Witam. Masz pełną dokumentację wymiany czujnika ABS (sprzęt,wymiary,procedura).
Lepsze były by stalowe podkładki bo zwykłe mogą być za miękie
Czy ktoś miał problem z luzem na zamku pierścienia w Oplu Astra H 1.4? Jakie są przyczyny i jak to naprawić? Czy dotyczy to pierścieni tłokowych czy układu paliwowego?
Pierścienie i tłoki są nowe bo kupował je gościu co obrabiał blok, dziś mierząc szczelinę na pierścieniach na pierwszym patrząc od góry jest szczelina 0,4 na drugim już 0,75 czy nie powinna być taka sama szczelina na każdym pierścieniu? Sorki, że tak dopytuje, ale przy tym nakładzie pracy i kosztów głupio by było popełnić jakiś błąd, któremu można zapobiec.
Pierścień musi mieć identyczny rozmiar jak cylinder. Szczelina, na zamku pierścienia, maksymalnie może mieć 0.8mm. I nie przesadzaj z tym olejem do paliwa.
Jedyny błąd NOWY który się pojawił to BS 2 4048 Czujnik prędkości obrotowej przy osi przedniej z lewej strony ma nadmierną szczelinę. Sprawdź luz na łożysku, kondycję pierścienia impulsowego oraz szczelinę na tym czujniku.
EBS 3257-00 Moduł regulacji ciśnienia oś tylna po prawej;błąd pierścienia impulsowego. 3157-00 Moduł regulacji ciśnienia oś przednia po prawej;błąd pierścienia impulsowego , czujnik koła po lewej na tej osi. Koło impulsowe to element zamontowany na piaście koła " koronka" z której czujnik zbiera impulsy a dzięki temu sterownik wie , że pojazd jest...
Dokładnie tak jak pisałem wyżej w tym ABSie ważna jest wielkość szczeliny pomiędzy czujnikiem i pierścieniem. Kiedyś też walczyłem z tym że nie działa a okazało się to właśnie wina szczeliny...
Mam około 30 na wszystkich. Tuleje nowe, pierścienie nowe, szczelina na pierścieniu 0.50. Głowica robiona w firmie Jurgal.
gdzie szukać informacji o tym jaka szczelina ma być w pierścieniach w silniku 1.8t benz AGU Gdzie szukać ile ma być kompresja na cylindrach i gdzie szukać z jaką siłą mam dokręcać śruby w tym silniku i jego osprzęcie
Trochę kompensuje ale i tak są przedmuchy. Im pierścienie i cylindry mniej starte tym mniejsze przedmuchy bo zamek ma mniejszą szczelinę. No i pierścienie układamy naprzemiennie zamkami. Oczywiście obroty pompy też nie są bez różnicy dla wydajności :D
A jakiej firmy propnujecie pierścienie ?? bo mam do wyboru Polskie Niemieckie i Włoskie ?? prosze o szybką odpowiedż bo auto stoi rozebrane .
https://www.everestpartssupplies.com/pag... https://obrazki.elektroda.pl/9040080200_...
Po włożeniu nowego pierścienia w cylinder - jaka jest szczelina na pierścieniu?
Głównych parametrów i wytycznych musisz się trzymać czyli jak już pisałem chcąc uzyskać daną moc grzałki musisz uwzględnić jej parametry. Z twoich obliczeń (pomiarów) 1m drutu ma rezystancję 11.3Ω Dany drut ma w swojej specyfikacji jakąś tam temperaturę pracy której lepiej nie przekraczać. Jeśli przyjmiemy teoretycznie że grzałka ma 500W i jest zasilana...
Nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi o szczelinę pomiędzy końcami pierścienia a o szczelinę pomiędzy pierścieniem a tuleją. Jak przyświecimy od dołu to pięknie widać jak pierścień nie równo dotyka tulei na obwodzie. Tuleja od perkinsa ma 1,8 mm grubości.
Czy powinno coś wskazywać jeśli bym przed czujnikiem pomachał magnesem? Masz oscyloskop? Jaka jest szczelina powietrzna między czujnikiem a pierścieniem, koronką? Historia usterki?
Wkładasz pierścień do cylindra i sprawdzasz jaka jest szczelina na pierścieniu.
Czujnik z lewej strony, za duża szczelina, krzywo nabity pierścień abs, lub zwarcie.
Jak na tak stary produkt nie jest beznadziejnie. Ale mocno mi nie pasuje że na drugim zdjęciu zamki pierścieni pokrywają się. Więc co jest z kołkami ustalającymi. Ocena wielkości szczeliny na pierścieniach po włożeniu do cylindra.
Te pierścienie wyglądają jakby miały startą tą chromowaną powierzchnie. Jak będziesz sprawdzał pierścienie w tulei cylindra to sprawdź jaka jest szczelina na pierścieniu. Jak jest duża to pierścienie do wymiany.
Wbijane na siłę tłoki, pierścienie bez luzów - zamykam, bo to poważne forum. A panom powyżej zalecam dokształcenie się.
Sprawdź też czy króciec nie jest nigdzie pęknięty, poprawność działania zaworka iglicowego w komorze pływakowej. W zdiagnozowaniu małego ciśnienia sprężania może być pomocne zmierzenie szczeliny pierścienia w cylindrze szczelinomierzem. Napisz z jakiego regionu jesteś, ktoś może rzuci okiem na te usterki.
Przewróć gaźnik do góry pływakiem, i zmierz odległość od krawędzi gaźnika do górnej płaszczyzny pływaka, powinna wynosić 17mm. Alternator podłączamy do dwóch skrajnych styków. Pierścienie, od góry, zakładamy wypukły, niżej płaski. Ten płaski ma po wewnętrznej stronie ścięcie i dajemy je do góry. Sprawdź szczelinę "zamka" pierścieni, na obu cylindrach....
Masz pierścienie to wsadź do cylindra jeden zmierz szczelinę jaką a na górze cylindra w środku i na dole.
To jak cylinder ok to tłok zmień i sprawdź jaka szczelina pierścieni w cylindrze jest?
Jaka była szczelina na pierścieniach po włożeniu ich w tuleje w połowie jej wysokości?
A czasami pierścienie nie były nadwymiarowe przypiłowane na zamkach na "0" szczeliny? Takie pierścienie po zagrzaniu, mogą blokować ruch tłoka, a wszystko na to wskazuje.
a tłok ma być założony do łumika tą małą szczeliną koło pierścienia czy gładką powierzchnią ??
Najpierw sprawdź bezpieczniki sensory czy nie maja za dużej szczeliny od pierścienia oraz czy maja dobrą rezystancje co do schematu proszę w załączniku.
Kiedy włożę pierścień do cylindra jaka powinna być szczelina pomiędzy końcami(pierścienia)?
Witam. BS 4345 Prawdopodobnie za duża szczelina czujnika ABS,uszkodzony pierścień impulsowy (krzywy,wyszczerbiony itp.).
Świeca fabryczna to CPR8E (P to wysunięte elektrody), trochę niskie ciśnienie na tłoku powinno być większe od 7 u ciebie 6,5 .Jeżeli cylinder po szlifie z nowym tłokiem to powinno być przynajmniej 9 przed docieraniem .Jaka szczelina na pierścieniach, może za duża ?
Sam zamontowałem z Vectry do kadeta, tylko szczelinę względem pierścienia zachowałem identyczną i działa kupę czasu .
Nie, jest z pionowym wałem sorry za błąd. Może ktoś się orientuje jakie powinny być szczeliny na pierścieniach średnica tłoka 68,3 mm.
Skoro koniecznie chcesz jednak wyrzucić pieniądze w błoto, to nie zadawaj dziwnych pytań, tylko rozbierz ten silnik - to jedyna w 100% wiarygodna metoda weryfikacji. Nikt wirtualnie nie określi czy się uda. Pomiar luzu pierścienia w rowku tłoka, szczeliny zamka pierścienia, średnicy cylindra, szczelności głowicy i dopiero możemy rozmawiać dalej.
Dlaczego niektóre tłoki nie mają otworów w rowkach na pierścienie olejowe to trudno dociec. Dodatkowo rowek ma 2 mm szerokości a szczelina w pierścieniu ma 0,2 mm. Takie tłoki można poprawić na tokarce, Robimy fazę pod pierścieniem olejowym i za pomocą wykonanego przyrządu, wiercimy kilka otworów tak aby pół otworu było na zrobionej fazie a pół w rowku.
Jak to, w ogóle mierzyłeś? Jeżeli włożysz sam pierścień do cylindra to jaka jest szczelina na pierścieniu? Stary pierścień miałeś do tłoka bez zabezpieczenia, nowy jest dla tłoka z zabezpieczeniem. Pierścień przed założeniem ma większą średnicę niż cylinder i musi być ściśnięty przy wkładaniu tłoka. Daj jakieś zdjęcia.
Trochę nie rozumiem tej filozofii. Operujesz wymiarem średnicy cylindra i dobierasz tłok pod kątem minimalnego luzu. OK. Z tym, że faktycznie luz tłoka rzędu ,02 mm nieco ryzykowny i przy pierwszym dogięciu nastąpi przyspawanie tłoka. Ale może są dowody iż może tak być. Natomiast szczelina pierścienia jest zależna tylko od średnicy średncy otworu cylindra...
Ogólna masakra...... TU jest instrukcja serwisowa i..... To co wypadło to część nr 22 - ja to nazywam parkomat ;) jest to popychacz mikrowyłącznika za gniazdem gdzie "parkuje się" szczotkę. wyrwałeś blaszkę tzw labiryntu: nr 11 na rysunku zwijacza i masz to do kupienia, no chyba że potrafisz ją "wyklepać" :) Pierścień wyjmuje się najłatwiej wsuwając...
Pierścień sprężynuje..o rany..Jaka jest szerokość szczeliny zamka pierścienia?Tłok nie posiada rys na gładzi?Albo cylinder?Wykluczyliśmy już niemal wszystko.Układ zapłonowy nie,dolotowy też nie.Gaźnik ok.Połączenie gaźnik-cylinder też nie.Z uszczelniaczami koledzy mnie niemal wyśmiali..więc co nam jeszcze zostało?
To że nie czuć pod palcem nie znaczy że pomiędzy gładzią cylindryczną a pierścieniem nie będzie szczeliny. Najlepiej byłoby zdjąć pierścienie z tłoka wsadzić do cylindra i sprawdzić szczelinomierzem czy nie ma przerwy. Da to jakiś pogląd na szczelność cylindra po złożeniu.
Nie musisz tłumaczyć do czego służy pierścień, pytanie brzmi czy pierścień nie ma wpływu na zapłon. Pierścień nie jest mocno spasowany wchodzi suwliwie, szczelina między tuleją a pierścieniem to setne milimetra ale każda szczelina jaka by ona nie była jest izolatorem w mniejszym lub większym stopniu
Jak ze szczeliną po włożeniu samego pierścienia do cylindra jest?
Podnieś piłę za sznurek - jak da się podnieść i nie opadnie od razu ani bardzo szybko, to przynajmniej wiadomo że "na oko" jakaś kompresja jest. Tłok ani cylinder nie wyglądają źle, jedynie szczelina na pierścieniu na zdjęciu wygląda na podejrzanie dużą, ale to może wina zdjęcia. Ten silnik do działania potrzebuje też szczelny dół, ale przynajmniej...
Kurczę nie pamiętam czy była uszczelka po cylindrem!!! Można ja dorobić z kryngielitu. Powiedz, jak wyobrażasz sobie naprawę silnika, jak nie zauważasz takich rzeczy? Szczelina, na zamku pierścienia, to około 0.2mm.
Niestety ale w tej sprężarce nie ma nic dobrego, panewki jedne jak i drugie do wyrzucenia, wał do szlifu, z tego co widać i o ile nie jest to brud to cylinder ma ubytki i próg? Należy go przemierzyć średnicówką. Szczelina na pierścieniach nic nie mówi tym bardziej że włożyłeś go tam gdzie w gruncie rzeczy cylinder nie pracuje i zachowuje nominalny wymiar.
Cylinder i tłok, wyglądają na dobre. Powodem może być słaba kompresja (pierścienie), świeca, gaźnik. Jak wygląda świeca po próbie odpalenia? Jaka jest szczelina na zamku pierścienia, po włożeniu go do cylindra?
Chyba tak- po zagrzaniu tłok "puchnie". Lub za długie pierścienie, małe szczeliny na zamkach ale to zbyt oczywiste dla mechanika żeby ktoś zrobił taki błąd.
Wadą pomiaru prądu czujnikiem pola magnetycznego jest wrażliwość na zewnętrzne pola magnetyczne. Stosowanie pierścienia ze szczeliną znacznie ją zmniejsza; wycięcie szczeliny zmienia charakterystyki rdzenia - nie oczekuj, że zależność pola od prądu będzie taka, jak w katalogu dla rdzenia bez szczeliny. Rdzeń ferrytowy dość ciężko się tnie - zazwyczaj...
Witam Tych rozmiarów wysokości żaden sklep nie posiada. Dlatego nie pakuj żadnego przypadkowego rozmiaru. Jeśli już to kup komplet z tłokami, jeśli masz zamiar pojeździć tym autem. Ważna jest szerokość szczeliny pomiędzy pierścieniem a ścianką kanału.
Zrobiłem pierścienie... Kupiłem +1 wymiar i pilniczkiem wyszlifowałem. Następnie szczelinomierzem sprawdzałem. Według książki FORD-a dałem szczeliny pierścieni. Wszystko zajęło mi 3 dni. Teraz chodzi wszystko jak trzeba. Nawet lepiej;) Dzięki za pomoc.
Wykonałeś jazdę próbną? Sprawdzałeś czy komputer "widzi" prędkość koła? Może szczelina miedzy czujnikiem, a pierścieniem polaryzacyjnym jest za duża?
W załączniku wszystko jest napisane. Maksymalna szczelina na zamkach pierścieni tłokowych to 1mm.
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Witam! Mam taki przekładnik prądowy jak widać na zdjęciu, tylko niestety pomimo poszukiwań nie znalazłem o nim żadnych informacji. Google nie pomagają. Na obudowie znajdują się dwa oznaczenia: 3T023373-4 oraz 22095. Układ scalony, który widać na płytce to 4570, z tego co znalazłem jest to op-amp. Po drugiej stronie płytki jest czujnik Halla (chyba?),...
Witam mam od 3mc. Aprilie ma problem z zapalaniem jak jest zimna trzeba ją długo kręcić by odpaliła, pomyślałem że może ma już słabą kompresję więc zdjąłem głowice. Mój tłok jest na fotce, ma bardzo dziwny wygląd, od strony wydechu nie ma nagaru i po bokach również. Idąc w kierunku szukania powodu nie zapalania sprawdziłem szczelinę pierścienia po wsunięciu...
Kompa to wykąp. Kompy lubią się kąpać. A ty sprawdź szczelinę między czujnikiem a pierścieniem.
W takim razie bladego pojęcia także nie mają osoby na tym forum (które uważały się za specjalistów od tego typu rzeczy), bo oni polecili mi zakup tamtych pierścieni, zamienników, które są dedykowane do mojego modelu pilarki. Konkretnie, to chodzi o Twoją poradę odnośnie przerwy zamka pierścienia. Brak szczeliny w nim, to zakleszczenie pierścienia w...
Szczelina na zamku pierścienia uszczelniającego nie może przekraczać 1 mm. Olejowy, może mieć maksymalnie 1.2 mm. Albo pierścienie się zużyły, albo były założone, nie takie jak powinny. Sprawdź zaworek w odmie, może się zawiesił.
Nie wiele Ci to da. Może wyjść fałszywie ujemnie albo fałszywie dodatnio, zależy jak stanęły pierścienie w szczelinach .... pełnych nagaru. Było robić próbę olejową, wytworzone ciśnienie wyklucza fałszywe wyniki. Tak jak piszesz to sobie można gniazda zaworowe sprawdzić co najwyżej.
To było klejone chyba klejem epoksydowym Nawet nie chyba, a na pewno. Sklejenie tego w całość jest w tym wypadku nieopłacalne - na czas klejenia nalezy wykleić całkowicie cały układ drgający by w szczelinę wstawić jakiś pierścień centrujący dopóki klej nie zwiąże. Prościej byłoby poszukać coś o takich wymiarach i oporności - moc nie jest tu najważniejsza,...
Po zamontowaniu w maszynie stawał, po kilku demontażach okazało się że była szczelina między tym pierścieniem aluminiowym a rdzeniem wirnika prawie niewidoczna, bodajże około pół obwodu Rdzeń wirnika to jedno a klatka to drugie. O jakim pierścieniu piszesz? Klatki są z reguły odlewem, a nie elementami składanymi. A klatka to uzwojenie zamknięte. Jakim...
Złożyłem cały korpus na nowych częściach , wirnik , koło kompresji cały zestaw naprawczy .. leci olej od strony zimnej mimo tego ze są dwa pierścienie , szczelina 0,05 mm (ustawiona do góry czyli zasilania ) . Części melett .
Co twoim zdaniem ma wspólnego nagar w rowkach do szczeliny na zamku pierścienia? 300-400 tuleja, chyba oszalałeś. Przy twojej wiedzy na temat silnika doradzam szukać drugiego używanego oby był dobry.
1. Odkręcasz osłony i inne elementy które przeszkadzają dostać się do cylindra oraz prawej pokrywy silnika 2. Odkręcasz układ wydechowy 3. Spuszczasz płyn chłodniczy (odkręcić srubkę na pompie płynu - w prawej pokrywie silnika) 4. Wykręcasz świecę zapłonową 5. Odkręcasz 4 nakrętki M7 głowicy 6. Zdejmujesz głowicę a następnie cylinder 7. Zdejmujesz ostrożnie...
Hmmm, sprawa jest bardziej złożona. Takiego bocznika "wiszącego" na wysokim napięciu NIE WOLNO łączyć galwanicznie z układami niskonapięciowymi. Widzę inne rozwiązanie: - dobrze izolowany przewód z mierzonym prądem przechodzi przez pierścień z materiału ferromagnetycznego, - pierścień ma szczelinę, w której należy umieścić czujnik Halla (hallotron),...
Włóż pierścień do cylindra około 0,5cm od górnej krawędzi i zmierz szczelinomierzem szczelinę między kocami pierścienia. Jeśli jest około 0,2mm to można jeździć a jeśli jest większa to do wymiany. Jeśli jest większa także na nowych to cylinder do szlifu. A co do tłoków to nie wyglądają na zużyte tylko że są trochę porysowane ale nie powinno to przeszkadzać...
Taka ryska? Pierścienie na tłoku też maja szczelinę i jakoś to nie powoduje awarii.
Jeśli odma jest drożna, to wskazanym jest sprawdzić ciśnienie w cylindrze i poziom oleju (może być za wysoki). Szczelina pierścieni kompresyjnych, to wg mnie max. do 0,5 mm, a 1 mm dla pierścieni odoliwiających, to za dużo. Może agregat był "poniewierany" w różnych pozycjach i olej zalał silnik i stąd dym. Miałem takie przypadki z kosiarkami, które...
Koledzy poszukuję jakiegoś sposobu aby skleić zębatkę od drukarki. Potrzebuję pomocy aby wspólnie z Wami określić jaki jest to rodzaj tworzywa i jaki użyć do tego klej??? Przełom plastiku - pęknięcie jest matowe i chropowate Jest to zębatka która pracuje - przenosi napęd pomiędzy dwoma wałkami w drukarce więc na zęby działa siła pierścieniowa (rozciągająca)...
Opis matematyczny tego urządzenia(prądnicy) zawarty jest we wzorach na stronie: http://www.epomoce.pl/fizyka_elektromagn... a główną siłą jest napęd wałka prądnicy. Napięcie na uzwojeniu będzie miało kształt przebiegu przemiennego prostokątnego, o prostokątach przesuniętych o czas braku zwory w szczelinie.
Dziękuję za przydatne informacje Panie Czyżycki, szkoda że nie poczekałem ;-( Troszkę się pośpieszyłem i zamówiłem oryginalny zestaw pierścieni nominalnych. Skład części oferował je po 300 zł i 5 dni oczekiwania ale w końcu znalazłem je za 240 zł i dostawa na następny dzień. Przed złożeniem porównałem szczelinę ocalałego pierścienia ze szczeliną nowych...
I chciałbym zapytać, czy da się go jakoś zamocować bez wyjmowania membrany? Nie. Musisz mieć możliwość ustabilizowania magnesu (najlepiej w idealnie takim samym położeniu jak był - uwzględniając odkruszony kawałek magnesu ferrytowego), a aby tego próbować dokonać (bo może to być bardzo trudne) trzeba zamiast cewki głośnika umieścić w szczelinie pierścień...
PC400 jest zwykłym transoptorem - nie szczelinowym. Szczelinowy z tego samego sklepu http://obrazki.elektroda.pl/5113769800_1...
(at)fryck Z uwagi na to, że środkowy cylinder ma najsłabsze smarowanie (jest najwyżej), pierwszy kończy żywot. Pierścienie przede wszystkim. Rozebrać to i zweryfikować - gładź cylindra, zamykanie się pierścieni (szczelina zamka) etc.
Z tego co pamiętam to pierścienie trzeba ustawić tak, aby nie było na wprost szczeliny, może ona została i ciśnienie po prostu przez te szczelinę go wypompowuje??
Widzisz niby możliwości takiej nie ma, a temperatura jednak jest. Aby szczeliny zrobiły się większe nie musi wepchnąć pierścieni. Wystarczy że jedne się poszerza a inne zawęża. Lub np. Zmieni się średnica zwojów.
Jakieś dwa miesiące temu pojawiał się tylko ten błąd 3101-05 i wtedy był podłączony komp.I czujnik wszystkie prędkości pokazywał jak należy dodam jeszcze ze on wyskakiwal i po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu gasl i wszystko działało i trzeba i tak jak już wspomniałem wystarczy -2 stopnie mrozu i problemu nie ma a gdy się ociepli to glupieje...
Sprawdź jaki luz mają pierścienie tłokowe na tzw. zamkach (dopuszczalny chyba do ok. 0,3 mm). Aby sprawdzić powyższe, zdejmij ostrożnie pierścionki z tłoka i po włożeniu do cylindra (w środkowej wysokości cylindra) kolejno zmierz wielkość szczelin. Ponadto sprawdź miarką jaki jest poziom oleju w sprężarce i czy otwór odpowietrzający nie jest częściowo...
Transformator wirujący w magnetowidzie służy do przekazywania sygnałów z części nieruchomej do wirującej ( i odwrotnie) zespołu DRUM. Sygnały są przekazywane w trybie zapis/odczyt. Transformator składa się z dwóch, identycznych, płaskich rdzeni ferrytowych z uzwojeniami umieszczonymi w kilku centrycznych otworach i przyklejonych do wirnika transformatora...
No teraz już wiem jak to ma działać. Cel: Wał się kręci z pewną prędkością, jeżeli go zatrzymamy to jakiś wyświetlacz powinien nam wyświetlić w jakim położeniu kątowym jest wał. Pomysł: Na tarczy (jest poniżej) umieszczamy na pięciu "pierścieniach" szczeliny, które mają różne szerekości. Na 1 pierścieniu (licząc od zewnątrz tarczy) umieszczamy szczeline...
Pierścienie wkłada się w tuleje (bez tłoka) i mierzy szczelinę na zamku- robione? Po objawach nie. SW 400 jest praktycznie nie do zajechania. Mam 4CT107.
Nie mierzy się ściśniętego pierścienia, tylko średnicę tłoka. Prawdopodobnie będzie to 44mm. Włóż sam pierścień do cylindra i napisz jaka jest szczelina na zamku. W tym drugim, to ścięcie jest na zewnątrz pierścienia?
No więc tak, wczoraj gaźnik nie chciał wypuszczać paliwa na powrót. Dzisiaj od niechcenia wcisnąłem pompkę a tu psyk- z powrotu psiknęło paliwem. Poskładałem resztę gratów, odpaliłem- silnik pracuje i nie gaśnie. Został tylko jeden problem- falujące obroty. Potrafią same z siebie na kilka sekund wyraźnie wzrosnąć, po czym spaść. I tak muszę ją jeszcze...
Bierzesz pierścień tłokowy i przesuwając go równomiernie w cylindrze, obserwujesz szczelinę zamka - jeśli znacząco się zwiększa w połowie wysokości cylindra, to znaczy, że cylinder kwalifikuje się do naprawy. Inną domową metodą sprawdzenia, jest próba wciśnięcia listka szczelinomierza pomiędzy płaszcz tłoka a cylinder - jeśli da się wcisnąć inny niż...
Auto na podnośnik, kręcisz kółkiem i patrzysz na szczelinę między czujnikiem a pierścieniem. Jak pokrzywiony to mozesz spróbować podoginać. Uszkodzony, piasta do zdjęcia. Nic tam nie jest przykręcane. Pierścień polaryzujący jest nabijany na piastę od wewnątrz. Jak wyżej napisałem, luz na łożysku i masz ten sam błąd. A z tego co napisałeś wynika że,...
Polecam najpierw skasować procedurą usterki, zrobić jazdę próbną . Gdy dalej będzie komunikat należy wykonać jazdę z podłączonym komputerem i zobaczyć czy i jak odczytuje prędkości z poszczególnych kół. Usterką w/w nie koniecznie musi być sam czujnik abs, powodować to może również zły stan pierścienia, duża szczelina czujnika od niego, luzy na kole.
Tak na mój rozum, to przy demontażu lub montażu tarczy hamulcowej uszkodziłeś pierścień impulsatora lub go nie wyczyściłeś szczotką drucianą. Jeśli w szczelinę koła impulsatora dostanie się rdza, to czujnik odczyta to jako błąd lub choćby przypadkiem potraktowałeś pierścień młotkiem, to efekt będzie taki sam.
podmieniana była elektronika oraz cały modulator Po wykonaniu parametryzacji błąd ginie ale wystarczy na jezdziej próbnej mocno zahamować i błąd od razu się pojawia A sprawdzone były pierścienie ABS ,szczeliny,luzy na łożyskach ? może to niespójność prędkości kół?
Kolego Rycho T masz rację jest w rurce wypust który prawdopodobnie pełni rolę klina. Spodziewałem się tam klina zważywszy na to że działają tam dość duże siły. Przyszły dzisiaj nowe pierścienie (rozmiar standard) . Jakie powinny być szczeliny na zamkach?
Po takiej obróbce powinny powstać odbarwienia, to trochę jakby rurke termokuczliwą spróbować po przecięciu zacisnąć na przewodzie. Jeśli promień takiego odgięcia to powiedzmy 5 cm, to trzeba sobie zdać sprawę o ile się zniekształcił rowek. Igła ma 15 mikrometrów... Przy grubości winyla 1mm i promięniu gięcia 50mm można przypuszczać żę o około 2% zniekształceń...
Witam. Czujnik jest na 100% wciskany.Niestety najczęściej jest tak zapieczony że jak nie da rady na siłę,to trzeba po kawałku Dokładnie jak pisze Kolega daro111 to jest kwestia zapieczenia.....składając nie zapomnij o odpowiedniej szczelinie pomiędzy sensorem a pierścieniem.
Śnieżynka dziękuję Ci bardzo za cenne informacje, co do tego co było przyczyną iż nie dało się ruszyć wirnikiem to po wyjęciu pierwszego tłoka z drugim był mały problem, otóż złapało korbowód na wale, używałem WD-40 i delikatnie próbowałem ruszyć wirnikiem, poszło i drugi tłok wyjąłem (od wewnątrz na korbowodzie była mała "zadra"). Ale jak już piszę...
Te pierścienie, to tzw. pierścienie odciążające, zmniejszają tarcie miedzy stojanem (jak to nazwałeś) a łopatkami. Łopatki powinny się po nich ślizgać a nie po stojanie, a ich średnica powinna być na tyle mniejsza, żeby film oleju mógł uszczelnić szczelinę między łopatka a stojanem. Ta sprężarka jest do uratowania wystarczy tylko wszystko wyczyścić,...
Witam Dowiedziałem się niedawno, że najczęstszą przyczyną awarii tylnej wycieraczki w SC jest zapieczenie ramienia. W moim SC tylna wycieraczka nie działa już 2 lata, postanowiłem się za to zabrać. Moje pytanie brzmi jak usunąć ten pierścionek od strony zębatki, który uniemożliwia wybicie ramienia z tulejki? nie ma tam żadnej szczeliny jak w przypadku...
Witam. Błędy dotyczą czujnika ABS prawy tył - niewłaściwe sygnały prędkości. Możliwe przyczyny: - niewłaściwy , krzywy , wyszczerbiony , skorodowany itp. pierścień impulsowy - nadmierny luz na łożysku (powoduje przesunięcie czujnika i nadmierne zwiększenie szczeliny) - nieprawidłowy styk na złączach czujnika - zbyt duża różnica w wymiarach opon
Dziękuję za pomoc, ale chyba nie zrozumieliśmy się. Klawiatura hallotronowa pozwala tyko detekować stany 1 i 0, mnie chodzi o pomiar sporych prądów - kikladziesiąt A. Wyobrażam to sobie tak, że ktoś produkuje ferrytowe pierścienie z hallotronem w szczelinie. Przeciągam przewód przez taki pierścień i mierzę napięcie halla proporcjonalne do natężenia...
sam sobie opowiedziałeś na pytanie co jest powodem. Właśnie winę ponosi zły odczyt prędkości przednich czujników. Czujniki muszą czytać prędkość równomiernie i płynnie od chwili samego ruszenia pojezdem. Sprawdz szczeliny między czujnikiem a pierścieniem musi być na "listek" może być też uszkodzona koronka zardzewiała, pęknięta zabrudzona. Winę może...
Skoro grzebane było przy czujniku wału korbowego, to tam przedewszystkim trzeba szukać przyczyny. Drugi czujnik znajduje się w pompie i ECU porównuje wskazanie ich obu. Skoro ECU sygnalizuje przerwanie obwodu, to sprawdzaj przewody. Jak czujnik jest przy skrzyni, to może koło zamachowe założone inaczej (przekrecone na srubach) lub z jakiegoś powodu...
jak zdjąłeś cylinder zdejmij 1 pierścień z tłoka i włóż do cylindra ten pierścień. Ponad progiem powinna być szczelina odrobinę większa niż występ na tłoku (ten przeciw obracaniu pierścienia) Teraz przesuń w dół (pod próg) i zobacz o ile się powiększy ??? Jeszcze spójrz pod światło i zobacz czy pomiędzy pierścieniem a cylindrem nie ma szczelin (owalizacja)....
przerwa pierścieniach świeca szczelina wąska szczelina
sluchawka urmet huawei google konto podłączyć kolumna amplituner onkyo
wozek spawalniczy ogranicznik przepięc
Ustawienia parametru P09 w piecu Termet Silver Pro Migająca zielona dioda w centralce Risco ProSYS 16