (popękane ) magnesy. Trzeba sprawdzić szczelność komory korbowej, mogą być jakieś pęknięcia. Fajka świecy, a dokładniej połączenie tej metalowej sprężynki z przewodem. Tłumik też trzeba przejrzeć, może jest zalepiony nagarem.
No i sprawa rozwiązana. Faktycznie chodziło o zbyt dużą szczelinę między kołem magnesowym a cewką - stąd słaba iskra. Już szukałem modułu zapłonowego. Ustawiłem luz "na tekturkę" :-) i pali znacznie lepiej. Jakoś mi to nie przyszło do głowy choć na wiosnę rozbierałem cały silnik i pewnie szczelinę ustawiłem "na oko".
Tak jak wyżej podano jest to przycisk pompki paliwa (używamy go przed uruchomieniem silnika, szczególnie zimnego). Sprawdź przewód WN, czy nie jest wyrwany z cewki WN, czy przewód od wyłącznika zapłonu nie jest przetarty i nie styka się np. z karterem silnika (metalem), czy cewka WN jest zamocowana właściwie tj. z minimalną szczeliną pomiędzy kołem...
W tej chwili nie mam jak sprawdzić, ale wydaje mi się, że masz za niskie napięcie z cewki magneta. Sprawdź szczelinę pomiędzy impulsatorem a kołem magnesowym (ok. 0,3 mm).
Jeśli pomiary będą ok., to postaraj się ustawić właściwą przerwę (szczelinę) pomiędzy "występem" na kole magnesowym a impulsatorem (ok. 0,3 mm). Od tej wielkości zależy, czy będzie iskra i "jakość" iskry.
czyli opóźnić czy przyśpieszyć zapłon ? Ustawić poprawnie. Dobra jest metoda "na żarówkę". Podłączasz do przewodu od gaszenia żarówkę np. 21W/6V, do niej akumulator 6V, drugi koniec na masę. Kluczyk włożony do stacyjki. Zamiast świecy pręt. Najpierw ustawiasz szczelinę. Kręcąc kołem magnesowym ustawiasz tłok u samej góry. Później cofasz tyle aby pręcik...
Kolego, czy sprawdziłeś cewkę WN lub podmieniłeś na inną. Jeśli cewka jest ok., to sprawdź szczelinomierzem odległość cewki od koła magnesowego - ma być szczelina ok. 0,3 mm. Jeśli świeca jest mokra, to znaczy, iż paliwo dochodzi, ale czy w zbiorniku masz świeże. Czy badałeś kompresję silnika, bo może silnik jest już do remontu, bo np. pracował bez...
Sprawdź omomierzem, czy nie ma przerwy i ewentualnie do wymiany na sprawny. Istotna jest wielkość szczeliny tj. pomiędzy impulsatorem a kołem magnesowym (ma być chyba ok. 0,3 mm).
Wymieniałeś podzespoły z układu zapłonowego, robiłeś pomiary, więc należy przyjąć, że są sprawne. Jeśli spiąłeś do "kupy" wszystkie kable od stacyjki, to iskry nie będziesz miał. Sprawdź podłączenie wg schematu. Szczelina między kołem magnesowym a impulsatorem nie może być większa niż o,2 - o,3 mm. Nie jestem pewien jak ma być mocowane w Twoim skuterze...
Próbowałeś wkręcić śrubę L o 1/4 obrotu? Trzyma obroty po rozgrzaniu? Może być jeszcze problem z zapłonem, energia iskry jest za mała i silnik gaśnie podczas pracy, a następnie nie sposób go uruchomić. Sprawdź na jaką długość wali iskrę, powinno być min. 5 mm. Jeśli jest krótsza to sprawdź szczelinę pomiędzy cewką a kołem magnesowym, jeśli jest prawidłowa...
Jestem mechanikiem z wykształcenia ale to co już wiem to ten potencjometr odpowiada za rozpoznanie cyklu zapłonu (wysterowuje tyrystor tylko w momencie przejścia specjalnie ukształtowanej szczeliny magneta koła magnesowego nad cewką sterującą. przy ustawieniu niskich obrotów eksploatacyjnych jak rozumiem zapłon nastąpi nawet przy niskich obrotach (łatwy...
Sposób nawiniecie cewek wynika z konstrukcji koła magnesowego magneta. Są tam dwa magnesy obejmujące każdy po 135 stopni stojana ze szczeliną szerokości 45 stopni, czyli tyle ile rozstaw nabiegunników cewek. Prąd w cewkach indukuje się w momencie przejścia nad parą cewek tej szczeliny, wtedy każdy nabiegunnik z danej pary znajduje się pod innym biegunem...
Niedawno naprawiałem kosiarkę z podobnym prykaniem niby kosiarka na poczatku nie odpalała po czyszczeniu gaźnika i założeniu od nowa kosiarka odpaliła i niby działała normalnie ale słychać było takie nieregularne PUF ..PUF. Oczywiście jak kolega Rycho T słusznie podpowiada to kwestia zapłonu i ja też tak myślałem sprawdziłem świecę ustawiłem szczelinę...
Jeśli masz podejrzenie do impulsatora, to w skuterach mają zwykle oporność ok. 140 omów. Zalecana szczelina pomiędzy występem na kołem magnesowym a impulsatorem ok. 0,3 mm. Moduł podmień na próbę. W przypadku silnika 4T należy sprawdzić luzy zaworowe. Sugerowałbym szczegółowy przegląd układu paliwowego, w tym też filtra powietrza i paliwa.
Jeśli jest to stary model silnika, to trzeba zdjąć koło zamachowe ( magnesowe) i sprawdzić czy nie był ścięty klin, w jaki stanie znajduje się przerywacz ( przeczyścić tzw. platynki ), jaką ma przerwę (powinna wynosić ok. 0,35 mm). Po tych sprawdzeniach i ewentualnej regulacji przerwy nawilżyć kawałek filcu przy przerywaczu złożyć silnik i dokonać sprawdzenia...
Podobnie jak stały punkt zapłonu , nie ma co regulować Punkt zapłonu w pewnym zakresie można regulować zmniejszając lub zwiększając szczelinę pomiędzy cewką zapłonową a kołem magnesowym.
Witaj ponownie! A leciwy, leciwy ten silniczek ale jeszcze ma parę. Silniczek prawie nie dymi, tylko ten rozruch. Jaka powninna być szczelina cewki zapłonowej od koła magnesowego w tym modelu, bo nie mogę znależć w instrukcji? A tak dzięki za adres strony, zawsze można na Ciebie liczyć! Pozdrawiam serdecznie
Witam. obecnie staram się doprowadzić do ładu silnik Briggsa Model 31G777 Typ0154 B1 Problem mam w tym że na wysokich obrotach silnik faluje (obroty) i to bez obciążenia. Najpierw myślałem że to problem z paliwem. Wymieniłem filtr paliwa i dwukrotnie przeczyściłem gaźnik. Na wolnych obrotach bardzo ładnie pracuje. Oczywiście zmieniłem świecę i ponownie...
Kolo magnesowe nie może ocierać o stojan "prądnicy". Zalecana szczelina ok. 0,3 mm. Jeśli masz w silniku tzw. fajkę do świecy z obudową blaszaną, to ją zdemontuj, bo może być powodem słabej iskry. Sprawdź, czy w tej fajce występuje opornik przeciwzakłóceniowy, który potrafi się "rozsypać" a efektem tego będzie słaba iskra, bądź jej zanik.
Kolego podczas montowania impulsatora należy tak go zamocować, aby szczelina była minimalna np. na grubość żyletki. Koło magnesowe nie może ocierać o impulsator. Odnośnie gaśnięcia silnika - jeśli regulacja gaźnika była przeprowadzona prawidłowo, to może zwiększ nieco wolne obroty, aby na stopkach nie kręciło się w skuterze tylne koło.
Kartka papieru ma grubość około 0.10 mm (w zależności od gramatury), a tam potrzebna jest szczelina 0.40 mm. Przy zbyt małej szczelinie po rozgrzaniu silnika powiększą się luzy w łożyskach wału korbowego i koło magnesowe zacznie ocierać o nabiegunniki cewkomodułu, przez co ulegnie uszkodzeniu. Iskra z przewodu WN ma przeskakiwać na odległość minimum...
Jeżeli cewka jest "masowa", to trzeba sprawdzić jej masowanie. Koniec drutu nawojowego jest lutowany do nabiegunnika cewki. Trzeba sprawdzić i poprawić to lutowanie mocną lutownicą (150W). Dzieje się tak, gdyz często przez zły montaż (krzywy wał lub magneto) magneto ociera o nabiegunniki cewek. Trzeba sprawdzić szczelinę powietrzną między magnesami...
Witam! Po wymianie pękniętego przewodu dolotowego (gaźnik - głowica) kosiarka nie wchodzi na wysokie obroty. Zaraz po starcie ma przez chwilę wysokie obroty , po czym spadają do minimum a do tego są bardzo nieregularne. Dodatkowo dymi z tłumika, a świeca czarna. Świeca nowa, szczelina 0,67 mm, cewka od koła magnesowego 0,3mm, w gaźniku wyczyściłem co...
Jaką masz odległość cewki od koła magnesowego, nie ociera czasem? Jest w porządku, z tą szczeliną, na 100% ustawiałem za pomocą szczelinomierza, nie palca. :D
:roll: Nie ma tam otworu serwisowego? Weź kulkę plasteliny lub kitu, przyklej dobrze do występu koła magnesowego, załóż pokrywę i przekręć. Pozostałość powinna dać ci informację o szczelinie.
I to wszystko? Cała spowiedź? U mnie rozgrzeszenia byś nie dostał. :D Nie napisałeś jak ta iskra. Jaką szczelinę powietrzną przebija? Czy po wyjęciu świecy i zdjęciu koła magnesowego można obrócić o 360 stopni wałem używając dwóch palców? Chodzi mi o opory "własne" silnika.
Kondensator 400V AC czy DC? A jak myślisz? o wybitych karterach i dużych luzach promieniowych podstawki w karterze już nie wspomnę. Małe luzy (nie te na 2 mm!) można kasować klepiąc żebra karteru. Centrowanie podstawy względem wału (jak nie bije !) jest potrzebne tylko do równego odstępu rdzeni cewek od nabiegunników koła magnesowego. Chodzi o zachowanie...
W RFVC przypadają dwie dźwigienki na zawór więc szczelinomierz wkładasz pomiędzy nie. Sprawę też potrafi utrudnić prawy wydechowy zawór ponieważ na nim jest mechanizm dekompresora więc bardzo łatwo ustawić błędną szczelinę. Uważaj na to. Przypominam że po wykręceniu śrubki w kapie koła magnesowego musi znajdować się znak "T" powodzenia.
Silnik kosy przy takim ciśnieniu w cylindrze i świeżym paliwie (wlanym ok. 1 cm3 bezpośrednio na tłok) powinien zaskoczyć. Jaka jest ta iskra, może anemiczna i ginie pod ciśnieniem w cylindrze. Sprawdź dokładnie ten klin oraz ustawienie cewki WN od koła magnesowego (0,3 - 04 mm) oraz stan "fajki" świecy. Czy koło magnesowe jest oryginalne, może faktycznie...
opcje: 1. Zatarty silnik. Uwaga, w tym modelu jest inny cylinder o zwiększonej średnicy pod wał o większym skoku. 2. Przestawienie cewkomodułu i ocieranie o magnesy — prawidłowa szczelina to 0.40 mm. Od ocierania pęka w tych silnikach fragment karteru do którego przykręcony jest cewkomoduł. 3. Odkręcona śruba od karterów, znajdująca się pod kołem...
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj . Czy w tych piłach nie ma żadnej uszczelki pomiędzy obudowa filtra a gaźnikiem ? Trochę to dla mnie dziwne po co filtr jak i tak jest szczelina za gaźnikiem. Na filmiku też widać że nic tam nie ma . https://youtu.be/_wQJIEFRuxk
Witam i proszę o poradę. Zakupiłem chiński silnik do roweru 50cm po zamontowaniu wszystkiego jak należy okazało się że jest problem z uruchomieniem. Powód brak iskry na świecy. Okazuję się że, stator cewki ociera w dwóch przeciwległych miejscach. Regulacja szczeliny nie zlikwidowała usterki. Po zdjęciu koła z wału widoczne ślady ocierania. Jest to efekt...
ODPOWIEDZI na wyżej zadane pytania : 1. Do prób cewki miałem cewkę od świateł i sprawdzałem ją z tego miejsca co była zamontowana, to jest ta na dole i nie przekładałem jej w miejsce cewki zapłonowej. 3. Stopka izolacyjna przerywacza wygląda dobrze, nie jest wytarta, a styki przerywacza otwierają się jest szczelina, ale w trakcie obracania koła magnesowego...
https://obrazki.elektroda.pl/7935208300_... Tak to wygląda w chińskiej "45/52". Na zdjęciu koło magnesowe w pozycji punktu zapłonu. Żeberko wiatraka na "T" to GMP. Kąt wyprzedzenia jakieś 15-17°. Nie wiemy co dokładnie uległo uszkodzeniu. Rowek wpustowy w kole magnesowym, wpust czółenkowy czy końcówka wału korbowego. Dość podłe urządzenie...
Dzień dobry, prosiłbym o sugestie w związku z problemami pilarki. Z uwagi na wiek urządzenia w pile wymieniono gaźnik, silnik, przewód paliwowy, a także świecę z kapturkiem. Oczywiście wszystkie elementy to zamienniki. Piła ładnie pali i pracuje na wolnych obrotach i w zakresie niższych. Podczas próby cięcia lub przytrzymania dłużej wysokich obrotów...
Sprawdz prace impulsatora zdejmij osłonę koła magnesowego i ustaw impulsator na równi z wypukleniem magnetycznym szczelina pomiędzy ma być jak najmniejsza ustaw miernik na piszczek, w miejscu wypuklenia powinna wzrosnąć oporność a miernik zapiszczeć, możliwe tez ze uszkodzona masz cewkę wysokiego napięcia która gubi przejście pod obciążeniem,jesli to...
Na gwarancji to zawsze trzeba probowac. Dopiero potem samemu rozbierac. A czy sa metalowe zabieraki to widac bez odkrecania rozrusznika przez szczeliny od gory rozrusznika. Mozna zobaczyc zabieraki i dodatkowo przy cofaniu linki slychac charakterystyczny metaliczne przeskakiwanie ( stuka o ograniczniki na kole magnesowe) Napewno zauwazyles czy tak samo...
Witam wszystkich. Zacznę od tego, że kosa pracuje pięknie dopóki jest zimna. Po rozgrzaniu około półgodzinnym i postoju do np. wlania paliwa kosa nie chce odpalić - może raz ją odpaliłem przez bardzo energiczne szarpnięcie. Muszę czekać około 15 min i odpala od strzała. Przeglądając fora znalazłem podobne przypadki za które odpowiedzialny był moduł...
Sprawdź czy łożysko od strony prądnicy jest całe i nie ma na nim luzów. To musiałoby mieć strasznie duże luzy. Może kołek ustalający prądnicę na wale, czy wpust(klin)-nie wiem jakie jest tam rozwiązanie, ścięty i prądnica się przestawiła na osi. Gdyby tak było, to koło magnesowe było by dalej w osi. Nawet niewielki luz na łożysku może spowodować tarcie...
Całkiem możliwe że odwrotnie założona odpinała się na rolce dociskowej, "agrafkę" trzeba założyć tak by szła zgodnie z kierunkiem ruchu łańcucha. Takie zapięcie umożliwia szybkie zdjęcie łańcucha jedynie przy pomocy kombinerek, i można jechać rowerem bez oporu jaki mimo wszystko stawia dodatkowy łańcuch i sprzegło. Czy dać trochę smaru na zębatki łączące...
Błażeju ja bum się nie czepiał szczegółów czy iskrownik czy nie ,potocznie tak to się nazywa ale jak wytłumaczyłeś koledze to już wie,więc tak 90% usterek układu zapłonowego w skuterach 2t i 4t jest uszkodzona cewka prądowa zasilająca moduł pod warunkiem że mamy zapłon C.D.I a nie D.C.I ,drugą sprawą i faktem jest to iż cewka zapłonowa jest elementem...
Jak wnioskuję ze zdjęcia, to magneto było zakładane 'na siłę'. Niestety młoteczek do wymiany. Założywszy nowy rób to delikatniej. Wymień śrubkę. Na kole magnesowym - magnecie - pośrodku jest jajowata, nazwijmy to - oś. Po niej ślizga się młoteczek przerywacza (platynek). Gdy zakładasz magneto na ośkę wału - utrafiasz na klin i w okienku magneta musisz...
!. Koło magnesowe jest inne niż w przypadku zapłonu stykowego (różnica polega przede wszystkim na tym że posiada ono (2/6szt) specjalnego kształtu magnesy modelujące szczelinę dla wysterowania tyrystora modułu zapłonowego 2.Podstawa iskrownika posiada w dolnej części cewkę podającą impuls sterujący powodujący zapłon tyrystora modułu i rozładowanie kondensatora...
Jak chcesz mieć sensowne parametry, to powinien być prawie zamknięty obwód magnetyczny - ze szczeliną (a właściwie sumą szczelin, bo są co najmniej dwie) kilka razy mniejszą od długości (liczonej w kierunku namagnesowania) magnesu (lub magnesów) w tym obwodzie. Inaczej pole będzie dużo słabsze, i odpowiednio mniejsze będzie generowane napięcie. Dalej,...
Panowie, prośba o radę, bo głupieję =:-0 Silnik zaburtowy Yamaha 2B (inaczej model 6A1), dwusuwowy, jednocylindrowy, dwa konie mechaniczne, rocznik 1994, nie ma iskry. Kupiony za grosze na Alledrogo jako niesprawny, ale wszystko jest OK, poza tą iskrą. Układ zapłonowy najprostszy z możliwych: koło magnesowo-zamachowe, dwufunkcyjna cewka, klasyczny przerywacz...
Dla zwolenników Amerykanek. Ponieważ jestem na etapie dobierania uzwojeń wykonałem próby tarcz magnesowych i cewki z 50 zwojami drutu fi 1,0 mm. Próby przeprowadziłem dwie: 1 Dla stałych obrotów 216 obr/min zmieniałem szerokość szczelin. 2 Dla stałego obciążenia żarówką 21W 12 V zmieniałem obroty. przy szczelinie 17mm Tarcze z 2*12 magnesów45*25*10...
Cześć, mam pewien problem z kołem magnesowym. Otóż moje koło wewnątrz posiada blaszkę zabezpieczającą magnesy przed uszkodzeniem, niestety ta blaszka się przerwała i uszkodziła stojan. Chciałbym zabezpieczyć magneto, poprzez zalanie szczelin między magnesami klejem dwuskładnikowym epoksydowym do wysokich temperatur, a następnie je przetoczyć na tokarce...
Świeca była wymieniona miesiąc temu. Próbowałem zmieniać szczelinę między elektrodami, jednak bez zmian. Poniżej zdjęcia koła i klina. Na kole magnesowym widać małe obrysowanie, jakby tarcie o metal. Klin według mnie ok http://obrazki.elektroda.pl/8435270600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2067729800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6303552200_1...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Witam, Bardzo proszę o pomoc w reanimacji leciwej spalinowej piły łańcuchowej Stihl model 1106. Piła ta to prawdziwy zabytek, produkcję jej rozpoczęto w roku 1959 a zakończono w roku 1964 bądź 1968. W rodzinie piła ta ostatnią pracę wykonała w roku 1995 i odmówiła posłuszeństwa. Powędrowała zatem na strych, gdzie spokojnie sobie leżała. Według relacji...
Koło magnesowe z magnesami trwałymi jest raczej odzwierciedleniem strony pierwotnej transformatora zasilanego ze źródła prądowego jakim jest np. przekładnik prądowy. Też tak podejrzewam, choć chciał bym wiedzieć jak powinien być zaprojektowany obwód magnetyczny żeby uzyskać takie właściwości, czy wystarczy że jest słabe sprzenie - duża szczelina?
moim sprawdzonym sposobem na równe ustawienie szczeliny na cewce jest wycięta blacha z puszki po piwie wkładając ją pomiędzy cewkę a koło na magnesie i przykręcenie cewki, później wystarczy wyciągnąć blaszkę i i sprawdzić czy gdzieś nie ociera rdzeń cewki o koło.
Widzę, że wielu tu zagląda więc trochę informacji o mojej propozycji. Pomysł został zaczerpnięty ze strony DL2KQ – wcześniej już tam kierowałem. Zacytuję (w wolnym przekładzie) kilka krótkich fragmentów: „...prawie nieznana w cywilnych a często stosowana w wojskowych – antena szczelinowa. ...To wąska (0,001...0,02λ ) i długa (0,1...1,5λ...
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Zdradź tajemnicę. O którą cewkę ci chodzi? Po co chcesz to robić? W zasadzie nie powinno się tego robić dla żadnej z cewek. Koła magnesowe mają bardzo różne średnice i nabiegunniki cewek nie będą wpisywały się we właściwy okrąg. Szczelina powietrzna będzie zbyt duża. A o mocowaniach i głębokości nabiegunników lepiej nie wspominać. Jeżeli sprawa dotyczy...
Ustawianie zapłonu WSK3, 125ccm. (źr. książeczka "MOTOCYKL WSK Pojemność 125ccm Instrukcja obsługi 79r") [...] Po zdjęciu prawej osłony silnika sprawdza się rozwarcie styków przerywacza, obracając w tym celu wirnik prądnicy-iskrownika najlepiej przez pokręcanie ręką. W razie potrzeby rozwarcie styków reguluje się przez zluzowanie wkrętu ustalającego...
Proponuję zdjąć koło magnesowe i sprawdzić czy wpust czółenkowy zwany niesłusznie klinem nie został ścięty. Przy okazji można sprawdzić bicie czopa wału w okolicach tegoż wpustu. Wystarczy jakiś element przykręcony (kawałek sztywnego drutu) do korpusu silnika z ostrzem w pobliżu czopa wału. Będzie widać jak zmienia się szczelina między naszym "czujnikiem"...
Tak się zastanawiałem jak ja bym podszedł do tego zagadnienia. Chyba bym poszedł tą drogą. Na szlifierce magnesowej wyszlifowałbym dwie płytki o wymaganej powierzchni z naddatkiem i "dość" grube tak ze 20mm. Jeżeli rodzaj materiału nie grałby roli to najchętniej z zahartowanej i odpuszczonej stali. Jeżeli koniecznie z miedzi to w sumie też by chyba...
Maksymalne rozwarcie przerywacza (wyżej wspomniana strefa), występuje na początku czy na końcu krzywki? Na szczycie krzywki. Nie doczytaliście. Powinno być stałe od momentu pełnego otwarcia do zamknięcia. Jak nie jest, to znaczy, że coś jest "krzywe". Przy czym mniej istotna jest stałość szczeliny otwarcia od stałości, albo w ogóle występowania szczeliny...
Jack słuchaj...... Simson S51 z instalacją 6v nie ma iskrownika ...... , coś się tobie pomyliło z poczciwym komarem......, co znaczy że ,, ustaw przerwę minimalną"- Jack ,styki przerywacza maksymalnie rozwarte powinny mieś szczelinę o.35-045 mm, trzecia sprawa skąd wg. ciebie te napięcie 200volt???.Czy wg. ciebie tyle ma wytwarzać napięcia cewka zasilająca...
Przepraszam że temat nieukończony od tak dawna opryskiwacz działa. Jest jeszcze niekompletny (brak filtra powietrza i osłony na przerywacz), ale ponoć gdzieś powinny być więc czekam. Dziękuję za zainteresowanie tematem i za pomoc uzyskaną tutaj, w szczególności "Rycho T" pomógł w określeniu "ustrojstwa" co pomogło w szukaniu... <piwo> Przydałby...
Witam. Posiadam taki sam radiotelefon i dokupiłem: Nagoya UT-108SF - mała samochodowa antena magnesowa Diamond RH901S - antena 47cm "mysi ogonek". Moje SUBIEKTYWNE wrażenia z eksploatacji radiotelefonu z tymi antenami Nagoya UT-108SF Antena wykonana z cienkiego drutu z kablem RG-174. Słyszalność korespondentów w paśmie 70cm. gorsza niż na oryginalnej...
Po pierwsze wielkość iskry nie zależy od "sprawności" impulsatora. Impulsator albo daje wystarczający impuls napięcia i iskra jest albo nie daje i jej nie ma. Jak impulsy są "na granicy" to iskra jest nieciągła. Wypadają zapłony. Z resztą dobry impulsator wyzwala iskrę już przy małej prędkości obrotowej wału. Impulsatory rzadko się psują same z siebie....
Zdjęcia sugerują, że to dwa różne tłoki po pierwszej i drugiej awarii. Zdj. 1. Zatarcie po stronie dolotowej na pierwszym zdjęciu doprowadziło do zablokowania pierścienia. Na górnej powierzchni tłoka widoczna warstwa nagaru (skorupa) - widać to na zbliżeniu. Dolny pierścień wygląda na uszczerbiony, stąd pionowa rysa na tłoku. Pierścień obrócony bo...
W takich sytuacjach często wycinałem krążek z folii AL i podkładałem go pod gumę. Krążek lutowałem do oplotu kabla paskiem folii, Marek Kompletne niezrozumienie roli przeciwwagi w antenie. To tak jakbyś zbudował dipol na 3.5 MHz tylko zamiast jednego z ramion dołaczył metalowy kij od szczotki. Będzie sie stroić? Oczywiście, że nie. Kompletna niewiedza...
Obiecałem i obietnicy dotrzymuję. Na początek kilka pomiarów wykonanych na oryginalnym stojanie (w nawiasach dane z manuala): - napięcie na cewkach CDI (silnik kręcony świeżo naładowanym akumulatorem) = 42V (!), - rezystancja cewek CDI = 85Ω (61÷114Ω), - napięcie międzyfazowe na cewkach prądowych = 4,4V, - rezystancja cewek (pomiędzy fazami)...
Szczelina jest niezbędna zawsze, gdy przez uzwojenie płynie składowa stała prądu anodowego. Bez szczeliny rdzeń jest magnesowany i "wchodzi" w obszar nieliniowy, co powoduje zniekształcenia. We wzmacniaczach, w których nie ma nadmiaru wzmocnienia, ktore by można poświęcić wprowadzając linearyzujące ujemne sprzężenie zwrotne, należy zadbać, aby wszystkie...
Witam, podane wyżej przez Kolegów wzory, a traktujące ferromagnetyk jako materiał liniowy o stałej wartości przenikalności magnetycznej względnej µ , są niewiele warte, ponieważ ta zależy od wartości pola magnetycznego, zobacz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Przenikalno... Wobec tego zależność B = funkcja(H) należy odczytać...
Po pierwsze, są ograniczenia indukcji w rdzeniu: indukcja nasycenia, grzanie się rdzenia, i możliwy (ze względu na miejsce na uzwojenie) prąd magnesowania. Od przenikalności magnetycznej rdzenia, i ewentualnie jego szczeliny, jeśli taką ma (rdzeń otwarty ma bardzo dużą) zależy, które z nich najbardziej ograniczy indukcję - i ta będzie istotna. Po drugie,...
"Dowcip" stopnia przeciwsobnego z jednym transformatorem wyjściowym polega na tym, że prądy płynące w uzwojeniach anodowych magnesują rdzeń "na zmianę" w przeciwnych kierunkach, dzięki czemu wykorzystuje się całą dostępną charakterystykę rdzenia, a rdzeń nie jest magnesowany składową stałą, więc ma dużą indukcję, co korzystnie wpływa na moc i pasmo....
Mam pytanie odnośnie załączania elektrozaworu przy pomocy przekaźnika półprzewodnikowego. Z tego co wyczytałem w http://www.te.com/commerce/DocumentDeliv... , SSR z układem wykrywania zera służą do załączania obciążeń rezystancyjnych, ponieważ komponenty indukcyjne bez (lub ze znikomą) składową rezystancyjną...
Szczelina jet potrzebna we flyback-ach bo tam się gromadzi energie w polu magnetycznym, tu nie jest to istotne. W układzie mostka/półmostka/push-pull szczelina tylko zwiększyła by prąd magnesowania.
JESIOTR1 czy te ciemniejsze szare pod magnesami to rozszerzone nabiegunniki? Jesli tak, to sądzę że powinno być tak aby powierzchnie były zbliżone do powierzchni magnesow, nawet nieco mniejsze od powierzchni magnesow. W tym przypadku zwiększyć pow. magn., i zmniejszyć nabiegunniki, tak aby magnes łapał choć troche jeden nabiegunnik, podczas pełnego...
Jak zwykle chcesz mieć rację. Może nie zawsze. Jednak potrafię się do tego przyznać "bez bicia", co niektórym nie przechodzi "przez gardło". Taki oftop. Sorry. Jest wykonany z niezbyt twardego materiału i nie uszkodzi wału. Mam "alergię" na ściągacze elementem naciskającym na wał w formie stożka. Zbyt wiele zniszczonych nakiełków widziałem i związanych...
W zadnym przypadku nie kombinuj z wierceniem magnesow. Znam jeden przypadek i skonczylo sie to ze kumpel pozegnal glosnik w smieciach. Jesli fabrycznie gralo dobrze i wytrzymywalo 9h to znaczy ze nic im sie nie stanie. Moje Altusy140 tez nie sa wentylowane a wierz mi przeciagly od popoludnia do bialego rana na malutkiej dyskotece i nadal maja sie dobrze....
Transformator bez szczeliny nie powinien pracować z podmagnesowywaniem składową stałą, gdyż nieliniowa krzywa magnesowania powoduje że już przy niewielkiej mocy pojawiają się zniekształcenia nieliniowe, co oznacza niewykorzystanie zarówno rdzenia, jak i elementów czynnych (tranzystora lub lampy), a także obcięcie pasma (od dołu) na skutek obniżenia...
Кolego, PPK! Z takimi pytaniami doczekasz się że moderator oskarży ciebie w lenistwie i wydali temat do kosza. Wystarczy wpisać do rządka poszukiwania Google - Prostownik napięcia anodowego do wzmacniaczy lampowych- i otrzymasz dużo odpowiedzi na swoje pytania! Dławiki z rdzeniem ferrytowym są stosowane w prostownikach o częstotliwości napięcia...
Witam.Kolego ;spider1; interesuje mnie ten dławik fabryczny ,do jakiego Amperażu jest zastosowany jaki przekrój rdzenia. Ja mam przygotowany rdzeń ;E I ; 24 cn2 iwygodniej by mi było złożyć go bez szczeliny. Wiem że dławiki magnesowane prądem stałym mają szczeline , chyba że w twoim Migu jest podłączony na zmiennym napieciu dlatego mnie ten dławik interesuje....
Rdzenie z odzysku, jeżeli znasz częstotliwość ich pracy w układzie możesz oszacować z dobrym przybliżeniem co do rodzaju materiału ferromagnetycznego i to jest podstawa. Jeżeli to rdzeń trafo do przetwornicy bez szczeliny dla bezpieczeństwa przyjmujesz Bmax.=0.2T . Jeżeli jest magnesowany w dwie strony jak w pełnym mostku wtedy uwzględnia to wzór do...
antena magnesowy magnesowy briggs koło magnesowy
transport kolumn manta ekran sharan spalona
reset procesora samsung obrócony obraz
Schemat elektryczny Toyota Avensis 2016 - T27 po liftingu Blady wydruk czarnego w Xerox WorkCentre 6605