Jak robiłeś remont to był szlif, honowanie czy wymiana kompletu? Może źle dobrany tłok. Ja jak nie mam czym zmierzyć a jest komplet to patrzę na przerwę w pierścieniu .To żadna w sumie profi metoda,ale chociaż tak sprawdzam poprawność.
W sieci są dostępne DTR i tam są podane wymiary
Sprawdź: - czujniki EBS pod kątem rezystancji i uszkodzeń po obu stronach, prawa/lewa - przewody tych czujników pod kątem uszkodzeń przetarć, przerw - pierścienie impulsacyjne w obu piastach, czy nie są uszkodzone, krzywe, skorodowane - czy nie ma luzów na piastach, bo może łożyska się kończą i tym samym zwiększyła się przerwa między czujnikiem a kołem...
http://obrazki.elektroda.pl/4805258800_1... pamiętaj aby przerwy w pierścieniach mijały się co 120 stopni
Jaki jest model piły (popraw temat) Sprawdź uszczelnienia wału i połączenia gaźnika z cylindrem, jak wygląda sprawa z kompresją (tak się dzieje przy zużytych pierścieniach). Przerwa na elektrodach świecy jest prawidłowa?
Czy "progi" pod łapkami nie są uszkodzone ?
Miałem tak przy pękniętych pierścieniach ABS. Piasta skorodowała pod pierścieniem i rozwaliła pierścień. W jednym miejscu miał przerwę i system interpretował to jako uślizg koła. Po wymianie piasty z pierścieniem problem ustał.
Nie, bo nie jest lutowany. Po prostu się przerwał. Musisz go przylutować, albo kupić nową "obsadę pierścieni do zwijacza" (jeżeli to ta wersja zwijacza). http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tak też mogło się stać. Przewód jest zgrzewany do pierścienia. Tam też można szukać przerwy. Taki pierścień można zakupić...
Prawdopodobnie przerwa na uzwojeniu wirnika. Albo zużyte pierścienie.
Jakiej średnicy są tłok i cylinder, czy są do siebie dopasowane, czy nie są jajowate? Czy pierścienie są dobrze dopasowane do rowków w tłoku, jaka jest przerwa na pierścieniach po włożeniu w cylinder? Gaźnik był czyszczony, regulowany?
Zamki na pierścieniach doszlifowałeś? Jak jest za mała przerwa na zamku to jak się zagrzeje to jak ma nie szurać? ;)
Witam Volvo 2.4 d5 163 KM, kod silnika d5244t jak przekładam koło zamachowe z manuala na automat to nie pokrywa się pierścień czujnika wału, koła zamachowe różnią się miejscem przerwy w pierścieniu czujnika wałka miał ktoś taki przypadek? https://obrazki.elektroda.pl/2478900000_...
A przerwa na pierścieniach właściwa ?
Zamków może nie być, nie każdy tłok je ma. Byle pierścienie miały zamki odpowiednio poukładane. Sprawdź przerwę na pierścieniu.
Zacznijmy od tego, że autor nie podał z czego to silniki i jaka pojemność (50 czy 70 ccm)? Wówczas można by znaleźć wymiar przerwy na pierścieniach zalecany przez producenta. Osobiście widziałem a nawet sam składałem silniki 2T bez żadnej przerwy na pierścieniach i nic się nie zacierało przy tak małych pojemnościach. Wymaga to jednak większej uwagi...
no to sprawdź szczotki, zobacz czy wirnik nie ma przerwy, pierścienie itd. zrób cały przegląd alternatora wymień co uszkodzone i musi być dobrze a koszt będzie mniejszy niż kupić inny ze szrotu który nie wiadomo czy dobry a swoją drogą to myślałem że wymieniłeś na nowy
mam pytanie do bardziej doświadczonych: jak będzie przerwa w obwodzie wzbudzenia t.z. zużyte szczotki , pierścienie,lub przerwa w uzwojeniu wirnika, przerwa na przewodzie niebieskim z lampki na zacisk D+ w alternatorze - czy będzie się świeciła kontrolka ładowania po załączeniu zapłonu nie uruchamiając silnika ??? Regulator i szczotki wykluczam,bo...
najczęściej wirnik ma przerwę przy pierścieniu więc jest to do naprawy bez przezwajania
No to jak nie dotarty to nie uzyskasz nie wiadomo jakich wyników. Sprawdź szczelinomierzem przerwę na zamku pierścienia wsadzonego w cylinder. Możesz też zmierzyć luz pierścienia w rowku tłoka.
Kolego przed wymianą pierścieni i " naprawą " silnika było git? Jak tak obstawiam brak przerwy na pierścieniach które zostały wymienione.
Przepchnij same pierścienie przez cała długość cylindra i obserwuj przerwę na zamku czy się nie zwiększa. Jeśli cylinder jest nierówno zużyty to raczej wymiana szczególnie, że silnik masz już w częściach.
Niebieska masa naklejona na uzwojenie przez producenta, tak jakby uzupełniała wagę w miejscu gdzie jest przerwa w pierścieniu blokującym łożysko. Jest dokładnie w miejscu pustki tego pierścienia sprężystego (nie zeger). Wydaje mi się że podczas produkcji został pominięty proces wyważania, a ta kropka zawsze jest w miejscu pustki.
Kolego musisz więc rozmontować alternator być może że kończą się pierścienie ślizgowe lub jest przerwa między pierścieniami i wirnikiem ,sprawdź też połączenia przewodów na stojanie oraz śrubę która wyprowadza napięcie z alternatora czy ma dobry styk z płytką prostownika.
.. Wiem, że dzieje się to tam gdzie czytnik był wymieniany. Czy zna ktoś jaka powinna być idealna szczelina pomiędzy elementami ABS. Pozdrawiam, Darek na pierwsze.. czytnik? Pierwszy raz słyszę takie określenie czujnika. na drugie.. konstrukcja tego zdania chyba lekko nie po polsku. No i jakimi elementami ABS? Tak to wygląda jakbys nie wiedział o czym...
Sprawdź te kody jeszcze raz . Jeśli jest jakiś kod w MID 136 typu elektrycznego lub mechanicznego to należy tą usterkę usunąć . Czujniki ABS mogą mieć właśnie te uszkodzenia . Jeśli jest uszkodzenie elektryczne czujnika to po wymianie na sprawny kod znika a jeśli jest uszkodzenie mechaniczne świadczy to o zbyt dużej przerwie między czujnikiem a pierścieniem...
podejrzenie pada na zbyt małą przerwę na zamku pierścieni- pierścienia. Pod wpływem temparatury rozszerza sie i wiadomo co się dzieje.
Nie odpowiedziałeś czy membrany nie są naciągnięte. Może to być wina cewki, fajki, gaźnika. Tłumik masz z tą siateczką czy bez? Przerwa, na zamku pierścienia, ile ma?
Na odwrotnej stronie białego koła są dwa metalowe pierścienie (jeden z przerwą) połączone elektrycznie, do pierścieni dotykają dwie szczotki. Jedna ze szczotek jest dołączona do plusa po stacyjce, druga do silnika, gdy podczas pracy wycieraczek przełącznik przestawisz w położenie wyłączone, białe koło będzie napędzane aż szczotka trafi na przerwę w...
Jakiekolwiek pomiary pasowania po obróbce były przeprowadzone, czy składanie na chybił-trafił? -średnica każdego cylindra w 3 punktach -średnica każdego tłoka -pasowanie tłok-cylinder jak podaje producent -przerwa na każdym pierścieniu i każdym cylindrze -pasowanie panewek głównych i korbowodowych?
W szczególności podaj z której wersji korzystałeś, z całej płytki, czy tej uproszczonej wersji? Sprawdź dokładnie połączenia pinów między płytkami na złączu 20 pinowym. Bardzo często przy rozlutowaniu odpadają przelotki w otworach i powstają przerwy między pierścieniami lutowniczymi, a ścieżkami. Lutując później tylko z jednej strony cyna nie łączy...
ok. a jaka powinna być"przerwa" pomiędzy czujnikiem a pierścieniem?
(at)iskrownik , jeżeli dobrze pamiętam, wirnik jednoklatkowy silnika trójfazowego badało się, zasilając stojan bardzo obniżonym napięciem i obracając wolno wirnik ręcznie. Wówczas na amperomierzach kolejnych faz w stojanie następowało wahnięcie wskazówki w przypadku przerw prętów, pierścieni zwierających. W przypadku dobrej klatki amperomierze nie...
cylinder i tłok - OK bez śladów zatarcia. ?? W jakim stanie są pierścienie? Pilarka ma swoje lata, i mogą być wytarte. Sprawdzałeś przerwę na zamku pierścienia?
Typuję na uszkodzenie wiązki lub samej wtyczki od czujnika położenia wału. No chyba że po tej operacji ze skrzynią coś jest z kołem zamachowym nie tak albo czujnik położenia wału źle odczytuje przerwy w pierścieniu koła zamachowego. ( jeśli była pogięta tarcza to przerwy są złe względem czujnika i raczej jest ona do wymiany) Temperatura by tu wszystko...
Zdjołem głowice i wyciągnołem tłoki. Przerwy na pierścieniach to- 1-0.3mm 2-0.6mm olejowy-0.9mm. Więcej pomiarów dziś nie zrobiłem bo muszę sobie z pracy pożyczyć dobre przyrządy pomiarowe.
Możliwe że jest za duża przerwa pomiędzy czujnikiem a pierścieniem abs.Ewentualnie wtyczki,wiązka do przejżenia lub luz na łożysku piasty i "odjeżdza" pierścień od czujnika.
zamek to jest przerwa na pierścieniach, względem siebie najlepiej ustawić je np. co 90 stopni. sprężarki chłodnicze pracują w obiegu zamkniętym. instalacje chłodnicze wyposażone są w odolejacze, gdzie odseparowany olej spływa do zbiornika oleju, a następnie jest dozowany np. przez zawór pływakowy do kartera sprążarki.
Super, a jak się to ma do sworznia?Boki tłoków często są przytarte więc wypadało by żeby łączenia tam chyba nie było. A łączenie sprężynki masz po przeciwnej stronie czy na środku miedzy przerwami pierścieni ?
A więc panowie sytuacja wygląda następująco. Sprawdzilem kompresję i po dłuższym kręceniu osiągnął ok 4-5atmosfer. Więc postanowiłem Rozebrac górę silnika. Zawory całe bez śladu nadpaleń. Zmierzyłem stary tłok 66,5mm pierścienie podjechane z przerwa na zamku ok 3-4mm. Postanowiłem kupic nowy tłok i pierścienie 67mm. Uszczelki oczywiście nowe. Zawory...
Przerwa zależy od średnicy i materiału z jakiego jest wykonany pierścień. Briggs w starych serwisówkach podaje, że przerwa dla nowego pierścienia, powinna wynosić 0.0015 cala na każdy cal średnicy cylindra. Przeliczając, 0.0015 cala to 0.037 mm razy średnica cylindra w calach. Na zdjęciu masz przykład, dolny to pierścień do wymiany a górny jest nowy....
W takim razie bladego pojęcia także nie mają osoby na tym forum (które uważały się za specjalistów od tego typu rzeczy), bo oni polecili mi zakup tamtych pierścieni, zamienników, które są dedykowane do mojego modelu pilarki. Konkretnie, to chodzi o Twoją poradę odnośnie przerwy zamka pierścienia. Brak szczeliny w nim, to zakleszczenie pierścienia w...
Sytuacja opanowana, tak naprawdę znaczenie miała przerwa czujnik - pierścień, w sumie jej brak. Regulacja przerwy pomogła. Dziękuje koledze Pati za trafną sugestie na PW.
Łożysko pada od rdzy albo braku smaru. Jak nawet było zatopione to jak ktoś dużo jeździł i nie stało to woda wyparuje z łożysk i nie zdąży zrobić wżerów. Stare samochody muszą jeździć może krótkie trasy ale przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Długie stanie szczególnie pod chmurką to wilgoć a czas plus wilgoć to korozja a za nią ciągnie się pasmo nieszczęść...
Zgadzam się z przedmówcą.Pierścieni się nie toczy tylko zmienia,bo po przetoczeniu robi się za duża przerwa między pierścieniami a szczotkami.,szczotki się wtedy skosują,krzywo wycierają a w rezultacie zwiększają iskrzenie.A teraz kontrolka - faktycznie ona jest w obwodzie ładowania tak jak i w "maluchu".Żarówka się przepali ładowania nie będzie.
Zrób test z kimś do pomocy, podczas jazdy obserwuj prędkości wszystkich kół czy jest coś dziwnego w momencie wystąpienia usterki Demontowałeś tarczę do wyczyszczenia pierścienia magnetycznego? Ja nie sprawdzałem żadnego zasilania, miałem błąd związany ewidentnie z przerwą w obwodzie
Po przekręceniu zapłonu powinna świecić kontrolka od aku., po odpaleniu powinna zgasnąć. Przyczyn może być wiele: -rozładowany aku., -uszkodzony regulator, skorodowane lub luźne przewodu przy alternatorze, -przepalone uzwojenie na alternatorze, -szczotki nie przylegają do pierścienia, -przerwa między alternatorem a lampką kontrolną. Ogólnie alternator...
Po to aby zamki (miejsca gdzie pierścienie posiadają przerwę) nie przesuwały się poprzez otwory w cylindrze (otwory ssania, i wydechu) A tym samym końcówki pierścieni (które to sprężynują, wiadomo w jakim kierunku) nie wadziły o krawędzie tych, ze otworów. Nie tylko - czasami podcięcia na tłoku w dolnej części są niesymetryczne - przy odwrotnym założeniu...
Magnesy zleciłem do namagnesowania , jeszcze nie dotarły do mnie. Między czasie po dokładnym sprawdzeniu uzwojeń wykryłem przerwę pomiędzy pierścieniem ślizgowym na wirniku magneta, a cewką WN. Wystarczyło przewiercić wiertłem 2mm od końcówki cewki w kierunku pierścienia ślizgowego i o dziwo nastąpiło połączenie elektryczne. W otwór wcisnąłem kawałek...
A wiesz może jak to jest bo ja mam zwykłą manetkę do wycieraczek, a była jeszcze w niektórych wersjach taka manetka z pierścieniem obrotowym sterującym długość przerw na pierwszym biegu przerywanym wycieraczek. Manetki maja identyczne mocowanie i taką sama kostkę przyłączeniową i ogólnie są identyczne. Czy taka z pierścienem będzie u mnie działała?...
Zmierz przerwy w zamkach pierścieni.
Witam jak wyżej w temacie w pandzie jaki typ czujnika jest??? tzn wiem że są czujniki które zczytują ze zwykłego pierścienia stalowego z przerwami a są czujniki, które zczytują z pierścienia magnetycznego drugie moje pytanie to gdzie jest osadzony ten pierścień? na tarczy? lożysku? a może na przegubie
Kto Ci takich bzdur naopowiadał o tej przerwie na zamku.
Jeżeli masz alternator rozłożony to sprawdź: Wirnik: czy nie ma przerwy - mirnik między pierścienie(powinien pokazac jakąś opornośc) i czy nie ma do masy - miernik między pierścień i oś(tu miernik nie powinien nic pokazac).Do sprawdzenia przebicia międzyzwojowego potrzebny jest specjalny przyrząd. Stojan: czy nie ma przerwy - miernik wpinasz między...
Kolego nie ma co gdybać i zgadywać :D Koledzy wyżej napisali co trzeba zrobić. Ja dodam, że jeśli masz możliwość to możesz sprawdzić, czy jest wymagana przerwa pomiędzy czujnikiem a pierścieniem oraz czy nie jest to zbyt zabrudzone.
sprawdzałeś przerwę na zamku pierścieni? tłumik nie jest czasem zatkany?
Jaka rezystancja powinna być na wale (tj. w punktach styku szczotek) tego generatora? Na pierścieniach ślizgowych wirnika powinieneś mieć poniżej 100 om. Pomiar przy odłaczonym regulatorze. Wynik 6,7Mom świadczy o tym że masz gdzieś przerwę w obwodzie magnesicy(wirnika).
Napisałem w nowym temacie bo tamten dotyczył raczej diagnozy oleju na tłokach. Poradźcie, bo chciałbym to już poskładać, czy wymieniając pierścienie szlifowanie lub honowanie cylindrów jest niezbędne? Ślady honowania jako tako są widoczne, na cylindrach nie ma żadnych pionowych rys, próg jest minimalny, praktycznie niewyczuwalny, rowki w tłokach są...
Nigdy nie mierzyłem przerwy.Patrzę na prześwit na łączeniu.(0,20-0,30)przyłóż nowy pierścień na samą góre tulei.Tam nie jest nic zużyte przemierz przerwy.(mówiłeś że masz pierścienie)Pozdrawiam Janusz. Poczekajmy aż wypowie się jakiś szlifierz.
Witam,Co do zanikającego ładowania na wyższych obrotach,winowajcą może być regulator napięcia Dodano po 6 Proszę poczytać temat na elektrodzie DUŻE ŁADOWANIE W BIZONIE-ROZWIĄZANE.
Radzę znależc kogoś z dobrym programem diagnostycznym (PPS, Leksja,Proksja)oprócz kodu błędu wyswietla się wtedy opis .Jesli jest opis błąd czujnika spójnośc,może byc przyczyną niewłaściwa przerwa ,lub zabrudzenie,lub uszkodzenie łożyska(pierścienia).Jesli jest opis bład czujnika przerwa w obwodzie, zwarcie do plusa lub minusa, wtedy jest przerwa w...
W takim razie jestem dobrej myśli co do efektów tego remontu. Porównując luzy na starych pierścieniach to zgarniający miał przerwę ponad 2 mm a uszczelniające dobrze ponad 1 mm.
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Proponuje zamienić prawy z lewym czujnikiem są takie same i pamiętać o dobrej przerwie od pierścienia. Dodano po 5 A tu proszę schemat Dodano po 50 http://obrazki.elektroda.pl/5484478500_1...
Jeżeli jest to sinik 4T to rysa na tłoku pod pierścieniami jest niegroźna, ale czemu powstała i czy powstanie tej rysy nie jest związane ze spadkiem mocy. Jeżeli na cylindrze nie ma rysy to jest ok. Sprawdź pierścienie czy się nie ukruszył i ile jest przerwy między końcami po włożeniu pierścienia do cylindra. Może któryś zawór się nie domyka.
Spadek napięcia przy wzroście obrotów silnika wskazuje na niesprawność alternatora. A może to być zużycie szczotek, zużycie pierścieni ślizgowych, przerwa w połączeniu pierścień-uzwojenie wirnika lub zwarcie na uzwojeniach stojana.
Wyniki pomiarów: a) międzu stykami UV, VW, WU: 0,4 Ohm b) między U, V, W, a obudową stojana: PRZERWA c)pierścienie wirnika: 4,3 Ohm d)pierścienie wirnika a stalowy korpus pierwszy - (+) 4,4 Ohm drógi - (-) 0,1 Ohm Prostownik został sprawdzony przy obiążeniu go żarówką. Instalacja poza stojanem i wirnikiem wydaje się być sprawna. Sprawidzłem ją przez...
Po niespełna miesięcznej przerwie wracam do remontu. Głowica jest naprawiona, zostaje teraz kwestia pierścieni. Panowie, czy wymieniając pierścienie szlifowanie lub honowanie cylindrów jest niezbędne? Ślady honowania są widoczne, na cylindrach nie ma żadnych pionowych rys, próg jest minimalny, praktycznie niewyczuwalny, rowki w tłokach są ok. Przebieg...
Tak w tym drugim ścięcie jest na zewnątrz pierścienia. Przerwa na zamku wynosi 0,3mm, średnicę cylindra mierzyłem w trzech miejscach od góry 33,9mm, na środku 33,8mm, na dole 33,9mm. http://obrazki.elektroda.pl/4358724200_1... I nadal bez efektu, odwiedziłem kilkanaście sklepów z częściami. W każdym powiedzieli, że nie mają takich części,...
Podobny problem mamy z agregatem kipor 2000. Zalewa się i pluje paliwem w filtr powietrza. W końcu kolega postanowił sprawdzić olej. Okazało się, że zamiast oleju jest benzyna. Prawdopodobnie problem z pierścieniami. Na razie idzie do naprawy gwarancyjnej. Jak wróci to napiszę co dokładnie było.
Swieca będzie,a raczej powinna być jedna na kolektorze ssącym,do której jak piszesz doprowadzone jest paliwo.To że nie ładuje ,powodów może być wiele.Uszkodzony regulator ,zawieszone szczotki ,uszkodzone lub wytarte pierścienie ślizgowe,przerwa uzwojenia wirnika ,diody ,stojan ...i.t.p.
Wyrażnie przedstawiłem przebieg prądu stacyjka - regulator napięcia aż po pierścienie wirnika i wystarczy miernikiem lub zwykłą żarówką nawet 2 Watową prześledzić obwód zasilający regulator napięcia.Jedną z przyczyn braku ładowania może być również przerwa na uzwojeniu wirnika alternatora w postaci zimnego lutu na jednym z pierścieni doprowadzających...
Witam . Naprawa alternatora przez Twego mechanika okazuje się lipą i fuszerką ,tak można to nazwać.Przyczyn może być wiele; -krótkie szczotki -kończące się pierścienie(mała przerwa na ich obwodzie,spowoduje tudność wzbudzenia) -uszkodzone sprzęgiełko jednokierunkowe(raz łapie ,raz nie),i wiele innych .
W moim crossie wymieniłem ostatnio tłok i pierścienie ale po 500km zaczął dymić i musiałem go rozebrać. Przy okazji wymiany uszczelniaczy odkryłem że między pierścionkami jest taka przerwa że wejdzie spokojnie zapałka. I to pojawia się moje pytanie czy dało by się dorobić pierścienie z 249cc jeśli teraz jest 227? Głównie chodzi mi o pierwszy i drugi....
Z filmu kolega się nauczy diagnozować pierścienie. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] A tutaj jak mogą być zużyte ok 2 mm przerwy. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] Dla pojemności 70cmm dopuszczalny luz będzie dużo mniejszy ok. 0,06 - 0,08mm (dokładny luz można znaleźć w instrukcji serwisowej...
Jak w temacie. Skuter kolegi, stał mu długo bo nagle zgasł. Gaźnik założyli inny pd18, nic nie pomogło więc zmieniłem im tlok z cylindrem bo duża przerwa na pierścieniach była. Nic to nie dało, dalej nie pali. Podmienić teraz moduł i cewkę i nic, nawet na plaku nie odpala, znaczy tak tylko prycha parę razy. Rozrząd ustawiony, magneto na T i koło zębate...
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Podaj nr kodu błędu z dopiskiem. Są przynajmniej 3 różne wersje błędu (zwarcie do masy , zwarcie do plusa/przerwa, nieprawidłowy sygnał).
Znaczy na co ? Na koło zamachowe, czy na uniwersalny pierścień zębaty na nim ?. Zresztą - w obecnej chwili 90% rozruszników masz na magnesach stałych, prosta eliminacja zwarcia/przerwy w wirniku, po cóż komplikować sobie życie stołem?
Świeci się cały czas ebs na pulpicie ,podłączany był komputer i pokazały przerwy w obwodzie,nie zawsze ,prawe przednie koło,lewe przednie koło.Zdjąłem koło prawe i lewe wymieniłem pierścienie .Pojechałem na przejażdżkę i przejechałem do domu podłączyłem komputer i pokazało zero błędów. Dodano po 3 dodam ze czujniki były sprawdzane i przewody które dochodzą...
Witam. Moim zdaniem jeżeli ucieka powietrze przez skrzynię korbową podczas postoju to znak że: 1 zawory zwrotne między turą tłoczną a zbiornikiem nie trzymają. 2 któryś z zaworów tłocznych w głowicy też nie trzyma. 3 na zamkach pierścieni misi być przerwa ponieważ jak pierścień się rozgrzeje do temperatury pracy zwiększa swój obwód, a 0,35 milimetra...
Grzegorz_madera czy znasz czeskie alternatory? Bo bez rozkręcenia nie będziesz wiedział czy przerwę masz na szczotkach czy na wirniku. Ja szybciej myślę niż piszę hehe. Masz całkowitą rację. Ale jak sprawdzi na szczotkach i nie będzie przerwy to jest ok. A jak będzie to trzeba sprawdzać dalej, na pierścieniach ślizgowych. Jeżeli jest dobrze a wcześniej...
Więc to na pewno wina gaznika? Dodano po 3 Bo ja ogólnie ściągałem głowicę i sprawdzałem pierścienie na tłoku. A jaka przerwa musi być na zaworach?
Warsztat regeneracji coś skopał. Albo padł regulator albo jest przerwa na wirniku. Jak wymieniali pierścienie ślizgowe to mogli tu spartolić połączenie co się często z zdarza że po kliku dniach urywa się przewód od siły odśrodkowej lub jest za krótki po demontażu starego pierścienia i połączenie jest za słabe upala się przewód.
Tylko tester. Co do awarii to wyczyść dokładnie pierścienie zębate, sprawdź przerwy i ew. policz ilość zębów ( po wym. np. łożyska lub przgubu mogą być różne ). To powinno pomóc. pozdrawiam tominex
sygnał z czujników (jest ich 4 po 1 przy każdym kole) idzie bezpośrednio do komputera absu a następnie przekazywany do pompy absu. Przyczyny awarii: 1- uszkodzony czujnik 2- zabrudzony czujnik 3- pęknięty lub mocno skorodowany pierścień na przegubie lub piaście 4- zbyt duża lub mała odległość między czujnikiem a pierścieniem 5- przerwa na kablach między...
Na jakiej zasadzie działało wybieranie numeru oparte tylko na przekaźnikach? Cała tajemnica w przekaźniku "seryjnym". Miedziany pierścień powodował opóźnione zwalnianie jego styków. Dzięki temu można zbudować dwójkę liczącą i wykryć przerwę międzyseryjną. A co powiesz na taki układ, jak poniżej, układ nie posiada miedzianego pierścienia, a też posiada...
Jeśli mnie pamięć nie myli to "Sonatina" różniła się od "Sonatiny II" tylko tym, że w tej pierwszej były fale średnie podzielone na dwa podzakresy w w tej drugiej były dwa zakresy fal krótkich. Wygląd zewnętrzny był identyczny. Natomiast "Nokturn" różnił się tylko tym, że miał plastykową skrzynkę. Gałki miał takie same jak "Sonatina". Były to czarne...
Dziś podczas wymiany głowicy zauważyłem, że gdy tłok jest w DMP to między tłokiem a cylindrem jest przerwa jakieś 0,7mm. Nie wciskajcie chłopu kitu! Najpierw poczytajcie jak i gdzie mierzy się luz między tłokiem a cylindrem. Cylinder jest wyrobiony gdy górny pierścień zostawił na cylindrze wyczuwalny próg (to tak na oko), a dokładnie to trzeba zdemontować...
Nie ściągaj kolanka, ew. tłumik, ale nie na długo, bo mogą pójść Ci pierścienie. Sprawdź ustawienie zapłonu, świecę, przerwę na platynach.
Nie jest zrozumiałe dla mnie czemu się Panowie tak czepiacie elektroniki? Sterownik można odłączyć i silnik powinien wtedy pracować na maxa. Elektronika dała by inne objawy. Osobiście przypuszczam na granicy z pewnością, że może być przerwa pomiędzy końcem któregoś z uzwojeń a wycinkiem komutatora, może też być uszkodzone łożysko lub jego gumowy pierścień...
Cyt : : A taki "odklejacz do łożysk" to zaj...a sprawa przy maszynach np. komutatorowych, gdzie pomiędzy łożyskiem a komutatorem czy pierścieniami ślizgowymi masz 2-3 mm przerwy. Faktycznie, tym bardziej że można sobie dorobić kilka pierścieni redukcyjnych na różne łożyska.
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Czujnik ABS lewy tył - przerwa, zwarcie +/- lub nieprawidłowa prędkość, czyli odległość czujnika od pierścienia. Ale przy ostatnim błąd wyświetla stale a nie okresowo. Sprawdź wtyczkę kabla, czy nie zgniła.
Źle dopbrane wymiarem tłok i pierścienie do cylindra. Jeśli cylinder jest po szlifie, to pierścienie i tłok muszą być nadwymairowe - przerwa zamka w cylindrze rzędu 0,3mm, pasowanie tłok-cylinder bodaj 0,08mm.
Witam W pierwszej kolejności sprawdź czy jest ładowanie.Jeżeli kontrola nie świeci to sprawdź dlaczego.Odłącz przewód od kontrolki przy alternatorze D+ i przyłóż na masę.Jak się zapali kontrolka ,to świadczy o uszkodzeniu regulatora lub przerwie na uzwojeniu wirnika ,krótkich szczotkach,zużytych pierścieniach ślizgowych na wirniku . Gdy nadal kontrolka...
Tłokom daj spokój, co najwyżej zdejmij górne pierścienie i włóż je do cylindrów na samej górze - zmierz przerwę. Widać że sprężarka chlapała olejem, aż się nagar odłożył na denkach tłoków i głowicy. Działać to to będzie i bez smarowania ciśnieniowego, nie wiem kto to wymyślił, wystarczy dorobić sprawne smarowanie rozbryzgowe, jak w silnikach kosiarek,...
witam cię, ciężko jest określić stopień zużycia elementów, po tym opisie, pierścienie po demontażu można sprawdzić wkładając je do cylindra i zobaczysz czy schodzą sie do siebie czy w miejscu połączenia jest przerwa jezeli nie zejdą sie to zn że są zużyte, Maksymalne przerwy na "zamkach" górny - 0,3 mm środkowy - 0.6 mm olejowy - 0.6 mm Prawidłowa...
Witaj! Zrób tak jak pisałem.Wystarczy twój przyrząd do stwierdzenia połączenia uzwojenia z masą.Końcówki złączone razem trzeba rozłączyć by stwierdzić jaka cewka ma połączenie z masą. Po rozłączeniu cewek dotykaj przyrządem do końcówek cewek i tam gdzie będzie pokazywać zwarcie z masą to te uzwojenie tej cewki będzie uszkodzenie. Po dokładnym obejrzeniu...
Odizoluj aż do pierścieni i zobacz gdzie przerwa.
Najlepiej czujnikiem zegarowym. Wstępnie można "na oko" przykładając coś cienkiego w pobliże pierścienia ślizgowego i obserwując przerwę przy obracaniu wałem. Daj zdjęcia, bo te twoje opisy nie wiele wnoszą. Może być sklepana młotkiem powierzchnia o którą się opiera podstawa krzywki i będzie d..pa.
Wydaje mi się, że najprostszym rozwiązaniem było by naklejenie na pierścień motoreduktora i na wał ślimaka (jeśli jest taka możliwość) srebrnych pasków z kilkoma czarnymi przerwami i zamocowanie dwóch czujników optycznych (dioda podczerwieni i fototranzystor). Procesor porównywał by liczbę impulsów z czujników i jeśli ze ślimaka otrzymał by mniej zgłaszałby...
szczelina pierścieniach stm32 przerwa przerwa przerwa swiecach
integrator sondy lambda błędy candy nagrać dekodera komputer
samozamykacz furtka sztuka elektroniki
DEFRO – podłączenie regulatora pokojowego w kotle, zaciski RT, RS, modele Sigma, APC, EkoPELL iBOX Swanky MP4 – komputer nie widzi odtwarzacza, sterowniki, tryb USB, naprawa połączenia